Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Ποινική δίωξη για απιστία κατά του Δημοσίου στον διοικητή του ΙΚΑ

από: http://greek1.blogspot.com/2014/04/blog-post_508.html#0

Για απιστία κατά του Δημοσίου σε βαθμό κακουργήματος διώκεται ο Ροβέρτος Σπυρόπουλος. Οι εισαγγελείς διαφθοράς Γιάννης Δραγάτσης και Αντώνης Ελευθεριάνος άσκησαν ποινική δίωξη κατά του διοικητή του ΙΚΑ, για τη μη είσπραξη 18,25 εκατ. ευρώ από εταιρία σούπερ μάρκετ.

Η έρευνα των εισαγγελέων έγινε έπειτα από καταγγελίες και σύμφωνα με την δικογραφία, τον περασμένο Σεπτέμβριο ο κ. Σπυρόπουλος έδωσε δύο φορές εντολή για την άρση κατάσχεσης λογαριασμών της εν λόγω εταιρίας. Αποτέλεσμα αυτού, ήταν να μην πληρωθούν εμπρόθεσμα οι οφειλές της προς το ΙΚΑ, που έφταναν τα 18,25 εκατομμύρια ευρώ.
Πρόκειται για την ανώνυμη εταιρία Αρβανιτίδης ΑΕΕΕ με έδρα την Πατρίδα Ημαθίας, η οποία είχε σύμφωνα με τη δικογραφία, οφειλές στο ΙΚΑ στις 25 Σεπτεμβρίου 2013 περί τα 18,25 εκατομμύρια ευρώ. Για την υπόθεση δόθηκε από το ΙΚΑ Βέροιας εντολή κατάσχεσης. Μετά την είσπραξη μικρού ποσού και αφού, σύμφωνα με τις αρχές, επίκειτο κατάθεση υψηλού ποσού που θα ικανοποιούσε το ΙΚΑ, αιφνιδιαστικά στις 11 Οκτωβρίου 2013 ο διοικητής Ροβέρτος Σπυρόπουλος και χωρίς να υπάρχει σχετική αίτηση της εταιρίας έδωσε εντολή στο τοπικό κατάστημα Βέροιας να προχωρήσει στην άρση της κατάσχεσης προσωρινά μέχρι τις 31 Οκτωβρίου προκειμένου να προχωρήσει η εταιρεία σε πληρωμή προσωπικού, ρύθμιση οφειλών κλπ και εν συνεχεία αν δεν ανταποκριθεί να προβεί σε εκ νέου κατάσχεση.
Μετά την άρνηση του επικεφαλής του ΙΚΑ Βέροιας, ο κ. Σπυρόπουλος έστειλε δεύτερο έγγραφο με το οποίο ζητούσε να αρθεί η κατάσχεση μέχρι τις 15 Νοεμβρίου 2013, οπότε ο τοπικός διοικητής αναγκάστηκε, όπως λέει σε έγγραφό του, να συμμορφωθεί στις «ρητές εντολές», εκφράζοντας όμως και πάλι τις νομικές επιφυλάξεις του. Αποτέλεσμα, σύμφωνα με την δικογραφία, ήταν η εταιρία να μην κάνει νέα ρύθμιση και στις 18 Νοεμβρίου να ξεκινήσει νέα διαδικασία κατάσχεσης. Στο μεσοδιάστημα όμως που είχε αρθεί η κατάσχεση σε λογαριασμούς της εταιρίας κατατέθηκαν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που δεν κατέληξαν στο ΙΚΑ. Μόνο στην Alpha bank για παράδειγμα κατατέθηκαν περισσότερα από 4,2 εκατ. ευρώ, ενώ το σημαντικότερο ο ιδιοκτήτης των σούπερ μάρκετ, φέρεται να έκανε ανάληψη 1,35 εκατ. ευρώ.
Ο διοικητής του ΙΚΑ εκλήθη για εξηγήσεις και στο υπόμνημά του φέρεται να ανέφερε πως ζήτησε την προσωρινή άρση της κατάσχεσης για να τακτοποιήσει η εταιρία ληξιπρόθεσμές οφειλές της και κυρίως οφειλές προς το προσωπικό και να κάνει ρύθμιση με απώτερο στόχο βέβαια να μην κλείσει μια εταιρία και να χαθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας. Υποστηρίζει δε πως οι ενέργειές του προβλέπονται νομικά.  υπόθεση ανατέθηκε σε  ανακριτή διαφθοράς που θα καλέσει σε απολογία τον διοικητή του ΙΚΑ.
Τα δώρα Σπυρόπουλου στα κόμματα
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το όνομα του Ροβέρτου Σπυρόπουλου, εμπλέκεται σε παρεμφερή υπόθεση. Είναι άλλωστε γνωστή η σχέση του με τα κόμματα της συγκυβέρνησης. Όπως έχει γράψει το Hot Doc, οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ το 2012 ψήφισαν τον νόμο 4038/2012, στο 21ο άρθρο του οποίου γίνεται λόγος για ρύθμιση των χρεών όσων χρωστούν στο ΙΚΑ. Τα κόμματα της συγκυβέρνησης τον Σεπτέμβριο του 2012 χρωστούσαν από ασφαλιστικές εισφορές στο ΙΚΑ 1.446.451 και 352.535 ευρώ αντίστοιχα. Ο πραγματικός λόγος όμως που έσπευσαν να τακτοποιήσουν τις οφειλές τους προς τον ασφαλιστικό φορέα δεν είναι άλλος από την ανάγκη να βάλουν χέρι στην επικείμενη κρατική επιχορήγηση. Χωρίς το νομοθετικό ξέπλυμα του 4038/2012 τα δύο κόμματα δεν θα μπορούσαν να πάρουν ασφαλιστική ενημερότητα, γεγονός που με τη σειρά του συνεπάγεται ότι δεν θα μπορούσαν να λάβουν το κομμάτι της πίτας που τους αναλογεί από την κρατική επιχορήγηση των κομμάτων.  Ενδεικτικά αναφέρεται ότι για το 2012 το ΠΑΣΟΚ, βάσει των ποσοστών που είχε εξασφαλίσει το 2009 και όχι των σημερινών που το έχουν φέρει λίγο πάνω από το όριο εισόδου στη Βουλή, έλαβε 6.215.410,12 ευρώ, ενώ η ΝΔ 4.858.939,72 ευρώ.
Την επίμαχη περίοδο όμως –και αυτό είναι πραγματικά αξιοσημείωτο- ο διοικητής του ΙΚΑ Ροβέρτος Σπυρόπουλος ήταν και γενικός διευθυντής του ΠΑΣΟΚ, καθ’ ύλην αρμόδιος για την καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών των εργαζομένων του ΠΑΣΟΚ στο ΙΚΑ. Τότε ο κ. Σπυρόπουλος, σε ερώτηση που του είχε απευθύνει το Hot Doc για τα χρέη των κομμάτων, είχε αρκεστεί να πει πως «τα κόμματα έχουν προβεί σε ρύθμιση των οφειλών τους προς το ΙΚΑ. Το ακριβές ύψος των οφειλών δεν μπορώ να σας το αναφέρω, γιατί αυτά είναι προσωπικά δεδομένα».
Για την περίοδο από την 1η Φεβρουαρίου έως τις 30 Απριλίου 2013, σύμφωνα με έγγραφο που διαβίβασε στη Βουλή ο υπουργός Εργασίας Γιάννης Βρούτσης, το ΠΑΣΟΚ όφειλε για κύριες εισφορές μαζί με πρόσθετα τέλη ποσό 109.415,40 ευρώ, ενώ η ΝΔ για την ίδια περίοδο δεν είχε καταβάλει 256.061,49 ευρώ. Το γεγονός ότι η δεδομένη περίοδος αφορά μόλις ένα τρίμηνο του 2013 είναι ενδεικτικό τού πως αντιλαμβάνονται την έννοια των υποχρεώσεων προς τα ασφαλιστικά ταμεία στα δύο κόμματα. Με το ίδιο έγγραφο γίνεται επίσης γνωστό ότι για το μεν ΠΑΣΟΚ οι προηγούμενες καθυστερούμενες ασφαλιστικές εισφορές μηνών Δεκεμβρίου 2012, Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου 2013, καθώς και το δώρο Χριστουγέννων 2012, εξοφλήθηκαν ολοσχερώς με γραμμάτιο είσπραξης ποσού 310.774,55 ευρώ την 17η Μαΐου 2013, μετά δηλαδή την είσπραξη της κρατικής επιχορήγησης. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο λειτούργησε και η Συγγρού, καθώς οι προηγούμενες καθυστερούμενες ασφαλιστικές εισφορές μηνών Δεκεμβρίου 2012, Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου 2013 και το δώρο Χριστουγέννων 2012, εξοφλήθηκαν με γραμμάτιο είσπραξης ποσού 506.246,82 ευρώ την 14.5.2013. 
Σκανδαλώδεις ρυθμίσεις και για τον μεγαλοοφειλέτη Ξυνή 
Το Hot Doc του Σεπτεμβρίου 2012 είχε αποκαλύψει, αναφορικά με τον διοικητή του ΙΚΑ, και μια σκανδαλώδη ευνοϊκή ρύθμιση προς τον εκπαιδευτικό όμιλο ΞΥΝΗ. Οι οφειλές του ομίλου προς το ΙΚΑ ανέρχονταν σε χιλιάδες ευρώ. Προκειμένου ο εκπαιδευτικός όμιλος να πάρει ασφαλιστική ενημερότητα και να συνεχίσει τις δραστηριότητές του, το ΙΚΑ προχώρησε σε διακανονισμό των οφειλών του. Με τη μόνη διαφορά ότι ο διακανονισμός προέβλεπε την αποπληρωμή των χρεών σε 4.700 δόσεις με χρονικό ορίζοντα αποπληρωμής την 31η Μαρτίου του 2404. Πιο απλά, για τέσσερις αιώνες, με το ποσό της δόσης να αγγίζει τα 161,47 ευρώ. 
Απαντώντας στο Hot Doc ο κ. Σπυρόπουλος, είχε αποδόσει τη ρύθμιση σε λάθος του λογισμικού. Ωστόσο, μετά το δημοσίευμα προκλήθηκε σάλος. Η παρέμβαση του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιτζή ήταν άμεση. Με έγγραφο που απέστειλε προς τη διοίκηση του ΙΚΑ ζήτησε εξηγήσεις, καθώς η συγκεκριμένη ενέργεια δεν συμβάδιζε με καμία νομική ρύθμιση. Λίγο αργότερα, άνδρες της Οικονομικής Αστυνομίας, παρουσία εισαγγελέων, πραγματοποίησαν έφοδο στο λογιστήριο των ΙΕΚ Ξυνή. Ο έλεγχος διήρκησε γύρω στις οκτώ ώρες και οι άνδρες της Οικονομικής Αστυνομίας πήραν όλο το υλικό που θεώρησαν σκόπιμο και το προώθησαν στη συνέχεια στο ΣΔΟΕ, προκειμένου να διαπιστωθούν παραβάσεις φορολογικού χαρακτήρα.




Πηγή http://greek1.blogspot.com/2014/04/blog-post_508.html#ixzz2xkBOi39Y 
Follow us: @1_Greek on Twitter | 1greek on Facebook

Δάφνη και Απόλλων, Περί αληθείας λόγος

Τρίτη, 1 Απριλίου 2014

Δάφνη και Απόλλων, Περί αληθείας λόγος

από: http://alexander-hellas.blogspot.gr/2014/04/blog-post_9489.html
Του Νίκου Φουσέκη
Σκηνοθέτη, Αρθρογράφου

Κάποιοι μύθοι μας μπορεί σε πρώτη ανάγνωση να μοιάζουν απλοϊκοί με συνέπεια να χαρακτηρίζονται από μια αφέλεια αν κάποιος τους πάρει «κατά γράμμα» εντούτοις, μια σπουδή σε βάθος θα αποκαλύψει μια κοσμοθέαση κι ένα σύστημα αξιών διάφορο μεν της εποχής μας μα πολύ πιο διεισδυτικό.
Οι μύθοι προφανώς αν μελετηθούν σωστά θα αποκαλύψουν μια«κιβωτό» γνώσης και σοφίας που έρχεται από το παρελθόν.
Η Ελληνική μυθολογία αντιμετωπίστηκε από την κυρίαρχη θρησκευτική ματιά απαξιωτικά και πολεμήθηκε για αιώνες. Παρόλα αυτά συνειδητά ή όχι επιβίωσε έστω και στη λανθάνουσα ματιά που θέλει να τη λαμβάνει «κατά γράμμα».

Ένας από τους μύθους που εξιτάρουν είναι αυτός της «Δάφνης και του Απόλλωνα». Τι είναι αυτό που κάνει ένα δέντρο γοητευτικό σε θεούς και ανθρώπους;
Ας επιχειρήσουμε λοιπόν μια πιο διεισδυτική ματιά.
Η Δάφνη στο στόμα της Πυθίας δίνει το χρησμό και ως Απολλώνιο σύμβολο και είναι το έπαθλο στους Δελφικούς Αγώνες.
Γενικά Έλληνες και Ρωμαίοι στεφάνωναν τους νικητές με δάφνινα στεφάνια. Πρακτική για να τιμούνται ειδικά οι λόγιοι και οι ποιητές. Ο όρος «baccalaureate» (μπακαλορεά) καθώς και«bachelor» (μπάτσελορ) που δίνονται ως τίτλοι εκπαίδευσης έχουν τη ρίζα τους στο λατινικό«bacca-laureus» που σημαίνει καρποί δάφνης.
Στη Χριστιανική παράδοση η φράση «μετά Βαΐων και κλάδων» σηματοδοτεί την τελευταία Κυριακή (των Βαΐων) πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα σε ανάμνηση της θριαμβευτικής υποδοχής του Ιησού από το λαό της Ιερουσαλήμ. Τη βρίσκουμε επίσης να στολίζει κεφάλια στρατηγών και αυτοκρατόρων καθώς και στις τιάρες και μίτρες ιεραρχών ως σύμβολα «δόξας» και της «μοναδικής» αλήθειας.
Με μια πρώτη προσέγγιση θα υποθέταμε το «ένδοξο» της αποδοχής στον κοινωνικό βίο καθώς έχουμε ως παράσταση την απόδοση τιμών, βραβείων κι επάθλων με στεφάνια από αυτό το δέντρο που λατρεύτηκε στο παρελθόν είτε ως είχε, είτε συμβολίζοντας το «θείο» και τις εκφάνσεις του όσο υπήρχε ο άνθρωπος.
Η ερμηνεία και ο αποσυμβολισμός του φυτού μπορεί να επιχειρηθεί ιχνηλατώντας την οντολογία και το νόημα των λέξεων καθώς, και τις παραδόσεις που συνδέονται με αυτό.
Το όνομα «Δάφνη», πρωτοελληνικό, θα μπορούσε να ετυμολογηθεί ως «Δα» (Δη-Γη στα δωρικά) κι«φνης» (ξαφνική – αίφνης). Αυτή που προέκυψε ξαφνικά εκ της Γης, από την ύλη.
Ήταν κόρη της Γαίας και του Πηνειού της ύλης και του ρευστού. Τριγυρνούσε στην παρθένα φύση επιθυμώντας η ίδια να μείνει αιώνια, αγνή, αυτούσια, θέλοντας να μοιάσει της Αρτέμιδος.
Αυτήν ερωτεύθηκε κεραυνοβόλα ο Απόλλωνας.
Ο «μύθος» της Δάφνης είναι προφανώς αλληγορικός. Σαγήνεψε τους Ρωμαίους κι επιβίωσε μέσω από της λυρικότητας του Οβίδιου όπως θα δούμε.
Όλα άρχισαν όταν ο Απόλλων χλεύασε τα όπλα του Έρωτα κι εκείνος για να τον εκδικηθεί του έστειλε βέλος πόθου ερωτικού και την ίδια στιγμή βέλος αποστροφής στη Δάφνη προκαλώντας με αυτό τον τρόπο μια «πολικότητα».
Όσο και να προσπαθούσε να τη φτάσει τόσο εκείνη θα απομακρύνονταν. Ο «Έρως» είναι πρωταρχικό στοιχείο και νόμος του φυσικού κόσμου. Ο «Φυσικός Νόμος» στην Ελληνική Κοσμοθέαση είναι υπεράνω ακόμα και των Θεών.
Αναζητώντας την Αλήθεια
Η «αλήθεια» ως λέξη αν αναγραμματιστεί μας δίνει μια άλλη ενδιαφέρουσα λέξη «αειθαλής» δηλαδή αιώνια (τέτοιο δέντρο είναι και η «Δάφνη» τυχαίο;).
Δύο είναι οι κύριες προσεγγίσεις στην ετοιμολογία της λέξης «Αλήθεια».
Η πρώτη με το «Α» (στερητικό) και τη λέξη «λήθω» (λανθάνω) όπου το νόημα είναι «μη λάθος».
Στη δεύτερη, έχουμε το ρήμα «Αλ» (αλάομαι – αδιάκοπος περιπλάνησης του πνεύματος) και«ήθος» όπου το νόημα παραπέμπει στην αδιάκοπη αναζήτηση του «ήθους».
«Ζεύγοντας» τις δύο προσεγγίσεις μπορούμε να συμπεράνουμε πως η αλήθεια είναι έννοια δυναμική και όχι στατική.
Η «δυναμική» οφείλεται στον τρόπο και το λόγο που εμείς θα την προσεγγίσουμε, γεγονός που οφείλεται στον υποκειμενισμό μας. Τα κριτήρια της αλήθειας στην Ελληνική Φιλοσοφία είναι τα πάθη, οι προλήψεις, οι αισθήσεις και οι φανταστικές επιβουλές της διάνοιας.
Η Αλήθεια όμως είναι μια και μοναδική. Είναι αγνή, καθαρή και για να μπορέσεις να την αγγίξεις πρέπει κι εσύ να είσαι καθαρός. Το άσπιλο «ήθος» το «αγαθό» είναι το κύριο ζητούμενο.
Για αυτό και μετά το φόνο του Πύθωνα ο Απόλλων χρειάστηκε να εξαγνιστεί στους Κύδωνες από τον Καρμάνορα (Παυσανίας Φωκικά) ώστε να γίνει «Λοξίας» δηλ « Διὸς προφήτης δ᾽ ἐστὶ Λοξίας πατρός» (Ευμενίδες στ 19) και να προφητεύει στους Δελφούς. Ο «λόγος» του Θεού δεν δύναται να είναι «ακάθαρτος» ή να μην έχει «ήθος».
Στα Ερμητικά κείμενα (λόγος VI -1) λέει «Το αγαθό υπάρχει αποκλειστικά και μόνο στο θεό ή καλύτερα αγαθό είναι ο ίδιος ο αιώνιος θεός» ενώ πιο κάτω (λόγος VI-3) λέει «Σχετικά με τον άνθρωπο το αγαθό καθορίζεται σε σύγκριση με το κακό… Και είναι αδύνατο εδώ κάτω (στον κόσμο μας) το αγαθό να είναι απαλλαγμένο της κακίας…». Και αυτά συμβαίνουν με τον Απόλλωνα ως «θνητό» στην υπηρεσία του βασιλιά Άδμητου δηλαδή του «άκτιστου» (Απολλόδωρος Γ).
Στο «Περί Φύσεως» έργο του ο Εμπεδοκλής αναφέρεται στην εναλλαγή κυριαρχίας δυνάμεων μεταξύ Φιλότητας και Νείκους πάνω στα τέσσερα ριζώματα όπως αυτά συμβολίζει: γης – Αϊδωνεύς (ή Άδης), ύδατος (Νήστις), αέρα (Ήρα), πυρός (Ζεύς).
Η εν-αλλαγή αυτή βρίσκεται ανάμεσα στην αλλαγή του Ηρακλείτειου «Γίγνεσθαι» και τη σταθερότητα του Παρμενίδη «Είναι». Η σχέση αυτών των αντίρροπων δυνάμεων διατηρεί την ισορροπία στο σύμπαν «Σφαίρος».
Μπαίνοντας στην ουσία του ποιήματος του Οβίδιου το οποίο είναι μέρος ενός ευρύτερου έργου με τον τίτλο «Μεταμορφώσεις» κι επηρεασμένο από την Ερμητική Φιλολογία θα μπορούσαμε να διακρίνουμε το διαμοιρασμό και αντιπροσώπευση των στοιχείων και δυνάμεων σε γη – ύδωρ – νείκος (Δάφνη) και αέρα – πυρός – φιλότητα (Απόλλωνα).
Όταν πια η Νύμφη εξαντλημένη από το κυνηγητό καταλαβαίνει πως θα αιχμαλωτιστεί προσεύχεται στον πατέρα της να της αλλάξει «θωριά». Επικαλείται λοιπόν την ίδια τη «ροή» κι από την κατάσταση της τήξης που ήταν της προκαλείται η πήξη.
Μα πως η αλήθεια γίνεται χειροπιαστή και ποια δόξα φτάνει στο ζενίθ αν δεν ακούσει το «κάτθανε»; «Θάνατος» δεν υπάρχει.
Η Εχεμύθεια, η Ευπείθεια και η Πίστη είναι οι απαραίτητες προϋποθέσεις για να προσεγγίσουμε την αλήθεια.
Έτσι λοιπόν πιάνει τη Δάφνη μα… «αλλάζει» η μορφή της. Όχι όμως η ουσία της. Γίνεται δέντρο. Αιτία της «αλλαγής» είναι το ενεργειακό φάσμα του ίδιου του Απόλλωνα – Φοίβου (δηλ του φωτοβόλου).
Βλέπουμε στα Ερμητικά (λόγος IX-5) «Και όταν δημιουργεί (ο θεός) τα πάντα τα κάνει όμοια του. Τούτα όμως, έχουν δημιουργηθεί αγαθά, διαφοροποιούνται με τη χρησιμοποίηση της ενέργειας. Γιατί η κίνηση του κόσμου με την τριβή δίνει στις γεννήσεις διαφορές. Άλλες τις ρυπαίνει με κακία, άλλες τις καθαρίζει με το αγαθό…».
Είναι ο ίδιος ο λόγος η ανάγκη να ενωθεί μαζί της. Αυτό που ένα ερωτικό τραγούδι λέει: «να σε ερμηνεύσω και να ερμηνευτώ».
Για να το αντιληφθούμε καλύτερα θα πρέπει να ανατρέξουμε σε μια παραλλαγή του μύθου (Παυσανίας) στον οποίο ο Λεύκιππος πρίγκιπας από την Ηλία την ερωτεύτηκε πριν το Φοίβο.
Μεταμφιέστηκε σε γυναίκα για να την πλησιάσει μα, έγινε αντιληπτή η φύση του από τις νύμφες με αποτέλεσμα να γνωρίσει οικτρό θάνατο. Ο «απειθής» Λεύκιππος κατασπαράχθηκε διότι δεν προσέγγισε την αλήθεια σύμφωνα με την ετοιμολογία που είδαμε πιο πριν.
Από την άλλη δε σημαίνει πως αν φτάσεις και πιάσεις την αλήθεια θα την καρπωθείς ή θα σου αρέσει η γεύση της.
Όπως είπαμε η αλήθεια είναι μία. Ο υποκειμενισμός μας είναι το κριτήριο της γεύσης που θα έχει. (λόγος ΙΧ-10) «Η νόηση είναι πίστη και η απιστία η μη νόηση. Και οδηγούμενος ως ένα σημείο από το λόγο φτάνει την αλήθεια. Και αφού κατανοήσει τα πάντα και αφού τα βρει με την ερμηνεία του λόγου, πιστεύει και την καλή πίστη και επαναπαύεται. Για εκείνους που έχουν κατανοήσει με τη βοήθεια του θεού τούτα τα λόγια είναι πιστοί…».
Η «στιγμή της αλήθειας» αφορά την κορύφωση της διαδικασίας την «τελείωση». Έτσι ο μύθος σταματάει το κυνηγητό μια στιγμή πριν την αποκάλυψη στο κοινό που παρακολουθεί το δράμα.
Ο Απόλλων «είδε». Εμείς δεν «είδαμε». Είναι «άρρητο» διότι όπως είπαμε είναι υποκειμενικό το τι εισέπραξε… Στα Ερμητικά (λόγος V-1) λέει λοιπόν: «Κι εσύ κατανόησε πως αυτό που στους πολλούς φαίνεται αφανές, θα γίνει για εσένα φανερότατο… Ό,τι φαίνεται είναι γεννημένο, αφού εμφανίζεται μια κάποια στιγμή. Το αφανές είναι αιώνιο και δε χρειάζεται να φανεί…».
Έτσι ο Απόλλων πιάνει τελικά τη Δάφνη αλλά δεν μπορεί να την κάνει «δική» του καθώς εκείνη μεταμορφώνεται σε δέντρο.
Στεφανώνεται με τα κλαδιά της συμβολίζοντας την αιώνια αναζήτηση της. Της «αλήθειας».
Για να υπάρχει όμως ετεροπροσδιορισμός πρέπει πρώτα να υπάρξει η αυτοσυνειδητοποίηση ως σημείο αναφοράς. Αυτή ίσως είναι και η ουσία της Δελφικής προτροπής «Γνώθι σαυτόν». Έτσι δεν είναι τυχαίο που ο Σωκράτης παραδέχεται πως «εν είδα ότι ουδέν είδα» έχοντας κατανοήσει τα πολιτικά πάθη και τις αδυναμίες που έσερναν οι αυθεντίες της εποχής του.
Η «ανιμιστική» λατρεία των δέντρων βαστάει από τους προϊστορικούς χρόνους όταν οι κοινωνίες ακόμα διαμορφώνονταν σχηματίζοντας τους πρώτους πολιτισμούς.
Καθώς τα ιερατεία οργανώθηκαν εξέλιξαν τη λατρεία με θεσμούς και πρακτικές και παράλληλα αφομοίωσαν τα αρχέγονα συστατικά και παραστάσεις προσαρμόζοντας τα στα νέα έθη. Κατά αυτή τη λογική το ίδιο το δέντρο δεν είναι πλέον η θεότητα αλλά τη συμβολίζει μέσω της παρουσίας και της χρήσης του.
Η Δάφνη μέσω του μύθου που τη συνοδεύει φαίνεται να συμβολίζει τις αγαθές προθέσεις, την καθαρότητα του νου και της ψυχής που απαιτούνται για να φτάσει κάποιος στην Αλήθεια και τη Γνώση.
Ας το λάβουμε αυτό υπόψη καθώς, η εποχή που ζούμε κατακλύζεται καθημερινά από εικόνες, πληροφορίες κι ερεθίσματα που μπορούν να επηρεάσουν την κρίση μας χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα είναι σωστή.
Οι «αρχαίοι» κάτι ήξεραν…

World news in Ancient Greek by Juan Coderch (University of St Andrews) ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ !!!

World news in Ancient Greek by Juan Coderch (University of St Andrews)

από: http://justiceforgreece.wordpress.com/2013/03/04/world-news-in-ancient-greek-by-juan-coderch-university-of-st-andrews/
Picture
WHAT IS THE PURPOSE OF THIS WEB SITE ?  
The main purpose is to offer in Ancient Greek a summary of the latest world news. The growing interest for Latin language and its use worldwide is something known by everybody: congresses that are held in Latin, cultural meetings, publications on several areas, news services (from Helsinki, Bremen and Warsaw), youths that communicate with each other through internet, etc., all of this in the language of Cicero. Would anything similar in Ancient Greek be possible? It is possible that a lot of people who at the beginning feel the desire of studying the language of Pericles give up because of the fear that an original Greek text from a classical author inspires, maybe too sudden a collision, and because of the sensation that, out of these texts, it is not going to be useful for anything else. If we remember that for several centuries Greek was the “lingua franca” around all of the eastern Mediterranean (and in the western Mediterranean it was the “lingua docta”), maybe the claim that it be used, within its possibilities, as a present cultivated way of communication (as Latin) is not too far.
If the great figures of Latin literature themselves used to consider Greek as a language worthy of being learned and used, why shouldn’t we? On the other hand, a lot of times Greek lies in a situation of small creativity (and, automatically, of small use): people translate from Greek, but not into Greek. Fortunately, in many universities, especially in the Anglosaxon world, students practise Greek composition at different levels of difficulty, according to the course, and English manuals that instruct into Greek (and Latin) composition are well known worldwide; all of this is of the greatest help in the learning of the language. Also well known are the compositions written in Oxford and Cambridge by for instance J. G. Barrington-Ward, J. D. Denniston, M. Platnauer, etc. Those compositions are in my opinion the highest level of Greek composition ever reached. To offer world news in this language would maybe help many students to lose fear of coping with it and make them be more interested in its study. On the other side, for those more advanced in the language, this “news service” may offer to them the novelty and the attraction of seeing Thucydides’s and Plato’s language itself used for current matters, it could be a new and refreshing experience that eliminates the sensation that Greek must move only inside a “closed corpus” and makes hellenists cope with the study of classical texts with a more “live language” concept of Greek. 
WHAT IS IN GREEK AND WHAT IS IN ENGLISH? 
With the migration to this new web site and the possibility of typing now in Greek whatever I want (text, titles of pages, etc.), I had thought at some point about building a web site completely in Greek, but some objected that this would prevent more than help, so that some parts of it will be in English and some parts in Greek (obviously, the texts of the news will be in Greek). For instance, some of the titles of the sub-pages are in Greek and some are in English, so that the use of Greek is not exclusively restricted to the texts of the news. Further ahead, more changes of this style can be made. 
WHAT KIND OF GREEK LANGUAGE WILL YOU FIND HERE?
AKWN will be published in plain Attic dialect, avoiding unnecessary complications. In the case that modern vocabulary has to be used (airplane, tank, computer, etc.), words will be taken from modern Greek and they will be adapted into Attic language. You will find a list of the most used ones in the page “Modern vocabulary”. 
To download the pdf of vocabulary, click HERE.

Νέα πρόεδρος ἐν τῇ Νοτίᾳ Κορέᾳ
26 Φεβρουαρίου 2013

Picture

Ἡ νέα πρόεδρος Πᾶρκ Γέουν Ἵη
Ἡ νέα πρόεδρος τὴν Βορείαν Κορέαν περὶ τῶν πυρηνικῶν ὅπλων νουθετεῖἩ Πᾶρκ Γέουν Ἵη, ἑξήκοντα καὶ ἓν ἔτη γεγονυῖα, ἐγένετο προχθὲς ἡ πρώτη γυνὴ ἣ τὴν ἀρχὴν ἐν τῇ Νοτίᾳ Κορέᾳ κτᾶται, πρόεδρος δὲ ἔσται πέντε ἔτη. κατὰ τὸ ἔθος ἔξω τῆς Βουλῆς ὀμόσασα, πρὸ τοῦ δήμου ἠγόρευσεν (λέγεται ὅτι ἑπτακισμύριοι πολῖται ἐκεῖσε συνῆλθον ἵνα τὴν νέαν πρόεδρον ἴδοιεν), εἶπε δὲ ἄλλα τε καὶ περὶ τῆς Βορείας Κορέας, νομίζει γὰρ τὴν νέαν πυρηνικὴν πεῖραν  ὑπὸ τῆς Βορείας Κορέας νεωστὶ ποιηθεῖσαν πρόκλησιν εἶναι, ὅμως δὲ τοῖς τῆς Βορείας Κορέας ἄρχουσι διαλέγεσθαι προύθηκεν ἐὰν τοιαύταις πείραις τέλος ἐπιθῶσιν. ἔπειτα δὲ περὶ τῆς οἰκονομίας εἶπεν (μέμνησθαι δεῖ τὴν Νοτίαν Κορέαν τετάρτην τῆς Ἀσίας οἰκονομίαν κατὰ τὸ μέγεθος οὖσαν), διεβεβαιώσατο δὲ ὅτι τὰς μὲν μεγάλας ἐπιχειρήσεις μειοῦν βούλοιτο, τὰς δὲ μικρὰς καὶ τὰς μέσας αὐξάνειν, ἄλλας τε καὶ τὰς τεχνολογικάς.
ὁ Πᾶρκ Σοῦγγ Ἵε, πατὴρ τῆς νέας προέδρου, τῆς χώρας ἑπτακαίδεκα ἔτη ἦρχεν ἕως τῷ ἔτει 1979 ἀπέθανεν· νῦν δὲ τριάκοντα καὶ τριῶν ἐτῶν ἐξελθόντων, 
ἡ θυγάτηρ εἰς τὴν ἀρχὴν ἀφῖκται. 


Τοῦ Πιστόριους φονὴν κατηγοροῦσιν
19 Φεβρουαρίου 2013

Picture

Ὁ Πιστόριους καὶ ἡ Ῥῖβα Στίνκαμπ
Ὁ ἀθλητὴς τὴν ἑαυτοῦ γυναῖκα ἀπέκτεινενὉ Πιστόριους, δρομεύς τις εἴκοσι καὶ ἓξ ἔτη γεγονὼς ὃς ἔνδοξος ἐγένετο ἐν τοῖς Ὀλυμπίοις τοῖς ἐν τῷ Λονδίνῳ ἅτε ἄνευ ποδῶν τρέχει (συμφορὰν παῖς ὢν παθὼν καὶ ἄπους γενόμενος τεχνητοῖς πόδεσι χρῆται), νῦν ἐν τῷ δικαστηρίῳ ἐν τῇ πόλει Πρετορίᾳ κεῖται, τὴν γὰρ ἑαυτοῦ γυναῖκα Ῥῖβα Στίνκαμπ (εἴκοσι καὶ ἐννέα ἔτη γεγονυῖαν) ἀπέκτεινεν.νεωστὶ οἱ φύλακες τὴν γυναῖκα ἤδη τεθνηκυῖαν εὑρόντες ἐν τῇ οἰκίᾳ οὗ ὁ δρομεὺς ᾤκειτὸν δρομέα εἰς φυλακὴν ἀπήγαγον. Ἀτύχημα ἢ ἐκ προνοίας;
κατὰ πολλοὺς δικαστὰς οὗτος ὁ φόνος οὐκ ἀτύχημα ἦν ἀλλὰ ἐκ προνοίας. ὁ μὲν Πιστόριους αὐτὸς ὁμολογεῖ μὲν αὐτὴν ἀποκτείνας, λέγει δὲ ὅτι τοῦτο ἀτύχημα ἦν, πρὸς γὰρ αὐτὴν ἐπυροβόλησεν τῆς νυκτὸς νομίζων αὐτὴν κλέπτην εἶναι. ὅμως δὲ λέγουσιν ἄλλοι ὅτι πρῶτον μὲν οἱ δύο ἀγρίως ἀλλήλοις ἐνείκεσαν, ἔπειτα δὲ ὀ Πιστόριους αὐτὴν ἀπέκτεινεν, τοῦτο δὲ λέγουσι διότι ἡ μὲν γυνὴ ἐν τῷ λουτρῶνι ἦν, ὁ δὲ Πιστόριους διὰ τῆς θύρας τετράκις ἐπυροβόλησεν. τήμερον δεῖ τὸν δικαστὴν διακρίνειν πότερον τὸν δρομέα ἐλεύθερον μένειν ἐάσει ἕως δικασθῇ ἢ οὔ. 

Ἆρα τί γίγνεται περὶ τοῦ τὸν Βῖν Λάδεν ἀποκτείναντος;
12 Φεβρουαρίου 2013

Picture

Ὁ Βῖν Λάδεν
Ὁ τὸν Βῖν Λάδεν ἀποκτείνας ἐν ἀπορίᾳ κεῖταιὉ Φίλιππος Βρόνστειν δημοσιογράφος ἐστίν, μακρὸν δὲ χρόνον διείλεκται τῷ στρατιώτῃ ὃς τὸν Βῖν Λάδεν ἐν τῷ Πακιστᾶν ἀπέκτεινεν, νῦν δὲ ἱστορίαν περὶ τούτου τοῦ ἀνδρὸς ἐν τῇ ἐφημερίδι Esquireἐξέδωκεν. ὅμως δὲ τῷ Βρόνστειν οὐκ ἔξεστι τὸ τούτου τοῦ στρατιώτου ὄνομα ἐκκαλύπτειν, αὐτὸν δὲοὖν ”τὸν σκοπευτὴν” καλεῖ.ὁ σκοπευτὴς νεωστὶ τὴν στρατιὰν ἀπολιπὼν πολίτης ἐγένετο, ἀλλά, καίπερ ἥρως ἐν ταῖς ΗΑΠ γενόμενος, οὐδένα μισθὸν παρὰ τοῦ δημοσίου δέχεται, λέγει δὲ ὅτι ἡ Ἀμερικανὴ ἀρχὴ αὐτοῦ ἀμελεῖ. λέγει δὲ ”εἰ ἔτι στρατιώτης ὢν ἀπέθανον, νῦν οἱ ἐμοὶ συγγενεῖς χρήματα ἂν ἐδέχοντο, ἀλλὰ ἅτε ἐμοῦ σώου ἐπανελθόντος οὐδὲν δέχονται.” πολλοὶ μὲν αὐτὸν ἐποτρύνουσιν ἵνα βίβλον περὶ τῆς θήρας τοῦ Βῖν Λάδεν γράψῃ, πλουσιώτατος γὰρ γένοιτο ἄν, ὁ δὲ ἀποκρίνεται ὅτι ὑπέσχετο μηδὲν περὶ τούτου λέγειν. καὶ δὴ καὶ οὐ βούλεται ὅτι οἱ πολῖται τὸ ὄνομα αὐτοῦ γιγνώσκουσιν, τόδε γὰρ ἄλλῳ στρατιώτῃ τῶν τὸν Βῖν Λάδεν ἀποκτεινάντων ἤδη ἐγένετο· βίβλον περὶ τούτου γράψας ἐξέδωκε τῷ ψευδῇ ὀνόματι ”Μὰρκ Ὄβεν” χρώμενος, ὅμως δὲ τῇ ἐπιούσῃ ἡμέρᾳ πάντες τὸ ἀληθὲς ὄνομα ᾔδεσαν, Μάττ Βισσοννέττη. 



Ὁ Ἀχμαδινεῖαδ ἀστροναύτης γενέσθαι βούλεται
5 Φεβρουαρίου 2013

Picture

Ὁ Ἀχμαδινεῖαδ ἐν τῷ διαστημικῷ ἐργαστηρίῳ
Ὁ τοῦ Ἰρᾶν πρόεδρος περὶ τοῦ διαστημικοῦ προγράμματος ἀγορεύειΤὸ Ἰρᾶν βούλεται προϊόντος τοῦ ἔτους δύο νέους δορυφόρους ἀναβαλεῖν, ἐν δὲ τῇ συνόδῳ ἐν ᾗ οἱ ἐπιστήμονες τοὺς τούτων τῶν δορυφόρων πρωτοτύπους τοῖς δημοσιογράφοις ἐξέδειξαν εἶπεν ὁ Ἀχμαδινεῖαδ ὅτι ἐθέλοι αὐτὸς ὁ πρῶτος τοῦ Ἰρᾶν ἀστροναύτης γενέσθαι (ὁ Ἀχμαδινεῖαδ τυγχάνει πρόεδρος τοῦ Ἰρᾶν ὤν).ἐν δὲ τῇ αὐτῇ συνόδῳ εἶπεν ὁ Ἀχμαδινεῖαδ καὶ περὶ τῆς πείρας ὑπὸ τῶν Ἰρανίων νεωστὶ ποιηθείσης, κατὰ μὲν γὰρ τοὺς Ἰρανίους μικρὸν δορυφόρον πρὸς τὸ διάστημα ἀνέβαλον πίθηκα ἐντὸς ἔχοντα ὃς σῶς ἐπανῆλθεν, κατὰ δὲ πολλοὺς δυτικοὺς δημοσιογράφους τοῦτο ψευδές ἐστιν, ὁ γὰρ πίθηξ ὃν ἔξεστιν ἰδεῖν ἐν τῇ φωτογραφίᾳ πρὶν τὸν δορυφόρον ἀναβαλεῖν πεποιημένῃ οὐ ὁ αὐτός ἐστι τῷ ἄλλῳ ὃν ἰδεῖν ἔξεστιν ἐν τῇ φωτογραφίᾳ τοῦ δορυφόρου ἤδη ἐπανελθόντος πεποιημένῃ· ὅμως δὲ λέγεται  νῦν ὅτι οἱ δημοσιογράφοι τὰς φωτογραφίας τύχῃ συνέμειξαν.

Ἡ βασίλεια Βεατρίκη τῆς Ὁλλανδίας ἀποτίθεται
29 Ἰανουαρίου 2013

Picture

Ἡ βασίλεια Βεατρίκη τῆς Ὁλλανδίας
Ὁ υἱὸς Γουλιέλμος διάδοχος γίγνεταιἩ βασίλεια Βεατρίκη τῆς Ὁλλανδίας ἀπὸ τοῦ θρόνου ἑκοῦσα ἀπαλλάξεται· νεωστὶ μὲν ὁ τῆς βασιλείας φερέφωνος εἶπεν ὅτι αὕτη τοῖς πολίταις ἀγορεύειν βούλοιτο, τῇ δὲ ῥαδιοφωνίᾳ καὶ τῇ τηλεοράσει χρωμένη εἶπεν προχθὲς ἡ βασίλεια  ὅτι, ἤδη τριάκοντα καὶ τρία ἔτη βασιλεύσασα, ἀπὸ τοῦ θρόνου ἀπαλλάξεσθαι μέλλοι, εἶπε δὲ καὶ ὅτι νῦν ἀγαθὸς καιρός ἐστι τὸν θρόνον τῷ υἱῷ παραδοῦναι.ἐν τῇ Ὁλλανδίᾳ πάντα ἡσυχῶς μένει, οὐδεμία γὰρ εἴτε πολιτικὴ εἴτε οἰκονομικὴ ταραχὴ πάρεστινκαὶ ἡ βασίλεια Βεατρίκη ὑγιαίνει, καίπερ ἤδη ἑβδομήκοντα καὶ πέντε ἔτη γεγονυῖα, ἡ οὖν ἀπόθεσις οὐ προβλημάτων ἕνεκα συμβαίνει· ὅμως δὲ ἠ βασίλεια βούλεται νεώτερόν τινα βασιλεύειν.
τὴν βασιλείαν ὁ Γουλιέλμος, τετταράκοντα καὶ πέντε ἔτη γεγονώς, παραλήψεται. 

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΟΥ ΚΟΣΜΟ: «ΜΠΟΜΠΟΛΙΑ, ΜΠΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑΔΕΣ»

                                      ΓΡΑΜΜΑ  ΣΤΟΝ  ΚΑΤΟΥ  ΚΟΣΜΟ
                                                      ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2006
                         
                           «ΜΠΟΜΠΟΛΙΑ,  ΜΠΟΥΛΕΣ  ΚΑΙ  ΜΑΣΚΑΡΑΔΕΣ»


      Απόκριες, μάνα και Σαρακοστή.  Γιόμισε  ο  τόπος  μπούλες και μασκαράδες.  Πρώτη  φορά  τόσα  καρναβάλια  και  καρνάβαλοι,  άρματα  κι  αρματωμένοι, ξεβράκωτοι  και  βρακωμένοι,  γδυτοί  και ντυμένοι.  Γιομίσανε  τα  σοκάκια  κι  οι  δρόμοι  εισαγόμενες  καλλονές  με  τη  φορεσιά  που  γεννηθήκανε, στριφογυρίζοντας  τα  κα-πούλια  τους  σαν  το  σφοντίλι,  ανεμίζοντας  τους  σιλικονοφόρους  μαστούς.
      Γιορτές  παντού  και  πανηγύρια  από  τη  στρούγκα  της  Βουλίτσας  ίσαμε  του  Πέτα. Παντού  μασκαράδες  και  μπούλες. «Απατεώνα»  είπε  τον  πρωθυπουργό  ένας  μασκαράς  που  παρίστανε  τον  Γιωργάκη. «Είπε  ο  γάιδαρος  τον  πετεινό  κε-φάλα»,  απάντησε  ένας  άλλος  μασκαράς  που  παρίστανε  τον  πρωθυπουργό.
      Στα  κανάλια,  μάνα,  τα  ίδια.  Χάνει  το  σκυλί  τον  αφέντη  του.  Μασκαράδες  ντυμένοι  σα  δημοσιογράφοι  παρουσιάζουν  προγράμματα  και  λένε  ειδήσεις.  Χαμός  μάνα… Ουρλιάζουνε,  δε  κουβεντιάζουνε.  Σκούζουνε  δήθεν  για  του  φτω-χού  το  δίκιο.  Στον  ALPHA  τέσσερα  παράθυρα  κι  ένα  μπαλκόνι,  έχουνε  κάθε  βράδυ  παράσταση  με  αλαλαγμούς  και  κραυγές  που  σπαράζει  μάνα  η  καρδιά  σου.  Κι  εμένα  σπαράζει  η  καρδιά  μου,  που  διαβάζω  πως  οι  μεγαλοδημοσιο-γράφοι  και  τα  στελέχη  της  TV  παίρνουνε  μάνα  μόνο 175  ψωροευρώ  την  ώρα  και  σκοτώνονται  απ’ το  μπονώρα  μέχρι  τ’άγρια  μεσάνυχτα  πως  να  τα  βγάλουνε  ρε  μάνα  πέρα!  Εγώ  δοξάζω  το  κουβέρνο,  που  μόνο  με  40  χρόνια  ασφάλισης  μού  ‘δωκε  1000  ευρώ  σύνταξη  και  ζω  σα  βασιλιάς. Κάθε  μέρα  πάμε  για  χόρτα  με  την  κυρα-Ευγενία  και  κάνουμε  όσο  μπορούμε  περισσότερες  επισκέψεις  σε  συγγενείς  και  φίλους  για  να  μη  μαγειρεύουμε.
     Απόκριες  μάνα  και  στον ΑΝΤ 1  μιά  μπούλα  παριστάνει  την  Έλλη  που  σ’όλα  απαντά.  Στο  MEGA  τα  πρωινά,  δυό  μασκαράδες  και  μιά  μπούλα  παριστάνουν  κι  αυτοί  τους δημοσιογράφους  και κρησαρίζουνε  την  επικαιρότητα  και  το  βράδυ  μιά  άλλη  μπούλα  παριστάνει  την  Τρέμη  που  τρέμει  και  τρέμει  και  η  ίδια. Στον  ALTER  ένας  άλλος  μασκαράς  παριστάνει  τον  Άκη  που  ψάχνει  κάθε  βράδυ  μιά  βελόνα  που  τού  ‘πεσε  στο  μπλοκό  μέσα  στ’ άχερα.  Στα  κρατικά,  μάνα,  κάνει  κουμάντο  το  περιβάλλον…,  ο  Θοδωρής.  Γιομάτα  κι  εκείνα  μπούλες  και  μασκα-ράδες. Τα  γιόμισε  ο  Θοδωρής. Πολύχρωμα  μπουμπούκια  και  άλλες  προοδευτικές  δυνάμεις…Κάνουνε  τις  ωραιότερες  εκπομπές  με  τους  καλεσμένους  τους.  Τέσσε-ρεις  της  αντιπολίτευσης  και…μισός  του  κουβέρνου  κι  αν  πέσεις  τα  σαββατοκύ-ριακα  στη  γλώσσα  της  «ανακρίτριας»  της Κατερίνας  και  είσαι  κυβερνητικός,  θα  σε  κάνει  πεστίλια   Ναι,  μάνα.  Αυτή,  λέω,  τη  Μπακογιάννη.  Λές  και  της  έφαγε  η  ΝΟΥΔΟΥ  το  ψωμί  απ’  το  τράιστο.  Προστατεύεται  όμως  από  τον  Θοδωρή…
      Τα  κρατικά  τις  Απόκριες,  μάνα,  παίζανε  αποκριάτικα  μονόπρακτα  και  γελά-σαμε  με  τη  ψυχή  μας.  Ένας  μασκαράς  παρίστανε  το  Θοδωρή  να  κόβει  μ’ ένα  πριόνι  το  κλαρί  που  πατούσε  ο  Κωστάκης  και  ο Κωστάκης  τού ’λεγε,  άμα  κιώ-σει  να  ποτίσει  το  δέντρο!!
      Είπα  Μπακογιάννη και  θυμήθηκα,  μάνα, τη  Ντόρα. Έφυγε,  μάνα,  από  τη  Δη-μαρχία  πανηγυρικά. Γιατί  τον Κακλαμάνη  που  ήταν  πετυχημένος  υπουργός τον  κόψανε  για  να  τον  κάνουν  δήμαρχο  και την  έβαλε  ο  Καραμανλής  στο  Εξωτε-ρικών…μητσοτακικά!  Λένε  πως  θα  καταλήξει  θριαμβευτικά  στου  Μαξίμου,  για  να  πάει  ο  Κωστάκης  στη  Ραφήνα  να  συνεχίσει  την…επανίδρυση. –«Ποιος  πατέ-ρας  δε  θέλει  η  τσούπα  του  να  γίνει  πρωθυπουργός;»,  είπε  ο  επίτιμος  στην  TV. –« Άλλως τε  και  ο  Κυριάκος  ωρίμασε,  μπορεί  να  προσφέρει  σε  κάποιο  υπουρ-γείο». Κατάλαβες,  μάνα;  Ο  Κυριάκος  37  χρονώ  και  ωρίμασε.  Εγώ  71  κι  ακόμα  άγουρος. Ευτυχώς  μάνα  που  με  γέννησες  στη  Γορτυνία.  Λένε  πως  αργότερα – και  μακάρι  να  είναι  αλήθεια - θα  γίνει  ο  επίτιμος  Πρόεδρος  της  Δημοκρατίας,  η  Ντόρα  πρωθυπουργός,  Ο  Κωσταντίνος  ο  γιός  της  που  προσέλαβε  στο  υπουρ-γείο  για  σύμβουλο  και θυσίασε  τη  καριέρα  του, υπουργός Εξωτερικών,  ο  Κυριά-κος  υπουργός  Οικονομικών,  η  Κατερίνα  Παιδείας  και  η  Μαρίκα  Πρόνοιας.  Θά  ‘χουμε  ρε  μάνα  να  κάνουμε  με  μιά δυναστεία  κι  άσε  τους  άλλους  να  πιλαλάνε, γιατί  τώρα  έχουμε  έλλειμμα  ηγετών,  μας  κιώσανε…Τελευταίος  ο  Ράλλης  που  ήρθε  προψές  κοντά  σας  και  θέλω  να  μου  γράψεις  για  την  υποδοχή  του.  Γιατί  είναι  ο  μόνος  που  είπε  το ’81  «δεν  θέλω  ΟΥΟΥΟΥ!».
      Οι  άλλοι  μάνα,  εντάξει.  Ο  Γιωργάκης  το  παλεύει  με  σκονάκια.  Τα  θρεφτά-ρια  του  κάψανε  τα ζιβάγκο τους και  τριγυρίζουνε  στη  κοσμική  Αθήνα.  Η  Αλέκα  πετροβολάει  την  αμερικάνικη  πρεσβεία  και  κουνάει  το  μαντίλι  στο  «Ελ Βενιζέ-λος»  της  κόρης  που  φεύγει  στην Αμέρικα  για  σπουδές. Ο  Αλέκος  ο  πιο  φτωχός  βουλευτής  της  Βουλίτσας, - γιατί  δώρισε  την  τεράστια  περιουσία  του  στη  Πανα-γιά  της  Τήνου – τον  είδανε  κρεμασμένο  σ’ ένα  μπαλκόνι  της  Κουμουνδούρου  να  ξεκρεμάει  τη  πινακίδα  του  Συνασπισμού, για  ν’ ασχοληθεί  με  το…σούβλισμα  και  το  ψήσιμο  των  πτωμάτων  και τους  γάμους  των  ομοφυλόφιλων. Πήγε ο  φου-καράς  στο  Προεδρικό  Μέγαρο  να  κουβεντιάσει  με  τον  Παπούλια  ξεκάλτσωτος  και  σπάραξε  η  καρδιά  μας.  Ο  Καρατζαφέρης  «πουτσούλα», λόγω  καταγωγής.  Τα  βράδια  στήνει  πλακοπαϊδες  και  την  ημέρα  «ψαρεύει»  φίλους  και  ψήφους  απ’ όλα  τα  κόμματα.
      Το  χειρότερο,  μάνα,  νέο,  τ’ άφηκα  στο  τέλος,  γιατί  ήθελα  να  το  ξεχωρίσω  απ’ τις  μπούλες,  τα  μπομπόλια  και  τους  μασκαράδες.  Στις  14  του  Φλεβάρη,  μάνα,  ο  Καραμαλής  υπέγραψε  ανασχηματισμό  και  την  καταδίκη  της  επαρχίας.  Τα μπομπόλια  του  περιβάλλοντός  του  που γλείφοντας  κι  έρποντας  ανεβοκατεβαί-νουν  τα  σκαλούνια  στου  Μαξίμου,  εφάρμοσαν  για  την  επιλογή  των  υπουργών  συνέντευξη  και  τεστ  νοημοσύνης,  για  να  «κόβουνε»  όποιον  δεν  επιθυμούν.  Κόψανε  μάνα,  ούλη  την  επαρχία.  Από  ολόκληρη  Πελοπόννησο,  που  σε  ούλες  τις  κυβερνήσεις  από  την  εποχή  του  Καποδίστρια  συμμετείχε  με  30% και 40%,  περάσανε  μόνο  έναν  Κορίνθιο, τον  Παπαληγούρα. Από  Αιτωλοακαρνανία,  Ήπει-ρο,  Θεσσαλονίκη  δεν  πέρασαν  κανένα!.  Απορώ  γιατί  ψηφίζουμε  στην επαρχία…
-«Έχουμε», λέει  ο  Θοδωρής,  «υπουργούς  που  κατάγονται  από  την  Πελοπόννησο  και  ψηφίζονται  στην  Αθήνα».  Μπράβο  Θοδωρή!  Γιατί  μ’ αυτή  τη  λογική,  ολό-κληρη  η  κυβέρνηση  κατάγεται  από  την  Πελοπόννησο  αφού  οι  απανταχού  της  Γης  Έλληνες  προέρχονται  από  τους  Προσέληνους  της  Αρκαδίας  και  απορώ  γιατί  δεν  είναι  η  Λυκόσουρα  πρωτεύουσα  της  Ελλάδος  αφού  και  κυριολεκτικά  είναι  η  πρώτη  πόλη  που  δημιουργήθηκε.
      Δεν  διδάχθηκε,  μάνα,  τίποτα  ο  Κωστάκης  από  τον  μπάρμπα  του  κι  όπως  πάει  θα  τον  ρίξουνε  τα  μπομπόλια  μέσα  στη  λάμπα  σαν  τη  κατσιμπούλα  και  θα  γίνει  μόνιμος  κάτοικος  Ραφήνας
      «Η  Vodafon  έκανε  τις  παρακολουθήσεις»,  είπε  ο  Μπίλ  Ζήκος. «Η Erickson», λέει  ο  Κορωνιάς,  ο διευθυντής της Vodafon,  «έκανε  τις  παρακολουθήσεις». Και  αναρωτιέται  ο  πρωθυπουργός  ποιός  παρακολουθεί  τους  παρακολουθούντας.  –«Εγώ  ξέρω», απάντησε  ο  Τσαλικίδης  αλλά  δεν  ακούγεται. Τον…στείλανε  κοντά  σας  μάνα,  βρές τον, ρώτα  τον  και  γράψε  μου.  Η  Δαμανάκη  ζητάει  να  καταργη-θεί  ο  όρκος και  ο εκκλησιασμός  να  γίνεται  στην  «αδελφότητα  των  Θεοφρόνων»  όπου  συχνάζει  η  Μιμή, ο Ρουβάς,  η Αλεξίου,  ο Θεοφάνους  και λοιπές… ψυχάρες.
      Τέλος,  μάνα,  ο  Αλογοσκούφης  δήλωσε  ευτυχισμένος  και  πως  η  νηστεία  θα  συνεχιστεί  μέχρι  το  2008.  Ο  σεβασμιώτατος  μητροπολίτης  Θεόφιλος  υπέβαλε  την  παραίτησή  του  για  λόγους  υγιείας  κι  αναμένουμε  στη  θέση  του  έναν  αξιό-λογο  Γορτύνιο,  κάτι  που  επιθυμεί  κι  ο  ίδιος  ο  δεσπότης.
      Καλή  Λαμπρή,  μάνα,  ευχές  σ’ ούλους  στον  κάτου  κόσμο  και  καρτερώ  τα  νέα  σου.  Σε  φιλώ,  το  παιδί  σου  ο  Νιόνιος.                        
              
    
                                                                                       Διονύσης  Δουζένης

                                                                                          Καρδαριτσιώτης

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – ΒΟΜΒΑ: Ο ΠΡΟΒΟΠΟΥΛΟΣ ΕΔΙΝΕ ΘΑΛΑΣΣΟΔΑΝΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΟΥΖΟ!

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – ΒΟΜΒΑ: Ο ΠΡΟΒΟΠΟΥΛΟΣ ΕΔΙΝΕ ΘΑΛΑΣΣΟΔΑΝΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΟΥΖΟ!

 
 
 
 
 
 
1 Vote

pistodotisi omilou karouzouΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΡΡΗΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΗΣ ΤΤΕ.

Ο άνθρωπος που μαζί με τον υπόδικο Παπακωνσταντίνου υπέγραψαν το μνημόνιο ρίχνοντας την Ελλάδα στον όλεθρο, παραμένει ακόμα στην θέση του όταν και ο ίδιος εμπλέκεται σε σκάνδαλα δισεκατομμυρίων που καλύπτονται από το δημόσιο χρήμα, το χρήμα των Ελλήνων.

Δεν υπάρχουν πλέον περιθώρια για αυταπάτες. Όλοι όσοι καλύπτουν τον Προβόπουλο, εντός και εκτός βουλής είναι συνένοχοι στην δολοφονία των Ελλήνων. Εάν η δικαιοσύνη δεχθεί πιέσεις (πάλι) για να τον φυγαδεύσει, ας απευθύνει κάλεσμα στον λαό. Αλλιώς ας παραιτηθούν. Συγκάλυψη τύπου Proton δεν περνάει και όσοι το επιχειρήσουν πιστεύοντας ότι θα τους φυγαδεύσουν οι καναλάρχες – οικοδεσπότες τους, θα συνθλιβούν.

Δείτε τα έγγραφα φωτιά της απόρρητης έκθεσης:

pistodotisi karouzou_1pistodotisi karouzou_2pistodotisi karouzou_3pistodotisi karouzou_4pistodotisi karouzou_5pistodotisi karouzou_6pistodotisi karouzou_7pistodotisi omilou karouzou