Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Σωκράτης: Μαθήματα μαιευτικῆς μεθόδου καὶ ταπεινότητας.

Σωκράτης: Μαθήματα μαιευτικῆς μεθόδου καὶ ταπεινότητας.

 
 
 
 
 
 
2 Votes


Ἀπαγορεύεται ἡ ἀναδημοσίευσις τῶν κειμένων τοῦ κυρίου Μιχαὴλ Ἀλεξανδρῆ δίχως ἀναφορὰ τῆς πηγῆς, τοῦ ὀνόματός του καὶ τοῦ ἐπαγγέλματός του ὡς ἔχει!!!
Παρακαλῶ πολὺ σεβασθῆτε το…
Εὐχαριστῶ.

Σωκράτης Μαθήματα μαιευτικῆς μεθόδου καὶ ταπεινότητας.
ΠΛΑΤΩΝ, ΙΠΠΙΑΣ ΕΛΑΤΤΩΝ, (ἢ περὶ τοῦ ψεύδους. ἀνατρεπτικός). 
Κύριο πρόσωπο τοῦ διαλόγου εἶναι ὁ σοφιστὴς Ἱππίας ὁ Ἠλεῖος, ὁ ὁποῖος κατείχετο ἀπὸ τὸση ἀλαζονεία γιὰ τὴ σοφία του, ὥστε κατὰ τοὺς Ὀλυμπιακοὺς ἀγῶνες πρόσφερε τὸν ἑαυτό του σ’ ὅποιον ἤθελε νὰ τὸν ἐρωτᾶ περὶ οἱουδήποτε θέματος. Αὐτὸν ειρωνεύεται ὁ Σωκράτης στὸν διάλογο Πρωταγόρα. Κανένας ἀπὸ τοὺς ἀθλητὲς δὲν εἶχε τοιαύτη πεποίθηση γιὰ τὶς σωματικές του ἱκανότητες, ὅση εἶχε ὁ Ἱππίας γιὰ τὴ διάνοιά του. Βεβαιότατα ἦταν πολύτεχνος καὶ πολυμαθής καὶ σεβαστὸ πρόσωπο ἀπὸ τὸ Σωκράτη, ὁ ὁποῖος, ὅπως ὁμολογεῖ, θέλει νὰ ὠφεληθεῖ ἀπὸ τὴ συζήτηση ποὺ ἔχει μαζί του. Δείγματα τῆς πολυτεχνίας του ἦσαν τὰ δικά του ἔργα τέχνης, ἕνα δακτυλίδι, μία σφραγίδα, μία στλεγγίδα καὶ μία λήκυθος, τὰ ὁποῖα ἔφερε μαζί του στὴν Ὀλυμπία. Ἦταν σκυτοτόμος, πλέκτης, ὑφαντὴς καὶ ῥάπτης. Πέραν τῆς φιλοτέχνου κλίσεως ἦταν γνωστὸς ὡς τραγωδοποιός, διθυραμβοποιὸς καὶ λογοποιός.
ΚΕΙΜΕΝΟ (369d-e):
Ὦ Ἱππία, ἐγώ τοι οὐκ ἀμφισβητῶ μὴ οὐχὶ σὲ εἶναι σοφώτερον ἢ ἐμέ. ἀλλ’ ἀεὶ εἴωθα, ἐπειδὰν τις λέγῃ τι, προσέχειν τὸν νοῦν, ἄλλωστε καὶ ἐπειδὰν μοι δοκῆι σοφὸς εἶναι ὁ λέγων, καὶ ἐπιθυμῶν μαθεῖν ὅ,τι λέγει διαπυνθάνομαι καὶ ἐπανασκοπῶ καὶ συμβιβάζω τὰ λεγόμενα, ἵνα μάθω. ἐὰν δὲ φαῦλος δοκῆι μοι εἶναι ὁ λέγων, οὔτε ἐπανερωτῶ οὔτε μοι μέλει ὧν λέγει. καὶ γνώσει τούτῳ οὓς ἂν ἐγὼ ἡγῶμαι σοφοὺς εἶναι. εὑρήσεις γάρ με λιπαρῆ ὄντα περὶ τὰ λεγόμενα ὑπὸ τούτου καὶ πυνθανόμενον παρ’ αὐτοῦ, ἵνα μαθών τι ὠφεληθῶ.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ (ὁμιλεῖ ὁ Σωκράτης):
Ἱππία, ἐγὼ βέβαια παραδέχομαι ὅτι ἐσὺ εἶσαι σοφότερος ἀπὸ μένα. Ὅμως πάντοτε συνηθίζω, ὅταν κάποιος λέει κάτι, νὰ στρέφω τὴν προσοχή μου (σ’αὐτόν), καὶ μάλιστα ὅταν ὁ ὁμιλητὴς μοῦ δίνει τὴν ἐντύπωση ὅτι εἶναι σοφός, καὶ ἐπειδὴ ἐπιθυμῶ νὰ μάθω τί λέει, ἐρευνῶ μὲ ἐρωτήσεις καὶ ἐπανεξετάζω καὶ συγκρίνω τὰ λεγόμενα, γιὰ νὰ μάθω. Ἂν ὅμως ὁ ὁμιλητὴς μοῦ δίνει τὴν ἐντύπωση ὅτι εἶναι ἀσήμαντος, οὔτε τὸν ξαναρωτῶ οὔτε μὲ ἐνδιαφέρουν ὅσα λέει. Καὶ μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο θὰ σχηματίσεις τὴ γνώμη ποιοὺς ἐγὼ θεωρῶ ὅτι εἶναι σοφοί, δηλ., θὰ βρεῖς ὅτι εἶμαι ἰσχυρογνώμονας ἀπέναντι στὰ λεγόμενα ἀπὸ αὐτὸν καὶ ὅτι ζητῶ ἀπὸ αὐτόν, γιὰ νὰ ὠφεληθῶ, ἂν μάθω κάτι.   
ΚΕΙΜΕΝΟ (372a-d): Σωκράτης: Ὁρᾷς, ὦ Ἱππία, ὅτι ἐγὼ ἀληθῆ λέγω, λέγων ὡς λιπαρής εἰμι πρὸς τὰς ἐρωτήσεις τῶν σοφῶν; καὶ κινδυνεύω ἓν μόνον ἔχειν τοῦτο ἀγαθόν, τἆλλα ἔχων πάνυ γε φαῦλα. τῶν μὲν πραγμάτων ᾗ ἔχει ἔσφαλμαι, καὶ οὐκ οἶδ’ ὅπῃ ἐστί. τεκμήριον δέ μοι τούτου ἱκανόν, ὅτι ἐπειδὰν συγγένωμαί τῳ ὑμῶν τῶν εὐδοκιμούντων ἐπὶ σοφίᾳ καὶ οἷς οἱ Ἕλληνες πάντες μάρτυρές εἰσι τῆς σοφίας, φαίνομαι οὐδὲν εἰδώς. οὐδέν γάρ μοι δοκεῖ τῶν αὐτῶν καὶ ὑμῖν, ὡς ἔπος εἰπεῖν. καίτοι τί μεῖζον ἀμαθίας τεκμήριον, ἢ ἐπειδάν τις σοφοῖς ἀνδράσι διαφέρηται;ἓν δὲ ἔχω θαυμάσιον ἀγαθόν, ὅ με σῴζει. οὐ γὰρ αἰσχύνομαι μανθάνων, ἀλλὰ πυνθάνομαι καὶ ἐρωτῶ καὶ χάριν πολλὴν ἔχω τῷ ἀποκρινομένῳ, καὶ οὐδένα πώποτε ἀπεστέρησα χάριτος. οὐ γὰρ πώποτε ἔξαρνος ἐγενόμην μαθών τι, ἐμαυτοῦ ποιούμενος τὸ μάθημα εἶναι ὡς εὕρημα, ἀλλ’ ἐγκωμιάζω τὸν διδάξαντά με ὡς σοφὸν ὄντα, ἀποφαίνων ἃ ἔμαθον παρ’ αὐτοῦ. καὶ δὴ καὶ νῦν ἃ σὺ λέγεις οὐχ ὁμολογῶ σοι, ἀλλὰ διαφέρομαι πάνυ σφόδρα. καὶ ταῦτ’ εὖ οἶδ’ ὅτι δι’ ἐμὲ γίγνεται, ὅτι τοιοῦτός εἰμι οἷός περ εἰμι, ἵνα μηδὲν ἐμαυτὸν μεῖζον εἴπω.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ (ὁμιλεῖ ὁ Σωκράτης): Βλέπεις, Ἱππία, ὅτι ἐγὼ λέω τὴν ἀλήθεια, ὅταν λέω πὼς εἶμαι ἰσχυρογνώμονας στὶς ἐρωτήσεις τῶν σοφῶν; καὶ φαίνομαι ὅτι ἔχω ἕνα καὶ μοναδικὸ αὐτὸ τὸ προτέρημα, ἐνῶ κατὰ τὰ ἄλλα εἶμαι βέβαια πολὺ ἀσήμαντος, διότι πέφτω ἔξω ἀπὸ τὸ πῶς εἶναι τὰ πράγματα καὶ δὲν ξέρω πῶς ἔχουν. Τρανὴ ἀπόδειξη αὐτοῦ ἔχω τοῦτο, ὅτι, ὅταν συναναστραφῶ μὲ κάποιον ἀπὸ σᾶς ποὺ φημίζεστε γιὰ σοφία καὶ ποὺ ὅλοι οἱ Ἕλληνες εἶναι μάρτυρες τῆς σοφίας σας, προφανῶς δὲν ξέρω τίποτε. Διότι φαίνεται ὅτι δὲν ὑπάρχει τίποτε κοινὸ ἀνάμεσα σὲ μένα καὶ σὲ σᾶς, γιὰ νὰ τὸ πῶ ἔτσι. Κι ὅμως ποιὰ ἀπόδειξη ἀμάθειας εἶναι μεγαλύτερη παρὰ ὅταν κάποιος φιλονικεῖ μὲ σοφοὺς ἄνθρώπους; Ὅμως ἔχω αὐτὸ τὸ ἀξιοπερίεργο προτέρημα ποὺ μὲ σώζει, δηλ., δὲν ντρέπομαι ποὺ μαθαίνω, ἀλλὰ ζητῶ νὰ μάθω καὶ ἐρωτῶ καὶ χρωστῶ περισσὴ εὐγνωμοσύνη σ’ ὅποιον ἀποκρίνεται καὶ ποτὲ μέχρι σήμερα δὲν στέρησα τὴν εὐγνωμοσύνη μου ἀπὸ κανέναν. Διότι ποτὲ μέχρι τώρα δὲν ἀρνήθηκα κάτι ποὺ ἔμαθα, ἐπειδὴ τάχα θεωρῶ πὼς τὸ μάθημα εἶναι δική μου ἐπινόηση. Ἀπεναντίας, πλέκω τὸ ἐγκώμιο ἐκείνου ποὺ μὲ δίδαξε, διότι κατὰ τὴ γνώμη μου εἶναι σοφός, παρουσιάζοντας ὅσα ἔμαθα ἀπὸ ἐκεῖνον. Καὶ μάλιστα καὶ τώρα δὲν συμφωνῶ μὲ ὅσα λές, ἀλλὰ πολὺ ἔντονα φιλονικῶ μαζί σου. καὶ αὐτὰ γνωρίζω πολὺ καλὰ ὅτι γίνονται ἐξ αἰτίας μου, διότι εἶμαι τέτοιος ὅπως ἀκριβῶς εἶμαι, γιὰ νὰ μὴν πῶ κάτι βαρύτερο γιὰ τὸν ἑαυτό μου.

ΝΕΡΑΪΔΟΛΑΜΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ

                                           ΝΕΡΑΪΔΟΛΑΜΙΑ  ΠΑΤΡΙΔΑ

                                           Γεννήθηκα  να  σ’ αγαπώ 
                                           να  νοιάζομαι  για  σένα, 
                                           μη  μου  ζητάς  ν’ απαρνηθώ 
                                           της  μοίρας  τα  γραμμένα.

                                           Στους  λόγγους,  στα  λιβάδια  σου, 
                                           στα  όρη,  στα  ποτάμια, 
                                           γλυκιά  νεράϊδα  γίνεσαι, 
                                           μα  γίνεσαι  και  λάμια.

                                           Σταλιά-σταλιά  στο  πέρασμα 
                                           του  χρόνου  το  αιώνιο, 
                                           δε  μίσεψες  να  με  κερνάς 
                                           του  έρωτα  το  κώνειο.

                                           Μα  εγώ  εκεί,  ακοίμητος, 
                                           φύλακας  και  φρουρός  σου, 
                                           να  πολεμώ  να  μάχομαι 
                                           για  κάθε  τι  δικό  σου.

                                           Είσαι  η  πατρίδα  μου, 
                                           η  μάνα  και  η  τροφός  μου, 
                                           με  σένα  πρωτ’ ανάσανα 
                                           και  είδα  εγώ  το  φώς  μου.


                                                                             Γιώργος Δουζένης

                                                                                  22-6-2012
                                                                         Συλλογή "ΑΝΘΡΩΠΟΣ"

                           

                                                              

ΕΝΔΟΜΥΧΩΣ

                                                     ΕΝΔΟΜΥΧΩΣ
  
                                           Μες  στη  σιγαλιά  της  νύχτας 
                                           συλλογίζομαι, 
                                           για  όσα  γίναν  στη  ζωή  μου 
                                           κι  εξοργίζομαι, 
                                           για  τα  λάθη  τα  δικά  μου 
                                           αυτοκρίνομαι, 
                                           στου  Θεού  το  δικαστήριο 
                                           παραδίνομαι. 

                                                                              Γιώργος Δουζένης

                                                                                  01-07-2012
                                                                          Συλλογή "ΑΝΘΡΩΠΟΣ"

Σ’ ΕΝΑ ΚΟΧΥΛΙ ΘΑ ΚΡΥΦΤΩ

                                       Σ’  ΕΝΑ  ΚΟΧΥΛΙ  ΘΑ  ΚΡΥΦΤΩ

                                           Μέσα  στον  ίσκιο  μου  θωρώ 
                                           το  έργο  της  ζωής  μου, 
                                           αγάπη,  μίσος  στον  συρμό, 
                                           στα  βάθη  της  ψυχής  μου.

                                           Εγώ  κι  ο  άλλος  μου  εαυτός 
                                           σα  Σιαμαίοι  ζούμε, 
                                           μα  όταν  έλθει  ο  καιρός 
                                           απλά… θα  χωριστούμε!

                                           Κάπου  να  εξαφανιστώ, 
                                           να  φύγω  θέλω  τώρα, 
                                           μη  με  προλάβει  όσο  ζω 
                                           του  ίσκιου  μου  η  μπόρα.

                                           Σ’  ένα  κοχύλι  να  κρυφτώ 
                                           στου  ονείρου  μου  τα  βάθη 
                                           μπας  και  ξεφύγω  απ’  το  κακό 
                                           τ’ανθρώπινά  μου  πάθη.

                                           Σ’  ένα  κοχύλι  θα  κρυφτώ 
                                           στης  θάλασσας  τα  βάθη 
                                           και  θα  το  κάμω  φυλακή 
                                           για  τα  δικά  μου  λάθη. 


                                                                             Γιώργος Δουζένης

                                                                                   19-9-2012
                                                                         Συλλογή "ΑΝΘΡΩΠΟΣ"

Το αρχαιότερο ρεπορτάζ για τη Θήρα! Οι επιπτώσεις από την έκρηξη του ηφαιστείου σε αιγυπτιακή στήλη 3.500 ετών




Τις συνθήκες που επικράτησαν μετά την έκρηξη του ηφαιστείου της Θήρας φέρεται να περιγράφει ένα από τα αρχαιότερα δελτία καιρού που βρίσκεται χαραγμένο σε αιγυπτιακή στήλη από ασβεστόλιθο ηλικίας 3.500 ετών. 


Μαίρη Αδαμοπούλου 

Αυτό υποστηρίζουν επιστήμονες από το Ινστιτούτο Ανατολικών Σπουδών του Σικάγου που μελέτησαν τη «Στήλη της καταιγίδας», ύψους 1,8 μ., και ερμήνευσαν εκ νέου τη 40 στίχων επιγραφή της, όπου διαπίστωσαν ότι γίνεται λόγος για βροχή, σκοτάδι και θύελλα χωρίς διακοπή.

Η νέα αυτή μελέτη, όμως, έχει και ιστορικές προεκτάσεις και αν ισχύουν όσα υποστηρίζει, εξηγούνται πολλά κεφάλαια της Ιστορίας, καθώς χρονολογείται στα χρόνια της βασιλείας του φαραώ Αμωση Α', του πρώτου φαραώ, της 18ης Δυναστείας. Η βασιλεία του σηματοδότησε την αρχή του Νέου Βασιλείου, την εποχή που η Αίγυπτος έφτασε στη μεγαλύτερη ακμή της.
Αν η στήλη - η οποία ανακαλύφθηκε στον ναό του Καρνάκ στις Θήβες μεταξύ των ετών 1947 και 1951 από γάλλους αρχαιολόγους - όντως περιγράφει τις καιρικές συνθήκες που επικράτησαν μετά την έκρηξη του ηφαιστείου της Θήρας, τότε και η σωστή χρονολόγηση της στήλης και της βασιλείας του Αμωση, που μέχρι τώρα χρονολογούνταν στο 1.550 π.Χ., θα πρέπει να μετακινηθεί κατά 30 με 50 χρόνια νωρίτερα.
«Είναι πολύ σημαντικό για όσους ασχολούνται με τους πολιτισμούς της Ανατολικής Μεσογείου και για όσους βασίζουν τις χρονολογήσεις τους στη διαδοχή των φαραώ. Η νέα αυτή πληροφορία θα φέρει αλλαγές», λένε οι ερευνητές Ναντίν Μόλερ και Ρόμπερτ Ράιτνερ που παρουσιάζουν τα αποτελέσματα της μελέτης τους στην εαρινή έκδοση της Επιθεώρησης Σπουδών Εγγύς Ανατολής.
Μέχρι σήμερα πολλοί θεωρούσαν ότι το κείμενο της επιγραφής είχε μεταφορικό χαρακτήρα και περιέγραφε τις συνέπειες από την εισβολή των Υκσώς. Ωστόσο η νέα ερμηνεία δείχνει ότι το κείμενο είναι πιθανότερο να αναφέρεται στα καιρικά φαινόμενα που προκάλεσε η έκρηξη του ηφαιστείου στο Αιγαίο, δεδομένου ότι υπάρχει σε αυτό αναφορά για «θυελλώδη ουρανό» και «καταιγίδα» για αρκετές ημέρες. Στο κείμενο γίνεται λόγος επίσης για κορμιά που επέπλεαν στον Νείλο σαν σκάφη από πάπυρο. «Είναι ξεκάθαρο ότι αναφέρεται σε μια μεγάλη καταιγίδα διαφορετική από τις διαφορετικού είδους έντονες βροχοπτώσεις που κατά περιόδους έπλητταν την Αίγυπτο», περιγράφουν οι ειδικοί.
Η ραδιοχρονολόγηση ενός κλαδιού ελιάς που καλύφθηκε από την ηφαιστειακή στάχτη της Θήρας έδειξε ότι η έκρηξη έγινε μεταξύ των ετών 1621-1605 π.Χ. Αν, λοιπόν, μετακινηθεί προς αυτές τις χρονολογίες και η βασιλεία του Αμωση Α', εξηγούνται λογικά και πολλά άλλα γεγονότα στην Εγγύς Ανατολή, λένε οι ερευνητές. 
Για παράδειγμα, η νέα χρονολόγηση εξηγεί πώς ο Αμωσις ανέβηκε στην εξουσία και παραγκώνισε τους Υκσώς. Η έκρηξη του ηφαιστείου προκάλεσε τσουνάμι που έπληξε τα λιμάνια των Υκσώς και μείωσε τη δύναμή τους στη θάλασσα. Παράλληλα, η αποδιοργάνωση που προκάλεσε η έκρηξη στο εμπόριο και στη γεωργία υποβάθμισε τη δύναμη των Βαβυλωνίων, γεγονός που εξηγεί για ποιον λόγο εκείνοι δεν μπόρεσαν να αποκρούσουν την εισβολή των Χετταίων.

www.tanea.gr

Πηγή http://greek1.blogspot.com/2014/04/3500.html#ixzz2xzfoUYKQ 
Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Κρήτη: Συνεχίζουν να βεβηλώνουν εκκλησίες και να υπογράφουν... αραβικά!

Παρασκευή, 4 Απριλίου 2014

Κρήτη: Συνεχίζουν να βεβηλώνουν εκκλησίες και να υπογράφουν... αραβικά!

από: http://alexander-hellas.blogspot.gr/2014/04/blog-post_9622.html
Στην Αγία Βαρβάρα «χτύπησαν» αυτή τη φορά οι ιερόσυλοι, που έχουν βεβηλώσει ουκ ολίγα εκκλησάκια στο Νομό Ηρακλείου, καθιστώντας πλέον τη σύλληψη τους, ως μια επιτακτική ανάγκη!

Σύμφωνα με το cretapost.gr, οι άγνωστοι δράστες έκαναν τη νέα τους επιδρομή σε ένα μικρό εκκλησάκι, αυτό του Αγίου Γεωργίου.

Ο εφημέριος του χωριού, σύμφωνα με τις πληροφορίες, δήλωσε ότι οι δράστες αυτή τη φορά… σεβάστηκαν το ναό, αφού δεν πήγαν να βάλουν φωτιά όπως σε άλλες περιπτώσεις.


Ωστόσο έγραψαν στους τοίχους και πάλι αραβικά, ενώ πριν φύγουν είχαν φροντίσει να σπασουν και το μάρμαρο, στο οποίο αναγραφόταν η ημερομηνία θεμελίωσης του ναού.

ΠΗΓΗ newsit

ΕΛΛΑΣ ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ: Ενας κόσμος χωρίς Εβραίους!

ΕΛΛΑΣ ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ: Ενας κόσμος χωρίς Εβραίους!: ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ: ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ:  Ενας κόσμος χωρίς Εβραίου...

8 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2005

8 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2005

"Αναλαμβάνετε, κύριε Πρόεδρε, την Προεδρία της Ελληνικής Δημοκρατίας για μία πενταετία όπου θα σημειωθούν σημαντικά γεγονότα και εξελίξεις: Η Ευρωπαϊκή ενοποίηση θα προωθηθεί με την ψήφιση ενδεχομένως και της Συνταγματικής Συνθήκης, τα εθνικά σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιορισθούν χάριν της ειρήνης, της ευημερίας και της ασφάλειας στη διευρυμένη Ευρώπη, τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται από αρχές και εξουσίες πέραν των γνωστών και καθιερωμένων και πάντως η Δημοκρατία θα συναντήσει προκλήσεις και θα δοκιμασθεί από ενδεχόμενες νέες μορφές διακυβέρνησης"

Read more: http://ofis66.blogspot.com/2014/04/blog-post_3.html#ixzz2xv0r0B9I



*** Κάποιος στο χωριό μου "κύριε" Πρόεδρε έλεγε :  ..."από πές τα τουνής...."
       ένας άλλος έλεγε : ..."θα το βρεί η στραβή τ' αρνί της"
       και ένας πιό "θερμός" έλεγε : ..."της στραβής πσ.......ς τα μαλλιά της φταίνε"

       ΤΙ ΛΕΣ??? ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕΤΑΝΟΙΩΜΕΝΟΣ ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ?????

A TALE OF TWO ISLES TRAILER ΓΟΥΛΑΝΔΡΗΣ - ENFIELD - ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ - ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΔΕΣ

«Οι πλάσαντες τα ερείπια……» - Του Δημήτρη Μαυραειδόπουλου

«Οι πλάσαντες τα ερείπια……» - Του Δημήτρη Μαυραειδόπουλου

Αρχική | Τα δικά σας άρθρα | «Οι πλάσαντες τα ερείπια……» - Του Δημήτρη Μαυραειδόπουλου
image

Τις ημύνθη περί πάτρης; Και τι πταίει η γλαυξ η θρηνούσα επί ερειπίων; Πταίουν οι πλάσαντες τα ερείπια. Και τα ερείπια τα έπλασαν οι ανίκανοι κυβερνήται της Ελλάδος.
Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, απόσπασμα από εφημερίς «Ακρόπολις», 1 Ιαν. 1896
Διαχρονικός κι επίκαιρος όσο ποτέ ο κοσμοκαλόγερος του Νεοελληνισμού, όπως τον αποκαλούσαν. Τρία χρόνια νωρίτερα θα ομολογήσουμε την πρώτη πτώχευση για να τεθεί η χώρα για μισό αιώνα κάτω από τον Διεθνή Οικονομικό Έλεγχο. Την ίδια χρονιά θα τελέσουμε τους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες με τους χρονικογράφους της εποχής να μας εξορκίζουν να μην το επαναλάβουμε ποτέ στο μέλλον. Τέτοια ήταν η οικονομική  καταστροφή. Ένα χρόνο μετά οι Τούρκοι θα φτάσουν ‘έξω από τη Λαμία με το Σουλτάνο να απειλεί ότι στο εξής θα υπογράφει τα φιρμάνια από την Ακρόπολη. Ας είναι καλά οι Μεγάλες Δυνάμεις που έσωσαν τη χώρα. Το 1932 η χώρα θα υποστεί ακόμα μία πτώχευση με τα ίδια σημερινά συμπτώματα με βασικό σύνθημα «Κάτω οι κλέφτες». Το σημερινό ναυάγιο το φέρει απόλυτα το πολιτικό σύστημα της τελευταίας τριακονταετίας. Η μεταπολίτευση θα διαδεχθεί ένα απολυταρχικό καθεστώς, που κράτησε 7 χρόνια.
Η αλλαγή στην Δημοκρατία αποτελεί καθολική νοσταλγία της πλειοψηφίας των Ελλήνων, αφού η χώρα είναι διεθνώς απομονωμένη στερούμενη των διεθνών εξελίξεων. Οι δυο χαρισματικοί πολιτικοί Κων/νος Καραμανλής και Ανδρέας Παπανδρέου έρχονται από το παρελθόν κι ο Ελληνικός λαός θα τους προσφέρει λευκή επιταγή για την επανίδρυση του κράτους.
Στην προσπάθειά τους να είναι καλύτεροι της δικτατορίας θα προσφέρουν στο λαό, δανειζόμενοι, άφθονες υλικές παροχές. Ο Κων/νος Καραμανλής, που φέρει το στίγμα του ακροδεξιού και του ανθρώπου του κεφαλαίου, υπό το άγος αυτό θα στραφεί σοσιαλιστικά, κρατικοποιώντας ιδιωτικές εταιρείες, τις γνωστές ΔΕΚΟ και ταυτόχρονα θα νομιμοποιήσει και το παράνομο ΚΚΕ.  Τα επόμενα χρόνια η ποθητή Δημοκρατία θα εξελιχθεί σε απειθαρχία και αυθάδεια.
Ο ίδιος πιστεύει ακράδαντα ότι η χώρα ανήκει στην Δύση κι επιδιώκει την ένταξη της στην Ε.Ο.Κ. Θέλει τον Έλληνα, όπως δηλώνει, να κολυμπάει μεσοπέλαγα παραβλέποντας τις χρόνιες αδυναμίες του, αφού οι νεοέλληνες βιώνουν για αιώνες την αταραξία του Επίκουρου και το αλισβερίσι και το μπαξίσι της Ανατολής. Όσο σεβαστοί έγιναν οι Ελληνικοί θεσμοί στο ελεύθερο κράτος, άλλο τόσο θα γίνουν και οι ευρωπαϊκές ντιρεκτίβες. Ο Έλληνας επιθυμεί τα καλά της Ευρώπης αλλά χωρίς την Ευρώπη ( Τα καλά του Γιάννη θέλω αλλά τον Γιάννη δεν τον θέλω).
Ιστορικά η ένταξή μας στην Ε.Ε. κι αργότερα στην Ο.Ν.Ε. είναι απόρροια πολιτική παρά δημοσιοοικονομικής ετοιμότητας της χώρας. Το ίδιο θα γίνει αργότερα με τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, που εισήλθαν χωρίς τα ανταλλάγματα που έδωσε η Ελλάδα.
Ο έτερος πολιτικά Ανδρέας Παπανδρέου, που θα παραλάβει την σκυτάλη, μέγας ψυχολόγος και δημαγωγός, θα χαϊδέψει τα αυτιά των Ελλήνων με ό,τι επιθυμούν ν`ακούσουν. Μόνο την επταετία `81-`87 θα ξοδευτούν από  δάνεια κι ευρωπαϊκές επιδοτήσεις κοντά στα 50 δις χωρίς να γίνει ένα σημαντικό έργο. Οι συντεχνίες και τα συνδικάτα είναι πλέον κράτος εν κράτη. Το χειρότερο είναι ότι ο ίδιος έχει επίγνωση της κατηφόρας που έχει πάρει η χώρα, χωρίς όμως να κάνει κάτι. Οι υπόλοιποι πολιτικοί μετά θα συνεχίσουν στο ίδιο μοτίβο την διολίσθηση.
Ενδεικτικά τους αναφέρουμε:
Γεώργιος Ράλλης, γόνος τρίτης γενιάς πολιτικών, θα ηγηθεί της Ν.Δ. σε ήρεμα νερά. Επί πρωθυπουργίας του η Ελληνική γλώσσα θα γίνει ακόμα φτωχότερη. Επί Κ. Μητσοτάκη  θα παραβιάσουν τα σύνορα της χώρας ένα εκατομμύριο Αλβανοί, θα γίνουμε ξέφραγο αμπέλι και οι Έλληνες ξένοι στον τόπο τους.
Ο Κων/νος Σημίτης που  δεν διαθέτει δικό του κομματικό μηχανισμό θα υποκύψει σε διαπλοκές και μίντια. Όσοι πολιτικοί του στηρίζουν τον θρόνο θα λειτουργήσουν ως ανεξέλεγκτα τρωκτικά, ενώ ο ίδιος παραμένει λιτός. Επί πρωθυπουργίας του θα οργανωθεί το φιάσκο του Χρηματιστηρίου εξανεμίζοντας και ξεπλένοντας πάνω από 100 δις ευρώ. Θα εντάξει τη χώρα στην ΟΝΕ με αλχημείες ( greekstatistic) που θα μας εκθέσουν ανά  την υφήλιο αργότερα.
Ο Κ.  Καραμανλής ο νεότερος θα επιλεγεί λόγω ονόματος από βετεράνους της ΝΔ προκειμένου αυτοί να ασκούν εξουσία από τα παρασκήνια βολεύοντας τα παιδιά τους. μόνο μια υπογραφή από το Υπουργείο Υγείας ( απελευθέρωση φαρμάκων) αρκούσε να διπλασιάσει τον προϋπολογισμό της υγείας.
Το παράδειγμα θα ακολουθήσουν και άλλοι για να γίνει το χρέος μη διαχειρίσιμο. Ενώ υπήρχε νόμος στους τρεις απολυμένους του Δημοσίου να διορίζεται ένας, αυτοί παράκουσαν, όπως ο λύκος και έπραξαν το αντίθετο προσθέτοντας ακόμα 150.000 ψηφοφόρους από το παράθυρο, χωρίς ΑΣΕΠ.
Ο Γ. Παπανδρέου ο βραχύς, με βασικό σύνθημα: « Λεφτά υπάρχουν» θα είναι ο τελευταίος φρούραρχος, θα διαπομπεύσει τη χώρα και τους Έλληνες στα πέρατα του κόσμου και θα την παραδώσει αμαχητί. Εάν έγινε εκούσια ή ακούσια μόνο η Ιστορία θα το κρίνει.
Όσο για τα κόμματα της αριστεράς, στην ουσία πάντα συγκυβερνούσαν, κλείνοντας δρόμους , εργοστάσια, σχολεία όποτε το επιθυμούν. Την παρούσα κυβέρνηση Σαμαρά δεν θα την κρίνουμε προ του τέλους της. Εν κατακλείδι καταφέραμε με τούτα και με τ`άλλα να είμαστε η μοναδική χώρα της Ευρώπης του υπαρκτού σοσιαλισμού.
Δ. Μαυραειδόπουλος
Υ.Γ. εάν με τα παραπάνω αποδώσαμε τα του καίσαρος τω καίσαρι, το αφήνω στη δική σας κρίση
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΤΑ ΝΕΑ», 21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012


Από Palmografos.com: Palmografos.com - «Οι πλάσαντες τα ερείπια……» - Του Δημήτρη Μαυραειδόπουλου