Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

To «ζουμί» είναι οι λιγνίτες


Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014

To «ζουμί» είναι οι λιγνίτες

Σχόλιο από ΑLEXANDER:
Πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχουν λιγνίτες

Σχόλιο από GD-ELLAS:
Και πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχουν τόσα... "καμμένα κάρβουνα"...  
 
Είναι γεγονός πως σε χώρες που απελευθερώθηκε η αγορά ενέργειας αυξήθηκε η τιμή της κιλοβατώρας. Η μεγάλη γκάφα του ΠΑΣΟΚ, που προφανώς έγινε εξεπίτηδες, γιατί σε κανένα πολιτισμένο κράτος δεν θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο χωρίς να συλληφθούν οι υπαίτιοι, είναι η κατάργηση της Εθνικής Επιτροπής Σχεδιασμού της Ενέργειας, η οποία πρώτα θα έπρεπε να είχε εκπονήσει σχέδιο, μετά να το φέρει σε δημόσια διαβούλευση και μετά να προχωρήσει η πώληση της μικρής ΔΕΗ. Χωρίς αυτό είναι έγκλημα να πωληθεί η μικρή ΔΕΗ.
Θα πρέπει να περιμένει αύξηση της τιμής του ρεύματος, αφού η επιχείρηση θα υποστεί φορολόγηση, κάτι που δεν υφίστατο όταν ήταν στο δημόσιο. Μόνη της λύση για να “επιβιώσει” απέναντι στη “μεγάλη ΔΕΗ”, που δεν φορολογείται είναι να πουλήσει τον πλούτο που της παραδίνεται δηλαδή το λιγνίτη, που θα πάρει προίκα, σε τρίτους και όχι για να καλύψει τις ανάγκες της. 
Η νέα “μικρή ΔΕΗ” δεν θα φορολογείται; To ασφαλιστικό καθεστώς των εργαζομένων της δεν θα επιβαρύνει περισσότερο την εταιρεία από τη “μεγάλη ΔΕΗ”; To κόστος δεν θα μεταφερθεί στη τιμή του ρεύματος; 
Αντιλαμβάνεστε απο όσα προανέφερα και τα οποία δεν έχουν αναφερθεί δυστυχώς απο κανένα “ειδήμονα” ότι δεν είναι αυτονόητα θετικό ότι θα αποφέρει κάποια αλλαγή στον Ελληνικό λαό η πώληση της ΔΕΗ, πλήν των χρημάτων της πώλησης της στο ΤΑΙΠΕΔ και φυσικά το ξεπούλημα του λιγνίτη. Χρήσιμο ίσως είναι να μελετήσετε και τα προηγούμενα άρθρα μου τα σχετικά με το θέμα (βλέπετε εδώ και εδώ). 

Tου καθηγητή Γ.Ζουγανέλη 

"Απαιτείται προσοχή σε εθνικά θέματα μεγάλης αξίας" 
 
ΠΗΓΗ ixnos
μεταφορά από : http://alexander-hellas.blogspot.gr/2014/07/to.html

Όλη η χώρα στο… σφυρί και ανάπτυξη μηδέν!

Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014

Όλη η χώρα στο… σφυρί και ανάπτυξη μηδέν!

Όλη η χώρα στο… σφυρί και ανάπτυξη μηδέν!
25 χρόνια υποβαθμίζουν και πουλάνε δημόσιες υπηρεσίες και αντί για ανάπτυξη ήρθε χρεοκοπία
Αποφασισμένοι να ξεπουλήσουν τα πάντα στο βωμό του αέναου χρέους φαίνεται πως είναι οι κυβερνώντες.
Όλη η χώρα στο σφυρί... Αυτή είναι η τακτική που ακολουθούν εδώ και χρόνια! Κατά περίεργο τρόπο όλες οι ιδιωτικοποιήσεις και οι πωλήσεις δημοσίων οργανισμών γίνονται στο όνομα του δημοσίου συμφέροντος και είναι απορίας άξιον ποιος καθορίζει και με ποιους όρους ποιο είναι αυτό το συμφέρον.
Το βασικό επιχείρημα των κυβερνώντων είναι ότι η χώρα θα ξεχρεώσει και παράλληλα θα έρθει η πολυπόθητη ανάπτυξη!

Το «παιχνίδι» στήθηκε με προσεκτικά βήματα. Αφού πρώτα υποβάθμισαν και εξαθλίωσαν υγιείς δημόσιες επιχειρήσεις, στην συνέχεια τις παραχώρησαν σε ιδιώτες με ευτελή τιμήματα και σε πολλές περιπτώσεις με θολές και αμφισβητούμενης διαφάνειας συμβάσεις. Με τον ίδιο τρόπο θέλουν να χαρίσουν  τον ορυκτό πλούτο της χώρας, ακόμα και εμάς τους ίδιους, μέσω των δανείων που πουλήθηκαν σε ξένες τράπεζες.
Η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι άμα ξεπουλήσουν τα πάντα θα μειωθεί η ένταση της λιτότητας, η χώρα θα γίνει ανταγωνιστική και θα έρθει η «ανάπτυξη». Θα μειώσουν το χρέος ξεπουλώντας έναντι πινακίου φακής στρατηγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας.
Το ερώτημα εύλογο:
Αφού οι ιδιωτικοποιήσεις και οι πωλήσεις δημοσίων οργανισμών είναι προς όφελος των πολιτώνγιατί στην Ελλάδα δεν ήρθε η περίφημη ανάπτυξη τόσα χρόνια, αλλά αντιθέτως χρεοκοπήσαμε;
Τα τελευταία 25 χρόνια οι ελληνικές κυβερνήσεις:
  • Ξεπούλησαν τον ΟΤΕ. Αλλά αυτό δεν απέτρεψε την οικονομική κατάρρευση...
  • Ξεπούλησαν πάνω από το 90% του τραπεζικού τομέα. Αλλά ούτε αυτό «έσωσε» την οικονομία...
  • Ξεπούλησαν τον Σκαραμαγκά. Αλλά ανάπτυξη... αγνοείται!
  • Ξεπούλησαν την ΑΓΕΤ. Αλλά τα δημόσια ταμεία πάλι άδεια έμειναν...
  • Ξεπούλησαν το λιμάνι του Πειραιά. Αλλά η χρεοκοπία δεν αποφεύχθηκε...
  • Ξεπούλησαν την «Ολυμπιακή». Αλλά ούτε αυτό μας έσωσε...
  • Ξεπούλησαν τους οδικούς άξονες της χώρας. Αλλά ούτε αυτό απέτρεψε το κούρεμα μισθών και συντάξεων.
Μόνο το ΠΑΣΟΚ μέχρι το 2004 είχε ξεπουλήσει:
  • Το 49% του ΟΠΑΠ
  • Το 48,5% της ΔΕΗ.
  • Το 38% της ΕΥΔΑΠ.
  • Το 92% της Εθνικής Τράπεζας
  • Το 64% από τα «Ελληνικά Πετρέλαια»
  • Το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος στους Γερμανούς
  • Τη γέφυρα του Ρίου στους Γάλλους
  • Τους οδικούς άξονες στους Ισπανούς
  • Την Αττική Οδό σε ιδιώτες
Όλα αυτά σε τι απέτρεψαν τη χρεοκοπία; Ποιον ωφέλησε όλο αυτό το «μεγάλο παζάρι» του ελληνικού πλούτου; Σίγουρα όχι τον ελληνικό λαό... Ωφέλησε τους λίγους, τους κεφαλαιοκράτες, που αγόρασαν κοψοχρονιά στρατηγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας και που κατά περίεργο τρόπο είναι οι ίδιοι που πωλούσαν υπηρεσίες στο δημόσιο ως εργολάβοι όταν όλα ήταν κρατικά.
Μειώθηκε το δημόσιο χρέος; Μα φυσικά ΟΧΙ... Αντιθέτως, εκτινάχθηκε! Το 2000 ήταν κάτι παραπάνω από 139 δισ. Ευρώ. Σήμερα και μετά από το πολυδιαφημισμένο κούρεμα του Βενιζέλου, αγγίζει τα 320 δισ. Ευρώ.
Το ξεπούλημα λοιπόν της δημόσιας περιουσίας, η «αξιοποίηση» όπως θέλουν να την αποκαλούν, δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα και βέβαια δεν μας έσωσε από την καταστροφή.
Άρα, γιατί εξακολουθούν να βγάζουν στο σφυρί «χρυσαφικά» και «ασημικά» του ελληνικού κράτους;

ΠΗΓΗ newsbomb

Το θάρρος των αρχαίων Ελληνίδων.

Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014

Το θάρρος των αρχαίων Ελληνίδων.


από: http://alexander-hellas.blogspot.gr/2014/07/blog-post_6450.html

Δεν ξέρω πόσοι εκ των Ελλήνων είναι εις θέσιν να γνωρίζουν πόσες και πόσες αρχαίες Ελληνίδες μανάδες μας επέδειξαν έναν πρωτοφανή ηρωϊσμό όχι μόνον σε καιρούς πολέμου, αλλά και σε ημέρες ειρήνης....

Η Λέαινα η άγλωττος ονομάστηκε έτσι, διότι είχε την τόλμη να κόψη με τα ίδια της τα δόντια την γλώσσάν της και να την φτύση κατάμουτρα στον βασανιστή της, που ζητούσε απ' αυτήν να πληροφορηθή τούς συνωμότες κατά του Ιππάρχου, πέριξ του Αρμοδίου, που ήτο φίλος της!

Η Τιμάνδρα, φίλη του Αλκιβιάδου, μόλις εδολοφόνησαν τον αγαπημένο της, δεν εδίστασε να πάρη το σώμά του, να το ενδύση και να το κηδέψη "λαμπρώς και φιλοτίμως", όπως γράφει ο Πλούταρχος.
Η Θαΐς η εταίρα, φίλη του Μ. Αλεξάνδρου, πέραν του αν κάποιοι συμφωνούν η διαφωνούν με την ενέργειάν της, για να εκδικηθή τους Πέρσες που κατέστρεψαν την Ελλάδα, δεν εδίστασε ν' αρπάξη πρώτη τον πυρσόν και να βάλη φωτιά στην Περσέπολη, συμπαρασύρουσα κι αυτόν ακόμη τον Μέγα Στρατηλάτη. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός, ότι ο Πλούταρχος αναφέρει , πως η Θαΐς, ως και τα άλλα γύναια του Μεγάλου Αλεξάνδρου εξεδικήθησαν τας κατά της Ελλάδος επιδρομάς των Περσών καλύτερον παντός ναυμάχου η στρατηγού!!

Η Ειρήνη, φίλη του Πτολεμαίου, μη διστάσασα ν' ακολουθήση τον καταδιωκόμενον εραστήν της, όστις κατέφυγε εις το ιερόν της Αρτέμιδος, προτίμησε ν' αποθάνη ηρωϊκώς μαζί του, δια να τον ακολουθήση μέχρι του θανάτου του. Λέγεται μάλιστα ότι κρατούσα δια των χειρών της τούς κρίκους των θυρών του ιερού, έραινε δια του αίματος του προσφιλούς νεκρού τούς βωμούς μέχρις ότου την κατέσφαξαν!!

Τι άλλο να θυμηθούμε; Μήπως την Αλκιθέα, μητέρα του Παυσανίου, που πρώτη έβαλε τον λίθον για τον εντειχισμόν του ναού, μέσα εις τον οποίον είχαν κλείσει τον πολυθρύλητο γιο της, τον νικητή των Πλαταιών, μόλις πληροφορήθηκε ότι κατηγορείται για προδοσία;

Πάμπολλα τα ιστορικά στοιχεία...



Ας δούμε, όμως, ορισμένα παραδείγματα Ελληνίδων ηρωΐδων, που μνημονεύει ο Πλούταρχος μέσα στο έργο του Γυναικών αρεταί:

ΤΡΩΪΑΔΕΣ: Μετά την άλωσιν της Τροίας, όσοι κατάφεραν να διαφύγουν μέσα στα καράβια μαζί με τις γυναίκες τους, φθάνοντας στην Ιταλία, τούς έπιασε τρικυμία. Άπειροι και αδαείς, που ήσαν οι άνδρες, κατέφυγαν στ' αγκυροβόλια και τα λιμάνια, που είχαν ανάγκη, κοντά στον Τιβεριν ποταμόν, περιπλανώμενοι ανά την χώραν, δια να συλλέξουν τις όποιες πληροφορίες εχρειάζοντο. Οι γυναίκες τους, ταλαιπωρημένες όπως ήσαν και ζητώντας οπωσδήποτε πατρίδα, έλαβαν απόφαση να πυρπολήσουν τα πλοία, για ν' αναγκάσουν τούς άνδρες τους να μείνουν εκεί. Μάλιστα, η πρώτη, που έβαλε φωτιά, ελέγετο Ρώμη. 

Μόλις έβαλαν την φωτιά, πήγαν να συναντήσουν τούς άνδρες τους, οι οποίοι έτρεχαν προς την θάλασσα για να σώσουν τα πλοία. Φοβούμενες, όμως, την οργή τους, άλλες μεν αγκάλιαζαν τούς άνδρες των, άλλες δε φιλούσαν θωπευτικώς τούς συγγενείς των, με αποτέλεσμα, δια του τρόπου αυτού, να τους καταπραΰνουν!

Από τότε έμεινε και η συνήθεια στις γυναίκες των Ρωμαίων να χαιρετίζουν με φιλήματα τούς συγγενείς των... 

ΦΩΚΙΔΕΣ: Κάποτε ξέσπασε ένας άσπονδος πόλεμος μεταξύ Θεσσαλών και Φωκέων, διότι αυτοί μεν εντός μίας ημέρας εφόνευσαν όλους τούς άρχοντες και τυράννους αυτών, οι δε Θεσσαλοί κατακομμάτιασαν διακοσίους πενήντα ομήρους εκείνων. Κατόπιν εισέβαλαν δια πανστρατιάς στην χώρα των Λοκρών, αποφασίσαντες να μη χαρίσουν την ζωή σε κανένα ενήλικα και να αιχμαλωτίσουν τα παιδιά και τις γυναίκες.

Τότε ο Δαΐφαντος, ο γιος του Βαθυλλίου, άρχοντας με δύο άλλους, κατέπεισε τούς Φωκείς να εξέλθουν αυτοί εις συνάντησιν και να συνάψουν μάχην με τούς Θεσσαλούς, συναθροίζοντας γυναίκες και παιδιά από όλη την Φωκίδα σε ένα μέρος και, αφού συγκεντρώσουν γύρω τους ξύλα, στην περίπτωση που νικηθούν, να δοθή προσταγή να κάψουν τα σώματά τους!

Ενώ, λοιπόν, συμφώνησαν όλοι για την παραπάνω ενέργεια, σηκώθηκε ένας και είπε πως πρέπει να έχουν και την συγκατάθεση των γυναικών τους, διαφορετικά να μη χρησιμοποιήσουν βία. Μόλις το άκουσαν αυτό οι γυναίκες, έκαμαν συνεδρίασιν και όχι μόνον συμφώνησαν με τούς άνδρες των, αλλά εστεφάνωσαν κιόλας τον Δαΐφαντο για την απόφασή του!

Το ίδιο ακριβώς έγινε και με τα παιδιά, που συνηθροίσθησαν και έλαβαν την ίδια απόφαση με αυτήν των μανάδων τους!!

Τελικώς, οι Φωκείς, συμπλακέντες στις Κλεωνές της Υαμπόλιδος ενίκησαν τους Θεσσαλούς, για να τελούνται έκτοτε ειδικές εορτές, οι οποίες εκαλούντο Ελαφηβόλια, προς τιμήν της Αρτέμιδος και της Υαμπόλεως, ενώ το ψήφισμα των Φωκέων οι Έλληνες ωνόμασαν Απόνοιαν. 

ΧΙΑΙ: Κάποτε στην Χίο ενυμφεύετο ένας επίσημος κι ενώ η νύφη εφέρετο επί αμάξης εις την οικίαν του γαμπρού, ο βασιλεύς Ίπποκλος, φίλος και παρευρισκόμενος στον γάμο, χάριν αστεϊσμού, επήδησε πάνω στην άμαξα, με αποτέλεσμα να βρη τον θάνατον από τούς φίλους του γαμπρού.

Λέγεται ότι, τότε, εξεδηλώθη θεία αγανάκτησις και πως εζητήθη από τον θεόν να σκοτώσουν τους φονείς του Ιππόκλου. Αυτό, όμως, δεν έγινε διότι συμφώνησαν ότι όλοι είναι φονείς του βασιλέως.
Τότε ο θεός διέταξε να εγκαταλείψουν όλοι την πόλιν, αφού οι πάντες (άνδρες και γυναίκες) είναι φονείς.

Έτσι, λοιπόν, τους αιτίους και τους λαβόντες μέρος στον φόνο τους έστειλαν ως αποίκους στην Λευκωνία, την οποίαν, προηγουμένως, είχαν αφαιρέσει οι Κορωνείς, που κατείχαν μαζί με τούς Ερυθραίους.

Αργότερον, όταν εξερράγη πόλεμος μεταξύ αυτών και των Ερυθραίων, οι οποίοι, μεταξύ των Ιώνων είχαν μεγάλη δύναμη, εξεστράτευσαν εναντίων των Χίων της Λευκωνίας, οι οποίοι, μη δυνάμενοι ν' αντισταθούν, συμφώνησαν, μετά από σπονδές, να εξέλθουν φορώντας μόνον μία χλαμύδα, ένα ιμάτιο και τίποτε άλλο, με αποτέλεσμα οι γυναίκες τους να τους χαρακτηρίζουν δειλούς. Επειδή δε εκείνοι έλεγαν ότι είχαν ορκισθή, τους προέτρεπαν να μην αφήσουν τα όπλα, αλλά να λέγουν στους εχθρούς των, ότι χλαμύς είναι το δόρυ, χιτώνιον δε η ασπίς!

Αφού δε επείσθησαν οι Χίοι, παρουσιάσθηκαν αμέσως στους Ερυθραίους με τα όπλα τους, αναγκάζοντάς τους να φοβηθούν δια την τόλμην των και μάλιστα να ικανοποιηθούν από την αναχώρησίν των.

Έτσι, λοιπόν, εδιδάχθησαν από τις γυναίκες των να έχουν θάρρος και να σωθούν. Μετά πολλού χρόνου δε, κι αφού οι γυναίκες απέδειξαν την αρετή τους, ο Φίλιππος, γιος του Δημητρίου, πολιόρκησε την πόλι καλώντας με βάρβαρο και υβριστικό κήρυγμα τους δούλους να αποστατήσουν προς αυτόν, με την υπόσχεσιν ελευθερίας και γάμου με τις κυρίες των, με στόχο να τους συγκατοικήση με τις γυναίκες των δεσποτών τους. Επειδή δε οι γυναίκες κατελήφθησαν από φοβερόν και άγριον θυμόν, οι δε δούλοι είχαν αγανακτήσει κι αυτοί, όρμησαν αμέσως προς τα τείχη προσφέροντας λίθους και βέλη, παρακαλώντας και προτρέποντας τους πολεμούντες άνδρες των, ενώ οι ίδιες έγιναν πολεμίστριες αποκρούοντας τελικώς τον Φίλιππο, χωρίς κανείς δούλος ν' αποστατήση προς αυτόν!!



ΑΡΓΕΙΑΙ: Ο αγών περί του Άργους κατά του Κλεομένους, κατά προτροπήν της ποιητρίας Τελεσίλλης, είναι το επόμενο θέμα μας.

Η Τελέσιλλα (ίδε όνομα) κατήγετο από ένδοξον οικογένειαν, αλλ' ήτο φιλάσθενος. Αυτός και ο λόγος, που έστειλε να ρωτήση το Μαντείο για την σωματική της υγεία. Μόλις έλαβε την απάντησιν, ότι δια των Μουσών θα γίνη καλά, άρχισε να υπηρετή την ποίησιν και την μουσικήν με αποτέλεσμα ν' απαλλαγή της ασθενείας της και να θαυμάζεται από τις Αργείες δια την ποιητικήν τέχνην της.

Όταν, λοιπόν, ο βασιλεύς των Σπαρτιατών Κλεομένης εσκότωσε αρκετούς (όχι όμως 7.777 άτομα (!), όπως ψευδώς ισχυρίζονται μερικοί) και εισήρχετο στην πόλη, ορμή και θεία τόλμη κατέλαβε τις γυναίκες, που ευρίσκοντο εις την ακμήν της ηλικίας των, να αντιταχθούν κατά των εχθρών υπέρ της πατρίδος των. Υπό την αρχηγίαν, λοιπόν, της Τελεσίλλης, έλαβαν τα όπλα, εστάθησαν κοντά στις επάλξεις και περιέβαλαν σαν στέφανος γύρω τα τείχη, ώστε να τις θαυμάζουν οι εχθροί. Απέκρουσαν, λοιπόν, τον Κλεομένη, αφού πολλοί εφονεύθησαν, ενώ τον άλλον βασιλέα, τον Δημάρατον, που εισήλθε εις την πόλιν και κατέλαβε το Παμφυλιακόν, εξεδίωξαν, σύμφωνα με τον Σωκράτην.

Έτσι, λοιπόν, αφού εσώθη η πόλις, τις μεν γυναίκες που σκοτώθηκαν στην μάχη τις έθαψαν στην οδόν της Αργείας, ενώ στις σωθείσες επέτρεψαν να ιδρύσουν τον Ενυάλιον ναόν ως ενθύμιον της ανδρείας των!!

Έκτοτε υπήρχε μία εορτή, που γινόταν εις ανάμνησιν της μάχης εκείνης, τα Υβριστικά, όπου τις μεν γυναίκες ενέδυαν με ανδρικούς χιτώνες και χλαμύδες, τους δε άνδρες με πέπλα και καλύπτρες γυναικών.

Προς επανόρθωσιν δε της λειψανδρίας συνέζευξαν τις γυναίκες όχι με δούλους, όπως λέει ο Ηρόδοτος, αλλά με αρίστους γείτονές των, αφού τους επολιτογράφησαν. Αυτός και ο λόγος, που οι γυναίκες αυτές δεν τους τιμούσαν συγκοιμώμενες, αλλά τους περιφρονούσαν, κάνοντας ειδικόν νόμο, που έλεγε ότι οι έγγαμες γυναίκες θα συγκοιμώνται με τους άνδρες αυτούς φέρουσες πώγωνα!!...

ΜΗΛΙΑΙ: Οι Μήλιοι, όπως γράφει ο Πλούταρχος, κατόπιν εντολής του θεού, και με αρχηγόν τον νέον και ωραίον άνδρα Νυμφαίον, κατόπιν ταλαιπωριών, λόγω καταστροφής των πλοίων τους, όταν προσήγγισαν την Καρίαν και εξήλθον εις την ξηράν, αποίκισαν ένα χώρο δίπλα στην πόλιν Κρύασσαν, που τους παρεχώρησαν οι εκεί κάτοικοι είτε από φόβο είτε από ευσπλαχνίαν.

Μόλις, λοιπόν, διεπίστωσαν ότι οι Μήλιοι επολλαπλασιάζοντο επικινδύνως, οι Κάρες σκέφθηκαν να τούς εξοντώσουν και εμηχανεύθησαν κάποιαν ευωχίαν η κάποιο συμπόσιο.

Έτυχε τότε να έχη ερωτευθή τον Νυμφαίον μία νεαρά παρθένος, που ελέγετο Καφένη, η οποία εκμυστηρεύθηκε το μυστικό στον αγαπημένο της.

Πράγματι. Μόλις οι Κάρες προσποιήθηκαν ότι θέλουν να τούς προσκαλέσουν σε γεύμα, αλλά χωρίς τις γυναίκες τους, ο Νυμφαίος απήντησε ότι τούτο δεν είναι πρέπον και δεν μπορεί να γίνη διότι πρέπει να τούς συνοδεύουν απαραιτήτως οι γυναίκες των.

Έτσι, λοιπόν, αφού ο Νυμφαίος είπε τα πραχθέντα στους Μηλίους, τούς συμβούλευσε να πάνε μεν αυτοί άοπλοι, αλλά οι γυναίκες τους να κρύβουν μέσα στα πόδια τους από ένα ξίφος και να κάθονται κοντά στον άνδρα τους.



Όταν εις το μέσον του δείπνου εδόθη το σύνθημα εις τούς Κάρες και οι Έλληνες κατάλαβαν τι επρόκειτο να συμβή, οι γυναίκες άνοιξαν ταυτόχρονα τούς κόλπους των και οι άνδρες, λαβόντες τα ξίφη, επετέθησαν κατά των βαρβάρων για να τους φονεύσουν όλους, με αποτέλεσμα να κατακτήσουν την χώρα, να την καταστρέψουν και να κτίσουν στην θέση της παλιάς πόλεως την Νέαν Κρύασσαν! Περιττόν να πούμε, ότι η Καφένη έλαβε σύζυγον τον Νυμφαίον και έχαιρε τιμής και ευγνωμοσύνης εκ μέρους των Ελλήνων.

ΤΥΡΡΗΝΙΔΕΣ: Από τούς Τυρρηνούς, που κατέλαβαν την Λήμνον και Ίμβρον και άρπαξαν τις γυναίκες των Αθηναίων από την Βραυρώνα, εγεννήθησαν τέκνα, που οι Αθηναίοι εξεδίωξαν ως μιγάδες από τα νησιά αυτά. Εκείνοι τότε κατέπλευσαν στο Ταίναρο για να φανούν χρήσιμοι κατά τον ειλωτικόν πόλεμον (465 π.Χ.). Αυτός και ο λόγος, που έλαβαν διάφορα δικαιώματα και ενυμφεύθησαν γυναίκες από το μέρος αυτό.

Επειδή, όμως, οι Τυρρηνοί δεν εκρίνοντο άξιοι να μετέχουν των αξιωμάτων και της βουλής, έγιναν ύποπτοι για συμμετοχή σε πραξικόπημα και πως εσκόπευαν να ανατρέψουν το καθεστώς. Τότε, οι Λακεδαιμόνιοι τους συνέλαβαν, τους εφυλάκισαν και τους εφύλαττον αυστηρώς, με σκοπό να βρουν αποδεικτικά στοιχεία προς καταδίκην των.

Πλην, όμως, οι γυναίκες των φυλακισμένων ήλθαν σ' επαφή με τους φύλακες και τους ικέτευαν να τις αφήσουν να δουν τους άντρες των μόνες των, μόνον και μόνον για να τους χαιρετίσουν. Οι φύλακες επείσθησαν και μόλις οι γυναίκες μπήκαν μέσα, προέτρεψαν τους άντρες τους ν' αλλάξουν τα ρούχα τους με αυτά των γυναικών και να εξέλθουν της φυλακής σκεπασμένοι με τις καλύπτρες των, ενώ αυτές θα έμεναν μέσα δια παν ενδεχόμενον.

Έτσι και έγινε. Οι φύλακες εξηπατήθησαν και οι Τυρρηνοί κατέλαβαν τον Ταΰγετον με αποτέλεσμα να κινήσουν εις αποστασίαν τους Είλωτες, που εδέχοντο εις την τάξιν των.

Οι Σπαρτιάτες εφοβήθησαν πολύ και έστειλαν κήρυκα προς συμφιλίωσιν, με τον όρον να λάβουν τις γυναίκες των και, αφού δοθούν εις αυτούς χρήματα και πλοία, να αποπλεύσουν και μάλιστα να χαρακτηρίζονται φίλοι και συγγενείς των Λακεδαιμονίων, όπου και όταν βρουν την χώρα, που θέλουν να κατοικήσουν.

Όπερ και εγένετο, αφού, τελικώς, οι Τυρρηνοί, άλλοι μεν εξ αυτών εγκατεστάθησαν στην Μήλο και άλλοι δε εξ αυτών (οι περισσότεροι) εγκατεστάθησαν στην Κρήτη (Χερρόνησον και Λύκτον)...



ΛΥΚΙΑΙ: Κάτι μυθικό, αλλά που η παράδοσις πιστοποιεί, είναι η παρακάτω ιστορία: Ο Αμισώδαρος, που οι Λύκιοι ονομάζουν Ισάραν, ήλθε από την αποικία των Λυκίων περί την Ζέλειαν με πλοία ληστρικά, των οποίων ηγεμών ήτο ο Χίμαρρος, πολεμικός μεν άνθρωπος, αλλά σκληρός και θηριώδης. Έπλεε δε με πλοίον, το οποίον έφερε διακριτικόν σημείον από το μέρος μεν της πρώρας λέοντα, από το μέρος δε της πρύμνης δράκοντα και προξενούσε πολλές συμφορές στους Λυκίους, σε σημείο που να μην μπορούν να πλεύσουν την θάλασσα ούτε να κατοικούν στις παράλιες πόλεις.

Αυτόν, λοιπόν, τον άνθρωπο εφόνευσε ο Βελλερεφόντης, που κατεδίωξε μαζί με τον Πήγασον. Εκδιώξας δε και τις Αμαζόνες δεν ελάμβανε καμίαν αμοιβήν, αλλ' ήτο πολύ άδικος ο Ιοβάτης προς αυτόν, με αποτέλεσμα να εισέλθη εις την θάλασσαν και να ευχηθή εναντίον του στον Ποσειδώνα να καταστή η χώρα άκαρπος και ανωφελής. Μετά την ευχήν απήλθε και το κύμα υψώθηκε πολύ και κατέκλυσε την χώραν, μ' ένα θέαμα τόσο φοβερό, αφού η θάλασσα έμενε μετέωρη και τον ακολουθούσε αποκρύπτουσα την πεδιάδα!

Επειδή δε οι άνδρες παρακαλούσαν τον Βελλερεφόντην να σταματήση την θάλασσα και δεν τον έπειθαν, οι γυναίκες εσήκωσαν τους χιτώνες των και ήλθαν προς συνάντησίν του. Όταν, λοιπόν, εκείνος οπισθοχώρησε, λέγεται ότι και το κύμα υπεχώρησε μαζί του.

Ορισμένοι, όμως, υποστηρίζουν το μυθώδες του πράγματος και λέγουν ότι ο Βελλερεφόντης παρέσυρε την θάλασσαν όχι με τις ευχές του, αλλά διότι το ευφορώτατον μέρος της πεδιάδος ήτο χαμηλώτερον της θαλάσσης. Μια δε λοφοσειρά, που εξετείνετο παρά την ακτήν και εμπόδιζε την θάλασσα, την άνοιξε ο Βελλερεφόντης, και όταν η θάλασσα όρμησε και κατέκλυσε την πεδιάδα, οι μεν άνδρες με τις παρακλήσεις των δεν κατόρθωσαν τίποτε, οι γυναίκες, όμως, έτρεξαν όλες γύρω του για να τύχουν του σεβασμού των και να καταπραΰνουν την οργήν του.

Άλλοι δε λέγουν ότι η λεγομένη Χίμαιρα, ήτο ένα όρος απέναντι του ηλίου και προξενούσε κατά το θέρος αντανακλάσεις επιβλαβείς και καυστικές, που διεσκορπίζοντο εις την πεδιάδα και από αυτές εμαραίνοντο οι καρποί. Ο Βελλερεφόντης το παρετήρησε και απέκοψε το λειότατον μέρος του γκρεμού που έριχνε προ πάντων τις αντανακλάσεις του. Επειδή όμως δεν ελάμβανε αμοιβήν, οργίσθηκε και εκδικήθηκε τους Λυκίους, αλλά, τελικώς, επείσθη υπό των γυναικών και τα πράγματα ηρέμησαν.

Ο Νύμφις στο τέταρτο βιβλίο του περί Ηρακλείας λέγει, ότι ο Βελλερεφόντης εσκότωσε ένα αγριογούρουνο, που έβλαπτε ζώα και καρπούς στην χώρα των Ξανθίων και δεν ελάμβανε αμοιβήν. Τότε αυτός καταράσθηκε τούς Ξανθίους προς τον Ποσειδώνα και ολόκληρη η πεδιάδα εκαλύφθη από άλμην και κατεστράφη εντελώς, επειδή το χώμα έγινε πικρόν, έως ότου σεβάσθηκε τις παρακλήσεις των γυναικών και ευχήθηκε στον Ποσειδώνα να παύση την οργήν του. Δια τούτο και νόμος υπήρχε εις τους Ξανθίους να λαμβάνουν το όνομα όχι από τον πατέρα, αλλά από την μητέρα τους!...



ΜΙΛΗΣΙΑΙ: Λέγεται, ότι κάποτε κατέλαβε τις Μιλήσιες παρθένες ένα φοβερό και ακατάπαυστο υστερικό πάθος, από κάποια άγνωστη αφορμή. Υποθέτουν μάλιστα ότι, ενδεχομένως, ο αέρας να ανεμείχθη με κάτι που προκαλεί έκστασιν και δηλητηρίασιν, με αποτέλεσμα να προξενήση στις εν λόγω Ελληνίδες διαστροφήν και παραφοράν του λογικού των, μιας και επήλθε σ' αυτές έντονη επιθυμία να αυτοκτονούν με μίαν παράφρονον ορμήν προς απαγχονισμόν. Πολλές δε εξ αυτών είχαν απαγχονισθή κρυφίως.

Οι λόγοι και τα δάκρυα των γονέων τους, αλλά και οι παρηγορίες των φίλων δεν έφεραν κανένα αποτέλεσμα. Τουναντίον μάλιστα οι κοπέλες αυτές νικούσαν κάθε επινόησιν η πανουργίαν εκείνων, που τις εφύλαγαν, και αυτοκτονούσαν!

Το κακό αυτό, ως φαίνεται, είχε θείαν προέλευσιν και ήτο ανώτερον πάσης ανθρωπίνης δυνατότητος, έως ότου, κατά συμβουλήν κάποιου φρονίμου ανθρώπου, συνετάχθη νομοσχέδιον κατά το οποίον οι απαγχονιζόμενες γυναίκες θα έπρεπε να περιφέρωνται προς ταφήν γυμνές δια μέσου της αγοράς!!

Όταν κατεκυρώθη αυτός ο νόμος, όχι μόνον συνεκράτησεν, αλλά κατέπαυσεν οριστικώς την επιθυμίαν των παρθένων προς αυτοκτονίαν!...

ΚΙΑΙ: Στις παρθένες των Κίων υπήρχε μία συνήθεια να πηγαίνουν στα δημόσια ιερά και να περνούν όλη την ημέρα μαζί, ενώ οι μνηστήρες των τις έβλεπαν να παίζουν και να χορεύουν. Το απόγευμα δε επήγαιναν στην οικία κάθε κοπέλας και υπηρετούσαν τούς γονείς και τούς αδελφούς των μέχρι του σημείου να τους πλένουν και τα πόδια. Ήταν τόσο μεγάλος ο σεβασμός των αγοριών προς αυτές, ώστε ο έρωτάς των να είναι κόσμιος και μάλιστα, όταν γινόταν αρραβώνας με κάποια εξ αυτών, οι άλλοι έπαυαν να την ζητούν.

Αποτέλεσμα του γεγονότος αυτού ήτο, κατά τον Πλούταρχον, η μεγάλη απόδειξις της κοσμιότητος των γυναικών, ενώ για επτακόσια ολόκληρα χρόνια να μη παρατηρηθή ίχνος μοιχείας η διαφθοράς!..

ΦΩΚΙΔΕΣ: Όταν οι τύραννοι των Φωκέων είχαν καταλάβει τούς Δελφούς και οι Θηβαίοι πολεμούσαν εναντίον τους τον λεγόμενον Ιερόν πόλεμον, οι ιέρειες του Διονύσου, που ελέγοντο Θυιάδες, αφού κατελήφθησαν από μανίαν και περιπλανήθηκαν την νύκτα, έφθασαν χωρίς να το καταλάβουν στην Άμφισσα. Επειδή δε ήσαν κατακουρασμένες και δεν είχαν συνέλθει ακόμη, εξάπλωσαν εκεί στην αγορά και εκοιμήθησαν.

Τότε οι γυναίκες των Αμφισσέων, φοβούμενες μήπως πάθουν κάποιο κακό, διότι η πόλις ήτο σύμμαχος των Φωκέων και πολλοί στρατιώτες ευρίσκοντο σ' αυτήν, έτρεξαν όλες από τα σπίτια τους στην αγορά, εστάθησαν γύρω τους με σιωπή και όση ώρα εκοιμώντο δεν τις επλησίαζαν. Όταν δε εξύπνησαν άλλες περιεκύκλωσαν άλλες και προσέφεραν σ' αυτές τροφήν και περιποίησιν.

Τέλος, αφού κατέπεισαν τούς συζύγους των, συνόδευσαν αυτές και τις προέπεμψαν μέχρι των συνόρων (δείγμα, προφανώς, του μεγάλου σεβασμού, που έτρεφαν άπαντες απέναντι των ιερειών και δη των Θυιάδων)

Βεβαίως, ο Πλούταρχος αναφέρεται και στον ηρωϊσμό γυναικών άλλων εθνοτήτων, που δεν κάμνομεν, όμως, αναλυτικήν αναφοράν, μιας και το αντικείμενό μας στο βιβλίο αυτό είναι οι Ελληνίδες και όχι οι ξένες της αρχαιότητος.

Αναρτά η Χρυσαλία

Βιβλιογραφικές πηγές:
Άγγελου Π. Σακκέτου

«Οι Ελληνίδες της Αρχαιότητας»
«Η καρδιά της Ελλάδος»

Απόσπασμα από το hellinon.net

[Πηγή]
το είδαμε ΕΔΩ

ΠΗΓΗ koukfamily

Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Η ρομποτική στην Παιδεία


Σάββατο, 5 Ιουλίου 2014

Η ρομποτική στην Παιδεία

Του Ν. Λυγερού


Η ρομποτική στην Παιδεία μπορεί να ξαφνιάσει την παραδοσιακή εκπαίδευση. Κι όμως η ρομποτική μπορεί να βοηθήσει έμπρακτα τα μαθήματα των μαθηματικών και της πληροφορικής. Επίσης σε συνδυασμό με την υπουργική απόφαση της υποχρεωτικής εκμάθησης του σκακιού στο δημοτικό, έχουμε μια ενίσχυση της ικανότητας να παρθούν στρατηγικές και ορθολογικές αποφάσεις. Και αυτό είναι καλό για την γενική νοητική ανάπτυξη του παιδιού. Έτσι η ρομποτική έρχεται λοιπόν να συμπληρώσει σε πρακτικό επίπεδο με άμεση ανάδραση όσον αφορά στις θεωρητικές γνώσεις. Επίσης σε επίπεδο μηχανολογικό, η ρομποτική έρχεται να δείξει τα απαραίτητα πρώτα βήματα για την κατασκευή ενός ρομπότ που περιλαμβάνει συνδεσμολογία, κινητήρα, αισθητήρες κλπ και βέβαια προγραμματισμό ακόμα και αν αυτός είναι βασικός, αφού χρησιμοποιείται βασικά μόνο για εικονική προσέγγιση. Έτσι η ρομποτική μπορεί να είναι ένα πολύ σοβαρό ενδιάμεσο για παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν στη συνέχεια με τεχνολογικά επαγγέλματα. Βλέπουμε με αυτόν τον τρόπο ότι η ρομποτική προσφέρει δυνατότητες σε πολλαπλό επίπεδο στην Παιδεία. Κι επειδή υπάρχει ήδη μία κρίσιμη μάζα παιδιών που τη γνωρίζουν στα σχολεία τους, μπορούμε να φανταστούμε την εξέλιξή της, όταν γενικευτεί ως επιστήμη εκμάθησης στην ελληνική Παιδεία με εφαρμογές που αφορούν και στα ναυτιλιακά και στα αεροναυπηγικά αλλά βέβαια και στα ενεργειακά.

Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Υπό κράτηση ο Σαρκοζί για αθέμιτη άσκηση επιρροής

Τρίτη, 1 Ιουλίου 2014


Υπό κράτηση ο Σαρκοζί για αθέμιτη άσκηση επιρροής



Είναι η πρώτη φορά που πρώην πρόεδρος της 5ης Γαλλικής Δημοκρατίας τίθεται υπό κράτηση
Τ' ακούς Ευτέρπη;
Στη Γαλλία, οι συνάδελφοί σου είναι ΔΙΚΑΣΤΕΣ! 
Όχι σκυμμένες ποδίτσες... όχι ερπετά που γλύφουν τα πολιτικά τους αφεντικά.
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ Μ' Α@Χ@Δ@Α!

Πόπη Σουφλή
Υπό κράτηση ο Σαρκοζί για αθέμιτη άσκηση επιρροής
Υπό κράτηση ετέθη ο πρώην πρόεδρος της Γαλλίας Νικολά Σαρκοζί 
στην έδρα της υπηρεσίας καταπολέμησης της διαφθοράς, στην υπόθεση 
του σκανδάλου αθέμιτης άσκησης επιρροής. Σύμφωνα με δικαστικές 
πηγές που επικαλείται το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο κ. Σαρκοζί 
προσήλθε νωρίς το πρωί στη Ναντέρ για να καταθέσει. 

Η ανάκριση του Νικολά Σαρκοζί ενδέχεται να 
διαρκέσει ένα 24ωρο ενώ δεν αποκλείεται η ανάκριση να συνεχιστεί και την 
επόμενη ημέρα. Ο συνήγορός του Τιερί Ερζόγκ ετέθη χθες υπό κράτηση, όπως 
και δύο ανώτατοι δικαστικοί της γενικής εισαγγελίας του Εφετείου.

Οι δικαστικές αρχές επιδιώκουν να εξακριβώσουν εάν ο πρώην πρόεδρος 
της Γαλλίας, με την υπόστήριξη του Τιερί Ερζόγκ, επεδίωξε να λάβει 
πληροφορίες από ανώτατο δικαστικό για έρευνα που αφορούσε το πρόσωπό του με αντάλλαγμα την εξασφάλιση υψηλού αξιώματος.

Στο πλαίσιο της δικαστικής έρευνας που άρχισε στις 26 Φεβρουαρίου, οι δικαστικές αρχές επιδιώκουν επίσης να εξακριβώσουν εάν ο Νικολά Σαρκοζί ενημερώθηκε παρανόμως για την τηλεφωνική του παρακολούθηση. 
Είναι η πρώτη φορά που πρώην πρόεδρος της 5ης Γαλλικής Δημοκρατίας 
τίθεται υπό κράτηση.



Τον περασμένο Μάρτιο, η γαλλική Δικαιοσύνη είχε υποκλέψει τηλεφωνικές συνομιλίες του Σαρκοζί με τον δικηγόρο του, οι οποίες σχετίζονταν με 
το γνωστό σκάνδαλο "Μπετανκούρ". Επισημαίνεται ότι ο πρώην ένοικος 
των Ηλυσίων είχε κατηγορηθεί, και τελικά αθωωθεί, ότι εκμεταλλεύτηκε 
τη σωματική και πνευματική αδυναμία της γηραιής  ιδιοκτήτριας της L'Oreal, Λιλιάν Μπετανκούρ,για να της αποσπάσει χρήματα για την προεκλογική του εκστρατεία το 2007.


Σε ένα από τα τηλεφωνήματα, τα οποία γίνονταν σε κρυφό αριθμό κινητού τηλεφώνου που χρησιμοποιούσε ο πρώην πρόεδρος της Γαλλίας,ο δικηγόρος του,Τιερί Ερζόγκ φέρεται να χαρακτηρίζει "μπάσταρδους του Μπορντό" 
τους δικαστές που αποφάσισαν τη διεξαγωγή έρευνας σε βάρος του Σαρκοζί, 
ενώ σε ένα άλλο, σύμφωνα με ρεπορτάζ της "Le Monde", ένας από τους 
δικαστές του Ακυρωτικού Δικαστηρίου, ο Ζιλμπέρ Αζιμπέρ, ενημέρωνε την πλευρά του Σαρκοζί για τις "τάσεις" που διαμορφώνονταν στο Δικαστήριο.


Την ίδια ώρα, φέρεται να εμπλέκεται στο σκάνδαλο των αποκαλύψεων 
από τις τηλεφωνικές υποκλοπές άλλος ένας δικαστής, ο Πατρίκ Σασού, 
και αυτός μέλος του Ανώτατου Δικαστηρίου, ο οποίος,σύμφωνα με τη 
"Le Monde", κλήθηκε και αυτός για ανάκριση.

Από τις 26 Φεβρουαρίου, ο Νικολά Σαρκοζί είναι άλλωστε στο επίκεντρο 
των δικαστικών ερευνών για τις καταγγελίες σύμφωνα με τις οποίες, στην εκστρατεία για τις προεδρικές εκλογές του 2007, ο Σαρκοζί είχε δεχθεί 
χρήματα από τον Μουαμάρ Καντάφι.

μεταφορά από: http://attikanea.blogspot.gr/2014/07/blog-post_8338.html

“Δεν πουλάω!”

ΤΡΊΤΗ, 1 ΙΟΥΛΊΟΥ 2014


“Δεν πουλάω!”

του Νίκου Μπογιόπουλου
Λένε ότι άμα ξεπουλήσουν τα πάντα θα μειωθεί 
η ένταση της λιτότητας. Θα έρθει η «ανάπτυξη». 
Λένε ότι ξεπουλώντας στρατηγικούς τομείς θα μειώσουν 
το χρέος, και μάλιστα τη στιγμή που στερούν έσοδα 
και κέρδη από το Δημόσιο για να τα χαρίσουν 
απευθείας στους κεφαλαιοκράτες. Η απάτη είναι αυταπόδεικτη. 
Αλλά πάμε στην ουσία:
   Παρατήρηση πρώτη: Αν το ξεπούλημα είναι «αναπτυξιακό»
 και «φιλολαϊκό», γιατί η Ελλάδα δε γνώρισε καμία 
φιλολαϊκή ανάπτυξη, παρά τις Ούλεν, τις Πάουερ, τις Πεσινέ, τους Τομ Πάπας, 
τους Ωνάσηδες, τους εθνικούς εργολάβους, τους εθνικούς προμηθευτές 
και τους εθνικούς «νταβατζήδες», που της πίνουν το αίμα από συστάσεώς της;
   Παρατήρηση δεύτερη: Το καπιταλιστικό κράτος είναι παρακολούθημα των 
μονοπωλίων. Το καπιταλιστικό κράτος τα πιάνει από τις ιδιωτικές «Ζήμενς». 
Το καπιταλιστικό κράτος τα βάρη των ιδιωτικών «Λίμαν Μπράδερς» 
στις ΗΠΑ, των ιδιωτικών «Μπάνκια» στην Ισπανία, των ιδιωτικών τραπεζών 
στην Ελλάδα, τα φορτώνει στο δημόσιο ταμείο. Και από εκεί στην πλάτη...
των λαών. Εφόσον, λοιπόν, ο λεγόμενος δημόσιος τομέας του καπιταλιστικού κράτους 
δουλεύει για λογαριασμό των ιδιωτών, από πού προκύπτει ότι το ολικό ξεπούλημά του 
στους ιδιώτες θα είναι υπέρ του λαού και όχι εις βάρος του λαού, όπως συνέβαινε 
με το έως τώρα μερικό ξεπούλημά του;
Η σχέση χρέους – ιδιωτικοποίησης
   Ας δούμε κατά πόσο ισχύει ότι το ξεπούλημα και η εκποίηση του δημόσιου πλούτου 
που περιγράφονται με όλους τους δυνατούς ευφημισμούς(ιδιωτικοποίηση, 
αποκρατικοποίηση, μετοχοποίηση, μισθώσεις παραχώρησης κ.λπ.), ενισχύουν, 
τάχα, τα δημόσια ταμεία και απαλλάσσουν τη χώρα από χρέη.
   Οι κυβερνώντες, που σήμερα είναι συγκυβερνώντες, την τελευταία 25ετία έχουν 
διαπράξει τα κάτωθι: 
Ξεπούλησαν (και ξαναξεπούλησαν) τον Σκαραμαγκά και όλη σχεδόν 
την ναυπηγική βιομηχανία. Αλλά αυτό σε τι «βοήθησε» τα οικονομικά του κράτους; 
Ξεπούλησαν την ΑΓΕΤ. Αλλά αυτό σε τι «τόνωσε» τα δημόσια ταμεία; 
Ξεπούλησαν τον ΟΤΕ. Αλλά αυτό σε τι απέτρεψε την πτώχευση; 
Ξεπούλησαν πάνω από το 90% του τραπεζικού τομέα. Αλλά αυτό σε τι «έσωσε»
         την οικονομία; 
Ξεπούλησαν το λιμάνι του Πειραιά. Αλλά αυτό σε τι «βελτίωσε» την οικονομία; 
Ξεπούλησαν την «Ολυμπιακή». Αλλά αυτό σε τι απομάκρυνε την χρεοκοπία; 
Ξεπούλησαν τη διώρυγα της Κορίνθου. Αλλά αυτό σε τι απομάκρυνε τα «κουρέματα»; 
Ξεπούλησαν τους οδικούς άξονες της χώρας. Αλλά αυτό σε τι συνέβαλε 
     για τον  «κατευνασμό των αγορών»;

   Επίσης μέχρι το 2004, δηλαδή μια ολόκληρη πενταετία πριν από την εκδήλωση της 
κρίση και αρκετά χρόνια πριν αρχίσουν να επικαλούνται προσχηματικά το χρέος 
για να κόβουν μισθούς και συντάξεις, το ΠΑΣΟΚ είχε διαπράξει τα εξής:
Ξεπούλησε το 48,5% της ΔΕΗ.
Ξεπούλησε το 38% της ΕΥΔΑΠ.
Ξεπούλησε το 64% από τα «Ελληνικά Πετρέλαια».
Ξεπούλησε το 49% του ΟΠΑΠ.
Ξεπούλησε το 92% της Εθνικής Τράπεζας.
Παρέδωσε το αεροδρόμιο των Σπάτων στους Γερμανούς.
Παρέδωσε τη γέφυρα του Ρίου στους Γάλλους.
Παρέδωσε την Αττική Οδό στον Μπόμπολα κ.ο.κ.

   Το αποτέλεσμα ήταν όλες αυτές οι εκποιήσεις - που πάντα βαφτίζονται 
«αξιοποίηση» - σε τίποτα να μην εμποδίσουν την εκτίναξη του δημόσιου χρέους. 
Συγκεκριμένα:
Το 2000 το δημόσιο χρέος της χώρας ήταν 139,2 δισ. ευρώ.
Το 2004 το δημόσιο χρέος είχε ανέλθει στα 201,2 δισ. ευρώ.
Το 2009 το δημόσιο χρέος έφτασε στα 298,5 δισ. ευρώ.
Το 2014 - παρά το «κούρεμα» χρέους ύψους 130 δισ. ευρώ το 2011, το δημόσιο χρέος 
της χώρας θα κλείσει στα 320 δισ. ευρώ.
   Ερώτημα: Με βάση τα προηγούμενα, από πού προκύπτει έστω κι ένας κόκκος 
αλήθειας αυτής της απίστευτης εγχώριας και ευρωενωσιακής προπαγάνδας 
που κατακλύζει το δημόσιο βίο, ότι τάχα «η μείωση του δημόσιου χρέους 
περνάει μέσα από τις ιδιωτικοποιήσεις και τις αποκρατικοποιήσεις 
του δημόσιου τομέα»;…
Το ξεπούλημα αυξάνει το χρέος!
   Τα συμπεράσματα είναι προφανή:
   Πρώτον, εμφανίζουν σαν «σωτηρία» την ίδια καταστροφική πολιτική που έχει γεμίσει 
τα ταμεία των κεφαλαιοκρατών και έχει εκτινάξει τα δημόσια χρέη.
   Δεύτερον, παρουσιάζουν σαν «φάρμακο» την ίδια εκείνη δηλητηριώδη πολιτική 
που έχει διαλύσει την Ελλάδα.
   Τρίτον, ισχυρίζονται πως παραμένει «επιβεβλημένος» εκείνος ακριβώς 
ο «μονόδρομος» του ξεπουλήματος που ακολουθούν επί δεκαετίες, με τα γνωστά 
αποτελέσματα.
   Τέταρτον, αποκαλούν «φιλόδοξη» και «αναγκαία» την ίδια πολιτική που έχει 
χρεοκοπήσει τους Έλληνες και τους έχει αποστερήσει το δημόσιο πλούτο τους.
   Πέμπτον, έχουν ορκιστεί πίστη στο ξεπούλημα πολύ πριν εμφανιστεί η «τρόικα». 
Πολύ πριν ανακαλύψουν ως πρόσχημα το δημόσιο χρέος και τα ελλείμματα.
   Τα πράγματα είναι απλά και συγκεκριμένα:
   Αν ξεπουλάνε για να μειώσουν τα χρέη - και όχι για να ενισχύσουν 
την κερδοφορία της ολιγαρχίας παραδίδοντάς της ό,τι απέμεινε από την δημόσια 
περιουσία - τότε:
Πώς γίνεται από το 2000 μέχρι το 2004, την εποχή του μεγάλου «εκσυγχρονιστικού» 
κύματος της εκποίησης, το δημόσιο χρέος, αντί μείωσης, νααυξήθηκε κατά 62 δισ. ευρώ;

Πώς γίνεται από το 2004 μέχρι το 2009, την περίοδο του ξεπουλήματος της «ήπιας προσαρμογής», της «Cosco», της διάλυσης της Ολυμπιακής και της εν συνόλω 
εκποίησης του ΟΤΕ, το χρέος αντί μείωσης, να αυξήθηκε κατά 97,3 δισ. ευρώ;

Πώς γίνεται μόνο από το 2009 μέχρι το 2011, την περίοδο που τίναξαν στον αέρα 
τα νοσοκομεία, έβαλαν λουκέτο στις διαδρομές του ΟΣΕ στην μισή Ελλάδα (!), 
επέκτειναν τη δράση των ιδιωτών στον τομέα της ενέργειας, το χρέος αντί να μειώνεται, 
έφτασε προ «κουρέματος» να έχει αυξηθεί κατά 68,5 δισ. ευρώ;

   Τα πράγματα είναι απλά και συγκεκριμένα: 
   Κατά την περίοδο 2000 - 2013,  το χρέος – συμπεριλαμβανόμενου του «κουρέματος» 
- όχι μόνο δεν μειώθηκε αλλά αυξήθηκε κατά 179,5 δισ. ευρώ (!), δηλαδή 
υπερδιπλασιάστηκε και αυξήθηκε με ρυθμό 129%! Το χρέος μετά και το «κούρεμα» 
του 2011, αυξάνεται. Δεν μειώνεται. Κι αυτά συμβαίνουν σε περίοδο γενικού ξεπουλήματος…
   Συμπέρασμα:
   Δεν ξεπουλούν για να «μειώσουν» το χρέος ή τα ελλείμματα. Συμβαίνει 
ακριβώς το αντίθετο: Όσο περισσότερο ξεπουλούν, τόσο περισσότερο το χρέος 
αυξάνει!
   Δεν ξεπουλούν για να «πληρώσουν τα χρέη της χώρας». Ξεπουλούν για να 
εκπληρώσουν το μόνο χρέος που αναγνωρίζουν και το μόνο «χρέος» που τους 
καθοδηγεί: Είναι το ταξικό τους χρέος, που «επιβάλλει» το ξεπούλημα.
   Δεν πρόκειται περί «κοινωνικής ευθύνης». Ο.τι κάνουν συνιστά αδίστακτη 
και στυγνή εφαρμογή μιας αντικοινωνικής πολιτικής που αποστερεί το λαό από τα πάντα: 
Από το μισθό, από τη σύνταξη και από τα φάρμακα μέχρι τη ΔΕΗ, 
τους αιγιαλούς, τις… Θερμοπύλες και οτιδήποτε έχει απομείνει να θυμίζει δημόσια 
περιουσία.
   Δεν ξεπουλούν για να μειωθούν οι τιμές και για να βελτιωθούν οι υπηρεσίες. 
Τίποτα απ΄ ό,τι ξεπούλησαν δεν φτήνυνε και δεν αναβαθμίστηκε ποιοτικά. 
   Διαπράττουν πολιτικό και οικονομικό έγκλημα. Η καθολική παράδοση στους 
«ιδιώτες» μιας δημόσιας περιουσίας που ο λαός τη δημιούργησε με το αίμα 
και τον ιδρώτα του, είναι πολιτικό έγκλημα. Που έχουν το θράσος να το βαφτίζουν 
«εθνική υπευθυνότητα» και «εθνικό χρέος».
   Το μέγεθος του εγκλήματος είναι τέτοιο που αναδεικνύει το πραγματικό χρέος. 
Το πραγματικό χρέος είναι ο – πραγματικός – ιδιοκτήτης αυτού του πλούτου 
να αντιδράσει. Ο λαός να αντιδράσει. Και απέναντι στην ενότητα των εκποιητών 
και των «κορακιών» να αντιπαρατάξει την δική του ενότητα. Διατυπωμένη 
με τρόπο απερίφραστο: «Δεν πουλάω»!
από το "enikos.gr"
μεταφορά από: http://seisaxthia-epam.blogspot.gr/2014/07/blog-post_7393.html