Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

ΙΔΟΥ ΤΙ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑΝ

Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014


ΙΔΟΥ ΤΙ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑΝ

από: http://kerverosm.blogspot.gr/2014/04/blog-post_4986.html 

Οί Έλληνες κατηγορούνταν καί κατηγορούνται ώς «ειδωλολάτρες».

Πρώτον οί Έλληνες ήσαν ανεξίθρησκοι, πράγμα πού δείχνει ό Μέγας Αλέξανδρος 
ό οποίος όταν κατάκτησε όλους τούς λαούς τής Ασίας καί όχι μόνον δέν εδίωξε ούτε έναν 
γιά τήν θρησκεία του, αλλά είπε: «Δέν τιμώ τόν άνθρωπο αλλά τόν Θεό του». Οί Έλληνες 
είχαν φιλοσοφημένη «θρησκεία» καί δέν φοβούνταν διαρροές ή μίξεις. Οί Έλληνες είναι 
πνευματικά καλλιεργημένοι καί δέν έχουν θρησκευτικό μίσος όπως αποδεδειγμένα 
οί άλλες θρησκείες. Οί Έλληνες δίδαξαν καί πίστευσαν στήν ελεύθερη επιλογή τών 
ιδεών. Ειδωλολάτρες ήταν αυτοί πού προσκυνούσαν τά είδωλα, συνήθως ξύλινες 
κατασκευές ή ζώα ώς θεούς καί ήσαν καθαρά υλιστές.Οί Έλληνες δέν ήταν ποτέ 
ειδωλολάτρες. Αντίθετα ήσαν ιδεαλιστές καί ποτέ δέν προσκυνούσαν κανέναν Θεό 
καί άνθρωποΤό προσκύνημα ήρθε από τήν ανατολή.
Οί Έλληνες πιστεύουν στόν Δία, ώς έννοιακαί όχι ώς μαρμάρινο άγαλμα (άγαλμα = 
αγάλλομαι βλέποντάς το). Τό άγαλμα οί Έλληνες τό έχουν γιά νά αγάλλονται από τό 
κάλλος τών Θεών καί επιπλέον συνέδεσαν τήν μορφή τού Θεού μέ τού ανθρώπου, 
διά νά διδάξουν στόν άνθρωπο ότι είναι ένα όν τέλειον καί όμοιον μέ τόν Θεό. 
Έτσι οί Έλληνες ωθήθηκαν στήν δημιουργία. Τόν ανθρωμορφισμό δίδαξαν πρώτοι 
οί Έλληνες καί κατόπιν τόν οικειοποιήθησαν οί Χριστιανοί, γιά νά διώξουν μετά τούς 
Έλληνες ώς «ειδολολάτρες». Οί Χριστιανοί όμως δέν διώκουν τούς Βαβυλωνίους πού 
πιστεύουν στόν ξύλινο Βαάλ, ούτε στούς Αιγυπτίους πού είχαν ανθρωπόμορφα τέρατα 
γιά Θεούς, ούτε κατάστρεψαν τίς πυραμίδες των, τά έργα των, τούς τάφους καί ναούς 
των. Γιατί όμως μόνο τούς Έλληνες δίωξαν καί μόνον τά δικά των έργα κατέστρεψαν
Ό Παύλος σκέπαζε τούς ασθενείς μέ μαντήλια γιά νά γίνουν καλά, σήμερα εικόνες 
κλαίνε καί άλλες «θαυματουργές» έρχονται από μακριά γιά νά θεραπεύσουν κάθε νόσο, 
αλλά συνάμα γεμίζουν καί τά παγκάρια. Άν αυτό δέν είναι ειδωλολατρικό τότε τί είναι
Εάν οί Κινέζοι, οί Ινδοί καί οί Ιάπωνες γίνουν Χριστιανοί, τότε θά πρέπει νά καταστρέψουν 
τόν προηγούμενο πολιτισμό τους ώς ειδωλολατρικό ή αυτός ό πολιτισμός είναι άφοβος 
καί ακίνδυνος γιά τήν Ιουδαίο-ορθοδοξία.
Τά ήθη καί τά έθιμα τών Εθνικών ήταν τόσο δυνατά πού οί Εβραιοχριστιανοί δέν 
μπόρεσαν νά τά σταματήσουν. Αναζητώντας τήν ακριβή ημερομηνία τής γεννήσεως 
τού Ιησού, ή Καινή διαθήκη δέν κάνει καμία αναφορά γιά τήν εορτή τών χριστουγένων. 
Μάλιστα ή τήρηση τών γενεθλίων καταδικαζόταν από τούς Χριστιανούς, ώς 
ειδωλολατρικό έθιμο καί δέν υπήρχε στίς αρχαίες εορτές τών Χριστιανών.
Οί Έλληνες τίς τελευταίες ημέρες τού Δεκεμβρίου (από τίς 22 Δεκεμβρίου) εόρταζαν τό 

χειμερινό Ηλιοστάσιο, τήν επιστροφή τού Ήλιου καί τήν γέννηση τού Διονύσου, 
τού θείου βρέφους από τήν Παρθένο Σεμέλη. Οί Ρωμαίοι στίς 25 Δεκεμβρίου εόρταζαν 
τήν Ημέρα τού αήττητου Ηλίου. Οί Αιγύπτιοι εόρταζαν τήν γέννηση τού Ηλίου-Οσίριδος, 
οί Πέρσες εόρταζαν τήν γέννηση τού αήττητου Ηλιου καί επίσης οί Βαβηλώνιοι τόν 
Ήλιο-Βάαλ.
Στη θέση των «Χριστουγέννων», οι πρόγονοί μας εώρταζαν το λεγόμενο «Τριέσπερον», 
μία εορτή η οποία γενικεύεται από τους ελληνιστικούς χρόνους κι εντεύθεν, προς τιμήν 
των πυρφόρων και ηλιακών θεοτήτων Ηρακλέους (ο οποίος κατά τον Κορνούτο ορίζεται 
ως «ο εν τοίς όλοις Λόγος καθ'όν η Φύσις ισχυρά και κραταιά εστί και απεριγένητος 
ούσα, μεταδοτικός ισχύος και τοίς κατά μέρος και αλκής υπάρχων») και Ηλίου. 
Το «Τριέσπερον» ξεκινούσε με το Χειμερινό Ηλιοστάσιο (τη νύκτα της 21ης προς την 22α 
του Δεκεμβρίου, τη μεγαλύτερη δηλαδή νύκτα του έτους) και κορυφωνόταν με την 
αναγέννηση του φωτοδότη Ηλίου (τη νύκτα της 24ης προς 25η, όταν η ημέρα έχει ήδη 
μείνει «στάσιμη» επί 3 ημέρες μετά το Ηλιοστάσιο)
Άδωνις (κυπριακός, συριακός και ελληνορωμαϊκός Θεός. Στη λεγόμενη «Βηθλεέμ» που 
σημαίνει «Οίκος του Άρτου» υπήρχε πανάρχαιος Ναός του Αδώνιδος που λειτουργούσε 
ακόμη και την εποχή των Αντωνίνων, δηλαδή τον 2ο μ.α.χ.χ. (=μετά την αρχή χριστιανικής 
χρονολόγησης) αιώνα) 
Οί Χριστιανοί λοιπόν τελευταίοι ήρθαν καί «ανακάλυψαν» τήν 25η Δεκεμβρίου ώς 
ημερομηνία γεννήσεως τού Θεού των. Ή καθιέρωσις μετά από πολύ σκέψη βέβαια έγινε 
στήν Ρώμη από τόν Πάπα Ιούλιο Α΄τόν 4ον  αί.
Ή Κυριακή πού έγινε ή ημέρα τού Κυρίου, γιά χιλιάδες χρόνια στήν Ελλάδα ήταν 
αφιερωμένη στόν Ήλιο (Sunday = ημέρα τού ηλίου). Στήν Ελλάδα λοιπόν «ημέρα τού 
ηλίου», στήν Δύση «Sunday» καί βόρεια στήν Γερμανία «Sonntag». Ό Ιουστίνος ό μάρτυς 
γράφει «ό Ιησούς σταυρώθηκε τήν ημέρα τού Κρόνου καί αναστήθη τήν ημέρα τού Ηλίου 
(Saturday, Σατούρνος ήταν ό Κρόνος στά λατινικά). 
Οί αποσκεύες λοιπόν τού Χριστιανισμού είναι ειδωλολατρικές ;
Μία βασική προυπόθεση τού Χριστιανού, είναι ή νηστεία. Όλοι όμως οί αρχαίοι λαοί 
νήστευαν. Οί Αθηναίοι στά Ελευσίνια καί Θεσμοφόρια, ενώ οί Αιγύπτιοι στίς εορτές τής 
Ίσιδας. 
Κατά τήν μετάληψη ό Ιησούς δίδει κρασί καί λέγει «τούτο εστί τό αίμα μου». 
Στά Ανθεστήρια άνοιγαν τά νέα πιθάρια μέ τό κρασί τού Διονύσου. Τό κρασί ήταν τό αίμα 
τού σταφυλιού καί σέ σχέση μέ τήν φράση τού Διονύσου «εγώ ειμί ή άμπελος ή αληθινή», 
τό κρασί ήταν τό αίμα τού Διονύσου. Στήν συνέχεια ό Ηρόδοτος μάς πληροφορεί ότι στήν 
γιορτή τής Ίσιδος όλη ή Αίγυπτος κολυμπούσε στό φώς από τούς λύχνους πού άναβαν 
οί άνθρωποι, ώστε νά μπορεί ή Ίσιδα νά βρεί τό σώμα τού Όσιρι καί νά τόν αναστήση.
Σπουδαία θέση στήν Χριστιανική ζωή έχει ό γάμος καί τά βαφτίσια. 
Ό γάμος τού Οδυσσέως καί τής Πηνελόπης στόν Όμηρο, αλλά καί ό Ευριπίδης μάς 
ενημερώνουν γιά τόν τρόπο καί μάς καταδεικνύουν από πού ομοιάζουν οί σημερινοί 
γάμοι. Επίσης Ελληνικό πανάρχαιο έθιμο ήταν τό ιερό λουτρό πού συμβόλιζε τήν 
αναγέννηση. Ό μύθος τής Αφροδίτης δηλώνει τήν άμεση σχέση νερού, γονιμοποιήσεως 
καί γεννήσεως (βάφτιση).
Τό ίδιο συμβαίνει καί μέ τά άλλα έθιμα, όπως τά τάματα (από τό -2000 οί Έλληνες 
αντικαθιστούσαν τά θεραπευμένα μέλη των στά ομοιώματα τών Θεών. 
(Thomson-Wilcken). Τά κόλυβα (τό γλυκό τών νεκρών κατά τούς αρχαίους Έλληνες)
«ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ
ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ» 

Έως καί τήν λέξη ελευθερία θά νομίζατε ότι επρόκειτο γιά τόν Χριστό, αλλά όχι, αυτά τά 
λόγια είναι από τόν Αισχύλο καί τόν Προμηθέα Δεσμότη. Ό επιτάφιος δέ είναι ίδιος μέ τήν 
ημέρα πού στήν αρχαία Ελλάδα εστόλιζαν οί κοπέλες μέ λουλούδια τό ομοίωμα τού 
Αδώνιδος καί τήν νύχτα τό περιέφεραν κρατώντας αναμμένες λαμπάδες. Ό Άδωνης ήτο 
υιός τής Αφροδίτης, γι αυτό καί ή Παρασκευή είναι αφιερωμένη στήν Αφροδίτη  
(Αφροδίτη – Afrodite – Afroday = Friday). Τό ίδιο σκηνικό περιγράφει ό Ηρόδοτος στήν 
πομπή τού Καδμίλου, πού τό φέρετρο ήτο μέ λουλούδια καί μέ συνοδεία κόσμου τόν 
μετέφεραν στούς πρόποδες τού Ολύμπου κρατώντας ό κόσμος αναμμένες λαμπάδες
Τό ίδιο βλέπουμε καί στά Ελευσίνια καί Καβείρια μυστήρια, στά μυστήρια τού Ιάκχου, 
στά Διονυσιακά μυστήρια κτλ.
«Τα μυστήρια τού θανάτου τού Χριστού καί τής αναστάσεώς του, είναι τά μυστήρια τού 
θανάτου καί τής αναστάσεως τού Οσίριδος, τού Βάκχου, τού Μίθρα ή Ήλιου 
πού λατρεύθηκαν μέ διαφορετικά ονόματα από πολλούς λαούς»
Macrobe.
«Ό Όσιρις καί ό Βάκχος παριστάμενοι καί οί δύο μέ τήν μορφή τού Ισημερινού Ταύρου, 

πέθαιναν καί ανεστένοντο όπως ό Χριστός. Στά άδυτα έκαναν αναπαράσταση τών 
παθών τους όπως τού Άττι γιά τούς Φρύγες καί τού Χριστού γιά τούς Χριστιανούς»
Dupuis.
«ή παράδοση γιά τόν Χριστό, πού γεννήθηκε από παρθένα καί ύστερα από βίαιο θάνατο 

αναστήθηκε, ταιριάζει πολύ μέ τίς Ασιατικές καί Αιγυπτιακές παραδόσεις γιά τόν Μίθρα, 
τόν Όσιρι καί τόν Άττι. Όπως καί εκείνος έτσι καί ό Ιησούς κατάγονταν από τόν ουράνιο 
κόσμο, κατέβηκε παρουσιάσθηκε στήν γή όπως εκείνοι γιά νά υπηρετήση 
τούς ανθρώπους.
Απαράλλαχτα όμως όπως ό Άττις, ό Άδωνις καί ό Όσιρις πέθαναν καί κατόπιν 
αναστήθηκαν»Γιάννης Κορδάτος.
Όσο γιά τό Μεγάλο Σάββατο..!
Πρόκειται δηλαδή γιά γιορτή τής Σαμοθράκης ή οποία ελάμβανε χώρα κάθε χρόνο κατά 

τά Καβείρια Μυστήρια. Ή εορτή διαρκούσε 9 νύχτες καί έσβηναν όλα τά φώτα τής νήσου.
Μετά έπαιρναν φώς νέο από τήν ιερά ναύν, πού τό έπαιρνε από τήν γενέτειρα τού 
Απόλλωνος, τήν Δήλο. Τό φώς μεταδίδετο από λαμπάδα σέ λαμπάδα.
Ή μετάδοση δέ από λαμπάδα σέ λαμπάδα συμβολίζει τήν μετάδοση τής γνώσεως καί 

ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΦΛΟΓΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ 
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ. Πρόκειται δηλαδή γιά μία από τίς μεγαλύτερες κλοπές πού 
έχουν γίνει σέ πολιτιστικό επίπεδο.
Θα αποσαφηνισω μερικα πραγματα οσον αφορα την Ελληνικη Κοσμοαντιληψη.
Ό Χριστιανισμός έλαβε από τούς Έλληνες τά πάντα :
Τήν φιλοσοφία τών Ελλήνων καί τόν ανθρωπομορφισμό των.
Τήν βάπτιση
Τήν νηστεία
Τήν μεταφορά τού αγίου φωτός από τήν Δήλο καί τήν μετάδοσή του μέ λαμπάδες από 

        άνθρωπο σέ άνθρωπο.
Τόν θάνατο καί τήν ανάσταση τού Καδμίλου κατ’έτος.
Τόν δείπνο
Τόν επιτάφιο μέ τήν μεταφορά τών λειψάνων τού Διονύσου από τόν ναό τής Ακροπόλεως 

      στό Ιερό τής Ελευσίνας καί τήν περιφορά τού επιταφίου πού δέν διαφέρει σέ τίποτα τής 
      σημερινής. Υπήρχε ακόμα τιμητικό απόσπασμα συνοδείας μέ τόν οπλισμό τους, 
      λαμπάδες αναμένες, στάσεις καθ’οδόν κλπ.
Τά κάλαντα
τά θεοφάνεια
τόν Σταυρό
τό στεφάνι
τά κρίνα, τά Χερουβίμ καί Σεραφείμ
τόν οίνον
τόν αμνόν
τόν βωμό, τήν αγία τράπεζα
τό ρόδι, τά κόλλυβα, τό κυπαρίσσι τού Πλούτωνα κλπ.
Τήν μουσική πρός τόν Απόλλωνα καί τήν Αθηνά, πού τήν ονόμασαν Βυζαντινή.

Σπάνια έκλειψη σε ένα δυαδικό αστρικό σύστημα

Σπάνια έκλειψη σε ένα δυαδικό αστρικό σύστημααπό: http://thecuriosityofcat.blogspot.gr/2014/04/spania-ekleipsi-se-ena-diadiko-astriko-sistima.html 

Αστρονόμοι του πανεπιστημίου της Ουάσινγκτον παρατήρησαν για πρώτη φορά ένα σπάνιο αστρονομικό φαινόμενο κατά το οποίο η έκλειψη σε ένα δυαδικό αστρικό σύστημα οδηγεί στην αύξηση της λαμβανόμενης ακτινοβολίας.

Το φαινόμενο είχε προβλέψει το 1973 ο Ελβετός αστρονόμος Αντρέ Μέντερ, ο οποίος εφάρμοσε τη γενική θεωρία της σχετικότητας για την περίπτωση των συστημάτων με δύο αστέρες. Σύμφωνα με τη θεωρία του Αϊνστάιν η παρουσία μεγάλης μάζας σε μία περιοχή προκαλεί κύρτωση στις ακτίνες του φωτός που τη διανύουν. Συνεπώς εάν ένα μικρό αλλά βαρύ άστρο παρεμβληθεί μπροστά από το συνοδό του σε ένα δυαδικό σύστημα, λειτουργεί ως βαρυτικός φακός ενισχύοντας την προσλαμβανόμενη ακτινοβολία.


Την ανακάλυψη έκανε τυχαία ο Ίθαν Κρουζ, ερευνητής του πανεπιστημίου της Ουάσινγκτον ο οποίος ασχολείται κατά κύριο λόγο με την εύρεση εξωπλανητών. Συγκεκριμένα, το Δεκέμβριο του 2013 ο Κρουζ είχε επικεντρωθεί στα δεδομένα από το διαστημικό τηλεσκόπιο Κέπλερ εστιάζοντας στο άστρο ΚΟΙ 3278, το οποίο αρχικά φαινόταν πως φιλοξενεί έναν πλανήτη.

Η μέθοδος για την ανακάλυψη εξωπλανητών έγκειται στην καταγραφή των περιοδικών διακυμάνσεων στην ακτινοβολία ενός άστρου: όταν ένας πλανήτης παρεμβάλλεται μεταξύ του άστρου και του παρατηρητή, η ακτινοβολία που λαμβάνει ο παρατηρητής φαίνεται μειωμένη. Εάν αυτή η μείωση παρατηρείται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, σημαίνει πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κινείται ένας πλανήτης γύρω από αυτό το άστρο.

Στο ΚΟΙ 3278 ωστόσο, η διακύμανση της ακτινοβολίας ήταν περιοδική αλλά ο Κρουζ δεν κατέγραψε μείωση αλλά αντίθετα μία ανεπαίσθητη αύξηση της ακτινοβολίας κατά 0.1% κάθε 88 ημέρες, η οποία διαρκούσε περίπου πέντε ώρες.

Σύμφωνα με την επακόλουθη ανάλυση των δεδομένων η διακύμανση αυτή δεν οφείλεται σε κάποιον πλανήτη αλλά σε ένα λευκό νάνο, ένα μικρό και πυκνό αστέρι στα τελευταία στάδια της ζωής του δηλαδή ο οποίος απαρτίζει μαζί με το ΚΟΙ 3278 ένα δυαδικό αστρικό σύστημα.

«Είναι μία πολύ ευχάριστη έκπληξη, δεν περίμενα πως κάτι τέτοιο θα βρισκόταν στη διάρκεια της ζωής μου», δήλωσε ο Μέντερ, 72 ετών σήμερα.

Η ανακάλυψη αναμένεται να πυροδοτήσει την έρευνα για άλλα παρόμοια αντικείμενα τα οποία μπορούν να περιλαμβάνουν ακόμη πιο εξωτικά αντικείμενα, όπως αστέρες νετρονίων ή μαύρες τρύπες. Τέτοια συστήματα θα μπορούσαν να δώσουν περισσότερες πληροφορίες για τη φύση των αντικειμένων αυτών.

Η έρευνα δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό Science.

naftemporiki

Κυριακή 20 Απριλίου 2014

Τὰ «ἀντιδημοκρατικά» ἄρθρα τοῦ Συντάγματος ποὺ ἔπρεπε νὰ καταργηθοῦν!!!


Τὰ «ἀντιδημοκρατικά» ἄρθρα τοῦ Συντάγματος ποὺ ἔπρεπε νὰ καταργηθοῦν!!!



3 Votes

Τὰ «ἀντιδημοκρατικά» ἄρθρα τοῦ Συντάγματος ποὺ ἔπρεπε νὰ καταργηθοῦν!!!Μερικὰ ἀπὸ τὰ ἄρθρα τοῦ Συντάγματος Μαρκεζίνη τοῦ 1973, ποὺ θεωρήθηκαν «αὐταρχικά» καὶ «ἀντιδημοκρατικά» ἀπὸ τὴν λεγομένη δημοκρατικὴ «μεταπολίτευση».
Βγάλτε τὰ συμπεράσματά σας γιὰ τὸ ποῖοι εἶναι οἱ σοσιαλίσταροι, αὐταρχικοὶ ἀλῆτες, , οἱ ὁποῖοι κατάργησαν τὸ πρῶτο φιλελεύθερο σύνταγμά που δημιουργήθηκε ἐπὶ …χούντας:
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας εκλέγεται δι’ άμεσου, καθολικής, και μυστικής ψηφοφορίας (Άρθρο 30.2), και πρέπει να συγκεντρώσει την απόλυτη πλειοψηφία (Άρθρο 35.2).
Χρονικός περιορισμός θητειών Προέδρου (Άρθρο 31.2), βουλευτών (Άρθρο 61.4), 
Ο Πρόεδρος διορίζει την ηγεσία των υπουργείων Εθνικής Αμύνης, Εξωτερικών, και Δημοσίας Τάξης (Άρθρο 43.1) και ασκεί αμέσως την εκτελεστική εξουσία (Άρθρο 49.1).
Ο αριθμός υπουργών δεν δύναται να είναι ανώτερος των 20 (Άρθρο 87.6).
Συνολικά 200 βουλευτές (Άρθρο 56.1), οι 20 διορισμένοι από τον ΠτΔ αξιοκρατικά (Άρθρο 57.7).
Βουλευτές δεν μπορούν να διοριστούν μέλη της κυβέρνησης ή υφυπουργοί (Άρθρο 88.2).
Μη κυρωθέν προτασσόμενοι νόμοι ή συνταγματικές τροποποιήσεις υποβάλλονται σε δημοψήφισμα (Άρθρο 46.3).
Κατά την διάρκεια της θητείας τους οι διορισμένοι δια του ΠτΔ βουλευτές δεν μπορεί να είναι μέλη κόμματος (Άρθρο 56.10).
Τα κόμματα πρέπει να οργανώνονται και να λειτουργούν δημοκρατικά (Άρθρο 58.2).
Τα κόμματα πρέπει να τηρούν βιβλία εσόδων και δαπανών που θα ελέγχονται ετησίως (Άρθρο 58.3).
Μέλη της κυβέρνησης δεν μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα βουλευτού στην αμέσως επόμενες εκλογές (Άρθρο 61.5).
Δημόσιοι υπάλληλοι και τοπικοί αξιωματούχοι πρέπει να παραιτηθούν πριν υποβάλουν βουλευτική υποψηφιότητα (Άρθρο 62.1), και απαγορεύεται η επάνοδος τους στην υπηρεσία (Άρθρο 62.2). Ασυμβίβαστα καθήκοντα βουλευτών (Άρθρο 63).
Βουλευτές μπορούν να διώκονται κατά νόμο για εξύβριση, αυτόφωρα κακουργήματα, και για κάθε άλλη νομική δίωξη αν δεν αποφασίσει αντίθετα η Βουλή δεν αποφανθεί εντός 45 ημερών (Άρθρο 68).
Βουλευτές που απουσιάζουν από συνεδριάσεις χωρίς άδεια υπόκεινται σε χρηματική επιβάρυνση (Άρθρο 70.2).
Κάθε σχέδιο νόμου που μπορεί να επιβαρύνει οικονομικά το κράτος πρέπει να συνοδεύεται από ειδική έκθεση με τον τρόπο κάλυψης εξόδων (Άρθρο 79).
Κανένας φόρος δεν επιβάλετε ούτε εισπράττεται χωρίς νόμο (Άρθρο 82.1).
Απαγορεύονται φόροι που επιβάλλονται με νόμους αναδρομικής ισχύς (Άρθρο 82.3).
Απαγορεύεται ο διορισμός ΔΥ σε μη νομοθετημένη θέση και χωρίς την νόμιμη διαδικασία επιλογής (Άρθρο 124.1).
Απαγορεύεται η πρόσληψη έκτακτων υπαλλήλων στο δημόσιο (Άρθρο 124.3).
Περαστικά μας.

Ἀρνὶ στὴν σούβλα καὶ κοκορέτσι πέντε χιλιάδων ἐτῶν, ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τοῦ Ὁμήρου.

Ἀρνὶ στὴν σούβλα καὶ κοκορέτσι πέντε χιλιάδων ἐτῶν, ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τοῦ Ὁμήρου.

 
 
 
 
 
 
2 Votes

Ἀρνὶ στὴν σούβλα καὶ κοκορέτσι πέντε χιλιάδων ἐτῶν, ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τοῦ Ὁμήρου.“Φωτιά” θα πάρουν σε λίγες μέρες οι σούβλες και τα κάρβουνα για να “φιλοξενήσουν” τα παραδοσιακά πασχαλινά εδέσματα. Αρνί, κατσικάκι και κοκορέτσι θα έχουν την τιμητική τους στο πασχαλινό τραπέζι, ωστόσο ελάχιστοι είναι εκείνοι που γνωρίζουν ότι όλες οι παραπάνω γεύσεις αλλά και ο τρόπος παρασκευής τους ήταν γνωστά στους αρχαίους Έλληνες, πριν από πέντε χιλιάδες χρόνια!
Όταν, μάλιστα, έψηναν στη σούβλα και καθώς δεν υπήρχαν τότε πινέλα, αλλά ούτε και λαδολέμονο, βουτούσαν ένα κλαδί από πεύκο σε χυμούς από άγουρο σταφύλι και άγουρο δαμάσκηνο και άλειφαν το κρέας προσδίδοντάς του μια ιδιαίτερη γεύση από φρούτα και ρετσίνι. Για να παρασκευάσουν κοκορέτσι μαρινάριζαν τα έντερα σε ξύδι, νερό και μέλι. Το ξύδι λειτουργούσε ως αντισηπτικό και αφυδάτωνε το έντερο από τα πολλά λίπη, ενώ το μέλι δημιουργούσε μια καραμελωμένη κρούστα. Οι επίσημες ονομασίες στην αρχαία ελληνική ήταν “πλεκτή” για το κοκορέτσι και “γαρδούμιο” για τη γαρδούμπα.
Με τον ίδιο τρόπο, ο σεφ Νίκος Φωτιάδης φτιάχνει σήμερα αρνί και κοκορέτσι για την οικογένειά του – και όχι μόνο – ωστόσο διευκρινίζει ότι αντί για κλαδί από πεύκο χρησιμοποιεί πευκοβελόνες στο ψήσιμο των αμνοεριφίων. “Το κοκορέτσι είναι καταγεγραμμένο στα έργα του Ομήρου, ο οποίος μας αποκαλύπτει ότι το έφτιαχναν από την αρχαία Ελλάδα. Οι λεπτομέρειες, μάλιστα, που αφορούν την παρασκευή του είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες” αναφέρει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ και τονίζει ότι όσοι δοκιμάζουν το κοκορέτσι που φτιάχνει με την ίδια συνταγή, μένουν εντυπωσιασμένοι από το αποτέλεσμα. “Το μέλι στο κοκορέτσι δεν είναι τόσο εμφανές, ωστόσο η παρουσία του στο ψήσιμο προσδίδει μια εξαιρετική υφή στο τελικό αποτέλεσμα” προσθέτει. Επισημαίνει, πάντως, ότι οι σούβλες δεν αναπτύχθηκαν ιδιαίτερα στην αρχαία Ελλάδα, καθώς δεν καταναλώνονταν μεγάλες ποσότητες κρεάτων.
Σήμερα, πέραν της γνωστής σε όλους σούβλας, κάθε τόπος έχει τη δική του πασχαλινή παράδοση που περιλαμβάνει πολλές και διαφορετικές παραλλαγές – από το κλέφτικο στη Μακεδονία και το ρίφι με πάτουδα στη Νάξο μέχρι τη γάστρα στην Ήπειρο και τα γαρδούμια στην Κρήτη.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα νησιά, όπου – στις περισσότερες περιπτώσεις – το αρνί είναι γεμιστό με διάφορα χόρτα και ρύζι και ψήνεται στο φούρνο. Το ρίφι με πάτουδα της Νάξου είναι ουσιαστικά ερίφιο με σέσκουλα, κουτσουνάδες από τις παπαρούνες που βγαίνουν το Πάσχα, μάραθο, μυρώνια και φρέσκο κρεμμυδάκι.
Λίγο βορειότερα, στη Μυτιλήνη, η παραδοσιακή συνταγή επιβάλλει το αρνί να είναι γεμιστό με σκέτο ρύζι, χωρίς χόρτα, αλλά με κουκουνάρι, σταφίδες και εντόσθια.
Στην Ήπειρο κυριαρχεί η γάστρα, στο ίδιο μήκος κύματος με τη ρεβυθάδα της Σίφνου. Μέσα στο σκεύος, το κρέας “συνοδεύεται” από χόρτα του βουνού που ευδοκιμούν στην περιοχή και μετά το μαγείρεμα προτίθεται αυγολέμονο. Στην Πάτρα, η παραδοσιακή συνταγή υπαγορεύει το αρνί να ψήνεται μαζί με κοιλιές και ποδαράκια, ενώ στη Μάνη το αποκαλούμενο ρεγάλι μοιάζει με κρέας κοκκινιστό με λίγο ζουμί και κόκκινη σάλτσα.
Στην Κρήτη, η παραδοσιακή κατσαρόλα είναι εκείνη που “φιλοξενεί” έναν ξεχωριστό μεζέ, που φτιάχνεται με τρεις διαφορετικούς τρόπους, τα γαρδούμια. Αυτά παρασκευάζονται είτε με το ποδαράκι του αρνιού με το νύχι, τυλιγμένο με εντεράκι, είτε με την κοιλιά του αρνιού τυλιγμένη σε εντεράκι, είτε με το συκώτι, τη μπόλια και το έντερο.
Ένας άλλος τρόπος μαγειρέματος, εναλλακτικός της σούβλας, του φούρνου ή της γάστρας είναι το κλέφτικο, που συναντάται σε κάποιες περιοχές της Μακεδονίας, αλλά και σε άλλα μέρη της χώρας. Φέρει την ονομασία του από την περίοδο της τουρκοκρατίας, όταν οι αρματωλοί και οι κλέφτες για να μην τους αντιληφθούν οι Τούρκοι, άνοιγαν έναν λάκκο στο χώμα, τοποθετούσαν κάρβουνα και το κρέας του αρνιού δεμένο μέσα δέρμα του και σκέπαζαν πάλι με κάρβουνα και χώμα. Το κρέας ψηνόταν χωρίς οσμές και καπνούς, ώστε να μην γίνεται αντιληπτό και οι παρασκευαστές του είχαν για αρκετές μέρες φαγητό, καθώς ήταν αρκετό να σκάψουν λίγο το χώμα για να βγάλουν λίγες μερίδες ακόμη.
Η ιδέα του ψηφίσματος χωρίς αέρα ενσωματώθηκε στο χτιστό φούρνο, η είσοδος του οποίου χτίζεται με πηλό και σπάει την επόμενη μέρα, αφού έχει ψηθεί το κρέας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. “Η συνήθεια του θαψίματος υπήρχε από τα αρχαία χρόνια για καθαρά χρηστικούς λόγους και πήρε νέα μορφή όταν οι αρχαίοι Έλληνες υιοθέτησαν από τους αρχαίους άραβες τον χτιστό φούρνο. Η είσοδός του χτίζεται για να μην υπάρχει καθόλου αέρας, διαφορετικά το κρέας θα καεί. Με το άναμμα, όμως, του φούρνου, την τοποθέτηση του φαγητού και το χτίσιμο της πόρτας διασφαλίζεται μια σταθερή θερμοκρασία, ιδανική για ένα ομοιόμορφο ψήσιμο επί πολλές ώρες” σχολιάζει ο κ. Φωτιάδης.
Διαφορετικές συνταγές, κατά τον σεφ, υπάρχουν πολλές και για τη μαγειρίτσα και αφορούν την παρουσία ή μη διαφόρων χόρτων, αρωματικών και ειδών εντοσθίων.
Ιδιαίτερη θέση, άλλωστε, στο γιορτινό μακεδονικό τραπέζι έχουν και οι τζιγεροσαρμάδες, φτιαγμένοι με ψιλοκομμένα εντόσθια, ρύζι, σταφίδες, κουκουνάρι και δυόσμο μέσα στη μπόλια του αρνιού. Η αντίστοιχη συνταγή στην Ήπειρο είναι το λεγόμενο τρίμμα που φέρει μέσα στην μπόλια τα εντόσθια αλλά και χοντροκομμένα πασχαλινά αυγά και φρυγανισμένο ψωμί. Σε πολλές περιοχές, επίσης, κυριαρχεί το σπληνάντερο, κατά το οποίο το παχύ έντερο των αμνοεριφίων γεμίζει με τη σπλήνα, με ρύζι κανέλα, καρπούς και σταφίδες, ενώ δεν λείπει και το κεφαλάκι, ένας μεζές που σερβίρεται στη λογική ότι δεν πετιέται ποτέ τίποτα φαγώσιμο.
Τσουρέκια και γλυκά ολοκληρώνουν το πασχαλινό τραπέζι με την απαραίτητη γλύκα που επιβάλλει ένα επιδόρπιο. “Τα τσουρέκια άρχισαν να φτιάχνονται από τα βυζαντινά χρόνια και έχουν δεχτεί επιρροές από την ανατολή και τα αρώματά της.
Οι παραλλαγές τους ανά περιοχή εξαρτώνται από τους λαούς με τους οποίους συνεργάζονταν ή με τους οποίους πολεμούσαν οι λαοί του βυζαντίου” τονίζει ο κ. Φωτιάδης. Δεν παραλείπει, μάλιστα, να αναφέρει τα γλυκά επιδόρπια με τυρί που σερβίρονται στα νησιά, όπως τα καλτσούνια στην Κρήτη, τα πιτάκια με ανάλατη μυζήθρα και κανέλα στη Νάξο και τα μελιτίνια στη Σαντορίνη.
Παραδοσιακές γεύσεις συνταγές και τρόποι μαγειρέματος χιλιάδων χρόνων επιβιώνουν ακόμη στις περισσότερες περιοχές της χώρας, περνούν από γενιά σε γενιά και κατά καιρούς συγκεντρώνονται σε βιβλία μαγειρικής και σχετικές εκδόσεις χάρη στο μεράκι και το φιλότιμο κάποιων ανθρώπων. “Είναι, όμως, κρίμα που οι όποιες προσπάθειες είναι αποσπασματικές” λέει ο κ. Φωτιάδης και εύχεται να υπάρξει κάποια στιγμή μια συνολική συντονισμένη μελέτη με στόχο μια συνολική καταγραφή.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ


Σάββατο, 19 Απριλίου 2014


ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ

Η  ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΜΠΡΟΣ

“Γροθιά” στο κατεστημένο το ντοκιμαντέρ για τον Τζον Κυριάκου

“Γροθιά” στο κατεστημένο το ντοκιμαντέρ για τον Τζον Κυριάκου

“Γροθιά” στο κατεστημένο το ντοκιμαντέρ για τον Τζον Κυριάκου

από:  Mignatiou.com
April 19, 2014 8:21 pm Category: WashingtonΑμερικηΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ Leave a comment A+ /A-
Του ΜΙΧΑΛΗ ΙΓΝΑΤΙΟΥ
Αυτό το Μεγάλο Σάββατο, όσοι σταθήκαμε στο πλευρό του Τζον Κυριάκου, του πρώην πράκτορα της CIA που αποκάλυψε ότι η κυβέρνηση Μπους κατέφευγε στα πιό φρικτά βασανιστήρια για να αναγκάσει τους κατηγορουμένους για τρομοκρατική δράση να μιλήσουν, νοιώσαμε μεγάλη ανακούφιση διαπιστώνοντας ότι δεν είμαστε μόνοι μας στον αγώνα για να αποφυλακιστεί.
Χιλιάδες άλλοι άνθρωποι στις Ηνωμένες Πολιτείες πιστεύουν ότι ο Τζον είναι ένας ήρωας της Αμερικής και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, διότι είχε το θάρρος να μιλήσει για το απαίσιο βασανιστήριο του “πνιγμού”, και για το γεγονός ότι η κυβέρνηση Μπους παραβίαζε τις συμφωνίες που η ίδια υπέγραψε.
Στο Tribeca Film Festival παρουσιάστηκε στις 5 το απόγευμα (Νέας Υόρκης) το ντοκιμαντέρ Silenced του σκηνοθέτη James Spione που καταγράφει τις ζωές Αμερικανών whistleblowers, ανάμεσα σ’ αυτούς και ο Ελληνοαμερικανός Τζον Κυριάκου. Το ντοκιμαντέρ αποτελεί “γροθιά” στο αμερικανικό κατεστημένο, που χρησιμοποιεί τον πόλεμο εναντίον της τρομοκρατίας, για να επιβάλει ΣΙΩΠΗ για εγκλήματα που διαπράτονται στο όνομα της Δημοκρατίας. Παραγωγός του ντοκιμαντέρ είναι η ηθοποιός Σούζαν Σάραντον.
Μία διαπίστωση που έκανα τις τελευταίες ημέρες συζητώντας με υποστηρικτές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και συναδέλφους ερευνητές, είναι ότι η κυβέρνηση του Μπάρακ Ομπάμα αποδείχθηκε χειρότερη από την προηγούμενη των Μπους και Τσέινι.  Μέχρι τώρα έχουν καταδικαστεί 11 μόνο Αμερικανοί με το νόμο Espionage Act του 1917. Οι οκτώ στάλθηκαν στη φυλακή από την κυβέρνηση Ομπάμα. Δυστυχώς…
Μιλώντας εκ μέρους του Τζον, η σύζυγός του Heather, διάβασε επιστολή του πρώην πράκτορα της CIA, που βρίσκεται στις φυλακές του Loretto. O Τζον έγραψε τα εξής:
My name is John Kiriakou. I’m a former CIA officer, anti-torture whistleblower, and patriot. I am also proud of my Greek heritage and roots to the founding principles of democracy. I’m currently incarcerated in the federal prison in Loretto, Pennsylvania
Το όνομά μου είναι  John Κυριακού. Είμαι ένας πρώην αξιωματικός της CIA, κατά των βασανιστηρίων πληροφοριοδότης, και πατριώτης. Είμαι επίσης περήφανος για την ελληνική κληρονομιά και τις ρίζες μου με τις ιδρυτικές αρχές της δημοκρατίας. Είμαι φυλακισμένος στην ομοσπονδιακή φυλακή στο Loretto της Πενσυλβάνια.
I want to thank Jim Spione, Daniel Chalfan, and Susan Sarandon for the honor of allowing me to appear in this important film. I’ve learned the hard way how critical the act of whistleblowing is to the health of our democracy, to maintaining the strength of our country, and to ensuring the inviolability of our Constitution.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Jim Spione, Daniel Chalfan, και Σούζαν Σάραντον για την τιμή που μου επέτρεψαν να εμφανιστώ σε αυτή την σημαντική ταινία. Έχω μάθει τον σκληρό τρόπο, πόσο κρίσιμη είναι η πράξη της καταγγελίας είναι για την υγεία της δημοκρατίας μας, στη διατήρηση της δύναμης της χώρας μας, και για την διασφάλιση του απαραβίαστου του Συντάγματός μας.
Whistleblowing is not an issue with which the mainstream media is comfortable. Often, members of the press want to protect their access to officials in the White House, the intelligence community, the defense establishment, and elsewhere. Jim Spione and his colleagues went against the grain by illustrating what former President John F. Kennedy believed, “Without debate, without criticism, no administration and no country can succeed and no republic can survive.”
Οι καταγγελίες δυσλειτουργιών δεν είναι ένα ζήτημα με το οποίο τα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι άνετα. Συχνά, τα μέλη του Τύπου θέλουν να προστατεύσουν την πρόσβασή τους στους υπαλλήλους του Λευκού Οίκου, την κοινότητα των υπηρεσιών πληροφοριών, τη δημιουργία της άμυνας, και αλλού. Ο Jim Spione και οι συνάδελφοί του πήγαν ενάντια στο σιτάρι εξηγώντας τι πίστευε ο πρώην πρόεδρος John F. Kennedy, "Χωρίς συζήτηση, χωρίς κριτική, καμία κυβέρνηση και καμία χώρα δεν μπορεί να πετύχει και καμία δημοκρατία δεν μπορεί να επιβιώσει."
The release of “Silenced” is empowering and comforting to me as I sit in Loretto. Jim’s story does what I could do NOT alone, with the full power and resources of the U.S. Justice Dept hell bent on making an example of me. It amplifies the truth in a meaningful way for the broader public— and I am pleased that some of the dark details about individual abuse of power are finally beginning to play out in the mainstream media and on Capitol Hill. The law was broken by many who devised the torture policies, by those who carried out the policies, and those who covered up their existence. In the zeal to protect those who committed these crimes, the Agency came after me for exposing them and convinced the Department of Justice that disloyalty to a bureaucracy should be equivalent to disloyalty to our country.
Η απελευθέρωση του "Silenced" είναι ενδυναμωτική και παρήγορη για μένα, όπως κάθομαι στο Loretto. Η ιστορία του Jim κάνει ό, τι δεν θα μπορούσα να κάνω μόνος μου, ενάντια στην πλήρη δύναμη και τους πόρους του τμήματος της  Δικαιοσύνης των ΗΠΑ  για το παράδειγμά μου. Ενισχύει την αλήθεια με ουσιαστικό τρόπο για το ευρύτερο κοινό-και χαίρομαι που μερικές από τις σκοτεινές λεπτομέρειες σχετικά με τις επιμέρους καταχρήσεις εξουσίας, επιτέλους, αρχίζουν να παίζουν έξω στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στο Καπιτώλιο. Ο νόμος είχε διαρραγεί από πολλούς που επινόησαν τις πολιτικές για βασανιστήρια, από τα πρόσωπα που διεξήγαγαν τις πολιτικές, και εκείνους που κάλυψαν την ύπαρξή τους. Από ζήλο για την προστασία εκείνων που διέπραξαν αυτά τα εγκλήματα, ο Οργανισμός ήρθε μετά από μένα για να τους εκθέσουν και να πείσουν το Υπουργείο Δικαιοσύνης ότι η έλλειψη αφοσίωσης σε μια γραφειοκρατία πρέπει να ισοδυναμεί με έλλειψη αφοσίωσης στην χώρα μας.
On a personal note, which is probably obvious after watching the film, the worst part of this ordeal has been my separation from Heather and our children and the toll that it has taken on them. Every night that I am not there for story time, or birthdays, or holidays–or when Heather tells me that my absence is causing so much stress for my 9 year-old son, Max, that he has chronic nausea—it is a painful reminder of the price I am paying for blowing the whistle on torture. In the long-term, however, I am certain that history will be on my side and that my children will understand and be proud of me. 
Σε μια προσωπική σημείωση, η οποία είναι μάλλον προφανής μετά βλέποντας την ταινία, το χειρότερο μέρος αυτής της δοκιμασίας ήταν ο χωρισμός μου από την Heather και τα παιδιά μας και το κόστος που εισέπραξαν. Κάθε βράδιά που δεν είμαι εκεί για να πώ μιά ιστορία, ή για τα γενέθλια ή τις διακοπές ή όταν Heather μου λέει ότι η απουσία μου, προκαλεί τόσο πολύ άγχος για τον 9 ετών γιο μου, Max, και ότι έχει χρόνια ναυτία-είναι μια οδυνηρή υπενθύμιση της τιμής που πληρώνω για την αποκάλυψη των βασανιστηρίων. Ωστόσο, σε μακροπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα,  είμαι σίγουρος ότι η ιστορία θα είναι στο πλευρό μου και τα παιδιά μου θα καταλάβουν και θα είναι περήφανα για μένα.
Silenced” is not just a documentary. It’s an act of patriotism and a work with which I’m proud to be associated. Thank you.
Η "Σίγαση" δεν είναι απλά ένα ντοκιμαντέρ. Είναι μια πράξη πατριωτισμού και ένα έργο για το οποίο είμαι υπερήφανος που σχετίζεται με μένα. Σας ευχαριστώ.

Σόιμπλε για Ελλάδα: Ο κύριος κίνδυνος τώρα είναι ο εφησυχασμός

Σόιμπλε για Ελλάδα: Ο κύριος κίνδυνος τώρα είναι ο εφησυχασμός

Σόιμπλε για Ελλάδα: Ο κύριος κίνδυνος τώρα είναι ο εφησυχασμός

από: Mignatiou.com
April 18, 2014 11:36 am Category: ΕλλαδαΕΥΡΩΠΗΚοσμοςΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ Leave a commentA+ / A-
«Ικανοποιημένος για την επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές», δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε στην εφημερίδα Καθημερινή , λίγο πριν αναχωρήσει από την Ουάσιγκτον, όπου συμμετείχε στην εαρινή σύνοδο του ΔΝΤ και της Παγκόσμιας Τράπεζας, επισημαίνοντας όμως ότι ο κύριος κίνδυνος τώρα είναι ο εφησυχασμός.
«Ήταν το πρώτο τεστ για την Ελλάδα και η αντίδραση των αγορών ήταν πολύ θετική. Η χώρα σας θα αποκτήσει σταδιακά πρόσβαση στις διεθνείς αγορές. Βέβαια, θα χρειασθεί χρόνος, και εδώ ο κύριος κίνδυνος είναι ο εφησυχασμός. Αλλά η Ελλάδα και η Ευρώπη πρέπει να συνεχίσουν στη σωστή κατεύθυνση που κινούνται».
Ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε εξέφρασε στην « Κ» την εμπιστοσύνη του στον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά, και τον υπoυργό Οικονομικών, Γιάννη Στουρνάρα, για τα μέχρι σήμερα αποτελέσματα.
«Είμαι πεπεισμένος ότι ο πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς και ο υπουργός Οικονομικών Ι. Στουρνάρας αποδίδουν και φέρνουν αποτελέσματα και ελπίζω ότι ο κ. Σαμαράς θα συνεχίσει να πείθει την πλειοψηφία των Ελλήνων ότι αυτός είναι ο σωστός και ο καλύτερος δρόμος για την Ελλάδα», ανέφερε ο κ. Σόιμπλε.
«Στην Ελλάδα συνέβη ό,τι και στην Ανατολική Γερμανία όταν εισαγάγαμε το γερμανικό μάρκο, το 1990. Σας θυμίζω ότι μέχρι τότε η οικονομία του κατεχόμενου από τη Σοβιετική Ένωση τμήματος της Γερμανίας ήταν η 11η στις στατιστικές του ΟΟΣΑ. Όμως, δεν ήταν ανταγωνιστική. Για να επιβιώσεις στην παγκοσμιοποιημένη αγορά χρειάζεται να έχεις ανταγωνιστική οικονομία. Αυτό ισχύει, φυσικά, και εντός της Ευρωζώνης», υπογράμμισε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας.
Ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε τόνισε στην ομιλία του στην σύνοδο πως «ο ανταγωνισμός, όχι μόνο σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις, αλλά και την προσφορά εργασίας, φθηνού και καλύτερα εκπαιδευμένου εργατικού δυναμικού, έχει ανατρέψει τα δεδομένα» και υπογράμμισε ότι η λύση για την Ελλάδα, όπως και για την Ευρώπη γενικότερα, δεν είναι η νομισματική πολιτική και η παροχή ρευστότητας που, όπως σημείωσε, βοηθούν μόνο βραχυπρόθεσμα. Η μόνη λύση μακροπρόθεσμα είναι «η αποκατάσταση της ανταγωνιστικότητας που μπορεί να διασφαλίσει την αύξηση της απασχόλησης και την άνοδο του βιοτικού επιπέδου».
Δήλωσε αισιόδοξος ότι η Ελλάδα «πάει καλά, καλύτερα από ό,τι αναμέναμε» και αναφέρθηκε ιδιαίτερα στον τουρισμό. «Η Ελλάδα έχει πανέμορφα νησιά και ακτές, αλλά πριν από δύο χρόνια ο τουρισμός ήταν καταστροφή. Η χώρα ήταν πολύ ακριβή και όσοι πήγαιναν προς την Ανατολική Μεσόγειο κατέληγαν στην Τουρκία. Κι, όμως, πέρυσι, και αφού είχαν προηγηθεί οι περικοπές των μισθών, ήρθε η καλύτερη τουριστική χρονιά της Ελλάδας εδώ και δεκαετίες. Το κλειδί είναι οι διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και η ανάκτηση της ανταγωνιστικότητας. Φυσικά, αυτό πρέπει να γίνει με τρόπο που να είναι πολιτικά ανεκτός. Αυτή είναι η δημοκρατία. Γι’ αυτό αναζητούμε τη σωστή ισορροπία. Αλλά είμαι αισιόδοξος ότι τα αποτελέσματα των επόμενων ευρωεκλογών και στην Ελλάδα θα είναι ενθαρρυντικά» ανέφερε ο κ. Σόιμπλε.
ΠΗΓΗ: Εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ANA-MPA
PHOTO: Christine Lagarde, Managing Director, IMF and Wolfgang Schäuble, Federal Minister of Finance, Germany talk to each other at the Tokyo International Forum in Toyko, Japan. IMF Staff Photograph/Stephen Jaffe
(Σχόλιο GD-ELLAS):  Για να είναι αισιόδοξος ο Σόϊμπλε για τα εκλογικά αποτελέσματα υπάρχουν 
                               δύο τινά. Το ένα είναι πως θεωρεί πως είμαστε εντελώς ηλίθιοι και αμνήμονες.
                               Το άλλο είναι ότι τα εκλογικά αποτελέσματα στην Ελλάδα μπορούν να 
                               ανακοινωθούν  ανάλογα με την... επιθυμία του εκάστοτε μνημονιοεργοδότη με 
                               την σύμφωνη γνώμη/αποδοχή εντολής των κυβερνούντων και 
                               αντιπολιτευόμενων.... Κάτι που έχει πραγματοποιηθεί - όχι μόνο στο απώτερο 
                               παρελθόν - και στις μέρες μας... Ο νοών νοείτω... Προσωπική μου γνώμη.