Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Κρεμάστηκε 49χρονος πατέρας δύο παιδιών στις Παπαδάτες Aιτωλοακαρνανίας- Τον έπνιξαν τα χρέη

Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2013


Κρεμάστηκε 49χρονος πατέρας δύο παιδιών στις Παπαδάτες Aιτωλοακαρνανίας- Τον έπνιξαν τα χρέη

Κρεμασμένος από ένα καδρόνι στην αποθήκη που βρίσκεται δίπλα από το σπίτι του βρέθηκε γύρω στις 15:30 το μεσημέρι ένας 49χρονος στις Παπαδάτες!

Σύμφωνα με πληροφορίες τουaerasnews.gr, τον 49χρονο βρήκε η γυναίκα του ενώ είχε δύο παιδιά και οι λόγοι που φαίνεται πως τον ώθησαν σε αυτή την πράξη ήταν οικονομικοί, χωρίς πάντως να έχει αφήσει πίσω του κάποιο σημείωμα.

Τη διερεύνηση της υπόθεσης έχει αναλάβει το Α.Τ Μεσολογγίου, ενώ με τα μέχρι στιγμής δεδομένα αποκλείεται να είναι εγκληματική ενέργεια.

Η σωρός του μεταφέρθηκε στο ΠΠΝ του Ρίου για νεκροψία – νεκροτομή.

ΠΗΓΗ thebest 

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Τὸ σχέδιον «Εὐρώπη» καὶ ἡ δουλοποίησις τῶν λαῶν της


Τὸ σχέδιον «Εὐρώπη» καὶ ἡ δουλοποίησις τῶν λαῶν της.



Rate This

Τὸ σχέδιον «Εὐρώπη» καὶ ἡ δουλοποίησις τῶν λαῶν της.1
Τὸ σχέδιον «Εὐρώπη» καὶ τὸ σχέδιον «Εὐρωπαϊκὴ Ἔνωσις» ἔχει ῥίζες πάρα πολὺ παλαιές… Οὔτε κἄν στὶς ἀρχὲς τοῦ περασμένου αἰῶνος.
Τὸ σχέδιον «Εὐρώπη», ποὺ οὐσιαστικῶς εἶναι τμῆμα γενικοτέρου σχεδιασμοῦ, ποὺ ἀφορᾷ στὴν δουλοποίησι τῶν λαῶν, ἔχει τὶς πραγματικές του ῥίζες σὲ κάθε μεγάλη αὐτοκρατορία, ἀνᾲ τὴν Ὑφήλιο, ποὺ στόχευε νὰ ἐξοντώσῃ τὴν ἐλευθέρα σκέψι καὶ τὸν Ἄνθρωπο. 
Μέρος τοῦ σχεδίου αὐτοῦ ἐμπεριέχει καὶ τὸ «νέον ἀνθρώπινον εἶδος», ποὺ ἐπὶ τέλους βλέπουμε νὰ πραγματοποιεῖται. Ἕνα «ἀνθρώπινον εἶδος» τέτοιο ποὺ οὐσιαστικῶς ἀκυρώνει τὴν ἐλευθέρα βούλησι, τὴν λογική, τὸ δικαίωμα στὴν ἀξιοπρεπῆ διαβίωσι καὶ ποὺ καθιστᾶ ὅλους αὐτοὺς ποὺ δὲν τὸ στηρίζουν ἐχθρούς του.
Ἐπεὶ δὴ ὅμως αὐτὰ ποὺ γράφω ὀφείλω καὶ νὰ τὰ στηρίξω μὲ ἀποδείξεις, ἄς ξεκινήσουμε μὲ τὸ σχέδιον ποὺ ἐξεπόνησε ὁ «δικός μας» Richard Coudenhove Kalergi, ὁ ὁποῖος ἀπὸ τὸ 1922 (ἐπισήμως) ἴδρυε τὸ κίνημα «Πανευρώπη» στὴν Βιέννη. Αὐτὴ ἦταν ἡ πρώτη ἐπίσημος, σύγχρονος, παραδοχὴ γιὰ τὴν δουλοποίησι τῶν λαῶν τῆς Εὐρώπης:

Ἡ Γενοκτονία τῶν Λαῶν τῆς Εὐρώπης. Σχέδιο Coudenhove – Kalergi

Ὁ Καλλέργης ἤ Kalergi, στὸ πιὸ …διεθνές του, προερχόταν ἀπὸ τὴν γνωστή, βυζαντινὴ οἰκογένεια τῶν Καλλέργηδων, ἀπογόνους τῶν ὁποίων ἐπίσης ἔχουμε τὴν «μεγάλη τιμὴ» νὰ τιμοῦμε καὶ νὰ ψηφίζουμε στὴν χώρα μας σήμερα. Παρακλάδι τῶν Καλλέργηδων οἱ Τσουδεροί. Ἐπίσης γνωστοὶ καὶ μὴ ἐξαιρετέοι.

Οἱ Καλλέργηδες, οἱ Τσουδεροὶ καὶ ὁ περίεργός τους ῥόλος στὴν παγκοσμιοποίησι.

Ὅμως, αὐτὴ ἡ οἰκογένεια, καθὼς ἤδη ἔγραψα, προέρχεται ἀπὸ τὸ Βυζάντιο. Δῆλα δὴ ἦσαν πάντα αὐλικοὶ κάποιου αὐτοκράτορος καὶ φυσικὰ πολὺ θερμοὶ ὑποστηρικτὲς τῶν ὅποιων σχεδιασμῶν τους.  Ἐὰν λοιπὸν κάποιος διαβάσῃ τὴν ἱστορία τους, τότε πράγματι θὰ συνειδητοποιήσῃ πὼς ἀπὸ ὅπου πέρασαν ἁπλῶς ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ θαυμάσια τὶς ἀποφάσεις κάποιων ἄλλων.
Ἄς φύγουμε ὅμως, γιὰ τὴν ὥρα, ἀπὸ τοὺς Τσουδεροὺς καὶ τοὺς Καλλέργηδες κι ἄς περάσουμε στὸ σχέδιον «Εὐρώπη», ποὺ τώρα πιὰ κοντεύει νὰ κλείσῃ τὸν κύκλο του, διότι πλησιάζει στὴν ὁλοκλήρωσί του.
Φυσικά, κι αὐτὸ νὰ τὸ θυμόμαστε, οὔτε ὁ Καλλέργης, οὔτε ὁ Μονέ, ἦσαν οἱ πραγματικοὶ ἐγκέφαλοι αὐτῶν τῶν σχεδίων. Αὐτοὶ ἁπλῶς ἐξεπόνησαν τὶς μελέτες γιὰ τὰ ἐπὶ μέρους βήματα. Ἡ πραγματικὴ ἰδέα, αὐτὴ ποὺ ἐπίσης μᾶς ἀφορᾶ, πρὸ κειμένου νὰ κατανοήσουμε τὰ αἴτια, μήπως καὶ φθάσουμε στὶς λύσεις, κρύβει τὶς ῥίζες της πολὺ βαθειὰ στὴν ἱστορία… Πάρα πολὺ βαθειά…

Το Σχέδιο Ευρώπη

Το ερώτημα που τίθεται συχνά τελευταία είναι τι σκοπό έχουν τα μεγάλα ευρωπαϊκά κεφάλια να κάνουν για την συνέχιση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, διότι πρέπει να είναι κάποιος πολύ αφελής αν πιστεύει ότι η Κρίση στην οποία περιήλθε η Ένωση ήταν απρογραμμάτιστη. Πηγαίνοντας προς τα πίσω αρχίζεις να ξετυλίγεις το κουβάρι αυτού του εκτρώματος που λέγεται Ευρωπαϊκή Ένωση που με τρόπο ειρηνικό κατάφερε να εξοντώσει τα έθνη της Ευρώπης εφόσον έγινε κατανοητό και με το Α’ και τον Β’ παγκόσμιο πόλεμο ότι οι σφαίρες και το αίμα δεν έχουν τα αποτελέσματα σκλαβιάς που μπορεί να έχουν υπογραφές και συνθήκες.
Ο εμποράκος των Εθνών

Τὸ σχέδιον «Εὐρώπη» καὶ ἡ δουλοποίησις τῶν λαῶν της.2
Η Ελλάδα, όπως και όλες οι μικρές χώρες της Ευρωζώνης είναι κομμάτι του ονείρου ενός εμποράκου των Εθνών.  Το όνομα του, Ζαν Μονέ, και 30 χρόνια ακριβώς μετά τον θάνατό του το 1979, η Ελλάδα άρχισε να πληρώνει το όνειρο που από την αρχή είχε την βάση του σε έναν εφιάλτη.  Ο γόνος  της εύπορης οικογένειας από το Κονιάκ της Γαλλίας δεν πήγε σχολείο, ούτε πανεπιστήμιο αλλά προτίμησε από τα 16 του χρόνια να γυρνά τον κόσμο προωθώντας τα συμφέροντα της οικογενειακής του επιχείρησης. Όταν ξέσπασε ο Α’ παγκόσμιος πόλεμος ο Μονέ δεν πήγε να υπερασπιστεί την πατρίδα του «για λόγους υγείας». Αλλά η υγεία του ήταν μια χαρά όταν άρχισε να ασχολείται με την πώληση όπλων και με την πρόσβασή του στο πρωθυπουργικό γραφείο. Η Γαλλία τον τίμησε το 1919 για τις «μεγάλες υπηρεσίες» του με τον βαθμό του αναπληρωτή Γ.Γ της Ένωσης των Εθνών.
Αλλά και εν καιρό ειρήνης, ο Μονέ δούλευε ασταμάτητα για το χρήμα. Με την ευκαιρία της ποτοαπαγόρευσης στην Αμερική, κατά την διάρκεια του μεσοπολέμου,  θησαύρισε με την πώληση οινοπνευματωδών ποτών στην πέραν του Ατλαντικού χώρα μαζεύοντας πολύ μαύρο χρήμα. Η χάρη του έφθασε μέχρι την Κίνα που ως τραπεζίτης βοήθησε με το αζημίωτο την κατασκευή των σιδηροδρομικού δικτύου της Κίνας αλλά δεν άφησε παραπονεμένη και την Ευρώπη αφού είχε τεράστια οικονομικά πάρε-δώσε  με τον Αδόλφο Χίτλερ για την ανάπτυξη της  χημικής βιομηχανίας και αυτοκινητοβιομηχανίας  της ναζιστικής Γερμανίας.
Όμως η μεγάλη αγάπη του Ζαν Μονέ ήταν οι πόλεμοι. Εκεί μπορούσε αναίμακτα να παίζει παιχνίδια σε πολλά ταμπλό και να βγάζει άφθονο χρήμα. Με την έναρξη του Β’ παγκοσμίου πολέμου γίνεται σύμβουλος του Αμερικανού προέδρου Ρούσβελτ τον οποίο έπεισε να βάλει μπροστά την μεγάλη βιομηχανία όπλων της Αμερικής. Μεγάλος  άπατρις, αφού σιχαινόταν την ίδια του την χώρα,  με τις ευλογίες του αμερικανικού κεφαλαίου άρχισε τα οικονομοδιπλωματικά παιχνίδια του για την ίδρυση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ό,τι έβαζε το μυαλό του το πραγματοποιούσε ακόμα κι αν κινούσε γη και ουρανό. Παράδειγμα,  για να παντρευτεί μία καθολική που δεν ήταν δυνατόν σε καμία χώρα να πάρει διαζύγιο από τον νόμιμο σύζυγό της, ο Μονέ έβαλε τα μεγάλα μέσα και το 1934 την έχρισε υπήκοο της Σοβιετικής Ένωσης και μέσα σε μια μέρα κατάφερε να βγάλει το πολυπόθητο διαζύγιο.
Ένωση φτιαγμένη με δολάρια  

Τὸ σχέδιον «Εὐρώπη» καὶ ἡ δουλοποίησις τῶν λαῶν της.3
Μετά το τέλος του πολέμου ο στρατηγός Ντε Γκωλ τού εμπιστεύθηκε τον οικονομικό σχεδιασμό της μεταπολεμικής Γαλλίας και τον εκσυγχρονισμό της βιομηχανίας και της γεωργίας με τους πόρους του Σχεδίου Μάρσαλ (μεγάλος λάτρης του σχεδίου Μάρσαλ είναι τους τελευταίους μήνες ο πρόεδρος της ελληνικής αντιπολίτευσης, Αλέξης Τσίπρας).  Οραματιζόταν την οικονομική και πολιτική ενοποίηση της ηπείρου και το 1949 κατέθεσε στον τότε υπουργό Εξωτερικών της Γαλλίας, Ρομπέρ Σουμάν, την πρόταση που έμελλε να αλλάξει για πάντα την πορεία της Ευρώπης και να οδηγήσει σταδιακώς στη σημερινή Ευρωπαϊκή Ένωση. Η πρώτη Ένωση της Ευρώπης ήρθε το 1950 και είναι γνωστή ως Σχέδιο Σούμαν, το οποίο έθεσε τις βάσεις για τη δημιουργία της Ευρωπαϊκής Κοινότητας Άνθρακα και Χάλυβα (ΕΚΑΧ) το 1951. Ο Μονέ βέβαια δεν θα μπορούσε να πάρει άλλη θέση σε αυτή την Ένωση που μύριζε άφθονο χρήμα από αυτή του Προέδρου. Σκοπός της ήταν η διαχείριση της αγοράς του άνθρακα και του χάλυβα – των κυριότερων πρώτων υλών της πολεμικής βιομηχανίας – μεταξύ των παραδοσιακών εχθρών, Γαλλίας και Γερμανίας (αργότερα προσχώρησαν η Ιταλία και οι χώρες της Benelux,δηλαδή Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο). Ο Μονέ έκανε παιχνίδι με την πολεμική βιομηχανία πλασάροντας τον μύθο ότι μόνο με μια κοινή αγορά για τα ευρωπαϊκά προϊόντα θα μπορούσαν να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη των κατεστραμμένων μετά τον πόλεμο οικονομιών.
Ζούμε την ολοκλήρωση του εφιαλτικού ονείρου 
Ο ύμνος των Ευρωπαϊστών ήταν και είναι οι ιδέες του Μονέ: «Δεν θα υπάρξει ειρήνη για την Ευρώπη, αν τα κράτη συνεχίζουν να βασίζονται στην εθνική κυριαρχία. Οι χώρες της Ευρώπης είναι πολύ μικρές για να εγγυηθούν στους πολίτες τους την αναγκαία ευημερία και την κοινωνική πρόοδο. Τα κράτη της Ευρώπης θα πρέπει να επιλέξουν τη συνεργασία και την ομοσπονδιακή μορφή». Αυτά ειπώθηκαν το 1947 και φθάσαμε το 2012 οι συνεχιστές αυτού του εμποράκου να απειλούν τις μικρές χώρες αφού πρώτα τις αλλοτρίωσαν με το «ευρωπαϊκό όνειρο», με τα σχέδια που σιγά-σιγά αποκαλύπτονται. Καταρχάς, η Ευρωπαϊκή Τραπεζική Ένωση. Δηλαδή μία τράπεζα όπως η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ (FED) που έκανε την εμφάνιση της το 1907 αλλά οι αρμοδιότητές της σε εθνικό επίπεδο είναι αρχηγικές στην διακυβέρνηση τόσο της Αμερικής όσο και όλων των παγκόσμιων κυβερνήσεων από την Μεγάλη Ύφεση του 1929. Εν ολίγοις, μια κρίση τραπεζοοικονομική είναι η καλύτερη αφορμή για την διαχείριση των εθνικών κεφαλαίων από εμποράκους και τραπεζίτες. Ερχόμαστε στις τελευταίες δηλώσεις του προέδρου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, Μάριο Ντράγκι, που υπερασπιζόμενος τις θέσεις του Γερμανού υπουργού Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε για την επιτακτική ανάγκη Υπερεπιτρόπου της Ενωμένης Ευρώπης, ξαναλέει με δικό του τρόπο τα λόγια του Ζαν Μονέ: «Είμαι βέβαιος ότι, αν θέλουμε να αποκαταστήσουμε την αξιοπιστία στην Ευρωζώνη, οι χώρες θα πρέπει να εκχωρήσουν μέρος της κυριαρχίας τους σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Οι κυβερνήσεις έλαβαν αποφάσεις, οι οποίες πριν από έναν χρόνο θα ήταν αδιανόητες. Αυτή είναι μια πρόοδος, αλλά δεν αρκεί».
Και δεν αρκεί γιατί το προκαθορισμένο σχέδιο, που μπήκε μπροστά από αόρατους διαχειριστές με αχυράνθρωπο τον Ζαν Μονέ εδώ και σχεδόν έναν αιώνα, θαυλοποιηθεί. Θα έχει και επόμενο στάδιο, αυτό της Ευρωπαϊκής Πολιτικής Ένωσης, που θα ορίζει την Ευρώπη ως μια Ομοσπονδία με ευρωπαϊκά κόμματα και όχι εθνικά κόμματα τα οποία θα ορίζουν την εθνική και οικονομική κυριαρχία όλων των λαών και ιδιαιτέρως των μικρών κρατών. Για ψηφοφόρους το κάστρο των λίγων εξουσιαστών θα έχει έθνη και λαούς που η πατρίδα τους θα έχει βαλθεί ενέχυρο σε ευρωπαϊκή τραπεζική θυρίδα. Όσο για τις χώρες όπως τις γνωρίζουμε σήμερα θα πάρουν τον ρόλο τους ανάλογα με τις αποφάσεις των Ευρωπαϊστών. Άλλη θα είναι το ρετιρέ της πολυκατοικίας και άλλη θα είναι ο χώρος αποθήκευσης όλων των αποβλήτων των διαμερισμάτων που θα την αποτελούν. Άλλες θα είναι Ουάσιγκτον και άλλες Νέα Ορλεάνη.
Ἰσχυρίζομαι λοιπὸν πὼς ἦσαν ὅλα τέλεια σχεδιασμένα καὶ προγραμματισμένα, ὄχι ἀπὸ αὐτούς, ποὺ ἐπισήμως σήμερα ἀποκαλύπτονται, ἀλλὰ ἀπὸ κάποιους ἄλλους ἐγκεφάλους, ποὺ οὐδόλως φανταζόμαστε.
Πάντως, σὲ κάθε περίπτσωσι, γιὰ νὰ μπορέσουμε νὰ κατανοήσουμε τὸ ποῦ ἔχουμε μπλέξῃ, ἄς ξεκινήσουμε ἀπὸ τὰ πρόσφατα…
Εἶναι μία ἄκρη τοῦ νήματος…
Υ.Γ. Γιὰ τὴν δουλοποίησι τῶν λαῶν τῆς Εὐρώπης, ἐὰν δὲν μᾶς ἀρκοῦν οἱ εἰκόνες τῆς καθημερινότητός μας, τότε ἄς περιμένουμε… Ἴσως μᾶς …ἀποκαλυφθοῦν στὸ μέλλον… Ἴσως πάλι κι ὄχι… Ἴσως καὶ νὰ μὴν προλάβουμε…

Πολιτικὸς καθωσπρεπισμός, χάος καὶ ἀναρχία.


Πολιτικὸς καθωσπρεπισμός, χάος καὶ ἀναρχία.



Rate This

Πολιτικὸς καθωσπρεπισμός, χάος καὶ ἀναρχία.1
Πολιτικός καθωσπρεπισμός, χάος και αναρχία.. μια μέγγενη που στραγγαλίζει τη κοινωνία μας και μας εξωθεί στα άκρα.. άλλους γρήγορα, όπως τον άτυχο συμπατριώτη μας που έπεσε νεκρός από μια επίθεση μίσους.. και άλλους αργά και βασανιστικά, όπου με μικρές αλλά σταθερές οικονομικές αφαιμάξεις, τους οδηγεί στην απελπισία και στην αυτοκτονία.

Πολιτικὸς καθωσπρεπισμός, χάος καὶ ἀναρχία.2
Και εμείς, τάχα νομίζουμε ότι ξέρουμε τους αυτουργούς..Όμως, οι ηθικοί αυτουργοί, που πότισαν και ποτίζουν με μίσος ανήλικες και ενήλικες ψυχές δε θα λογοδοτήσουν ποτέ.. Μπαίνουν ανενόχλητοι σε σχολεία, πανεπιστήμια. Τότε που οι πνευματικές αντιστάσεις είναι λίγο χαμηλότερες.. για να μολύνουν, πριν καν σχηματιστούν, συνειδήσεις.. να τις γεμίσουν παραληρηματικά ιδεολογήματα.. και τι καταφέρνουν..; μας χωρίζουν σε χρώματα, ιδεολογικές παρατάξεις και κόμματα που διψούν για δύναμη.. «Με ιδιαίτερη προτίμηση οι κομματικές προπαγάνδες στρέφονται στους νέους, στα παιδιά των Γυμνασίων και των Δημοτικών ακόμη Σχολείων, που αποτελούν την ευκολότερη λεία. Όλοι υπόσχονται Δημοκρατία και όμως δεν υπάρχει αντιδημοκρατικότερο πράγμα από το να παίρνεις ένα άβγαλτο παιδί, να το εγκλωβίζεις τόσο πρόωρα σε κάποιο κομματικό φανατισμό» (+Μητροπολίτης Κισάμου και Σελίνου Ειρηναίος Γαλανάκης).. Και αυτή την κομματικοποίηση και τον εγκλωβισμό πληρώνουμεσήμερα.

Οι ίδιοι ηθικοί αυτουργοί, ποδοπατούν κράτος και σύνταγμα με ιδιαίτερη άνεση, αδιαφορώντας αν οι προγονοί μας έδωσαν την ίδια τους τη ζωή, για να απολαμβάνουμε σήμερα αγαθά όπως την ελευθερία.. Και όπως τεμαχίζουν και πωλούν τη πατρίδα μας, τεμαχίζουν τις ψυχές μας, τα όνειρά μας και τα σώματά μας.. για μερικά αργύρια εξουσίας. Και όταν τα άλλα αποτυγχάνουν, τότε με τραμπουκισμό και άναρθρες κραυγές προσπαθούν να επιβληθούν. Άλλοι, με το λεγόμενο πολιτικό καθωσπρεπισμό, μας επιβάλλονται με το «γάντι».. με ένα γάντι καθωσπρεπισμού, που κρύβει πολύ καλά τη μπόχα και τη δυσωδία τους..  Μάλιστα, είναι τόσο μεγάλη η διαφθορά τους, που οι ίδιοι δε γνωρίζουν (πλέον) ότι είναι διεφθαρμένοι..

Από την άλλη, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με το χάος και την αναρχία.. την άλλη όψη του νομίσματος, που αποσκοπεί στο τρόμο, και τη διάλυση των εναπομεινάντων δομών αυτού που σήμερα τολμούμε να ονομάζουμε Ελληνικό κράτος.. Στο όνομα αυτής της αναρχίας και με εργαλείο (πάλι) τον τραμπουκισμό, καταστρέφονται εθνικά σύμβολα, περιουσίες ενώ απειλούνται πολίτες από απρόσωπους (φαινομενικά) όχλους, τους «γνωστούς- άγνωστους».

Και εμείς, εγκλωβισμένοι σε αυτή τη μέγγενη, θα πρέπει να υπομένουμε ή να περιμένουμε το επόμενο προεκλογικό δίλλημα, που θα μας ωθήσει να πάρουμε μια, εκ των ειλημμένων από άλλους αποφάσεων.. για το «καλό μας», για τη πατρίδα, για τα παιδιά μας.. στο όνομα των προγόνων μας, και φυσικά για να μη θρηνήσουμε άλλα θύματα.. Πότε αλήθεια θα μάθουμε να σκεπτόμαστε μόνοι μας;

Καλό ταξίδι Παύλο.. και στο άλλο παλληκάρι που «έσβησε» στην εντατική.. εύχομαι η «θυσία» σας, όπως και όσων έχουν σπρωχτεί σε βίαιη «φυγή» από τα εγκόσμια, να μη πάει χαμένη. Να είναι η τελευταία και να κλείσει αυτό το φαύλο κύκλο αίματος της πατρίδας μας.

Αγχωμένα γενέθλια για τη NASA. Κλειστή η σελίδα της!


Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2013


Αγχωμένα γενέθλια για τη NASA. Κλειστή η σελίδα της!

Σχόλιο Αφύπνισης: ΔείτεΕΔΩ την σελίδα της NASA που έχει κατέβει. 

Μαύρα γενέθλια έκανε φέτος η NASA, αφού οι μισθοί των εργαζομένων της βρίσκονται κυριολεκτικά στον αέρα. Την 1η Οκτωβρίου, η Εθνική Υπηρεσία Αεροναυτικής και Διαστήματος έγινε 55 ετών, ωστόσο δεν ήταν κανείς εκεί να το γιορτάσει αφού το 97% των εργαζομένων της βρίσκονταν στα σπίτια τους με υποχρεωτική αργία.



Οι υπάλληλοι της NASA μαζί με χιλιάδες άλλους ομοσπονδιακούς υπαλλήλους πήραν υποχρεωτική αργία, λόγω της στάσης πληρωμών που κήρυξε η κυβέρνηση των ΗΠΑ.

Ειδικά στην διαστημική υπηρεσία, οι συνέπειες της κρίσης έγιναν γρήγορα αισθητές: «Κατέβασαν ρολά» σε Facebook και Twitter, έπεσαν οι ιστοσελίδες των περισσότερων κέντρων του οργανισμού, εκτός από το site για το Jet Propulsion Laboratory της στην Πασαντένια της Καλιφόρνια, σταμάτησαν οι έλεγχοι της NASA για εντοπισμό δυνητικά επικίνδυνων αστεροειδών, ενώ ακόμα και η διαστημική αποστολή MAVEN με κατεύθυνση τον Αρη που ήταν προγραμματισμένη για τις 18 Νοεμβρίου μπορεί να καθυστερήσει .

«Η NASA θα κλείσει σχεδόν στο σύνολό της, αλλά το Κέντρο Ελέγχου θα παραμείνει ανοικτό για την υποστήριξη των αστροναυτών που υπηρετούν στο Διαστημικό Σταθμό» δήλωσε ο Ομπάμα σε ομιλία του .

Ενώ συνεχίζονται οι φιλονικίες στο Κογκρέσο, πλησιάζει η ημερομηνία για την εκτόξευση του διαστημικού σκάφους MAVEN που θα εξετάσει την ατμόσφαιρα του Άρη .

Οπως εξηγούν επιστήμονες από το Planetary Society: «Το χειρότερο σενάριο είναι ότι το MAVEN δεν θα φύγει στις 18 Νοεμβρίου καιτο γεγονός αυτό είναι πολύ σοβαρό, αφού μία τέτοια εκτόξευση μπορεί να γίνει μόνο όταν η τροχιά της Γης ευθυγραμμίζεται με αυτή του Αρη, δηλαδή κάθε 26 μήνες. Αυτό σημαίνει ότο αν δεν γίνει η εκτόξευση στις 18 Νοεμβρίου θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2016, μια καθυστέρηση που θα κοστίσει δεκάδες εκατομμύρια δολάρια στη NASA και δεν θα μπορεί να το αντέξει οικονομικά».

ΠΗΓΗ awakengr

Κωνσταντίνος Καβάφης «Το πιόνι» (Λογοτεχνική Ανάλυση)

Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2013από: http://sophia-siglitiki.blogspot.gr/2013/10/K.Kavafis-to-pioni.html#comment-form


Κωνσταντίνος Καβάφης «Το πιόνι» (Λογοτεχνική Ανάλυση)

K.Kavafis-to-pioni

Κωνσταντίνος Καβάφης «Το πιόνι»

Πολλάκις, βλέποντας να παίζουν σκάκι,
ακολουθεί το μάτι μου ένα Πιόνι
όπου σιγά-σιγά τον δρόμο βρίσκει
και στην υστερινή γραμμή προφθαίνει.
Με τέτοια προθυμία πάει στην άκρη
όπου θαρρείς πως βέβαια εδώ θ’ αρχίσουν
οι απολαύσεις του κ’ οι αμοιβές του.
Πολλές στον δρόμο κακουχίες βρίσκει.

Λόγχες λοξά το ρίχνουν πεζόδρομοι∙
τα κάστρα το χτυπούν με τες πλατείες των
γραμμές∙ μέσα στα δυο τετράγωνά των
γρήγοροι καβαλλάρηδες γυρεύουν
με δόλο να το κάμουν να σκαλώσει∙
κ’ εδώ κ’ εκεί με γωνιακή φοβέρα
μπαίνει στον δρόμο του κανένα πιόνι
απ’ το στρατόπεδο του εχθρού σταλμένο.

Αλλά γλιτώνει απ’ τους κινδύνους όλους
και στην υστερινή γραμμή προφθαίνει.

Τι θριαμβευτικά που εδώ προφθαίνει,
στην φοβερή γραμμή την τελευταία∙
τι πρόθυμα στον θάνατό του αγγίζει!

Γιατί εδώ το Πιόνι θα πεθάνει
κ’ ήσαν οι κόποι του προς τούτο μόνο.
Για την βασίλισσα που θα μας σώσει,
για να την αναστήσει από τον τάφο
ήλθε να πέσει στου σκακιού τον άδη.

Το ποίημα αυτό είναι ένα από τα 75 κρυμμένα ποιήματα του Κωνσταντίνου Καβάφη∙ ποιήματα που βρέθηκαν ολοκληρωμένα στα έγγραφα του ποιητή, αλλά ο ίδιος δεν προχώρησε ποτέ στη δημοσίευσή τους.

Ο Καβάφης στο ποίημα «Το πιόνι» αντλώντας την έμπνευση από το σκάκι, το αγαπημένο του παιχνίδι, συνθέτει ένα ιδιαίτερο ποίημα πολιτικής, παρουσιάζοντας με τρόπο έμμεσο ένα πρότυπο πολιτικής και κοινωνικής συμπεριφοράς. Σε πλήρη αντίθεση με τη συνήθη φιλαρχία και φιλοπρωτία που διακρίνει τους ανθρώπους, ο ποιητής προτάσσει και εξυμνεί την αυταπάρνηση που δείχνει το πιόνι, όχι για να λάβει το ίδιο κάποια «απόλαυση ή αμοιβή», αλλά για να προσφέρει στον στρατό του το πλεονέκτημα ενός ισχυρότερου παίκτη.   

Το πιόνι ακολουθεί μια δύσκολη και ριψοκίνδυνη πορεία προς την τελευταία γραμμή της σκακιέρας, όπου και θυσιάζεται με μεγάλη προθυμία για να επαναφέρει στο παιχνίδι τη βασίλισσα, το ισχυρότερο πιόνι του στρατού. Ο ποιητής τονίζει μέσω της επανάληψης την προθυμία που επιδεικνύει το πιόνι για χάρη της βασίλισσάς του, και φέρνει έτσι στο επίκεντρο την αρετή που ενυπάρχει στην αφοσίωσή του, αλλά και στην πλήρη επίγνωσή του πως απ’ το δικό του θάνατο θα προκύψει ένας άλλος παίκτης σαφώς ικανότερος.

Το Πιόνι λειτουργεί εδώ ως το σύμβολο του πολίτη εκείνου που δεν διστάζει να θέσει τον εαυτό του στην υπηρεσία των άλλων. Είναι ο άνθρωπος εκείνος που έχει τη πνευματική ωριμότητα να αναγνωρίσει, και την ψυχική δύναμη να παραδεχτεί, πως υπάρχουν γύρω του άνθρωποι με περισσότερα χαρίσματα και ικανότητες, άνθρωποι που αν τους δοθεί η δυνατότητα μπορούν να προσφέρουν πολύ περισσότερα στον κοινό αγώνα της πολιτείας. Το Πιόνι δεν διακατέχεται από τον ανώφελο εκείνο εγωισμό, που ωθεί τους ανθρώπους να διεκδικούν τα πρωτεία και τις τιμές πάντα για τον εαυτό τους, ανεξάρτητα από το αν το αξίζουν -και ιδίως όταν δεν το αξίζουν. Το Πιόνι έχει την αναγκαία αυτογνωσία που του επιτρέπει να αντιληφθεί ως πιο σημείο φτάνουν οι δικές του δυνατότητες∙ είναι έτσι σε θέση να αντιληφθεί πως υπάρχουν άλλοι άνθρωποι με σαφώς υψηλότερες πνευματικές δυνατότητες, και άρα αξιότεροι να προωθηθούν και να στηριχτούν.

Το Πιόνι είναι πρόθυμο να θυσιαστεί για τη βασίλισσα του στρατού, κι αυτό γιατί εκείνη είναι ισχυρότερη και υπέρτερα πιο αποτελεσματική. Η βασίλισσα, επομένως, συμβολίζει τους ξεχωριστούς εκείνους πολίτες, οι οποίοι έχουν προικισθεί απ’ τη φύση κι απ’ την αγωγή τους με σημαντικά χαρίσματα. Πρόκειται για τους ανθρώπους που διακρίνονται για τη δύναμη της σκέψης τους και τη διορατικότητά τους∙ χαρακτηριστικά που τους παρέχουν, όχι μόνο τη δυνατότητα να αντιλαμβάνονται άριστα τα δεδομένα της πραγματικότητας, αλλά και το προνόμιο να κατανοούν καλύτερα ποια είναι η στρατηγική ή η πορεία που πρέπει να ακολουθηθεί, ώστε να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα. 

Πρόκειται, πολύ περισσότερο, για τους ανθρώπους εκείνους που έχουν το πολύτιμο χάρισμα να ασκούν έντονη επίδραση στους γύρω τους, ωθώντας τους σε εσωτερικές αλλαγές, με τη δύναμη και μόνο του προσωπικού τους παραδείγματος. Άνθρωποι προικισμένοι με συλλογιστική δεινότητα, εξαίρετη συναισθηματική νοημοσύνη και γοργή αντίληψη τόσο σε σχέση με τα ιστορικά δεδομένα κάθε εποχής, όσο και σε σχέση με τους ανθρώπους του περιβάλλοντός τους. Στοιχεία που τους επιτρέπουν να ξεχωρίζουν αμέσως στον κοινωνικό χώρο που κινούνται, και φυσικά που τους διασφαλίζουν ηγετική θέση, έστω κι αν οι ίδιοι δεν την επιδιώκουν. Είναι το δίχως άλλο οι άνθρωποι εκείνοι που έχουν γεννηθεί για να ηγούνται∙ οι άνθρωποι στους οποίους συναντάται ο σπάνιος συνδυασμός της προσωπικής γοητείας, της ευφυΐας, της εσωτερικής αρμονίας, της πηγαίας καλοσύνης και του ψυχικού σθένους.

Το Πιόνι, ο πνευματικά ώριμος άνθρωπος, αναγνωρίζει τις σπάνιες αυτές αρετές στον πολλαπλά ικανότερο συμπολίτη του -στη βασίλισσα- και χωρίς ανούσιους ανταγωνισμούς, του παρέχει το δικαίωμα να ηγείται και φυσικά τον υπηρετεί με πλήρη αφοσίωση. Άλλωστε, τόσο το πιόνι όσο και η βασίλισσα έχουν έναν κοινό στόχο∙ να κερδίσουν τον αγώνα. Κι είναι απολύτως σημαντικό να κατανοηθεί πως είτε πρόκειται για το σκάκι είτε για τον κοινωνικό βίο, ούτε το πιόνι μπορεί να τα καταφέρει μόνο του, αλλά ούτε και η βασίλισσα χωρίς τη βοήθεια και τη συμπαράσταση που της παρέχει με προθυμία το πιόνι. Κάθε αγώνας αποτελεί ξεκάθαρα μια συλλογική προσπάθεια που φτάνει στην τελική νίκη μόνο μέσα από τη συνεργασία.

Η ύπαρξη της βασίλισσας, η ύπαρξη δηλαδή των χαρισματικών και εξαιρετικά ικανών ηγετών, δεν οδηγεί αναγκαία στη νίκη και την επιτυχία. Παρά την προσφιλή στους ανθρώπους πεποίθηση πως τα μεγάλα κατορθώματα ενός λαού οφείλονται στην παρουσία ενός χαρισματικού ηγέτη, όπως για παράδειγμα του Ελευθέριου Βενιζέλου, στην πραγματικότητα τα κάθε είδους επιτεύγματα προκύπτουν μέσα από την κοινή προσπάθεια του ηγέτη, των ικανών στελεχών του, αλλά και του κάθε πολίτη χωριστά. Οι ένδοξες στιγμές δεν προκύπτουν τυχαία, ούτε είναι το έργο ενός πολιτικού ηγέτη∙ είναι γεννήματα μιας συλλογικής προσπάθειας, κατά την οποία όλοι οι πολίτες είναι αφοσιωμένοι σ’ έναν κοινό στόχο. Είναι το δίχως άλλο καταδικασμένη σε απογοήτευση κάθε προσδοκία που βασίζεται στην ύπαρξη ενός σωτήρα, ενός εξαιρετικά χαρισματικού ανθρώπου που θα οδηγήσει μόνος του τα πράγματα σε επιτυχία.

Η νίκη στο σκάκι προκύπτει από την πλήρη αξιοποίηση κάθε παίκτη, με σαφή ωστόσο γνώση των κινήσεων που του αναλογούν. Στο σκάκι κάθε πιόνι γνωρίζει επακριβώς τα όριά του και γνωρίζει ποιος ηγείται του αγώνα. Αντιστοίχως, το θεμιτό σε μια κοινωνία είναι οι άνθρωποι να αξιοποιούν τις δυνατότητές τους στο έπακρο, έχοντας ωστόσο επίγνωση των ορίων τους. Όσο κι αν θα ήταν σε πολλούς αρεστό, δεν είναι δυνατόν να βρίσκονται όλοι στην πρώτη γραμμή. Κάθε πολίτης οφείλει να αντιλαμβάνεται τη θέση του και να μην επιδιώκει τιμές ή αξιώματα που δεν του αναλογούν, και πολύ περισσότερο δεν αντιστοιχούν στις πραγματικές του δυνάμεις και στην πραγματική του αξία

Η ιστορία, άλλωστε, έχει δείξει ξανά και ξανά πως οι προσωπικές φιλοδοξίες και οι ατομικές επιδιώξεις μελών της πολιτείας, έχουν υπονομεύσει και συχνά έχουν ακυρώσει τη συλλογική προσπάθεια της κοινωνίας. Όταν, για παράδειγμα, ο Αλέξανδρος Υψηλάντης βρισκόταν στη Μολδοβλαχία στο κρίσιμο για την Ελλάδα ξεκίνημα της επανάστασης, η κατάσταση που επικρατούσε στο εκεί στράτευμα και ιδίως ανάμεσα στα ανώτερα στελέχη ήταν από κάθε άποψη απογοητευτική. Ανυπακοή στις διαταγές, ραδιουργίες και διαιρέσεις από φιλοπρωτία, κενοδοξία και φθόνο, είχαν αποτέλεσμα διοικητική παράλυση σχεδόν του στρατού. Είχε έτσι δημιουργηθεί δυσπιστία μεταξύ των οπλαρχηγών, ενώ υπήρχαν και υπόνοιες ότι ακόμη και ο Υψηλάντης προσωπικά κινδύνευε από ανθρώπους του περιβάλλοντός του.

Ο Πλάτωνας στην Πολιτεία τονίζει πως η αρμονία του συνόλου και η υπερίσχυση της δικαιοσύνης τότε μόνο βρίσκουν εφαρμογή, όταν κάθε μέλος του συνόλου βρίσκεται στη σωστή θέση και μέσα στα όριά του πράττει αυτό που του αναλογεί. Η αξία που έχει, άλλωστε η προσπάθεια και το έργο κάθε ατόμου χωριστά -εμφανής στο έργο του Πλάτωνα-, δίνεται από τον Καβάφη με το απλό και εξαιρετικά παραστατικό παράδειγμα της ανταπόκρισης που έχει η θυσία που επιχειρεί και ολοκληρώνει το πιόνι.

«Γιατί εδώ το Πιόνι θα πεθάνει
κ’ ήσαν οι κόποι του προς τούτο μόνο.
Για την βασίλισσα που θα μας σώσει,
για να την αναστήσει από τον τάφο
ήλθε να πέσει στου σκακιού τον άδη.»

Το ίδιο το πιόνι δεν μπορεί να ηγηθεί του στρατού, ούτε έχει τόση δύναμη με την απλή παρουσία του, ώστε να συνεισφέρει αποτελεσματικά στη νίκη. Η θυσία του ωστόσο, η επιλογή του να φτάσει ως το τέρμα της σκακιέρας, προσφέρουν στον στρατό του το προνόμιο της βασίλισσας∙ το προνόμιο ενός ισχυρότατου παίκτη. Το πιόνι με την αυταπάρνηση που επιδεικνύει, και κινούμενο μέσα στο πλαίσιο των δυνατοτήτων του, αποδεικνύει πως όσο κι αν θεωρείται αδύναμο ή ασήμαντο, έχει τη δυνατότητα να προσφέρει περισσότερο κι από τους αξιωματικούς ή τα άλλα ισχυρά πιόνια του παιχνιδιού. Το πιόνι δεν διεκδικεί για τον εαυτό του τιμές ή πρωτεία, αγωνίζεται με ανιδιοτέλεια και δείχνει εν τέλει την έκταση που μπορεί να λάβει η συμμετοχή του αν αξιοποιηθεί πλήρως.

Θα πρέπει να προσεχθεί πως η συνεισφορά κάθε πολίτη στη συλλογική προσπάθεια της πολιτείας, όσο κι αν μοιάζει μικρή ή επουσιώδης, στην πραγματικότητα, αν συνδυαστεί με τη συνεισφορά των συμπολιτών του, έχει τη δυνατότητα να επιφέρει τα σημαντικότερα αποτελέσματα. Χαρακτηριστικά ως προς αυτό τα λόγια ενός άλλου ποιητή, του Kahil Gibran: «Κάποτε μίλησα σε ένα ρυάκι για τη θάλασσα, και το ρυάκι με θεώρησε φαντασιόπληκτο. Κάποτε μίλησα στη θάλασσα για ένα ρυάκι, και η θάλασσα με θεώρησε συκοφάντη». Η απλή προσφορά των πολλών ανθρώπων μπορεί να οδηγήσει στα εντυπωσιακότερα επιτεύγματα, και αντιστοίχως τα μεγαλύτερα επιτεύγματα οφείλουν τη γέννησή τους στη συλλογική προσπάθεια ανθρώπων, που ο καθένας απ’ αυτούς χωριστά δε θα μπορούσε ποτέ να τα επιτύχει.

«Αλλά γλιτώνει απ’ τους κινδύνους όλους
και στην υστερινή γραμμή προφθαίνει.

Τι θριαμβευτικά που εδώ προφθαίνει,
στην φοβερή γραμμή την τελευταία∙
τι πρόθυμα στον θάνατό του αγγίζει!»

Ο Καβάφης τιμά με το ποίημά του, όχι τους μεγάλους ηγέτες και τους χαρισματικούς ανθρώπους, αλλά τους απλούς πολίτες, που με τη σεμνή αυταπάρνηση και την αυτοθυσία τους, προσφέρουν στους συμπολίτες τους τα μέγιστα δυνατά οφέλη. Κι αν η νίκη αποδίδεται συνήθως στον πρώτο τη τάξει, ο ποιητής γνωρίζει καλύτερα πως τίποτε δε θα είχε επιτευχθεί χωρίς την πρόθυμη και με αφοσίωση συνεισφορά του απλού πολίτη.

Κωνσταντίνος Μάντης


Ο Κωνσταντίνος Καβάφης γεννήθηκε το 1863 και πέθανε το 1933, την ημέρα των γενεθλίων του (29 Aπριλίου), στην Aλεξάνδρεια της Aιγύπτου. Στην ίδια αυτή πόλη έζησε τα περισσότερα χρόνια της ζωής του -εκτός από μια παιδική εξαετία στην Aγγλία, μιαν εφηβική υπερδιετία στην Kωνσταντινούπολη, και λιγοστά ταξίδια μεταγενέστερα, από τα οποία τα σπουδαιότερα, αλλά ολιγοήμερα, έγιναν με προορισμό την Aθήνα: το τελευταίο τους σχετίζεται με την περιπέτεια της υγείας, που τελικά οδήγησε τον Kαβάφη στον τάφο. snhell.gr

Το πιόνι - Κ. Π. Καβάφης
τραγούδι (song): Kokoro no Ame (Rain in my Heart)