Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Είμαι η Αγάπη Σου - Ποίηση - Ρένα Γέρου

Γεννήθηκα από έρωτα..
Έρωτας έγινα..
Αγάπη , πάθος, δόσιμο, μοίρασμα
Δεν μπορώ να είμαι μίσος, αδιαφορία, απαξίωση
Δεν μπορώ...
Μέσα μου ανθίζουν οι ζωές των ανθρώπων
Είμαι η Γη, ο Κήπος των κρίνων
Είμαι ανάσα κι ελπίδα
Είμαι ομορφιά και γαλήνη
Είμαι όσα δεν έχεις τη στιγμή που ξυπνάς από τ' όνειρο...
Ναι είμαι η λύση στου κόσμου τον γρίφο
Η αρχή και το τέλος των πάντων
Είμαι το φως, το σκοτάδι.
Η χαρά σου κι η λύπη
Εμένα ζητάς όταν χάνεσαι μόνος μεσ' την μιζέρια της πόλης
...
Είμαι η Αγάπη Σου
Και το ξέρεις.

(Ρ. Γέρου)Γεννήθηκα από έρωτα..
Έρωτας έγινα..
Αγάπη , πάθος, δόσιμο, μοίρασμα
Δεν μπορώ να είμαι μίσος, αδιαφορία, απαξίωση
Δεν μπορώ...
Μέσα μου ανθίζουν οι ζωές των ανθρώπων
Είμαι η Γη, ο Κήπος των κρίνων
Είμαι ανάσα κι ελπίδα
Είμαι ομορφιά και γαλήνη
Είμαι όσα δεν έχεις τη στιγμή που ξυπνάς από τ' όνειρο...
Ναι είμαι η λύση στου κόσμου τον γρίφο
Η αρχή και το τέλος των πάντων
Είμαι το φως, το σκοτάδι.
Η χαρά σου κι η λύπη
Εμένα ζητάς όταν χάνεσαι μόνος μεσ' την μιζέρια της πόλης
...
Είμαι η Αγάπη Σου
Και το ξέρεις.
(Ρ. Γέρου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου