Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ, ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ

                                   ΕΛΛΑΔΑ  ΜΟΥ,  ΠΑΤΡΙΔΑ  ΜΟΥ


                                           Ελλάδα  μου,  πατρίδα  μου
                                           εσύ  του  Γένους  μήτρα
                                           παντού  τα  φώτα  έδωσες
                                           σου  άξιζαν  τα  σκήπτρα.

                                           Ελλάδα  μου  περήφανη
                                           και  χιλιοξακουσμένη
                                           πατρίδα  μου  περίτρανη
                                           σ' όλη  την  οικουμένη.

                                           Τα  σκήπτρα  σου  τα  κλέψανε
                                           της  γής  οι  πειρατές
                                           οι  ηγέτες  σου  κιοτέψανε
                                           στους  σύγχρονους  ληστές.
                                 
                                           Μα  υπάρχει  πάντα  άσβεστη
                                           στον  Ελληνα  η  ελπίδα
                                           με  την  ψυχή  κατάθεση
                                           σαν  άτρωτη  ασπίδα.

                                           Γιατί  υπάρχει  μάρτυρας
                                           αυτόπτης  η  Ιστορία
                                           μελάνι  ανεξίτηλο 
                                           σε  όλα  τα  βιβλία.

                                           Αρχαίο  πνεύμα  αθάνατο
                                           του  Παλαμά  τα  λόγια
                                           το  Γένος  μας  αδάμαστο
                                           παρά  τα  "ποινολόγια".

                                           Φοβού  βεβαίως  τους  Δαναούς
                                           αυτούς  και  δώρα  φέροντες
                                           φοβού  όμως  τους  σύγχρονους
                                           τους  έχοντες  και  κατέχοντες.
                                          
                                           Κι  εσύ  πατρίδα  μου  γλυκειά
                                           κοιτάς  με  υπερηφάνεια
                                           τρίζουνε  τα  θεμέλια
                                           στων  ισχυρών  τα  χάνια.
                                              
                                           Δικαίωμα  ιστορικό
                                           πρέπει  να  προχωρήσεις
                                           ελεύθερα  να  πορευθείς
                                           χωρίς  καθυστερήσεις.
                                 
                                            Και  θυμηθείτε  Ελληνες
                                            τις  Θερμοπύλες  πάλι
                                            να  διώξουμε  απ'  τον  τόπο  μας
                                            για  πάντοτε  το  χάλι.

                                            Φωτιά,  τσεκούρι,  είχε  πεί
                                            ο  Γέρος  του  Μωριά
                                            κι  έδωσε  στην  Ελλάδα  μας
                                            ξανά  τη  λευτεριά.

                                            Πρέπει  λοιπόν  πατριώτες  μου
                                            βαθειά  τομή  να  γίνει
                                            γιατι  κανένας  Ελληνας
                                            στη  χώρα  δεν  θα  μείνει.


                                                                                        Γιώργος  Δουζένης 

                                                                              " Ο  γεωργός  του  πνεύματος "
                                                                                              Φεβ. 2006
                                                                                    Συλλογή "ΑΝΘΡΩΠΟΣ     

Όποιος βουλευτής ψηφίσει αυτό το ρατσιστικό τερατούργημα, είναι προδότης του ελληνικού λαού (22-11-2013)

11 ΑΠΡΙΛΊΟΥ 2014

Όποιος βουλευτής ψηφίσει αυτό το ρατσιστικό τερατούργημα, είναι προδότης του ελληνικού λαού (22-11-2013)

Ουαί υμίν Φαρισαίοι υποκριτές
 
Κατ' ουσίαν ρατσιστικό, φασιστικό και αντεθνικό το τερατούργημα που βαφτίστηκε "αντιρατσιστικό" νομοσχέδιο!

Το ηλεκτρονικό μήνυμα που έστειλε η γνωστή βουλευτής σε ...συντρόφους του ΣΥΡΙΖΑ, για να απαλειφθεί η ...προβληματική διάταξη που τιμωρούσε τον εγκωμιασμό και την άρνηση της γενοκτονίας των Ελλήνων, για να τιμωρείται μόνο η γενοκτονία των Εβραίων και των Τούτσι! Αυτό δεν είναι ο ορισμός του ρατσισμού; 

Του Σάββα Καλεντερίδη 

Κατατέθηκε στη Βουλή το λεγόμενο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, το οποίο, αντί να καταπολεμήσει αυτό που υποτίθεται ότι επιδιώκει, μάλλον θα επιφέρει ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα, εκτός κι αν κάποιοι κύκλοι εντός και εκτός Ελλάδας επιδιώκουν κάτι τέτοιο. 

Δεν κρίνουμε το νομοσχέδιο σε σχέση με τους περιορισμούς που μπορεί να επιβάλει στη δημόσια έκφραση και την επιστημονική ιστορική έρευνα. Αυτό είναι ένα άλλο θέμα και δεν θα ασχοληθούμε μ’ αυτό στο παρόν άρθρο μας. 

Θα μείνουμε στην ποινικοποίηση του εγκωμιασμού, της επιδοκιμασίας και της κακόβουλης άρνησης της σημασίας των εγκλημάτων γενοκτονίας ή κατά της ανθρωπότητας και των εγκλημάτων πολέμου, καθώς και του Ολοκαυτώματος και του ναζισμού, όπως αναφέρονται στο άρθρο 2 του νομοσχεδίου. 

Το πρώτο ολίσθημα, για να μην χρησιμοποιήσουμε κάποια πιο σκληρή λέξη, γίνεται με το διαχωρισμό της γενοκτονίας που έγινε εναντίον των Εβραίων από τους Ναζί, τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, έναντι των άλλων γενοκτονιών που υπέστησαν έθνη και λαοί της περιοχής. Συγκεκριμένα, αναφέρεται ονομαστικά το Ολοκαύτωμα, ενώ δεν αναφέρονται ονομαστικά οι γενοκτονίες των Ελλήνων του Πόντου και της Μικράς Ασίας, καθώς και των Αρμενίων, οι οποίες έχουν αναγνωριστεί με νόμο παρακαλώ του ίδιου κοινοβουλίου που θα ψηφίσει και το εν λόγω νομοσχέδιο!
 
Στην δε αιτιολογική έκθεση, όσον αφορά στο συγκεκριμένο άρθρο, αναφέρει τα εξής:

Στο άρθρο 3 προβλέπεται ειδικότερα η ποινικοποίηση των ξενόφοβων και ρατσιστικών συμπεριφορών που εκδηλώνονται με αφορμή τον εγκωμιασμό ή την κακόβουλη άρνηση ή την εκμηδένιση της σημασίας των εγκλημάτων γενοκτονίας, των εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας και των εγκλημάτων πολέμου, όπως αυτά ορίζονται στα άρθρα 6, 7 και 8 του Καταστατικού του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου, το οποίο έχει κυρωθεί με το Ν. 3003/2002, ή στο άρθρο 6 του Καταστατικού του Διεθνούς Στρατοδικείου που προσαρτάται στη Συμφωνία του Λονδίνου της 8ης Αυγούστου 1945, εφ’ όσον θεωρούνται πρόσφορες να οδηγήσουν στη θυματοποίηση ομάδων ή προσώπων σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του άρθρου 3. Η ποινική απαξία των συγκεκριμένων συμπεριφορών συνίσταται στην κακόβουλη άρνηση ή εκμηδένιση ιστορικών γεγονότων, χωρίς, σε καμία περίπτωση, να επιδιώκεται η απαγόρευση ή ιδεολογική χειραγώγηση της επιστημονικής έρευνας. Γι’ αυτό άλλωστε οι πράξεις αυτές τιμωρούνται μόνον εφ’ όσον έχουν αναγνωριστεί ως εγκλήματα με αμετάκλητη απόφαση είτε ελληνικού είτε διεθνούς δικαστηρίου (η υπογράμμιση δική μας).
Δηλαδή, επί της ουσίας, αν ψηφιστεί αυτός ο νόμος, όποιος στην Ελλάδα εγκωμιάζει ή αρνείται το Ολοκαύτωμα των Εβραίων και τη γενοκτονία των Τούτσι από τους Χούτου, που αναγνωρίστηκαν από διεθνές δικαστήριο, θα τιμωρείται από το συγκεκριμένο νόμο, ενώ οι κεμαλιστές και ισλαμιστές φασίστες με τους εν Αθήναις και Θεσσαλονίκη συνοδοιπόρους τους, θα είναι ελεύθεροι να λοιδωρούν τα θύματα και τους απογόνους της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου και της Μικράς Ασίας και των Αρμενίων και των Ασσυρίων, αφού οι γενοκτονίες αυτές δεν έχουν αναγνωριστεί από ελληνικό ή διεθνές δικαστήριο!

Να υπενθυμίσουμε στους αναγνώστες μας ότι όταν το Μάιο του τρέχοντος έτους επιχειρήθηκε να κατατεθεί το ίδιο νομοσχέδιο, στο οποίο αναφερόταν ότι τιμωρείται ο εγκωμιασμός, η επιδοκιμασία και η κακόβουλη άρνηση της σημασίας των εγκλημάτων γενοκτονίας που έχουν αναγνωριστεί από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, η γνωστή και μη εξαιρετέα βουλευτήςαπέστειλε ηλεκτρονικό σημείωμα σε συντρόφους του ΣΥΡΙΖΑ, με το οποίο ζητούσε να απαλειφθεί η συγκεκριμένη προβληματική διάταξη, η οποία, σύμφωνα με την άποψή της, θα μπορούσε να έχει στη χώρα μας πολύ σοβαρότερες συνέπειες, αν χρησιμοποιηθεί όχι για την άρνηση εγκλημάτων του ναζισμού αλλά για εθνικιστικούς λόγους!

Επίσης, να υπογραμμίσουμε ότι, σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες, βουλευτής του ιδίου κόμματος συναντήθηκε τότε με τον πρέσβη της ενδιαφερόμενης χώρας, για να συντονίσουν τη δράση τους και να μην ποινικοποιηθεί η άρνηση της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου και της Μικράς Ασίας καθώς και των Αρμενίων και Ασσυρίων.

Τελικά, μετά από έξι μήνες, και αφού με μια ακατανόητη απόφαση έχει στην ουσία νομιμοποιηθεί η εξύμνηση του Χίτλερ των Ποντίων, με την αναγόρευση της οικίας που έμεινε για μερικά χρόνια σε μουσείο, στην προσφυγομάνα Θεσσαλονίκη, έρχεται στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, στον ίδιο χώρο που ψηφίστηκαν οι νόμοι που αναγνώριζαν τις Γενοκτονίες Ελλήνων και Αρμενίων, να ψηφιστεί ένας νόμος-έκτρωμα, που είναι ό,τι πιο άθλιο, ανήθικο, εμετικό και προδοτικό έχει εισαχθεί προς συζήτηση στη βουλή και αναρωτιέται κανείς αν υπάρξει έστω και ένας βουλευτής, εκτός των συνομιλητών των γνωστών πρεσβειών, που θα δεχτεί να ψηφίσει ένα τέτοιο νομικό και εθνικό τερατούργημα!

Ντροπή! 

Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα "δημοκρατία"
το είδαμε ΕΔΩ
Ποσειδώνας

*μεταφορά από: http://koukfamily.blogspot.gr/2014/04/22-11-2013.html

Η βλακοκρατία στην Ελλάδα

Δευτέρα, 4 Φεβρουαρίου 2013

Η βλακοκρατία στην Ελλάδα


από: http://sathanasoulias.blogspot.gr/2013/02/blog-post_4.html

Ἀπό τό διαδίκτυο ἀντλήσαμε τό παρακάτω ἰδιαίτερα ἐνδιαφέρον 
ἄρθρο τοῦ κ. Κωνσταντίνου Γαλιώτου, Πολιτικοῦ Μηχανικοῦ 
Ε.Μ.Π., M.Sc. Περιφερειακή Πολιτική U.K., μέ τίτλο: 
«Πόσο ἐπίκαιρη εἶναι ἡ κοινωνιολογική ἄποψη γιά τήν τεράστια 
κοινωνική σημασία τῶν βλακῶν ἐν τῷ συγχρόνῳ βίω;», τό ὁποῖο 
ἀναδημοσιεύουμε.

Παρατηρώντας αὐτά πού συμβαίνουν στήν πατρίδα μας, ἡ σκέψη μου 
συνειρμικά πῆγε σέ ἕνα βιβλίο πού εἶχα διαβάσει πρίν ἀπό πολύ 
καιρό καί μέ εἶχε ἐντυπωσιάσει. Πρόκειται γιά τό δοκίμιο τοῦ 
ἀειμνήστου Εὐάγγελου Λεμπέση μέ τίτλο: «Ἡ τεραστία κοινωνική σημασία 
τῶν βλακῶν ἐν τῷ συγχρόνῳ βίω». Πρώτη δημοσίευση στήν Ἐφημερίδα 
τῶν Ἑλλήνων Νομικῶν τό 1941. Ὁ συγγραφέας ὄχι μόνο ἀπεδείχθη νά εἶναι 
προφητικός ἀλλά παραμένει ἐπίκαιρος μέ ὅλα ὅσα ἔγραψε περί 
«βλακοκρατίας». Συγχρόνως μας δίνει ἕνα ἐργαλεῖο σκέψης γιά νά 
ἑρμηνεύσουμε τήν ἀνθρώπινη συμπεριφορά καί τά δυσμενῆ ἀποτελέσματά 
της σέ ὅλο τό βάθος καί σέ ὅλη τήν ἔκταση τῆς πυραμίδας τῆς κοινωνικῆς
ἱεραρχίας, τηρουμένων πάντοτε τῶν ἀναλογιῶν καί τῶν 
ἰδιαιτεροτήτων κάθε περίπτωσης.

Ὁ Εὐάγγελος Λεμπέσης δέν ἦταν τυχαῖος ἄνθρωπος. Ἐπρόκειτο γιά 
μία πολυσχιδῆ προσωπικότητα μέ τεράστια παιδεία. Ἕνα κοφτερό μυαλό, 
ἕνα ἀνήσυχο καί ἀσυμβίβαστο πνεῦμα. Ἦταν ἕνας μεγάλος καί πρωτοπόρος
διανοητής ἀπαράμιλλης ἀξίας.  Εἶχε τό θάρρος τῆς γνώμης καί τό κῦρος 
νά διατυπώνει τίς ἀπόψεις τοῦ ἐπώνυμα. Ὄχι μέ τίς ἀμοραλιστικές 
πρακτικές πού συναντᾶ κανείς στά κακόβουλα «anonymous 
μηνύματα» πού κατακλύζουν σήμερα τά social media networks στόν 
κυβερνοχῶρο καί στή μπλογκόσφαιρα. Ἀπό πολιτικῆς ἀπόψεως ὁ Λεμπέσης
δέν ἦταν «ἐπαναστάτης τοῦ γλυκοῦ νεροῦ ἤ μετά Χριστόν προφήτης». 
Ὁ Λεμπέσης χαρακτηρίζεται ὡς ἕνα ἀπό τά πιό ριζοσπαστικά πνεύματα τῆς 
Δεξιᾶς κατά τή διάρκεια τοῦ μεσοπολέμου καί κατά πολλούς ὡς 
«ὁ Ἀριστερός της Δεξιᾶς». Στήν οὐσία εἶναι ἕνας ἐκφραστής τοῦ 
«μορφωμένου, ἔντιμου, πατριωτικοῦ καί ἄξιου» τμήματος τοῦ 
Ἀστικοῦ Κόσμου σύμφωνα μέ τίς ἑρμηνεῖες πού δίνει ἡ Κοινωνιολογία 
καί ἡ Πολιτική Ἐπιστήμη γιά τό ζήτημα (ἰδιαίτερα γιά τήν Εὐρωπαϊκή Ἀστική τάξη).
Στόν περιορισμένο χῶρο πού ἐκτείνεται τό ἄρθρο, παρουσιάζουμε 
συνοπτικά τή Λεμπεσιακή θεωρία. Σέ ἐλεύθερη μετάφραση τοῦ δοκιμίου 
τό ὁποῖο εἶναι γραμμένο στήν καθαρεύουσα, περιοριζόμαστε στά πιό 
χαρακτηριστικά στοιχεῖα τοῦ ἔργου πού εἶναι τά ἀκόλουθα: 
1. Οἱ βλᾶκες κατατάσσονται σέ δυό ὁμάδες: στούς ἐκ γενετῆς βλᾶκες 
πού εἶναι οἱ λιγότερο ἐπικίνδυνοι καί στούς ἀποβλακωμένους ὅπως θά 
ἔλεγε καί ὁ πατέρας τοῦ γένους Ἀδαμάντιος Κοραής. Ὁ Λεμπέσης δέν 
ἀσχολεῖται μέ τούς γεννημένους βλᾶκες οὔτε μέ τούς φτωχούς καί τούς 
μικροαστούς ἀποβλακωμένους. Κρίνει τούς πλούσιους ἀπο-
βλακωμένους τῶν ἐπονομαζομένων ἐλίτ. Δηλαδή, περιορίζεται στούς 
ἀποβλακωμένους τῶν κοινωνικῶν, ἐπιχειρηματικῶν, ἐπαγγελματικῶν, 
οἰκονομικῶν, πολιτικῶν, κ.λπ. ἐλίτ.
2. Ἀποβλακωμένοι εἶναι ὅσοι βολεύονται μέσα στήν ἰσοπεδωτική 
μετριότητα, στόν κομφορμισμό, στό μιθριδατισμό, στόν 
ἀβδηριτισμό, στόν καθωσπρεπισμό, στον  παρασιτισμό, στόν 
κορπορατισμό καί στήν ἀσημαντότητα. Τέτοιοι βλᾶκες, ἕνεκα 
ἀναξιοκρατίας, νεποτισμοῦ, παρεϊσμοῦ, κομματικοκρατίας, πελατειακῶν 
σχέσεων καί ραγιάδικης δουλοπρέπειας  μπορεῖ νά κατέχουν  σπουδαίες  
θέσεις στήν κοινωνία. Συνήθως εἶναι «ἀγράμματοι» (μέ τή lato sensu 
προσέγγιση τοῦ ὄρου).
3. Ἀφοῦ πρόκειται γιά βλᾶκες τότε πῶς δικαιολογεῖται ὅτι αὐτοί 
καταφέρνουν νά ἀναρριχηθοῦν σέ διάφορες θέσεις; 
Τοῦτο ἑρμηνεύεται μέ τήν ὁμαδοποίηση, τή συσπείρωση καί τή συνεργασία 
τῶν βλακῶν ἐναντίον τῶν εὐφυῶν, τῶν ἄξιων, τῶν μορφωμένων καί τῶν 
ἱκανῶν. Δέκα βλᾶκες συνασπίζονται ἐναντίον ἑνός εὐφυοῦς. 
Πρόκειται γιά τή δημιουργία  κλικῶν, φατριῶν, lobby, καμαριλῶν, 
clan, κ.λπ. τῶν βλακῶν ἐναντίον της  πιό ὀλιγάριθμης δύναμης τῶν 
εὐφυῶν. Ἄν χρειαστεῖ ἐπιστρατεύουν καί τούς φτωχούς βλᾶκες πού  
ἐξαγοράζονται ἔναντι πινακίου φακῆς γιά λειτουργήσουν ὡς «πραίτορες» 
τῶν πλουσίων βλακῶν μέ στόχο την  ἐξολόθρευση τῶν εὐφυῶν ἀντιπάλων.
4. Ἡ συνασπισμένη ἀγέλη πολλών  βλακῶν μπορεῖ νά ἀντλήσει μεγάλη 
δύναμη καί νά διαταράξει τό κοινωνικό-πολιτικό, παραγωγικό, 
οἰκονομικό καί πολιτιστικό ἐποικοδόμημα. 
5. Στόν ἐσωστρεφῆ καί περιχαρακωμένο συνασπισμό τῶν βλακῶν 
συγκροτεῖται ἡγετική ὁμάδα κορυφῆς. Εἶναι ἡ ἡγετική ἐλίτ τῆς βλακοκρατίας, 
τῶν res  καί τῆς ἰδιωτίας (ἰδιώτης στήν Ἀρχαιοελληνική εἶναι ὁ idiot, 
δηλαδή ὁ βλᾶκας στήν Ἀγγλική γλῶσσα). Ὁ κάθε βλάξ πού θά προωθηθεῖ 
στήν κορυφή θά σύρει πίσω τοῦ μόνον πρόσωπα κατώτερά του, δηλαδή 
ἀκόμα πιό βλᾶκες καί πιό ἀνίκανους ἀπ’ αὐτόν. Πρόκειται γιά τό προτσές 
τῆς κάθετα ἱεραρχημένης «βλακοποίησης».
6. Οἱ βλᾶκες, ὡς οἰονεῖ μαντάμ-σουσοῦδες, ἔχουν μία ἀκατανίκητη τάση 
γιά ἀγελαῖες ἐμφανίσεις (κοσμικές comme ils faut συγκεντρώσεις, 
πανηγύρια,  event δημοσιότητας, trash καί banal causerie τρεφόμενη ἐκ τῶν 
περιεχομένων τῶν ἐφημερίδων, τῆς TV, τῶν ραδιόφωνων, τῆς 
μόδας, κ.λπ.). Κουβαλοῦν τό κόμπλεξ νά ἐμφανίζονται ὡς ἡ creme de 
la creme τῆς κοινωνίας καί τό enfant gate τῆς ἀξιοσύνης. Οἱ πιό πολλοί, 
ἐκτός ἀπό ἀγράμματοι, εἶναι καί «μουγκοθόδωροι». Ἄλλοι παριστάνουν 
τούς opinion leader ἐκφράζοντας εὐχολόγια, ἀερολογίες, φληναφήματα 
καί στερεότυπες κενολογίες.
7. Οἱ βλᾶκες, ἕνεκα τοῦ συμπλέγματος τοῦ wannabe celebrity, 
τρελαίνονται γιά διακρίσεις πού εἶναι κίβδηλες καί ψευδεπίγραφες 
ἤ παρωχημένες ἤ ἀμελητέας ἀξίας. Τό βιογραφικό καί, κυρίως, ἡ biodata 
πού διαθέτουν εἶναι χαμηλοῦ ἐπίπεδου. Ἐννοεῖται τό αὐτονόητο. 
Μέ ἀξιολογήσεις πού γίνονται μέ κριτήρια, μέ τέστ, μέ δοκιμασίες καθώς 
καί μέ ἐλέγχους τῆς γνησιότητας τῶν πιστοποιητικῶν σύμφωνα μέ τή 
μεθοδολογία τῆς Ἐπιστήμης τῆς Διαχείρισης τῶν Ἀνθρωπίνων Πόρων. 
(Περί αὐτοῦ θά ἐπανέλθουμε σέ ἑπόμενο ἄρθρο μέ πολλά case studies).
8. Οἱ βλᾶκες προσπαθοῦν μέσῳ προπαγάνδας  νά παρουσιάσουν στό 
εὐρύ κοινό τίς ἀποτυχημένες πράξεις τούς ὡς σπουδαῖες καί  ἡρωικές 
προσπάθειες,  ἐγχειρήματα ὑψηλῆς προστιθέμενης ἀξίας, ἐργασίες 
μεγάλης ἐπιστημοσύνης, προϊόντα ἐργασιομανίας καί ὑψιπετῆ ἔργα.
6. Τό μῖσος, ὁ φθόνος, ἡ ζήλια, τό σύνδρομο κατωτερότητας καί ὁ φόβος 
πού προκαλεῖ ἕνας ἔξυπνος μέ τήν ἐμφάνισή του, δημιουργεῖ στόν βλᾶκα 
συμπλέγματα πού τόν ἀναγκάζουν νά κινητοποιεῖ τόν ἀμυντικό μηχανισμό 
τῆς κλίκας τῶν βλακῶν. Μέ κάθε τρόπο οἱ βλᾶκες προσπαθοῦν νά ἀποβάλουν 
τό εὐφυῆ ἀπό τήν τάξη τους διατηρώντας τήν ὁμάδα ἀδιατάρακτη καί 
ἀμόλυντη ἀπό κάθε ἔξυπνο ἄνθρωπο πού τόν φοβοῦνται ὡς «ὡρολογιακή βόμβα» ἡ ὁποία ἐν εὐθέτῳ χρόνω θά καταστρέψει τήν καμαρίλα τους.
9. Οἱ βλᾶκες εἶναι ἀνθρωπόμορφα res σέ κατάσταση μόνιμου πανικοῦ καί 
ἄγχους. Γιά νά περισώσουν τό status πού ἔχουν ἤ γιά νά ἀποκτήσουν κάποια 
θέση στήν πυραμίδα τῆς βλακοκρατίας, ἀμύνονται ἀπό ἔνστικτο ἀσκώντας 
ἀνέντιμες πράξεις. Ὁ βλάξ ἀδυνατεῖ νά καταφύγει σέ ἔντιμα μέσα γιά 
νά πετύχει τό σκοπό του. Καταφεύγει σέ ρᾳδιουργίες, συκοφαντίες, 
unfair πράξεις, δολοπλοκίες, below the belt κτυπήματα, ὀσφυοκαμψίες, 
κολακεῖες, παραπληροφόρηση, ἀφορισμούς, κοινωνικούς αὐτοματισμούς, 
λαϊκισμούς, κ.λπ.
10. Ἡ βλακεία (ἀνθρωπολογικό/βιολογικό γεγονός) ἀντιβαίνει τήν ἠθική 
(κοινωνικό/φιλοσοφικό γεγονός). Ἀπό τή φύση τοῦ ὁ βλᾶκας δέν μπορεῖ νά 
εἶναι ἠθικός, καλλιεργημένος καί ἔντιμος. 
11. Ἐνῷ ἡ συνεννόηση μεταξύ ἠλιθίων εἶναι δυνατή, ἡ συνεννόηση μεταξύ 
ἠλιθίων καί εὐφυῶν εἶναι ἀδύνατη.
12. Ἡ βλακεία δέν ἔχει ταξική καταγωγή. Ὅμως οἱ «πλούσιοι βλᾶκες» εἶναι 
μυριάκις πιό ἐπικίνδυνοι ἀπό τούς φτωχούς καί ταπεινῆς καταγωγῆς 
βλᾶκες. Ἕνας «εὐπρεπής βλάξ», παραμένει ἀσύδοτος καί ἄπληστος ἀπό 
μικρός. Ἔχει ταξική ἀσυλία πού δέν τήν ἔχει ὁ φτωχός ἀπό νήπιο 
βλάξ καί εἶναι ἐπικίνδυνος γιατί μπορεῖ νά ἀναρριχηθεῖ ἀναξιοκρατικά 
σέ ὑψηλά ἀξιώματα.
Μέ αὐτά τά λίγα στοιχεῖα ἀπό τά πολλά πού ὑπάρχουν στό δοκίμιο τοῦ 
Λεμπέση δίνεται κοινωνιολογικά μία ἑρμηνεία πού ἀπαντᾶ στό ἐρώτημα 
τοῦ γιατί βρισκόμαστε στή σημερινή κατάσταση. Βέβαια, ὅπως συμβαίνει 
μέ ὅλες τίς κοινωνιολογικές θεωρίες, ἡ Λεμπεσιακή θεώρηση τελεῖ mutatis 
mutandis ὑπό διερεύνηση, ὁριοθέτηση καί κριτική ἀξιολόγηση. Πλήν ὅμως, 
διαθέτει ἰσχυρά τεκμήρια ἐπαλήθευσης τῆς ἀνθρωπογεωγραφίας τῆς 
βλακοκρατίας. Ὁ Λεμπέσης ἑστιάζεται σέ μία συγκεκριμένη κοινωνική 
ὁμάδα καί διαστρωμάτωση τῶν βλακῶν. Ὑπάρχει ὅμως καί ἡ ἠλιθιότητα 
τῆς μεγάλης μάζας. Αὐτή περιγράφεται μέ ὀξυδέρκεια στό βιβλίο τοῦ Ἰταλοῦ 
ἱστορικοῦ Carlo Cipolla μέ τίτλο «Οἱ βασικοί νόμοι τῆς ἀνθρώπινης ἠλιθιότητας» 
γιά τό ὁποῖο θά ἐπανέλθουμε σέ ἑπόμενο ἄρθρο.

http://www.arcadiaportal.gr/news/poso-epikairi-einai-i-koinoniologiki-apopsi-gia-%C2%ABtin-terastia-koinoniki-simasia-ton-blakon-en-s

ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΕ Η ΜΕΡΚΕΛ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ! ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ! (ΦΩΤΟ)

Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΕ Η ΜΕΡΚΕΛ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ! ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ! (ΦΩΤΟ)

από: http://attikanea.blogspot.gr/2014/04/blog-post_461.html

 Και ποιού είναι  κολλητός και συνεργάτης ο κ. Παπασταύρου; Του Σάμπι Μιονί... του οβριού!
Τώρα το πήρατε χαμπάρι, ότι μας κυβερνούν οι ... Εβραίοι;
Ή πιστεύετε πως κάτι θ' αλλάξει αν έρθει στην κυβέρνηση ο Αλέξης...;
Μιά συμμορία, μας κυβερνάει... μια οβριοκρατούμενη συμμορία... που έχει πλάτες και την Α-Δικαιοσύνη, και την Εκκλησία, και τον Στρατό και τα Σώματα Ασφαλείας... (τις ηγεσίες τους τουλάχιστον) 

Πόπη Σουφλή

p1


Ποιος νομίζετε πως ήταν ο πρώτος άνθρωπος που χαιρέτισε η Μέρκελ μόλις προσγειώθηκε από το αεροπλάνο; 
Ο Αντώνης Σαμαράς; 
Όχι χάσατε…


Ο άνθρωπος που χαιρέτισε πριν τον πρωθυπουργό , για να δείτε και ποιος μας κυβερνάει σε αυτή τη χώρα, ήταν ο 
Σταύρος Παπασταύρου , ο άνθρωπος γέφυρα ανάμεσα στη Siemens , στο Χριστοφοράκο και τον Καραβέλα, ήτοι με τους φυγόποινους για το μεγάλο σκάνδαλο.

p1

Ο λεγόμενος “Μπουμπλής” ή Σταύρος Παπασταύρου ήταν αυτός που δέχτηκε πρώτος τον χαιρετισμό της Γερμανίδας καγκελαρίου.

ppppp

Αξίζει να σημειωθεί οτι ο “Μπουμπλής” είναι κολλητάρι των καταζητούμενων που προαναφέραμε αλλά και η σύντροφός του ακούει στο όνομα κ.Μαρί Αγαλιώτου που  είναι υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Siemens Hellas. Mάλιστα η κυρία Αγαλιώτου πληρώνεται με το αξιοσέβαστο ποσό των 12.000ευρώ!!!

Aυτοί μας κυβερνάνε….


sam1

Ο Σταυρος Παπασταύρου είναι ο κύριος ακριβώς πίσω από τη Μέρκελ

Ετοιμάζει την αποχώρηση του ο Στουρνάρας;

ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ:

Εντύπωση έχουν προκαλέσει τις τελευταίες ώρες οι φήμες οι οποίες θέλουν τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά, να αλλάζει «πόστο» στον Γιάννη Στουρνάρα, και να τποθετεί στην θέση του τον Σταύρο Παπασταύρου. 

Τα σενάρια έχουν φουντώσει λόγω της λήξης της θητείας του Γιώργου Προβόπουλου στην Τράπεζα της Ελλάδος, και φημολογείται ότι ο Γιάννης Στουρνάρας θα είναι ο νέος Διοικητής της ΤτΕ. 

Το «καυτό» χαρτοφυλάκιο του Οικονομικών ωστόσο δεν θα μείνει ακέφαλο, καθώς θα το αναλάβει όπως δημοσιέυει το tovima.gr, ο σύμβουλος του πρωθυπουργού, και συνεργάτης του κ. Στουρνάρα, Σταύρος Παπασταύρου.

 Ποιος είναι όμως ο «άγνωστος» στο ευρύ κοινό κ. Παπασταύρου; 

Ο σύμβουλος του Μεγάρου Μαξίμου έδειξε γρήγορα τις ικανότητές του και έγινε σύντομα απαραίτητος με συνέπεια ο Αντώνης Σαμαράς να τον αξιοποιήσει σε σύντομο χρονικό διάστημα….

Σημαντικό ρόλο στην πορεία του έπαιξαν και οι γνωριμίες του οι οποίες του επέτρεψαν με τον κατάλληλο χειρισμό του ιδίου να ελίσσεται στον οικονομικό χώρο. 

Ο πρωθυπουργός είχε ορίσει τον κ. Παπασταύρου γραμματέα Διεθνών Σχέσεων την πρώτη περίοδο που έγινε πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, και σύντομα μπήκε στο στενό περιβάλλον του.
Επαφές είχε και με τον πρώην πρωθυπουργό, Κώστα Καραμανλή ο οποίος τον είχε εντάξει μάλιστα και στο στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ. 

Πριν από μήνες πάρα πολλοί ξαφνιάστηκαν όταν σε συνέντευξη του κ. Σαμαρά σε κυριακάτικη εφημερίδα επελέγη να δημοσιευθεί στην ίδια σελίδα φωτογραφία του Πρωθυπουργού με τον κ. Παπασταύρου που είναι από τους πιο εχέμυθους, ικανούς και αποτελεσματικούς συνεργάτες του.

Ο Σταύρος Παπασταύρου είναι αριστούχος πτυχιούχος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών ενώ έχει και μεταπτυχιακές σπουδές στο Harvard. 

 Η εργασιακή του εμπειρία είναι πολυετής ενώ παράλληλα έχει και κομματική δράση. 

Όπως δημοσιεύει το tovima.gr, την δεκαετία του ’90 διετέλεσε γενικός γραμματέας Διεθνών Σχέσεων και ΕΕ της ΟΝΝΕΔ και εκλεγμένο μέλος της ΚΕ της Νεολαίας, ενώ ήταν και πρόεδρος (1997-2001) της ευρωπαϊκής ένωσης του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος.

Λόγω της “σκληρής” του δουλειάς ο Σταύρος Παπασταύρου «ανταμέιφθηκε» με το να είναι στην ομάδα παρακολούθησης του κυβερνητικού έργου ενώ συμμετείχε και στις διαπραγματεύσεις με την Τρόικα, έχοντας συμμετάσχει σε πολλές συσκέψεις. 

Η εμπλοκή με την Λίστα Λαγκάρντ καθώς εμφανιζόταν συνδιαχειριστής λογαριασμού 550 εκατ. δολαρίων. 

Τότε ο κ. Παπασταύρου έκανε λόγο για πόλεμο λάσπης από τον ΣΥΡΙΖΑ που τον κατηγόρησε για «πολιτικό αμοραλισμό». 

Τόνισε στην συνέχεια πω δεν είχε καμία σχέση με τον εν λόγω λογαριασμό και ότι η μόνη εμπλοκή του στη λίστα σχετίζεται με λογαριασμό 5,4 εκατ. δολαρίων πελάτη του.

Για τους έχοντας γνώσιν, ο κ. Παπασταύρου γευματίζει με τον εκπρόσωπο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, Πολ Τόμσεν, αλλά και με άλλους κρίσιμους παράγοντες. 

Μία από τις «αποστολές» που του είχε ανατεθεί από τον πρωθυπουργό ήταν αυτή του να συνοδεύσει τον υφυπουργό Οικονομικών Γιάννη Μαυραγάνη στην Ελβετία προκειμένου να να συζητήσουν με την ελβετική κυβέρνηση το θέμα με τις λίστες των Ελλήνων καταθετών στα εκεί τραπεζικά ιδρύματα.





Πηγή

Η «φιλανθρωπική» AVAAZ, ο κατακλυσμός emails για τις εκστρατείες υπογραφών και ο πραγματικός της ρόλος


Παρασκευή, Απριλίου 11, 2014

Η «φιλανθρωπική» AVAAZ, ο κατακλυσμός emails για τις εκστρατείες υπογραφών και ο πραγματικός της ρόλος

 από: http://logia-tou-aera.blogspot.gr/2014/04/avaaz-emails.html
Όπλο και δούρειος ίππος της AVAAZ η χρήση προσεκτικά σχεδιασμένων μέσων με έντονο συναισθηματικό φορτίο από προσωπικά έως περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα με απώτερο στόχο την εκτίμηση και αναγνώριση προς αυτήν και την ταύτισή της με ανθρωπιστική μη κερδοσκοπική οργάνωση. Όταν φώναζα πως αυτή η ιστορία με την συγκέντρωση υπογραφών από την avaaz, βρωμάει, κάποιοι με χλεύαζαν και θεωρουσαν ότι δεν ήθελα να συμμετάσχω στην  συγκέντρωση υπογραφών για διάφορα θέματα...

Γιατί ρε γαμώ το φελέκι μου, πρέπει πρώτα να πάθουμε για να μάθουμε;;;;
ΝΕΟΤΑΞΙΤΙΚΑ,ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ! ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ! 

Πόπη Σουφλή 

Αναδημοσιεύουμε κείμενο που λάβαμε από συναγωνιστή του Μετώπου Κοινωνικής και Εθνικής Απελευθέρωσης. 

Τελευταίο έκτρωμα της AVAAZ είναι η «Χολιγουντιανής έμπνευσης», συναισθηματικά εκβιαστική, συλλογή υπογραφών για τα θύματα του πολέμου της Συρίας. 

Σύμφωνα με το «σενάριο» για τα θύματα αυτά ευθύνεται, σύμφωνα με τους γκεμπελίσκους αυτούς των ΜΚΟ, της Υ/Ε και των «αριστερών» ουρών τους, το καθεστώς Άσαντ που «χτυπάει βίαια τον λαό του», και όχι τα τάγματα θανάτου των εισαγόμενων μισθοφόρων και των τζιχάντις που ξεκίνησαν τον «εμφύλιο» και στα τρία χρόνια του πολέμου, έχουν μακελέψει ολόκληρες πόλεις, έχουν βασανίσει οικογένειες όταν απλά δεν συμφωνούν μαζί «τους» ή όταν δεν είναι το ίδιο φανατικά θρησκόληπτοι, πριν τις δολοφονήσουν. Και τα εν λόγω κτήνη είναι τα μόνα βέβαια που χρησιμοποίησαν, διαπιστωμένα, και χημικά (προερχόμενα από τη Σαουδ. Αραβία που επίσης χρηματοδοτεί τα τάγματα θανάτου) για τους δόλιους σκοπούς τους, ενώ έχουν καταστρέψει ακόμα και ολόκληρα νοσοκομεία!
Η AVAAZ ΚΑΙ Η ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΘΩΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΣΕ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΓΙΑ ΥΠΑΡΚΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ 
Το τελευταίο διάστημα ορισμένοι φίλοι και φίλες έχουν αναρτήσει εδώ στο facebook κάλεσμα συμμετοχής σε
καμπάνιες συλλογής υπογραφών για θέματα που κυμαίνονται από ατομικά ζητήματα όπως η οικονομική υποστήριξη μικρού παιδιού που πάσχει από σπάνια μορφή καρκίνου, επαγγελματικά όπως η διαμαρτυρία για το «άνοιγμα και την απελευθέρωση» του επαγγέλματος των ξεναγών, κοινωνικά όπως οι κατασχέσεις σπιτιών και περιβαλλοντικά όπως η προστασία των γορίλων, ή η άκρως επίκαιρη και ανησυχητική ρύπανση της θάλασσας δυτικά της Κρήτης από τα προϊόντα υδρόλυσης της καταστροφής των χημικών όπλων της Συρίας.
  ΟΛΕΣ αυτές οι καμπάνιες συλλογής υπογραφών έχουν αναρτηθεί με πρωτοβουλία πάντα κάποιου άγνωστου και ίσως ανύπαρκτου ατόμου, π,χ Άλεξ Ζ, η ΜΚΟ όπως η ΕΚΠΟΙΖΩ, και ΚΟΙΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ αυτή που προσφέρει η κυρίαρχη, η αυτοκράτειρα των ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ (ΜΚΟ), AVAAZ, μέσω της ιστοσελίδας της. 
Οι δράσεις και καμπάνιες για δίκαια αιτήματα και σκοπούς όπως οι παραπάνω κατευθύνονται έντεχνα και εκτονώνονται προς ανώδυνες μορφές διαμαρτυρίας, όπου οι λιγότεροι έμπειροι στην τέτοιου είδους προπαγάνδα εγκλωβίζονται. 
1) υποσυνείδητα σε μια κατάσταση συνδιαλλαγής με τους καταπιεστές η τους δωσίλογους μιας κυβέρνησης όπως η κυβέρνηση Σαμαρά.(διαβάστε προσεκτικά το κείμενο συλλογής υπογραφών για τους πλειστηριασμούς σπιτιώνhttps://secure.avaaz.org/el/petition/Ohi_stoys_pleistiriasmoys_akiniton_ton_yperhreomenon_Ellinon_3/?snshhgb)  
2) αναχαιτίζεται ο προβληματισμός των πολιτών σε συλλογική αγωνιστική βάση διοχετευόμενος σε ανώδυνες μορφές διαμαρτυρίας όπως είναι η υπογραφή ενός κειμένου(την οποία οι ειδικοί διακηρύσσουν ότι θα πάρουν υπόψη τους και γράφουν πάντα στα παλιά τους παπούτσια), αν δεν συνοδεύεται π.χ στην περίπτωση της πολύ σοβαρής μόλυνσης των υδάτων δυτικά της Κρήτης από απεργίες, διαδηλώσεις, αποκλεισμούς λιμανιών, αεροδρομίων, οδικών αξόνων, παγκρήτια απεργία κλπ. 
3) καθιερώνεται και αποκτά κύρος διεισδύοντας ύπουλα στην συνείδηση των απλών ανυποψίαστων πολιτών η AVAAZ σαν μια ανθρωπιστική οργάνωση που αργότερα όμως θα παίξει από ανασταλτικό έως αντιδραστικό ρόλο σε πιθανή εξέγερση του ελληνικού λαού ενάντια στα συμφέροντα της ευρωπαϊκής και παγκόσμιας ελίτ, οργανώνοντας την «δημοκρατική αγανάκτηση» των προνομιούχων ελληνικών στρωμάτων και της ελληνικής ελίτ ενάντια σε πιθανό λαϊκό μέτωπο υπεράσπισης των λαϊκών στρωμάτων. 

Η AVAAZ ιδρύθηκε από την Res Publica και το κόμμα Δημοκρατικού μετώπου,http://front.moveon.org/
 Ιδρυτές και φιγούρες κλειδιά, οι Tom Perrielllo, υπερασπιστής των πολέμων της Υ/Ε, πρώην αντιπρόσωπος των Δημοκρατικών στην βουλή, που αποκαλεί τον εαυτό του κοινωνικό εργολάβο, η Ricken Patel σύμβουλος μερικών από τις μεγαλύτερες εταιρίες του κόσμου και ο Tom Pravda μέλος του βρετανικού διπλωματικού σώματος που υπηρετεί σαν σύμβουλος στο U.S State Department. 
ΜΚΟ όπως η AVAAZ αποτελούν ιδεολογικό όπλο στην κλιμακούμενη επιβολή της εφιαλτικής Νέας Διεθνούς Τάξης της Υ/Ε, έχοντας υιοθετήσει τις δύο βασικές αρχές δικαιολόγησης όλων των τελευταίων αποκρουστικών πολέμων που εξαθλίωσαν χώρες όπως η Σερβία, το Αφγανιστάν, η Λιβύη και το Ιράκ, τις αρχές Responsibility to Protect, γνωστή και ως R2P, και της «ανθρωπιστικής» επέμβασης, Humanitarian intervention.  
Οι δύο αυτές αρχές είναι τα κλειδιά για την διευκόλυνση του κτισίματος εμπιστοσύνης και νομιμοποίησης του Πολέμου, με τα διάφορα think tank και τους ειδικούς να υποστηρίζουν ότι οι δύο αυτές αρχές έχουν μεγαλύτερη διεισδυτική αξία στην ηθική και στην συνείδηση των πολιτών από ότι ο «αγώνας ενάντια στην τρομοκρατία». 
http://wrongkindofgreen.org/2012/09/24/imperialist-pimps-of-militarism-protectors-of-the-oligarchy-trusted-facilitators-of-war-part-ii-section-i/http://www.globalresearch.ca/avaaz-the-lobbyist-that-masquerades-as-online-activism/5314829 
Είναι γνωστές οι καμπάνιες της υπέρ της εισβολής στη Λιβύη καθώς και της καμπάνιας για την επιβολή ζώνης απαγόρευσης πτήσεων ενάντια στο νόμιμο καθεστώς και το λαό της Συρίας στον αγώνα τους ενάντια στους επαγγελματίες μισθοφόρους και τζιχαντιστές εισβολείς που η Δύση εξοπλίζει, τροφοδοτεί και πληρώνει. 
Όπλο και δούρειος ίππος της AVAAZ η χρήση προσεκτικά σχεδιασμένων μέσων με έντονο συναισθηματικό φορτίο από προσωπικά έως περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα με απώτερο στόχο την εκτίμηση και αναγνώριση προς αυτήν και την ταύτισή της με ανθρωπιστική μη κερδοσκοπική οργάνωση. 
Στη φωτογραφία ο Ομπάμιας με τον Tom Perriello σε προεκλογική εκστρατεία 

obomberandtom

Οι ηλεκτρονικές καμπάνιες των συστημικών ή «ελευθεριακών» ΜΚΟ, παίζουν ένα καίριο πολιτικό, ιδεολογικό ρόλο ακριβώς γιατί εκτός από το ποια είναι η επίδραση τους μέσα στη γενικότερη κατάσταση και το τι «κοινή γνώμη» πλάθουν, καμπάνιες αυτού του στυλ αυτές καθαυτές περικλείουν το σπόρο του ευκολόπεπτου, της «δημοκρατίας δι’ αλληλογραφίας», όπου με ένα απλό κλικάρισμα εκφράζεις και καλά άποψη.

Το απασχολεί σοβαρά το σύστημα το πώς θα διατηρήσει την τόσο ζωτική γι αυτό επίφαση δημοκρατίας, τώρα που η παγκοσμιοποίηση αφαιρεί χειρουργικά κάθε ουσιαστική δημοκρατική διαδικασία από το πολιτικό γίγνεσθαι (ακόμα και από την ψευτο-δημοκρατία που είχαμε), αφού έχει αφήσει τα κόμματα χωρίς μέλη, τον πολύ κόσμο κυριολεκτικά σπίτι του, και τις βουλές των κοινοβουλευτικών χουντών που στήνει η Υπερεθνική Ελίτ γεμάτες φιλόδοξους λομπίστες.
Μάλιστα μελετητές του φαινομένου της «δημοκρατίας του κλικαρίσματος» έχουν δώσει και όνομα σε αυτού του είδους την “δημοκρατική” συμμετοχή-αυταπάτη (illusion), την λένε clicktivism, από το γνωστό activism, ακτιβισμό.


Η εξαιρετική έρευνα της Cori Morningstar για την AVAAZ είναι αποκαλυπτική για το τι παίζεται με την αυτοκράτειρα όπως την ονομάζει των ΜΚΟ που δημιουργήθηκε από βαριά ονόματα του αμερικανικού κατεστημένου, όχι για πλάκα.

http://wrongkindofgreen.org/…/avaaz-imperialist-pimps…/

(σχετικό με avaaz: http://hel-las.blogspot.gr/2013/09/avaazorg.html )
Πηγή