Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Τα 5 ανεξήγητα φαινόμενα της μάχης του Μαραθώνα

Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2013

Τα 5 ανεξήγητα φαινόμενα της μάχης του Μαραθώνα

Ιστορικό υπόβαθρο της Μάχης
Καθώς στην Ιωνία οι ελληνικές πόλεις, στις οποίες συμπεριλαμβάνονταν μεγάλα κέντρα, όπως η Μίλητος και η Αλικαρνασσός, δε μπόρεσαν να διατηρήσουν την ανεξαρτησία τους περιήλθαν υπό την κυριαρχία της περσικής αυτοκρατορίας προς τα μέσα του 6ου π.Χ. αιώνα. Το 499 π.Χ. οι Έλληνες των ιωνικών πόλεων ξεκίνησαν την Ιωνική Επανάσταση και η Αθήνα μαζί με την Ερέτρια κινήθηκαν προς βοήθειά τους.

Το 490 π.Χ. ο Πέρσης βασιλιάς, Δαρείος Α', έχοντας καταστείλει την εξέγερση των ιωνικών πόλεων από το 494 π.Χ., έστειλε το στόλο του να τιμωρήσει τις δύο πόλεις. Ο περσικός στρατός κατέστρεψε την Ερέτρια και αποβιβάστηκε στην Αττική, αλλά στη μάχη του Μαραθώνα ηττήθηκε από τους Αθηναίους και άλλους υπό το στρατηγό Μιλτιάδη.


Παράταξη στη Μάχη 

11.000 Έλληνες 100.000 Πέρσες 

Το σχέδιο του Μιλτιάδη ήταν να εμπλακεί σε μάχη με το περσικό πεζικό όσο πιο σύντομα γινόταν ώστε να αποφύγει τις απώλειες από τους εχθρικούς τοξότες. Κάθε βράδυ πριν τη μάχη οι Έλληνες μίκραιναν την απόσταση ανάμεσα στα δύο μέτωπα και τη μέρα της μάχης είχαν φτάσει σε απόσταση περίπου 8 σταδίων, δηλαδή 1480 μέτρα. Στο δεξιό άκρο είχε τοποθετηθεί επικεφαλής ο Καλλίμαχος και στη συνέχεια οι δέκα φυλές με τους Πλαταιείς να είναι στο αριστερό άκρο. Ο Μιλτιάδης είχε επιμηκύνει το μέτωπο έτσι ώστε το δεξιό και το αριστερό κέρας να είναι ισχυρά αποδυναμώνοντας το κέντρο. 

Οι Έλληνες επιτέθηκαν εναντίον των Περσών γρήγορα, τρέχοντας στα τελευταία μέτρα, μάλλον αιφνιδιάζοντας έτσι τους Πέρσες. Η σφοδρότητα της σύγκρουσης έδωσε πλεονέκτημα στα ισχυρά άκρα. Η μάχη ήταν αμφίρροπη για αρκετή ώρα μέχρις ότου οι δυο περσικές πτέρυγες κατέρρευσαν και τράπηκαν σε φυγή. Στο κέντρο όπου βρίσκονταν οι επίλεκτες δυνάμεις με τους Πέρσες και τους Σάκες ο ελληνικός σχηματισμός διασπάστηκε και υποχώρησε. Τα πλάγια τμήματα όμως γύρισαν πίσω και επιτέθηκαν στο περσικό κέντρο περικυκλώνοντας τους. Ακολούθησε σκληρή μάχη και τελικά οι Πέρσες τράπηκαν σε φυγή, προς το Σχοινιά που βρίσκονταν τα πλοία τους. Πολλοί Πέρσες έπεσαν στα νερά του έλους και πνίγηκαν. Η μάχη συνεχίστηκε στο Σχοινιά καθώς οι Πέρσες προσπαθούσαν να διαφύγουν. Εκεί πέθαναν ο Καλλίμαχος, ο στρατηγός Στησίλαος και ο Κυναίγειρος, ο αδελφός του Αισχύλου. Οι Αθηναίοι κατάφεραν να καταλάβουν επτά πλοία.

 

 

H μάχη είχε τελειώσει. Οι νεκροί Πέρσες υπολογίζονται από τον Ηρόδοτο γύρω στους 6400 ενώ οι Έλληνες είχαν χάσει μόνο 192. Μετά τη νίκη τους στάλθηκε αγγελιοφόρος για να την αναγγείλει στην Αθήνα, ο οποίος ξεψύχησε μόλις έφτασε από την κούραση.

Ανεξήγητο Πρώτον

Η Μάχη του Μαραθώνα σύμφωνα με τον Ηρόδοτο είχε γίνει πάνω σε μια πεδιάδα .Δεν έχει σχέση με καμία άλλη μάχη στην Ελλάδα όπως π.χ. με τη Μάχη των Θερμοπυλών η οποία ήταν σε στενό. Στο Μαραθώνα η πεδιάδα επέτρεπε την ανάπτυξη όλου του Περσικού στρατεύματος όπως και έγινε. Δηλαδή οι Έλληνες επέλεξαν να αντιμετωπίσουν τους Πέρσες κατά μέτωπο και με όλο το εύρος της δύναμής τους πράγμα που θα ήταν ένα σοβαρό μειονέκτημα γι αυτούς. Γιατί όμως επέλεξαν αυτόν τον τρόπο δείχνοντας στον αντίπαλο ότι περιφρονούν τη δύναμή του και πως ήταν σίγουροι για τη νίκη τους; 

Ανεξήγητο Δεύτερον 

Σύμφωνα με τον Ξενοφώντα στο πεδίο της Μάχης οι Πέρσες αναπτύχθηκαν σε βάθος 30 αντρών στο κέντρο της παράταξής τους(εδώ προσοχή δεν υπολογίζεται ότι τα άκρα των Περσών ήταν αδύναμα με λιγότερο βάθος το εκλαμβάνουμε ως ισόποσο). Αυτό έδινε μια ανάπτυξη στρατεύματος των 100.000 χιλιάδων αντρών που ήταν εκεί γύρο στα 3.300 μέτρα. Από την άλλη μεριά οι Έλληνες ήταν μόνο 11.000 και για να μπορέσουν να αντιπαρατάξουν ένα ίσο μέτωπο απέναντι στους Πέρσες έπρεπε το βάθος τους να είναι βάθος 3 ανδρών και κάτι (χωρίς να υπολογίσουμε ότι είχαν ενισχύσει τα άκρα τους πράγμα που θα έδινε μικρότερο μήκος). Από την Ιστορία γνωρίζουμε ότι το μέτωπο των Ελλήνων ήταν 1600 μέτρα δηλ. 6 άνδρες περίπου βάθους σε ισόποση παράταξη.
Έτσι από τα παραπάνω προκύπτει ότι περίσσευαν 850 μέτρα από τη μία μεριά και 850 μέτρα από την άλλη μεριά Περσικού μετώπου το οποίου θα στεκότανε και δεν θα έκανε τίποτα. Το ερώτημα είναι ότι εάν τα πράγματα γίνανε έτσι γιατί αυτός ο στρατός των 850 μ από τη μια μεριά και των 850μ από την άλλη δεν κινήθηκε κυκλωτικά για να παγιδεύσει τους Έλληνες σαν θανάσιμη τανάλια; 

Ανεξήγητο Τρίτον 

 

 

Εχετλαίος

Στα έργα του Ηροδότου και του Παυσανία έχουμε μια παρουσία ενός ανδρός αγνώστου προς τους Έλληνες ο οποίος εμφανίστηκε απροειδοποίητα. Ήταν πιο ψηλός από τα άτομα εκείνης της εποχής φορούσε μια περίεργη στολή η οποία έμοιαζε με αγρότη και όχι με πολεμιστή και κρατούσε ένα όπλο το οποίο έμοιαζε με λαβή αρότρου (αρχ.εχέτλη) το οποίο το έστρεφε προς τους Πέρσες και τους αποδεκάτιζε. Αργότερα οι Έλληνες ζητώντας πληροφορίες για το άτομο αυτό από το Μαντείο των Δελφών οι ιερείς τον κατονόμασαν ως Εχετλαίο.

"…Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερομενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32).

Ο άνδρας αυτός προωθούνταν στο πεδίο της Μάχης και κατακρεουργούσε τους Πέρσες με το όπλο του με απίστευτη ταχύτητα. Επίσης ο Ηρόδοτος μας αναφέρει ότι ένας Αθηναίος στρατιώτης, ο Επίζηλος, γιός του Κουφαγόρα, ενώ πολεμούσε γενναία στήθος με στήθος ξαφνικά έχασε την όραση του και στα δύο του μάτια, παρόλο που δεν τον είχε ακουμπήσει τίποτα, ούτε δόρυ ούτε ξίφος ούτε βέλος τόξου. Συνεχίζοντας ο Ηρόδοτος αναφέρει ότι ο Επίζηλος διηγείται ότι είδε έναν μεγαλόσωμο οπλίτη που η γενειάδα του κάλυπτε ολόκληρη την ασπίδα του, και ότι αυτό το φάντασμα κρατούσε στα χέρια του ένα πολύ φωτεινό όπλο! Πέρασε ακριβώς δίπλα του, σκοτώνοντας Πέρσες αντιπάλους και αυτή η σκηνή ήταν η τελευταία που είδε ο Επίζηλος γιατί από κάποια υπερβολική λάμψη, τυφλώθηκε!

Αυτό δείχνει ότι το όπλο που κρατούσε ο Εχετλαίος προκαλούσε θανάσιμα χτυπήματα από μακριά χωρίς να αγγίζει τους ανθρώπους ,ενώ όλα τα όπλα της εποχής έπρεπε αν μη τι άλλο να σ αγγίξουν.
Ποιος ήταν αυτός ο άνδρας από πού ερχόταν και τι είδους καταστροφικό για τους αντιπάλους του όπλο κρατούσε;

Ανεξήγητο Τέταρτον

Καθ όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας της Μάχης μέχρι να φτάσει η μέρα της σύγκρουσης οι Έλληνες μετακινούνταν τις βραδινές ώρες, έτσι ώστε να μην γίνουν ορατές οι κινήσεις τους, προς το μέτωπο των Περσών και μέχρι την ημέρα της Μάχης ο Ηρόδοτος μας αναφέρει ότι φτάσανε 8 στάδια από το στρατόπεδο των Περσών δηλ όπως είδαμε και παραπάνω περίπου 1480μ. Ο λόγος που το κάνανε αυτό ήταν ότι οι Έλληνες γνώριζαν ότι οι Πέρσες είχαν πάγια τακτική πριν την τελική σύγκρουση και όταν ο αντίπαλος πλησίαζε προς την μεριά τους να ρίχνουν μια ομοβροντία 2-3 επαναλήψεων βελών από τους τοξότες τους. Έτσι οι Έλληνες με αυτές τις βραδινές κινήσεις προσέγγισης προσπαθούσαν να μειώσουν την απόσταση από τους Πέρσες άρα και τις απώλειές τους. Το ερώτημα που γεννάται είναι πως οι Έλληνες κατάφεραν να προσεγγίσουν τους Πέρσες στο πεδίο της Μάχης χωρίς να έχουν σοβαρές απόλυες από τις ομοβροντίες βελών καθώς σε όλη την διάρκεια της μάχης σκοτώθηκαν μόνο 192 Έλληνες; Είναι ότι οι Πέρσες δεν ήξεραν σημάδι ; δεν μπορούσαν να τους πετύχουν για άλλους λόγους ή ότι δεν πρόλαβαν να το κάνουν;

Ανεξήγητο Πέμπτον

Η Μάχη του Μαραθώνα άρχισε στις 5.30 περίπου το πρωί και οι Πέρσες στρατηγοί διέταξαν οπισθοχώρηση στις 8 το πρωί δηλ μόλις 2,5 ώρες μετά την έναρξη της μάχης .Το παράξενο είναι πως όλα όσα γίνανε , γίνανε μέσα σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα.6.400 Πέρσες αποδεκατίστηκαν από ένα Ελληνικό στρατό που αριθμούσε το 1/10 της δικιάς τους δύναμης με φοβερή ταχύτητα και αποτελεσματικότητα. Πως είναι άραγε δυνατόν να συνέβη κάτι τέτοιο σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα;

Ανεξήγητα φαινόμενα στη Μάχη του Μαραθώνα πολλά αλλά όλα αυτά τα παραπάνω ερωτήματα νομίζω και έχω την εντύπωση ότι δεν θα απαντηθούν ποτέ με 100% σιγουριά .Ένα μόνο είναι σίγουρο ,ότι στη Μάχη του Μαραθώνα πήραν μέρος Έλληνες και για τους Έλληνες ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ!(freehellasleptokaria)


ΠΗΓΗ hellas-now

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

ΖΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 18 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΔΕΗ ΚΑΙ ΚΑΥΣΙΜΑ!!!

ΖΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 18 ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΔΕΗ ΚΑΙ ΚΑΥΣΙΜΑ!!!

χωρίς σχόλιαΑστυδάμεια Ιπποδάμειας | Πέμπτη, 11 Ιουλίου 2013 12:06 πμ

Μιχάλης Καλογεράκης - Ένας Έλληνας εφευρέτης στην απομόνωση!
 

Ιωσήφ Παπαδόπουλος

Ταξίδεψα μέχρι το Ηράκλειο της Κρήτης, για να συζητήσω μαζί του και να καταγράψω όσα έχει επινοήσει και κατασκευάσει, και δεν το μετάνοιωσα ούτε στιγμή!
Μέχρι πριν από λίγες ημέρες τα λέγαμε, μέσω skype, ενώ είχα δει πολλά βιντεάκια στο youtube και στην ιστοσελίδα του:http://www.youtube.com/user/mikeerevna/videos
Αυτά, ωστόσο, που είδαν τα μάτια μου και κατέγραψε ο φακός της βιντεοκάμεράς μου, ξεπέρασαν κάθε φαντασία! Ο λόγος για τον Μιχάλη Καλογεράκη, έναν εφευρετικό Κρητικό, ο οποίος, εδώ και 18 χρόνια, έχει πάρει διαζύγιο από την Δ.Ε.Η. και τα πρατήρια καυσίμων!

Έναν ιδιοφυή εφευρέτη ηλεκτρονικό μηχανικό, που θα μπορούσε (και θα έπρεπε) να ηγείται κάποιων επιδοτούμενων προγραμμάτων τεχνολογίας και έρευνας του Πολυτεχνείου αλλά, όπως κατά κανόνα συμβαίνει σ' αυτές τις περιπτώσεις, ζει άνεργος και απομονωμένος με την οικογένειά του στο χωριό Χάνι Κοκκίνη, λίγο έξω απ' το Ηράκλειο. Αυτό είναι, άλλωστε, το τίμημα που πληρώνουν σ' αυτή τη χώρα όσοι ξεχωρίζουν και υπερβαίνουν τη μετριότητα ...

Ομιλητικός, χειμαρρώδης, αποφασιστικός, ένας Κρητίκαρος με όλη τη σημασία της λέξης, που δεν μασάει τα λόγια του και λέει τα πράγματα με τ' όνομά τους. Αυτός είναι ο Μιχάλης Καλογεράκης. Μου μίλησε για όλα και για όλους και με ξενάγησε ακόμη και στο υπόγειο πυρηνικό καταφύγιο του σπιτιού του! "Τι φοβάσαι και έχεις προετοιμαστεί τόσο καλά"; τον ρώτησα. "Εδώ και καιρό έχω την πεποίθηση ότι κάτι κακό θα συμβεί, κάτι πολύ κακό. Θέλω λοιπόν να μας βρει προετοιμασμένους ...", απάντησε, και με έβαλε σε σκέψεις ...

Μου έδειξε στη συνέχεια το δίτροχο "παπάκι" του, που δεν έχει πάει ποτέ στο βενζινάδικο, όπως λέει ο ίδιος με υπερηφάνεια, αλλά και ένα mountain bike που έχει μετατρέψει σε ένα δυνατό ηλεκτρικό μοτο-ποδήλατο, με ανωτάτη ταχύτητα 50 χλμ/ώρα, κίνηση και στους δύο τροχούς και τεράστια αυτονομία, αφού η μπατταρία του φορτίζει με τα πετάλια στις ευθείες και στις κατηφόρες!
Μένω με το στόμα ανοιχτό όταν βάζει μπροστά μια τεράστια γεννήτρια, αντικαθιστώντας το πετρέλαιο με παλιό ελαιόλαδο! "Αυτό είναι το Κρητικό ... πετρέλαιο που εμείς καλλλιεργούμε στο έδαφος!", λέει χαμογελώντας αφοπλιστικά, και συνεχίζει: "Δεν χρειάζεται να μπούμε στον κόπο να βγάλουμε το πετρέλαιο από τα βάθη της θάλασσας! Θα σου έλεγα μάλιστα να πας μέχρι το super market να αγοράσεις δέκα λίτρα ηλιέλαιο και να το βάλεις στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σου! ", μου λέει κάποια στιγμή και με ξαφνιάζει! "Θάβουν χιλιάδες τόνους ροδάκινων στις χωματερές οι αγρότες της βόρειας Ελλάδας και μετά ζητούν από την κυβέρνηση ενίσχυση για την αγορά πετρελαίου, ενώ θα μπορούσαν να αποστάξουν τσάμπα το δικό τους καύσιμο με τα ροδάκινα, τα σταφύλια, τα αχλάδια ή τα καρπούζια που πετούν, έχοντας παράλληλα φροντίσει να παράγουν από τον αέρα και τον ήλιο την δική τους ενέργεια εντελώς δωρεάν"!
Κάποια στιγμή η συζήτηση άρχισε να περιστρέφεται γύρω από τα τρέχοντα οικονομικά προβλήματα, τα χαράτσια, τη ΔΕΗ και τον Στουρνάρα.
Ο Μιχάλης είναι φανερά θυμωμένος, παρ' όλο που έχει πάντοτε κρεμασμένο στα χείλη του ένα πλατύ χαμόγελο. "Έβγαλε στην αρχή ένα δικαστήριο την απόφαση πως το χαράτσι είναι παράνομο, αλλά πήγε στη συνέχεια ο Στουρνάρας στον Άρειο Πάγο και τους είπε : Ακούστε : εμείς προσδοκούμε έσοδα δύο δις από αυτό το χαράτσι. Αν εσείς το βγάλετε παράνομο, τότε θα πρέπει να πάρουμε από κάπου τα χρήματα αυτά. Τι περίμενες λοιπόν να γίνει; Να πουν οι δικαστές ότι το χαράτσι είναι παράνομο και να χάσουν τους μισθούς τους; Δυστυχώς, όπου κυβερνάει το χρήμα δεν υπάρχει Δικαιοσύνη!
Αλλά και με τα χωράφια των ανθρώπων, εδώ στην Κρήτη, δεν είδες τι έγινε; Ήρθαν τα ΜΑΤ και τους τα πήραν με το ζόρι, για να τα δώσουν στους ξένους, να τα κάνουν φωτοβολταϊκά πάρκα, χωρίς να δώσουν στους ιδιοκτήτες των χωραφιών ούτε ένα ευρώ! Και μας πουλάνε μετά οι ξένοι το ρεύμα που παίρνουν δωρεάν από τον αέρα και τον ήλιο μας! Αν γινόταν αυτό παλιά, θα τους έπαιρναν με τις πέτρες! Τώρα όμως οι άνθρωποι άλλαξαν και στήριξαν τις ελπίδες τους στη Δικαιοσύνη. Πάνε λοιπόν στα δικαστήρια, αλλά με τα λεφτά που διαθέτουν δεν μπορούν να δικαιωθούν. Οι άλλοι έχουν περισσότερα και έτσι κερδίζουν τις δίκες ...".
Έφυγα από το σπίτι των Καλογεράκηδων, με τον Μιχάλη να μου δίνει οδηγίες παρασκευής ξινόχονδρου, ρακής χωρίς δηλητήρια, κρασιού χωρίς ... ξύδι και σωστής χρήσης της ηλεκτρικής κουβέρτας! Την ίδια στιγμή η κυρία Καλογεράκη παραπονείτο ότι αν είχαν τα χρήματα που έχει ξοδεύσει ο άντρας της για τα πειράματά του, θα είχαν αγοράσει ένα σπίτι! Δέκα οκτώ χρόνια χωρίς ΔΕΗ, όμως, σκέφτηκα, δεν είναι και μικρό πράγμα! Χωρίς να συνυπολογιστεί η ηδονή της δημιουργίας, που διαγράφεται κάθε στιγμή στο πρόσωπο του Μιχάλη, και είναι ανεκτίμητη ...
Το βίντεο που ακολουθεί έχει διάρκεια 50 περίπου λεπτών της ώρας. Θα μπορούσε, βεβαίως, να είναι και τρίωρο! Σας συνιστώ πάντως να το δείτε μέχρι τέλους. Στο κάτω κάτω δεν είναι ένα συνηθισμένο βίντεο, αλλά ούτε και από αυτά που βλέπετε κάθε μέρα ...
 






Τι είπε ο Σωκράτης όταν αντίκρυσε...


Τρίτη, 9 Ιουλίου 2013


«ΙΔΟΥ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ», είπε ο Σωκράτης όταν αντίκρυσε τους Εβραίους εμπόρους να αποβιβάζονται στον Πειραιά!..

Δυο λόγια για τη διαφορά μεταξύ Σιωνισμού και Ελληνισμού: Το πρόβλημα μεταξύ των δύο δεν αφορά σε άτομα. Αφορά στην Μεγάλη Υλιστική Ιδέα του Σιωνισμού για την κατάκτησι και υποδούλωσι του κόσμου, στην οποία βρίσκεται πάντοτε αντιμέτωπος με την Μεγάλη Πνευματική Ιδέα του Ελληνισμού!.. Του οποίου βασικό χαρακτηριστικό είναι ο Ανθρωπισμός, ως δημιούργημά του.
Ο Ελληνισμός έχει δε ήδη κατακτήσει τον κόσμο πνευματικά – κι ας μην καθομολογείται – αφήνοντας κατά μέρος, ίσως λίγο επιπόλαια την υλική πλευρά του, ενώ η ίδια η φιλοσοφία του υπαγορεύει την ανάγκη ισορροπίας μεταξύ ύλης και πνεύματος. Όπως είπε ο Σωκράτης: «Ο Άνθρωπος περπατά με δύο πόδια, το πνεύμα και την ύλη, την σκέψι και το σώμα. Αν χάσει το ένα από τα δύο, ή τον ένα αναπτυχθεί υπερβολικά έναντι του άλλου, ο Άνθρωπος χάνει την ισορροπία του και πέφτει»!..
Παρέκβασις: Ο ίδιος ο Σωκράτης (μας το λέγει ο Πλάτων) δείχνοντας μία ημέρα στους μαθητές του ένα πλοίο που έφθανε στον Πειραιά από την Παλαιστίνη με Εβραίους εμπόρους είπε: «Ιδού ο κίνδυνος» χωρίς όμως να συνεχίσει την ανάπτυξι της σκέψεώς του, προς μεγάλη απορία του Πλάτωνος (όπως ομολογεί). Είναι πιθανό, όπως απεδείχθη εκ των υστέρων, να είχε αντιληφθεί ο Σωκράτης την αλλοίωσι των εννοιών της ελευθερίας που έχει επιβάλει η λεγομένη «δημοκρατία» και την «πηγή» των αλλοιώσεων αυτών. «Πηγή» την οποία κυνήγησε ανελέητα.
Ίσως να είναι αυτός ο λόγος που κατεδικάσθη να πιει το «κώνειο» σε συνδυασμό με την άτεγκτη κριτική του εναντίον της υποχρεωτικής και θεσμοποιημένης μετριότητος του συστήματος διακυβερνήσεως των Αθηνών.
Στην περίφημη «Απολογία» του διαβάζουμε την αυστηρότερη και την πιο θεμελιωμένη κριτική της λεγομένης «δημοκρατίας» των Αθηνών. Την οποία απεκήρυξαν και ο Σωκράτης και ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης, χαρακτηρίζοντάς την «πόλεως νόσημα». «Δημοκρατία» την οποία ορισμένοι αγράμματοι πολιτικοί «μας» εξυμνούν σήμερα με πάθος.  Αλλά... 
...η «Απολογία του Σωκράτη» δεν διδάσκεται πουθενά (!) στα σχολεία των Ελλήνων. 
Σύμπτωσις, αμέλεια ή κατευθυνόμενη προσπάθεια αποπροσανατολισμού των Ελληνόπαιδων από  τις αξίες του Ελληνισμού; Μάλλον το τελευταίο, εάν το συνδυάσουμε με την απαράδεκτη πράξη της πρώην υπουργού Άννας Διαμαντοπούλου και του περιβάλλοντός της να καταστεί η Ιστορία μας, μάθημα… προαιρετικό!
ΠΗΓΗ awakengr

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

ΟΔΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

"ΡΙΧΝΩΝΤΑΣ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ."

1 σχόλιοΑστυδάμεια Ιπποδάμειας | Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2013 6:47 μμ  

ODOS.jpg
 http://me.pathfinder.gr/astydameia
                 
Η αριστερά που εδώ και χρόνια αρνείται να αναγνωρίσει ότι στην Ελλάδα ζει το ελληνικό έθνος και ότι αυτή η χώρα του ανοίκει διότι ήταν η γη των προγόνων του, βρίζει τους Έλληνες διαχρονικά "εργαζόμενους" για να τους κάνει να συνηθίζουν στην ιδέα οτι......."Κοίτα, αφού δέχεσαι οτι είσαι εργαζόμενος, δεν θα πρέπει να παραπονιέσαι οτι οι πολιτικοί ξεπούλησαν την Ελλάδα στους εχθρούς της. Δεν σε αφορούν εσένα οι επιχειρηματικές δραστηριότητες του καθενός επιχειρηματία. Εσύ είσαι απλά εργαζόμενος.
"
 
Αυτοί λοιπόν οι ανθέλληνες κόκκινοι λεκέδες της ιστορίας μας μιλούν μόνο για τον μεγάλο εχθρό της ανθρωπότητας, τον καπιταλισμό. Αυτό που δεν μας λένε @μως είναι το ότι και ο καπιταλισμός και ο κομμουνισμός είναι ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ και ως ολιγαρχικά καθεστώτα είναι διεθνιστικά, ΑΡΑ και αντιδημοκρατικά αφού η "άμεση" Δημοκρατία όπως αυτή των Αθηνών, είχε καθαρά εθνικό χαρακτήρα (δεν επιτρεπόταν σε ξένους να ψηφίζουν) αλλά και τοπικό χαρακτήρα αφού δεν επιτρεπόταν δημότες από άλλη πόλη να ψηφίζουν και να παίρνουν αποφάσεις για το τι έπρεπε να συμβεί στην Αθήνα.
 
 Άκουσα κάποιους να λένε "μα η άμεση Δημοκρατία δεν ειναι κομμουνισμός;" Όχι βέβαια. Η άμεση Δημοκρατία επιτρέπει και την ιδιωτική πρωτοβουλία και την ιδιοκτησία. Ο κομμουνισμός όχι.
 
Η άμεση Δημοκρατία είναι το μόνο πολίτευμα που υπάρχει ως αντίπαλος της ολιγαρχίας και όλων των πλοκαμιων της.
 
Όλες οι μορφές διακυβέρνησης όπου οι λίγοι ηγέτες αποφασίζουν για τους πολλούς, είναι ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ. Γι αυτό μην σας πιάνουν κορόιδα με (ψευτο)ΑΡΙΣΤΑΡΧΙΕΣ και διάφορα τέτοια. Η ολιγαρχία για να αμαυρώσει την εικόνα του μοναδικού της πραγματικού εχθρού, δηλαδή της αληθινής "άμεσης" Δημοκρατίας, χτυπάει ύπουλα το εθνικιστικό και το τοπικιστικό στοιχείο της "άμεσης" Δημοκρατίας. Πως; Με τα δύο πολιτικά άκρα που δημιούργησε η ίδια. Τον κόκκινο φασισμό (κομμουνισμό) και τον μαύρο φασισμό (ναζισμό).
 
Και οι δύο αυτοί ακραίοι πόλοι της ολιγαρχίας επιτίθενται στα ζωτικά στοιχεία της άμεσης Δημοκρατίας, (το εθνικιστικό στοιχείο) που ενώνει τα τοπικά τμήματα της ελληνικής κοινωνίας σε ένα έθνος εκφραζόμενο μέσω της εθνοσυνέλευσης, και το τοπικιστικό (δημοτικό) στοιχείο εκφραζόμενο μέσω της συνέλευσης των Ελλήνων δημοτών.
 
Οι λαθρομετανάστες εισβολείς που πλήρωσαν χιλιάδες δολάρια στους μαφιόζους λαθρέμπορους ανθρώπων για να γκετοποιήσουν την πατρίδα μας τη γη που μας κληροδότησαν οι πρόγονοί μας, δεν ψηφίζουν ούτε παίρνουν αποφάσεις για το τι θα γίνει στην Ελλάδα τη πατρίδα των Ελλήνων. Ο κομμουνισμός της ολιγαρχίας λοιπόν, βρίζει το ελληνικό έθνος και την εθνική ταυτότητα των Ελλήνων ονομάζοντας οτιδήποτε εθνικό ΦΑΣΙΣΜΟ, και οι ναζιστές φροντίζουν να αμαυρώνουν την εικόνα κάθε έννοια του ελληνικού έθνους συνδέοντας την με τα Χαϊλ χίτλερ που φωνάζουν και τους ναζιστικούς χαιρετισμούς, οι οποίοι αν και αρχαίοι, ειναι εντούτοις τόσο πολύ βεβαρημένοι με τις θηριωδίες των ναζί που εάν συνδιαστούν με οποιαδήποτε άλλη έννοια την αμαυρώνουν. Και αυτός ακριβώς ειναι ο στόχος των ναζιστών της ολιγαρχίας.
 
Βασιλεία, δικτατορία, κοινοβουλευτισμός, εκλογές, κόμματα, καπιταλισμός, κομμουνισμός,ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ. Απέναντι σε ολ'αυτα υπάρχει μόνον η άμεση Δημοκρατία, όπου η πλειοψηφία του ελληνικού έθνους έχει στα χέρια του όλη την εξουσία και την ασκεί καθημερινά, νομοθετώντας, δικάζωντας, και ελέγχοντας την δημόσια διοίκηση και δεν επιτρέπει στην τάξη των πλουσίων να ξεφύγουν από κάθε μέτρο και να σκλαβώσουν την πλειοψηφία του ελληνικου έθνους όπως γίνεται σήμερα.
 
Η άμεση δημοκρατία είναι η μόνη πηγή των λύσεων για όλα τα προβλήματα του ελληνικού έθνους και της πατρίδας μας. Γι αυτό η ολιγαρχία (ή ελίτ των υπερπλούσιων) την χτυπάει λυσσαλέα με κάθε τρόπο.  
 
 
Ελευθέριος Έλληνας
              

Θουκυδίδης, για περιόδους κρίσης.

Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2013


Τί έλεγε ο Θουκυδίδης για περιόδους κρίσης όπως η σημερινή

Κάντε τον κόπο να διαβάσατε το παρακάτω απόσπασμα του Θουκυδίδη και δείτε πόσο αναλυτικοί και σκεπτόμενοι ήταν οι άνθρωποι.

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ
Βιβλίο 3. Κεφάλαιο 82

Για όσα έγιναν, γίνονται και θα γίνουν…

1. Σ’ αυτές τις ακρότητες έφτασε ο εμφύλιος πόλεμος και προκάλεσε μεγάλη εντύπωση, γιατί ήταν ο πρώτος που έγινε. Αργότερα μπορεί να πη κανείς ότι ολόκληρος ο Ελληνισμός συνταράχτηκε, γιατί παντού σημειώθηκαν εμφύλιοι σπαραγμοί. Οι δημοκρατικοί καλούσαν τους Αθηναίους να τους βοηθήσουν και οι ολιγαρχικοί τους Λακεδαιμόνιους. όσο διαρκούσε η ειρήνη δεν είχαν ούτε πρόφαση, αλλά ούτε και την διάθεση να τους καλέσουν για βοήθεια. Με τον πόλεμο, όμως καθεμιά από τις αντίπαλες πολιτικές παρατάξεις μπορούσε εύκολα να βρη ευκαιρία να προκαλέση εξωτερική επέμβαση για να καταστρέψη τους αντιπάλους της και να ενισχυθή η ίδια για ν’ ανατρέψη το πολίτευμα.



2. Οι εμφύλιες συγκρούσεις έφεραν μεγάλες κι αμέτρητες συμφορές στις πολιτείες, συμφορές που γίνονται και θα γίνωνται πάντα όσο δεν αλλάζει η φύση του ανθρώπου, συμφορές που μπορεί να είναι βαρύτερες ή ελαφρότερες κι έχουν διαφορετική μορφή ανάλογα με τις περιστάσεις. Σε καιρό ειρήνης και όταν ευημερή ο κόσμος και οι πολιτείες, οι άνθρωποι είναι ήρεμοι γιατί δεν τους πιέζουν ανάγκες φοβερές. Αλλ’ όταν έρθη ο πόλεμος που φέρνει στους ανθρώπους την καθημερινή στέρηση, γίνεται δάσκαλος της βίας κι ερεθίζει τα πνεύματα του πλήθους σύμφωνα με τις καταστάσεις που δημιουργεί.

3. Ο εμφύλιος πόλεμος, λοιπόν, μεταδόθηκε από πολιτεία σε πολιτεία. Κι όσες πολιτείες έμειναν τελευταίες, έχοντας μάθει τι είχε γίνει αλλού, προσπαθούσαν να υπερβάλουν σ’ επινοητικότητα, σε ύπουλα μέσα και σε ανήκουστες εκδικήσεις.

4. Για να δικαιολογήσουν τις πράξεις τους άλλαζαν ακόμα και την σημασία των λέξεων. Η παράλογη τόλμη θεωρήθηκε ανδρεία και αφοσίωση στο κόμμα, η προσωπική διστακτικότητα θεωρήθηκε δειλία που κρύβεται πίσω από εύλογες προφάσεις και η σωφροσύνη προσωπίδα της ανανδρείας. Η παραφορά θεωρήθηκε ανδρική αρετή, ενώ η τάση να εξετάζωνται προσεκτικά όλες οι όψεις ενός ζητήματος θεωρήθηκε πρόφαση για υπεκφυγή.

5. Όποιος ήταν έξαλλος γινόταν ξακουστός, ενώ όποιος έφερνε αντιρρήσεις γινόταν ύποπτος. Όποιον επινοούσε κανένα τέχνασμα και πετύχαινε, τον θεωρούσαν σπουδαίο, κι όταν υποψιαζόταν σύγκαιρα και φανέρωνε τα σχέδια του αντιπάλου, τον θεωρούσαν ακόμα πιο σπουδαίο. Ενώ όποιος ήταν αρκετά προνοητικός, ώστε να μην χρειαστούν τέτοια μέσα, θεωρούσαν ότι διαλύει το κόμμα και ότι είναι τρομοκρατημένος από την αντίπαλη παράταξη. Με μια λέξη, όποιος πρόφταινε να κάνη κακό πριν από τον άλλον, ήταν άξιος επαίνου, καθώς κι εκείνος που παρακινούσε στο κακό όποιον δεν είχε σκεφτεί να το κάνη.

6. Αλλά και η συγγένεια θεωρήθηκε χαλαρότερος δεσμός από την κομματική αλληλεγγύη, γιατί οι ομοϊδεάτες ήσαν έτοιμοι να επιχειρήσουν οτιδήποτε, χωρίς δισταγμό, και τούτο επειδή τα κόμματα δεν σχηματίστηκαν για να επιδιώξουν κοινή ωφέλεια με νόμιμα μέσα, αλλά, αντίθετα, για να ικανοποιήσουν την πλεονεξία τους παρανομώντας. Και η μεταξύ τους αλληλεγγύη βασιζόταν περισσότερο στην συνενοχή τους παρά στους όρκους τους στους θεούς.

7. Τις εύλογες προτάσεις των αντιπάλων τις δέχονταν με υστεροβουλία και όχι με ειλικρίνεια για να φυλαχτούν από ένα κακό αν οι άλλοι ήταν πιο δυνατοί. Και προτιμούσαν να εκδικηθούν για κάποιο κακό αντί να προσπαθήσουν να μην το πάθουν. Όταν έκαναν όρκους για κάποια συμφιλίωση, τους κρατούσαν τόσο μόνο όσο δεν είχαν την δύναμη να τους καταπατήσουν, μη έχοντας να περιμένουν βοήθεια από αλλού. Αλλά μόλις παρουσιαζόταν ευκαιρία, εκείνοι που πρώτοι είχαν ξαναβρεί το θάρρος τους, αν έβλεπαν ότι οι αντίπαλοί τους ήσαν αφύλαχτοι, τους χτυπούσαν κι ένοιωθαν μεγαλύτερη χαρά να τους βλάψουν εξαπατώντας τους, παρά χτυπώντας τους ανοιχτά. Θεωρούσαν ότι ο τρόπος αυτός όχι μόνο είναι πιο ασφαλής αλλά και βραβείο σε αγώνα δόλου. Γενικά είναι ευκολώτερο να φαίνονται επιδέξιοι οι κακούργοι, παρά να θεωρούνται τίμιοι όσοι δεν είναι δόλιοι. Οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να κάνουν το κακό και να θεωρούνται έξυπνοι, παρά να είναι καλοί και να τους λένε κουτούς.

8. Αιτία όλων αυτών είναι η φιλαρχία που έχει ρίζα την πλεονεξία και την φιλοδοξία που έσπρωχναν τις φατρίες ν’ αγωνίζωνται με λύσσα. Οι αρχηγοί των κομμάτων, στις διάφορες πολιτείες, πρόβαλλαν ωραία συνθήματα. Ισότητα των πολιτών από την μια μεριά, σωφροσύνη της αριστοκρατικής διοίκησης από την άλλη. Προσποιούνταν έτσι ότι υπηρετούν την πολιτεία, ενώ πραγματικά ήθελαν να ικανοποιήσουν προσωπικά συμφέροντα και αγωνίζονταν με κάθε τρόπο να νικήσουν τους αντιπάλους τους. Τούτο τους οδηγούσε να κάνουν τα φοβερώτερα πράγματα επιδιώκοντας να εκδικηθούν τους αντιπάλους τους, όχι ως το σημείο που επιτρέπει η δικαιοσύνη ή το συμφέρον της πολιτείας, αλλά κάνοντας τις αγριότερες πράξεις, με μοναδικό κριτήριο την ικανοποίηση του κόμματός τους. Καταδίκαζαν άνομα τους αντιπάλους τους ή άρπαζαν βίαια την εξουσία, έτοιμοι να κορέσουν το μίσος τους. Καμιά από τις δύο παρατάξεις δεν είχε κανέναν ηθικό φραγμό κι εκτιμούσε περισσότερο όσους κατόρθωναν να κρύβουν κάτω από ωραία λόγια φοβερές πράξεις. Όσοι πολίτες ήταν μετριοπαθείς θανατώνονταν από την μια ή την άλλη παράταξη, είτε επειδή είχαν αρνηθή να πάρουν μέρος στον αγώνα είτε επειδή η ιδέα και μόνο ότι θα μπορούσαν να επιζήσουν προκαλούσε εναντίον τους τον φθόνο.

(Μετάφραση: Άγγελος Βλάχος) filologos10

 aienaristeyein.com

ΠΗΓΗ awakengr

Ο πρόεδρος των αλβανών κατά της Ε.Λ.Α.Σ.



                                     Τα σχόλια δικά σας, γιατί εγώ είμαι..θνητός και δεν αντέχω...

GD-ELLAS: Διεθνής Αμνηστία: Απίστευτο! Μας κατηγορεί


Τρίτη, 9 Ιουλίου 2013


Διεθνής Αμνηστία: Απίστευτο! Μας κατηγορεί επειδή παίρνουμε μέτρα, για να μην μπαίνουν οι λαθρομετανάστες στην Ελλάδα!!!

Διεθνής Αμνηστία: «Επικίνδυνη χρήση της πρακτικής απωθήσεων σε μετανάστες από τις ελληνικές αρχές»
 Έκθεση με τίτλο «Σύνορα της Ευρώπης: Καταπατήσεις Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στα Σύνορα της Ελλάδας με την Τουρκία» παρουσίασε η Διεθνής Αμνηστία.
Για χρήση της πρακτικής των «απωθήσεων» («push backs») εναντίον ομάδων προσφύγων και μεταναστών που προσπαθούν να εισέλθουν στην Ελλάδα, μέσω χερσαίων και θαλάσσιων συνόρων, θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή τους από τις ελληνικές αρχές, κάνει λόγο η Διεθνής Αμνηστία.
Κατά την παρουσίαση της έκθεσης της Διεθνούς Αμνηστίας με τίτλο «Σύνορα της Ευρώπης: 
Καταπατήσεις Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στα Σύνορα της Ελλάδας με την Τουρκία» η Jezerca Tigani, αναπληρώτρια διευθύντρια του προγράμματος της Διεθνούς Αμνηστίας για την Ευρώπη και την Κεντρική Ασία, ανέφερε ότι «είναι προφανώς προνόμιο της Ελλάδας να ελέγχει τα σύνορά της, αλλά όχι εις βάρος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων όσων προσπαθούν να φτάσουν σε ασφαλές καταφύγιο ή ψάχνουν για μια καλύτερη ζωή στην Ευρώπη και συνήθως προέρχονται από χώρες σπαρασσόμενες από συρράξεις, όπως η Συρία και το Αφγανιστάν». Η κα Tigani αναγνώρισε μεν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Ελλάδα λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά είπε ότι «η κρίση δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως δικαιολογία για να αντιμετωπίζονται άνθρωποι με απάνθρωπους τρόπους».

Η έκθεση της Διεθνούς Αμνηστίας κάνει λόγο για «επικίνδυνη χρήση από τις ελληνικές αρχές των απωθήσεων», - όταν, δηλαδή, όπως υποστηρίζει η διεθνής οργάνωση, «στέλνουν πίσω μέσω των συνόρων ομάδες μεταναστών, στερώντας τους το δικαίωμα να επεξηγήσουν την κατάστασή τους ή να προσβάλουν την απέλασή τους». Κάτι, που σύμφωνα με τη διεθνή οργάνωση, «αποτελεί παραβίαση των διεθνών και περιφερειακών υποχρεώσεων της Ελλάδας καθώς και του εγχώριου δικαίου της».

Από τον περασμένο Μάρτιο, η Διεθνής Αμνηστία, όπως τονίστηκε, «έχει μιλήσει με περίπου 80 ανθρώπους στην Ελλάδα και την Τουρκία, οι οποίοι δήλωσαν ότι, σε τουλάχιστον 39 χωριστές περιπτώσεις, ανακόπηκε από τους Έλληνες συνοριοφύλακες ή την ελληνική ακτοφυλακή η απόπειρά τους να διασχίσουν το Αιγαίο ή τα βόρεια χερσαία σύνορα μεταξύ των δύο χωρών κατά μήκος του ποταμού Εβρου».

Ανησυχητικό χαρακτήρισε τον αριθμό αυτό η Λία Γώγου, Ερευνήτρια της Διεθνούς Αμνηστίας για την Ελλάδα και την Κύπρο, υποστηρίζοντας ότι δείχνει πως «αυτή η τακτική χρησιμοποιείται συχνά».

Σύμφωνα με την έκθεση, πολλοί άνθρωποι με τους οποίους μίλησε η Διεθνής Αμνηστία, στις μαρτυρίες τους υποστήριξαν ότι οι φύλακες είχαν πάρει τα προσωπικά τους αντικείμενα, μεταξύ άλλων, χρήματα, οικογενειακές φωτογραφίες και οικογενειακά κειμήλια, τα οποία, σε κάποιες περιπτώσεις είχαν πετάξει στη θάλασσα. Κάνει επίσης λόγο για «κραυγαλέα περιφρόνηση για την ανθρώπινη ζωή εκ μέρους της ελληνικής ακτοφυλακής κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων που διεξάγονται στο Αιγαίο». Στην έκθεση σημειώνεται ότι 13 από τους 14 ανθρώπους που έδωσαν συνέντευξη και περιέγραψαν την επιστροφή τους στην Τουρκία, υποστήριξαν ότι «οι φουσκωτές τους βάρκες σκίστηκαν με μαχαίρι, χάλασαν ή σχεδόν ανατράπηκαν, καθώς ένα σκάφος της ακτοφυλακής έκανε κύκλο γύρω τους ή τις ρυμουλκούσε». Είπαν ακόμη ότι «οι μηχανές των σκαφών αχρηστεύθηκαν και αφαιρέθηκαν τα κουπιά τους και στη συνέχεια εγκαταλείφθηκαν στη μέση της θάλασσας». Όπως υποστηρίζεται, πρακτικές που θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή αναφέρθηκαν από ανθρώπους που συνελήφθησαν αφού είχαν διασχίσει τον ποταμό Έβρο.

Όπως υποστήριξε η κα Tigani, στην προσπάθειά της Διεθνούς Αμνηστίας να επικοινωνήσει με τις ελληνικές αρχές για το συγκεκριμένο θέμα, αυτό στάθηκε δυνατό να συμβεί μόνο με την Ελληνική Αστυνομία, η οποία, κατά την επαφή που είχαν, καταδίκασε την πρακτική των απωθήσεων και αρνήθηκε ότι συμβαίνει.

Σε ερώτηση σχετικά με το ρόλο της Frontex, η κα Tigani απάντησε πως η Frontex ανέφερε ότι γνώριζε για τρεις σχετικές καταγγελίες, τις οποίες οι ελληνικές αρχές ερεύνησαν και οι καταγγελίες αυτές δεν επιβεβαιώθηκαν. Συνήθως, όμως, όπως σημείωσε και σε ανάλογες περιπτώσεις σε άλλες χώρες, η Frontex δεν απαντά.

Σύμφωνα με την κα Tigani, «όσοι πρόσφυγες και μετανάστες τελικά κατόρθωσαν να φτάσουν στην Ελλάδα κρατούνται επί μακρές περιόδους, σε συνθήκες φρικτές, σε σκοτεινά, βρόμικα, υγρά κελιά, με περιορισμένη πρόσβαση σε καθαρό αέρα και χωρίς επαρκή τροφή, χωρίς σωστές συνθήκες υγιεινής». Από την πλευρά της η κα Γώγου έκανε λόγο για ανήλικους που κρατούνται για μεγάλο χρονικό διάστημα και είναι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση.

Η Διεθνής Αμνηστία καλεί τις ελληνικές αρχές «να σταματήσουν τις απωθήσεις και να διερευνούν ισχυρισμούς περί συλλογικών απελάσεων και κακομεταχείρισης καθώς και να διώκουν τους εμπλεκόμενους».

Εκφράζει επίσης, «την επιθυμία όλοι όσοι συλλαμβάνονται στα σύνορα να έχουν την ευκαιρία δίκαιης εξέτασης των αιτημάτων τους για διεθνή προστασία. Όπως επίσης, να σταματήσουν οι ελληνικές αρχές την αδιάκριτη και παρατεταμένη κράτηση παράτυπων μεταναστών και αιτούντων άσυλο, καθώς και να χρησιμοποιούν εναλλακτικές της κράτησης».

Αναφορικά με την ΕΕ, η Διεθνής Αμνηστία σημειώνει ότι «πρέπει να υποστηρίξει τις ελληνικές αρχές, βοηθώντας τη βελτίωση των υπηρεσιών υποδοχής, αντί να σφραγίζει τα σύνορα. Πρέπει να διερευνήσει νέους τρόπους ώστε τα κράτη μέλη μοιράζονται την ευθύνη για τους πρόσφυγες και μετανάστες».

«Οι πολιτικές και οι πρακτικές κατά μήκος των ελληνικών συνόρων εκθέτουν την πικρή ειρωνεία, οι ευρωπαϊκές χώρες να πιέζουν για ειρήνη στο εξωτερικό ενώ αρνούνται το άσυλο και θέτουν σε κίνδυνο που αναζητούν καταφύγιο στην Ευρώπη» κατέληξε.

Όπως ανακοίνωσε ο Ηλίας Αναγνωστόπουλος, Διευθυντής του ελληνικού τμήματος Διεθνούς Αμνηστίας «από τις 13 έως τις 20 Ιουλίου θα βρίσκονται στο νησί της Λέσβου, κύριο σημείο εισόδου μεταναστών, ακτιβιστές από όλη την Ευρώπη και την Τουρκία, και θα δουλέψουν πάνω στο συγκεκριμένο θέμα της φύλαξης των συνόρων σε σχέση με την προστασία των δικαιωμάτων των μεταναστών».

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της έκθεσης, ομάδα αγνώστων εισήλθε στην αίθουσα και ανάρτησε πανό όπου αναγραφόταν αίτημα για την αποφυλάκιση του Κώστα Σακκά.

 ΠΗΓΗ infognomonpolitics

GD-ELLAS: Jezerca Tigani... from whom you take orders?

ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΜΝΗΣΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ....
(Δείτε εδώ)
http://alexander-hellas.blogspot.gr/2013/07/blog-post_3244.html

Κυρία Jezerca Tigani (τηγάνι), είσαι μεζές για το τηγάνι....
αλλά όσα μπαχαρικά να βάλω, τη μπόχα σου δε θα βγάλω... 

Να τους πάρεις σπίτι σου μανταμίτσα. έχεις και το θράσος να μας καταγγέλλεις και από πάνω.
Αλήθεια αφού ΜΟΝΟ εσείς των διεθνών ανθρωπιστικών οργανισμών έχετε συμπάθεια στον άνθρωπο, γιατί δεν στέλνετε τους δυστυχείς (μα την αλήθεια είναι και παραείναι), στις Σευχέλες? Στις Μπαχάμες? Στο Μαϊάμι? Στην Ριβιέρα(γαλλική και ιταλική)? Στην Κυανή Ακτή? Στο Μονακό? Στην εξευγενισμένη Αγγλία της Ελισσάβετ? Στον παντοδύναμο πλανητάρχη? Στη εξαιρετική χώρα της μερκελόπληκτης? Στις Ελβετικές Άλπεις? Στην Καλιφόρνια των αστέρων? Ε?? Γιατί δεν τους πηγαίνετε εκεί να βρουν στον ήλιο μοίρα?
 Εμάς μας έχετε κάνει (τα αφεντικά σας) χειρότερα από οίκο ανοχής (μπουρδέλο), γιατί και τα σπίτια αυτά έχουν οργάνωση. Εμάς μας έχετε κάνει χειρότερα από πόρνη. Γιατί μια απλή πόρνη έχει ιατρική φροντίδα, και μια καλή πόρνη δεν έχει νταβατζή. Εμείς δεν έχουμε ιατρική φροντίδα, αλλά νταβατζήδες πολλούς, μα πάρα πολλούς!
Μας έχετε κάνει ένα κωλοχώρι, πως λοιπόν θα υποδεχτούμε οι παραπληγικοί τους φτωχούς και ανάπηρους????

Μπορώ εγώ να μπω σε όποια χώρα γουστάρω με το έτσι θέλω?????????? Ε?????????????

Έχετε βαλθεί όλοι σας να καταστρέψετε τον Παράδεισο. Γιατί ο Παράδεισος έχει όνομα μαντάμ. Ελλάδα τον λένε!

Εσείς είστε που δεν έχετε ούτε ιερό ούτε όσιο. Πιόνια του κάθε ανώμαλου φίλαρχου. Εσείς καταστρέφετε στο περασμά σας ό,τι έχει αξία στη ζωή. ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΛΑΚΕΔΕΣ ΜΕ ΤΑ ΧΑΖΟΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΕΥΓΕΝΕΙΕΣ..

Οι Δανοί δηλαδή που έθεσαν όριο στην εισροή ξένων (και καλά έκαναν) στη χώρα τους, αυτοί δεν είναι κακά παιδιά? Η μήπως υπάρχουν άλλοι "λόγοι"? Στο σπίτι σου μαντάμ Τηγάνι μπορώ να μπω όποτε μου καπνίσει???

Ανέκδοτο έχει καταντήσει τι "εισπράττει"  ένας λαθρομετανάστης στις Η.Π.Α., στην Κίνα, στην Κούβα στην Ρωσία, και τί στην....Ελλαδίτσα. Ρωτήστε να μάθετε γι αυτό γιατί για μένα δεν ήταν αστείο, ήταν ΠΡΟΣΒΟΛΗ. 

Γενοκτονία, για να μην ξεχνιόμαστε, πες στα αφεντικά σου είναι όταν με τις ενέργειες σου έχεις εξαφανίσει ένα έθνος και όχι όταν ένα έθνος διαμαρτυρόμενο για την "γενοκτονία" του έχει καταλάβει όλον τον πλανήτη. Το κατάλαβες χαρά μου?  

ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΣΦΟΔΡΑ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΤΕ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ

ΌΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΣΑΤΕ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΩΣΑΤΕ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΕΛΛΟΝ 

ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΟΥΤΕ ΠΑΡΕΛΘΟΝ . ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ, ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΜΟΝΟ..

Καλημέρα σας κυρία Τηγάνι.


* (ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ  ΤΑ ΠΗΡΕ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ, πόσο μάλλον εγώ που είμαι κοινός, κοινότατος, θνητός. Και μην με χαρακτηρίσετε πολιτικά, απέχω από αυτό το ...άθλημα, όπως και ο Επίκουρος)




Άννα Τζιροπούλου «Ελληνική Γλώσσα» 25.10.2009


                                            Η  γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει

"ΘΑΛΑΣΣΟΜΗΤΩΡ" - από την συλλογή "ΑΝΘΡΩΠΟΣ"

                                              ΘΑΛΑΣΣΟΜΗΤΩΡ


                        Και  νά  'μουν,  λέει,  αφημένος, 
                        στης  θάλασσας  τ' απέραντο  χαλί, 
                        ανάσκελα  για  μπρούμυτα,  δε  με  χαλάει  πολύ.
                        Έτσι  μ' αρέσει  η  θάλασσα.
                        Ν' αφήνομαι  στην  απέραντη  γαλάζια  αγκαλιά  της
                        και  να  με  ταξιδεύει.
                        Κύμα  στο  κύμα  να  με  πηγαίνει,  όπου  γουστάρει
                        η  μεγάλη  αυτή  αφέντρα  του  πλανήτη.   
                        Και  στο  βοριά  και  στο  νοτιά,  σ' ανατολή  και  δύση,
                        μήπως  κι  εγώ  το  νοιώσω  της  φύσης  το  μεθύσι…
                        Και  να  με  σαϊτεύει  ο  Φοίβος  με  τις  αχτίνες  του 
                        και  να  με  λιώνει.  Ν' ανακατώνεται  ο  αρμυρός 
                        ιδρώτας  μου  με  τ' αρμυρό  ίδρωμα  της  αφέντρας  μου.
                        Και  να  χορεύουν  τα  δελφίνια  τον  μυστικό  χορό  της  ζωής…
                        Και  να  είμ' εγώ  και  γητευτής  και  γητεμένος  σε  τούτον  εδώ 
                        τον  γαλάζιο  ναό  της  Μάνας  μου.
                        Να  με  αρμενίζει  αδιάκοπα  σε  τόπους  αλαργινούς.
                        Σ'  αραξοβόλια  μυθικά  και  μαγικά  να  μπαίνει  ίσα-ίσα  για
                        να  ξανασάνει.  Μετά  να  συνεχίζει,  χωρίς  σταματημό. Κι  αργά.
                        Μη  τάχα  δε  το  'χω  ξανακάμει  το  ταξίδι  αυτό;
                        Μα  δεν  το  θυμούμαι!  Γιατί  ήμουνα  στη  κοιλιά  της  μάνας 
                        μου.  Μά,  κάπως  έτσι  θά 'ταν  κι  αυτό.  Σαν  σε  θάλασσα.
                        Ισως  γι  αυτό  μας  γαληνεύει  αυτή  η  γαλάζια  απεραντοσύνη.
                        Και  μας  γοητεύει.  Και  μας  φοβίζει.  Και  τη  σεβόμαστε. 
                        Επειδή  μας  θυμίζει  εκείνο  το  εννιάμηνο  ταξίδι.
                        Κι έρχεται  η  μεγάλη  κυρά  και  μας  προσκαλεί.  Και  προκαλεί.
                        Μοιάζει  να  λέει:  "Εδώ  είμαι.  Μη  διστάζεις.  Έλα  σε  μένα 
                        να  σ' αγκαλιάσω  κι  εγώ". 
                        Κι  αν  πάς,  θα  νοιώσεις  μικρός.  Θα  νοιώσεις  ασήμαντος.
                        Μα  δε  πειράζει,  ανθρώπινο  είναι.  Θα  νοιώσεις  άνθρωπος!
                        Αυτή  είναι  η  θάλασσα… Που  όσο  τρομερή  κι  αν  φαίνεται
                        καμμιά  φορά,  αμέσως  γαληνεύει  μόλις  νοιώσει  τη  θαλπωρή 
                        από  τη  ζεστή  αγκαλιά  του μεγάλου  της  αδερφού  του  ουρανού,
                        που  την  περιβάλλει  πάντα  με  στοργή  και  νύχτα  και  μέρα.
                        Κάπως  έτσι  πρέπει  και  ο  άνθρωπος  με  τη  σειρά  του,  να  φερθεί.
                        Ας  αφήσει  τον  αγνό  μανδύα  της  ψυχής  να  σκεπάσει  τη  γη 
                        κι  ας  πετάξει  τη  μάσκα  της  ντροπής  στα  τάρταρα.
                        Γειά  σου  θάλασσα!  Σ'  ευχαριστώ!   
  
                                                                                   3  Αυγούστου  2004     
     
                                                                                 Γιώργος  Δ.  Δουζένης
                                                                           από την συλλογή "ΑΝΘΡΩΠΟΣ"