Η διαχείριση του BLOG δεν υιοθετεί απαραίτητα το περιεχόμενο άρθρων που αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη.
Καλησπέρα αδέλφια! Έτσι, για να πάει καλά το σαββατοκύριακο, είπα να βάλω ένα ακόμη Quiz. Από τη μία, ο Εμβέρ Χότζα, πρώην δικτάτορας της Αλβανίας. Από την άλλη, ο Γ. Μαυραγάνης, νυν υπουργός της κυβερνησούλας. Βρείτε τις διαφορές! Όταν τις βρείτε, θα σας πω τις ομοιότητες…
.
.
Ας το πάρει λοιπόν το “ποτάμι” (όχι του Θεοδωράκη, το άλλο), νωρίς σήμερα. Τονίζω ότι: ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ή ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ ( Γεώργιος Μεταξάς ) ΑΝ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ ΕΥΠ ΚΑΙ ΜΙ6. Τα στοιχεία και οι μαρτυρίες του οικογενειακού περιβάλλοντος, είναι αδιάσειστα.
Πριν από αρκετά χρόνια, στο Κιάτο εγκαταστάθηκε η οικογένεια Μαυραγάνη. Το όνομά της το πήρε από την ποικιλία σιταριού που καλλιεργούσε η οικογένεια. Δύο από τα παιδιά της οικογενείας (ήταν πολύτεκνη με 4 αγόρια και 2 κορίτσια αν θυμάμαι καλώς), ξεχώρισαν. Ο Επαμεινώνδας και ο Αλέξανδρος. Η βρετανική αντικατασκοπεία, στην προσπάθειά της να αποσταθεροποιήσει τα Βαλκάνια, “ανακάλυψε” αυτά τα δύο παιδιά, τα εκπαίδευσε και τα χρησιμοποίησε. Ο μεν Αλέξανδρος (εδώ διορθώνω παλαιότερο κείμενό μου όπου τον αναγράφω ως Αντώνη), εκπαιδεύτηκε αρχικά στην Αγγλία και στη συνέχεια στο Βατικανό σε θέματα κομμουνισμού και διακυβέρνησης. Την ίδια εποχή, ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ Εμβέρ Χότζα, φεύγει από την Αλβανία για “εκπαίδευση”, κατ’ υπόδειξην της βρεττανικής αντικατασκοπίας, μαζί με τον πατέρα του. Από εκείνη τη στιγμή, εξαφανίζονται τα ίχνη τους. Λίγους μήνες αργότερα, ο Αλέξανδρος Μαυραγάνης (σωσίας του Εμβέρ Χότζα), παντρεύεται αλβανή στη Ρώμη και πάει στην Αλβανία, όπου γίνεται Εμβέρ Χότζα στη θέση του Εμβέρ Χότζα. Το ίδιο διάστημα, ο αδελφός του, έχοντας εκπαιδευτεί από τη βρετανική αντικατασκοπεία σε θέματα διπλωματίας, αναλαμβάνει αρχηγός της ελληνικής αντικατασκοπείας. Κατά τη διάρκεια του β’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο “Εμβέρ Χότζα” κατέβηκε δύο φορές στο Κιάτο με το τραίνο, να δεί την οικογένειά του, ντυμένος με ΣΤΟΛΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΓΚΕΣΤΑΠΟ!!! Και να που σήμερα, οι Μαυραγαναίοι ξανά στο προσκήνιο! Ο ανηψιός του “Εμβέρ Χότζα”, με master (1989) και διδακτορικού (1992) από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (UCL) στην Εναρμόνιση Φορολογίας Επιχειρήσεων στην ΕΕ, το πανεπιστήμιο – φυτώριο της ΜΙ6, “ιδιοκτησίας” του Νταβίντ ντε Ρόθτσιλντ, αναλαμβάνει το Υπουργείο Οικονομικών… Με τις υγείες μας…
O Ναός της (Αθηνάς) Αφαίας βρίσκεται στην Αίγινα, στο ιερό αφιερωμένο στην ομώνυμη θεότητα. Βρίσκεται σε ύψος 160 μέτρων στην ανατολική πλευρά του νησιού. Το ιερό επίσης βρίσκεται 29 περίπου χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της Ακρόπολης των Αθηνών.
Η θεότητα ταυτίζεται με την κρητική Δίκτυννα ή Βριτόμαρτη. Σύμφωνα με μια σύμπτυξη μύθων από την ελληνική μυθολογία, ο βασιλιάς της Κρήτης Μίνως ερωτεύθηκε τη Βριτόμαρτη και την κυνηγούσε και εκείνη για να γλιτώσει έπεσε στη θάλασσα. Την έσωσαν όμως ψαράδες που τη μετέφεραν στην Αίγινα, αλλά κι εκεί την κυνηγούσε ένας από αυτούς. Κατέφυγε λοιπόν στο ιερό άλσος της Άρτεμις και εξαφανίστηκε με τη βοήθεια της θεάς. Σίγουρη είναι η σχέση της με την Άρτεμις, καθώς αλλού αναφέρεται η Βριτόμαρτις ως νύμφη, κόρη της, ενώ η ίδια η Άρτεμις έχει τα λατρευτικά ονόματα Αφαία, Βριτόμαρτη, Δίκτυννα[2].
Όταν οι ντόπιοι έψαξαν να τη βρουν βρήκαν στη θέση της ένα άγαλμα κι έτσι την ονόμασαν Αφαία (δηλαδή άφαντη). Στη θέση εκείνη ίδρυσαν αργότερα οι Αιγινήτες ένα ιερό και αργότερα χτίστηκε ναός, ο οποίος χρονολογείται στις αρχές του 5ου αιώνα π.Χ. μετά τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας, στην οποία πήρε μέρος και το νησί. Η εύρεση της θεότητας πραγματοποιήθηκε μετά την ανακάλυψη αρχαϊκής επιγραφής. O αρχικός τύπος του ονόματός της είναι Άφα. Το ιερό της Αφαίας το αναφέρει ο Παυσανίας. Πριν βρεθούν οι επιγραφές, το θεωρούσαν ιερό της Αθηνάς ή του Ηρακλή.
Ο χώρος του ιερού παρουσιάζει ίχνη λατρείας από την ύστερη Μυκηναϊκή περίοδο (1300 π.Χ.) γυναικείας θεότητας της γονιμότητας.
Στη σπηλιά που λέγεται από το μύθο ότι κρύφτηκε η Βριτόμαρτις όταν έφτασε στην Αίγινα βρέθηκαν ειδώλια προελληνικής γυναικείας θεότητας, της Ευγονίας. Αργότερα η θεότητα αυτή ταυτίστηκε με τη θεά Αθηνά και έτσι προκέυψε η Αφαία Αθηνά.
Ο ναός που σώζεται σήμερα χρονολογείται γύρω στο 500-490 π.Χ.: είναι ο δεύτερος, καθώς ο πρωιμότερος δωρικός χρονολογείται στο 570-560 π.Χ. και καταστράφηκε από πυρκαγιά γύρω στο 510 π.Χ. Βαθμιαία το ιερό της Αφαίας παρήκμασε μετά και την αθηναϊκή κυριαρχία στην Αίγινα και μόνο κάποιες επισκευές έγιναν τον 4ο αι. π.Χ. Μέχρι το τέλος του 2ου αιώνα είχε πια εγκαταλειφθεί. Ο ναός θεωρείται ως κορυφαία δημιουργία της αρχαϊκής αρχιτεκτονικής και πιστεύεται ότι αποτέλεσε το ναό πρότυπο για τους αρχιτέκτονες του Παρθενώνα, Ικτίνο και Καλλικράτη.
Στο πλάτωμα του υψώματος στα βορειοανατολικά του νησιού, φαίνεται ότι είχε ιδρυθεί ένας μικρός ναός που δεν σώζεται κανένα ίχνος του. Ανακαλύφθηκε κατά τις ανασκαφές, στα θεμέλια του βωμού, που υπήρχε εμπρός από τον ναό.
Αρχιτεκτονική
Ο ναός είναι δωρικός περίπτερος, με 12 μονολιθικούς κίονες[3] (εκτός από τρεις που έχουν σπόνδυλους) στις μακρές και 6 στις στενές πλευρές. Στηρίζεται σε κρηπίδα τριών βαθμίδων, έχει πρόδομο και οπισθόδομο με δύο κίονες εν παραστάσι και σηκό που χωρίζεται σε τρία κλίτη που σχηματίζονται με δύο δίτονες κιονοστοιχίες. Η είσοδος βρισκόταν στην ανατολική πλευρά. Η στέγη του ναού είχε κάλυψη από πήλινη κεράμωση κορινθιακού τύπου. Οι διαστάσεις του ναού στο στυλοβάτη είναι 13,77 επί 28,81 μ. και είναι κατασκευασμένος από τοπικό πωρόλιθο.
Ο ναός της Αφαίας ήταν ιδιαίτερα γνωστός από την αρχαιότητα για τα αετώματα, τα οποία κοσμούσαν και τις δύο στενές πλευρές του ναού. Τα γλυπτά των αετωμάτων ήταν πολύχρωμα και ήταν φτιαγμένα από παριανό μάρμαρο, με θεματολογία παρμένη από τον Τρωικό Πόλεμο, στον οποίο συμμετείχαν ντόπιοι πολεμιστές και απόγονοι του βασιλιά του νησιού Αιακού (Αίας ο Τελαμώνιος, Τεύκρος, Αχιλλέας), αλλά και από την πρώτη εκστρατεία εναντίον του Λαομέδοντα της Τροίας με αρχηγό τον Ηρακλή, όπου συμμετείχε ο γιος του Αιακού, Τελαμών. Κεντρική φιγούρα είναι η θεά Αθηνά: στο εσωτερικό του ναού, στο σηκό, φυλασσόταν το χρυσελεφάντινο άγαλμα της θεάς, για την προστασία του οποίου προστέθηκαν κιγκλιδώματα τόσο στον πρόναο όσο και στον οπισθόδομο.
Παλαιότερα είχε σχεδιαστεί και κατασκευαστεί άλλο αέτωμα για την ανατολική πλευρά, το οποίο αργότερα αντικαταστάθηκε. Προκύπτει πως παρίστανε ένα μύθο σχετικά με την αρπαγή της Αφαίας από το Δία. Παρομοίως είχε ξεκινήσει και η κατασκευή του αετώματος για τη δυτική πλευρά με θέμα την Αμαζονομαχία. Πριν όμως ολοκληρωθεί η κατασκευή του πάρθηκε απόφαση για το σχεδιασμό και την κατασκευή άλλων αετωμάτων με διαφορετικό θέμα. Ο λόγος θεωρείται κυρίως πολιτικός. Οι Αιγινήτες πρόβαλαν το νησί τους ως πατρίδα του γένους του Αιακού. Κατά τα τέλη του 6ου αιώνα π.Χ., όταν η Αίγινα απειλούνταν από τους Αθηναίους, οι Αιγινήτες αποφάσισαν την αλλαγή των αετωμάτων για να τονίσουν την καταγωγή τους από τον Αιακό κια τα κατορθώματά τους.
Αρχαιολογικές ανασκαφές
Γύρω στο 3ο αι. μ.Χ. αφαιρέθηκαν οι μεταλλικοί σύνδεσμοι που συγκρατούσαν τα αρχιτεκτονικά μέλη του ναού κι έτσι κάποια τμήματά του κατέρρευσαν.
Η πρώτη έρευνα έγινε το 1811 από τον Άγγλο αρχιτέκτονα Cockerell και το Γερμανό βαρώνο von Hallerstein, που επισκέφθηκαν το χώρο και ανέσκαψαν τα γλυπτά των αετωμάτων, τα οποία μετέφεραν στην Ιταλία, πουλήθηκαν στο Λουδοβίκο Α' της Βαυαρίας και έτσι το 1828 κατέληξαν στο Μόναχο, όπου βρίσκονται μέχρι σήμερα και εκτίθενται στη Γλυπτοθήκη του Μονάχου. Συστηματική ανασκαφή του μνημείου πραγματοποιήθηκε από το Γερμανικό Αρχαιολογικό Ινστιτούτο το 1901, υπό την εποπτεία των Ad. Furtwangler και H. Thiersch και αργότερα, το 1964-1981, του D. Ohly. Τα έτη 1956-1957 έγιναν αναστηλωτικές εργασίες από τον Α. Ορλάνδο και τον Ε. Στίκα.
Στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών υπάρχουν λίγα κομμάτια επηρεασμένα από τη χαλκοπλαστική σχολή που άκμασε στο τέλος της αρχαϊκής περιόδου στην Αίγινα.
Η κατάσταση του αρχαιολογικού χώρου παρουσιάζει προβλήματα, τόσο στην περίφραξη όσο και στη συντήρηση των υποστηρικτικών μονάδων. Το Μάρτιο του 2011, το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο ενέκρινε μελέτη για «την αναβάθμιση του περιβάλλοντος χώρου και για φωτισμό ανάδειξης των ναών Αφαίας και Ελλανίου Διός στην Αίγινα»[4][5].
Τριάντα (30) Δισεκατομμύρια σε εξοπλιστικά, από την μεριά της Ελλάδας… Και ποιος ξέρει άλλα πόσα, από την μεριά της Τουρκίας… …δεν εγκρίνονται εύκολα, χωρίς να έχει προηγηθεί η κατάλληλη συναισθηματική προετοιμασία, αυτών που θα βάλουν το χέρι στην τσέπη. Οι φορολογούμενοι θα πρέπει «αυθόρμητα» να απαιτήσουν αγορές νέων οπλικών συστημάτων ή τουλάχιστον να ΜΗΝ αντιδράσουν ακούγοντας τα τερατώδη ποσά που θα ξοδευτούν.
Η παράσταση πρέπει να περιλαμβάνει ΑΙΜΑ και ΤΡΟΜΟ για να είναι αληθοφανής. Τἐσσερις-πέντε «αναλώσιμοι» στρατιωτικοί, συνήθως από φτωχές οικογένειες, χωρίς πολιτική επιρροή, θα …θυσιαστούν για να ξεκινήσει το πανηγύρι των εξοπλισμών. Και μιλάμε για κανονικό πανηγύρι, καθώς πρόκειται για σωρεία ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ αγορών, για μεταλλικά ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ που βαφτίζονται και πληρώνονται ως δήθεν υπερσύγχρονα όπλα.
Αν κάποιος στρατιωτικός …τολμήσει να δημοσιοποιήσει οικονομικό σκάνδαλο, θα πληρώσει ακριβά την αυθάδειά του με ΚΑΚΕΣ μεταθέσεις και με αποστρατεία το συντομότερο δυνατόν.
Κατόπιν φυσικά αναλαμβάνουν τα σιωνιστικά ΜΜΕ να προκαλέσουν ρίγη φόβου κι εθνικής ντροπής και λίγο μετά ακούμε για αγορές όπλων πολλών δισεκατομμυρίων, που θεωρούμε «απαραίτητα», για να μην ξαναζήσουμε αυτές τις τραγικές στιγμές.
Εκατοντάδες ένστολα «υπερήφανα» γεράκια στα Ελληνικά και τα Τουρκικά στρατιωτικά επιτελεία, θα ξεπλύνουν τα ματωμένα τους χέρια με βροχή εκατομμυρίων δολαρίων, από …μίζες!!! Βέβαια τα εκατομμύρια είναι ψίχουλα, σε σχέση με τα ΔΙΣεκατομμύρια, που θα αρπάξουν οι σιωνιστές έμποροι όπλων, οι οποίοι ελέγχουν και τα ελληνόφωνα ΜΜΕ, τα οποία επίσης θα τσιμπολογήσουν μερίδιο από τις σάρκες μας.
Και μετά, αυτοί οι ίδιοι έμποροι όπλων, με τις καταθέσεις των Δισεκατομμυρίων, θα μας κουνούν και το δάκτυλο και θα μας καταγγέλουν για …αντισημιτισμό, διότι η τακτική του «Φωνάζει ο κλέφτης να φύγει ο νοικοκύρης», έχει πάντα επιτυχία.
Για τα ένστολα λαμόγια του στρατού, που έχαιραν πολιτικής και νομικής προστασίας, που οι καριέρες τους απογειώνονταν αναλόγως των δισεκατομμυρίων που …«έσπρωχναν» στις βιομηχανίες όπλων,οι οποίες επίσης ελέγχονται από τους τοκογλύφους, δεν θα μάθουμε πολλά.
Θα επιστρέψουν κάποια στιγμή στα πόστα τους, για να συνεχίσει το γαϊτανάκι της κλοπής, καθώς έχουν τοποθετηθεί εκεί με εντολές ΕΞΩΘΕΝ από τα γνωστά Λόμπι, που αποφασίζουν από την Νέα Υόρκη το ΠΟΙΟΣ θα κάνει καριέρα και ΠΟΙΟΣ θα μπει φυλακή!!!
Πριν κλεισουν τη Βουλη, φροντισαν να..δειξουν τα δοντια τους αρχιζοντας το ΦΙΜΩΜΑ.
Τελος εποχης για το limeri.blogspot με "αφορμη" την ακολουθη αναδημοσιευση:
ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ ΑΥΤΗ Η ΔΙΚΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ
Και μιλάμε για τη δίκη των κορυφαίων Ελλήνων πολιτικών αλλά γιατί όχι και δικαστών, πρωτίστως από τον πλέον αδέκαστο κριτή που είναι η ίδια η ιστορία, γιατί δε δίστασαν με αποφάσεις ντροπής, να προσδώσουν νομιμότητα σε ταπεινωτικά κατοχικά διατάγματα, και στους χειρισμούς δοτών και προσκυνημένων πολιτικών ηγετών, που έβγαλαν στο σφυρί την ίδια τους τη χώρα...
γράφει ο REPORTO
Όταν κορυφαίοι συνταγματολόγοι (και αυτοί διδάσκουν Σύνταγμα, άρα ξέρουν πολύ καλά και να το ερμηνεύουν) διατυμπανίζουν ότι το Σύνταγμα της χώρας έχει βιαστεί, ότι έχει καταστεί κουρελόχαρτο, και ότι οι συνταγματικά θεμελιωμένοι θεσμοί έχουν ουσιαστικά παραλύσει, τότε η Ελληνική κοινωνία ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να ανησυχεί για όλα όσα έγιναν αλλα και για κείνα που πρόκειται να ακολουθήσουν. Με κάποιες επιμέρους και ανώδυνες αποφάσεις της η Ελληνική δικαιοσύνη, επιχείρησε να χρυσώσει το χάπι της καθολικής υποταγής μιας ολόκληρης χώρας, κι αυτό το έκανε μόνο και μόνο για να εξασφαλίσει το όποιο άλλοθι υποτιθέμενης αμεροληψίας, προκειμένου... να μονιμοποιήσει στη συνέχεια με τις αποφάσεις της, κορυφαία κατοχικά διατάγματα που συνιστούν δίκαιο ντροπής για τη χώρα. Και αυτό είναι το πραγματικό διακύβευμα στο οποίο όφειλε να αντισταθεί και δυστυχώς δεν το έκανε. Απέδειξε όμως παράλληλα, πως δε διαθέτει τα κότσια, ούτε τις εξαιρέσεις στο θλιβερό έργο της να στηρίξει με σθένος και σχετική αποφασιστικότητα. Η κυβέρνηση αρνείται να υλοποιήσει αποφάσεις πχ για τις καθαρίστριες (οι οποίες σήμερα λυντσάρονται από τους πραιτωριανούς της δημόσιας τάξης στο κέντρο της Αθήνας - Δείτε ΕΔΩ το αίσχος) και τους στρατιωτικούς, αλλά οι εισαγγελείς σιωπούν, φροντίζοντας ίσως να πιστώσουν με χρόνο την κατοχική διοίκηση, για να μην τηρήσει ούτε καν και αυτές τις ανώδυνες δικαστικές αποφάσεις. Ποιός, ποιόν δε σέβεται λοιπόν. Αλήθεια με τον ίδιο τρόπο θα αντιμετωπιζόταν ο οποιοσδήποτε Έλληνας πολίτης θα αποφάσιζε μόνος του σε ποιες αποφάσεις πειθαρχεί και σε ποιες όχι??? Υποτίθεται ότι η Ελληνική δικαιοσύνη, "τόλμησε" να ακυρώσει επιμέρους κυβερνητικές αποφάσεις, αλλά δεν τόλμησε να απαγορεύσει ρητά στην κατοχική διοίκηση να τις αντικαταστήσει με άλλες (τα γνωστά ισοδύναμα). Έτσι αυτό που έκανε στην πράξη, ήταν να καταφύγει σε ορισμένα ανώδυνα επικοινωνιακά κυρίως τσαλίμια, για να μπορέσει να κρύψει πίσω από αυτά, μια άλλη στάση απέναντι στην πεμπτουσία του κατοχικού δικαίου στο οποίο έχει παραδοθεί η χώρα, οι θεσμοί και η κοινωνία ολόκληρη. Τι νόημα έχει λοιπόν να αποφασίζεις να αποδοθεί ένα επίδομα στους στρατιωτικούς, όταν δεν εμποδίζεις τη συνολική και 100% φορολόγησή του, για να επιστρέψει αυτούσιο στα ταμεία κι από κει στις τσέπες των δανειστών??? Επομένως, είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός, πως σε όλες τις κρίσιμες αποφάσεις, η Ελληνική δικαιοσύνη μάλλον υποκρίθηκε ότι δίκασε «στο όνομα του Ελληνικού λαού», ενώ στην πραγματικότητα συνέπραξε ανοικτά με την κατοχική διοίκηση, «νομιμοποίησε» τα διατάγματά της και δίκασε σε βάρος του Ελληνικού λαού σε τελευταία ανάλυση, καταδικάζοντάς τον. Αυτή ακριβώς η στρατηγική της σύμπλευση ήταν που καθόρισε την κορυφαία της απόφαση περί της «συνταγματικότητας» του μνημονίου. Και αυτή ακριβώς η στρατηγική της σύμπλευση σηματοδότησε και τις σημαντικότερες σχετικές με αυτό επιμέρους αποφάσεις της (βλέπε κλοπή μικροομολογιούχων κλπ). Κοινός παρονομαστής αυτού του δικαστικού "κατήφορου", ήταν το υποτιθέμενο «δημόσιο συμφέρον». Αυτό υποτίθεται ότι εξυπηρέτησαν οι αποφάσεις που έχουν ληφθεί. Η αξιότιμη κυρία Δικαιοσύνη όμως, δεν μπήκε ούτε μια φορά στον κόπο να επιχειρηματολογήσει και κυρίως να αποδείξει στην ίδια την κοινωνία πρωτίστως, με ποιο τρόπο υπηρετήθηκε το δημόσιο συμφέρον, όταν η κοινωνία (δηλαδή το δημόσιο), κατά τη διάρκεια αυτής της θλιβερής διαδρομής απαριθμεί: 7.000 δολοφονημένους… Ξεπαγιασμένα σχολεία και νοικοκυριά… 1,5 εκατομμύριο άνεργους…Μια ολόκληρη χώρα που τη μετέτρεψαν σε απέραντο χρεοστάσιο Πλιατσικολογημένα ασφαλιστικά ταμεία… Άστεγους… Νεόπτωχους…Δυστυχισμένους… Απελπισμένους νέους…Νεκροπόλεις εκεί που άλλοτε έσφυζε η καθημερινότητα από ζωή και επαγγελματική δραστηριότητα… Γιαπιά που έμειναν κουφάρια… Κλεμμένες συντάξεις… Ανασφάλιστοι πολίτες… Βιομηχανία κατασχέσεων… κλπ… κλπ… κλπ… Αν δηλαδή το «δημόσιο συμφέρον» δεν είχε υπηρετηθεί με τον τρόπο που το υπηρέτησε η κατοχική διοίκηση και νομιμοποίησαν οι Έλληνες δικαστές, ποια θα ήταν σήμερα η εικόνα αυτής της χώρας??? Αυτή που επιχειρούν να εμφανίσουν ως πιθανότητα οι τρομολάγνοι που προσκύνησαν??? Αν ναι… τότε γιατί αυτή η εικόνα δεν εμφανίστηκε εκεί όπου οι πολιτικοί ηγέτες δεν προσκύνησαν το σουλτανάτο της κατοχής??? Εσείς όμως κύριοι δικαστές, πως απεφάνθητε??? Ποια διεθνή εμπειρία ακριβώς μελετήσατε, ποιους ειδικούς συνεργάτες χρησιμοποιήσατε, και μέσα από ποια επιστημονική μέθοδο τελικά συμπεράνατε, πως το δημόσιο συμφέρον υπηρετείται με το μονόδρομο των εθνοκτόνων μνημονίων και των δολοφονικών πολιτικών που ακολουθήθηκαν, και με ποιο κριτήριο αποκλείσατε πως το δημόσιο συμφέρον δε θα υπηρετούταν καλύτερα με άλλες πολιτικές στάσεις και επιλογές??? Δε δικαιούμαστε να τα ξέρουμε όλα αυτά αφού σημαδεύουν με τρόπο ανεξίτηλο τη ζωή όλων??? Μήπως το δημόσιο συμφέρον υπηρετείται με Φούχτελ, με τοποτηρητές στο δωμάτιο 811 του υπουργείου εργασίας, και με τα υπόλοιπα αίσχη που συμβαίνουν στον τόπο μας??? Που είναι οι αυτεπάγγελτες παρεμβάσεις για όλα τούτα που θα έπρεπε χωρίς καθυστέρηση να είχαν δρομολογηθεί??? Το δημόσιο συμφέρον υπηρετούν αυτοί οι ελεεινοί νταβατζήδες με την ανοχή των ντόπιων πολιτικών, ή τα συμφέροντα των συμμοριών που τους διορίζουν αφέντες στον τόπο μας??? Η Ελληνική δικαιοσύνη λοιπόν – έναντι τιμήματος - και αυτό το τίμημα ήταν τα αναδρομικά της??? (ο καθένας δικαιούται να το πιστεύει αυτό βλέποντας τους εκπροσώπους της να είναι λαλίστατοι όταν κρίνονταν τα αναδρομικά, παραμένουν ωστόσο σιωπηλοί όταν βιάζεται η χώρα… όταν ο Μπαλτάκος που συνεχίζει να κυκλοφορεί ελεύθερος τους εκθέτει σύσσωμους με τα λεγόμενά του - και κάποιοι αντί να συλλαμβάνουν τον Μπαλτάκο επικηρύσσουν τις κασέτες κλπ) – συμπαρατάχθηκε αντικειμενικά και ανεξάρτητα από προθέσεις, με τους εχθρούς του λαού και ανέλαβε εθελοντικά να διαχειριστεί το κατοχικό δίκαιο σύμφωνα – όπως όλα δείχνουν - με συγκεκριμένες οδηγίες. Από τη στιγμή λοιπόν που η δικαιοσύνη γνωμάτευσε με βάση το «δημόσιο συμφέρον» , στο όνομα μιας κοινωνίας που έχει μετατραπεί σε γκεσταπίτικο κολαστήρι, ενώ οι μοναδικοί που σώθηκαν από αυτούς τους χειρισμούς, ήταν οι συμμορίες των ευρωπαϊκών τραπεζών, αντιλαμβανόμαστε επαρκώς τι ακριβώς εννοούν οι έλληνες δικαστές όταν επικαλούνται το "δημόσιο συμφέρον".Αυτό την πρόκληση αποκαλούν κάποιοι «νομικό πολιτισμό», προσβάλλοντας έτσι και την Ελληνική γλώσσα και το πραγματικό νοηματικό φορτίο των λέξεων. Τι διαφορετικό θα έλεγαν κάποιοι γερμανόφωνοι δικαστές δηλαδή??? Μήπως θα αποφαίνονταν ότι στην Ελλάδα βιάστηκε το Σύνταγμα, η Δημοκρατία και η αξιοπρέπεια των πολιτών??? Τι σόι νομικός πολιτισμός είναι αυτός, όταν ένας πολίτης αν έχει μια απλή αντιδικία για τα κοινόχρηστα της πολυκατοικίας του, θα πρέπει να σέρνεται τουλάχιστον μια πενταετία στα δικαστήρια της ντροπής, ενώ την ίδια στιγμή, κυριολεκτικά μέσα σε μια νύχτα, να μετατρέπεται το κατοχικό δίκαιο σε δίκιο μιας ξεπουλημένης πατρίδας, και μάλιστα με το επιχείρημα ότι έτσι υπηρετείται το δημόσιο συμφέρον??? Τι σόι σεβασμό μπορεί να διεκδικεί αυτή η δικαιοσύνη με αυτές τις αποφάσεις της, από τους πολίτες της χώρας, όταν τολμά να αποκαλεί «δημόσιο συμφέρον» τη δόλια προσπάθεια της συμμορίας του Καστελλόριζου και των διαδόχων της, να σώσουν τις συμμορίες των ευρωπαϊκών τραπεζών, ταπεινώνοντας το λαό αυτής της χώρας??? Αυτό δε συνέβη όταν παρασχέθηκε στους διεθνείς τοκογλύφους η απαραίτητη πίστωση χρόνου προκειμένου να ξεφορτωθούν ελληνικά ομόλογα και να τα φορτώσουν στις πλάτες των λαών??? Αυτό δε συνέβη με το επιλεκτικό άρα και προδοτικό PSI , που δεν εξαίρεσε από το κούρεμα την κοινωνική αποταμίευση των ασφαλιστικών ταμείων, των νοσοκομείων κλπ, ενώ την ίδια στιγμή πληρώθηκαν στο ακέραιο ακούρευτα ομόλογα σε διεθνείς τοκογλύφους??? Ποιο δημόσιο συμφέρον υπηρετείται, όταν ακόμη και αυτό το πόρισμα για τα οικονομικά του ΠΑΣΟΚ, παραμένει κρυμμένο και χρησιμοποιείται ως εργαλείο πολιτικού εκβιασμού από συνταγματολόγο που είναι και αντιπρόεδρος της κυβέρνησης??? Δε θα έπρεπε η δικαιοσύνη η οποία γνωματεύει για τη «συνταγματικότητα» του μνημονίου με γνώμονα το «δημόσιο συμφέρον» όπως ισχυρίζεται, να είχε παρέμβει αυτεπάγγελτα, αφού η απόκρυψη πορίσματος ισοδυναμεί με συγκάλυψη εγκλήματος και μάλιστα σε μια χώρα που οι πολιτικοί της, υπονομεύοντας το δημόσιο συμφέρον την οδήγησαν στην καταστροφή??? Ποιο «δημόσιο συμφέρον» υπηρετήθηκε , όταν τα δημόσια ταμεία πλιατσικολογήθηκαν, όταν εκατομμύρια οικογένειες οδηγούνται στο δικό τους Γολγοθά δυστυχίας, ενώ την ίδια στιγμή πληρώνονται στο άρτιο ομόλογα που κατέχουν συμμορίες και εκβιαστές ανά την υφήλιο??? Το "δημόσιο συμφέρον" κύριοι δικαστές, δεν είναι μια αφηρημένη έννοια, πίσω από την οποία ευημερούν λογιστικές καρτέλες, αριθμοί και τα θησαυροφυλάκια των τοκογλύφων, ενώ την ίδια στιγμή οικογένειες αποδεκατίζονται, η δυστυχία στρογγυλοκάθεται για τα καλά στα σπιτικά των ανθρώπων, ενώ ο κατάλογος των δολοφονημένων θεριεύει απελπιστικά, προσδίδοντας στο φαινόμενο διαστάσεις εθνοκτονίας. Το δημόσιο συμφέρον κύριοι δικαστές, δεν υπηρετείται όταν "αποδίδεται" δίκαιο με τη λογική του "ο γέγονε γέγονε", δηλαδή με το να απολαμβάνουν πλήρη ελευθερία και απόλυτη ασυλία οι πρωταίτιοι της καταστροφής, δηλαδή όλοι εκείνοι που διαχειρίστηκαν δημόσιες υποθέσεις και δημόσιο χρήμα, και να αποτελεί ο λαός, στο όνομα του οποίου δικάζετε, το μόνιμο και αποκλειστικό θύμα των επιλογών αυτών. Το δημόσιο συμφέρον κύριοι δικαστές, δεν υπηρετείται με κλειστά και τυφλά σχολειά, με φτωχά σχολειά, με υπολειτουργούντα νοσοκομεία, με ξενιτεμένα και απελπισμένα νιάτα, με φόρους πρωτοφανείς, κατοχικούς, εξοντωτικούς δυσβάστακτους που συσσώρευσαν τα ληξιπρόθεσμα χρέη των πολιτών προς το δημόσιο σε αστρονομικά ύψη. Το δημόσιο συμφέρον δεν υπηρετείται με καθηλωμένα μαχητικά αεροπλάνα και με αξιωματικούς ζητιάνους στη ζωή. Με ποιο τρόπο υπηρετείται το δημόσιο συμφέρον από μια παρέα πολιτικών που φορτώνουν αδίστακτα την κοινωνία με πρωτοφανή φορολογικά βάρη που δεν πρόκειται ποτέ να πληρωθούν, με προφανή στόχο να βάλει στο χέρι τα σπίτια και τις όποιες περιουσίες των νοικοκυριών. Το δημόσιο συμφέρον υπηρετήσατε κύριοι δικαστές, όταν σιωπήσατε για τα εκατομμύρια ΦΠΑ που χαρίστηκε στη HOHTIEF, και δεν παρενέβητε αυτεπάγγελτα, στο όνομα του Ελληνικού λαού και των κλεμμένων του εισοδημάτων??? Το δημόσιο συμφέρον υπηρετήσατε όταν δεν παρενέβητε αυτεπάγγελτα για φωτογραφικές τροπολογίες που ικανοποιούν εφοπλιστικά συμφέροντα ή για άλλες που αφορούν στο Νεώριο κλπ??? Το δημόσιο συμφέρον υπηρετήθηκε, όταν δεν παρενέβητε αυτεπάγγελτα απέναντι σε ένα κοινοβούλιο που με απόφασή του αρνήθηκε να συγκροτήσει εξεταστική επιτροπή για τα υποβρύχια, δηλαδή συγκάλυψε ένα πιθανολογούμενο έγκλημα σε μια εποχή καθολικής εξόντωσης της κοινωνίας??? Ακόμη και σήμερα κύριοι δικαστές, η εφημερίδα Kontranews αποκαλύπτει σε πρωτοσέλιδο της πως 270.000.000 ευρώ έκλεψαν από τη ΔΕΗ οι δύο Φλώροι, γιατί το δημόσιο δεν παρεστάθη στο δικαστήριο προκειμένου να υπερασπιστεί το δημόσιο συμφέρον δηλαδή τα λεφτά (που πάλι έκλεψαν) του Ελληνικού λαού. Που είναι η αυτεπάγγελτη παρέμβασή σας??? Και ο πρωθυπουργός της χώρας κύριοι δικαστές??? Πότε ακριβώς αντιτάχθηκε στο δημόσιο συμφέρον??? Όταν προεκλογικά έσκιζε τις κάλτσες του και τα μνημόνια ή μετεκλογικά που έγινε ο πιο φανατικός θιασώτης τους αφού πρώτα εξαπάτησε το εκλογικό σώμα??? Για ποια από τις δυο διπρόσωπες στάσεις του θα έπρεπε να παρέμβετε από τη στιγμή που κρίνατε τα μνημόνια συνταγματικά για λόγους δημοσίου συμφέροντος και γιατί δεν παρενέβητε ούτε στη μια του εκδοχή ούτε στην άλλη??? Δε νομίζετε ότι για όλα αυτά και κυρίως για το αμερόληπτο των αποφάσεών σας, έχετε υποχρέωση να πείσετε μια κοινωνία από την οποία έχετε την απαίτηση για σεβασμό??? Το δημόσιο συμφέρον κύριοι δικαστές, δεν προάγεται και δεν υπηρετείται από πολιτικούς που παραδέρνουν στο βούρκο του πολιτικού ψεύδους, που εξαπατούν με το πολιτικό ψεύδος το λαό και την ίδια στιγμή, αντί η δίωξή τους να είναι αυτεπάγγελτη, αυτοί απολαμβάνουν το ακαταδίωκτο από τη δικαιοσύνη της πατρίδας μας. Και βεβαίως το δημόσιο συμφέρον, συνιστά εκ των πραγμάτων μια μονοσήμαντη αλήθεια, και δεν επιδέχεται περισσότερες της μιας ερμηνειών Εσείς κύριοι δικαστές, θα έπρεπε να ξέρετε, πως η λογική των περισσότερων από μια αληθειών, εφευρέθηκε μόνο και μόνο για να θριαμβεύσει το ψέμα. Από τη στιγμή λοιπόν που έστω και ένας δικαστής διαφωνεί αναφορικά με το αν και κατά πόσον αυτή η πολιτική εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, το οποίο ως έννοια δεν επιδέχεται πολλαπλές ερμηνείες, αυτό σημαίνει πως το δημόσιο συμφέρον δεν υπηρετείται αλλά υπονομεύεται με αυτές τις επιλογές. Το δημόσιο συμφέρον υπονομεύεται και η χώρα ταπεινώνεται. Ταπεινώνεται η αξιοπρέπειά της στη διεθνή πολιτική σκηνή. Ταπεινώνεται ο πολίτης της στην καθημερινότητά του. Ταπεινώνεται με το μαύρο στην ΕΡΤ που θυμίζει πράξεις κατάλυσης της εξουσίας. Ταπεινώνεται ο πρωθυπουργός της όταν πρέπει να πάρει άδεια από τους υπαλλήλους των δανειστών ακόμη και για τον ΦΠΑ στην τυρόπιτα. Ποιο δημόσιο συμφέρον και ποιάς χώρας υπηρετείται, όταν το σημείο αναφοράς της είναι ένας τοιουτοτρόπως απαξιωμένος συγκριτικά με υπαλληλίσκους πρωθυπουργός??? Αυτή την κατάσταση ουσιαστικά κρίνετε με τις αποφάσεις σας κύριοι δικαστές, και γι αυτή τη μαύρη αλήθεια απεφάνθητε ότι είναι νόμιμη και συνταγματική. Πείσατε??? Έχετε απονείμει δίκαια κρίση??? Είδατε την κοινωνία να χειροκροτεί τις αποφάσεις σας και να αισθάνεται ότι η δικαστική εξουσία είναι το αδιαμφισβήτητο αποκούμπι της στις δύσκολες και μαύρες μέρες που περνά??? Γιατί εμείς αυτό που αισθανόμαστε, είναι πως τις αποφάσεις σας τις χειροκροτούν οι δανειστές - εκβιαστές της χώρας , και τα πολιτικά ανδρείκελα που εφαρμόζουν κατοχικές εντολές. Τα οποία ανδρείκελα ειρήσθω εν παρόδω, όταν κάπου τους θίγουν οι αποφάσεις σας, απλά τις αγνοούν ή τις αντικαθιστούν με άλλες. Αλλά και τότε εσείς συνεχίζετε να σιωπάτε. Κάπως έτσι θριαμβεύει στον τόπο μας ο νομικός πολιτισμός, που έμαθε να είναι ακριβός στα πίτουρα και φτηνός στ αλεύρι κύριοι δικαστές. Ο νόμος όμως, σας έχει εκχωρήσει το δικαίωμα να δικάζετε, γιατί περιμένει από σας, να θριαμβεύει με τις αποφάσεις σας και ο νόμος και το δίκιο, και όχι να μετατρέπεται σε θηλιά που οδηγεί σε μαζική εθνοκτονία τους πολίτες. Και για να προλάβουμε τους κακόβουλους, ξεκαθαρίζουμε ότι όλα τα παραπάνω, δε συνιστούν ύβρεις απέναντι στο θεσμό, αλλά το αυτονόητο δικαίωμα του πολίτη να έχει κρίση, άποψη και να την εκφράζει. Ένα δικαίωμα δηλαδή, απόλυτα προστατευμένο από το Σύνταγμα της χώρας μας, για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται το θεσμό οι λειτουργοί του. Ο θεσμός της δικαιοσύνης, ήταν, είναι και θα παραμένει πάντα στο απυρόβλητο. Ο τρόπος όμως με τον οποίο τον υπηρετούν οι εκάστοτε λειτουργοί του, δε μπορεί να είναι υπεράνω της κριτικής των κοινωνιών που γεύονται στο πετσί τους τις συνέπειες αυτών των χειρισμών. Κανείς δε δικαιούται να θεωρεί νόμιμο και συνταγματικό, το να μετατοπίζεται στην κοινωνία το φορτίο από την εγκληματική διαχείριση υποθέσεων που διαχρονικά έκανε το πολιτικό προσωπικό της χώρας, και την ίδια στιγμή να θέτει τους πρωταγωνιστές του εγκλήματος σε απόλυτη ασυλία, ενώ την ίδια την κοινωνία βουβή και άβουλη. Και τέλος μια καταλυτική ερώτηση: Αν θεωρείτε κύριοι δικαστές ότι ορθώς έχετε αποφανθεί περί της συνταγματικότητας των νόμων και ρυθμίσεων του συνταγματικού εφιάλτη με γνώμονα το εθνικό συμφέρον, τότε όλη την προηγούμενη περίοδο που κάποιοι με ονοματεπώνυμο βίαζαν με τις επιλογές και τη διαχείρισή τους το εθνικό συμφέρον, γιατί παραμείνατε σιωπηλοί??? Γιατί δεν κρούσατε από τότε τον κώδωνα του κινδύνου??? Γιατί δεν κινηθήκατε αυτεπάγγελτα σε βάρος των βιαστών??? Πως γίνεται ξαφνικά να ανακαλύψατε το εθνικό - δημόσιο συμφέρον τώρα και μάλιστα με τρόπο που να ευνοεί τους δανειστές και να καταδικάζει την κοινωνία στην απόγνωση??? Που πήγε η προβλεπόμενη εκ του Συντάγματος ισονομία??? Ποιός ηθικός και νομικός κανόνας προβλέπει ότι θα πρέπει να φορολογείται μέχρι απόγνωσης ο άνεργος??? Από που προκύπτει πως η έννοια του δημόσιου συμφέροντος είναι συνώνυμη με τον εξαθλιωμένο και δυστυχισμένο λαό??? Στο όνομα αυτού του λαού δε δικάζετε??? Πως μπορείτε λοιπόν να παραβλέπετε τη δυστυχία του όταν τον επικαλείστε??? Ποια πραγματικά λαοπρόβλητη κυβέρνηση θα μπορούσε στο μέλλον να ρίξει στη λήθη αυτή την απίστευτη συνενοχή??? Θα μπορούσε άραγε να μη δικάσει και να μην καταδικάσει πολιτικούς αλλά και δικαστές (γιατί όχι), αν αποδειχτεί ότι με τρόπο προκλητικό, δεν απέδωσαν δίκαιο όταν η χώρα το είχε απόλυτη ανάγκη, αλλά απλά νομιμοποίησαν κατοχικές διατάξεις??? Δεν είναι αυτό συνταγματικό δικαίωμα μιας πραγματικά ευνομούμενης πολιτείας??? Μήπως δεν έχει αποδειχτεί και ιστορικά ότι πολλές αποφάσεις δικαστών, ούτε αδέκαστες υπήρξαν, ούτε άσπιλες και αμόλυντες ως προς την ουσία τους??? Και βεβαίως από μια τέτοια πολιτική βούληση, ποιος πολιτικός και ποιος δικαστής έχει κάτι να φοβηθεί, αν αισθάνεται βέβαιος ότι λειτούργησε με αποκλειστικό γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και έχοντας φροντίσει πρώτα να έχει υπ όψιν του όλα τα κρίσιμα δεδομένα??? Αλλά αν κάποιοι δεν τα έπραξαν όλα αυτά, γιατί θα πρέπει να αισθάνονται δικαιωμένοι και με παραγεγραμμένα τα όποια ανομήματα???
«…..Δείχνουν σαν το καθεστώς να μην φοβάται και τόσο την λαϊκή εξέγερση και μάλιστα να την προκαλεί κιόλας. Γιατί; Οταν κάποιος ενεργεί σαν να μην φοβάται την αυτοδικία που θα φέρει μια τυφλή λαϊκή εξέγερση εξαιτίας της οργής και της απόγνωσης που ο ίδιος προκαλεί και δημιουργεί είναι
ή τρελλός
ή θέλει πράγματι να προκαλέσει την αυτοδικία για κάποιο λόγο.
Τι σημαίνει όμως η αυτοδικία που θα φέρει μια λαϊκή εξέγερση αν ξεσπάσει αυτή τη στιγμή με τόση οργή και αγανάκτηση; Σημαίνει ενέργειες, σε μαζικό επίπεδο, έξω από τα όρια της νομιμότητας. Και τι επιφέρουν μαζικές ενέργειες βίας έξω από τα όρια της νομιμότητας; Δίνουν την δυνατότητα σε μια κυβέρνηση, που υποστηρίζει ότι ο λαός την εξέλεξε ως εγγυητή της νομιμότητας,
να περάσει έκτακτους νόμους που περιστέλλουν τις ελευθερίες που εγγυάται το πολίτευμα
να κηρύξει την χώρα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, και ίσως
στρατιωτικό νόμο….
….Ο Χαρίλαος Φλωράκης, αν θυμάμαι καλά, είχε δηλώσει παλαιότερα σε τηλεοπτική εκπομπή πως την εποχή που το κόμμα του ήταν στην παρανομία, οποιοσδήποτε απεσταλμένος του κόμματός του προσπαθούσε να εισέλθει στην χώρα παράνομα, συλλαμβανόταν από την ασφάλεια το πολύ σε μερικούς μήνες.
Τώρα, αυτούς τους παρανομούντες, δεν τους βρίσκουν γιατί μάλλον κάποιος δεν θέλει να βρεθούν. Είναι μια πολύ καλή δικαιολογία ότι το κράτος και η τάξη απειλείται από οπλισμένους και επικίνδυνους εσωτερικούς εχθρούς.
Και αν μια τυφλή και χωρίς στόχους και αιτήματα λαϊκή εξέγερση ξεσπάσει, και μάλιστα καταλήξει και σε ακρότητες, θα την εντάξουν στους ίδιους εσωτερικούς εχθρούς, ώστε να πάρουν τα αντι-δημοκρατικά μέτρα, που μάλλον σκέφτονται να πάρουν Διότι το ΔΝΤ δεν ήρθε για να φύγει γρήγορα. Θέλει λεφτά, πετρέλαια και ουράνια. Θέλει τα φιλέτα. Θέλει να πτωχεύσουν οι επιχειρήσεις για να ρθουν τα κολλητάρια του να αγοράσουν τζάμπα.
Κι έχει και συμμάχους εδώ. Που περιμένουν πως και πως να αρχίσουν οι πτωχεύσεις και οι “ιδιωτικοποιήσεις” και όλα αυτά τα ωραία κόλπα.
Κι αν ο λαός, που θα χει “ατακτήσει” γιατί προκλήθηκε, θεωρηθεί εχθρός, θα χουν βρει την χρυσή ευκαιρία να του φορέσουν κάνα κολλάρο “έκτακτης ανάγκης”, και να του αφαιρέσουν οποιαδήποτε δυνατότητα να αντιδράσει στο μαζικό ξεπούλημα που ολοφάνερα σχεδιάζεται.»
Και ξαφνικά πάνω από 20.000 πολίτες, ακομμάτιστοι και αδέσμευτοι, χωρίς χρώματα και ταμπέλες, βγήκαν επιτέλους στις πλατείες.
Μαζεύτηκαν κάποια άτομα στο διαδίκτυο και έφτιαξαν ένα “γκρουπ” στο “φέισμπουκ”, στο οποίο συμμετέχουν αρκετές χιλιάδες ανεξάρτητοι πολίτες με όπλο τους την αγανάκτιση. Δεν πάει άλλο!
Αυτό είναι το κλίμα των τελευταίων ημερών.
Στην Ισπανία, οι “αγανακτισμένοι” διαμαρτύρονται διότι δεν θέλουν η χώρα τους να εισέλθει στον μηχανισμό στήριξης. Ενώ εμείς είμαστε εδώ και αρκετούς μήνες υπό του μηχανισμού του ΔΝΤ, λίγο μετά την ανακοίνωση σκληρών οικονομικών μέτρων από την κυβέρνηση και ξαφνικά μία ομάδα στο διαδίκτυο διέδωσε μία ιδέα, η οποία άρεσε σε πολύ κόσμο και έτσι συγκεντρώθηκαν όλοι στο Σύνταγμα. Κάπως έτσι πάει το παραμύθι. Υπάρχει μάλιστα ένα περιστατικό, το οποίο μέχρι αυτή την ώρα φαίνεται αρκετά μυστήριο. Το γνωστό πανό που αναρτήθηκε στις διαδηλώσεις της Μαδρίτης, το οποίο έγραφε “Κάντε ησυχία μην ξυπνήσουμε τους Έλληνες“, υποτίθεται ειρωνικά, εννοώντας πως οι Έλληνες κοιμούνται, αντί να επαναστατούν. Αργότερα, όπως διαβάσαμε στην ιστοσελίδα του “star”, “μιλώντας στο κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1, ο Μανώλης Γιαλιτάκης, πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Ισπανίας, τόνισε ότι το συγκεκριμένο πανό το ζήτησαν Έλληνες φοιτητές ως προειδοποιητικό των όσων θα επακολουθήσουν έτσι και ξυπνήσει η επαναστατική φλέβα των Ελλήνων! Κάτι σαν «προσοχή μην ξυπνήσετε τους Έλληνες γιατί τότε θα δείτε τι σημαίνει αληθινή επανάσταση” Πήγαν δηλαδή κάποιοι Έλληνες φοιτητές και ζήτησαν να βάλουν εκεί και το δικό τους πανό. Kανείς περιέργως δεν είχε ιδέα για το περιστατικό αυτό στην Μαδρίτη και όλοι λέγαμε, οτι οι Ισπανοί μας χλευάζουν. Κάποιοι μάλιστα, Ισπανοί “αγανακτισμένοι”, έφτασαν μέχρι και την ακρόπολη μαζί με πανό, προφανώς για να υποστηρίξουν τους εδώ “αγανακτισμένους”.
Προκύπτουν λοιπόν αρκετά ερωτήματα: Γιατί εμείς στην Αθήνα δεν γνωρίζαμε οτι οι εμπνευστές του πανό ήταν ‘Ελληνες φοιτητές, αλλά αφεθήκαμε να πιστεύουμε πως “μας χλεύαζαν οι Ισπανοί”, λίγες ώρες πριν πραγματοποιηθούν οι “ελληνικές” συγκεντρώσεις; Επίσης, στην Μαδρίτη, όποιος θέλει μπορεί ν’ αναρτήσει το πανό του στην διαδήλωση διαμαρτυρίας των κατοίκων; Τι ακριβώς ήταν αυτοί που κρέμασαν το πανό; Ήταν “φίλοι των Ισπανών”, όπως είπε ο κ. Γιαλιτάκης;
Τόσον καιρό που φωνάζει κόσμος στο διαδίκτυο, τόσον καιρό που γράφουμε για όλα, σχολιάζουμε, κρίνουμε και καταδικάζουμε με τόσο πάθος και φανατισμό την πολιτική ένταξης στο ΔΝΤ, και ύστερα από τόσα κινήματα και αντιδράσεις, βρέθηκε απλώς ένα …”γρουπ” ανωνύμων να ξεσηκώσει τον κόσμο; Ανώνυμοι και επώνυμοι γκαρίζουν μήνες τώρα, αλλά ούτε συγκέντρωσεις είδαμε, ούτε συμπαράσταση και κάλυψη από τα μέσα ενημέρωσης. Ποιοι είναι αυτοί οι “ανώνυμοι” που βγάλανε τόσο κόσμο έξω, κατάφεραν να φτιάξουν “αγανακτισμένους” σε δεκάδες πόλεις σε όλη την Ελλάδα και κέρδισαν και την συμπάθεια των μέσων ενημέρωσης; Θα ‘λεγε κανείς, πως ούτε καν προσπάθησαν. “Τρολάρουν” στο διαδίκτυο και ο κόσμος βγαίνει στις πλατείες. Ούτε ο Μίκης μπόρεσε να φέρει τόσο κόσμο στο Σύνταγμα. Οι ανώνυμοι πως το πέτυχαν;
Η αλήθεια είναι οτι δεν συγκεντρώνεις κόσμο στις πλατείες 7-8 μεγάλων ελληνικών πόλεων, σε μία μέρα, απλά γιατί άρεσε μία ιδέα στο “φέισμπουκ”. Τους συγκεντρώνεις όμως, αν έχεις τα μέσα πληροφόρησης, που διαθέτουν οι μηχανισμοί προπαγανδας του ΚΚΕ. Τους συγκεντρώνεις, αν βοηθήσει το δίκτυο επικοινωνίας των απανταχού αντιεξουσιαστών(συμπεριλαμβάνεται η Ισπανία…). Αυτό ναι, έχει λογική. Δεν γίνεται όμως να πιστέψουμε πως το να αρέσει μία ιδεά που διαδόθηκε σε λίγες ημέρες στο “φέισμπουκ”, ιδιαιτέρως όταν τα ίδια τα φωνάζουν σε όλο το διαδίκτυο, πάνω από ένα χρόνο τώρα, μπορεί από μόνο του να οδηγήσει σε μαζική αντίδραση των πολιτών, όπως αυτή των τελευταίων ημερών. Δεν ήταν οι πρώτοι που σκέφτηκαν να ξεσηκώσουν τον κόσμο μέσω διαδικτύου. Έχουν προηγηθεί δεκάδες προσπάθειες. Ήταν όμως οι πρώτοι που το πέτυχαν. Και είναι και άγνωστοι. Με δύο λόγια, λείπει η πραγματική αφορμή του “ξεσηκωμού”.
Τι κάνουν λοιπόν όλοι αυτοί στις πλατείες; Μας αποδεικνύουν πως το “φέισμπουκ” έχει αρκετούς οπαδούς. Μας αποδεικνύουν πως οι φήμες για το “φέισμπουκ” που σχετίζονται με την CIA, αρχίζουν να γίνονται αρκετά πειστικές. Να πως μπορεί ένα διαδικτυακό μέσο κοινωνικής δικτύωσης, να πορώσει μερικές δεκάδες χιλιάδες άτομα και να τα βγάλει από το σπίτι τους. Κίνητρο των εξεγερμένων, το κοινό πάθος για το “φέισμπουκ” και το διαδίκτυο. Το διαδίκτυο μας κάνει να πιστεύουμε πως έχουμε μία ιδιαίτερη δύναμη στα χέρια μας. Ο κόσμος στο διαδίκτυο είναι διαφορετικός από τον πραγματικό και μας επιτρέπει να ονειρευόμαστε ευκολότερα. Μας επιτρέπει να αγωνιζόμαστε ευκολότερα. Όλα είναι πιο εύκολα στο διαδίκτυο, διότι όλα είναι στο μυαλό μας και μόνο. Έχουμε χάσει τελείως την επαφή με την πραγματικότητα και την διαδικτυακή μανία που λέγεται “φέισμπουκ” την μεταφέραμε και έξω από το σπίτι μας. Μόνο που έξω από το σπίτι η διαδικτυακές μας συνήθειες, γίνονται μία άθλια υποτυπώδης αντίδραση κατά του κατεστημένου. Αντί ο αγανακτισμένος λαός να στήνει κρεμάλες, πίνει καφέ, κάνει τσιγάρο και συζητά για ποδόσφαιρο. Αντί να τσακίζει τους προδότες και να αναδεικνύει τους νέους ηγέτες του, συμπεριφέρεται σαν εκφυλισμένο κύτταρο και αρκείται σε μία διεθνιστικών προδιαγραφών “γκρικ ρεβολούσιον”. Δεν αρκούσαν στα “ζόμπι” του “φέισμπουκ” τα παραδοσιακά “κονβένσιονς” για την προστασία της καρέτα καρέτα, θέλουμε και το διαφορετικό τώρα. Τι άλλο, παρά μία αγανακτισμένη διαμαρτυρία για το κακό μνημόνιο; Και τόσους μήνες τι περιμένατε και δεν διαδηλώνατε; Να σας κάνουν αύξηση στον μισθό;
Οι συγκεντρώσεις στις πλατείες και οι εξεγέρσεις της νεολαίας, γίνονταν και γίνονται μεταξύ άλλων για να χρησιμοποιηθούν από το ίδιο το καθεστώς. Δεν είναι κάτι καινούργιο, το ζήσαμε πολλές φορές. Μία καλή ευκαιρία για πολιτική αλλαγή με την λαϊκή συγκατάθεση, αυτή τη φορά μέσω των “αγανακτισμένων” θα μπορούσε να δώσει στο σύστημα αυτό ακριβώς που χρειάζεται για να εξουδετερώσει τις όποιες αντιστάσεις διαθέτουμε. Εκδηλώσεις και οι διαδηλώσεις οι οποίες βρίσκουν “συντρόφους” σε κάθε γωνιά της χώρας, πραγματοποιούνται στα πλαίσια της δράσης ενός κόμματος, της νεολαίας του ΚΚΕ, του Σύριζα ή του ΛΑΟΣ, μίας χρηματοδοτούμενης από το κράτος μη κυβερνητικής οργάνωσης κ.α. Υπάρχει εξάλλου συγκεκριμένο κόμμα που σχεδόν μονοπωλεί αυτές τις “αντιδράσεις”. Το κόμμα που διαθέτει εκτός από πολιτικό και πολλά διαφορετικά κοινωνικά προσωπεία… Στα πρακτικά της πρώτης συγκέντρωσης στο Σύνταγμα, που δημοσιεύθηκαν, ο πρώτος σύντροφος “αγανακτισμένος” ομιλητής, κατήγγειλε κάποια μαχαιρώματα ακροδεξιών πιστός στην βασική γραμμή του κόμματος…
Κανείς ανεξάρτητος, ακομμάτιστος, αδέσμευτος πολίτης, δεν διαθέτει την δυνατότητα να οργανώσει διαδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα, πίσω από την οθόνη του υπολογιστή του. Αυτό σημαίνει πως δεν υπάρχει καμία ανεξάρτητη κίνηση πολιτών και καμμία ακομμάτιστη οργάνωση. Ο “αγανακτισμένος” είναι τόσο ανεξάρτητος όσο είναι ο κομμουνιστής από το ΚΚΕ.
Η σύνθεση της διαδήλωσης, και η προσέλευση ακομμάτιστων, όπως επίσης και τα “γιούχα” κατά κομματικοποιημένων, δεν έχουν και τόσο μεγάλη σημασία. Τέτοιοι “ανεξάρτητοι” πολίτες, μπορούν μαζί με “αλληλέγγυους”, να συνθέσουν ένα ικανοποιητικό σε μέγεθος και προσδοκίες “γκρουπ” “επαναστατών”.
Δεν το κρύβουμε, πως αυτό που φοβόμαστε είναι, να δούμε “αγανακτισμένους” να πανηγύριζουν και να συγχαίρουν ο ένας τον άλλον στις πλατείες. Τα πανηγύρια αυτά, μόνο καλό δεν θα σημαίνουν, όταν μάλιστα προέρχονται από εκείνους που είναι εν αγνοία τους στην υπηρεσία του κόμματος. Αν είναι να περάσουμε δεύτερη μεταπολίτευση, με πανηγύρια και “αλλαγές” τότε να λείπει το βύσσινο.
ΥΓ. Οι Ισπανοί “επαναστάτες”, με τι λεφτά ταξιδεύουν στην Ακρόπολη; Ο Έλληνας, ούτε στο Παγκράτι με το αστικό λεωφορείο δεν τολμάει να πάει. Ξέραμε τους “χλιδάνεργους”(sic). Τώρα μάθαμε και τους “χλιδαγανακτισμένους”.