Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Κοινωνικό μέρισμα: Πώς θα δοθεί – 1.000 ευρώ για τρίτεκνους

Κοινωνικό μέρισμα: Πώς θα δοθεί – 1.000 ευρώ για τρίτεκνους


από: http://news.princeoliver.com/2014/04/16/greece
  • 16/04/2014
  • 10:40
Με εκπλήξεις της τελευταίας στιγμής αναμένεται σήμερα η τελική υπογραφή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης με τους όρους και τα κριτήρια χορήγησης του εφάπαξ επιδόματος των 500-1000 ευρώ για τους οικονομικά ασθενείς. Με τους νέους όρους, οι τρίτεκνοι θα λάβουν 1.000 ευρώ επίδομα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, με βάση της αλλαγές αυτές:

- διευρύνεται το εισοδηματικό κριτήριο και το επόδιομα για οικογένειες με παιδιά, ώστε να λάβουν περισσότεροι περισσότερα.

-χάνουν το επίδομα οικογένειες με ύψος ακίνητης περιουσίας (αντικειμενική αξία) άνω των 200.000 ευρώ.

Όπως όλα δείχνουν, τα κριτήρια και το ύψος του επιδόματος που θα ανακοινωθούν, θα διαμορφώνονται ως εξής:

Οικογενειακή κατάσταση
Φορολογητέο οικογενειακό εισόδημα έως
Ακίνητη περιουσία (αντικειμενική αξία) έως
Ποσό επιδόματος
Άγαμος
6.000 ευρώ
125.000 ευρώ
500 ευρώ
Έγγαμοι –Μόνοι Γονείς
8.000 ευρώ
200.000 ευρώ
666,7 ευρώ
Με ένα παιδί
10.000 ευρώ
200.000 ευρώ
833 ευρώ
Με δύο παιδιά
11.000 ευρώ
200.000 ευρώ
917 ευρώ
Με τρία παιδιά
12.000 ευρώ
200.000 ευρώ
1.000 ευρώ
Με τέσσερα παιδιά
13.000 ευρώ
200.000 ευρώ
1.083 ευρώ
Με πέντε παιδιά
14.000 ευρώ
200.000 ευρώ
1.167 ευρώ
Η ηλεκτρονική πύλη στην Γενική Γραμματεία Πληροφορικών Συστημάτων (www.gsis.gr) θα έχει ανοίξει εως την Μεγάλη Παρασκευή το αργότερο, λένε στο υπουργείο Οικονομικών, για να μπορούν να υποβάλουν αίτηση οι δικαιούχοι. Ανάλογα με το πότε θα την καταθέσουν όμως, το επίδομα θα δοθεί σε τρεις φάσεις.

Συγκεκριμένα, σχεδιάζεται:

- για αιτήσεις που θα υποβληθούν έως τέλος Απριλίου, το επίδομα θα καταβληθεί το πρώτο 10ήμερο Μαΐου.

- για τις αιτήσεις που θα σταλούν μέσα στον Μάιο, το επίδομα θα καταβληθεί το πρώτο 10ημερο Ιουνίου.

- για τις αιτήσεις που θα εξεταστούν έως το τέλος Ιουνίου, το επίδομα θα καταβληθεί το πρώτο 10ημερο Ιουλίου.

Το εφάπαξ βοήθημα θα ξεκινά από τα 500 ευρώ και θα φτάνει ή και θα ξεπερνά τα 1.000 για τρίτεκνους και πολύτεκνους.

Το εισοδηματικό κριτήριο για τον άγαμο καθορίστηκε στις 6.000 ευρώ (πραγματικό ή τεκμαρτό) με βάση τις δηλώσεις Ε1 του 2013 (εισοδήματα του 2012). Θα αυξάνεται όμως, όπως και το ίδιο το ποσό του επιδόματος, ανάλογα με τη σύνθεση της κάθε οικογενείας. Για τις μονογονεϊκές οικογένειες θα ισχύσει το ίδιο εισοδηματικό κριτήριο που ισχύει για τους έγγαμους (+2.000 ευρώ), δηλαδή 8.000 ευρώ φορολογητέο εισόδημα. Το πρώτο παιδία εξομοιώνεται επίσης με ενήλικο (+2.000) και φτάνει στις συνολικά 10.000 ευρώ.

Εφόσον υπάρχει επιπλέον παιδί, το εισόδηημα αυτά 1.000 για κάθε ένα. Για τους άνεργους του 2014, δεν θα εξετάζεται το εισόδημα που είχαν δηλώσει το 2012.

Με βάση όσα έχουν γίνει ως τώρα γνωστά:

- Το ποσό του επιδόματος αυξάνεται (πιθανώς κατά 83 ευρώ) για το πρώτο παιδί. Έτσι θα λάβουν σωρευτικά περισσότερα χρήματα και οικογένειες με περισσότερα παιδιά –σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό.

- αν κάποιος δηλώνει πολλά παιδιά, θα παίρνει σειρά για διασταύρωση των στοιχείων του από το ηλεκτρονικό σύστημα.

- για τη χορήγηση του βοηθήματος θα λαμβάνονται υπόψη και περιουσιακά κριτήρια. Οι δικαιούχοι θα χάνουν το επίδομα αν κατέχουν ακίνητη περιουσία αντικειμενικής αξίας μεγαλύτερης από 125.000 ευρώ (άγαμοι χωρίς παιδιά) ή 200.000 (αντί 250.000 ευρώ που σχεδιαζόταν), άν είναι έγγαμοι. Για τα υπόλοιπα περιουσιακά στοιχεία, όπως για παράδειγμα Ι.Χ αυτοκίνητο, θα λαμβάνονται υπόψη στο τεκμαρτό εισόδημα.

- το βασικό ποσό του βοηθήματος ορίζεται στα 500 ευρώ για τον άγαμο. Θα προσαυξάνεται κατά 166,7 ευρώ για κάθε ενήλικο μέλος του νοικοκυριού και κατά 83,3 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο.

- για τους άνεργους του 2014, δεν θα εξετάζεται το εισόδημα που είχαν δηλώσει για το 2012.

- για οικογένειες με άτομα με αναπηρία, το εισοδηματικό όριο θα προσαυξάνεται κατά 1.000 ευρώ επιπλέον.

Αντί το Ευαγγέλιο κρατούσε iPad ο παπάς του Καθεδρικού!

Αντί το Ευαγγέλιο κρατούσε iPad ο παπάς του Καθεδρικού

Αντί το Ευαγγέλιο κρατούσε iPad ο παπάς του Καθεδρικού

από: http://mignatiou.com/2014/04/anti-to-evangelio-kratouse-ipad-o-papas-tou-kathedrikou/
April 16, 2014 3:44 pm Category: ΟμογενειαΠαραπολιτικα Leave a comment A+ / A-
Εκπληκτοι οι ομογενείς που εκκλησιάστηκαν στον Καθεδρικό Ναό της Αγίας Τριάδας, στο Μανχάταν, είδαν στο ιερό τοποθετημένο ένα iPad και άφωνοι αντιλήφθηκαν πως ο προϊστάμενος της εκκλησίας διάβαζε από το δημιούργημα της Apple ύμνους της Αγίας Τρίτης. Η έκπληξη έφερε τάσεις …λιποθυμίας, όταν αντί του Ευαγγελίου, ο ιερέας κρατούσε το ιPad και μπροστά στο ιερό, όταν διάβαζε τα ευαγγέλια της Μεγάλης Τρίτης.
Οι πιστοί έβλεπαν ο ένας τον άλλο μή πιστεύοντας τα όσα συνέβαιναν μπροστά στα μάτια τους, αν και μερικοί που εκκλησιάζονται συχνά, έχουν ξαναδεί το επίμαχο iPad και στις λειτουργίες. Ο εν λόγω ιερέας δημιούργησε πολλά προβλήματα στον Καθεδρικό Ναό της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αμερικής και πληροφορήθηκαμε ότι έχει ήδη αποφασιστεί η αντικατάστασή του. Πέρυσι, o ιερέας του Καθεδρικού Ναού προκάλεσε ξανά όταν απαίτησε να ποτίσει με …ξύδι τα παιδιά του νηπιαγωγείου, προφανώς στο πλαίσιο εκμάθησης της …χριστιανικής θρησκείας.
ΜΙΧ. ΙΓΝ.

ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ: EΚΘΕΣΗ – ΕΦΙΑΛΤΗΣ. Ο Β. Πολύδωρας προειδοποιούσε από το 2006 την κυβέρνηση.

ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ: EΚΘΕΣΗ – ΕΦΙΑΛΤΗΣ


από: http://ellas2.wordpress.com/2009/06/01
Η ΜΙΣΗ ΑΘΗΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΥΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗ!
Ο Β. Πολύδωρας προειδοποιούσε από το 2006 την κυβέρνηση. Ο πρώην υπουργός -χωρίς να εισακουστεί- ζητούσε κοινή δράση όλων των υπουργείων για να αναχαιτιστεί τονούμερο ένα πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας
Ότι πλέον το πρόβλημα με την ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση και τις πολλαπλές παρενέργειές του τείνει να προσλάβει εφιαλτικές διαστάσεις, αποτελεί κοινή πεποίθηση, άσχετα με το αν ορισμένοι (και πολιτικές δυνάμεις) πάνε να το αξιοποιήσουν για να αποκομίσουν πολιτικά οφέλη, είτε προς τη μια κατεύθυνση (της αντιμετώπισής του με όρους ρατσιστικούς) είτε προς την άλλη (αυτόκλητοι προστάτες των λαθρομεταναστών).
Οι εντάσεις και οι εκρηκτικές κοινωνικές καταστάσεις που δημιουργεί τείνουν να ξεφύγουν από κάθε έλεγχο. Τα γκέτο που έχουν δημιουργηθεί αποτελούν εν δυνάμει εστίες εγκληματικότητας, ενώ η Πολιτεία δείχνει να παρακολουθεί ανήμπορη να παρέμβει, επειδή η περιβόητη θεωρία του πολιτικού κόστους καθοδηγεί -εν τέλει- τις κινήσεις της.
Χωρίς την παραμικρή ρατσιστική διάθεση, επιμένουμε ότι αν άμεσα δεν βρεθούν λύσεις σοβαρής αντιμετώπισης αυτού του σοβαρότατου προβλήματος, τότε θα βιώσουμε και βιώνουμε ήδη ως κοινωνία, ως κράτος, κοινωνικά φαινόμενα τα οποία μας παρασέρνουν σε ατραπούς ανεξέλεγκτες. Απαιτείται πολιτική βούληση και συνεννόηση και αγνόηση του πολιτικού κόστους.
«ΤΟ ΠΑΡΟΝ» φέρνει σήμερα στη δημοσιότητα απόρρητη έκθεση του 2006, απ’ τον τότε υπουργό Δημόσιας Τάξης Βύρωνα Πολύδωρα, ο οποίος είχε από τότε δει την έκταση και τις παρενέργειες, κοινωνικές και πολιτικές, αυτού του προβλήματος.
Περιγράφει με μελανά χρώματα, αλλά χωρίς σε καμιά περίπτωση να υπερβάλλει, την κατάσταση.
Είναι μια έκθεση εξαιρετικά επίκαιρη και σήμερα.
Ο Β. Πολύδωρας επισημαίνει σε αυτήν, μεταξύ άλλων:
- Η μισή Αθήνα βρίσκεται υπό κατάληψη!
- Στις επίμαχες περιοχές-γκέτο «ανθούν» όλες οι μορφές εγκλήματος.
- Έχουν δημιουργηθεί τέτοιες συνθήκες, ώστε η επιλογή πάρα πολλών συμπολιτών μας είναι «η ζωή στα γόνατα προ του κουκουλοφόρου… ή των πολιτικών προστατών του»!
- Το πρόβλημα πρέπει να αντιμετωπιστεί αμέσως, ήδη είναι πολύ αργά.
Μάλιστα χρησιμοποιεί τη χαρακτηριστική έκφραση «τα σκουπίδια είναι πολλά και το χαλί μικρό», προκειμένου να περιγράψει την πραγματικότητα που έχει με δραματικό τρόπο δημιουργηθεί.
Σε δήλωση προς το «ΠΑΡΟΝ» ο πρώην υπουργός Δημόσιας Τάξης τονίζει:
«Είδα από την πρώτη ώρα το φαινόμενο και την επικινδυνότητά του. Συνέταξα αυτήν την έκθεση υπό τον τίτλο ‘‘Η πόλις εάλω’’, την οποία υπέβαλα αρμοδίως. Έκρινα ότι απαιτείτο κεντρική πολιτική, με δράσεις, συντονισμό και συνεργασίες πολλών υπουργείων. Ανάλογες θέσεις εξέφρασα και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, με συνεχείς παρεμβάσεις μου στα Συμβούλια Υπουργών της ΕΕ, εστιάζοντας την προσοχή των ομολόγων μου σε δύο σημεία: Ότι το πρόβλημα δεν είναι μόνον ελληνικό, είναι αυτομάτως και ευρωπαϊκό και ότι άπτεται άμεσα της φύλαξης των συνόρων, δηλαδή των ελληνικών άμα και ευρωπαϊκών. Αυτά ήδη από το 2006».
Παραθέτουμε στη συνέχεια την έκθεση του Βύρωνα Πολύδωρα:
«Η ΠΟΛΙΣ ΕΑΛΩ»
Α΄ ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας σήμερα (2006 όταν τα έγραφα) είναι η λαθρομετανάστευση. Η ανεργία, τα ναρκωτικά, η δημόσια Υγεία και Παιδεία θα ήσαν ήσσονος σημασίας προβλήματα εάν δεν συνεδέοντο πολλαπλώς και αναποτρέπτως με τη λαθρομετανάστευση.
Αμφίβολο τυγχάνει εάν έχει συνειδητοποιηθεί επαρκώς -και δη από τους αρμοδίους- το πολλαπλώς επικίνδυνο αυτό πρόβλημα. Και τούτο διότι έχει απαγορευθεί κάθε συζήτηση γύρω από το θέμα. Για την ακρίβεια, επιτρέπονται μόνον εγκωμιαστικές συζητήσεις για τους λαθρομετανάστες και τα προβλήματά τους. Άλλου είδους προβληματισμοί θεωρούνται, άμα τη διατυπώσει, ως αιρετικοί και τιμωρητέοι διά δημοσίας διαπομπεύσεως. Άλλο το ζήτημα ότι την επομένη στιγμή θα ολοφύρονται οι ίδιοι οι διαπομπευτές, γιατί η «αλλοδαπή» εγκληματικότητα θα τους χτυπάει την πόρτα. Βέβαια, η Αριστερά «θα κάνει πάρτι» όταν θα καίγεται η Αθήνα, η αλωθείσα και υπό κατάληψη τελούσα. Δεν εξέφρασαν, άλλωστε, ποτέ τη θλίψη τους ή την καταδίκη τους για το φαινόμενο και τις δραματικές επιπτώσεις του. Η επανάσταση κατά του αστικού καθεστώτος και κατά του εθνικού τρόπου, με την αξιοποίηση «του στρατού των εισβολέων-καταληψιών», θα είναι το πιθανό ή και επιδιωκόμενο γεγονός.
Β΄ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
1. Το τοπίο
Όπως κατεβαίνουμε τη Σοφοκλέους και περνούμε την Αιόλου και την Αθηνάς βλέπουμε την αλήθεια. Τη δραματική και απειλητική αλήθεια. Μενάνδρου, Γερανίου, Κλεισθένους, Σωκράτους, αριστερά Λεωχάρους (όπου στο στενάκι βρίσκεται το Α.Τ. και Τ.Α. Ακροπόλεως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΩΣ), Μοναστηράκι, Πετράλωνα, Θησείο, Ομόνοια, Κοτζιά, (Θεάτρου) και στη συνέχεια βδ Πατησίων, Γ’ Σεπτεμβρίου, Αχαρνών, Λένορμαν, Βάθης, Μεταξουργείο, Πατήσια, Άγιος Παντελεήμονας (όπου και βρίσκεται το Α.Τ. και Τ.Α. Παντελεήμονος, πάλι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΩΣ), Κυψέλη, εκτός από τα γνωστά και παραδοσιακά «άβατα και άδυτα» της Κουμουνδούρου, του Πολυτεχνείου και των Εξαρχείων (όπου και εκεί Α.Τ. και ΤΑ. βρίσκονται επίσης ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΩΣ) είναι οι υπό κατάληψη περιοχές. Η μισή Αθήνα υπό κατάληψη.
2. Τα χαρακτηριστικά του
Εκεί βλέπεις το δράμα ιδίοις όμμασι. Εκεί βλέπεις τα γκράφιτι (που δηλούν σήματα ύπαρξης «στεκιών» ή «διανομής δόσεων». Δεν υπάρχει ποτέ και πουθενά αθώο γκράφιτι που απεφάσισαν κάποια μεμονωμένα και αργόσχολα νεαρά άτομα να αποτυπώσουν χάριν καλαισθησίας στον τοίχο. Βλέπεις την εγκατάλειψη της γειτονιάς και των πολυκατοικιών από τους χθεσινούς ενοίκους, βλέπεις ομίλους 3-5 νεαρών ατόμων (συνήθως μελαψής απόχρωσης) να στέκονται ή να κινούνται νωχελικά στις γωνίες των δρόμων, να παρατηρούν ασκαρδαμυκτί και να επιλέγουν στόχους. Εκεί κυρίως διαμένουν, για την ακρίβεια στοιβάζονται, οι αλλοδαποί, σε καταλύματα ημιπαράνομων μισθώσεων (γιατί οι ιδιοκτήτες δεν δηλώνουν τη μίσθωση ή γιατί μισθώνουν το διαμέρισμα «με το κεφάλι») ή και καταλήψεων σε εγκαταλειμμένα υπόγεια ή και ανώγεια πεπαλαιωμένων κτιρίων. Ούτε λόγος για καταγραφή ή απογραφή του αριθμού (και των άλλων στοιχείων) των διαμενόντων σε κάθε πολυκατοικία ή γειτονιά. Το εμπόριο αγαθών, τροφίμων και βιομηχανικών προϊόντων είναι «εσωτερικού κυκλώματος». Ουδείς έμπορος γηγενής κάνει τζίρο από αυτούς. Όλες οι μορφές του εγκλήματος ευδοκιμούν εκεί.
3. Το εγκληματογόνο πεδίο
Η «κοινωνία» εκεί είναι άθροισμα πολλαπλών εθνοτικών, φυλετικών, θρησκευτικών, γεωγραφικών, κουλτουριστικών κοινωνιών. Κίνδυνοι υγείας, από ανύπαρκτες προϋποθέσεις και συνθήκες υγιεινής, άμεσοι. Τονίζω, όλες οι μορφές εγκλήματος. Από την επαιτεία, τις μικροκλοπές, τις διαρρήξεις, τις αρπαγές τσαντών και τις μικροληστείες στον δρόμο, τις ένοπλες ληστείες, τις κλοπές οχημάτων, τις βιαιοπραγίες και τις σωματικές βλάβες (έργω και λόγω εξυβρίσεις δεν λογίζονται πλέον ως αδικήματα, διότι απερροφήθη ο άδικος χαρακτήρας τους από την «κοινωνική προσφορότητα» της πράξεως), μέχρι βαρέα εγκλήματα οργανωμένου τύπου. Μία είναι η παραδεκτή νομιμότητα εκεί: Ο νόμος του πιο δυνατού ή του πιο αδίστακτου. Μικρές, με τάση να γίνουν μεγάλες, και ποικίλες συμμορίες φυτρώνουν σε όλο το πεδίο σαν μανιτάρια.
4. Λαθρομετανάστευση και εγκληματικότητα
Ο αριθμός των λαθρομεταναστών (νομιμοποιηθέντων και μη) των διαβιούντων στην Αθήνα (την ως άνω «καταληφθείσα») υπολογίζεται γύρω στις 800.000. Τα «ποιοτικά» τους χαρακτηριστικά: Απελπισμένοι, άρρωστοι, άνεργοι, άστεγοι, γονείς (με γάμο ή χωρίς) μικρών παιδιών, αδέλφια ανήλικα ή στην εφηβεία, ευεπίφοροι στη μίσθωση των εγκληματικών υπηρεσιών τους σε πρώτη ζήτηση (οι σχετικές και όχι αξεπέραστες δυσκολίες έγκεινται μόνον στο ύψος της αμοιβής του προσλαμβανομένου).
Αυτός ο αριθμός των επήλυδων δεν είναι απλό μέγεθος. Δεν είναι κάτι σαν μια «υπεργεννητικότητα» των κατοίκων της Αττικής από το 1990 μέχρι το 2006. Είναι κάτι άλλο. Που απαιτεί (για να μη μετατρέπουμε την εισήγηση σε κοινωνιολογική μελέτη) πρόσθετο αστυνομικό προσωπικό, προκειμένου να αντιμετωπισθεί το, σε απίθανα μεγέθη, αυξηθέν και προσφάτως προστεθέν αστυνομικό έργο. Καμία συζήτηση δεν γίνεται ούτε απλή αναφορά καν για την κατάσταση που επικρατεί στην Αθήνα, η οποία κατά πάσαν μέτρηση δεν δημιουργήθηκε το τελευταίο δεκάμηνο. Συζήτηση ή ψέλλισμα για τη λαθρομετανάστευση είναι απηγορευμένη «διά ροπάλου». Όχι να μας πουν και ξενόφοβους ή ρατσιστές!
5. Η μη απαξίωση. Η μη αναγνώριση του κακού
Οι πάντες (πολιτικοί, θρησκευτικοί, τοπικοί, ακαδημαϊκοί, πνευματικοί και δημοσιογραφικοί άρχοντες) ασκούνται σε υποκριτικές ρητορικές φιλανθρωπίας και συμπόνιας. Έννοιες ξεχασμένες όμως για τους δυστυχείς «ιθαγενείς».
Γι’ αυτούς η προτεινόμενη λύση είναι η απαγόρευση κυκλοφορίας στην παλιά τους γειτονιά, η άνευ αντιστάσεως παράδοση των κινητών πραγμάτων, χρημάτων, ρούχων, κινητών τηλεφώνων, προκειμένου να σώσουν την πολύτιμη μεν αλλά χωρίς αξιοπρέπεια πλέον, χαρισθείσα από τους μεγάθυμους κακοποιούς, ζωή τους. «Ζωή στα γόνατα» προ του κουκουλοφόρου τού κραδαίνοντος τις «μολότοφ» ή των πολιτικών προστατών του, ιδού η συνταγή και η καινούργια πρόταση πολιτισμού και επιβίωσης! Προτείνεται επίσης και ο «σιδηρόφρακτος εγκλεισμός» των παλαιών, των αυτοχθόνων και των δήθεν ελεύθερων πολιτών στα σπίτια τους. Των εναπομεινάντων, γιατί οι πολλοί έχουν μετοικήσει ήδη για άλλες περιοχές, πιο «καθαρές». Είναι εκεί, στην κάτω Αθήνα, η διοίκηση της φιλανθρωπίας και της Κοινωνικής Πρόνοιας, που οργανώνει συσσίτια και φιέστες και θεάματα υπέρ των εισβολέων-καταληψιών ως κακέκτυπο και φάρσα των παλαιών «βασιλικών» δραστηριοτήτων!
6. Συναρμοδιότητες
Τα συναρμόδια υπουργεία ή κοιμούνται ύπνον βαθύ ή λαϊκίζουν ανεπιτρέπτως και ασυστόλως.
α) Το ΥΠΕΣΔΔΑ νομιμοποιεί τους λαθρομετανάστες κατ’ εξακολούθηση και αδιακρίτως. Οι υπηρεσίες του δεν διστάζουν να προκαλούν τους συναισθανόμενους τον κίνδυνο, παριστάνοντας τους ρητορικά καλοσυνάτους υποδοχείς, χωρίς όμως να μεριμνούν για χώρους υποδοχής. Ο φόρτος του έργου της έκδοσης των διαβατηρίων μετετέθη –και δικαίως, για λόγους ασφαλείας– από το ΥΠΕΣΔΔΑ στους ώμους της Αστυνομίας, χωρίς να ενισχυθεί με προσωπικό ή ανάλογους πόρους. Η ευθύνη για τους αλλοδαπούς ανήκει στο ΥΠΕΣΔΔΑ, αλλά όλα μένουν στην ασάφεια. Κανείς δεν ξέρει ούτε πόσοι μπαίνουν ούτε πόσοι βγαίνουν ούτε πόσοι είναι συνολικά ούτε πού διαμένουν ούτε πού δουλεύουν. Όλα στην ομίχλη.
β) Το ΥΠΕΘΑ δεν φυλάσσει τα σύνορα. Στην προκάλυψη δεν αναπτύσσονται φυλάκια πλέον. Τα σύνορα είναι αφύλακτα. Τη φύλαξη των συνόρων την έχει (η λαϊκίζουσα και στρουθοκαμηλίζουσα Πολιτεία) από ετών αναθέσει σε 2.οοο συνοριοφύλακες! Και το ερώτημα που τίθεται είναι: Ποιος θα διακρίνει τη διμοιρία εισβολέων-καταδρομέων από μια ομάδα λαθρομεταναστών που κινούνται «έρπειν»; Αλλωστε, εύκολα μπορεί να φαντασθεί κανείς πως το μέγεθος της προξενούμενης βλάβης ή δολιοφθοράς δεν διαφέρει. Από τα Γενικά Επιτελεία (κυρίως του Στρατού) υποβάλλονται, με μια κάποια αναίδεια, «αιτήματα» να φυλάσσονται (με περιπολίες) τα στρατόπεδα από αστυνομικούς. Τεράστιο έργο εθνικής άμυνας (εμφατικά αυτό της φύλαξης των συνόρων και της «απώθησης» των λαθρομεταναστών) μετακυλίστηκε «ανεπαισθήτως» στην Αστυνομία με τον υψηλόφρονα ενδιάμεσο στόχο να διορισθούν τότε 2.000 συνοριοφύλακες με τα «αδιαμφισβητήτως αξιοκρατικά» κριτήρια του Χρυσοχοΐδη. Τονίζεται, για τη μετρήσιμη αξία του επιχειρήματος, ότι το 2006 συνελήφθησαν 100.000 λαθρομετανάστες (εκτός από τους αγνώστου αριθμού που διαφεύγουν τη σύλληψη). Εξ αυτών 80.000 επαναπροωθήθησαν (με τρόπο αμφισβητούμενης νομιμότητας). Υπόλοιπο, «καθίζημα» 20.000. Αυτή είναι η εικόνα της ροής των λαθρομεταναστών. Οι συλλαμβανόμενοι «δουλέμποροι» μάλλον βρίσκουν μαλακή και συμφέρουσα τη σχέση «ρίσκου και αποτελέσματος (τιμωρίας)».
Αυτή είναι η επαναλαμβανόμενη κατ’ έτος ροή-είσοδος λαθρομεταναστών στη χώρα.
γ) Το ΥΠΕΞ δεν πιέζει, ίσως ευλόγως («στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα»), την Τουρκία να συμμορφωθεί προς τις πρόνοιες της συμφωνίας επαναπροώθησης που έχει υπογράψει με την Ελλάδα. Όχι μόνον η γείτων και σύμμαχος δεν τιμά την υπογραφή της, αλλά περιφρονεί ιταμώς -τίποτα το πρωτότυπο- την Ελλάδα, προς την οποία «τροχονομεί» εκατοντάδες λαθρομετανάστες καθ’ εβδομάδα. Και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, οργανώνει διεθνή εκστρατεία συκοφαντικής προπαγάνδας μέσω των διεθνών τηλεοπτικών πρακτορείων, εμφανίζοντας τους «επαναπροωθουμένους» ως εισαγόμενους από την Ελλάδα!
δ) Το υπουργείο Υγείας θα έπρεπε να είχε οργανώσει καταυλισμούς των λαθρομεταναστών και των προσφύγων. Και να είχε φροντίσει προ πολλού και συστηματικά τις συνθήκες υγιεινής σε όλα τα ανοιχτά και εκτεταμένα «γκέτο» (που έχουμε σημειώσει στο σημείο «Α1» του παρόντος). Το Λαύριο δεν είναι απλώς «γκέτο». Είναι «άβατο» και ευθεία πρόκληση για την έννομη τάξη. Για την ακρίβεια, είναι η πιο δραματική ομολογία «παραίτησης» του κράτους. Οι Κούρδοι μπαινοβγαίνουν όπως θέλουν («φορτωμένοι» ή «άδειοι»), όποτε θέλουν. Οι συνθήκες υγιεινής άθλιες. Οι της φύλαξης ανύπαρκτες,
ε) Το υπουργείο Δικαιοσύνης «κήδεται» της διαιώνισης του ελληνικού «παραδείσου» του Ποινικού Δικαίου διεθνώς. Επιείκεια στις καταδίκες και ποινές μέχρις ατιμωρησίας. Άδειες επικίνδυνων φυλακισμένων (και μη επιστρεφόντων). Μη κράτηση επ’ αυτοφώρω συλλαμβανομένων, όπως και μη κράτηση κρατουμένων ελλείψει δικαστικών κρατητηρίων. Και εδώ υποκριτική μεταμέλεια γιατί κατεδικάσθησαν συνάνθρωποι! Μα αφού δεν αντέχουν ψυχολογικά τις δίκες και τις καταδίκες γιατί τις επιχειρούν και υποφέρουν οι «πονόψυχοι»;
7. Κοινωνιολογικά δεδομένα
Αυτά όλα δεν είναι απλώς στα όριά τους. Είναι πέραν των ορίων τους. Εγώ συναγερμό σημαίνω. Δεν είναι η κοινωνία μας στο παρά πέντε. Είναι στην ώρα μηδέν.
Το κοινωνικό φαινόμενο συντίθεται από:
α) Την κρίση στην οικογένεια: Η σημερινή οικογένεια δεν ανταποκρίνεται ούτε στα ποσοτικά κριτήρια της συμβίωσης υπό την αυτή στέγη. Πρόκειται μάλλον για συνάντηση κάπου εκεί, στην είσοδο του σπιτιού, συναφικνουμένων ή συναναχωρούντων προσώπων. Ούτε «συνοίκηση». Ούτε «συνύπνωση» δεν υπάρχει γιατί γύρω στις 12 τα μεσάνυχτα τα παιδιά «βγαίνουν» για διασκέδαση!

β) Την κρίση στην Παιδεία,
 με την αλόγιστη παραγωγή πτυχιούχων κατά κύριο λόγο και την «αιχμαλωσία» των δύστυχων παιδιών στις τάξεις των ολοήμερων σχολείων.

γ) Την έλλειψη κοινωνικών προτύπων και τον μαζικό πληθωρισμό αντικοινωνικών.
δ) Την άμβλυνση των αρχών και αξιών σε εθνική κλίμακα και διεθνή.

στ) Την προβολή κατ’ εξακολούθηση τρόπων αντικοινωνικής συμπεριφοράς από τα media, εις θέση υποδείγματος προς μίμηση.
 Η σταθερή και συνεπής δραστηριότητά τους είναι η εκθεμελίωση του θεσμικού οικοδομήματος, μέσω της δήθεν κριτικής που στην ουσία της δεν είναι τιποτ’ άλλο παρά γενικόλογες αξιολογικές κρίσεις ριπτόμενες στον ίδιο στόχο: Να μη μείνει τίποτα όρθιο (εκτός από το δικό τους κοντόθωρο συμφέρον).
ζ) Την εξώθηση των νέων στην τεμπελιά και τη διεκδίκηση αχρεωστήτως και αναιτίως από τους παντοίους λαϊκιστές, δήθεν κοινωνιολόγους και πολιτικούς αναλυτές.
η) Την απότοκο συνέπεια όλων των ανωτέρω, που δεν είναι άλλη από τη δραματική εξάπλωση των ναρκωτικών (χωρίς να υποτιμάται το αλκοόλ) σε ευρύτατα κοινωνικά στρώματα και σε νεότατες ηλικίες.
ι) Τη λαθρομετανάστευση (με όλα τα συνοδευτικά στοιχεία της και χαρακτηριστικά της που σημειώσαμε στο κεφάλαιο «Β»).
Γ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Των πραγμάτων ούτως εχόντων, αστυνόμευση δεν μπορεί να γίνει εύκολα και κυρίως συμβιωτικά με το έγκλημα. Τα σκουπίδια είναι πολλά και το χαλί μικρό. Το κοινωνικό φαινόμενο είναι απείρως μεγαλύτερο από το υποπροϊόν της εγκληματικότητας. Η ανισότητα είναι δυσμενέστατη συνθήκη σε βάρος του θεσμού (της Αστυνομίας) που καλείται να αποκρούσει την εγκληματικότητα σαν χιονοστιβάδα στη βάση του βουνού. Λύση αδύνατη. Το πρόβλημα πρέπει να αντιμετωπισθεί άμεσα. Ήδη είναι πολύ αργά.
Β.Γ.Π. 27.Χ.2006
Πηγή: ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 31/05/2009
ΕΛΛΑΣ

Kαζαντζάκης: πως να….

Kαζαντζάκης: πως να….


 από: http://ohifront.wordpress.com/2014/04/16

Καζαντζάκης: Πως να….

Επιμέλεια: Σέβη Μουκριώτη
Πώς να
πιστέψουν οι άπιστοι τι θάματα μπορεί να γεννήσει η πίστη; Ξεχνούν πως η ψυχή
του ανθρώπου γίνεται παντοδύναμη, όταν συνεπαρθεί από μια μεγάλη ιδέα. Τρομάζεις
όταν, ύστερα από πικρές δοκιμασίες, καταλαβαίνεις πως μέσα μας υπάρχει μια
δύναμη που μπορεί να ξεπεράσει τη δύναμη του ανθρώπου, τρομάζεις… γιατί δεν
μπορείς πια να βρεις δικαιολογίες για τις ασήμαντες ή άνανδρες πράξεις
σου, ρίχνοντας το φταίξιμο στους άλλους. Ξέρεις πως εσύ, όχι η μοίρα, όχι η
τύχη, μήτε οι άνθρωποι γύρω σου, εσύ μονάχα έχεις, ό,τι και αν κάμεις, ό,τι και
αν γίνεις ακέραιη την ευθύνη. Και ντρέπεσαι τότε να γελάς, ντρέπεσαι να
περγελάς αν μια φλεγόμενη ψυχή ζητάει το αδύνατο. Καλά πια καταλαβαίνεις πως
αυτή ‘ναι η αξία του ανθρώπου: να ζητάει και να ξέρει πως ζητάει το αδύνατο•
και να ‘ναι σίγουρος πως θα το φτάσει, γιατί ξέρει πως αν δε λιποψυχήσει, αν
δεν ακούσει τι του κανοναρχάει η λογική, μα κρατάει με τα δόντια την ψυχή του
κι εξακολουθεί με πίστη, με πείσμα να κυνηγάει το αδύνατο, τότε γίνεται το θάμα, που ποτέ ο αφτέρουγος κοινός νους δε μπορούσε να το μαντέψει:
το αδύνατο γίνεται δυνατό.
Απόσπασμα από το βιβλίο του Ν. Καζαντζάκη «Ο Καπετάν Μιχάλης».

Μακεδονία... στον Αμαζόνιο!

Μακεδονία ...στον Αμαζόνιο
Είναι ένα χωριό με λιγότερους από χίλιους κατοίκους που ζουν με το ψάρεμα, το κυνήγι και τη χειροτεχνία

από: http://newzup.net
Posted on Apr 14, 2014 07:56:19 PM
Facebook Twitter Google Email
Η κοινότητα της Μακεδονίας αριθμεί περί τους 800 κατοίκους, από τους οποίους σχεδόν οι μισοί είναι κάτω των 18 ετών.
Ζουν από το ψάρεμα, το κυνήγι και τη χειροτεχνία που απευθύνεται στους λίγους εποχιακούς τουρίστες το Πάσχα και τον Ιούνιο από την υπόλοιπη Κολομβία.

Η Μακεδονία έχει ένα τετραγωνισμένο ρυμοτομικό σχέδιο, σχεδιασμένο από την κεντρική διοίκηση στη Μπογκοτά.
Τα σπίτια είναι χτισμένα σε πασσάλους, για προστασία από τυχόν υπερχειλίσεις, αλλά και από δυσάρεστες επισκέψεις ανακόντα και κροκοδείλων, ενώ οι οριζόντιοι και κάθετοι τσιμεντένιοι δρόμοι είναι σχεδιασμένοι μόνο για πεζούς.
Ένα σχολείο, μια εκκλησία οι μόνοι δημόσιοι χώροι του χωριού. Το αυτοκίνητο είναι άγνωστη λέξη στην πυκνή ζούγκλα του Αμαζονίου. Οι επικοινωνίες είναι παντού παραποτάμιες.

Στην συγκεκριμένη περιοχή του Αμαζονίου διέμενε από τα τέλη του 19ου αιώνα αρχικά μια οικογένεια από τη φυλή Τιχούνα, της οποίας το επώνυμο ήταν Macedo.
Το πλήθος ιεραποστολών που δραστηριοποιούνται και ενίοτε αλληλοσυγκρούονται στον Αμαζόνιο εκχριστιάνισαν βιαστικά και τυχάρπαστα το μεγαλύτερο ποσοστό Ινδιάνων, δίνοντάς τους ισπανογενή ονόματα και φροντίζοντας να εξαφανίζουν τις προαιώνιες δικές τους παραδόσεις και τρόπους ζωής.
Οι Macedo πρώτα έγιναν Καθολικοί, στη συνέχεια μεταπήδησαν στους Ευαγγελιστές, στους οποίους προσηλύτισαν και άλλες οικογένειες Τιχούνα, όπως τους Pena (Πένια) και τους Leon (Λεόν), που ήρθαν από γειτονικές περιοχές στη Βραζιλία και στο Περού και εγκαταστάθηκαν μαζί τους στο ίδιο χωριό.
Άρχισαν να μελετούν ομαδικά τη Βίβλο και όταν έφτασαν στις επιστολές του Αποστόλου Παύλου προς Θεσσαλονικείς και Φιλίππους στην Καινή Διαθήκη εντυπωσιάστηκαν όταν για πρώτη φορά διάβασαν τη λέξη Macedonia.

Αγνοώντας παντελώς τη δική μας Μακεδονία και τον Μέγα Αλέξανδρο, πίστεψαν ότι το όνομα Macedonia αναφερόταν σε κάποια γωνιά της γης που είτε λεγόταν έτσι στα χρόνια που αναφέρεται στο Ευαγγέλιο ή ίσως και να ήταν φανταστική.
Πάντως ήταν ιερή. Θεώρησαν, λοιπόν, θεϊκό σημάδι ότι το όνομά τους, Macedo, ήταν παραπλήσιο με το Macedonia.
Και έτσι το 1975 όλες οι οικογένειες που ζούσαν μαζί στο παρόχθιο χωριό αποφάσισαν να δώσουν στο χωριό τους το όνομα Macedonia, θεωρώντας ότι είναι οι μοναδικοί Μακεδόνες στον κόσμο.

Από andro.gr

ΠΥΡΓΟΣ NEWS (The original blog of Pyrgos Ilias): Με τον Βύρωνα Πολύδωρα ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος γ...

ΠΥΡΓΟΣ NEWS : Με τον Βύρωνα Πολύδωρα ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος γ...:



Τρίτη, 15 Απριλίου 2014


Με τον Βύρωνα Πολύδωρα ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος για την Ευρωβουλή

ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ανακοινώνεται ότι οριστικοποιήθηκε σήμερα η κάθοδος του μεγάλου και δημοφιλούς στην Ελλάδα και στον Ελληνισμό του εξωτερικού, λαϊκού τραγουδιστή Μάκη Χριστοδουλόπουλου, ως υποψηφίου στο Ευρωψηφοδέλτιοτης «ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ».-

Οι πενήντα πιό πλούσιοι Έλληνες της Αμερικής



Οι πενήντα πιό πλούσιοι Έλληνες της Αμερικής

Οι πενήντα πιό πλούσιοι Έλληνες της Αμερικής

από: http://mignatiou.com/2014/03/i-peninta-pio-plousii-ellines-tis-amerikis/
March 21, 2014 10:45 pm Category: WashingtonΑμερικηΟμογενειαΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ 1 Comment A+ / A-
Περιουσία αξίας 36 δισεκατομμυρίων δολαρίων έχουν οι πενήντα πλουσιότεροι Ελληνοαμερικανοί, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του αγγλόφωνου «Εθνικού Κήρυκα» της Νέας Υόρκης, «The National Herald». Ανάμεσα σ’ αυτούς συμπεριλαμβάνονται και τουλάχιστον δεκαπέντε ομογενείς που έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η έρευνα δείχνει ότι πρόκειται για επιχειρηματίες, επιστήμονες και επενδυτές από κάθε κλάδο και τομέα. Όπως επισημαίνεται, η ελληνική ομογένεια της Αμερικής είναι η δεύτερη σε οικονομική επιφάνεια και ευρωστία εθνικότητα ανάμεσα στην πανσπερμία που συγκροτεί το μωσαϊκό της αμερικανικής κοινωνίας, ενώ είναι η πρώτη στην παιδεία και στη μόρφωση.
Στη συνέχεια αναφέρεται ότι υπάρχουν πολλά πρόσωπα τα οποία είναι πολύ γνωστά στην Ομογένεια, και άλλα όχι, ενώ αρκετά ήταν στον κατάλογο και τα περασμένα χρόνια.
Η ομογενειακή εφημερίδα δημοσιεύει τον κατάλογο με όλα τα ονόματα των πενήντα ομογενών, την ηλικία τους, τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματικούς κλάδους που δραστηριοποιούνται, καθώς και το χρηματικό ποσό της συνολικής περιουσίας τους.
Στον κατάλογο συμπεριλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, οι: Οικογένεια Χασιώτη – Λίλυ Χασιώτη-Μπέντα, Τζον Κατσιματίδης, Τζον Πολ Ντετζόρια, Τζορτζ Αργυρός, Μάικλ Τζαχάρης, Πίτερ Πίτερσον, Τζορτζ Λογοθέτης, Ντιν Μητρόπουλος, Ευστάθιος Βαλιώτης, Αλεξ Σπανός, Κώστας και Τομ Καρτσώτης, Τεντ Λεόνσης, Τζον Κάλαμος, Τζορτζ Μάρκους, Τζορτζ Μπεχράκης, Γιώργος Σακελλάρης, Τζον Παγιάβλας, Πίτερ Αγγελος, Τζον Παπατζόν, Σωτήριος Βαχαβιώλος, Βασίλειος Σταυρόπουλος, Ευάγγελος Τσακόπουλος, Θεόδωρος Σπυρόπουλος, Αριάννα Στασινοπούλου-Χάφινγκτον, Ανδρέας Λιβέρης, Τζον Λυκουρέντζος, Τίνα Φέι, Τζέιμς Γιαννόπουλος και Ρίτα Γουίλσον.
ΠΗΓΗ: ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΗΡΥΚΑΣ, Αθηναϊκό Πρακτορείο, ANA-MPA

ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ…

                                               ΤΑ  ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ…                    
                                                                                                     
    
                            Και  να  που  καταφέραμε  μάρτυρες  να  γενούμε, 
                            την  ώρα  του  θανάτου  μας  σα  θέαμα  να  ζούμε.
                            Τι  και  αν  προλάλησαν  κάποιοι  σοφοί  το  πάλαι 
                            και  σήμερα  να  ευχόμαστε  Θεέ  το  χέρι  βάλε.
                            Παραδοθήκαμε  άβουλα  στη  λήθη  την  αιώνια, 
                            σαν  άγαλμα  μαρμάρινο  του  λέοντα  στη  Χαιρώνεια.
                            Κάποτε  ήμουν  πρόπολος  στις  Μούσες  του  Ελικώνα, 
                            σήμερα  δούλος  είμαι  σε  λέσχης  τον  «αγώνα».
                            Και  ξύπνιος  ονειρεύομαι  για  τις  στιγμές  εκείνες, 
                            ξύπνιος  κοιμούμαι  και  γροικώ  αχούς  απ’ τις  Μυκήνες.
                            Σίγουρα  δεν  ονειρεύτηκα  αυτά  που  τώρα  ζω, 
                            στα  τάρταρα  πορεύομαι  χωρίς  ανασασμό.
                            Να  βάλει  ο  Θεός  το  χέρι  του  μαζί  με  το  δικό  μου, 
                            μπας  και  γλυτώσω  απ’ το  κακό  και  τον  κατατρεγμό  μου.
                             
            
                                                                                     Γιώργος  Δουζένης

                                                                                          Σεπ.  2011
                                                                                 Συλλογή  "ΑΝΘΡΩΠΟΣ"

Και οι αποκαλύψεις Σνόουντεν και τα WiκiLeaks προιόν υποκλοπής ήταν.Δεν τ' απαγόρευσε όμως καμία Δικαιοσύνη.Κυρά Θέμιδα τ' ακούς;


Τετάρτη, Απριλίου 16, 2014

Και οι αποκαλύψεις Σνόουντεν και τα WiκiLeaks προιόν υποκλοπής ήταν.Δεν τ' απαγόρευσε όμως καμία Δικαιοσύνη.Κυρά Θέμιδα τ' ακούς;


από: http://logia-tou-aera.blogspot.gr/2014/04/wiileaks.html

Τι φοβάται ο κ. Δένδιας;


        
Οι αποκαλύψεις Σνόουντεν, που συγκλόνισαν την υφήλιο, είναι προϊόν υποκλοπής. Δηλαδή, πράξη κακουργηματικού χαρακτήρα. Οπως και η διαρροή απορρήτων εγγράφων από τον Τζούλιαν Ασάνζ (WikiLeaks) που προκάλεσαν αίσθηση και αναταράξεις.
       

Ομως ελάχιστοι στάθηκαν στο έκνομο των υποκλοπών και της διαρροής. Προείχε το περιεχόμενο. Εξ ου και ηγέτες χωρών, όταν έμαθαν ότι οι Αμερικανοί παρακολουθούσαν το τηλέφωνό τους, εξεμάνησαν και ζήτησαν εξηγήσεις από τον Ομπάμα, ενώ ΟΛΑ τα μήντια του κόσμου φιλοξένησαν -και ασχολήθηκαν εκτενώς με- το παράνομο υλικό που είχαν στη διάθεσή τους. 
Οι μόνοι που αντέδρασαν ήσαν όσοι είχαν τη φωλιά τους χεσμένη, με το συμπάθιο. Δηλαδή οι Αμερικανοί.
Και γι' αυτό προσπάθησαν με κάθε τρόπο να κυνηγήσουν τον Σνόουντεν και να αναχαιτίσουν τον καταιγισμό των αποκαλύψεων. Κατ' αναλογίαν, η επιστολή Δένδια προς την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου και η επακόλουθη απαγόρευση για χρήση «παρανόμως κτηθέντος οπτικοακουστικού υλικού» (βίντεο της Χρυσής Αυγής δηλαδή) αποκαλύπτει προφανή φόβο των κυβερνώντων. Βάσιμος φόβος: ενδεχόμενη επιβεβαίωση κυβερνητικών παρεμβάσεων στη Δικαιοσύνη για να κηρυχτεί εγκληματική οργάνωση η Χ.Α., θα μπορούσε να αποδειχθεί πολιτικά και εκλογικώς καταστροφική. Για την κυβέρνηση και τη Ν.Δ. 
Εκπαλαι επίδικο θέμα η χρήση προϊόντων υποκλοπής. Και όχι άδικα. Δυσώνυμες Υπηρεσίες και πάσης φύσεως «τυφλοπόντικες» μπορούν να καταστρέψουν ανθρώπους δίνοντας στη δημοσιότητα στοιχεία της προσωπικής τους ζωής, δηλαδή προσωπικά δεδομένα. Αν συνυπολογιστεί το ότι η αποσπασματική χρήση και το ενδεχόμενο χάλκευσης είναι πολύ πιθανά σε τέτοιες περιπτώσεις, προκύπτει εύλογη η ανάγκη για θεσμική προστασία της ιδιωτικής ζωής. Το πρόβλημα περί την χρήση ή την απαγόρευση ανακύπτει όταν οι αποκαλύψεις δεν αφορούν την ιδιωτικότητα, αλλά «τον δημόσιο ρόλο» προσώπου και τη «δημόσια ζωή». 
Τον Ιούνιο του 2010, ο Μπερλουσκόνι, θορυβημένος απο τις καταιγιστικές αποκαλύψεις για τον βίο και την πολιτεία του, κατέφυγε στην απαγόρευση. Προσπάθησε να περάσει νόμο με τον οποίο -όπως υπενθυμίζει από την «Αυγή» ο Βασίλης Μουλόπουλος- «απαγόρευε τη χρήση (σ.σ. προϊόντων υποκλοπής, όπως βίντεο κ.τ.λ.) από τη δικαστική έρευνα και την αναπαραγωγή τους από τα ΜΜΕ ως προϊόντων εγκλήματος που παραβίαζαν προσωπικά δεδομένα». Οξύτατες υπήρξαν οι αντιδράσεις από το δικαστικό σώμα και τα ΜΜΕ. Για «πράξη αυθαιρεσίας» μίλησε ο διευθυντής της «Ρεπούμπλικα», ενώ ο Στέφανο Ροντοτά, έγκυρος νομικός και ένας από τους συγγραφείς της «Ευρωπαϊκής Χάρτας των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων», κατήγγειλε το νόμο-φίμωτρο και σημείωσε ότι η ιδιωτικότητα των προσώπων είναι σεβαστή και προστατευτέα όταν «η είδηση και τα συμβάντα δεν έχουν καμμιά σχέση με τον δημόσιο ρόλο τους ή με τη δημόσια ζωή τους». 
Και πρόσθεσε τα εξής: «Στη Δημοκρατία δεν αρκούν οι θεσμικοί έλεγχοι (κοινοβουλευτικοί, δικαστικοί), είναι απαραίτητη η διαφάνεια. Και γι' αυτό το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων έχει υπογραμμίσει με έμφαση ότι η θεμελιώδης αυτή δημοκρατική ανάγκη καθιστά νόμιμη τη δημοσίευση ειδήσεων που προστατεύονται από μυστικότητα». 
Προ καιρού κατεγράφη με κρυφή κάμερα ο χρηματισμός δημοσίου λειτουργού (του Χάρη Τομπούλογλου, προέδρου του Νοσοκομείου Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού»). Το παράνομο υλικό φιλοξενήθηκε κατά κόρον απο τα μήντια. Ωστόσο, ουδεμία δικαστική παρέμβαση υπήρξε τόσο για απαγόρευση της προβολής όσο και για διώξεις με αφορμή την παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Και σωστά. Το επ' αυτοφώρω του χρηματισμού αφορά τον ρόλο δημοσίου λειτουργού και όχι την ιδιωτικότητά του. 
Κατά τούτο, τι ακριβώς προστατεύεται με την πρωτοβουλία του κ. Δένδια και την απαγόρευση που επεβλήθη από την Εισαγγελία; Οι δέουσες ενέργειες, τις οποίες ζήτησε ο υπουργός, ενισχύουν την «ανάδειξη της αλήθειας» και προστατεύουν «τον δημόσιο βίο από οποιαδήποτε απόπειρα εκβιασμού», όπως διατείνεται ο κ. Δένδιας, ή κατατείνουν στο αντίθετο: Δηλαδή, στην απόκρυψη στοιχείων που ενδεχομένως ενοχοποιούν στελέχη της κυβέρνησης; 
Κανένας παλιάνθρωπος, κανένα σκοτεινό κέντρο, κανένα βυσσοδομείν δεν μπορούν να πλήξουν και να εκβιάσουν μια δημοκρατική κυβέρνηση που είναι διαφανής και άψογη. Αρκεί πράγματι να είναι.

http://www.enet.gr/