Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Ποιός ἔχει …ἀποκλειστικὸ «δικαίωμα» χρήσεως σέ παναρχαίους συμβολισμούς;


Ποιός ἔχει …ἀποκλειστικὸ «δικαίωμα» χρήσεως σέ παναρχαίους συμβολισμούς;


από: http://filonoi.gr/2014/03/02/p-poios-exei-apokleistiko-dikaioma-xrhseos-se-panarxaioys-symbolismoys/


9 Votes

Η ΙΕΡΗ ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΙΝΔΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΑΩΝ ΤΗΣ
Η ΙΕΡΗ ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΙΝΔΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΑΩΝ ΤΗΣ
Γιὰ ποία αἰτία ὑπάρχει τέτοια ἐμμονὴ ἀκόμη καὶ σήμερα νὰ ἀποδίδονται παγκόσμια πολυθεϊστικὰ σύμβολα καὶ χαιρετισμοὶ στὸ ναζιστικὸ καθεστώς, τὴν στιγμὴ ποὺ εἶναι καλῶς γνωστόν ὅτι δὲν εἶχε καμμία σχέση οὔτε μὲ τὴν δημιουργία τους οὔτε μὲ κάποιο …ἀποκλειστικὸ «δικαίωμα» χρήσεως;

Ο ΑΡΧΑΙΌΤΕΡΟΣ ΗΛΙΑΚΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ & ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ



Ο ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ….ΕΧΟΥΝ ΑΜΑΥΡΩΘΕΙ!!!!



Ω! ναι, ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ το γεγονός πως ο χαιρετισμός αυτός προϋπήρχε στην Ελλάδας μας πολλους αιώνες πριν τον καπηλευθεί ο χίτλεράκος. Υπάρχουν ελληνιστές που δεν έχουν σχέση με Γερμανία και Ιταλία και χρησιμοποιούν ακόμη αυτον τον χαιρετισμό.


Να τους εκτελέσουμε προτείνω εγω. Το οτι χρησιμοποιήθηκε απο άλλες κουλτούρεςγια να δείξουν κάποια πολιτικά πιστεύω δεν σημαίνει οτι το κάνανε και δικό τους.Το ίδιο ισχύει και με την λεγόμενη σβάστιγκα ‘η στα ελληνικά

γαμμάδιον το οποίο ακόμη και σήμερα χρησιμοποιείται απο τους Ινδούς για λατρευτικές εορτές αφου αυτο το σχέδιο συμβόλιζε και ακόμα συμβολίζει τον Ήλιο πηγή Φωτός. Τι θα πεί αυτό δηλαδή, πως οι Ινδοί ειναι όλοι γερμανολάγνοι σοσιαλιστές;;;;

Με την ίδια λογική,αφού οι σκοπιανοί χρησιμοποίησαν τον ήλιο της Βεργίνας,άρα και το σύμβολο δεν είναι Ελληνικό ή δεν πρέπει να τον χρησιμοποιούμε;;;;


ΛΙΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

O αγκυλωτός σταυρός, η λεγόμενη Σβάστικα, σύμβολο του περιστρεφόμενου ήλιου, είναι το ποιο αρχαιότερο ιερό, μυστικό και το πιο διαδεδομένο θρησκευτικό σύμβολο του κόσμου. Παρά το γεγονός ότι η ναζιστική περίοδος τερματίστηκε περισσότερο από 50 έτη πριν, η δυνατότητα της Σβάστικας να αποκρούει, να προσελκύει, να εκφοβίζει και να συναρπάζει συνεχίζετε αδιάκοπα. Τι είναι για αυτήν την απλή, κομψή εικόνα που επιτρέπει για να ασκήσει μια δύναμη που υπερβαίνει οποιαδήποτε λογική εξήγηση; Επειδή ζούμε σε μια εποχή στην οποία η λογική και η ορθολογιστική ικανότητα είναι οι ιδεολογικοί ακρογωνιαίοι λίθοι των αποφάσεων, η έννοια ότι η Σβάστικα έχει κάποια έμφυτη σχεδόν απόκρυφη δυνατότητα να μας συνδέσει με μια άλλη βαθύτερη σφαίρα της συνείδησης μας, μας απασχολούσε πάντα. Η Σβάστικα είναι, στην ουσία, ένα αρχαίο φυλετικό σύμβολο. Είναι κεντρικό στις θρησκευτικές ζωές των αρχαίων λαών όπως των Κελτών, των ελλήνων, των ινδών . Και ο λόγος για τον οποίο η Σβάστικα ασκεί μια τέτοια δύναμη πέρα από το δυτικό μυαλό είναι ότι αντηχεί βαθιά κάτω στα βάθη της ευρωπαϊκής ψυχής, δηλαδή το αρχέγονο φυλετικό πνεύμα. Προκειμένου να κατανοηθεί η δύναμη της Σβάστικα είναι απαραίτητο να γίνει κατανοητός ο συμβολισμός του, η σημαντικότερη ύπαρξη του στην τέχνη και τη μυθολογία των αρχαίων θρησκειών, βασικό ακόμη είναι ότι συχνά εμφανίζετε σαν ένα θηλυκό σύμβολο.


Μερικά έτη πριν, οι ψηφοφόροι στο Νεπάλ πήγαιναν στις ψηφοφορίες και εξέφραζαν την επιλογή τους με τη σφράγιση μιας Σβάστικας δίπλα στο όνομα του υποψηφίου της προτίμησής τους. Οι αγρότες στο Θιβέτ τοποθετούν συχνά μια Σβάστικα στις πόρτες τους, έτσι ώστε διώχνουν τα κακά πνεύματα. Μια παρόμοια συνήθεια ακολουθούταν από τους ιρλανδούς αγρότες, όπου η Σβάστικα τοποθετούνταν στις πόρτες τους. Οι ινδιάνοι στην Β. Αμερική σχεδίαζαν στα ρούχα τους ζωηρόχρωμες Σβάστικες. Ιατροί από το Ναβάχο σχεδίαζαν Σβάστικες στο πάτωμα ενώ εκτελούσαν τις θεραπευτικές ιεροτελεστίες τους. Μερικά αγόρια από στις Ινδίες ξύριζαν τα κεφάλια τους σχεδιάζοντας μια Σβάστικα.

.

Ποιός ἔχει ...ἀποκλειστικὸ «δικαίωμα» χρήσεως σέ παναρχαίους συμβολισμούς;1


Η έρευνα για την Σβάστικα στους σύγχρονους χρόνους είναι σχεδόν ανύπαρκτη και περιορίζεται κυρίως σε δύο περιόδους: η πρώτη γύρω από την αρχή του εικοστού αιώνα ενώ η δεύτερη κατά τη διάρκεια της ναζιστικής περιόδου. Για την υιοθέτηση της Σβάστικα ως σύμβολο τους ναζιστικούς κινήματος υπάρχουν διάφορες θεωρίες. Η μια εξήγηση για αυτήν είναι ότι το σύμβολο αυτό χρησιμοποιήθηκε γιατί ήταν σε θέση να αυξήσει και να εξαπολύσει το αρχαίο τευτονικό φυλετικό πνεύμα των Γερμανών και ευρύτερα το φυλετικό πνεύμα των Αρίων λαών. Η επιλογή της Σβάστικα ήταν πιθανώς μια σημαντικότατη απόφαση που ελήφθη, γιατί χωρίς την δύναμη αυτού του αρχαίου συμβόλου, το γερμανικό έθνος δεν θα μπορούσε πιθανώς ποτέ να έχει επιτύχει το εξαιρετικό επίπεδο συνεκτικότητας και σκοπού που το ανάγκασε για να τινάξει το 20ό αιώνα στα θεμέλιά του. Είναι μια ισχυρή κατάθεση στην έμφυτη δύναμη της Σβάστικα ότι στη Γερμανία σήμερα παραμένει παράνομο να επιδειχθεί ή να πωληθεί αυτή η εικόνα με οποιαδήποτε μορφή. Είναι σαν οι αρχές να αναγνωρίζουν πρώτοι ότι έχει μια παράξενη δύναμη αυτό το σύμβολο.

.

Οι περισσότεροι ερευνητές και μελετητές αισθάνονται ότι αυτό το “κακόφημο” σύμβολο δεν αξίζει να μελετηθεί και ότι οποιαδήποτε προσπάθεια σε εκείνη την κατεύθυνση θα εξυπηρετήσει μόνο να ξυπνήσει την ναζιστική συμπάθεια. Άλλοι ακόμα ισχυρίζονται ότι οι ναζί που χρησιμοποίησαν την Σβάστικα με την κακή χρήση της, μόλυναν αυτό το σύμβολο για πάντα. Αυτό το γεγονός το θεωρούμε λίαν αξιοπερίεργο και αδυνατούμε να το εξηγήσουμε. Τι σχέση μπορεί να έχει ένα σύμβολο με οποιαδήποτε πράξη; Εδώ μας λένε ότι δεν έχουν σχέση καν οι ιδεολογίες με οποιαδήποτε πράξη. Μήπως νομίζουν δεν καταλαβαίνουμε το οργανωμένο σχέδιο για την ενοχοποίηση τον πάντων; εκτός βέβαια αυτόν που τους συμφέρει. Σε όλες τις περιπτώσεις είναι σύμβολο καλής θέλησης, καλής τύχης, καλός οιωνός, ευλογία, μακροζωία, γονιμότητα, υγείας και ζωής.

  ΘΕΑ  ΑΘΗΝΑ
ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ
Η Swastika στην σανσκριτική γλώσσα, γλώσσα την οποία μιλούσαν η ανώτρη κάστα τον αρχαίων Λεύκων στις Ινδίες,αναλύετε ως εξής : su-asti, στα ελληνικά σημαίνει ¨ευ εστί¨ δηλαδή ¨είθε να είναι ευοίωνο. Η κατάληξη ka είναι το πρόσφυμα της αιγυπτιακής λέξης karest που συμβολίζει την πνευματική μεταμόρφωση. Η σβάστικα είναι το πλέον φιλοσοφικώς εκφραστικό από όλα τα σύμβολα, καθώς και το πλέον περιεκτικό. Είναι σε μια περίληψη λίγων γραμμών η συνολική περιγραφή της δημιουργίας ή για να πούμε καλύτερα της εξελίξεως από την κόσμο-θεογονία έως την ανθροπογωνία, από το αδιαίρετων και άγνωστων έως το άπειρο άτομο της ύλης. Κοιτίδα της σβάστικας Πολλοί επιστήμονες υποστηρίζουν ότι η κοιτίδα της σβάστικας βρίσκετε εκεί που βρίσκεται και η κοιτίδα των Αρίων, παντός δεν έχει ανακαλυφθεί ακριβώς η περιοχή αυτή λόγου ότι η σβάστικα έχει διαδοθεί και βρεθεί σχεδόν σε όλα τα μέρη του κόσμου.. Το αρχαιότερο ίσως αντικείμενο που έχει βρεθεί με την σβάστικα είναι η βραχογραφία του Παγγαίου, όπου απεικονίζονται οι δίδυμοι, κάστωρ και Πολυδεύκης φέροντες σκήπτρα που καταλήγουν στην σβάστικα. Σημειωτέο ότι υπάρχει διχογνωμία για την χρονολόγηση, γεωλόγος συνέκρινε με της σπηλαιογραφία Λασκω και Αλταμίρα που χρονολογούνται 15.000 Π.Χ ενώ ένας ινδός ειδικός στο διεθνές συνέδριο το 1981 το τοποθέτησε στο 500.000 Π.Χ!! Υπάρχουν πολλές παραλλαγές όπως αριστερόστροφη, δεξιόστροφη, κυκλική και ονομασίες όπως Τετράσκελον, Γαμμάδιον, ιερά τετρακτυς και πολλές έννοιες στο τι πραγματικά συμβολίζει. Τα δυο μακριά σκέλη χιαστί συμβολίζουν τις δυο παγκόσμιες αρχές και τα τέσσερα κεκαμμένα αρμονικά σκέλη τους τέσσερις παγκόσμιους νόμους. Το παραδοσιακό νόημα του αγκυλωτού σταυρού είναι η ιερή Τετρακτύς και αποδίδεται έτσι: Ένας κόσμος, δυο αρχές, τρεις εκφάνσεις, τέσσερεις νόμοι. Ο αγκυλωτός σταυρός είναι, χωρίς καμία αμφιβολία, ένα σύμβολο πάντα παρόν. Ένας σύγχρονος συγγραφέας το αποκάλεσε “αιώνιο σύμβολο!.”.
           Η ΙΕΡΗ  ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Η ΙΕΡΗ ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ


Η ΙΕΡΗ ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΙΝΔΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΑΩΝ ΤΗΣ
Η ΙΕΡΗ ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΙΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΑΩΝ ΤΗΣ
ΚΑΡΤ ΠΟΣΤΑΛΣ ΣΤΗΝ U.S.A. ΠΡΙΝ ΤΟΝ Β' ΠΑΓΚ.ΠΟΛΕΜΟ
ΚΑΡΤ ΠΟΣΤΑΛΣ ΣΤΗΝ U.S.A. ΠΡΙΝ ΤΟΝ Β’ ΠΑΓΚ.ΠΟΛΕΜΟ
  ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΙΝΔΙΑΝΩΝ
ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΙΝΔΙΑΝΩΝ

Ο Αρχαιότερος (ΗΛΙΑΚΟΣ) χαιρετισμός!


Από τη μακρινή αρχαιότητα, όλες οι ανθρώπινες κοινωνίες συνήθιζαν να χρησιμοποιούν διάφορες χειραψίες και χαιρετισμούς, τόσο ως συμβολική ένδειξη αναγνώρισης, όσο και ως έκφραση αλληλοσεβασμού. Κάθε λαός έχει καθιερώσει στις παραδόσεις του συγκεκριμένες μορφές χαιρετισμών, οι οποίες με τη μεγάλη τους ποικιλία εμπλουτίζουν τον κάθε λαϊκό πολιτισμό.

Κατά κανόνα οι συμβολικές αυτές χειρονομίες, οι χειραψίες και οι χαιρετισμοί γίνονται με τη χρήση των χεριών. Άλλωστε, οι ίδιες αυτές λέξεις έχουν ως κύριο συνθετικό τους τη λέξη “χέρι”. Συνήθως, κάποια προσφώνηση, όπως π.χ. το “χαίρε”, συνοδεύει κάθε χαιρετισμό, θέλοντας να δηλώσει χαρά, υγεία, καλή διάθεση.

Σε σημαντικές στιγμές της κοινωνικής ζωής παρατηρούνται πολλοί και διαφορετικοί τρόποι χειραψιών και χαιρετισμών, όπως για παράδειγμα στις τελετές γάμου, τελετές αποδοχής των νέων και των εφήβων στις παραδοσιακές κοινωνίες, σε υποσχέσεις και ορκωμοσίες και σε ανάλογου τύπου εκδηλώσεις. Είναι τεράστια η ποικιλομορφία χαιρετισμών και χειραψιών που εντοπίζονται στις ανθρώπινες κοινωνίες. Και δεν είναι χαρακτηριστικό μόνο του ανθρώπου. Επιστήμονες έχουν αποδείξει ότι πολλά ζώα χρησιμοποιούν χαιρετισμούς και χειρονομίες ως μέσο κοινωνικής αναγνώρισης και επικοινωνίας μεταξύ τους.

Σε αυτή τη μεγάλη ποικιλία ανθρώπινων χαιρετισμών, υπάρχει ένας που φαίνεται ότι είναι ο αρχαιότερος από όλους, αλλά και ο πιο διαδεδομένος σε όλες τις κοινωνίες, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Όλοι σχεδόν οι αρχαίοι πολιτισμοί τον χρησιμοποίησαν, όπως αποδεικνύουν οι αρχαιολογικές έρευνες και η ιστορική μελέτη. Πρόκειται για το χαιρετισμό που γίνεται με το δεξί χέρι υψωμένο λίγο πάνω από το ύψος του ώμου και την παλάμη τεντωμένη.


Ακόμα και σήμερα, όποιο μέρος του κόσμου και να επισκεφτούμε, θα δούμε ότι, όταν ένας άνθρωπος βλέπει ένα φίλο από μακριά, σηκώνει το χέρι του με τεντωμένη την παλάμη για να του πει ένα «γεια», σε ένδειξη καλής διάθεσης, φιλίας και σεβασμού.


Ασφαλώς για αυτό το λόγο, το επιστημονικό επιτελείο της ΝΑSΑ στις ΗΠΑ, διάλεξε αυτόν το χαιρετισμό, όταν έψαχνε για μια εικόνα αρκετά αντιπροσωπευτική της ανθρωπότητας ώστε να την στείλει στο διάστημα, χαραγμένη σε μια πλάκα ταυτότητας, σύμφωνα με την πρόταση του αστρονόμου Carl Sagan. Η πλάκα αυτή τοποθετήθηκε στο Pioneer 10, του οποίου αποστολή είναι να ταξιδεύει σε μακρινά αστέρια, αναζητώντας πιθανά νοήμονα όντα σε κάποιο απομακρυσμένο πλανήτη για να τους μεταβιβάσει ένα μήνυμα ειρήνης και φιλίας.

Οι Έλληνες, οι λαοί της Μεσοποταμίας, οι Ινδοί και οι Θιβετιανοί, οι Κέλτες, οι Ρωμαίοι, οι πρώτοι Χριστιανοί, οι Ιππότες του Μεσαίωνα, ακόμα και οι Ινδιάνοι της αρχαίας Αμερικής χρησιμοποίησαν αυτόν το χαιρετισμό, σε ένδειξη σεβασμού προς κάτι ανώτερο, σε ένδειξη ειρήνης και φιλίας.

Στην πρόσφατη ευρωπαϊκή ιστορία αναβίωσε ο αρχαίος χαιρετισμός, στην Ελλάδα με το καθεστώς της 4ης Αυγούστου, στηνΙταλία με το φασιστικό καθεστώς, στην Ισπανία με το καθεστώς του Φράνκο και στην Γερμανία με το εθνικοσοσιαλιστικό. Ταυτόχρονα χρησιμοποιήθηκε από εθνικιστικά κινήματα όλης της Ευρώπης, από την Αγγλία και την Ιρλανδία ως την Ρουμανία, αλλά και από ευρωπαϊκής καταγωγής αμερικάνους. Με την λήξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και την ήττα του Άξονα ο αρχαίος αυτός χαιρετισμός κατηγορήθηκε άδικα και δαιμονοποιήθηκε.

Εντούτοις ο πανάρχαιος αυτός χαιρετισμός με το δεξί χέρι είναι μια παγκόσμια πρακτική. Ποιος όμως είναι ο λόγος αυτής της παγκόσμιας χρήσης ενός τόσου αρχαίου χαιρετισμού; Γιατί τον χρησιμοποίησαν και τον χρησιμοποιούν ακόμα, έστω και ασυνείδητα, τόσοι λαοί; Την εξήγηση μπορεί να μας τη δώσει η σύγχρονη επιστήμη.

Σύμφωνα με τις θεωρίες της σύγχρονης ιατρικής, το ανθρώπινο σώμα λειτουργεί σαν μια ηλεκτρική μπαταρία που παράγει ηλεκτρικό και μαγνητικό ρεύμα. Ο Βελονισμός και άλλες εναλλακτικές ιατρικές βασίζονται σε αυτό το γεγονός για να πετύχουν αξιοθαύμαστες θεραπείες. Η ίδια η πολικότητα του εγκεφάλου μας καθορίζει μια αντίστοιχη βιο-ενεργειακή πολικότητα στον ηλεκτρομαγνητισμό του σώματος. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο το γεγονός ότι τις ανθρώπινες πράξεις “θετικού τύπου”, όπως το να προσφέρουμε κάτι σε κάποιον, να γράψουμε, να χειριστούμε εργαλεία, κλπ. τις κάνουμε με το δεξί χέρι, το θετικά φορτισμένο. Από εκεί προέρχεται και η έννοια του δεξιοτέχνη και του επι-δέξιου. Το δεξί χέρι λοιπόν, δίκαια καλείται να παίξει ένα σημαντικό ρόλο στον πιο αρχαίο και παγκόσμια διαδεδομένο ανθρώπινο χαιρετισμό. Ένα χαιρετισμό που, όπως μας έχει δείξει ο ιστορία, μπορούμε να πούμε ότι χρησιμοποιούταν από άτομα τις ίδιας φυλής ως δήλωσης σεβασμού, φιλίας και αγάπης.

Ο λεγόμενος «ναζιστικός» χαιρετισμός, είναι ο κατεξοχήν ΔΩΡΙΚΟΣ χαιρετισμός προς τον Ανατέλλοντα Ήλιο, ένας χαιρετισμός διαμέσου του οποίου ο ανθρώπινος οργανισμός μπορούσε να αντλήσει ενεργειακές δυνάμεις από τον Ήλιο, ανυψωνόμενος σε ανώτερες πνευματικές καταστάσεις και νοητικά πεδία . Ο χαιρετισμός αυτός, αποδιδόμενος με τεταμένο το δεξί χέρι, υπήρξε ο πιο συνηθισμένος τρόπος χαιρετισμού μεταξύ των προγόνων μας και συμβόλιζε επίσης ότι ο χαιρετών σε καιρό πολέμου υψώνει το χέρι για να λάβει το όπλο να πολεμήσει και σε καιρό ειρήνης για να λάβει το εργαλείο να εργαστεί.

Ο χαιρετισμός της υψώσεως της δεξιάς χειρός, ξεκινάει από την αρχαία Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα από τις Δωρικές και Πελασγικές κοινωνίες. Φαίνεται ναπρωτοεμφανίζεται κατά τις ιερουργίες στις οποίες οι ιερείς χαιρετούσαν με αυτόν τον τρόπο τα αγάλματα των θεών. Όταν λεγόταν η φράση «Χαίρε (τάδε θεέ ή τάδε θεά)» τότε ύψωναν την δεξιά χείρα, σε ένδειξη σεβασμού. Χαρακτηριστικό αυτού του χαιρετισμού, είναι ότι η παλάμη δεικνύεται προς το χαιρετιζόμενο πρόσωπο. Ο λόγος είναι ότι με αυτόν τον τρόπο έδειχναν οι ιερείς την καθαρότητα των προθέσεών τους. Για να γίνει αυτό, θα έπρεπε πρώτα να έχουν πλύνει καλά τα χέρια τους. Παράλληλα, χαιρετώντας με αυτόν τον τρόπο, έδειχναν προς τους θεούς ότι ήταν και καθαροί ψυχικά απέναντί τους.


********
********
   Ο πανάρχαιος ηλιακός χαιρετισμός
Ο πανάρχαιος ηλιακός χαιρετισμός

Στην συνέχεια, αυτός ο χαιρετισμός επεκτάθηκε και στο κατώτερο ιερατείο, όταν αυτό απήυθηνε χαιρετισμό προς το ανώτερο και ανώτατο ιεράτευμα. Με την πάροδο των ετών, ο χαιρετισμός αυτός πέρασε και στην πολιτική ζωή. Τιμώμενα πρόσωπα ήταν οι θεοί και οι βασιλείς. Από εκεί πέρασε και στον στρατό, όπου οι υφιστάμενοι χαιρετούσαν με αυτόν τον τρόπο τους προϊσταμένους τους. Για παράδειγμα, όταν ένας αξιωματικός του Μεγάλου Αλεξάνδρου ήθελα να τον χαιρετήσει, στέκονταν με σεβασμό εμπρός του κρατώντας το κράνος του στο αριστερό χέρι, ύψωνε το δεξί χέρι λέγοντας: «χαίρε Αλέξανδρε, βασιλεύ των Μακεδόνων!». Τότε ο Αλέξανδρος, ανταπέδιδε τον χαιρετισμό και στην συνέχεια συζητούσαν αυτό που ήθελαν. Επίσης, υπήρχε κι άλλος ένας συμβολισμός σε αυτό: σε καιρό πολέμου, η ύψωση της χειρός ήταν ένδειξη ότι ο πρατάσων την χείρα ήταν έτοιμος να λάβει όπλο να πολεμήσει. Εν καιρώ ειρήνης ήταν δείγμα ετοιμότητος προς εργασία…


Ο σεβασμός στους θεσμούς στην αρχαία Ελλάδα, ήταν κάτι το πολύ σημαντικό. Όπως επίσης ήταν πολύ σημαντικό το θέμα της εμπιστοσύνης. Για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω (καθαρότητα προθέσεων κ.α.), ο χαιρετισμός αυτός ήταν μία αρχή ένδειξης καλής πίστης, πάνω στην οποία μπορεί να βασιστεί η εμπιστοσύνη. Όπως είδαμε, η λέξη που συνόδευε αυτόν τον χαιρετισμό ήταν το «χαίρε». Ο χαιρετισμός έμελλε να περάσει στην άλλη πλευρά του Ιονίου Πελάγους και να καταλήξει στην Ρώμη. Ήταν λογικό, διότι η Ρώμη εκτός του ότι είχε επηρεαστεί πολύ από την Ελλάδα, τα περισσότερα πρόσωπα του πολιτικού και του στρατιωτικού κόσμου είχαν Ελληνική καταγωγή. Η λέξη που συνόδευε την ύψωση της δεξιάς χειρός, ήταν το «ave», που στην Λατινική γλώσσα ερμηνεύεται ως «χαίρε» (ave Caesar! = χαίρε Καίσαρ!). Έτσι, στην Ιταλία ο χαιρετισμός είναι γνωστός ως “ρωμαϊκός”.


Τα χρόνια πέρασαν κι ο χαιρετισμός αυτός, παρέμεινε

στην συνείδηση του λαού και ειδικά των Ελλήνων,

ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας.



Σύμφωνα με το ‘Αρθρο 30 των Γενικών Διατάξεων του Κανονισμού Εσωτερικής

 Υπηρεσίας του Καθεστώτος της 4ης Αυγούστου του Ιωάννη Μεταξά:

Ο χαιρετισμός αποδίδεται δια ζωηράς προτάσεως της δεξιάς χειρός τεταμένης με δακτυλους υψωμένους και την παλάμη εις το ύψος του δεξιού οφθαλμού, κατά το πρότυπον του καθαρώς Ελληνικού (Δωρικού) χαιρετισμού.
ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΛΛΑΔΟΣ



Ποιός ἔχει ...ἀποκλειστικὸ «δικαίωμα» χρήσεως σέ παναρχαίους συμβολισμούς;10

U.S.A ΠΡΙΝ ΤΟΝ Β' ΠΑΓΚ. ΠΟΛΕΜΟ
U.S.A ΠΡΙΝ ΤΟΝ Β’ ΠΑΓΚ. ΠΟΛΕΜΟ

ΜΕΤΑ ΤΟΝ Β'ΠΑΓΚ.ΠΟΛΕΜΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΙΝΔΙΑΝΟΥΣ ΝΑ ΑΠΕΜΠΟΛΗΣΟΥΝ ΤΟ ΙΕΡΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΛΟ
ΜΕΤΑ ΤΟΝ Β’ΠΑΓΚ.ΠΟΛΕΜΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΙΝΔΙΑΝΟΥΣ ΝΑ ΑΠΕΜΠΟΛΗΣΟΥΝ ΤΟ ΙΕΡΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΛΟ


Ποιός ἔχει ...ἀποκλειστικὸ «δικαίωμα» χρήσεως σέ παναρχαίους συμβολισμούς;13


Ποιός ἔχει ...ἀποκλειστικὸ «δικαίωμα» χρήσεως σέ παναρχαίους συμβολισμούς;14
                            http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_salute 


Η ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ ΠΡΙΝ ΤΟΝ Β' ΠΑΓΚ.ΠΟΛΕΜΟ
Η ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ ΠΡΙΝ ΤΟΝ Β’ ΠΑΓΚ.ΠΟΛΕΜΟ

 ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΚΥΡΟΥ
ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΚΥΡΟΥ


Ποιός ἔχει ...ἀποκλειστικὸ «δικαίωμα» χρήσεως σέ παναρχαίους συμβολισμούς;17

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

ΚΕΛΤΙΒΗΡΕΣ: ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΒΑΣΚΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΛΑΚΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΣΗΝΙΟΙ;;;(ΒΙΝΤΕΟ)

Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014

Αναρτήθηκε από 

ΚΕΛΤΙΒΗΡΕΣ: ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΒΑΣΚΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΛΑΚΩΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΣΗΝΙΟΙ;;;(ΒΙΝΤΕΟ)


Οι Βάσκοι, είναι μια αρχαία Ελληνική φυλή, οι Κελτίβηρες, σύμφωνα με τον Στράβωνα, τον Διόδωρο τον Σικελιώτης και τον Διονύσιο τον Αλικαρνασσέα, οι οποίοι κατάγονται από την Λακεδαίμονα και την Μεσσηνία. Δείτε το βίντεο....


<iframe frameborder="0" width="480" height="270" src="http://www.dailymotion.com/embed/video/x1atnod" allowfullscreen></iframe><br /><a href="http://www.dailymotion.com/video/x1atnod_%CE%BD%CE%BF-75-%CE%BF%CF%83%CE%B1-%CE%BC%CF%85%CE%B8%CE%B9%CE%B1-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%BF%CE%B9_people" target="_blank">&Nu;&omicron; 75 &Omicron;&sigma;&alpha; &Mu;&upsilon;&theta;&iota;&alpha; (&Beta;&Alpha;&Sigma;&Kappa;&Omicron;&Iota;)</a> <i> από <a href="http://www.dailymotion.com/Egnatiatv" target="_blank">Egnatiatv</a></i>

http://www.dailymotion.com/video/x1atnod_%CE%BD%CE%BF-75-%CE%BF%CF%83%CE%B1-%CE%BC%CF%85%CE%B8%CE%B9%CE%B1-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%BF%CE%B9_people

<iframe frameborder="0" width="480" height="270" src="http://www.dailymotion.com/embed/video/x1atnod?autoPlay=1" allowfullscreen></iframe><br /><a href="http://www.dailymotion.com/video/x1atnod_%CE%BD%CE%BF-75-%CE%BF%CF%83%CE%B1-%CE%BC%CF%85%CE%B8%CE%B9%CE%B1-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%BF%CE%B9_people" target="_blank">&Nu;&omicron; 75 &Omicron;&sigma;&alpha; &Mu;&upsilon;&theta;&iota;&alpha; (&Beta;&Alpha;&Sigma;&Kappa;&Omicron;&Iota;)</a> <i> από <a href="http://www.dailymotion.com/Egnatiatv" target="_blank">Egnatiatv</a></i>

Νο 75 Οσα Μυθια (ΒΑΣΚΟΙ) από Egnatiatv  
Επιμέλεια: Ε-ΡΟΔΙΟΣ 

ΠΗΓΗ e-rodios

ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ: ΚΕΛΤΙΒΗΡΕΣ: ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΒΑΣΚΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΛΑΚΩΝΕΣ ΚΑΙ Μ...

ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ: ΚΕΛΤΙΒΗΡΕΣ: ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΒΑΣΚΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΛΑΚΩΝΕΣ ΚΑΙ Μ...: Οι Βάσκοι, είναι μια αρχαία Ελληνική φυλή, οι Κελτίβηρες, σύμφωνα με τον Στράβωνα, τον Διόδωρο τον Σικελιώτης και τον Διονύσιο τον...


Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Του αγίου Βαλεντίνου!...

Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2014


Του αγίου Βαλεντίνου!...

απο: http://sophia-siglitiki.blogspot.gr/2014/02/tou-agioy-Valentinoy.html

Του αγίου Βαλεντίνου!...

Ο άγιος Βαλεντίνος είναι ένας άγιος ιερέας της Ρώμης, που θανατώθηκε από τους Ρωμαίους τον 3ο αιώνα μ.Χ. Είναι λοιπόν ένας ορθόδοξος άγιος, αφού η αρχαία Εκκλησία της Δυτικής Ευρώπης (των πρώτων χιλίων χρόνων μετά Χριστόν) είναι κι αυτή ορθόδοξη.


Ο άγιος Βαλεντίνος όμως δεν έχει σχέση με κάποια «ημέρα των ερωτευμένων».Απ' ό,τι καταλαβαίνω, διαβάζοντας το παρακάτω post, απλά έτυχε η ημέρα του μαρτυρίου του (δηλ. η εορτή της μνήμης του) να συμπίπτει με την αρχαία ειδωλολατρική γιορτή Lupercalia (λουπερκάλια - γιορτή του «θεού Λύκου»,Lupercus, που μετά ταυτίστηκε με τον Πάνα και το Φαύνο), μια γιορτή γονιμότητας των αρχαίων Ρωμαίων για την καινούργια άνοιξη (στοιχεία γι' αυτήν εδώ).

Σε πολλές περιπτώσεις, π.χ. τις Απόκριες, τα έθιμα των αρχαίων εορτών παρέμειναν στο λαό και μετά την αποδοχή του χριστιανισμού, παίρνοντας όμως χριστιανικό περιεχόμενο. Έτσι ο άγιος Βαλεντίνος «μετατράπηκε» σε «άγιο των ερωτευμένων» ή -πιο σωστά- η μέρα της μνήμης του παρέμεινε ως «ημέρα των ερωτευμένων».

Κατά τον ίδιο τρόπο π.χ. στη δυτική Ευρώπη η εορτή της αγίας Βαλπούργκας (ορθόδοξης αγίας της Γερμανίας του 8ου αιώνα - δες εδώ), 1 Μαΐου, συνέπεσε με τη μεγάλη ετήσια συνάντηση των μάγων στο όρος Μπλόκσμπεργκ (Blocksberg), κι έτσι αυτή η συνάντηση ονομάστηκε «βαλπούργεια νύχτα». 

Ομοίως η εορτή των αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης συνδέθηκε με τα προχριστιανικά πυρολατρικά έθιμα της Βόρειας Ελλάδας και προέκυψαν τα Αναστενάρια. Η λαϊκή εθιμολογία του Κλήδονα (με τις μαντείες και το πήδημα πάνω απ' τη φωτιά) κ.π.ά. ανήκει σ' αυτή την κατηγορία.

Οι ιστορίες που προσπαθούν να εμφανίσουν τον άγ. Βαλεντίνο ως προστάτη ερωτευμένων μπορεί να είναι αληθινές, αλλά μάλλον ερμηνεύτηκαν αργότερα ως εξήγηση στον παράδοξο χαρακτήρα του «εορτασμού» του.
Τώρα, κακό είναι να θεωρείται «άγιος του έρωτα» ένας ορθόδοξος άγιος; Η σκέψη μου είναι η εξής:

Η αγιότητα είναι ένωση με το Θεό και η ένωση αυτή ονομάζεται «θείος έρως» (θεϊκός έρωτας). Συνεπώς, κάθε ορθόδοξος άγιος είναι ΚΑΙ ερωτικός άγιος. Ιδιαίτερα ερωτικός είναι π.χ. ο άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος, που έγραψε καιπάρα πολλά ερωτικά ποιήματα για το θέμα αυτό, στα οποία περιγράφει την ενότητά του με το Θεό, το θεϊκό έρωτά του.

Σε αναφορά στον ανθρώπινο έρωτα (μεταξύ ανθρώπων), το λογικό θα ήταν να γιορτάζει ένα ζευγάρι αγίων ως «προστάτες των ερωτευμένων», όπως αυτοί που αναφέρονται εδώΈνας μόνο άγιος, ως «άγιος των ερωτευμένων», μάλλον τραγική μοναξιά θυμίζει, παρά αληθινή ερωτική σχέση, δηλ. σχέση αγάπης.

Και ας μην ξεχνάμε ότι ο έρωτας, στην Ορθοδοξία, είναι ο δρόμος που περνάει μέσα απ' το γάμο και οδηγεί στην αγιότητα. Όχι μια σχέση για «να περνάμε καλά», που κρατάει όσο περνάμε καλά και μετά τη διαλύουμε και πάμε γι' άλλα. Αυτή η μοναχική ΔΗΘΕΝ ΕΡΩΤΙΚΗ ζωή του σύγχρονου ανθρώπου, που έχει χάσει τη μπάλα προ πολλού, είναι μάλλον αυτό που ταιριάζει γάντι σ' ένα «μοναχικό» άγιο ως άγιο των ερωτευμένων, αντί για ένα ζευγάρι ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΩΝ αγίων, που θα ταίριαζε κανονικά, αν είχαμε αγάπη κι όχι (εγωιστική ή πονεμένη) μοναξιά.

Παρομοίως, ο άγιος Υάκινθος, που εδώ και κάποια χρόνια μυθολογήθηκε ως δήθεν «δικός μας» άγιος των ερωτευμένων, δεν έχει καμία σχέση με το θέμα, εκτός από το ότι τυχαίνει να έχει όνομα λουλουδιού. Όχι πως είναι κακό να τον τιμάμε, ίσα ίσα (βέβαια πρέπει να μην ξεχνάμε πως είναι ένας ορθόδοξος άγιος κι όχι αφορμή για πολιτιστικές εκδηλώσεις χωρίς καμία αναφορά στο Χριστό).

Το πρόβλημα, κατά τη γνώμη μου, με την ημέρα του αγίου Βαλεντίνου, είναι ότι πάρα πολλές φορές διαφημίζεται σαν ημέρα σεξουαλικών απολαύσεων. Αυτό είναι και το πραγματικό αρχαίο και ειδωλολατρικό πρόσωπό της, εντελώς αντίθετο από τον ορθόδοξο εορτασμό ενός αγίου, που οδηγεί τον άνθρωπο στο αιώνιο Φως (και στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ αγάπη), όχι στο κρεβάτι!... Αλλά για τους εκμεταλλευτές των ερωτικών απωθημένων του λαού, σκασίλα τους για την ορθοδοξία και τους αγίους και το Φως. 

Παιδιά, διαλέξτε τον άγιο, όχι το «ελεύθερο σεξ». Αυτό έχω να πω μόνο. Το σώμα σας δεν είναι μόνο εργαλείο πόθου και ηδονής, αλλά ιερός ναός του Χριστού και τουΑγίου Πνεύματος

Εσείς τώρα δεν ξέρετε τίποτα για τους αγίους, τον παράδεισο, το Χριστό κ.τ.λ. Ή μάλλον ξέρετε μερικά πράγματα στραβά, όπως σας τα έχουν μάθει με λάθος τρόπο. Κι όμως μάθετε από αύριο (αν δε θέλετε από σήμερα) τι είναι το Φως του Θεού, τι είναι και πώς έζησαν οι άγιοι, πόσο αληθινός είναι ο παράδεισος και πώς ο άνθρωπος έρχεται σ' αυτόν. Και μετά διαλέξτε - τότε θα διαλέξετε στ' αλήθεια ελεύθερα, γιατί χωρίς να ξέρετε τίποτα δε μπορείτε να διαλέγετε ελεύθερα. Και μετά μαζί, αγαπημένοι, ζευγάρι, προχωρήστε -αν θέλετε- προς αυτό το άγιο και ζωντανό Φως. Εύχομαι ο άγιος Βαλεντίνος να σας ευλογεί και να σας προστατεύει, και να έχετε ΑΓΑΠΗ κι όχι σαρκικό πόθο, που μόνος του σύντομα θα σας ανοίξει πληγές.

Ο άγιος ιερομάρτυρας Βαλεντίνος και, κάτω δεξιά, το Κολοσσαίο, τόπος μαρτυρίου χιλιάδων χριστιανών αγίων των αρχαίων χρόνων

Τα αρχαία μαρτυρολόγια της Εκκλησίας της Ρώμης σημειώνουν τη 14η Φεβρουαρίου ως ημέρα μνήμης του «μάρτυρος Βαλεντίνου, πρεσβυτέρου Ρώμης» (Valentinus = σθεναρός στα λατινικά). Δυστυχώς τα ιστορικά στοιχεία που έχουμε για τον άγιο είναι ελλιπή.

Το μαρτύριο του αγίου στη Ρώμη

Ο άγιος Βαλεντίνος έζησε στη Ρώμη τον 3ο αιώνα και ήταν ιερέας ο οποίος βοηθούσε τους μάρτυρες κατά τη διάρκεια των διωγμών από τον αυτοκράτορα Κλαύδιο Β’ το Γότθο. Η μεγάλη αρετή και η κατηχητική δράση του αγίου είχαν γίνει γνωστές. Έτσι συνελήφθηκε και παρουσιάστηκε ενώπιον του αυτοκρατορικού δικαστηρίου… 

«Γιατί, Βαλεντίνε, θέλεις να είσαι ο φίλος των εχθρών μας και απορρίπτεις τη φιλία μας;» ρώτησε ο αυτοκράτορας, τότε ο άγιος απάντησε, «Άρχοντα μου, αν ήξερες το δώρο του Θεού, θα ήσουν ευτυχής και μαζί σου η αυτοκρατορία σου, θα απορρίπτατε τη λατρεία των ειδώλων και θα λατρεύατε τον αληθινό Θεό και τον Υιό του Ιησού Χριστό». 

Ένας από τους παρόντες δικαστές διέκοψε τον άγιο ρωτώντας τον τι πιστεύει για το Δία και τον Ερμή, τότε ο άγιος Βαλεντίνος θαρραλέα απάντησε «Είναι άθλιοι, και πέρασαν τη ζωή τους μέσα στη διαφθορά και το έγκλημα!» Ο δικαστής, εξαγριωμένος, φώναξε, «βλασφήμησε ενάντια στους Θεούς και ενάντια στην αυτοκρατορία!».

Ο αυτοκράτορας εν τούτοις συνέχισε τις ερωτήσεις του με περιέργεια, ικανοποιημένος μιας και βρήκε την ευκαιρία να μάθει ποια ήταν επιτέλους η πίστη των Χριστιανών. Ο Βαλεντίνος βρήκε λοιπόν το θάρρος να τον προτρέψει να μετανοήσει για το αίμα των Χριστιανών που είχε χύσει. «Πίστεψε στον Ιησού Χριστό, βαφτίσου και θα σωθείς, και ήδη από αυτή τη στιγμή θα διασφαλίσεις τη δόξα της αυτοκρατορίας σου και το θρίαμβο των όπλων σου». Ο Κλαύδιος άρχισε να πείθεται, και να λέει σε εκείνους που ήταν παρόντες: «ακούστε τι όμορφη διδασκαλία που μας κηρύττει αυτός ο άνθρωπος». Αλλά ο έπαρχος της Ρώμης, δυσαρεστημένος, άρχισε να φωνάζει «Δείτε πώς αυτός ο Χριστιανός παραπλανεί τον Πρίγκιπά μας».

Τότε ο Κλαύδιος, παρέπεμψε τον άγιο σε άλλο δικαστή. Αυτός ονομάζονταν Αστέριος, είχε ένα μικρό κορίτσι που ήταν τυφλό δύο χρόνια. Ακούγοντας για τον Ιησού Χριστό, πως είναι το Φως του κόσμου, ρώτησε το Βαλεντίνο εάν θα μπορούσε να δώσει εκείνο το φως στο παιδί του. 

Ο άγιος Βαλεντίνος λοιπόν, έβαλε το χέρι του στα μάτια της και προσευχήθηκε: «Κύριε Ιησού Χριστέ, αληθινό Φως, φώτισε αυτό το τυφλό παιδί» Ω θαύμα μέγα! Το παιδί είδε! Έτσι ο δικαστής με όλη την οικογένειά του ομολόγησε Χριστό. Νήστεψαν για τρεις ημέρες, κατέστρεψαν τα είδωλα που είχαν στο σπίτι τους και τέλος έλαβαν το άγιο βάπτισμα.

Μόλις ο αυτοκράτορας έμαθε για όλα αυτά τα γεγονότα, σκέφτηκε αρχικά να μην τους τιμωρήσει, όμως η σκέψη πως στα μάτια των υπηκόων του θα φανεί αδύναμος τον ανάγκασε να προδώσει το αίσθημα δικαίου που είχε. Έτσι λοιπόν ο άγιος Βαλεντίνος μαζί με άλλους Χριστιανούς αφού πρώτα τους βασάνισαν τους αποκεφάλισαν στις 14 Φεβρουαρίου του έτους 268 (ή 269).

Τα λείψανα του αγίου στην Αθήνα

Μετά το μαρτύριο κάποιοι χριστιανοί περιμάζεψαν το σώμα του αγίου και λίγο από το αίμα του σε κάποιο φιαλίδιο. Το σώμα του Μάρτυρα μεταφέρθηκε και θάφτηκε στις Κατακόμβες της αγίας Πρίσκιλλας, τόπο κατεξοχήν ενταφιασμού των μαρτύρων.

Με την πάροδο του χρόνου, κατά κάποιο τρόπο «λησμονήθηκε» δεδομένου ότι σχεδόν καθημερινά ενταφιάζονταν σε αυτές τις κατακόμβες νέοι μάρτυρες για αρκετούς αιώνες. Η ανάμνηση όμως του μαρτυρίου του αγίου Βαλεντίνου παρέμεινε ζωηρή, ιδιαίτερα στην τοπική Εκκλησία της Ρώμης. Επίσημα η μνήμη του αγίου Βαλεντίνου θεσπίστηκε το 496 από τον Πάπα άγιο Γελάσιο.

Έτσι περνούν 15 αιώνες και φθάνουμε στα 1815 οπότε η θεία βούληση έμελλε να «ταράξει» την αιώνια ανάπαυση του αγίου. Τότε τα λείψανα δωρήθηκαν από τον Πάπα σε κάποιον ευγενή Ιταλό ιερέα (κατά την συνήθεια της εποχής). Ύστερα τα λείψανα «χάνονται» πάλι μέχρι το 1907 οπότε τα ξαναβρίσκουμε στη Μυτιλήνη! στο ρωμαιοκαθολικό ναό της Παναγίας.

Φαίνεται πως μετά το θάνατο του κληρικού αυτού κάποιος απόγονος του ο οποίος είχε κληρονομήσει τα λείψανα πρέπει να μετανάστευσε στη Μυτιλήνη, στην οποία τότε υπήρχε ακμάζουσα κοινότητα δυτικό-ευρωπαίων ρωμαιοκαθολικών Χριστιανών. Εκεί λοιπόν παραμένουν μέχρι και το 1990 οπότε και μεταφέρονται στην Αθήνα στο ναό των αγίων Φραγκίσκου και Κλάρας της Ιταλικής παροικίας, όπου και βρίσκονται μέχρι σήμερα.


Άγιος Βαλεντίνος ο Έλληνας

Αρχικά θα πρέπει να πούμε πως επαρκή στοιχεία για την εθνική καταγωγή του αγίου δεν υπάρχουν εκτός κάποιες (αποχρώσες) ενδείξεις πως ο άγιος ήταν ελληνικής καταγωγής. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε πως η αρχαιότερη απεικόνιση του αγίου που φέρει την επιγραφή «O ΑΓΙΟC BAΛΕΝΤΙΝΟC» στα ελληνικά, βρίσκεται στην εκκλησία της Παναγίας της Αρχαίας (Santa Maria Antiqua) του 6ου αιώνα η οποία ήταν η ενορία των Ελλήνων της Ρώμης.

Στο ναό αυτό τιμούσαν ιδιαίτερα τους Έλληνες αγίους και γενικά τους εξ’ Ανατολής. Την αγιογράφηση και την ανακαίνιση του ναού είχε παραγγείλει ο Έλληνας Πάπας Ιωάννης ο Ζ’ (705-707) και την τελείωσαν οι διάδοχοί του, μεταξύ των οποίων ο τελευταίος Έλληνας Πάπας Ρώμης Ζαχαρίας (741-752). Ίσως όμως δεν είναι τυχαίο ότι μετά από 17 αιώνες τα λείψανα ήρθαν στην Ελλάδα. Το θέμα όμως εδώ χωρά ακόμη πολύ έρευνα.

Άγιος Βαλεντίνος προστάτης των ερωτευμένων

Εκτός από τα ιστορικά στοιχεία που έχουμε για τον άγιο Βαλεντίνο, η ζωή του συνοδεύεται από διάφορους θρύλους, όπως αυτή που τον θέλει προστάτη των ερωτευμένων…

Ο άγιος που είχε τη φήμη του ειρηνοποιού, κάποια μέρα ενώ καλλιεργούσε στον κήπο του τριαντάφυλλα, άκουσε ένα ζευγάρι να μαλώνει πολύ έντονα. Αυτό συγκλόνισε τον άγιο, ο οποίος αφού έκοψε ένα τριαντάφυλλο, βγήκε στο δρόμο πλησίασε το ζευγάρι και τους παρακάλεσε να τον ακούσουν. Αυτοί έστω και ανόρεκτα υπάκουσαν, ο άγιος αφού τους πρόσφερε το τριαντάφυλλο τους ευλόγησε. Αμέσως η αγάπη επανήλθε ανάμεσα τους, λίγο αργότερα αυτοί επέστρεψαν και ζήτησαν στον άγιο να ευλογήσει το γάμο τους.

Άλλη παράδοση αναφέρει πως μια από τις κατηγορίες εναντίον του αγίου ήταν πως είχε απειθαρχήσει στην εντολή του αυτοκράτορα να μην συνάπτουν γάμο άνδρες που δεν είχαν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις, ενώ ο άγιος είχε ευλογήσει το γάμο νεαρών Χριστιανών στρατιωτών με τις αγαπημένες τους.

Πέρα από όλα αυτά πιθανότατα η επιλογή του ως «αγίου των ερωτευμένων» να σχετίζεται και με την ειδωλολατρική γιορτή των Λουπερκαλίων, γιορτή της γονιμότητας, που εορτάζονταν από τους Ρωμαίους στις 15 Φεβρουαρίου. 


Άλλοι συνδέουν τη γιορτή με την εποχή του ζευγαρώματος των πουλιών κατά την περίοδο αυτή. Σίγουρο πάντως είναι πως ο άγιος δεν έχει καμία σχέση με το εμπόριο (marketing) των λουλουδιών, των δώρων και των κοσμικών κέντρων που ευτελίζουν τον Έρωτα, το μεγάλο αυτό δώρο του Θεού.

Άγιος Βαλεντίνος και Ορθοδοξία

Πολλοί είναι όμως αυτοί που προβάλλουν την ένσταση πως ο άγιος Βαλεντίνος δεν αναφέρεται πουθενά στο εορτολόγιο της Ορθόδοξής Εκκλησίας. Πράγματι στις 14 Φεβρουαρίου στο εορτολόγιο της Εκκλησίας μας αναφέρονται οι όσιοι Αυξέντιος, Μάρωνας και οι νεομάρτυρες Νικόλαος και Δαμιανός. Η εξήγηση είναι απλή: την αρχαία εποχή που συντάσσονταν οι αγιολογικοί κατάλογοι, τα συναξάρια και τα μαρτυρολόγια είχαν καθαρά τοπικό χαρακτήρα και η φήμη ενός αγίου δεν σήμαινε πως εκτεινόταν σε όλη την Εκκλησία. 

Έτσι υπάρχουν άγιοι που τιμώνταν σε μία περιοχή πολύ ενώ σε άλλη ήταν εντελώς άγνωστοι, π.χ ο άγιος Δημήτριος που είναι πασίγνωστος σε όλη την Ανατολική Εκκλησία, στη Δύση δεν τιμάται καθόλου, είναι σχεδόν άγνωστος, αυτό όμως δε σημαίνει πως δεν είναι άγιος. Άλλο παράδειγμα από τη σύγχρονη Εκκλησία: ο άγιος Χρυσόστομος Σμύρνης (†1922) ενώ στην Ελλάδα είναι γνωστός, στη Ρωσία είναι παντελώς άγνωστος, αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι δεν είναι άγιος.

Ο άγιος Βαλεντίνος είναι άγιος της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας και δεν τίθεται θέμα επειδή τιμάται στη Δύση σήμερα, το Σχίσμα –η μεγάλη αυτή τραγωδία και μέγα σκάνδαλο της διαίρεσης των Χριστιανών- ήρθε πολύ αργότερα. Όσοι λοιπόν τιμούν τον άγιο Βαλεντίνο έργο θεάρεστο επιτελούν γιατί «Θαυμαστός ὁ Θεός ἐν τοῖς ἁγίοις αὐτοῦ… καί ὁ Θεός ἡμῶν ἐν ἁγίοις ἐπαναπαύεται».

Τιμή μάρτυρος - Μίμησις μάρτυρος

Τιμούμε τους αγίους μας και τον άγιο Βαλεντίνο όταν μιμούμαστε το θάρρος τους να διακηρύττουν την πίστη τους στο Σωτήρα Χριστό ακόμη και με κόστος την ίδια τους τη ζωή. Τους τιμούμε όταν τους επικαλούμαστε να πρεσβεύσουν στον Θεό να μας ελεήσει και να συγχωρέσει τις πολλές μας αμαρτίες. Τους τιμούμε όταν μας είναι υποδείγματα κατά Χριστόν ζωής. Δεν τιμούμε τους αγίους όταν εξαντλούμε την «τιμή» τους σε κοσμικές διασκεδάσεις και γλέντια στην καλύτερη περίπτωση… Τιμή μάρτυρος – Μίμησις μάρτυρος!

Πηγές
1. Εγκυκλοπαίδεια New Advent
2. Patron Saints Index
3. Oxford Dictionary of Saints
4. Ελληνισμός & Ορθοδοξία, Εκδόσεις PSL Λιβάνη
5. Ο άγιος Βαλεντίνος της Αθήνας, Εκδόσεις Καλός Τύπος

Σημείωση του blog μας:
Ταπεινή επιθυμία μας, απ' αυτό το μπλογκονήσι, είναι να επανέλθει η τιμή του αγίου μάρτυρα Βαλεντίνου στο ορθόδοξο αγιολόγιο (στο Πανάγιον Ορθοδόξων Αγίων του Γ.Πιπεράκι, πάντως, αναφέρεται, με παραπομπή στο Αγιολόγιον του Τσολακίδου). Στα πλαίσια αυτής της επιθυμίας, δημοσιεύουμε ένα απολυτίκιο για τον άγιο, που έγραψε ένας φίλος και δημοσιεύεται για πρώτη φορά (ελπίζω να μη μας κατηγορήσει κανείς ότι κάνουμε ό,τι μας κατεβεί - το τροπάριο αυτό είναι ιδιωτικό, το επισημαίνουμε, δεν αναφέρεται στα βιβλία της Εκκλησίας).

Ψάλλεται κατά το «Τον συνάναρχον Λόγον».

Ιησούν τον Θεόν σου πολύ ηγάπησας, τον δε πλησίον τιμήσας και διά τούτο σφαγείς, Βαλεντίνε ιερέ και Ρώμης καύχημα, της ασεβείας την τιμήν και την του Λύκου εορτήν κατήργησας αίματί σου, και ουρανόθεν πρεσβεύεις Φως ανατείλαι ταις καρδίαις ημών.

✟ .✬·٠•●.۩۞۩.●•٠·✬ . ✟.


Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως το αδελφό μας ιστολόγιο και τον συντάκτη του (ΝΕΚΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ), για την υπόδειξη του ωφελιμότατου άρθρου. Βοήθειά μας ο Άγιος Βαλεντίνος!


Στημένες …«ἔρευνες» γιὰ τὸ Μακεδονικό, μὲ στόχο νὰ ἀκυρώσουν τὴν …Μακεδονία!

Στημένες …«ἔρευνες» γιὰ τὸ Μακεδονικό, μὲ στόχο νὰ ἀκυρώσουν τὴν …Μακεδονία!

από: http://filonoi.gr/2014/02/13/s-sthmenes-ereynes-gia-to-makedoniko-me-stoxo-na-akyrosoyn-thn-makedonia/
Έρευνα για το Μακεδονικό Ζήτημα του κώλου από τον φωστήρα Κούλογλου με «έγκυρη» πηγή τον Λιθοξόου. 
Κι όμως δεν είναι ανέκδοτο! 
Αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο. 
Η ξεδιαντροπιά και το ψέμα είναι αδρά επιδοτούμενα από το σύστημα.
Για την αλήθεια ούτε λόγος να γίνεται.Στημένες ...«ἔρευνες» γιὰ τὸ Μακεδονικό, μὲ στόχο νὰ ἀκυρώσουν τὴν ...Μακεδονία!1
Στο γελοιογράφημα…
… μπορεί κάποιος να διαβάσει για την «άφιξη του εθνικισμού στα Βαλκάνια»!
…Λες και είναι κανένα τραίνο ο εθνικισμός…
…Λες και δεν ξέρουμε ΠΟΙΟΙ χρηματοδοτούν τον εθνικισμό, όταν θέλουν να διαλύσουν ένα πολυεθνικό κράτος σε κομμάτια…
…Λες και δεν ξέρουμε ποιοι επεδίωξαν και πέτυχαν τον διαμελισμό της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, της Γιουγκοσλαβίας και της Σοβιετικής Ένωσης.
Το σύστημα βλέπετε δεν σταματάει να μας βομβαρδίζει με αποπροσανατολιστική προπαγάνδα, προκειμένου να πετύχει συγκεκριμένες αντιδράσεις από τα θύματά του.
Έτσι έπιασε κι ο Κούλογλου να μας κάνει μαθήματα του κώλου για τη Μακεδονία…
…παραποιώντας απροκάλυπτα την ιστορία…
…σαν να μην ξέρουμε εμείς τι συνέβη στην περιοχή μας πριν 100 χρόνια…
…Λες και δεν ζούμε καθημερινά με τους απογόνους όλων αυτών που αγωνίστηκαν για να παραμείνει Ελληνική η Μακεδονία.
Θα πρέπει να περιμένουμε τον κάθε κλόουν και τον κάθε πράκτορα της Μοσάντ…
…να μας πείσει…
…ότι ο εθνικισμός ήταν που «προκάλεσε» σφαγές και όχι οι πληρωμένοι πράκτορες των τοκογλύφων, που με αιματηρές προβοκάτσιες, δημιουργούσαν μίση από το πουθενά.Στημένες ...«ἔρευνες» γιὰ τὸ Μακεδονικό, μὲ στόχο νὰ ἀκυρώσουν τὴν ...Μακεδονία!2
Για την ιστορία…
… την επανάσταση του Ίλιντεν την ξεκίνησαν ανθέλληνες πράκτορες των Βουλγάρων, με προβοκάτσιες…
… και το κόστος, τα αντίποινα σε αίμα, το πλήρωσαν Ελληνόβλαχοι της περιοχής του Μοναστηρίου, που σφαγιάστηκαν από τους Οθωμανούς παραδειγματικά!!!
Γι’ αυτό και αυτή η μεγάλη σφαγή ΠΟΤΕ δεν απετέλεσε αγκάθι στις ΑΡΙΣΤΕΣ σχέσεις των Σκοπιανών με τους Κεμαλιστές Τούρκους.Στημένες ...«ἔρευνες» γιὰ τὸ Μακεδονικό, μὲ στόχο νὰ ἀκυρώσουν τὴν ...Μακεδονία!3
Και φυσικά ο εορτασμός της «επανάστασης» του Ίλιντεν χρησιμοποιείται ΜΟΝΟΝ για ανθελληνική προπαγάνδα, κι όχι για να θυμίσουν στους Σκοπιανούς τους πραγματικούς υπαίτιους της σφαγής των Ελληνόβλαχων Μακεδόνων.
Μάλιστα στο ΓΕΛΟΙΟ και ΠΑΡΑΝΟΪΚΟ κείμενο, που δημοσιεύεται χωρίς ντροπή, από τον Κούλογλου…
…θα διαβάσετε μερικές, σκόπιμα μπερδεμένες, φράσεις που αφήνουν να εννοηθεί ότι οι Έλληνες κυβερνητικοί και οι ιερείς των εκκλησιών της Μακεδονίας…
…συνεργάστηκαν με τους Οθωμανούς (!) για να αντιμετωπιστεί η «αυθόρμητη επανάσταση».
Δηλαδή η ευθύνη δεν ήταν των πρακτόρων, που εκπαίδευσε η Βουλγαρία, αλλά ο κλήρος και η Ελληνική κυβέρνηση! (λες και είχαμε ποτέ ανεξάρτητη κυβέρνηση, που δεν ήταν υπηρέτες των τοκογλύφων).
Καταλάβατε τώρα πως φτιάχνεται η σούπα, πως οι εχθροί γίνονται φίλοι κατ’ εντολή των ξένων αφεντικών, αφού οι δυο χώρες, Σκόπια και Κεμαλική Τουρκία, είναι δημιουργήματα κι ελέγχονται από τους ίδιους σιωνιστές τοκογλύφους.
Και μπορείτε να καταλάβετε ποιους εξυπηρετούν αυτοί οι «καθηγητές» που ξαναγράφουν την Ιστορία, καθ’ υπόδειξη των επικυριάρχων…
…επιτιθέμενοι στο «απόλυτο ΚΑΚΟ», που είναι ο εθνικισμός, για τη συγκεκριμένη συγκυρία στην Ελλάδα.
Για την Ουκρανία, που οι τοκογλύφοι θέλουν να αποσπάσουν από την επιρροή των Ρώσσων…
…οι σιωνιστές επιδοτούν ακόμα και τους οπαδούς του Χίτλερ, για να πετύχουν τον σκοπό τους.
Για κάθε χώρα το «μενού» προπαγάνδας…
…αλλάζει αναλόγως τῶν συγκυριών.
Για την Ελλάδα οι Σιωνιστές θέλουν κυβέρνηση διεθνιστική…
…επομένως δολοφονούν τους εθνικιστές και τους φυλακίζουν.
Για την Ουκρανία, θέλουν κυβέρνηση εθνικιστική, που να διακόψει τις σχέσεις με τη Ρωσσία…
…επομένως οι εθνικιστές της Ουκρανίας χαίρουν τεράστιας στήριξης των σιωνιστών και όλων των ΜΜΕ του κόσμου, που επίσης ελέγχονται από τους επικυριάρχους.
Μαριονέτες όλοι στο τεράστιο θέατρο της Νέα Τάξης των σιωνιστών τοκογλύφων.
Υ.Γ.1. Να, και το καμάρι που έκανε πτυχιακή στο Ουράνιο Τόξο, των 3000 ψήφων…
…από τα 2.500.000 «Μακεδόνων»… 
Πήγε στην Φλώρινα, όπως η Mac Dugal, είδε τους γνωστούς «πατριώτες» κι έγινε ειδική και στο Μακεδονικό… 
…Το εργοστάσιο του σιωνισμού…
…παράγει τουλάχιστον μία ευτυχισμένη κι επιτυχημένη «Ρεπούση» την ημέρα .Στημένες ...«ἔρευνες» γιὰ τὸ Μακεδονικό, μὲ στόχο νὰ ἀκυρώσουν τὴν ...Μακεδονία!4
Υ.Γ.2.Σημειώστε ότι ΚΑΙ το κόμμα του Λιθοξόου, του «εγκρίτου» Ιστορικού, κι εγκεκριμένου, από τους τοκογλύφους…
…έχει επίσης μεγάλο καημό για τον Πούτιν.Στημένες ...«ἔρευνες» γιὰ τὸ Μακεδονικό, μὲ στόχο νὰ ἀκυρώσουν τὴν ...Μακεδονία!5
Η ατζέντα των σιωνιστών επιβάλλεται από όλες τις μεριές. Τα κομματίδια που ίδρυσε ο Soros στην Ελλάδα…
…καταλαμβάνουν όλο το «ιδεολογικό» φάσμα, αλλά προωθούν την ίδια ακριβώς ατζέντα…
…με άλλα λόγια και προσχήματα ο καθένας.
Δεν είναι τυχαίο που ξαφνικά, λίγο πριν τις εκλογές, βλέπει κάποιος κάτι συμμαχίες για τα πανηγύρια.
Θέλει η πουτ… να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει.
Κι έτσι κατεβαίνουν ενωμένοι ή συνεργάζονται … Φιλ.Συμμαχία, Δράση, ΟΑΚΚΕ, Ουράνιο Τόξο, Οικολόγοι Πράσινοι, ΑΝΤΑΡΣΥΑ και βάλε και μερικές εκατοντάδες ΜΚΟ όπως το ΕΛΙΑΜΕΠ κλπ …

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Η τραγική ιστορία πίσω από το τραγούδι Mamacita donde esta Santa Claus.

Η τραγική ιστορία πίσω από το τραγούδι Μamacita

από: http://ohifront.wordpress.com/2013/12/19/

Η τραγική ιστορία πίσω από το τραγούδι Μamacita
Αναμφισβήτητα είναι το τραγούδι των ημερών λόγω Χριστουγέννων το  ακούμε παντού, ενώ πολλοί είναι οι χρήστες των social media που το ανεβάζουν στο προφίλ του γιατί τους φτιάχνει τη διάθεση.
Ωστόσο, πίσω  από αυτό το χαρούμενο αυτό τραγουδάκι, το «Mamacita Donde esta Santa Claus» (Μαμάκα, πού είναι ο Άγιος Βασίλης), κρύβεται μία πολύ τραγική ιστορία.
Το χριστουγεννιάτικο αυτό τραγούδι αρχικά κυκλοφόρησε το 1958 με τη φωνή του 12χρονου τότε Augi Rios, ενός μικρού Νεοϋορκέζου με Πορτορικανούς γονείς,  και αποτέλεσε χριστουγεννιάτικο σουξέ της εποχής.
Σαραντα οκτώ χρόνια αργότερα, τα Χριστούγεννα του 2006 ένας πατέρας, μέσα στο κλίμα των εορτών τράβηξε το συγκεκριμένο βίντεο στο οποίο ο γιος του τραγουδάει το Mamacita και το ανέβασε στο you tube. 
H ευτυχία εκείνων των ημερών μετατράπηκε σε τραγωδία, λίγο καιρό αργότερα, καθώς τον Απρίλιο του 2007 το αγοράκι κάηκε ζωντανό μαζί με την μητέρα του, όταν το αυτοκίνητό τους πήρε φωτιά μετά από τροχαίο. Εκείνη μπορούσε να απεγκλωβιστεί αλλά επειδή δεν μπορούσε να βγάλει το γιο της από το τυλιγμένο στις φλόγες αυτοκίνητο έμεινε μέσα, με αποτέλεσμα να βρουν και οι δύο τραγικό θάνατο.
Ο πατέρας ανέβασε αυτό το βίντεο στο διαδίκτυο γράφοντας τα συγκεκριμένα ανατριχιαστικά  λόγια: «Σας ευχαριστώ που απολαύσατε αυτό το βίντεο, με τον μικρό μου, που εξακολουθεί να με γεμίζει περηφάνια, ακόμα και μετά το θάνατό του. Σας ευχαριστώ που κάνατε το μικρό Χριστουγεννιάτικο θαύμα, μέρος της ζωής σας. Ο Θεός να σας έχει καλά».
Star.gr


Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Εξώδικο προς την Alpha Bank


Εξώδικο προς την Alpha Bank


.
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
  
Της Στεφανίας Λυγερού του Ιωάννη, κάτοικο …………………………… και εκπροσωπείται νόμιμα.

ΠΡΟΣ

Την ανώνυμο τραπεζική εταιρεία που φέρει την επωνυμία «alpha τράπεζα ανώνυμος εταιρεία» και το διακριτικό τίτλο «alpha bank», με έδρα την Αθήνα, Σταδίου 40, που την εκπροσωπούν ο Δ.Κ. Διαμανταράς και η Π.Α. Τσώτσου.
1. Όπως σας είναι γνωστό από το 2008 μέχρι και σήμερα για την ανακεφαλαιοποίηση των τεσσάρων συστημικών τραπεζών οι Έλληνες πολίτες έχουμε πληρώσει το ποσό  των ≈250 δις ευρώ. 
2. Τα χρήματα αυτά τα λάβατε για την κάλυψη των αναγκών των τραπεζών σας και για να μην κλείσουν. Να σημειωθεί ότι ευθύνεστε εις ολόκληρον για την κακοδιαχείριση και που έφτασαν οι τράπεζές σας στο σημείο το λίγο πριν την πτώχευση, άρα και να έχουν ανάγκη της κρατικής επιχορήγησης.
3. Τα χρήματα αυτά (των Ελλήνων πολιτών) σας τα έδωσαν (χάρισαν) οι κυβερνώντες χωρίς να λάβουν από εμάς καμία τέτοια εντολή.  
4. Οι κυβερνήσεις από το 2009 κι ενταύθα είναι παράνομες, και άρα ό,τι έχουν ψηφίσει, ό,τι έχουν πράξει είναι παράνομο και δεν έχει ισχύ. Από το 2010 έχω προσφύγει 15 φορές στην δικαιοσύνη καταγγέλλοντας όλες τις κυβερνήσεις (από Παπανδρέου μέχρι Σαμαρά) για προδοσία (εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας «άνευ όρων και αμετακλήτως»), καταστρατήγηση του Συντάγματος (κατάργηση του κοινοβουλευτισμού, με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου και προεδρικά διατάγματα κυβερνούν) και κατάλυση της Δημοκρατίας (όλα υπεγράφησαν ερήμην του Ελληνικού λαού).
5. Από τα χρήματα που λάβατε οι 4 συστημικές τράπεζες, το ποσό που μου αναλογεί (σας χάρισα) είναι 25.000 ευρώ / 4 = 6.250 ευρώ είναι το ποσό που μου οφείλει συγκεκριμένα η τράπεζα που εκπροσωπείτε, η alpha bank.
6. Με την παρούσα σας καλώ να μου καταβάλλετε αμέσως το ανωτέρω ποσό των 6.250 ευρώ (ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΙΑΚΟΣΙΑ ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΥΡΩ) με το νόμιμο τόκο υπερημερίας που ισχύει κάθε φορά μέχρι την εξόφληση, πλέον τόκων υπερημερίας επί των καθυστερούμενων τόκων μέχρι την εξόφληση, οι οποίοι ανατοκίζονται ανά εξάμηνο.
7. Με τη ρητή επιφύλαξη κάθε δικαιώματός μου, αρμόδιος επιμελητής ορίζομαι η ίδια (λόγω οικονομικής αδυναμίας να ορίσω δικαστικό επιμελητή) για να επιδώσω νόμιμα την παρούσα δήλωσή μου σε αυτούς που απευθύνεται για να λάβουν γνώση και για να επέλθουν οι έννομες συνέπειες.
Πειραιάς 09/12/2013 
Στεφανία Λυγερού του Ιωάννη

Κοινοποίηση:
- Σταθόπουλος Κων/νος, δικαστικός επιμελητής, Ι. Μομφερράτου 136 Αθήνα τκ 11475, τηλ 2103613250
ΣΧΕΤΙΚΑ: