Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ

                                                 ΠΩΣ ΝΑ  ΞΕΧΑΣΩ

  
                                           Πώς  να  ξεχάσω  τη  ζωή  μου,
                                           το  διάβα  μου  σ'  αυτή  τη  γη,
                                           πόνος,  χαρά,  μέσ'  στη  ψυχή  μου
                                           με  ανεξίτηλη  γραφή.

                                           Πώς  να  ξεχάσω  όσο  ζώ 
                                           το  έργο  της  ζωής  μου,
                                           μοίρα  κακή,  μοίρα  καλή,
                                           στα  βάθη  της  στιγμής  μου.
                                                 
                                           Θυμάμαι  όλα  τα  βήματα
                                           πού  'κανα  σαν  παιδί,
                                           θυμάμαι  τα  σκιρτήματα
                                           το  πρώτο  μου  φιλί.
                                                  
                                           Και  τα  σχολειά  που  πήγαινα
                                           και  τους  συμμαθητές,
                                           δασκάλους  αξιόλογους
                                           μα  και  καθηγητές.

                                           Μα  πάντα  μές  στη  μνήμη  μου
                                           μία  μορφή  μεγάλη,
                                           για  τη  μανούλα  μου  μιλώ
                                           με  τη  ζεστή  αγκάλη.
                                                  
                                           Και  τον  Χριστό  με  τον  σταυρό,
                                           αλήθεια,  ποιος  θυμάται;
                                           Ο  άνθρωπος  το  διάβα  του
                                           ξεχνάει,  δε  λυπάται.
                                                   
                                           Πώς  να  ξεχάσω  όσο  ζώ
                                           γλυκόπικρο  ταξίδι,
                                           πότε  με  γλυκό  κρασί
                                           και  πότε  με  το  ξύδι.

                                           Είν'  η  ζωή  μας  μιά  στιγμή
                                           στου  χρόνου  το  ταξίδι,
                                           σταθμός  χωρίς  αναμονή,
                                           μα  να  τη  ζής  αξίζει.


                                                                            Γιώργος  Δ.  Δουζένης

                                                                       "Ο γεωργός  του  πνεύματος"
                                                                           Συλλογή "ΑΝΘΡΩΠΟΣ" 

Τι πρέπει να διδαχθούμε από δύο άθλους του Ηρακλή - Του Θεόδωρου Μεσσηνέζη

Τι πρέπει να διδαχθούμε από δύο άθλους του Ηρακλή - Του Θεόδωρου Μεσσηνέζη

Αρχική | Τα δικά σας άρθρα | Τι πρέπει να διδαχθούμε από δύο άθλους του Ηρακλή - Του Θεόδωρου Μεσσηνέζη
image
Για περίπου έξι, όχι αμνημόνευτα χρόνια, αλλά μνημονιακά η δόλια η Πατρίδα μας βρίσκεται σαν μια απροστάτευτη ανεμοδαρμένη καλύβα πάνω σε μια κακοτράχαλη πλαγιά μιας αφιλόξενης ξερολιθιάς, που τη μαστίζουν συνεχώς κομματικές θύελλες και παρόμοιες κατακλυσμιαίες καταιγίδες.
Στην τρομακτική αυτή θέση, δεν πήγε μόνη της η φουκαριάρα να θρονιαστεί. Κάποιοι αιθεροβάμονες ανόητοι δικοί μας και κάποιοι καρδιακοί φίλοι της απ’ το εξωτερικό, την πήγαν και τη ρίξανε εκεί. Χωρίς φιλότιμο οι δικοί μας και χωρίς ντροπή οι φίλοι, ξεχνώντας οι αθεόφοβοι τι τους έχει προσφέρει αυτή η μικρή Χώρα απ’ την αρχαιότητα μέχρι και πρόσφατα. Αλλά ας ξεχάσουμε τους «φίλους». Αυτοί από ηθικές αρχές. Ανθρωπιστικές συμπεριφορές και επιστημονικές γνώσεις , ΄όσες κι αν είχαν τότες, τις αφήσανε να κρέμονται στα δέντρα ή να μουχλιάζουν μέσα στις σπηλιές όπου κάποτε κατοικούσαν , τότε που η μικρή Ελλάδα έχτιζε Παρθενώνες και Ασκληπιεία , και ας πιάσουμε το σήμερα και τα δικά μας λαμπρά παιδιά!  Που είχαν το νου τους όταν την οδηγούσαν και την ανέβαζαν σ’ αυτήν τη ξερολιθιά , σ’ αυτόν το Γολγοθά; Μα που αλλού παρά στη παράταξή τους και το κόμμα τους και στη προσωπική τους επικράτηση και προβολή; Μένει η δύστυχη εκεί, σαν ξεχασμένο ερημοκκλήσι και δέχεται το παγωμένο βοριά , τη μανιασμένη νοτιά και τις ραγδαίες καταιγίδες να την εξουθενώνουν και αυτήν και το Λαό της. Τι να κάνει; Τι να πει; Απλά βλέπει τα άπειρα κομμάτια απ’ τη ξερολιθιά της, κομμάτια και κομματάκια μεγάλα και μικρά , διαφόρων χρωμάτων, κόκκινα, γαλάζια ,πράσινα, πορτοκαλιά , ως και μαύρα,  να της κλείνουν το δρόμο της διαφυγής και σωτήριας της, καθώς σχηματίζουν με τα μεταξύ τους τέτοια μπλεξίματα, που καταλήγουν να γίνονται όλα, βούρκος και βρομιά που τα ρυάκια και τα ποταμάκια που τρέχουν ανάμεσά τους, είναι πολύ δύσκολο, ως σχεδόν αδύνατο να την παρασύρουν και να καθαρίσουν το τόπο, όπως έκανε ο Ηρακλής στους στάβλους του Αυγεία. Ο Ηρακλής βέβαια τότε δεν έστρεψε ένα ρυάκι ή ένα ποταμάκι για να περάσει μέσα από τους στάβλους, Αλλά κατέβασε έναν αγριεμένο ποταμό ,που τους καθάρισε στο άψε σβήσε και δια παντός! Η πολύχρωμη βρομιά ως και ο μαύρος βούρκος που έχει περικυκλώσει τη Χώρα μας δεν καθαρίζεται με ρυάκια, ούτε με χείμαρρους, όσο αγριεμένοι κι αν  είναι. Οι χείμαρροι είναι πρόσκαιροι σαν χίμαιρες  και γρήγορα στεγνώνουν. Γρήγορα ξεραίνονται και χάνονται ! Εδώ χρειάζεται, όχι απλώς ένα ποτάμι, αλλά ένας Νιαγάρας, ένας Τάμεσης, ένας Δούναβης για να είναι αποτελεσματικός. Ένας τέτοιος μεγάλος, ισχυρός ποταμός με σταθερή ορμή και ολοκάθαρα γάργαρα νερά κι όχι βρόμικα και χρωματισμένα με διάφορα ξεπλύματα, για να δούμε αποτέλεσμα. Χρειάζεται επίσης να υπάρξει κι ένας ατόφιος νέος ,σημερινός Ηρακλής, σαν το παλιό, που θα τον οδηγήσει εκεί που πρέπει ,για  να τελειώσει αυτόν το άθλο και εν συνεχεία να καταπιαστεί μ’ έναν άλλον, απαραίτητο άθλο, εξ ίσου απεχθή και δύσκολο. Να απαλλάξει το βούρκο, γύρο απ’ τη ξερολιθιά, απ’ τη Λερναία Ύδρα, τη πολυκέφαλη, όπως έκανε ο Αρχαίος Ηρακλής , κόβοντας τα κεφάλια της και καίοντας το λαιμό τους για να μη ξαναφυτρώσουν ποτέ πια καινούρια . Έναν τέτοιο Ηρακλή , ήρωα, καθαρό ατόφιο, αδιάβλητο και ανυποχώρητο , χρειάζεται η Πατρίδα μας  που να μπορεί να οδηγήσει , όχι ένα οποιαδήποτε ποταμάκι ή ποτάμι, αλλά έναν ποταμό σαν το Μισισιπή, μεγάλο και δυνατό, σαν το Λευκό Νείλο, για να μπορέσει να καθαρίσει το τοπίο μια και καλή και για πάντά κι όχι απλά να μουσκέψει τα γύρω χώματα και να πληθύνει ο βούρκος! Κι αυτόν τον Ηρακλή , ο μόνος που μπορεί να τον βρει και να τον χαρίσει στη πολύπαθη Πατρίδα μας , είμαστε εμείς, τα παιδιά της . Εσύ κι εγώ κι ο διπλανός σου, με τη συνετή  καλοζυγιασμένη, ενσυνείδητη και όχι καθοδηγούμενη  ψήφο μας, όταν έρθει η ώρα της με το καλό!

Θ.Σ.Μεσσηνέζης.-Αθήνα .-06/03/2014


Από Palmografos.com: Palmografos.com - Τι πρέπει να διδαχθούμε από δύο άθλους του Ηρακλή - Του Θεόδωρου Μεσσηνέζη 

Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Η αλήθεια για τους λαθρομετανάστες στην Ελλάδα

Τετάρτη, Απριλίου 09, 2014

Η αλήθεια για τους λαθρομετανάστες στην Ελλάδα


από: http://logia-tou-aera.blogspot.gr/2014/04/blog-post_8382.html
Απάντηση Στο Άρθρο Της Guardian «Migrants Face ‘Living Hell’ In Greek Detention»‏…

Απάντηση στο άρθρο της Helena Smith στην Guardian περί απάνθρωπων συνθηκών μεταχείρισης και κράτησης των μεταναστών στην Ελλάδα.

Ομολογώ πως όταν ξεκίνησα να διαβάζω το εν λόγω άρθρο είχα την εντύπωση πως επρόκειτο για πρωταπριλιάτικο αστείο, αλλά στην συνέχεια συνειδητοποίησα πως διάβαζα μία πολύ καλά στημένη και μεθοδευμένη προπαγάνδα γεμάτη ανακρίβειες, ψεύδη και άκυρες υποκειμενικές κρίσεις.
Η αλήθεια για την κατάσταση που …
επικρατεί στην Ελλάδα όσον αφορά στους λαθρομετανάστες, την αντιμετώπισή τους από τις αρχές και τον τρόπο διαβίωσής τους εδώ, απέχει παρασάγγας από όσα αναφέρονται στο άρθρο.

Η Ελλάδα, ως ο πρώτος προορισμός των λαθρομεταναστών από την Μέση Ανατολή, την νοτιοδυτική Ασία και ένας από τους πρώτους από την βορειοανατολική Αφρική, είναι δέκτης παραβιάσεων των συνόρων της, σχεδόν σε καθημερινή βάση, από οργανωμένες ομάδες λαθρομεταναστών, οι οποίοι στην πλειοψηφία τους είναι ηθελημένα «θύματα» δουλεμπόρων, αφού όλοι τους πληρώνουν από 5.000 έως 10.000 $ έκαστος για την μεταφορά τους μέχρι εδώ.

Είναι λογικό να τους συμπονούν και να τους λυπούνται πολλοί επειδή αναγκάζονται να φύγουν από τον τόπο τους για οικονομικούς λόγους και το μόνο που αναζητούν είναι ένα καλύτερο αύριο.

Είναι όμως όντως αυτή η πραγματικότητα;
Με ποια λογική μπορεί κάποιος να βρει 5.000 έως 10.000 $ την στιγμή που στον τόπο του ο μηνιαίος μισθός δεν ξεπερνά τα 50 $, ακόμη και για τους καλοπληρωμένους;

Τι είδους συναλλαγές και συμφωνίες μπορεί να έχει κάνει κάποιος για να βρει ή να ξεπληρώσει 100 τουλάχιστον μηνιάτικα που, φυσικά, δεν έχει;

Πώς αυτοί οι «κακόμοιροι» άνθρωποι αποκτούν πρόσβαση σε τόσα μεγάλα χρηματικά ποσά την στιγμή που σε αυτές τις χώρες αν έχεις 7.000 $ χτίζεις έπαυλη;

Με ποια λογική μπορεί κάποιος να συμπαθεί και να συμπονά αυτόν που πληρώνει υπέρογκα ποσά ή κάνει βρώμικους διακανονισμούς με την μαφία των δουλεμπόρων προκειμένου να μεταναστεύσει παράνομα σε μία χώρα η οποία δεν μπορεί να θρέψει καν τα δικά της παιδιά;

Με ποια λογική χαρακτηρίζεται ως μετανάστης αυτός που εισβάλλει παράνομα σε μία ξένη χώρα και έρχεται χωρίς κανένα έγγραφο, κανένα πιστοποιητικό και χωρίς καν διαβατήριο;

Πώς μπορούμε να λυπηθούμε αυτούς που έρχονται και δηλώνουν εντελώς ψευδή στοιχεία; Δηλώνουν άλλη χώρα προέλευσης, άλλο όνομα και άλλη ηλικία!

Αναρωτήθηκε ποτέ κανείς γιατί γίνεται αυτό;

Αναρωτήθηκε ποτέ κανείς τι και ποιοι κρύβονται πίσω από όλη αυτή την οργανωμένη εποίκιση της Ελλάδος από ισλαμιστές;

Οι φυλακές ανηλίκων της Ελλάδος έχουν γεμίσει από βιαστές και δολοφόνους που ενώ είναι άνω των 28 ετών έχουν δηλώσει ΟΛΟΙ ότι είναι 17 για να τύχουν καλύτερης μεταχείρισης.

Ποιος τους δασκαλεύει και τους οργανώνει;

Έκαναν ποτέ έρευνα οι δήθεν ανθρωπιστικές σας οργανώσεις για να αποκαλύψουν αυτά τα κυκλώματα ή ο μόνος σκοπός ύπαρξής σας είναι να εισπράττετε τις υπέρογκες επιδοτήσεις και να καταδικάζετε την Ελλάδα και τους Έλληνες για «ανάρμοστη» συμπεριφορά;

Οι δεκάδες χιλιάδες δολοφονίες Ελλήνων και οι χιλιάδες βιασμοί γυναικών και ανηλίκων από λαθρομετανάστες είναι κατ’ εσάς «αρμόζουσα» συμπεριφορά;

Στον παρακάτω πίνακα φαίνονται τα επίσημα στοιχεία για την εγκληματικότητα στην Ελλάδα, όπου καταγράφεται αύξηση των εγκλημάτων κατά 100% την τελευταία δεκαετία με παράλληλη αύξηση κατά 1000% των εγκλημάτων των προερχόμενων από το Πακιστάν και από τις λοιπές ισλαμικές χώρες.

Αναρωτήθηκε ποτέ κανείς τι και ποιοι κρύβονται πίσω από όλη αυτή την οργανωμένη εποίκιση της Ελλάδος από ισλαμιστές;

Οι φυλακές ανηλίκων της Ελλάδος έχουν γεμίσει από βιαστές και δολοφόνους που ενώ είναι άνω των 28 ετών έχουν δηλώσει ΟΛΟΙ ότι είναι 17 για να τύχουν καλύτερης μεταχείρισης.

Ποιος τους δασκαλεύει και τους οργανώνει;

Έκαναν ποτέ έρευνα οι δήθεν ανθρωπιστικές σας οργανώσεις για να αποκαλύψουν αυτά τα κυκλώματα ή ο μόνος σκοπός ύπαρξής σας είναι να εισπράττετε τις υπέρογκες επιδοτήσεις και να καταδικάζετε την Ελλάδα και τους Έλληνες για «ανάρμοστη» συμπεριφορά;

Οι δεκάδες χιλιάδες δολοφονίες Ελλήνων και οι χιλιάδες βιασμοί γυναικών και ανηλίκων από λαθρομετανάστες είναι κατ’ εσάς «αρμόζουσα» συμπεριφορά;

Στον παρακάτω πίνακα φαίνονται τα επίσημα στοιχεία για την εγκληματικότητα στην Ελλάδα, όπου καταγράφεται αύξηση των εγκλημάτων κατά 100% την τελευταία δεκαετία με παράλληλη αύξηση κατά 1000% των εγκλημάτων των προερχόμενων από το Πακιστάν και από τις λοιπές ισλαμικές χώρες.

Κι επειδή στους Έλληνες αρέσει πάντα να μιλούν με αποδείξεις και επί πραγματικών γεγονότων, εν πλήρη αντιθέσει με το εν λόγω κατάπτυστο άρθρο, που βασίζεται σε εικασίες και δήθεν αναφορές τρίτων, παραθέτω τα εν Ελλάδι δρώμενα μέσω εικόνων.

Οι διακινητές των λαθρομεταναστών τους φέρνουν με φουσκωτές βάρκες, ειδικά διαμορφωμένες, με ντεπόζιτα στα πλαϊνά, για να έχουν μεγάλη αυτονομία και να μπορούν να διασχίσουν τα χωρικά ύδατα μεταξύ Τουρκίας και Ελληνικών νήσων, καθώς στην πλειονότητά τους οι διακινητές είναι τούρκοι. Όταν πλησιάζουν στα χωρικά μας ύδατα αποχωρούν από την βάρκα φεύγοντας με άλλο πλωτό μέσω, ώστε να διαφύγουν την σύλληψη, και τους αφήνουν μέσα στην νύχτα με άσχημες συνήθως καιρικές συνθήκες να πλοηγηθούν, χωρίς καμμία ασφάλεια, καμμία γνώση και κανένα μέσον πλοήγησης, προς τις Ελληνικές Ακτές.Πολύ συχνά οι βάρκες βουλιάζουν με αποτέλεσμα οι Ελληνικές λιμενικές αρχές να αναλαμβάνουν την διάσωση των ναυαγών. Έχουν υπάρξει και περιπτώσεις όπου οι δουλέμποροι βουλιάζουν σκοπίμως τις βάρκες, ώστε οι Ελληνικές λιμενικές αρχές να ασχοληθούν με την διάσωση των ναυαγών και όχι με τους διακινητές, ώστε να καταφέρουν αυτοί να ξεφύγουν.Μετά την διάσωσή του και αφού τους παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες μεταφέρονται για προληπτικούς λόγους, αλλά και επειδή οι περισσότεροι είναι αφυδατωμένοι και νηστικοί, στο πλησιέστερο κέντρο υγείας ή νοσοκομείο. Ή σε αυτοσχέδια ιατρεία, αν η διακομιδή σε νοσοκομείο δεν είναι εφικτή.Οι επιχειρήσεις ελέγχου των ακτών και διάσωσης των μεταναστών και ναυαγών κοστίζουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ καθημερινά στους Έλληνες φορολογούμενους.

Τις επόμενες ώρες και ημέρες εθελοντές των νησιών προσφέρουν τρόφιμα και ρουχισμό στους λαθρομετανάστες ώστε να διευκολύνουν την διαβίωσή τους, τουλάχιστον για τις πρώτες ημέρες.Συνήθως μεταφέρονται στα αστικά κέντρα, αλλά τον τελευταίο καιρό μεταφέρονται σε ειδικά διαμορφωμένους και φυλασσόμενους χώρους με αξιοπρεπέστατες συνθήκες, όπου τους παρέχεται στέγη, τροφή, ιματισμός και πλήρης υγειονομική περίθαλψη και ιατροφαρμακευτική κάλυψη.

Εκεί τους περιμένουν εκπρόσωποι των κοινοτήτων τους, εκπρόσωποι ΜΚΟ και οργανώσεων ανθρωπίνων δικαιωμάτων που ελέγχουν την τήρηση των συνθηκών μεταχειρίσεώς τους και που ελέγχουν και όλη την διαδικασία και τον τρόπο που τους συμπεριφέρονται οι αρχές και τα όργανα του κράτους.Οι χώροι είναι κλειστοί για να διασφαλίζεται το ακέραιον της ζωής τους, αλλά και να υπάρχει ασφάλεια στην γύρω περιοχή καθώς δεν γνωρίζουμε τίποτε για το ποιόν τους.

Όπως φαίνεται και στις εικόνες τα καταλύματα είναι κλειστά, καινούργια και με κλιματισμό, αλλά και με καθαριζόμενες τουαλέτες και τρεχούμενο νερό.Με τους φρουρούς δεν έχουν καμμία επαφή, οπότε δεν υπάρχουν περιπτώσεις κακομεταχείρισης ή χρήσης βίας. Οποτεδήποτε χρειαστεί υπάρχει άμεσα διαθέσιμο νοσοκομειακό όχημα για την διακομιδή των ασθενών στο νοσοκομείο, ακόμη και για απλές εξετάσεις.Το μόνο δεδομένο είναι ότι παρ’ όλα τα προβλήματα που δημιουργούν και παρ’ όλη την εγκληματικότητα που υποθάλπεται στις τάξεις τους, οι αρχές, τα όργανα του κράτους και οι Πολίτες τους συμπεριφέρονται με πολύ υπομονή και αξιοπρεπώς.

Ακόμη και όταν διενεργούνται τυπικοί έλεγχοι εγγράφων ή αναζητούνται εγκληματίες ανάμεσά τους, τα όργανα της τάξης τους συμπεριφέρονται με άψογο τρόπο και ουδεμία άσκηση βίας ή πίεσης δεν παρατηρείται.Αυτό όμως που αδυνατείτε να αντιληφθείτε είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι ζουν σε εντελώς διαφορετικούς κόσμους από τον δικό μας και ακόμη και στην καθημερινότητά τους ή στις συνήθειες, παραδόσεις και θρησκευτικές τους τελετές είναι εκ διαμέτρου αντίθετοι με την δική μας νοοτροπία. Έτσι οι Έλληνες έχουμε αναγκαστεί να βλέπουμε τέτοιες αποτροπιαστικές πράξεις που θέτουν σε κίνδυνο την ψυχολογική υγεία των παιδιών μας.Εύκολα μπορεί κάποιος να ξεχωρίσει ποιοι κατάγονται από την Χώρα του φωτός και ποιοι είναι σκοταδιστές, μυστικιστές και επικίνδυνοι για τον εαυτό τους και τους άλλους. Τα δικά μας ήθη και έθιμα προβάλουν τον ανθρωπισμό, την ελευθερία και την αξιοπρέπεια, με σεβασμό στον άνθρωπο και κυρίως στην γυναίκα. Οι Έλληνες πάντα σέβονταν και τιμούσαν την γυναίκα.

Βλέπετε, κυρίες των ευρωπαϊκών σαλονιών, για όλα υπάρχει και η άλλη άποψη… Αυτή του πεζοδρομίου, αυτή του αυτόπτη μάρτυρα και του παθόντα. Η άποψη αυτού που έχασε την εργασία του επειδή όλες τις θέσεις τις κατέλαβαν οι λαθρομετανάστες.

Δεν ξέρω από ποιες πηγές επιλέγετε να ενημερωθείτε, αλλά σίγουρα αυτά που ΕΣΕΙΣ θέλετε και επιλέγετε να ακούτε και να μαθαίνετε, δεν μπορείτε να τα μεταφέρετε σε αυτούς τους ανθρώπους…


Στους άνω των 30.000 αστέγων και απόρων Ελλήνων, που καθημερινά αναζητούν τροφή στα σκουπίδια ή επαιτούν για την ελεημοσύνη κάποιων συνανθρώπων μας, μόνο και μόνο επειδή έχασαν την εργασία τους από την εισβολή άνω των 6 εκατομμυρίων λαθρομεταναστών που κατέλαβαν όλες τις θέσεις εργασίας, οι δικές σας θεωρίες και η δική σας απτική γωνία της κατάστασης δεν φτάνει καν στα αυτιά τους, γιατί κοιμούνται δίπλα από τα διερχόμενα αυτοκίνητα και δεν μπορούν να κατανοήσουν τα δικά σας συμφέροντα, ούτε μπορεί κάποιος να τους δώσει μία λογική απάντηση για το ότι αυτοί, ενώ τόσα χρόνια πλήρωναν φόρους, εισφορές και τέλη, τώρα αναγκάζονται να κοιμούνται στον δρόμο, χωρίς τροφή και χωρίς να έχουν την δυνατότητα να πάνε στο νοσοκομείο αν δεν πληρώσουν για την είσοδό τους, ενώ οι λαθρομετανάστες στεγάζονται σε καινούργιες λυόμενες κατοικίες, με κλιματισμό και τρεχούμενο νερό, με καθημερινή τροφή και με πλήρη ιατροφαρμακευτική κάλυψη!

ΓΙΑΤΙ;


Και για όσους με πουν ρατσιστή τους ενημερώνω πως ο μόνος ρατσισμός που υπάρχει στην Ελλάδα είναι εναντίον αυτών εδώ των ανθρώπων:

Τους οποίους το κατοχικό καθεστώς τους αντιμετωπίζει με τον πιο οικτρό και ανάλγητο τρόπο. Τους αντιμετωπίζει σαν απόκληρους της κοινωνίας και δεν μεριμνά ούτε καν για την σίτισή τους. Σε αντίθεση με την πλήρη κινητοποίηση και μέριμνα για τους λαθρομετανάστες.


Το ζήτημα της λαθρομετανάστευσης δεν είναι ούτε απλό, ούτε μπορούμε να το εκλάβουμε επιπόλαια. Συντελείται με γοργούς ρυθμούς μία οργανωμένη και διεθνώς μεθοδευμένη αντικατάσταση του Ελληνικού Λαού από συγκεκριμένες φυλετικά και θρησκευτικά ομάδες ανθρώπων. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε ήδη στην Ελλάδα, ιδίως στα αστικά κέντρα. Όσοι επιλέγουν να εθελοτυφλούν ή δεν θέλουν να το παραδεχτούν, λόγω πελατειακής σχέσης με το καθεστώς ή λόγω άλλων συμφερόντων, θα τους πω μόνο το εξής:



Και τελικά θα μας μείνει μία μαχαιρωμένη, αλλά ζωντανή αξιοπρέπεια…
Και μία ξεθωριασμένη Ελληνική Σημαία!


Γι’ αυτό και έχουμε το θάρρος και σας κοιτούμε στα μάτια! 

Πηγή : http://www.filoumenos.com/anthellinismos/i-enantion-tis-elladas-epivouli/15015-i-alitheia-gia-tous-lathrometanastes-stin-ellada.html#ixzz2yKRLdeZu

ΑΙΣΧΟΣ! ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΛΦΟΙ ΞΥΠΝΗΣΤΕ! (ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ Γ. ΚΑΛΑΝΤΖΗ Γ.Γ Υπουργείου Παραπαιδείας και παραπληροφόρησης

Τετάρτη, Απριλίου 09, 2014

ΑΙΣΧΟΣ! ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΔΕΛΦΟΙ ΞΥΠΝΗΣΤΕ!


από: http://logia-tou-aera.blogspot.gr/2014/04/blog-post_8376.html

ΕΙΜΕΘΑ ΞΕΝΟΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ;  ΝΤΡΕΠΟΜΕΘΑ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ, κ. ΓΕΝΙΚΕ!

 ________Αν είναι αλήθεια η παρακάτω Δήλωσή σας, κ. Γενικέ Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας και .......Ισλαμισμού, που δημοσιεύθηκε από το defencenet.gr, τότε πρέπει νά πάμε να πνιγούμε! Ισοπεδώσατε την Ορθοδοξία στην κοιτίδα της, την Ελλάδα, και την τοποθετήσατε στην αυτή μοίρα με το Ισλάμ! Δηλ. τοποθετήσατε την θρησκεία της αγάπης, την Ορθοδοξία μας, στην αυτή μοίρα με την θρησκεία του μίσους, τον Ισλαμισμό! Εμείς, οι Ορθόδοξοι πρεσβεύουμε και εφαρμόζουμε τό "αγαπάτε τους εχθρούς υμών"! Οι φίλοι σας(;) Μουσουλμάνοι πρεσβεύουν και εφαρμόζουν τό Τζιχάντ, δηλ. "σφάξτε τους απίστους, θάνατος στους απίστους"! Και αυτό στην πράξη το βλέπουμε σήμερα στην Συρία! Εκεί κόβουν τα κεφάλια των χριστιανών! Δεν το έχετε ακούσει;  Δέν έπεσε στην αντίληψή σας; 

__________Πέραν αυτού, δηλ. της ηθικής πλευράς του ζητήματος, που είναι θεμελειώδους σημασίας, υπάρχει και η άλλη πτυχή, δηλ. των δικαιωμάτων μας ως πολιτών αυτού του τόπου. Θέλετε να μας πείτε ότι οι μετανάστες Μουσουλμάνοι, που ήλθαν στη Χώρα μας, έχουν τά αυτά δικαιώματα μέ εμάς τους γηγενείς; Είμαστε δηλ. ΞΕΝΟΙ στον τόπο μας; 
____________Αν αυτά τα λόγια  τά έλεγε κάποιος σε μια παρέα, σέ ένα καφενείο, δεν θα είχαν ιδιαίτερη σημασία! Θα μπορούσε κάποιος, που τον άκουγε, να του απαντήσει: "μη λες βλακείες, φίλε μου". Όταν όμως αυτά τα λόγια εξέρχονται από τό στόμα ενός επισήμου εκπροσώπου του Ελληνικού Κράτους, μάλιστα δέ του Υπουργείου Παιδείας, τότε τά πράγματα είναι πολύ σοβαρά! Διότι είναι σαν να έχουμε βάλει το λύκο να φυλάει τα πρόβατα! 
_________Κύριε Γενικέ, "εδώ καί τώρα" πρέπει να επανορθώσετε τη Δήλωσή σας. Περιμέναμε την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος νά σας ανακαλέσει στην τάξη, αλλά -δυστυχώς- δεν το είδαμε! Γι αυτό κατ' ανάγκην σας προσκαλούμε εμείς, ένας ταπεινός Επίσκοπος, νά επανορθώσετε τη Δήλωσή σας. Αλλοιώς, αντί να σας καμαρώνουμε, όπως έως χθές γινόταν, από σήμερα θα ντρεπόμαστε για λογαριασμό σας! Τίποτε περισσότερο! 
Αίγιον, 8 Απριλίου 2014
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
*****************
Πρωτοφανείς και προκλητικές δηλώσεις από τον γενικό γραμματέα θρησκευμάτων του υπουργείου Παιδείας Γιώργο Καλαντζή! 
Ο Γ. Καλαντζής, λοιπόν, με αφορμή δήλωση του κ. Σπηλιωτόπουλου πως θα κάνει δημοψήφισμα για το τζαμί στην Αθήνα, δήλωσε πως αν είναι έτσι πρέπει να γίνεται δημοψήφισμα και για κάθε νέα χριστιανική εκκλησία που ανεγείρεται! 
Συγκεκριμένα η δήλωση του γγ Θρησκευμάτων Γ. Καλαντζή (ο οποίος σημειωτέον έχει διατελέσει διευθυντής του γραφείου του Θεόδωρου Πάγκαλου) έχει ως εξής:
«Ο κ. Α. Σπηλιωτόπουλος, ως βουλευτής της Ν.Δ., έχει ψηφίσει τον νόμο για την κατασκευή του τζαμιού στην Αθήνα και μάλιστα στη συγκεκριμένη τοποθεσία που αυτό θα γίνει. Το 2009 ανέλαβε υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.Είχε δηλαδή και τη δυνατότητα και την ευθύνη να διατυπώσει τη διαφωνία του και να αλλάξει τον νόμο για το τζαμί. Δεν το έπραξε» και συμπληρώνει με τον εξωφρενικό ισχυρισμό ότι:
«Για να μην εξευτελισθεί διεθνώς η χώρα αν γίνει δημοψήφισμα μόνο για το τζαμί στον Ελαιώνα, η μόνη λύση είναι να γίνεται τοπικό δημοψήφισμα για κάθε χώρο προσευχής στη χώρα μας, συμπεριλαμβανομένων και των δικών μας εκκλησιών»!
Ασχέτως με το γεγονός ότι όσα καταλογίζει στον κ. Σπηλιωτόπουλο είναι αληθή, κάτι που αποδεικνύει ότι ο συγκεκριμένος υποψήφιος είναι ο πλέον ακατάλληλος - τόσο από το χώρο της ΝΔ, αλλά και γενικότερα - για να υψώσει τη σημαία κατά της ισλαμοποίησης της πατρίδας μας, το σχόλιο του Γ. Καλαντζή όσον αφορά τις χριστιανικές εκκλησίες είναι εντελώς απαράδεκτο, για αξιωματούχο της ελληνικής κυβέρνησης και δη γενικό γραμματέα Θρησκευμάτων!
Δεν γνωρίζει δηλαδή ο κ. Καλαντζής ότι η Ορθόδοξη Χριστιανική θρησκεία είναι η επίσημη θρησκεία του ελληνικού κράτους βάσει Συντάγματος; 
Ή μήπως είναι «λαθρομετανάστης» και ο ίδιος, και ανερχόμενος με αντιδημοκρατικό τρόπο στο αξίωμά του, ξέχασαν να τον πληροφορήσουν σχετικά, εκείνοι που τον τοποθέτησαν εκεί;
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Η αυτόνομη Κριμαία φέρνει... στην επιφάνεια την αρχαία ελληνική κληρονομιά


Τετάρτη, 9 Απριλίου 2014

Η αυτόνομη Κριμαία φέρνει... στην επιφάνεια την αρχαία ελληνική κληρονομιά

από: http://alexander-hellas.blogspot.gr/2014/04/blog-post_1682.html
Από το Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών στη Σεβαστούπολη της αυτόνομης πλέον Κριμαίας (αρχαίας Ταυρίδας) ανακοινώθηκε ότι αρχαιολόγοι εξειδικευμένοι στην υποβρύχια αρχαιολογία θα επιχειρήσουν να ανασύρουν από το βυθό της Μαύρης Θάλασσας ένα βυζαντινό πλοίο του 10ου αιώνα, το οποίο έχει εντοπιστεί πριν από πέντε χρόνια κοντά στο ακρωτήρι Φόρος. Πρόκειται για ένα βυζαντινό πλοίο, κληρονόμο της αρχαίας ελληνικής τριήρους και με λειτουργικές αρμοδιότητες ενός αρχαίου αντιτορπιλικού - κυνηγού των πειρατών, σύμφωνα με τους αρχαιολόγους.
«Μέσα στο τρέχον έτος θα επιχειρήσουμε να βγάλουμε στην επιφάνεια ένα βυζαντινό πλοίο, το οποίο χρονολογείται περίπου τον 10ο -11ο αιώνα μ.Χ. Το ναυάγιο εντοπίστηκε πριν από 5 χρόνια σε βάθος 124 μέτρων στην πλευρά του ακρωτηρίου Φόρος και απέχει από την ακτή περί τα 20 χλμ», είπε ο Γ. Βορονόφ από το Κέντρο.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το πλοίο από μόνο του αποτελεί ένα μοναδικό εύρημα. «Είναι ένα εξαιρετικό αντικείμενο, το οποίο καλύφθηκε με άμμο, από την οποία προεξέχουν τα κουπιά, η πρύμνη, υπάρχουν αμφορείς σκόρπιοι. Το ενδιαφέρον είναι μεγάλο και από αρχαιολογική και επιστημονική άποψη. Αυτό που ενδυναμώνει το ενδιαφέρον μας είναι ότι το πλοίο ναυάγησε αρκετά μακριά από την ακτή και αυτό αποτελεί πλεονέκτημα, στο ότι δεν έγινε λεία αρχαιοκάπηλων ή κυνηγών θησαυρών κατά την εποχή του ναυαγίου».
Στην πόλη Θεοδοσία, όπως υποστήριξε ο ίδιος, ειδικά για αυτό το πλοίο, το μήκος του οποίου είναι περίπου 50 μέτρα, θα κατασκευασθεί θολωτή αίθουσα όπου θα τοποθετηθεί και θα εκτίθεται.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΠΗΓΗ defencenet

Χάρισμα με άσχημη ονομασία : Δ Υ Σ Λ Ε Ξ Ι Α

Χάρισμα με άσχημη ονομασία : Δ Υ Σ Λ Ε Ξ Ι Α

από: http://ohifront.wordpress.com/2014/04/09/

Γνωρίζετε ότι ο Αϊνστάιν, ο Τομ Κρούζ, ο ‘Εντισον, ο Τσώρτσιλ, ο Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, η Αγκάθα Κρίστι και ο Λεονάρδο Ντα Βίντσι ήταν δυσλεκτικοί; Αυτοί οι ιδιαίτερα χαρισματικοί άνθρωποι είχαν δυσλεξία! Είναι όντως όλα τα παιδιά με δυσλεξία «χαρισματικά»; Η κυρία Σταθάκου Μαρένια, ειδική παιδαγωγός του κέντρου Ευμάθεια υποστηρίζει ότι « Στα παιδιά με δυσλεξία υπάρχει όλη η γκάμα παιδιών.
Υπάρχουν παιδιά με φυσιολογική νοημοσύνη και παιδιά ιδιαίτερα έξυπνα. Δεν μπορούμε να πούμε ότι υπάρχουν ιδιαίτερα χαρισματικά παιδιά με δυσλεξία. Αυτό που συμβαίνει συχνά είναι η πιθανότητα να έχουμε ένα ευφυή πληθυσμό στα άτομα με δυσλεξία. Αλλά η δυσλεξία δεν εξισώνεται με ευφυΐα απαραίτητα»
Ο κύριος Αλεξάνδρου, διευθυντής του κέντρου Προσέγγιση δηλώνει ότι « Η δυσλεξία είναι εγκεφαλική δυσλειτουργία. Οι περιοχές ικανοτήτων καλλιεργούνται περισσότερο. Προσδίδουμε στο παιδί με δυσλεξία ενσυναίσθηση (συναισθηματική κρίση), καλλιτεχνικές ροπές, εφευρετικότητες και ανεπτυγμένη μαθηματική σκέψη. Γι’ αυτό τα χαρακτηρίζουν «χαρισματικά». Απλά είναι οι περιοχές του εγκεφάλου που καλλιεργούν περισσότερο»
Δεν είναι όλοι οι δυσλεκτικοί «χαρισματικοί» αλλά έχουν κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που τους καθιστούν ξεχωριστούς όπως: Εξαιρετική ικανότητα και διαίσθηση στην επίλυση προβλημάτων, δημιουργικότητα, ικανότητα για παράλληλη και πολύπλευρη σκέψη, καινοτομικές ιδέες και σκέψεις.
Ο Εγκέφαλος και η Δυσλεξία
Dr Dirk Bakker, Ph.D, Ομότιμος Καθηγητής, Free University, Amsterdam, Διευθυντής της Ευρωπαϊκής Μεταπτυχιακής Σχολής Παιδικής Νευροψυχολογίας
Όταν μιλάμε για δυσλεξία, μιλάμε για τη διαδικασία της ανάγνωσης. Η ανάγνωση είναι γνωστική συμπεριφορά και κατά συνέπεια διεκπεραιώνεται από τον εγκέφαλο. Έτσι, όταν μιλάμε για ανάγνωση, θα πρέπει τότε να μιλάμε και για κάτι που σχετίζεται με τον εγκέφαλο.
Αλλά τι είναι αυτό το κάτι; Πρόσφατα, ουσιαστική προσοχή και ενδιαφέρον έχει δοθεί στο πώς περίπου είναι ο εγκέφαλος των δυσλεξικών ατόμων και πώς λειτουργεί.
Αυτό που ακολουθεί είναι μία διερεύνηση επιστημονικής προσέγγισης της δυσλεξίας, βασισμένη στην έως τώρα γνώση μου. Αυτό είναι ένα τεράστιο έργο για ένα περιορισμένο χώρο και έχω συντάξει αυτό το άρθρο κατά τέτοιο τρόπο ώστε να δώσω στους αναγνώστες αυτού του Οδηγού το είδος των πληροφοριών που θα χρειάζονται.
Εάν χρησιμοποιήσουμε τον εγκέφαλο ως σημείο αφετηρίας, ερχόμαστε αντιμέτωποι με ερωτήσεις όπως:
1 Τι το ειδικό υπάρχει σχετικά με τον εγκέφαλο των δυσλεξικών;
2 Ποια είναι η προέλευση αυτού του ειδικού χαρακτηριστικού;
3 Πώς εμφανίζεται αυτό το ειδικό χαρακτηριστικό;
4 Τι είδους παρέμβαση είναι η καταλληλότερη;

Ο Εγκέφαλος
Ο εγκέφαλος αποτελείται από δισεκατομμύρια νευρικά κύτταρα, ή νευρώνες, τα οποία επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω μιας ηλεκτρο-χημικής οδού. Μολονότι ο εγκέφαλος λειτουργεί ως αυτόνομη οντότητα, υπάρχουν υποδομές και υποσυστήματα. Χωρίζεται σε αριστερό και δεξιό ημισφαίριο, τα οποία συνδέονται με το ?μεσολόβιο?. Στους περισσότερους ανθρώπους η αριστερή πλευρά είναι υπεύθυνη για την αντίληψη και την παραγωγή του λόγου, ενώ το δεξιό ημισφαίριο παίζει σημαντικό ρόλο στις οπτικο-χωρικές πληροφορίες (όραση και υπολογισμός του χώρου). Κάθε ημισφαίριο καλύπτεται από ένα φλοιό ή φλούδα με μία λευκή ουσία κάτω από αυτό. Ο φλοιός περιέχει κυρίως το σώμα των νευρικών κυττάρων. Η λευκή ουσία περιέχει τις συνδέσεις (συνάψεις).
Τα κύτταρα στο φλοιό ξεκινούν από τις βαθύτερες περιοχές του φλοιού κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης πριν τη γέννηση. Δεν φθάνουν όλα τα κύτταρα στον τελικό προορισμό τους. Μπορεί να συγκεντρώνονται σε συμπλέγματα κυττάρων κατά τη διαδρομή. Αυτές οι ομάδες κυττάρων που παρεξέκλιναν ονομάζονται εκτοπίες.
Ο φλοιός του κάθε ημισφαιρίου χωρίζεται σε τέσσερις λειτουργικές περιοχές: το μετωπιαίο, το βρεγματικό, τον κροταφικό, και τον ινιακό λοβό. Όλες αυτές οι περιοχές εμπλέκονται στην πολύπλοκη διαδικασία της ανάγνωσης, ειδικότερα όμως η κροταφική και η ινιακή περιοχή, καθώς και η μεσολαβούσα περιοχή μεταξύ των δύο, ο βρεγματικός λοβός.
Τα νευρικά κύτταρα επικοινωνούν μεταξύ τους ηλεκτρο-χημικά. Αυτή η ηλεκτρική δραστηριότητα μπορεί να μετρηθεί έξω από τον εγκέφαλο με ένα ηλεκτροεγκεφαλογράφημα (EEG) και με τις τεχνικές που προέρχονται από αυτό.
Ερώτηση 1:
Τι το ειδικό υπάρχει σχετικά με τον εγκέφαλο των δυσλεξικών;
Παρόλη την εκτεταμένη επιστημονική έρευνα, εδώ υπάρχουν ακόμη περισσότερες ερωτήσεις παρά απαντήσεις. Πρόσφατη έρευνα έχει ρίξει λίγο φως στο θέμα, αλλά είναι σημαντικό να κάνουμε ένα διαχωρισμό μεταξύ των απαντήσεων που σχετίζονται με τη δομή, ή την ανατομία του εγκεφάλου και εκείνων που σχετίζονται με τη φυσιολογία του ή λειτουργία του.
Ερώτηση 1.1:
Ανατομικές ιδιαιτερότητες;
Ποιες είναι οι ανατομικές ιδιαιτερότητες του εγκεφάλου των δυσλεξικών;
- Τα εκτοπικά κύτταρα εντοπίστηκαν στον εγκέφαλο όλων των δυσλεξικών που εξετάσθηκαν κατά τη διάρκεια του ανατομικού ερευνητικού προγράμματος του Πανεπιστημίου του Harvard. Εντοπίστηκαν σε πολλά σημεία, αλλά ειδικότερα στον αριστερό ινιακο-βρεγματικό και μετωπιαίο λοβό, δηλαδή στις περιοχές που είναι σημαντικές για τη γλώσσα.
- Άλλοι ερευνητές έχουν δείξει ότι το κροταφικό πεδίο (planum temporale) παρουσιάζει μία συμμετρία στον εγκέφαλο των δυσλεξικών, κάτι που δεν έχει εμφανισθεί στον εγκέφαλο της πλειοψηφίας των μη-δυσλεξικών.
- Στον εγκέφαλο των δυσλεξικών, τα κύτταρα του μεγαλοκυτταρικού συστήματος εμφανίζονται μικρότερα από τα φυσιολογικά. Φαίνεται σαν να εμπλέκονται στην οπτική αντίληψη τα δύο κύρια συστήματα, το μεγαλοκυτταρικό και το μικροκυτταρικό. Το μικροκυτταρικό σύστημα έχει προσαρμοσθεί για την οπτική αντίληψη των σχημάτων και των χρωμάτων, ενώ το μεγαλοκυτταρικό για την αντίληψη της κίνησης. Το μεγαλοκυτταρικό σύστημα παίζει σημαίνοντα ρόλο στις ταχείες αλλαγές των αναπαραστάσεων, οι οποίες αφορούν στην ανάγνωση. Εάν αυτό το σύστημα αποδειχθεί ανεπαρκές, ως αποτέλεσμα θα έχουμε τις δυσκολίες στην ανάγνωση.
Αυτή η περίληψη των ανατομικών ανακαλύψεων προκαλεί δύο ερωτήσεις και σχόλια:
- Έχει αποδειχθεί ότι η δυσλεξία προκαλείται από λεπτές ανατομικές αποκλίσεις στον εγκέφαλο;
Μία αιτιώδης σχέση δεν έχει αποδειχθεί. Είναι γνωστό ότι η λανθασμένη εναπόθεση κυττάρων συμβαίνει σε μερικές νευρολογικές καταστάσεις και ότι μία τέτοια λανθασμένη εναπόθεση δεν παρατηρείται ειδικά μόνο στη δυσλεξία. Αυτό, όμως, δεν αλλάζει το γεγονός ότι μερικοί ερευνητές έδειξαν επανειλημμένα ότι η δυσλεξία έχει κάποια σχέση με λεπτές αποκλίσεις σε περιοχές του εγκεφάλου, οι οποίες είναι σημαντικές στη διαδικασία της κατάκτησης της γλώσσας και της ανάγνωσης.
- Ποια σχέση έχουν τα εκτοπικά ή τα λανθασμένως τοποθετημένα κύτταρα με ένα ειδικά μεγάλο δεξιά-τοποθετημένο κροταφικό πεδίο (planum temporale) και ποια σχέση έχει αυτό με ένα ανεπαρκές μεγαλοκυτταρικό σύστημα;
Επί του παρόντος, αυτές οι ερωτήσεις δεν μπορούν να απαντηθούν επαρκώς.
Ερώτηση 1.2:
Φυσιολογικές ιδιαιτερότητες;
Η νευροφυσιολογία και η νευροψυχολογία χρησιμοποιούν πολύ το ηλεκτροεγκεφαλογράφημα (EEG) καθώς και τις τεχνικές που προέρχονται από αυτό. Επιπλέον, αναλύσεις από την Τομογραφία Εκπομπής Ποζιτρονίων (Positron Emission Tomography – PET) χρησιμοποιούνται αρκετά: Σε αυτή την περίπτωση γλυκόζη ή κάποια άλλη χημική ουσία εισάγεται στο αίμα ενώ εκτελείται κάποιο ειδικό έργο. Η χημική ουσία που δόθηκε, η οποία είναι για λίγο ραδιενεργός, λαμβάνεται με μεγαλύτερη ένταση από εκείνα τα σημεία του εγκεφάλου τα οποία είναι στενότερα συνδεδεμένα με την ανάγνωση.
Συχνά οι ανιχνευτές αυτοί χρησιμοποιούνται προκειμένου να εξετασθούν άτομα που εμφανίζουν συμπτώματα δυσλεξίας. Η μοντέρνα τεχνολογία έχει καταφέρει να δώσει μία ολοκληρωμένη αναπαράσταση της ηλεκτροφυσιολογικής δραστηριότητας ολόκληρου του φλοιού κατά τη διάρκεια της αναγνωστικής διαδικασίας του ατόμου. Αυτός ο τύπος έρευνας με τη φυσιολογική και αποκλίνουσα ανάγνωση διεξάγεται στην Ολλανδία. Η χρήση της ηλεκτροφυσιολογίας πάνω σε ανθρώπους με διαφορικές αναγνωστικές ικανότητες έχει δείξει ότι:
- ο αρχάριος αναγνώστης εμφανίζει δραστηριότητα στο δεξιό ημισφαίριο του εγκεφάλου κατά την ανάγνωση
- ο προχωρημένος αναγνώστης ενεργοποιεί το αριστερό του ημισφαίριο, και
- ο δυσλεξικός δείχνει μία ασυνήθιστη εναλλαγή στην κατανομή της εγκεφαλικής δραστηριότητας.
Μία θεωρία υποστηρίζει ότι υπάρχει ένα μοντέλο δυναμικής νευρικής αλληλεπίδρασης για την αναγνώριση των γραμμάτων και των λέξεων. Τα ουσιώδη χαρακτηριστικά ενός γράμματος λαμβάνονται από νευρικά κύτταρα στον εγκέφαλο. Για παράδειγμα, “μία γραμμή από κάτω αριστερά προς τα επάνω δεξιά, μία γραμμή από κάτω δεξιά προς τα επάνω αριστερά.” Με βάση αυτή την πληροφορία, που μεταβιβάζεται μέσω άλλων κυττάρων, συντελείται η αναγνώριση του γράμματος “Α”.
Η ανίχνευση των χαρακτηριστικών ενός γράμματος και η αναγνώριση αυτού του γράμματος παρουσιάζονται ως ηλεκτρικά δυναμικά τα οποία έχουν μία συγκεκριμένη συχνότητα και πλάτος και τα οποία εξαλείφονται μετά από κάποιο συγκεκριμένο χρόνο. Εάν τα γράμματα παρουσιάζονται γρήγορα, όπως στην περίπτωση της ανάγνωσης, θα μπορούσε να συμβαίνει το γεγονός ότι η επεξεργασία του ενός γράμματος δεν έχει ολοκληρωθεί πριν αρχίσει η επεξεργασία του επόμενου.
Μαθηματικώς μπορεί να επιβεβαιωθεί ότι κατά την ανάγνωση τα δυναμικά μπορούν να φτάσουν σε χαοτικές αναλογίες, ότι μπορούν να αλληλοεξαλειφθούν, και ότι γράμματα μπορούν να χαθούν. Αυτά τα προβλήματα δημιουργούνται συχνά στα άτομα με δυσλεξία. Μία εξήγηση γι’ αυτό το ηλεκτρο-φυσιολογικό χάος θα μπορούσε να είναι ότι δεν υπάρχουν επαρκή υγιή κύτταρα στο σωστό σημείο για να αφομοιώσουν κατάλληλα ένα μεγάλο ποσό πληροφοριών.
Από αυτό μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι η ερώτηση σχετικά με το τι ειδικό υπάρχει στον εγκέφαλο των δυσλεξικών δεν έχει λάβει μία οριστική απάντηση.
Ερώτηση 2:
Ποια είναι η προέλευση αυτού του ειδικού χαρακτηριστικού;
Εάν υπάρχει κάτι το ειδικό στον εγκέφαλο των δυσλεξικών, ποια είναι η προέλευση αυτής της ιδιαιτερότητας;
Σε αυτό το σημείο μία διάκριση θα μπορούσε να γίνει μεταξύ πιθανών εσωτερικών π.χ. σχετικών με τον οργανισμό θεμάτων, και εξωτερικών ή περιβαλλοντικών θεμάτων.
Εσωτερικές αιτίες
Έχει υποστηριχθεί ότι μεγάλα ποσοστά τεστοστερόνης στο έμβρυο, ή υπερβολικά μεγάλη ευαισθησία σε αυτή, θα μπορούσε να ευθύνεται για το σχηματισμό των εκτοπικών κυττάρων και του χαρακτηριστικού μεγέθους του κροταφικού πεδίου (planum temporale) στον εγκέφαλο των δυσλεξικών. Η τεστοστερόνη είναι ανδρική ορμόνη, και είναι γνωστό ότι η δυσλεξία παρατηρείται πιο συχνά στα αγόρια παρά στα κορίτσια.
Η τεστοστερόνη θα είχε αρνητικές επιπτώσεις και στο αυτο-ανοσοποιητικό σύστημα και στην ανάπτυξη του εγκεφάλου, ειδικότερα του αριστερού ημισφαιρίου. Στο μαύρο ποντίκι της Νέας Ζηλανδίας, ένα ζώο που γεννιέται με προβληματικό ανοσοποιητικό σύστημα, πραγματικά εντοπίζονται εκτοπικά κύτταρα στον εγκέφαλο.
Είναι δυνατό να υπάρχει κάποια σχέση μεταξύ ασθενειών που βασίζονται στις ελλείψεις του αυτο-ανοσοποιητικού συστήματος, όπως οι αλλεργίες, το άσθμα, ο διαβήτης κλπ., και δυσλεξίας. Αλλά και αν ακόμη υπάρχει σχέση μεταξύ του αυτο-ανοσοποιητικού συστήματος, της ύπαρξης εκτοπικών κυττάρων και της δυσλεξίας, αυτή δεν έχει γίνει ακόμη πλήρως κατανοητή.
Συμπερασματικά, είναι δυνατό να υπάρχει κάποια σχέση ανάμεσα στο πώς το αυτο-ανοσοποιητικό σύστημα λειτουργεί και στην ύπαρξη των εκτοπικών κυττάρων, και ίσως μεταξύ αυτών των δύο και της δυσλεξίας.

Εξωτερικές αιτίες
Η ποιότητα του εγκεφάλου δεν υπαγορεύεται αποκλειστικά και μόνο από τα γονίδια. Το περιβάλλον μπορεί επίσης να βελτιώσει ή να προκαλέσει προβλήματα στη δομή και λειτουργία του εγκεφάλου. Όταν μιλάμε για το περιβάλλον, εννοούμε το φυσικο-χημικό, το φυσιολογικό και το κοινωνικό περιβάλλον. Η μήτρα είναι το πρώιμο περιβάλλον για το παιδί, ενώ η οικογένεια και το σχολείο αποτελούν μαθησιακά περιβάλλοντα, και είναι γνωστό ότι αυτά επιφέρουν σημαντικές επιπτώσεις στον εγκέφαλο. Είναι πολύ πιθανό οι αποκλίσεις στη δομή και λειτουργία του εγκεφάλου να οφείλονται όχι τόσο στα ελαττωματικά γονίδια όσο στις αρνητικές για τον εγκέφαλο περιβαλλοντικές επιδράσεις.
Η αποκλίνουσα ασυμμετρία του κροταφικού πεδίου (planum temporale) μπορεί να έχει προκληθεί στα τελευταία στάδια της εγκυμοσύνης και στα πρώιμα στάδια της παιδικής ηλικίας. Κατά τη διάρκεια αυτών των φάσεων της ζωής ενός παιδιού συντελείται μία δραστική επιλογή μεταξύ των νευρικών κυττάρων. Εκατομμύρια κυττάρων πεθαίνουν, ενώ εκείνα που επιβιώνουν αναπτύσσονται έως την ωριμότητα. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε εξωτερικούς παράγοντες. Γνωρίζουμε ότι περιβαλλοντικοί παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων και παραγόντων μέσα στη μήτρα, επιδρούν πάνω σε ένα μεγάλο εύρος νευρικών δομών.
Το περιβάλλον, και ειδικότερα κάποιες συγκεκριμένες μαθησιακές καταστάσεις, μπορούν όμως να έχουν και θετικές επιπτώσεις, ενώ μπορεί να γίνει και θεραπευτική χρήση του.
Ερώτηση 3:
Πώς εμφανίζεται αυτό το ειδικό χαρακτηριστικό;
Η επιστημονική έρευνα έχει αλλάξει προσανατολισμό και έχει επικεντρώσει την προσοχή της στην εκδήλωση της δυσλεξίας με το πέρασμα του χρόνου. Πριν τριάντα περίπου χρόνια, είχε δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην όραση και στις κινητικές μεταβλητές, οι οποίες είχαν θεωρηθεί ότι συνδέονται με τη δυσλεξία. Λίγο καιρό αργότερα πραγματοποιήθηκε εκτεταμένη έρευνα πάνω σε αυτό που ονομάζεται διαισθητηριακή αφομοίωση: εάν κάποιος πρόκειται να διαβάσει δυνατά μία λέξη, τη βλέπει πρώτα με την όρασή του και έπειτα την προφέρει;
Η ερώτηση ήταν για το εάν τα δυσλεξικά παιδιά αντιμετωπίζουν ειδική δυσκολία με την οπτικο-ακουστική αφομοίωση. Επειδή οι γραπτές λέξεις είναι διατεταγμένες στο χώρο και τα προφερόμενα γράμματα είναι διατεταγμένα στο χρόνο, η χωρο-χρονική αφομοίωση αποτέλεσε επίσης θέμα εξέτασης. Αργότερα υιοθετήθηκε η άποψη ότι το κεντρικό πρόβλημα με τη δυσλεξία είναι η επεξεργασία των λεκτικών πληροφοριών. Από αυτή την άποψη δεν έχει σημασία εάν η πληροφορία είναι διατεταγμένη στο χώρο ή το χρόνο.
Πρόσφατα, το ενδιαφέρον φαίνεται να επικεντρώνεται στη σχέση μεταξύ προφορικού και γραπτού λόγου. Οι ερωτήσεις προσανατολίζονται προς τη φύση και την ποιότητα της φωνημικής-γραφημικής ανάλυσης του κειμένου, καθώς και στην αυτοματοποίηση της φωνητικής και ορθογραφικής σύνδεσης.
Λαμβάνοντας υπόψη τις πρόσφατες απόψεις σχετικά με τη γλωσσική ενημερότητα, είναι δυνατόν να υποστηριχθεί ακόμη ότι στις μέρες μας έχουμε παραμελήσει κάπως τη γλώσσα. Τι εννοούμε με τον όρο γλωσσική ενημερότητα; Πάρετε για παράδειγμα την λέξη ?βιβλιοθήκη?. Ένα δυσλεξικό άτομο μπορεί να προφέρει μία τέτοια λέξη τόσο καλά, όσο οποιαδήποτε άλλη, αλλά το μη-δυσλεξικό άτομο, με λίγη σκέψη, είναι ενήμερο ότι η λέξη αυτή αποτελείται από δύο αναγνωρίσιμες ομάδες γραμμάτων, δηλαδή ?βιβλίο? και ?θήκη?. Το ζήτημα είναι εάν ο δυσλεξικός μαθητής διαθέτει μία τέτοια γλωσσική ενημερότητα.
Άλλες ερωτήσεις παραμένουν αναπάντητες. Για παράδειγμα: Κατανοούν σωστά οι δυσλεξικοί το μήνυμα του κειμένου; Καταλαβαίνουν όσα διαβάζουν; Αντιμετωπίζουν όλοι οι δυσλεξικοί τα ίδια προβλήματα ή υπάρχουν δυσλεξικοί και δυσλεξικοί; Με άλλα λόγια, είναι η δυσλεξία ένα ομοιογενές ή ένα ετερογενές φαινόμενο;
Κατά την δική μου γνώμη, υπάρχουν διαφορετικοί τύποι δυσλεξίας, που κατά συνέπεια απαιτούν διαφορετικούς τύπους αντιμετώπισης.

Μορφές συμπεριφοράς που εκδηλώνονται μαζί με τη δυσλεξία
Μορφές συμπεριφοράς που εκδηλώνονται μαζί με την δυσλεξία στα πρώιμα και μεταγενέστερα στάδια.
Η έρευνα μας ενημερώνει ότι η δυσλεξία μπορεί να συνοδεύεται από κοινωνικά και συγκινησιακά προβλήματα. Η δυσλεξία και οι μαθησιακές δυσκολίες γενικότερα ίσως οδηγήσουν σε συγκινησιακή αστάθεια και κοινωνική απομόνωση. Είναι μία καλή ιδέα να ορίσουμε αυτές τις έννοιες, για παράδειγμα, με το να κάνουμε ερωτήσεις του τύπου: Πόσους φίλους έχουν τα παιδιά αυτά; Ποιες είναι οι επαγγελματικές προοπτικές τους; Τι διάθεση έχουν συνήθως; Εάν έχουν φυσικά ελαττώματα: Πόσα είναι; Ποια είναι η επίδοσή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση; Πώς εμφανίζονται στην περαιτέρω εκπαίδευσή τους;
Ερώτηση 4:
Ποια είναι η κατάλληλη παρέμβαση;
Πριν μία θεραπεία χαρακτηρισθεί ως κατάλληλη, πρέπει να αποδειχθεί ότι επιφέρει θετικά αποτελέσματα. Τα θετικά αποτελέσματα μιας θεραπείας πρέπει να είναι ευδιάκριτα και οι περιορισμοί της καταγεγραμμένοι. Εάν, μετά την εφαρμογή μίας θεραπείας για πρώτη φορά, ένα παιδί επιδείξει βελτίωση στην ανάγνωση και στην ορθογραφία, αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι η θεραπεία είναι αποτελεσματική. Απαιτείται πολύ έρευνα ακόμη πριν μία θεραπεία να μπορεί να χαρακτηρισθεί ως θεραπεία.
Η φύση της θεραπείας, η παρέμβαση και η πρόληψη θα καθορισθούν ως ένα βαθμό από την έως τώρα θεωρία και έρευνα. Για παράδειγμα, εάν είχε αποδειχθεί ότι η τεστοστερόνη έπαιζε κάποιο ρόλο, κατά την προγεννητική περίοδο, στην πρόκληση της δυσλεξίας, η πρόληψη θα ήταν η ενδεδειγμένη μέθοδος αντιμετώπισης.
Όταν κάποιος παρεμβαίνει με μία θεραπεία στο επίπεδο του εγκεφάλου -εάν υποτεθεί ότι αυτό μπορεί πραγματικά να γίνει- υπάρχουν αρκετοί τρόποι να προχωρήσει. Εάν, για παράδειγμα, έχουμε αναπτύξει και δοκιμάσει ένα μοντέλο βασισμένο αφενός μεν στη σχέση μεταξύ της ανάγνωσης και της μαθησιακής διαδικασίας, αφετέρου δε στον έλεγχο από τα ημισφαίρια, μπορούμε -κάνοντας χρήση της γνώσης ότι ο εγκέφαλος είναι ευαίσθητος στα ερεθίσματα- να προσπαθήσουμε να εμπλέξουμε περισσότερο το άλλο ημισφαίριο στην ανάγνωση και τη μαθησιακή διαδικασία.
Στα σχολεία όπου διδάσκονται παιδιά με δυσλεξία, φαίνεται ότι οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι εργάζονται πολύ αποτελεσματικά είναι εκείνοι που είναι ανοιχτοί στη νέα επιστημονική έρευνα. Καθώς όλο και περισσότεροι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες φοιτούν στα συνήθη σχολεία, οι εκπαιδευτικοί εργάζονται σύμφωνα με τις πολιτικές της ενσωμάτωσης. Κατά τη γνώμη μου, τα ακόλουθα βήματα πρέπει να ακολουθηθούν, ώστε να επιτύχει αυτή η ενσωμάτωση:
- Οι εκπαιδευτικοί της γενικής ή ειδικής εκπαίδευσης πρέπει να ενημερώνονται περισσότερο και να έρχονται περισσότερο σε επαφή με την έρευνα τη σχετική με τη μαθησιακή ανεπάρκεια και τη δυσλεξία. Θα πρέπει να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν μία περίπτωση δυσλεξίας και να γνωρίζουν πώς να τη χειριστούν. Αυτό πρέπει να συμβαίνει στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση.
- Σε κάθε σχολείο ή σε κάθε ομάδα σχολείων θα πρέπει να υπάρχει ένας ειδικός, όπως ένας εκπαιδευτικός ψυχολόγος, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για τη διάγνωση της δυσλεξίας, δηλώνοντας τον τύπο της και καταλήγοντας στην ενδεδειγμένη αντιμετώπισή της. Αυτό απαιτεί εκτεταμένη γνώση και ειδικές ικανότητες. Ο ειδικός πρέπει να είναι ικανός να αξιολογήσει κριτικά τις διαπιστώσεις του και να τις αναφέρει. Πρέπει να είναι σε θέση να διακρίνει ό,τι έχει προκύψει από μισές αλήθειες.
Πρέπει να μπορεί επίσης να μεταδίδει πληροφορίες σε οριζόντιο επίπεδο προς τον εκπαιδευτικό της τάξης και να επικοινωνεί με το ιεραρχικά ανώτερο ειδικό επιστημονικό όργανο ή επιστημονικό ίδρυμα όπου θα είναι διαθέσιμα τα τελευταία επιστημονικά ευρήματα. Οι περιπτώσεις θα μπορούσαν να συζητούνται σε αυτό το επιστημονικό ίδρυμα, ενώ οι δύσκολες περιπτώσεις θα μπορούσαν να παραπέμπονται εκεί για θεραπεία. Ο ειδικός θα πρέπει να είναι εξοικειωμένος και με άλλες προσεγγίσεις, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που βασίζονται σε περισσότερους από ένα τύπους τεχνικών γνώσεων και θεραπείας.
Εάν εφαρμοζόταν ένα τέτοιο μοντέλο, θα μπορούσε να εγκαθιδρυθεί μία απευθείας γραμμή επικοινωνίας μεταξύ του εκπαιδευτικού στο σχολείο και του ειδικού επιστημονικού ιδρύματος. Το εξειδικευμένο μέλος του προσωπικού στο σχολείο, το οποίο θα αποτελούσε και το σύνδεσμο με το εξωτερικό ειδικό επιστημονικό ίδρυμα, θα πρέπει να είναι εκπαιδευτικός ψυχολόγος, ειδικευμένος στο θέμα ή ένας εκπαιδευτικός καταρτισμένος στα θέματα ειδικής αγωγής.
Εναλλακτικά, το σχολείο θα μπορούσε να επιλέξει έναν ειδικό από κάποιον άλλο χώρο, όπως από μία εξειδικευμένη ομάδα που θα δραστηριοποιείται τοπικά για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου τότε θα μπορούσαν να δράσουν μαζί με αυτή την εξειδικευμένη ομάδα έτσι ώστε να διατηρούν την επαφή με το επιστημονικό ίδρυμα και να μένουν ενήμεροι για τα τελευταία ερευνητικά αποτελέσματα, να συμβουλεύονται και να μπορούν να παραπέμπουν σε αυτό.

Αυτή είναι μία συντομευμένη παρουσίαση του πρωτότυπου κειμένου του Dirk Bakker: «Docteren aan dyslexie» στο E. van Aarle & K. Henneman (Eds.), Dyslexie -92 (σελ. 159-170); Amsterdam/Lisse, Netherlands: Swets & Zeitlinger, 1993. Όλες οι βιβλιογραφικές παραπομπές παρατίθενται στην πρωτότυπη έκδοση. Η μετάφραση από τα ολλανδικά στα αγγλικά έγινε από τον Peter Arthern, OBE.
Αναγνώστρια Christy
Πηγή : searchingthemeaningoflife.wordpress.com

Ο ύμνος της Κινέζας Xu kai για τον Ελληνισμό

Ο ύμνος της Κινέζας xu kai για τον Ελληνισμό

από: http://ohifront.wordpress.com/2014/04/09/%CE%BF-%CF%8D%CE%BC%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AD%CE%B6%CE%B1%CF%82-xu-kai-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C/

Η Κινέζα Xu kai (Χου Κάι) αποκρυπτογραφεί την Ελληνική πνοή του Εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα του Προέδρου Μάο:
Ναι, Κίνα και Ελλάδα, δύο χώρες που έχουν την ίδια μεγάλη ιστορία. Όταν σήμερα γυρίζουμε το κεφάλι μας να κοιτάξουμε πίσω, όχι τόσο μακριά, όχι πιο πολλά από 2500 χρόνια, τι μπορούμε να δούμε; 
Εγώ, ως μια κινέζα, βλέπω .. 
την κορυφαία σοφία, την βαθιά αγάπη για όλα τα ωραιότατα πράγματα, την ακούραστη αναζήτηση ψυχικής αρετής, τον πόνο και την δίψα για την ελευθερία, τον σκληρό αγώνα για την εθνική απελευθέρωση από τη ξένη εισβολή, γενικά, το πνεύμα της αναζήτησης της καλύτερης ανθρωπότητας, και όλα αυτά τα βλέπω στην Κίνα, την πατρίδα μου, και στην Ελλάδα, και όλα αυτά είναι, νομίζω, τα μεγαλύτερα κοινά σημεία και η κοινή ουσία στον πολιτισμό των δύο χωρών μας στην αρχαία εποχή.
Και αφιερώνει αυτό το ποίημα – ύμνο στον Ελληνισμό:
     Όταν σήκωσα το κεφάλι ένας λαμπερός κεραυνός χτύπησε τα μάτια μου. Ήταν η Ακρόπολη!!!
    Στον ουρανό της Αθήνας, το μεγαλοπρεπές σώμα της στέκεται ορθό σαν ένας ουράνιος βασιλιάς. Μήπως αυτός ο βασιλιάς μεταφέρει το πνεύμα από τον ουρανό στους ανθρώπους; Μήπως αυτό το πνεύμα καλλιεργεί την ψυχή του λαού σου δημιουργώντας αδιάκοπα το μεγάλο πολιτισμό σου από την δύση στην ανατολή, από την Ελλάδα στην Κίνα;
    Όταν χαμήλωσα το βλέμμα μου ένας άλλος λαμπρός κεραυνός χτύπησε τα μάτια μου. Ήταν οι τάφοι της Βεργίνας με τους απίστευτους θησαυρούς σου, τα αφάνταστα αριστουργήματά σου !!!
    Θα ήθελα να σηκώσω το βλέμμα ξανά και ξανά, να χαμηλώσω το βλέμμα ξανά και ξανά, να ψάξω κάθε γωνιά σου, θα ήθελα να θαυμάσω κάθε κομμάτι του πολιτισμού σου.
    Σε παρακαλώ Ελλάδα, εγώ μια Ελληνολάτρισσα Κινέζα, πες μου πόσους ακόμη θησαυρούς κρύβεις;
    Ελλάδα δε θέλω να σου πω αντίο. Ήρθα Από την πρώτη μέρα που πάτησα στο έδαφος σου, εγώ μια ονειροπόλα Κινέζα, Ελλάδα αισθάνθηκα να βυθίζομαι στην κληρονομιά σου.Ελλάδα στην αγκαλιά σου, στην βαθιά θάλασσά σου, είναι η θάλασσα της αγάπης, η θάλασσα της φιλίας, είναι η θάλασσα της καρδιάς με τα συναρπαστικά της κύματα, ποτέ πια δεν θα μπορέσω να την αποχωριστώ, χωρίς αυτήν το σώμα μου θα χαθεί για πάντα!!!
    Ήρθα Ελλάδα στην αγκαλιά σου, στην απέραντη ομορφιά σου, στην ομορφιά της Ιστορίας σου, στην ομορφιά της ψυχής, ποτέ πια δεν θα μπορέσω να ζήσω μακριά από την ομορφιά σου.
Ήρθα Ελλάδα στην αγκαλιά σου, στο μεγάλο σου πνεύμα, είναι το πνεύμα του πολιτισμού, το πνεύμα της Ελευθερίας, είναι το πνεύμα της δημιουργίας, δίχως αυτό η ψυχή μου θα μαραθεί.
    Ελλάδα δεν θέλω να σου πω ποτέ αντίο, θα ζούμε μαζί για πάντα, με την αγάπη μας, με τις αναζητήσεις μας, με τα όνειρά μας.
Ποίημα της Κινέζας, Χου Κάϊ, για τον Ελληνικό Πολιτισμό