Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

“Δεν πουλάω!”

ΤΡΊΤΗ, 1 ΙΟΥΛΊΟΥ 2014


“Δεν πουλάω!”

του Νίκου Μπογιόπουλου
Λένε ότι άμα ξεπουλήσουν τα πάντα θα μειωθεί 
η ένταση της λιτότητας. Θα έρθει η «ανάπτυξη». 
Λένε ότι ξεπουλώντας στρατηγικούς τομείς θα μειώσουν 
το χρέος, και μάλιστα τη στιγμή που στερούν έσοδα 
και κέρδη από το Δημόσιο για να τα χαρίσουν 
απευθείας στους κεφαλαιοκράτες. Η απάτη είναι αυταπόδεικτη. 
Αλλά πάμε στην ουσία:
   Παρατήρηση πρώτη: Αν το ξεπούλημα είναι «αναπτυξιακό»
 και «φιλολαϊκό», γιατί η Ελλάδα δε γνώρισε καμία 
φιλολαϊκή ανάπτυξη, παρά τις Ούλεν, τις Πάουερ, τις Πεσινέ, τους Τομ Πάπας, 
τους Ωνάσηδες, τους εθνικούς εργολάβους, τους εθνικούς προμηθευτές 
και τους εθνικούς «νταβατζήδες», που της πίνουν το αίμα από συστάσεώς της;
   Παρατήρηση δεύτερη: Το καπιταλιστικό κράτος είναι παρακολούθημα των 
μονοπωλίων. Το καπιταλιστικό κράτος τα πιάνει από τις ιδιωτικές «Ζήμενς». 
Το καπιταλιστικό κράτος τα βάρη των ιδιωτικών «Λίμαν Μπράδερς» 
στις ΗΠΑ, των ιδιωτικών «Μπάνκια» στην Ισπανία, των ιδιωτικών τραπεζών 
στην Ελλάδα, τα φορτώνει στο δημόσιο ταμείο. Και από εκεί στην πλάτη...
των λαών. Εφόσον, λοιπόν, ο λεγόμενος δημόσιος τομέας του καπιταλιστικού κράτους 
δουλεύει για λογαριασμό των ιδιωτών, από πού προκύπτει ότι το ολικό ξεπούλημά του 
στους ιδιώτες θα είναι υπέρ του λαού και όχι εις βάρος του λαού, όπως συνέβαινε 
με το έως τώρα μερικό ξεπούλημά του;
Η σχέση χρέους – ιδιωτικοποίησης
   Ας δούμε κατά πόσο ισχύει ότι το ξεπούλημα και η εκποίηση του δημόσιου πλούτου 
που περιγράφονται με όλους τους δυνατούς ευφημισμούς(ιδιωτικοποίηση, 
αποκρατικοποίηση, μετοχοποίηση, μισθώσεις παραχώρησης κ.λπ.), ενισχύουν, 
τάχα, τα δημόσια ταμεία και απαλλάσσουν τη χώρα από χρέη.
   Οι κυβερνώντες, που σήμερα είναι συγκυβερνώντες, την τελευταία 25ετία έχουν 
διαπράξει τα κάτωθι: 
Ξεπούλησαν (και ξαναξεπούλησαν) τον Σκαραμαγκά και όλη σχεδόν 
την ναυπηγική βιομηχανία. Αλλά αυτό σε τι «βοήθησε» τα οικονομικά του κράτους; 
Ξεπούλησαν την ΑΓΕΤ. Αλλά αυτό σε τι «τόνωσε» τα δημόσια ταμεία; 
Ξεπούλησαν τον ΟΤΕ. Αλλά αυτό σε τι απέτρεψε την πτώχευση; 
Ξεπούλησαν πάνω από το 90% του τραπεζικού τομέα. Αλλά αυτό σε τι «έσωσε»
         την οικονομία; 
Ξεπούλησαν το λιμάνι του Πειραιά. Αλλά αυτό σε τι «βελτίωσε» την οικονομία; 
Ξεπούλησαν την «Ολυμπιακή». Αλλά αυτό σε τι απομάκρυνε την χρεοκοπία; 
Ξεπούλησαν τη διώρυγα της Κορίνθου. Αλλά αυτό σε τι απομάκρυνε τα «κουρέματα»; 
Ξεπούλησαν τους οδικούς άξονες της χώρας. Αλλά αυτό σε τι συνέβαλε 
     για τον  «κατευνασμό των αγορών»;

   Επίσης μέχρι το 2004, δηλαδή μια ολόκληρη πενταετία πριν από την εκδήλωση της 
κρίση και αρκετά χρόνια πριν αρχίσουν να επικαλούνται προσχηματικά το χρέος 
για να κόβουν μισθούς και συντάξεις, το ΠΑΣΟΚ είχε διαπράξει τα εξής:
Ξεπούλησε το 48,5% της ΔΕΗ.
Ξεπούλησε το 38% της ΕΥΔΑΠ.
Ξεπούλησε το 64% από τα «Ελληνικά Πετρέλαια».
Ξεπούλησε το 49% του ΟΠΑΠ.
Ξεπούλησε το 92% της Εθνικής Τράπεζας.
Παρέδωσε το αεροδρόμιο των Σπάτων στους Γερμανούς.
Παρέδωσε τη γέφυρα του Ρίου στους Γάλλους.
Παρέδωσε την Αττική Οδό στον Μπόμπολα κ.ο.κ.

   Το αποτέλεσμα ήταν όλες αυτές οι εκποιήσεις - που πάντα βαφτίζονται 
«αξιοποίηση» - σε τίποτα να μην εμποδίσουν την εκτίναξη του δημόσιου χρέους. 
Συγκεκριμένα:
Το 2000 το δημόσιο χρέος της χώρας ήταν 139,2 δισ. ευρώ.
Το 2004 το δημόσιο χρέος είχε ανέλθει στα 201,2 δισ. ευρώ.
Το 2009 το δημόσιο χρέος έφτασε στα 298,5 δισ. ευρώ.
Το 2014 - παρά το «κούρεμα» χρέους ύψους 130 δισ. ευρώ το 2011, το δημόσιο χρέος 
της χώρας θα κλείσει στα 320 δισ. ευρώ.
   Ερώτημα: Με βάση τα προηγούμενα, από πού προκύπτει έστω κι ένας κόκκος 
αλήθειας αυτής της απίστευτης εγχώριας και ευρωενωσιακής προπαγάνδας 
που κατακλύζει το δημόσιο βίο, ότι τάχα «η μείωση του δημόσιου χρέους 
περνάει μέσα από τις ιδιωτικοποιήσεις και τις αποκρατικοποιήσεις 
του δημόσιου τομέα»;…
Το ξεπούλημα αυξάνει το χρέος!
   Τα συμπεράσματα είναι προφανή:
   Πρώτον, εμφανίζουν σαν «σωτηρία» την ίδια καταστροφική πολιτική που έχει γεμίσει 
τα ταμεία των κεφαλαιοκρατών και έχει εκτινάξει τα δημόσια χρέη.
   Δεύτερον, παρουσιάζουν σαν «φάρμακο» την ίδια εκείνη δηλητηριώδη πολιτική 
που έχει διαλύσει την Ελλάδα.
   Τρίτον, ισχυρίζονται πως παραμένει «επιβεβλημένος» εκείνος ακριβώς 
ο «μονόδρομος» του ξεπουλήματος που ακολουθούν επί δεκαετίες, με τα γνωστά 
αποτελέσματα.
   Τέταρτον, αποκαλούν «φιλόδοξη» και «αναγκαία» την ίδια πολιτική που έχει 
χρεοκοπήσει τους Έλληνες και τους έχει αποστερήσει το δημόσιο πλούτο τους.
   Πέμπτον, έχουν ορκιστεί πίστη στο ξεπούλημα πολύ πριν εμφανιστεί η «τρόικα». 
Πολύ πριν ανακαλύψουν ως πρόσχημα το δημόσιο χρέος και τα ελλείμματα.
   Τα πράγματα είναι απλά και συγκεκριμένα:
   Αν ξεπουλάνε για να μειώσουν τα χρέη - και όχι για να ενισχύσουν 
την κερδοφορία της ολιγαρχίας παραδίδοντάς της ό,τι απέμεινε από την δημόσια 
περιουσία - τότε:
Πώς γίνεται από το 2000 μέχρι το 2004, την εποχή του μεγάλου «εκσυγχρονιστικού» 
κύματος της εκποίησης, το δημόσιο χρέος, αντί μείωσης, νααυξήθηκε κατά 62 δισ. ευρώ;

Πώς γίνεται από το 2004 μέχρι το 2009, την περίοδο του ξεπουλήματος της «ήπιας προσαρμογής», της «Cosco», της διάλυσης της Ολυμπιακής και της εν συνόλω 
εκποίησης του ΟΤΕ, το χρέος αντί μείωσης, να αυξήθηκε κατά 97,3 δισ. ευρώ;

Πώς γίνεται μόνο από το 2009 μέχρι το 2011, την περίοδο που τίναξαν στον αέρα 
τα νοσοκομεία, έβαλαν λουκέτο στις διαδρομές του ΟΣΕ στην μισή Ελλάδα (!), 
επέκτειναν τη δράση των ιδιωτών στον τομέα της ενέργειας, το χρέος αντί να μειώνεται, 
έφτασε προ «κουρέματος» να έχει αυξηθεί κατά 68,5 δισ. ευρώ;

   Τα πράγματα είναι απλά και συγκεκριμένα: 
   Κατά την περίοδο 2000 - 2013,  το χρέος – συμπεριλαμβανόμενου του «κουρέματος» 
- όχι μόνο δεν μειώθηκε αλλά αυξήθηκε κατά 179,5 δισ. ευρώ (!), δηλαδή 
υπερδιπλασιάστηκε και αυξήθηκε με ρυθμό 129%! Το χρέος μετά και το «κούρεμα» 
του 2011, αυξάνεται. Δεν μειώνεται. Κι αυτά συμβαίνουν σε περίοδο γενικού ξεπουλήματος…
   Συμπέρασμα:
   Δεν ξεπουλούν για να «μειώσουν» το χρέος ή τα ελλείμματα. Συμβαίνει 
ακριβώς το αντίθετο: Όσο περισσότερο ξεπουλούν, τόσο περισσότερο το χρέος 
αυξάνει!
   Δεν ξεπουλούν για να «πληρώσουν τα χρέη της χώρας». Ξεπουλούν για να 
εκπληρώσουν το μόνο χρέος που αναγνωρίζουν και το μόνο «χρέος» που τους 
καθοδηγεί: Είναι το ταξικό τους χρέος, που «επιβάλλει» το ξεπούλημα.
   Δεν πρόκειται περί «κοινωνικής ευθύνης». Ο.τι κάνουν συνιστά αδίστακτη 
και στυγνή εφαρμογή μιας αντικοινωνικής πολιτικής που αποστερεί το λαό από τα πάντα: 
Από το μισθό, από τη σύνταξη και από τα φάρμακα μέχρι τη ΔΕΗ, 
τους αιγιαλούς, τις… Θερμοπύλες και οτιδήποτε έχει απομείνει να θυμίζει δημόσια 
περιουσία.
   Δεν ξεπουλούν για να μειωθούν οι τιμές και για να βελτιωθούν οι υπηρεσίες. 
Τίποτα απ΄ ό,τι ξεπούλησαν δεν φτήνυνε και δεν αναβαθμίστηκε ποιοτικά. 
   Διαπράττουν πολιτικό και οικονομικό έγκλημα. Η καθολική παράδοση στους 
«ιδιώτες» μιας δημόσιας περιουσίας που ο λαός τη δημιούργησε με το αίμα 
και τον ιδρώτα του, είναι πολιτικό έγκλημα. Που έχουν το θράσος να το βαφτίζουν 
«εθνική υπευθυνότητα» και «εθνικό χρέος».
   Το μέγεθος του εγκλήματος είναι τέτοιο που αναδεικνύει το πραγματικό χρέος. 
Το πραγματικό χρέος είναι ο – πραγματικός – ιδιοκτήτης αυτού του πλούτου 
να αντιδράσει. Ο λαός να αντιδράσει. Και απέναντι στην ενότητα των εκποιητών 
και των «κορακιών» να αντιπαρατάξει την δική του ενότητα. Διατυπωμένη 
με τρόπο απερίφραστο: «Δεν πουλάω»!
από το "enikos.gr"
μεταφορά από: http://seisaxthia-epam.blogspot.gr/2014/07/blog-post_7393.html

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Τί σχέσις ὑπάρχει ἀνάμεσα στόν Μαυραγάνη καί στόν Ἐμβέρ Χότζα;

Τί σχέσις ὑπάρχει ἀνάμεσα στόν Μαυραγάνη καί στόν Ἐμβέρ Χότζα;

 
 
 
 
 
 
2 Votes

Καλησπέρα αδέλφια!
Έτσι, για να πάει καλά το σαββατοκύριακο, είπα να βάλω ένα ακόμη Quiz.
Από τη μία, ο Εμβέρ Χότζα, πρώην δικτάτορας της Αλβανίας. Από την άλλη, ο Γ. Μαυραγάνης, νυν υπουργός της κυβερνησούλας.
Βρείτε τις διαφορές! Όταν τις βρείτε, θα σας πω τις ομοιότητες…Τί σχέσις ὑπάρχει ἀνάμεσα στόν Μαυραγάνη καί στόν Ἐμβέρ Χότζα;
.
.
Ας το πάρει λοιπόν το “ποτάμι” (όχι του Θεοδωράκη, το άλλο), νωρίς σήμερα.
Τονίζω ότι: ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ή ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ ( Γεώργιος Μεταξάς ) ΑΝ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ ΕΥΠ ΚΑΙ ΜΙ6. Τα στοιχεία και οι μαρτυρίες του οικογενειακού περιβάλλοντος, είναι αδιάσειστα.
Πριν από αρκετά χρόνια, στο Κιάτο εγκαταστάθηκε η οικογένεια Μαυραγάνη. Το όνομά της το πήρε από την ποικιλία σιταριού που καλλιεργούσε η οικογένεια. Δύο από τα παιδιά της οικογενείας (ήταν πολύτεκνη με 4 αγόρια και 2 κορίτσια αν θυμάμαι καλώς), ξεχώρισαν. Ο Επαμεινώνδας και ο Αλέξανδρος. Η βρετανική αντικατασκοπεία, στην προσπάθειά της να αποσταθεροποιήσει τα Βαλκάνια, “ανακάλυψε” αυτά τα δύο παιδιά, τα εκπαίδευσε και τα χρησιμοποίησε.
Ο μεν Αλέξανδρος (εδώ διορθώνω παλαιότερο κείμενό μου όπου τον αναγράφω ως Αντώνη), εκπαιδεύτηκε αρχικά στην Αγγλία και στη συνέχεια στο Βατικανό σε θέματα κομμουνισμού και διακυβέρνησης.
Την ίδια εποχή, ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ Εμβέρ Χότζα, φεύγει από την Αλβανία για “εκπαίδευση”, κατ’ υπόδειξην της βρεττανικής αντικατασκοπίας, μαζί με τον πατέρα του. Από εκείνη τη στιγμή, εξαφανίζονται τα ίχνη τους. Λίγους μήνες αργότερα, ο Αλέξανδρος Μαυραγάνης (σωσίας του Εμβέρ Χότζα), παντρεύεται αλβανή στη Ρώμη και πάει στην Αλβανία, όπου γίνεται Εμβέρ Χότζα στη θέση του Εμβέρ Χότζα.
Το ίδιο διάστημα, ο αδελφός του, έχοντας εκπαιδευτεί από τη βρετανική αντικατασκοπεία σε θέματα διπλωματίας, αναλαμβάνει αρχηγός της ελληνικής αντικατασκοπείας. Κατά τη διάρκεια του β’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο “Εμβέρ Χότζα” κατέβηκε δύο φορές στο Κιάτο με το τραίνο, να δεί την οικογένειά του, ντυμένος με ΣΤΟΛΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΓΚΕΣΤΑΠΟ!!!
Και να που σήμερα, οι Μαυραγαναίοι ξανά στο προσκήνιο! Ο ανηψιός του “Εμβέρ Χότζα”, με master (1989) και διδακτορικού (1992) από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (UCL) στην Εναρμόνιση Φορολογίας Επιχειρήσεων στην ΕΕ, το πανεπιστήμιο – φυτώριο της ΜΙ6, “ιδιοκτησίας” του Νταβίντ ντε Ρόθτσιλντ, αναλαμβάνει το Υπουργείο Οικονομικών…
Με τις υγείες μας…

O Ναός της Αθηνάς Αφαίας

Τρίτη, 24 Ιουνίου 2014

O Ναός της Αθηνάς Αφαίας

O Ναός της (Αθηνάς) Αφαίας βρίσκεται στην Αίγινα, στο ιερό αφιερωμένο στην ομώνυμη θεότητα. Βρίσκεται σε ύψος 160 μέτρων στην ανατολική πλευρά του νησιού. Το ιερό επίσης βρίσκεται 29 περίπου χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της Ακρόπολης των Αθηνών.

Η θεότητα ταυτίζεται με την κρητική Δίκτυννα ή Βριτόμαρτη. Σύμφωνα με μια σύμπτυξη μύθων από την ελληνική μυθολογία, ο βασιλιάς της Κρήτης Μίνως ερωτεύθηκε τη Βριτόμαρτη και την κυνηγούσε και εκείνη για να γλιτώσει έπεσε στη θάλασσα. Την έσωσαν όμως ψαράδες που τη μετέφεραν στην Αίγινα, αλλά κι εκεί την κυνηγούσε ένας από αυτούς. Κατέφυγε λοιπόν στο ιερό άλσος της Άρτεμις και εξαφανίστηκε με τη βοήθεια της θεάς. Σίγουρη είναι η σχέση της με την Άρτεμις, καθώς αλλού αναφέρεται η Βριτόμαρτις ως νύμφη, κόρη της, ενώ η ίδια η Άρτεμις έχει τα λατρευτικά ονόματα Αφαία, Βριτόμαρτη, Δίκτυννα[2].


Όταν οι ντόπιοι έψαξαν να τη βρουν βρήκαν στη θέση της ένα άγαλμα κι έτσι την ονόμασαν Αφαία (δηλαδή άφαντη). Στη θέση εκείνη ίδρυσαν αργότερα οι Αιγινήτες ένα ιερό και αργότερα χτίστηκε ναός, ο οποίος χρονολογείται στις αρχές του 5ου αιώνα π.Χ. μετά τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας, στην οποία πήρε μέρος και το νησί. Η εύρεση της θεότητας πραγματοποιήθηκε μετά την ανακάλυψη αρχαϊκής επιγραφής. O αρχικός τύπος του ονόματός της είναι Άφα. Το ιερό της Αφαίας το αναφέρει ο Παυσανίας. Πριν βρεθούν οι επιγραφές, το θεωρούσαν ιερό της Αθηνάς ή του Ηρακλή.

ἐν Αἰγίνῃ δὲ πρὸς τὸ ὄρος τοῦ Πανελληνίου Διὸς ἰοῦσιν, ἔστιν Ἀφαίας ἱερόν, ἐς ἣν καὶ Πίνδαρος ᾆσμα Αἰγινήταις ἐποίησε. φασὶ δὲ οἱ Κρῆτες-- τούτοις γάρ ἐστι τὰ ἐς αὐτὴν ἐπιχώρια--Καρμάνορος τοῦ καθήραντος Ἀπόλλωνα ἐπὶ φόνῳ τῶ Πύθωνος παῖδα Εὔβουλον εἶναι, Διὸς δὲ καὶ Κάρμης τῆς Εὐβούλου Βριτόμαρτιν γενέσθαι: χαίρειν δὲ αὐτὴν δρόμοις τε καὶ θήραις καὶ Ἀρτέμιδι μάλιστα φίλην εἶναι: Μίνω δὲ ἐρασθέντα φεύγουσα ἔῤῥιψεν ἑαυτὴν ἐς δίκτυα ἀφειμένα ἐπ' ἰχθύων θήρᾳ. ταύτην μὲν θεὸν ἐποίησεν Ἄρτεμις, σέβουσι δὲ οὐ Κρῆτες μόνον ἀλλὰ καὶ Αἰγινῆται, λέγοντες φαίνεσθαί σφισιν ἐν τῇ νήσῳ τὴν Βριτόμαρτιν. ἐπίκλησις δέ οἱ παρά τε Αἰγινήταις ἐστὶν Ἀφαία καὶ Δίκτυννα ἐν Κρήτῃ.
Παυσανίας, Ελλάδος περιήγησις, Βιβλίο Β', κεφ. 30 παρ.3 [1]

Ο χώρος του ιερού παρουσιάζει ίχνη λατρείας από την ύστερη Μυκηναϊκή περίοδο (1300 π.Χ.) γυναικείας θεότητας της γονιμότητας.


Στη σπηλιά που λέγεται από το μύθο ότι κρύφτηκε η Βριτόμαρτις όταν έφτασε στην Αίγινα βρέθηκαν ειδώλια προελληνικής γυναικείας θεότητας, της Ευγονίας. Αργότερα η θεότητα αυτή ταυτίστηκε με τη θεά Αθηνά και έτσι προκέυψε η Αφαία Αθηνά.

Ο ναός που σώζεται σήμερα χρονολογείται γύρω στο 500-490 π.Χ.: είναι ο δεύτερος, καθώς ο πρωιμότερος δωρικός χρονολογείται στο 570-560 π.Χ. και καταστράφηκε από πυρκαγιά γύρω στο 510 π.Χ. Βαθμιαία το ιερό της Αφαίας παρήκμασε μετά και την αθηναϊκή κυριαρχία στην Αίγινα και μόνο κάποιες επισκευές έγιναν τον 4ο αι. π.Χ. Μέχρι το τέλος του 2ου αιώνα είχε πια εγκαταλειφθεί. Ο ναός θεωρείται ως κορυφαία δημιουργία της αρχαϊκής αρχιτεκτονικής και πιστεύεται ότι αποτέλεσε το ναό πρότυπο για τους αρχιτέκτονες του Παρθενώνα, Ικτίνο και Καλλικράτη. 

Στο πλάτωμα του υψώματος στα βορειοανατολικά του νησιού, φαίνεται ότι είχε ιδρυθεί ένας μικρός ναός που δεν σώζεται κανένα ίχνος του. Ανακαλύφθηκε κατά τις ανασκαφές, στα θεμέλια του βωμού, που υπήρχε εμπρός από τον ναό. 

Αρχιτεκτονική

Ο ναός είναι δωρικός περίπτερος, με 12 μονολιθικούς κίονες[3] (εκτός από τρεις που έχουν σπόνδυλους) στις μακρές και 6 στις στενές πλευρές. Στηρίζεται σε κρηπίδα τριών βαθμίδων, έχει πρόδομο και οπισθόδομο με δύο κίονες εν παραστάσι και σηκό που χωρίζεται σε τρία κλίτη που σχηματίζονται με δύο δίτονες κιονοστοιχίες. Η είσοδος βρισκόταν στην ανατολική πλευρά. Η στέγη του ναού είχε κάλυψη από πήλινη κεράμωση κορινθιακού τύπου. Οι διαστάσεις του ναού στο στυλοβάτη είναι 13,77 επί 28,81 μ. και είναι κατασκευασμένος από τοπικό πωρόλιθο. 


Ο ναός της Αφαίας ήταν ιδιαίτερα γνωστός από την αρχαιότητα για τα αετώματα, τα οποία κοσμούσαν και τις δύο στενές πλευρές του ναού. Τα γλυπτά των αετωμάτων ήταν πολύχρωμα και ήταν φτιαγμένα από παριανό μάρμαρο, με θεματολογία παρμένη από τον Τρωικό Πόλεμο, στον οποίο συμμετείχαν ντόπιοι πολεμιστές και απόγονοι του βασιλιά του νησιού Αιακού (Αίας ο Τελαμώνιος, Τεύκρος, Αχιλλέας), αλλά και από την πρώτη εκστρατεία εναντίον του Λαομέδοντα της Τροίας με αρχηγό τον Ηρακλή, όπου συμμετείχε ο γιος του Αιακού, Τελαμών. Κεντρική φιγούρα είναι η θεά Αθηνά: στο εσωτερικό του ναού, στο σηκό, φυλασσόταν το χρυσελεφάντινο άγαλμα της θεάς, για την προστασία του οποίου προστέθηκαν κιγκλιδώματα τόσο στον πρόναο όσο και στον οπισθόδομο. 

Παλαιότερα είχε σχεδιαστεί και κατασκευαστεί άλλο αέτωμα για την ανατολική πλευρά, το οποίο αργότερα αντικαταστάθηκε. Προκύπτει πως παρίστανε ένα μύθο σχετικά με την αρπαγή της Αφαίας από το Δία. Παρομοίως είχε ξεκινήσει και η κατασκευή του αετώματος για τη δυτική πλευρά με θέμα την Αμαζονομαχία. Πριν όμως ολοκληρωθεί η κατασκευή του πάρθηκε απόφαση για το σχεδιασμό και την κατασκευή άλλων αετωμάτων με διαφορετικό θέμα. Ο λόγος θεωρείται κυρίως πολιτικός. Οι Αιγινήτες πρόβαλαν το νησί τους ως πατρίδα του γένους του Αιακού. Κατά τα τέλη του 6ου αιώνα π.Χ., όταν η Αίγινα απειλούνταν από τους Αθηναίους, οι Αιγινήτες αποφάσισαν την αλλαγή των αετωμάτων για να τονίσουν την καταγωγή τους από τον Αιακό κια τα κατορθώματά τους. 

Αρχαιολογικές ανασκαφές

Γύρω στο 3ο αι. μ.Χ. αφαιρέθηκαν οι μεταλλικοί σύνδεσμοι που συγκρατούσαν τα αρχιτεκτονικά μέλη του ναού κι έτσι κάποια τμήματά του κατέρρευσαν. 

Η πρώτη έρευνα έγινε το 1811 από τον Άγγλο αρχιτέκτονα Cockerell και το Γερμανό βαρώνο von Hallerstein, που επισκέφθηκαν το χώρο και ανέσκαψαν τα γλυπτά των αετωμάτων, τα οποία μετέφεραν στην Ιταλία, πουλήθηκαν στο Λουδοβίκο Α' της Βαυαρίας και έτσι το 1828 κατέληξαν στο Μόναχο, όπου βρίσκονται μέχρι σήμερα και εκτίθενται στη Γλυπτοθήκη του Μονάχου. Συστηματική ανασκαφή του μνημείου πραγματοποιήθηκε από το Γερμανικό Αρχαιολογικό Ινστιτούτο το 1901, υπό την εποπτεία των Ad. Furtwangler και H. Thiersch και αργότερα, το 1964-1981, του D. Ohly. Τα έτη 1956-1957 έγιναν αναστηλωτικές εργασίες από τον Α. Ορλάνδο και τον Ε. Στίκα. 


Στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών υπάρχουν λίγα κομμάτια επηρεασμένα από τη χαλκοπλαστική σχολή που άκμασε στο τέλος της αρχαϊκής περιόδου στην Αίγινα. 

Η κατάσταση του αρχαιολογικού χώρου παρουσιάζει προβλήματα, τόσο στην περίφραξη όσο και στη συντήρηση των υποστηρικτικών μονάδων. Το Μάρτιο του 2011, το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο ενέκρινε μελέτη για «την αναβάθμιση του περιβάλλοντος χώρου και για φωτισμό ανάδειξης των ναών Αφαίας και Ελλανίου Διός στην Αίγινα»[4][5]. 


Παραπομπές 
  1. Παυσανίας, Ελλάδος περιήγησις, Βιβλίο Β', κεφ. 30 παρ.3 
  2. Ι. Θ. Κακριδής, Ελληνική μυθολογία, 3ος τόμος, σελ. 273 
  3. Oλόκληρος ο κίονας δηλαδή αποτελείται από ένα ενιαίο κομμάτι μαρμάρου. 
  4. Σελλά, Όλγα (10-03-2011). "Επεμβάσεις λίγες, αλλά απαραίτητες"
  5. "«Λίφτινγκ» και φώτα στον ναό της Αφαίας". Έθνος (ethnos.gr). 10-03-2011.


Ενα wallpaper σχεδιασμένο από το Ελληνικό Αρχείο για το τοποθετήσετε στην οθόνη σας!

ΠΗΓΗ ellinikoarxeio

Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Τὰ μεταλλικὰ σκουπίδια ποὺ βαπτίζονται …ἐξοπλιστικά!!!

Τὰ μεταλλικὰ σκουπίδια ποὺ βαπτίζονται …ἐξοπλιστικά!!!

 
 
 
 
 
 
1 Vote

Τριάντα (30) Δισεκατομμύρια σε εξοπλιστικά, από την μεριά της Ελλάδας…
Και ποιος ξέρει άλλα πόσα, από την μεριά της Τουρκίας…
…δεν εγκρίνονται εύκολα, χωρίς να έχει προηγηθεί η κατάλληλη συναισθηματική προετοιμασία, αυτών που θα βάλουν το χέρι στην τσέπη.
Οι φορολογούμενοι θα πρέπει «αυθόρμητα» να απαιτήσουν αγορές νέων οπλικών συστημάτων ή τουλάχιστον να ΜΗΝ αντιδράσουν ακούγοντας τα τερατώδη ποσά που θα ξοδευτούν. 
Η παράσταση πρέπει να περιλαμβάνει ΑΙΜΑ και ΤΡΟΜΟ για να είναι αληθοφανής. 
Τἐσσερις-πέντε «αναλώσιμοι» στρατιωτικοί, συνήθως από φτωχές οικογένειες, χωρίς πολιτική επιρροή, θα …θυσιαστούν για να ξεκινήσει το πανηγύρι των εξοπλισμών.Τὰ μεταλλικὰ σκουπίδια ποὺ βαπτίζονται ...ἐξοπλιστικά!!!1
Τὰ μεταλλικὰ σκουπίδια ποὺ βαπτίζονται ...ἐξοπλιστικά!!!2Τὰ μεταλλικὰ σκουπίδια ποὺ βαπτίζονται ...ἐξοπλιστικά!!!3Και μιλάμε για κανονικό πανηγύρι, καθώς πρόκειται για σωρεία ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ αγορών, για μεταλλικά ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ που βαφτίζονται και πληρώνονται ως δήθεν υπερσύγχρονα όπλα.
Αν κάποιος στρατιωτικός …τολμήσει να δημοσιοποιήσει οικονομικό σκάνδαλο, θα πληρώσει ακριβά την αυθάδειά του με ΚΑΚΕΣ μεταθέσεις και με αποστρατεία το συντομότερο δυνατόν.
Κατόπιν φυσικά αναλαμβάνουν τα σιωνιστικά ΜΜΕ να προκαλέσουν ρίγη φόβου κι εθνικής ντροπής και λίγο μετά ακούμε για αγορές όπλων πολλών δισεκατομμυρίων, που θεωρούμε «απαραίτητα»,  για να μην ξαναζήσουμε αυτές τις τραγικές στιγμές. 
Εκατοντάδες ένστολα «υπερήφανα» γεράκια στα Ελληνικά και τα Τουρκικά στρατιωτικά επιτελεία, θα ξεπλύνουν τα ματωμένα τους χέρια  με βροχή εκατομμυρίων δολαρίων, από …μίζες!!!Τὰ μεταλλικὰ σκουπίδια ποὺ βαπτίζονται ...ἐξοπλιστικά!!!4
Βέβαια τα εκατομμύρια είναι ψίχουλα, σε σχέση με τα ΔΙΣεκατομμύρια, που θα αρπάξουν οι σιωνιστές έμποροι όπλων, οι οποίοι ελέγχουν και τα ελληνόφωνα ΜΜΕ, τα οποία επίσης θα τσιμπολογήσουν μερίδιο από τις σάρκες μας.Τὰ μεταλλικὰ σκουπίδια ποὺ βαπτίζονται ...ἐξοπλιστικά!!!5
Και μετά, αυτοί οι ίδιοι έμποροι όπλων, με τις καταθέσεις των Δισεκατομμυρίων, θα μας κουνούν  και το δάκτυλο  και θα μας καταγγέλουν για …αντισημιτισμό, διότι η τακτική του «Φωνάζει ο κλέφτης να φύγει ο νοικοκύρης», έχει πάντα επιτυχία.
Για τα ένστολα λαμόγια του στρατού, που έχαιραν πολιτικής και νομικής προστασίας, που οι καριέρες τους απογειώνονταν αναλόγως των δισεκατομμυρίων που …«έσπρωχναν» στις βιομηχανίες όπλων, οι οποίες  επίσης ελέγχονται από τους τοκογλύφους, δεν θα μάθουμε πολλά.
Θα επιστρέψουν κάποια στιγμή στα πόστα τους, για να συνεχίσει το γαϊτανάκι της κλοπής, καθώς έχουν τοποθετηθεί εκεί με εντολές ΕΞΩΘΕΝ από τα γνωστά Λόμπι,  που αποφασίζουν από την Νέα Υόρκη το ΠΟΙΟΣ θα κάνει καριέρα και ΠΟΙΟΣ θα μπει φυλακή!!!

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Τελος εποχης για το limeri.blogspot με "αφορμη" την ακολουθη αναδημοσιευση: ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ ΑΥΤΗ Η ΔΙΚΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ

Πριν κλεισουν τη Βουλη, φροντισαν να..δειξουν τα δοντια τους αρχιζοντας το ΦΙΜΩΜΑ.
Τελος εποχης για το limeri.blogspot
με "αφορμη" την ακολουθη αναδημοσιευση:
ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ ΑΥΤΗ Η
ΔΙΚΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ
ΛΑΟΥ ΜΑΣ
Και μιλάμε για τη δίκη των κορυφαίων Ελλήνων πολιτικών αλλά γιατί όχι και δικαστών, πρωτίστως από τον πλέον αδέκαστο κριτή που είναι η ίδια η ιστορία, γιατί δε δίστασαν με αποφάσεις ντροπής, να προσδώσουν νομιμότητα σε ταπεινωτικά κατοχικά διατάγματα, και στους χειρισμούς δοτών και προσκυνημένων πολιτικών ηγετών, που έβγαλαν στο σφυρί την ίδια
τους τη χώρα...
γράφει ο REPORTO
Όταν κορυφαίοι συνταγματολόγοι (και αυτοί διδάσκουν Σύνταγμα, άρα ξέρουν πολύ καλά και
να το ερμηνεύουν) διατυμπανίζουν ότι το Σύνταγμα της χώρας έχει βιαστεί, ότι έχει καταστεί κουρελόχαρτο, και ότι οι συνταγματικά θεμελιωμένοι θεσμοί έχουν ουσιαστικά παραλύσει, τότε η Ελληνική κοινωνία ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να ανησυχεί για όλα όσα έγιναν αλλα και για κείνα που πρόκειται να ακολουθήσουν.
Με κάποιες επιμέρους και ανώδυνες αποφάσεις της η Ελληνική δικαιοσύνη, επιχείρησε να
χρυσώσει το χάπι της καθολικής υποταγής μιας ολόκληρης χώρας, κι αυτό το έκανε μόνο και
μόνο για να εξασφαλίσει το όποιο άλλοθι υποτιθέμενης αμεροληψίας, προκειμένου...
να μονιμοποιήσει στη συνέχεια με τις αποφάσεις της, κορυφαία κατοχικά διατάγματα
που συνιστούν δίκαιο ντροπής για τη χώρα. Και αυτό είναι το πραγματικό διακύβευμα στο οποίο
όφειλε να αντισταθεί και δυστυχώς δεν το έκανε. Απέδειξε όμως παράλληλα, πως δε διαθέτει τα
κότσια, ούτε τις εξαιρέσεις στο θλιβερό έργο της να στηρίξει με σθένος και σχετική  αποφασιστικότητα. Η κυβέρνηση αρνείται να υλοποιήσει αποφάσεις πχ για τις καθαρίστριες (οι οποίες σήμερα λυντσάρονται από τους πραιτωριανούς της δημόσιας τάξης στο κέντρο της Αθήνας -
Δείτε ΕΔΩ το αίσχος) και τους στρατιωτικούς, αλλά οι εισαγγελείς σιωπούν, φροντίζοντας ίσως να πιστώσουν με χρόνο την κατοχική διοίκηση, για να μην τηρήσει ούτε καν και αυτές τις ανώδυνες δικαστικές αποφάσεις. Ποιός, ποιόν δε σέβεται λοιπόν.
Αλήθεια με τον ίδιο τρόπο θα αντιμετωπιζόταν ο οποιοσδήποτε Έλληνας πολίτης θα αποφάσιζε μόνος του σε ποιες αποφάσεις πειθαρχεί και σε ποιες όχι???
Υποτίθεται ότι η Ελληνική δικαιοσύνη, "τόλμησε" να ακυρώσει επιμέρους κυβερνητικές αποφάσεις, αλλά δεν τόλμησε να απαγορεύσει ρητά στην κατοχική διοίκηση να τις αντικαταστήσει με άλλες (τα γνωστά ισοδύναμα). Έτσι αυτό που έκανε στην πράξη, ήταν να καταφύγει σε ορισμένα ανώδυνα επικοινωνιακά κυρίως τσαλίμια, για να μπορέσει να κρύψει πίσω από αυτά, μια άλλη στάση απέναντι στην πεμπτουσία του κατοχικού δικαίου στο οποίο έχει παραδοθεί η χώρα, οι θεσμοί και η κοινωνία ολόκληρη.
Τι νόημα έχει λοιπόν να αποφασίζεις να αποδοθεί ένα επίδομα στους στρατιωτικούς, όταν δεν εμποδίζεις τη συνολική και 100% φορολόγησή του, για να επιστρέψει αυτούσιο στα ταμεία κι από κει στις τσέπες των δανειστών???
Επομένως, είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός, πως σε όλες τις κρίσιμες αποφάσεις, η Ελληνική
δικαιοσύνη μάλλον υποκρίθηκε ότι δίκασε «στο όνομα του Ελληνικού λαού», ενώ στην
πραγματικότητα συνέπραξε ανοικτά με την κατοχική διοίκηση, «νομιμοποίησε» τα διατάγματά της και δίκασε σε βάρος του Ελληνικού λαού σε τελευταία ανάλυση, καταδικάζοντάς τον.
Αυτή ακριβώς η στρατηγική της σύμπλευση ήταν που καθόρισε την κορυφαία της απόφαση περί της «συνταγματικότητας» του μνημονίου. Και αυτή ακριβώς η στρατηγική της σύμπλευση σηματοδότησε και τις σημαντικότερες σχετικές με αυτό επιμέρους αποφάσεις της (βλέπε κλοπή μικροομολογιούχων κλπ).
Κοινός παρονομαστής αυτού του δικαστικού "κατήφορου", ήταν το υποτιθέμενο «δημόσιο
συμφέρον». Αυτό υποτίθεται ότι εξυπηρέτησαν οι αποφάσεις που έχουν ληφθεί.
Η αξιότιμη κυρία Δικαιοσύνη όμως, δεν μπήκε ούτε μια φορά στον κόπο να επιχειρηματολογήσει και κυρίως να αποδείξει στην ίδια την κοινωνία πρωτίστως, με ποιο τρόπο υπηρετήθηκε το
δημόσιο συμφέρον, όταν η κοινωνία (δηλαδή το δημόσιο), κατά τη διάρκεια αυτής της θλιβερής
διαδρομής απαριθμεί: 7.000 δολοφονημένους… Ξεπαγιασμένα σχολεία και νοικοκυριά…
1,5 εκατομμύριο άνεργους…Μια ολόκληρη χώρα που τη μετέτρεψαν σε απέραντο χρεοστάσιο
Πλιατσικολογημένα ασφαλιστικά ταμεία… Άστεγους… Νεόπτωχους…Δυστυχισμένους…
Απελπισμένους νέους…Νεκροπόλεις εκεί που άλλοτε έσφυζε η καθημερινότητα από ζωή και επαγγελματική δραστηριότητα… Γιαπιά που έμειναν κουφάρια… Κλεμμένες συντάξεις… Ανασφάλιστοι πολίτες… Βιομηχανία κατασχέσεων… κλπ… κλπ… κλπ…
Αν δηλαδή το «δημόσιο συμφέρον» δεν είχε υπηρετηθεί με τον τρόπο που το υπηρέτησε
η κατοχική διοίκηση και νομιμοποίησαν οι Έλληνες δικαστές, ποια θα ήταν σήμερα η εικόνα αυτής της χώρας??? Αυτή που επιχειρούν να εμφανίσουν ως πιθανότητα οι τρομολάγνοι
που προσκύνησαν???
Αν ναι… τότε γιατί αυτή η εικόνα δεν εμφανίστηκε εκεί όπου οι πολιτικοί ηγέτες δεν προσκύνησαν το σουλτανάτο της κατοχής???
Εσείς όμως κύριοι δικαστές, πως απεφάνθητε??? Ποια διεθνή εμπειρία ακριβώς μελετήσατε, ποιους ειδικούς συνεργάτες χρησιμοποιήσατε, και μέσα από ποια επιστημονική μέθοδο τελικά συμπεράνατε, πως το δημόσιο συμφέρον υπηρετείται με το μονόδρομο των εθνοκτόνων μνημονίων και των δολοφονικών πολιτικών που ακολουθήθηκαν, και με ποιο κριτήριο αποκλείσατε πως το δημόσιο συμφέρον δε θα υπηρετούταν καλύτερα με άλλες πολιτικές στάσεις και επιλογές??? Δε δικαιούμαστε να τα ξέρουμε όλα αυτά αφού σημαδεύουν με τρόπο ανεξίτηλο τη ζωή όλων???
Μήπως το δημόσιο συμφέρον υπηρετείται με Φούχτελ, με τοποτηρητές στο δωμάτιο 811
του υπουργείου εργασίας, και με τα υπόλοιπα αίσχη που συμβαίνουν στον τόπο μας??? Που
είναι οι αυτεπάγγελτες παρεμβάσεις για όλα τούτα που θα έπρεπε χωρίς καθυστέρηση να
είχαν δρομολογηθεί??? Το δημόσιο συμφέρον υπηρετούν αυτοί οι ελεεινοί νταβατζήδες με την
ανοχή των ντόπιων πολιτικών, ή τα συμφέροντα των συμμοριών που τους διορίζουν αφέντες
στον τόπο μας???
Η Ελληνική δικαιοσύνη λοιπόν – έναντι τιμήματος - και αυτό το τίμημα ήταν τα αναδρομικά της??? (ο καθένας δικαιούται να το πιστεύει αυτό βλέποντας τους εκπροσώπους της να είναι λαλίστατοι όταν κρίνονταν τα αναδρομικά, παραμένουν ωστόσο σιωπηλοί όταν βιάζεται η χώρα… όταν ο Μπαλτάκος που συνεχίζει να κυκλοφορεί ελεύθερος τους εκθέτει σύσσωμους με τα λεγόμενά του - και κάποιοι αντί να συλλαμβάνουν τον Μπαλτάκο επικηρύσσουν τις κασέτες κλπ) –
συμπαρατάχθηκε αντικειμενικά και ανεξάρτητα από προθέσεις, με τους εχθρούς του λαού και
ανέλαβε εθελοντικά να διαχειριστεί το κατοχικό δίκαιο σύμφωνα – όπως όλα δείχνουν - με
συγκεκριμένες οδηγίες. Από τη στιγμή λοιπόν που η δικαιοσύνη γνωμάτευσε με βάση το «δημόσιο συμφέρον» , στο όνομα μιας κοινωνίας που έχει μετατραπεί σε γκεσταπίτικο κολαστήρι, ενώ οι μοναδικοί που σώθηκαν από αυτούς τους χειρισμούς, ήταν οι συμμορίες των ευρωπαϊκών τραπεζών, αντιλαμβανόμαστε επαρκώς τι ακριβώς εννοούν οι έλληνες δικαστές όταν επικαλούνται το "δημόσιο συμφέρον".Αυτό την πρόκληση αποκαλούν κάποιοι
«νομικό πολιτισμό», προσβάλλοντας έτσι και την Ελληνική γλώσσα και το πραγματικό
νοηματικό φορτίο των λέξεων.
Τι διαφορετικό θα έλεγαν κάποιοι γερμανόφωνοι δικαστές δηλαδή??? Μήπως θα αποφαίνονταν ότι στην Ελλάδα βιάστηκε το Σύνταγμα, η Δημοκρατία και η αξιοπρέπεια των πολιτών???
Τι σόι νομικός πολιτισμός είναι αυτός, όταν ένας πολίτης αν έχει μια απλή αντιδικία για τα
κοινόχρηστα της πολυκατοικίας του, θα πρέπει να σέρνεται τουλάχιστον μια πενταετία στα
δικαστήρια της ντροπής, ενώ την ίδια στιγμή, κυριολεκτικά μέσα σε μια νύχτα, να
μετατρέπεται το κατοχικό δίκαιο σε δίκιο μιας ξεπουλημένης πατρίδας, και μάλιστα με το
επιχείρημα ότι έτσι υπηρετείται το δημόσιο συμφέρον???
Τι σόι σεβασμό μπορεί να διεκδικεί αυτή η δικαιοσύνη με αυτές τις αποφάσεις της, από
τους πολίτες της χώρας, όταν τολμά να αποκαλεί «δημόσιο συμφέρον» τη δόλια
προσπάθεια της συμμορίας του Καστελλόριζου και των διαδόχων της, να σώσουν τις συμμορίες
των ευρωπαϊκών τραπεζών, ταπεινώνοντας το λαό αυτής της χώρας???
Αυτό δε συνέβη όταν παρασχέθηκε στους διεθνείς τοκογλύφους η απαραίτητη πίστωση
χρόνου προκειμένου να ξεφορτωθούν ελληνικά ομόλογα και να τα φορτώσουν στις πλάτες των
λαών???
Αυτό δε συνέβη με το επιλεκτικό άρα και προδοτικό PSI , που δεν εξαίρεσε από το κούρεμα την κοινωνική αποταμίευση των ασφαλιστικών ταμείων, των νοσοκομείων κλπ, ενώ την ίδια στιγμή πληρώθηκαν στο ακέραιο ακούρευτα ομόλογα σε διεθνείς τοκογλύφους???
Ποιο δημόσιο συμφέρον υπηρετείται, όταν ακόμη και αυτό το πόρισμα για τα οικονομικά
του ΠΑΣΟΚ, παραμένει κρυμμένο και χρησιμοποιείται ως εργαλείο πολιτικού εκβιασμού από συνταγματολόγο που είναι και αντιπρόεδρος της κυβέρνησης???
Δε θα έπρεπε η δικαιοσύνη η οποία γνωματεύει για τη «συνταγματικότητα» του μνημονίου με
γνώμονα το «δημόσιο συμφέρον» όπως ισχυρίζεται, να είχε παρέμβει αυτεπάγγελτα, αφού η απόκρυψη πορίσματος ισοδυναμεί με συγκάλυψη εγκλήματος και μάλιστα σε μια χώρα που οι πολιτικοί της, υπονομεύοντας το δημόσιο συμφέρον την οδήγησαν στην καταστροφή???
Ποιο «δημόσιο συμφέρον» υπηρετήθηκε , όταν τα δημόσια ταμεία πλιατσικολογήθηκαν,
όταν εκατομμύρια οικογένειες οδηγούνται στο δικό τους Γολγοθά δυστυχίας, ενώ την ίδια
στιγμή πληρώνονται στο άρτιο ομόλογα που κατέχουν συμμορίες και εκβιαστές ανά την
υφήλιο???
Το "δημόσιο συμφέρον" κύριοι δικαστές, δεν είναι μια αφηρημένη έννοια, πίσω από την
οποία ευημερούν λογιστικές καρτέλες, αριθμοί και τα θησαυροφυλάκια των τοκογλύφων, ενώ
την ίδια στιγμή οικογένειες αποδεκατίζονται, η δυστυχία στρογγυλοκάθεται για τα καλά στα
σπιτικά των ανθρώπων, ενώ ο κατάλογος των δολοφονημένων θεριεύει απελπιστικά,
προσδίδοντας στο φαινόμενο διαστάσεις εθνοκτονίας.
Το δημόσιο συμφέρον κύριοι δικαστές, δεν υπηρετείται όταν "αποδίδεται" δίκαιο με τη
λογική του "ο γέγονε γέγονε", δηλαδή με το να απολαμβάνουν πλήρη ελευθερία και απόλυτη
ασυλία οι πρωταίτιοι της καταστροφής, δηλαδή όλοι εκείνοι που διαχειρίστηκαν δημόσιες
υποθέσεις και δημόσιο χρήμα, και να αποτελεί ο λαός, στο όνομα του οποίου δικάζετε, το μόνιμο και αποκλειστικό θύμα των επιλογών αυτών.
Το δημόσιο συμφέρον κύριοι δικαστές, δεν υπηρετείται με κλειστά και τυφλά σχολειά, με
φτωχά σχολειά, με υπολειτουργούντα νοσοκομεία, με ξενιτεμένα και απελπισμένα νιάτα, με φόρους πρωτοφανείς, κατοχικούς, εξοντωτικούς δυσβάστακτους που συσσώρευσαν
τα ληξιπρόθεσμα χρέη των πολιτών προς το δημόσιο σε αστρονομικά ύψη.
Το δημόσιο συμφέρον δεν υπηρετείται με καθηλωμένα μαχητικά αεροπλάνα και με
αξιωματικούς ζητιάνους στη ζωή. Με ποιο τρόπο υπηρετείται το δημόσιο συμφέρον από μια παρέα πολιτικών που φορτώνουν αδίστακτα την κοινωνία με πρωτοφανή φορολογικά βάρη που δεν πρόκειται ποτέ να πληρωθούν, με προφανή στόχο να βάλει στο χέρι τα σπίτια και τις όποιες
περιουσίες των νοικοκυριών.
Το δημόσιο συμφέρον υπηρετήσατε κύριοι δικαστές, όταν σιωπήσατε για τα εκατομμύρια ΦΠΑ που χαρίστηκε στη HOHTIEF, και δεν παρενέβητε αυτεπάγγελτα, στο όνομα του Ελληνικού λαού και των κλεμμένων του εισοδημάτων???
Το δημόσιο συμφέρον υπηρετήσατε όταν δεν παρενέβητε αυτεπάγγελτα για φωτογραφικές
τροπολογίες που ικανοποιούν εφοπλιστικά συμφέροντα ή για άλλες που αφορούν στο
Νεώριο κλπ???
Το δημόσιο συμφέρον υπηρετήθηκε, όταν δεν παρενέβητε αυτεπάγγελτα απέναντι σε ένα κοινοβούλιο που με απόφασή του αρνήθηκε να συγκροτήσει εξεταστική επιτροπή για τα
υποβρύχια, δηλαδή συγκάλυψε ένα πιθανολογούμενο έγκλημα σε μια εποχή καθολικής εξόντωσης της κοινωνίας???
Ακόμη και σήμερα κύριοι δικαστές, η εφημερίδα Kontranews αποκαλύπτει σε πρωτοσέλιδο της
πως 270.000.000 ευρώ έκλεψαν από τη ΔΕΗ οι δύο Φλώροι, γιατί το δημόσιο δεν παρεστάθη
στο δικαστήριο προκειμένου να υπερασπιστεί το δημόσιο συμφέρον δηλαδή τα  λεφτά (που πάλι
έκλεψαν) του Ελληνικού λαού. Που είναι η αυτεπάγγελτη παρέμβασή σας??? Και ο πρωθυπουργός της χώρας κύριοι δικαστές??? Πότε ακριβώς αντιτάχθηκε στο δημόσιο συμφέρον??? Όταν προεκλογικά έσκιζε τις κάλτσες του και τα μνημόνια ή μετεκλογικά που έγινε ο πιο φανατικός θιασώτης τους αφού πρώτα εξαπάτησε το εκλογικό σώμα???
Για ποια από τις δυο διπρόσωπες στάσεις του θα έπρεπε να παρέμβετε από τη στιγμή που
κρίνατε τα μνημόνια συνταγματικά για λόγους δημοσίου συμφέροντος και γιατί δεν παρενέβητε
ούτε στη μια του εκδοχή ούτε στην άλλη???
Δε νομίζετε ότι για όλα αυτά και κυρίως για το αμερόληπτο των αποφάσεών σας, έχετε
υποχρέωση να πείσετε μια κοινωνία από την οποία έχετε την απαίτηση για σεβασμό???
Το δημόσιο συμφέρον κύριοι δικαστές, δεν προάγεται και δεν υπηρετείται από πολιτικούς που παραδέρνουν στο βούρκο του πολιτικού ψεύδους, που εξαπατούν με το πολιτικό ψεύδος
το λαό και την ίδια στιγμή, αντί η δίωξή τους να είναι αυτεπάγγελτη, αυτοί απολαμβάνουν το
ακαταδίωκτο από τη δικαιοσύνη της πατρίδας μας.
Και βεβαίως το δημόσιο συμφέρον, συνιστά εκ των πραγμάτων μια μονοσήμαντη αλήθεια,
και δεν επιδέχεται περισσότερες της μιας ερμηνειών
Εσείς κύριοι δικαστές, θα έπρεπε να ξέρετε, πως η λογική των περισσότερων από μια αληθειών, εφευρέθηκε μόνο και μόνο για να θριαμβεύσει το ψέμα.
Από τη στιγμή λοιπόν που έστω και ένας δικαστής διαφωνεί αναφορικά με το αν και κατά
πόσον αυτή η πολιτική εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, το οποίο ως έννοια δεν επιδέχεται
πολλαπλές ερμηνείες, αυτό σημαίνει πως το δημόσιο συμφέρον δεν υπηρετείται αλλά
υπονομεύεται με αυτές τις επιλογές.
Το δημόσιο συμφέρον υπονομεύεται και η χώρα ταπεινώνεται. Ταπεινώνεται η αξιοπρέπειά της στη διεθνή πολιτική σκηνή. Ταπεινώνεται ο πολίτης της στην καθημερινότητά του. Ταπεινώνεται με το μαύρο στην ΕΡΤ που θυμίζει πράξεις κατάλυσης της εξουσίας. Ταπεινώνεται ο πρωθυπουργός της όταν πρέπει να πάρει άδεια από τους υπαλλήλους των δανειστών ακόμη και για τον ΦΠΑ στην τυρόπιτα.
Ποιο δημόσιο συμφέρον και ποιάς χώρας υπηρετείται, όταν το σημείο αναφοράς της είναι ένας τοιουτοτρόπως απαξιωμένος συγκριτικά με υπαλληλίσκους πρωθυπουργός???
Αυτή την κατάσταση ουσιαστικά κρίνετε με τις αποφάσεις σας κύριοι δικαστές, και γι αυτή τη μαύρη αλήθεια απεφάνθητε ότι είναι νόμιμη και συνταγματική. Πείσατε??? Έχετε απονείμει δίκαια κρίση??? Είδατε την κοινωνία να χειροκροτεί τις αποφάσεις σας και να αισθάνεται ότι η δικαστική εξουσία είναι το αδιαμφισβήτητο αποκούμπι της στις δύσκολες και μαύρες μέρες που περνά???
Γιατί εμείς αυτό που αισθανόμαστε, είναι πως τις αποφάσεις σας τις χειροκροτούν οι δανειστές - εκβιαστές της χώρας , και τα πολιτικά ανδρείκελα που εφαρμόζουν κατοχικές εντολές. Τα οποία ανδρείκελα ειρήσθω εν παρόδω, όταν κάπου τους θίγουν οι αποφάσεις σας, απλά τις αγνοούν ή τις αντικαθιστούν με άλλες. Αλλά και τότε εσείς συνεχίζετε να σιωπάτε.
Κάπως έτσι θριαμβεύει στον τόπο μας ο νομικός πολιτισμός, που έμαθε να είναι ακριβός στα πίτουρα και φτηνός στ αλεύρι κύριοι δικαστές.
Ο νόμος όμως, σας έχει εκχωρήσει το δικαίωμα να δικάζετε, γιατί περιμένει από σας, να
θριαμβεύει με τις αποφάσεις σας και ο νόμος και το δίκιο, και όχι να μετατρέπεται σε θηλιά
που οδηγεί σε μαζική εθνοκτονία τους πολίτες.
Και για να προλάβουμε τους κακόβουλους, ξεκαθαρίζουμε ότι όλα τα παραπάνω, δε συνιστούν ύβρεις απέναντι στο θεσμό, αλλά το αυτονόητο δικαίωμα του πολίτη να έχει κρίση, άποψη και να την εκφράζει.
Ένα δικαίωμα δηλαδή, απόλυτα προστατευμένο από το Σύνταγμα της χώρας μας, για τον τρόπο
με τον οποίο διαχειρίζονται το θεσμό οι λειτουργοί του.
Ο θεσμός της δικαιοσύνης, ήταν, είναι και θα παραμένει πάντα στο απυρόβλητο. Ο τρόπος
όμως με τον οποίο τον υπηρετούν οι εκάστοτε λειτουργοί του, δε μπορεί να είναι υπεράνω της
κριτικής των κοινωνιών που γεύονται στο πετσί τους τις συνέπειες αυτών των χειρισμών.
Κανείς δε δικαιούται να θεωρεί νόμιμο και συνταγματικό, το να μετατοπίζεται στην κοινωνία το φορτίο από την εγκληματική διαχείριση υποθέσεων που διαχρονικά έκανε το πολιτικό προσωπικό της χώρας, και την ίδια στιγμή να θέτει τους πρωταγωνιστές του εγκλήματος σε απόλυτη ασυλία, ενώ την ίδια την κοινωνία βουβή και άβουλη.
Και τέλος μια καταλυτική ερώτηση:
Αν θεωρείτε κύριοι δικαστές ότι ορθώς έχετε αποφανθεί περί της συνταγματικότητας των
νόμων και ρυθμίσεων του συνταγματικού εφιάλτη με γνώμονα το εθνικό συμφέρον, τότε
όλη την προηγούμενη περίοδο που κάποιοι με ονοματεπώνυμο βίαζαν με τις επιλογές και τη
διαχείρισή τους το εθνικό συμφέρον, γιατί παραμείνατε σιωπηλοί???
Γιατί δεν κρούσατε από τότε τον κώδωνα του κινδύνου???
Γιατί δεν κινηθήκατε αυτεπάγγελτα σε βάρος των βιαστών???
Πως γίνεται ξαφνικά να ανακαλύψατε το εθνικό - δημόσιο συμφέρον τώρα και μάλιστα με
τρόπο που να ευνοεί τους δανειστές και να καταδικάζει την κοινωνία στην απόγνωση???
Που πήγε η προβλεπόμενη εκ του Συντάγματος ισονομία???
Ποιός ηθικός και νομικός κανόνας προβλέπει ότι θα πρέπει να φορολογείται μέχρι απόγνωσης ο άνεργος???
Από που προκύπτει πως η έννοια του δημόσιου συμφέροντος είναι συνώνυμη με τον εξαθλιωμένο και δυστυχισμένο λαό???
Στο όνομα αυτού του λαού δε δικάζετε???
Πως μπορείτε λοιπόν να παραβλέπετε τη δυστυχία του όταν τον επικαλείστε???
Ποια πραγματικά λαοπρόβλητη κυβέρνηση θα μπορούσε στο μέλλον να ρίξει στη λήθη αυτή
την απίστευτη συνενοχή??? Θα μπορούσε άραγε να μη δικάσει και να μην καταδικάσει
πολιτικούς αλλά και δικαστές (γιατί όχι), αν αποδειχτεί ότι με τρόπο προκλητικό, δεν απέδωσαν δίκαιο όταν η χώρα το είχε απόλυτη ανάγκη, αλλά απλά νομιμοποίησαν κατοχικές διατάξεις???
Δεν είναι αυτό συνταγματικό δικαίωμα μιας πραγματικά ευνομούμενης πολιτείας???
Μήπως δεν έχει αποδειχτεί και ιστορικά ότι πολλές αποφάσεις δικαστών, ούτε αδέκαστες
υπήρξαν, ούτε άσπιλες και αμόλυντες ως προς την ουσία τους???
Και βεβαίως από μια τέτοια πολιτική βούληση, ποιος πολιτικός και ποιος δικαστής έχει κάτι να
φοβηθεί, αν αισθάνεται βέβαιος ότι λειτούργησε με αποκλειστικό γνώμονα το δημόσιο συμφέρον
και έχοντας φροντίσει πρώτα να έχει υπ όψιν του όλα τα κρίσιμα δεδομένα???
Αλλά αν κάποιοι δεν τα έπραξαν όλα αυτά, γιατί θα πρέπει να αισθάνονται δικαιωμένοι και με
παραγεγραμμένα τα όποια ανομήματα???