Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Το ΠΑΣΟΚ υπέρ του “ανθρώπινου δικαιώματος” στον Ισλαμιστικό ολοκληρωτισμό

Το ΠΑΣΟΚ υπέρ του “ανθρώπινου δικαιώματος” στον Ισλαμιστικό ολοκληρωτισμό

από: http://justiceforgreece.wordpress.com/2014/04/07

2-logo_site_white
Του Ανδρέα Μπανούτσου
Το RIMSE εδώ και δυόμιση χρόνια έχει αναφερθεί κατά της κατασκευής Ισλαμικού Τεμένους στη περιοχή του Βοτανικού στην Αθήνα ( http://www.rimse.gr/2011/09/blog-post.html ) με το επιχείρημα ότι ήδη υπάρχει και λειτουργεί άτυπο Τζαμί χωρητικότητας 3000 ατόμων στο Μοσχάτο υπό την αιγίδα του Ελληνο-Αραβικού Μορφωτικού και Πολιτιστικού Κέντρου, ενώ παράλληλα λειτουργούν περισσότερα από 100 άτυπα Τζαμιά στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής.
Προκαλεί λοιπόν εντύπωση η σημερινή ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ κατά του υποψηφίου Δημάρχου Αθηναίων κ. Άρη Σπηλιωτόπουλου που έχει προτείνει δημοψήφισμα προκειμένου να αποφανθούν οι ίδιοι οι Αθηναίοι για το εάν επιθυμούν ή όχι την κατασκευή Ισλαμικού Τεμένους στην Αθήνα. Η ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ αναφέρει τα εξής:
«Ο κ. Σπηλιωτόπουλος, που διεκδικεί τον Δήμο της πρωτεύουσας της Ελλάδας, ζητά δημοψήφισμα για τη δημιουργία λατρευτικού χώρου! Ο κ. Σπηλιωτόπουλος τάσσεται υπέρ δημοψηφίσματος για ζήτημα που αφορά ανθρώπινα δικαιώματα! Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν εξαρτώνται από τη βούληση της πλειοψηφίας. Προστατεύουν το δικαίωμα κάθε ατόμου και κάθε ομάδας ακριβώς απέναντι στη βούληση της εκάστοτε πλειοψηφίας. Πρόκειται για άγνοια των βασικών αρχών του δυτικού θεσμικού πολιτισμού ή δεν έμαθε ότι έφυγε ο κ. Μπαλτάκος»; 
Το ΠΑΣΟΚ προφανώς δεν αντιλαμβάνεται ότι τη κατασκευή Ισλαμικού Τεμένους στην Αθήνα προωθούν κύκλοι και οργανώσεις (π.χ η Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδος και ο Πρόεδρός της Ναΐμ Ελγαντούρ) προσκείμενες στη Μουσουλμανική Αδελφότητα, η οποία έχει χαρακτηριστεί ως τρομοκρατική οργάνωση από πολλές Μουσουλμανικές χώρες ακόμα και από την ίδια την Αίγυπτο, τη χώρα που γεννήθηκε το Ισλαμιστικό αυτό κίνημα. Κανείς λογικός άνθρωπος και υποστηρικτής των Δυτικών αξιών δεν αρνείται το δικαίωμα στους Μουσουλμάνους να μπορούν να ασκούν ελεύθερα τα θρησκευτικά τους καθήκοντα. Όμως για την άσκηση αυτού του δικαιώματος υπάρχουν ήδη όπως προαναφέραμε λατρευτικοί χώροι, οι οποίοι το μόνο που χρειάζεται είναι να νομιμοποιηθούν αφού πρώτα τηρηθούν κάποιες προϋποθέσεις για την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία τους. Η κατασκευή επίσημου Ισλαμικού Τεμένους στην Αθήνα εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνο την Ισλαμιστική ατζέντα της Μουσουλμανικής Αδελφότητας και των υποστηρικτών της.
Αξίζει να σημειωθεί πως ακόμα και οι Σαλαφιστές, όπως ο κ. Αχμάντ Ελντίν του Συλλόγου Ελ Ραχμάν, έχουν επιχειρηματολογήσει κατά της κατασκευής Ισλαμικού Τεμένους στην Αθήνα, ορθά θεωρώντας πως τα άτυπα Τζαμιά αρκούν για να ικανοποιήσουν τις λατρευτικές ανάγκες των πιστών Μουσουλμάνων. Γιατί λοιπόν το ΠΑΣΟΚ θεωρεί ότι το δημοψήφισμα είναι αντίθετο προς το σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των Μουσουλμάνων; Δεν γνωρίζει το ΠΑΣΟΚ το σχέδιο της Μουσουλμανικής Αδελφότητας «The Project» που αποσκοπεί στην Ισλαμοποίηση της Δύσης και την εφαρμογή του Ισλαμικού Νόμου, της Σαρία; Δεν κατανοεί ότι πραγματική απειλή για τα ανθρώπινα δικαιώματα των Ελλήνων πολιτών και των νόμιμων μεταναστών θα αποτελέσει η τυχόν ευόδωση των σχεδίων μιας ολοκληρωτικής Ισλαμιστικής ατζέντας;
Η κατασκευή του Ισλαμικού Τεμένους στην Αθήνα δεν είναι ζήτημα σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων μιας θρησκευτικής μειονότητας όπως θέλει να πιστεύει το ΠΑΣΟΚ, αλλά η απαρχή της υλοποίησης του Ισλαμιστικού σχεδίου για Ισλαμοποίηση της Ελλάδος.


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ / ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ : 
1) Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος, το Ελληνικό Σύνταγμα παρέχει ανεμπόδιστα τα σχετικά με τη λατρεία της κάθε γνωστής θρησκείας δικαιώματα, σε όσους νομίμως βρίσκονται στην ελληνική επικράτεια και το δημόσιο χρήμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για την εξασφάλιση των θρησκευτικών τους αναγκών. Υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που επιβάλλει ο νόμος. Ερώτηση: Πόσοι νόμιμοι μουσουλμάνοι ζουν στην Αθήνα ;;; 
2) Το αίτημα για την ανέγερση τζαμιού στην Αθήνα εκφράστηκε για πρώτη φορά από τον Σαουδάραβα Βασιλιά Χαλίντ το 1978, στον οποίο ο τότε πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής ανταποκρίθηκε θετικά. Στη συνέχεια ανέλαβε τις διαπραγματεύσεις το Συμβούλιο της Ένωσης Αραβικών Κρατών στην Αθήνα το οποίο υποκαταστάθηκε από το Συμβούλιο των Πρέσβεων των Αραβικών Κρατών που αντιπροσωπεύονται διπλωματικά στην Ελλάδα. 
Η ελληνική κυβέρνηση συμφώνησε για την ανέγερση ενός τζαμιού και την ίδρυση Ισλαμικού Πολιτιστικού Κέντρου. Έτσι, σύμφωνα με τον Ν.2833/2000, προβλέπεται η ανέγερση τζαμιού και Ισλαμικού Κέντρου με σκοπό την προώθηση των διμερών ελληνο-αραβικών σχέσεων, καθώς και της μελέτης του Ισλαμικού πολιτισμού και θρησκείας.
Ύστερα από έντονες συζητήσεις στο Ελληνικό Κοινοβούλιο με νέο νόμο η ελληνική κυβέρνηση θέσπισε την ίδρυση μουσουλμανικού Τεμένους στην περιοχή του Ελαιώνα (Ν.3512/2006) με έξοδα του ελληνικού κράτους και όχι της Σουηδικής Αραβίας όπως είχε αποφασισθεί αρχικά.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Στο πνεύμα αμοιβαιότητας που διέπεται τις διμερές σχέσεις, αποφάσισε και η Σουηδική Αραβία την ίδρυση ενός ορθόδοξου καθεδρικού ναού και ενός Χριστιανικού Πολιτιστικού Κέντρου στο Pιάντ ;;; 
3) Ο κ. Σπηλιωτόπουλος, βάσει ποιας διαδικασίας θα διοργάνωνε το δημοψήφισμα του ;;; Ποιας Συνταγματικής διάταξης δηλαδή και ποιου νόμου ;;; Ερωτώ επειδή αν δεν κάνω λάθος, δημοψήφισμα μπορεί να προκηρύσσει με διάταγμά του μόνο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ύστερα από απόφαση της απόλυτης πλειοψηφίας του όλου αριθμού των βουλευτών, που λαμβάνεται με πρόταση του Yπουργικού Συμβουλίου (αρθ. 44Σ).
ΣΧΕΤΙΚΟ

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Το περίφημο θέατρο της Ασπένδου

Κυριακή, 6 Απριλίου 2014

Το περίφημο θέατρο της Ασπένδου


από: http://alexander-hellas.blogspot.gr/2014/04/blog-post_9344.html
Ένα από τα καλύτερα διατηρημένα αρχαία ελληνικά θέατρα στη Μικρά Ασία, είναι αυτό της αρχαίας ελληνικής πόλης Ἂσπενδος.

Η Άσπενδος βρίσκεται στην περιοχή της Παμφυλίας, στις όχθες του ποταμού Ευρυμέδοντα (Köprüçay), που τότε ήταν πλωτός. Στη θέση της σήμερα βρίσκεται το χωριό Μπαλκίζ. Την ίδρυσαν οι Αργείοι, αλλά πολύ γρήγορα κατοικήθηκε από πληθυσμό των γύρω περιοχών, αυτό γίνεται φανερό στα νομίσματά της ως το 300 π.Χ. καθώς οι ελληνικές λέξεις έχουν επηρεαστεί από την τοπική διάλεκτο*.


 Η επιγραφή του κτίστη του θεάτρου "Ζήνωνος επί Θεοδώρου άρχοντος"

Σύμφωνα με την αρχαία ελληνική παράδοση η Άσπενδος ιδρύθηκε το 12ο π.Χ. αιώνα από Έλληνες αποίκους που ήρθαν από το Πελοποννησιακό Άργος. Οι κάτοικοι της Ασπένδου θεωρούσαν ότι ιδρυτής της πόλης ήταν γνωστός μάντης Μόψος, κατά άλλους ο Πέργης**.

Στα νομίσματα της Ασπένδου από τον 5ο ως τον 3ο π.Χ. αιώνα εμφανίζεται με την ονομασία ΕΣΤFΕΔIIΥΣ, που πιθανότατα να είναι μια ονομασία των Χετταίων σε ελληνική απόδοση. Το γράμμα F είναι το ελληνικό δίγαμμα, το οποίο ήταν αρχικά το έκτο γράμμα του ελληνικού αλφαβήτου και είχε την φωνητική αξία «β». Το δίγαμμα ήταν στην αττική-ιωνική διάλεκτο, αλλά από το πρώιμο στάδιο της ελληνικής γραφής, έχασε βαθμηδόν την αξία του και δεν διδάσκονταν στα αρχαία ελληνικά σχολεία***.


Το θέατρο της Ασπένδου πιστό στην ελληνική παράδοση, είναι εν μέρει χτισμένο σε πλαγιά λόφου. Σήμερα οι επισκέπτες εισέρχονται στο κτήριο της σκηνής μέσω μιας θύρας που άνοιξε στην πρόσοψη σε μεταγενέστερη περίοδο. Οι αρχικές είσοδοι ήταν θολωτές και βρίσκονταν στα δύο άκρα της σκηνής.


Το κοίλο έχει ημικυκλικό σχήμα και χωρίζεται στα δύο από ένα μεγάλο διάζωμα. Υπάρχουν 21 σειρές ειδωλίων πάνω και κάτω. Υπάρχει μεγάλη άνεση για την πρόσβαση των θεατών, ώστε να βρουν με ευκολία τη θέση τους.
Το θέατρο έχει μια θαυμάσια ακουστική.
Οι γυναίκες συνήθως κάθονταν στις ανώτερες σειρές κάτω από την γκαλερί. Αυτό γίνεται σαφές από τα ονόματα που έχουν οι θέσεις και τα οποία διατηρούνται μέχρι σήμερα. Η ακριβής χωρητικότητά του είναι αδύνατο να προσδιοριστεί, λέγεται ότι κάθονται μεταξύ 10.000 και 12.000 θεατές.


Τα τελευταία χρόνια που χρησιμοποιήθηκε ως μέρος του Φεστιβάλ Κινηματογράφου και Τέχνης της Αττάλειας, έχει δείξει ότι μπορούν να καθίσουν και 20.000 θεατές****.


Το θέατρο έχει διάμετρο 96 μέτρα και χτίστηκε το 155 από τον Έλληνα αρχιτέκτονα Ζήνωνα, εντόπιο της πόλης, επί άρχοντος Θεοδώρου, κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Μάρκου Αυρηλίου.


Κατά τη βυζαντινή περίοδο η πόλη για ένα διάστημα ονομάστηκε Πριμούπολις. Σύμφωνα με τους αρχαιολόγους, από την αρχαία ελληνική περίοδο της πόλης λίγα είναι γνωστά, οι μελλοντικές ανασκαφές θα φέρουν ασφαλώς καλύτερη κατανόηση της ιστορία της, κατά την προ-ρωμαϊκή εποχή**.

--
* Academic Dictionaries and Encyclpeidias
** Kusadasi- history of  Aspendos
*** Το ίδιο
**** Aristoteles- uned.es
--
 © mikres-ekdoseisΓιῶργος  Ἐχέδωρος

ΠΗΓΗ mikres-ekdoseis

Μια ανασκαφή της ΔΕΗ στη Φλώρινα εμφάνισε πολιτισμό 8.000 ετών που είχε μέχρι και αρχαία μίξερ!

Κυριακή, 6 Απριλίου 2014

Μια ανασκαφή της ΔΕΗ στη Φλώρινα εμφάνισε πολιτισμό 8.000 ετών που είχε μέχρι και αρχαία μίξερ!


από: http://alexander-hellas.blogspot.gr/2014/04/8000.html

Είμαστε υποστηριχτές της άποψης ότι η ελληνική ιστορία πάει πολύ πίσω και ότι υπήρχε ανεπτυγμένη τεχνολογία πολύ παλιά...

Διαβάστε την είδηση από το citypaper:

Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία που έρχονται στο φως από τις πολυετείς αρχαιολογικές έρευνες που διεξάγονται στη περιοχή του Αμύνταιου Φλώρινας και ξεκίνησαν έπειτα από ανασκαφές της ΔΕΗ για την εξόρυξη λιγνίτη.

Η εισήγηση του αρχαιολόγου της ΚΘ’ Εφορείας Προϊστορικών και Κλασσικών αρχαιοτήτων, Πανίκου Χρυσοστόμου, τιτλοφορείται «Ο πολιτισμός των τεσσάρων λιμνών» και παραθέτει εντυπωσιακά στοιχεία για τους προϊστορικούς κατοίκους της περιοχής με μια χρονολογική «βουτιά» που φθάνει στο 6.500 π. Χ. και ακολουθεί την πορεία του νερού και της ανθρώπινης δραστηριότητας.«Οι πρώτοι οικισμοί δημιουργήθηκαν στο β’ μισό της 7ης χιλιετίας π.Χ., μέσα ή κοντά σε λίμνες και βαλτώδεις εκτάσεις. Οι λιμναίοι οικισμοί των επόμενων δύο χιλιετιών οργανώνονταν σε γειτονιές των τριών ή έξι κατοικιών, οι οποίες εδράζονταν σε κοινές εξέδρες από οριζόντια διευθετημένους κορμούς δένδρων. Συνήθως, τα σπίτια ήταν μονώροφα με δίρριχτη στέγη. 

Ωστόσο, τα στρώματα που σχηματίστηκαν από τις επανειλημμένες πυρκαγιές και τις επακόλουθες καταστροφές των νεολιθικών χωριών της περιοχής, δείχνουν ότι πολλές κατοικίες ξεχώριζαν για το μέγεθός τους, είχαν πόρτες και παράθυρα περιμετρικά και ήταν διώροφες, ενώ τις περιέτρεχε μπαλκόνι στον όροφο. Αντίθετα, στις χερσαίες θέσεις εγκατάστασης, ο χώρος οργανωνόταν με βάση τη διάταξη των τάφρων και των περιβόλων και τα σπίτια αναπτύσσονταν σε ομάδες των πέντε ή έξι κατοικιών»τονίζει, στην εισήγησή του, ο κ. Χρυσοστόμου. 

Τα ευρήματα προκύπτουν από τη μελέτη των στρωμάτων που σχηματίστηκαν από τα κατεστραμμένα από φωτιά οικήματα, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρουν παρουσιάζει το εσωτερικό των κατοικιών με φούρνους ή εστίες, αποθηκευτικούς χώρους, θρανία και εργαλεία.

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά ευρήματα της περιοχής είναι ένα κάθισμα με τέσσερα πόδια ηλικίας περίπου 7.500 ετών, ενώ φαίνεται πως οι πολιτισμοί εκείνοι χρησιμοποιούσαν ακόμη και… μίξερ, καθώς βρέθηκαν κεραμικά θραύσματα που υποδηλώνουν τη χρήση κάποιου είδους αναδευτήρα τροφών από το μακρινό 6.000 π.Χ. 

Τέλος, ένα πλήθος κοσμημάτων, που αποτελούνταν κυρίως από δισκοειδείς χάνδρες ποικίλου σχήματος, μεγέθους και υλικού ή από περίαπτα και βραχιόλια, εξέφραζε τις αντιλήψεις της καλαισθησίας της εποχής αλλά και τις συμβολικές προθέσεις των φορέων τους.

Τα ταφικά έθιμα φαίνεται πως διαφοροποιούνται ανάλογα με τη εποχή και την περιοχή. Έτσι, ενώ στην αρχή της νεολιθικής εποχής στη Λεκάνη του Αμυνταίου συναντώνται μόνο ταφές σε συνεσταλμένη στάση, ενώ προς το τέλος της, τουλάχιστον στην περιοχή της λίμνης Χειμαδίτιδας, εντοπίζονται καύσεις και εγχυτρισμοί ή εγχυτρισμοί των υπολειμμάτων της καύσης των νεκρών.

Λίθινα οστέινα αλλά και χάλκινα αντικείμενα (ευρήματα) ανάγονται στην Εποχή του Χαλκού (3.100-1.100 μ.Χ) ενώ μια γενικευμένη φωτιά στο τέλος της περιόδου καταστρέφει ολοκληρωτικά τα στοιχεία ζωής και βυθίζει στο βυθό της λίμνης τα κατάλοιπα των κατοικιών.

Η Εποχή του Σιδήρου (1.100-5ος αιώνας π.Χ ) που ακολουθεί “δίνει στοιχεία” μόνο από τα νεκροταφεία της και ειδικότερα από αυτό του Αγίου Παντελεήμονα Αμυνταίου. 

Είναι χαρακτηριστικό το εύρημα της περσινής ανασκαφικής περιόδου (οριοθετήθηκαν και ανασκάφηκαν πέντε τύμβοι με 148 κιβωτιόσχημους τάφους και μια συστάδα τάφων εξαρτημένων από τον «βασιλικό» ταφικό περίβολο), κατά τη διάρκεια της οποίας αποκαλύφθηκε λιθόκτιστο έδρανο για νεκρόδειπνα. Γύρω από την κατασκευή αυτή εντοπίστηκαν λάκκοι με οστά και πλούσια κτερίσματα, όπως ένα χάλκινο ξίφος με χρυσά καρφιά. Στον ίδιο χώρο βρέθηκε γυναικεία ταφή με διάδημα και εξαρτήματα κόμμωσης και ενδυμασίας.

«Οι συχνές εμφανίσεις γυναικών με διαδήματα και σύνθετα κοσμήματα από τη νεκρόπολη μαρτυρούν την ύπαρξη ιερατείου ή μια διαφορετική κοινωνική ιεράρχηση» τονίζεται στην ανακοίνωση. 

Πηγή

ΠΗΓΗ thesecretrealtruth

Νέα επιβάρυνση στον λογαριασμό του ρεύματος από …προχθές - Πόσα θα πληρώσουμε (πίνακας)

Κυριακή, 6 Απριλίου 2014


Νέα επιβάρυνση στον λογαριασμό του ρεύματος από …προχθές - Πόσα θα πληρώσουμε (πίνακας)


από: http://eleftheroiellines.blogspot.gr/2014/04/blog-post_7495.html?
                 (επικοινωνία:eleftheroi.ellines@gmail.com)

Με τη δημοσίευση της απόφασης της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας στο ΦΕΚ, αναπροσαρμόζεται από …προχθές το ΕΤΜΕΑΡ, δηλαδή το ειδικό τέλος μείωσης εκπομπών αερίων ρύπων. Αναπροσαρμογή σημαίνει και πάλι αύξηση η οποία εξειδικεύεται και φτάνει να ξεπερνά ακόμη και τα 80 ετησίως για ένα νοικοκυριό με μεγάλη κατανάλωση ρεύματος. Πάντως, αν θέλετε σε κάποιον να διαμαρτυρηθείτε, να ξέρετε ότι η ΔΕΗ δεν φταίει για το νέο «χαράτσι» στον λογαριασμό σας. Η αναπροσαρμογή το ΕΤΜΕΑΡ αποτελεί κυβερνητική απόφαση 
Το ΕΤΜΕΑΡ οικιακής χρήσης αναπροσαρμόζεται στα 26,3 ευρώ από 20,8 ευρώ που ήταν μέχρι σήμερα και, όπως προαναφέρθηκε, θα ισχύει από 01/04. Η αύξηση του 26% μεταφράζεται σε επιπλέον επιβάρυνση στον λογαριασμό της ΔΕΗ η οποία κυμαίνεται ανάλογα με τη συνολική κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος.

ΠΡΟΣΟΧΗ: για όσους έχουν νυχτερινό ρεύμα, να γνωρίζουν ότι η κατανάλωση κατά τη διάρκεια της νύχτας επίσης επιβαρύνεται με ΕΤΜΕΑΡ καθώς το τέλος δεν ισχύει μόνο για το ημερήσιο τιμολόγιο. Άρα για να γνωρίζετε το επιπλέον κόστος, θα πρέπει να προσθέσετε την κατανάλωση του ημερήσιου τιμολογίου με το αντίστοιχο του νυχτερινού. Πόσα θα πληρώσουμε επιπλέον; 

Το fpress.gr δημοσιεύει τον αναλυτικό πίνακα από τον οποίο μπορείτε να υπολογίσετε την επιβάρυνση σε τετραμηνιαία και ετήσια βάση ανάλογα με την κατανάλωση που κάνετε. Όπως θα διαπιστώσετε, στις μεγάλες καταναλώσεις το επιπλέον ποσό ξεπερνά ακόμη και τα 80 ευρώ.
Για να δείτε τον αναλυτικό πίνακα με τις επιβαρύνσεις κάντε κλικ εδώ

ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ - ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Η πόλη που πήρε το όνομα GREECE για να τιμήσει την ελληνική επανάσταση του ’21!

5 ΑΠΡΙΛΊΟΥ 2014

Η πόλη που πήρε το όνομα GREECE για να τιμήσει την ελληνική επανάσταση του ’21!

από: http://koukfamily.blogspot.gr/2014/04/greece-21.html?

Με την ευκαιρία της επετείου της 25ης Μαρτίου αξίζει να μάθουμε για μια πόλη των ΗΠΑ που ονομάζεται Greece Town, η οποία οφείλει το όνομά της στην ελληνική επανάσταση του ’21.Η πόλη αυτή βρίσκεται στο ΒΔ τμήμα της πολιτείας της Νέας Υόρκης κοντά στη λίμνη Οντάριο, όχι πολύ μακριά από τους καταρράκτες του Νιαγάρα. Είναι η κόκκινη κουκίδα στον παρακάτω χάρτη. Δείτε και στον μικρό χάρτη των ΗΠΑ τη θέση της πολιτείας της Ν. Υόρκης για να έχετε πλήρη εικόνα.

Η πόλη πήρε το όνομά της το 1822 από τους υπευθύνους της πολιτείας της Ν. Υόρκης για να τιμηθεί ο αγώνας των Ελλήνων για ανεξαρτησία που είχε συγκινήσει αρκετούς Αμερικανούς.

Η ιστορία του Greece Town


Παλιότερα στην περιοχή ζούσαν αυτόχθονες Ινδιάνοι Ιροκέζοι. Οι πρώτοι Ευρωπαίοι εγκαταστάθηκαν εκεί γύρω στο 1790 και καθώς η περιοχή βρισκόταν κοντά στα καναδικά σύνορα, πέρα από τα οποία κυριαρχούσαν οι Γάλλοι, αποτέλεσε μήλον της έριδος μεταξύ Άγγλων και Γάλλων αποίκων. Τελικά, το έλεγχο της περιοχής απέκτησαν οι Αγγλο-αμερικανοί και η επαρχία εντάχθηκε στην πολιτεία της Ν. Υόρκης. Οι πρώτοι μόνιμοι κάτοικοι εγκαταστάθηκαν εκεί το 1792 και άρχισαν να ασχολούνται με την καλλιέργεια της γης. Το 1805 δημιουργήθηκε λιμάνι στη λίμνη Οντάριο και η πόλη άρχισε να αναπτύσσεται ως συγκοινωνιακό και εμπορικό κέντρο.


Το αρχικό όνομα της πόλης ήταν Northampton. Στις 22 Μαρτίου 1822, ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη ο ελληνικός αγώνας για την ανεξαρτησία, η πολιτεία της Ν. Υόρκης αποφάσισε να δώσει στην αναπτυσσόμενη μικρή πόλη το όνομα «Greece Town», εκφράζοντας τη γενική φιλελληνική συμπάθεια που υπήρχε στον πληθυσμό για την ελληνική επανάσταση κατά των Οθωμανών. Στην ιστορική ιστοσελίδα της πόλης σημειώνεται χαρακτηριστικά:

«Η Town of Greece ιδρύθηκε το 1822. Ονομάστηκε έτσι από τη χώρα «Ελλάδα» ως ένδειξη υποστήριξης προς τον ελληνικό λαό που πολεμούσε για την ανεξαρτησία του από τον τουρκικό ζυγό. Το όνομα αποτελεί επίσης φόρο τιμής σε αυτό το έθνος του παλαιού κόσμου, που υπήρξε ένα σύμβολο πνευματικής και αθλητικής υπεροχής.»

Είναι μια από τις πολλές παρόμοιες φιλελληνικές ενέργειες που συνέβησαν τότε στις ΗΠΑ, αφού την περίοδο αυτή σε διάφορες μικρές πόλεις δίνονται τα ονόματα “Athens”, “Sparta” κλπ. 

Η Greece Town παρέμεινε μια μικρή αγροτική πόλη με εμπορικό λιμάνι ως τα τέλη του 19ου αιώνα. Το 1891 ο George Eastman δημιούργησε εκεί τη γνωστή βιομηχανία φωτογραφικών μηχανών και φιλμ «Eastman Kodak», η οποία αποτέλεσε το βασικό εργοδότη για τους κατοίκους για πολλές δεκαετίες και προσέλκυσε κι άλλον πληθυσμό.

Μεταπολεμικά ο πληθυσμός της αυξήθηκε και το 2010 είχε 96.000 κατοίκους. Σήμερα ουσιαστικά αποτελεί προάστιο της πόλης του Ρότσεστερ και έχει αστικό και εμπορικό χαρακτήρα. Θεωρείται από τις πιο φιλήσυχες πόλεις των ΗΠΑ και κατέχει την 9η θέση στη λίστα με τις πιο ασφαλείς πόλεις της χώρας.

Το «ελληνικό» έμβλημα της πόλης

Ο ελληνικός χαρακτήρας του Greece Τown δεν περιορίζεται στην ονομασία του. Η πνευματική ελίτ της πόλης φροντίζει κατά καιρούς να τονίζει την ελληνική «ρίζα» της επιλέγοντας σχετικά σύμβολα. Έτσι το λάβαρο με το έμβλημα της πόλης που δημιουργήθηκε το 1954 από τον τοπικό Δήμο, σχεδιάστηκε με ελληνικά χαρακτηριστικά. Σχεδιάστηκε σε σχήμα ασπίδας, ως υπόμνηση των αρχαίων Ελλήνων πολεμιστών. Επιλέχτηκαν τα χρώματα μαύρο, κόκκινο και χρυσαφί, σε αποχρώσεις που υπάρχουν στα περισσότερα αρχαία ελληνικά αγγεία. Ο μαύρος κύκλος φέρει μια χαρακτηριστική αρχαιοελληνική διακόσμηση, τον μαίανδρο. Ως κεντρικό σύμβολο υιοθετήθηκε ο φάρος της πόλης που υπάρχει στην περιοχή από το 1822, το έτος δημιουργίας της, ο οποίος σχεδιάστηκε με τη μορφή που έχουν διάφοροι φάροι στο Αιγαίο.

Για την συντήρηση της ιστορικής μνήμης της πόλης το 1969 δημιουργήθηκε η «Greece Historical Society», η οποία το 1989 διαμόρφωσε σε μουσείο ένα παλιό αγροτόσπιτο του 1870 (Greece Museum). Επίσης, υπάρχει η δημόσια βιβλιοθήκη «Greece Public Library».

Τα «ελληνικά» σχολεία

Στην πόλη λειτουργούν 12 δημοτικά (elementary), 4 γυμνάσια (middle schools) και 4 λύκεια (high schools) που υπάγονται στην «Greece Central School District», η σφραγίδα της οποίας φέρει αρχαιοελληνικά σύμβολα.

Πολλά σχολεία έχουν ονόματα εμπνευσμένα από την κλασική Ελλάδα. Το παλαιότερο γυμνάσιο-λύκειο της πόλης είναι το «Greece Olympia High School» που ιδρύθηκε το 1960.

Το 1963 ιδρύθηκε το «Arcadia High School», το 1969 το «Greece Athena High School» και αργότερα τα «Odyssey Academy», «Apollo» κ.ά. 

makeleio.gr
 
 
ΣΧΟΛΙΟ
Τελικά πραγματικά στην Αμερική μπορεί να συναντήσεις τα πάντα.... 


Οι Παρθενώνες που χάθηκαν.

Σάββατο, 5 Απριλίου 2014

Οι Παρθενώνες που χάθηκαν.


ΘΡΑΥΣΜΑΤΑ ΠΛΟΥΣΙΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ 


Οι περισσότεροι γνωρίζουν έναν. Στην πραγματικότητα οι αρχαίοι ναοί της Αθηνάς στον Ιερό Βράχο ήταν τρεις, ωστόσο μόνο μικρά κομμάτια τους διασώζονται ως σήμερα.

Υπήρξε ο αρχαιότερος σημαντικός ναός στην Ακρόπολη. Ήταν δωρικός, περίπτερος και αν οι μεγάλοι καλλιτέχνες της εποχής δεν είχαν αρχίσει ακόμη να χρησιμοποιούν για τα έργα τους καθολικά το μάρμαρο, τα γλυπτά τους από πωρόλιθο που κοσμούσαν τα αετώματά του- ένα μέρος τους έχει διασωθεί ως σήμερα- έχουν κρατήσει ανέπαφα τα αρχαία χρώματα μεταφέροντάς μας έτσι στον βαθύ κόσμο των μύθων και των τεράτων που γεννούσε η πλούσια φαντασία των ανθρώπων.

Ο ναός αυτός ήταν ίσως αφιερωμένος στην πολεμική υπόσταση της θεάς, στην πρόμαχο της πόλης Αθηνά Παρθένο. Σε αυτόν αποδίδεται το μεγάλο, πώρινο αέτωμα με τα λιοντάρια που κατασπαράζουν έναν ταύρο και πλαισιώνονται από δύο παραστάσεις: από τη μια τον Ηρακλή που παλεύει με τον θαλάσσιο δαίμονα Τρίτωνα και από την άλλη τον λεγόμενο Τρισώματο δαίμονα, που κρατεί στα χέρια του τα σύμβολα των τριών στοιχείων της φύσης, του νερού, της φωτιάς και του αέρα.

Είναι ένας άγνωστος Παρθενώνας αυτός, χαμένος εδώ και δυόμισι χιλιετίες από προσώπου Γης, ο Εκατόμπεδος νεώς όπως λεγόταν- επειδή είχε μήκος 100 ποδών-, ονομασία γνωστή από επιγραφή που αναφέρεται στη διαρρύθμιση του ιερού. Αλλά δεν είναι ο μόνος.O όρος «εκατόμπεδος» αναφερόταν κυρίως στο κεντρικό τμήμα του ναού, όπου βρισκόταν το λατρευτικό άγαλμα της Αθηνάς Παρθένου, γι’ αυτό και ο ναός απεκαλείτο επίσης «Παρθενών» (οίκος της Παρθένου). 

Ο επισκέπτης που ανεβαίνει σήμερα στην Ακρόπολη για να θαυμάσει το αριστούργημα του Ικτίνου, του Καλλικράτη και του Φειδία, ακροθιγώς μόνον, ή συνηθέστερα καθόλου, γνωρίζει ότι πριν από αυτόν υπήρχαν και ένας και δύο και τρεις άλλοι Παρθενώνες! Μικρό μέρος του γλυπτού διάκοσμου από τους δύο, κυρίως, πρόδρομους του Παρθενώνα, τον Εκατόμπεδο και τον αρχαίο ναό, εκτίθεται στο Μουσείο Ακρόπολης.

Όλος ο βράχος όμως είναι διάσπαρτος από θραύσματά τους, αρχιτεκτονικά μέλη που έμειναν επί αιώνες στον αρχαιολογικό χώρο και άλλα που ενσωματώθηκαν στα τείχη, εμφανή τα περισσότερα για τους ειδήμονες. «Θα μπορούσαμε να αναστηλώσουμε ένα μεγάλο μέρος του αρχαίου ναού της Αθηνάς με αυτά τα κομμάτια» λέει η κυρία Μαίρη Ιωαννίδου διευθύντρια της Υπηρεσίας Συντήρησης Μνημείων Ακροπόλεως. Είναι δυνατόν όμως να ανασυντεθεί η μορφή ενός οικοδομήματος που έχει εξαφανιστεί;

Η μελέτη των μνημείων της Ακρόπολης βασισμένη σε υπάρχοντα στοιχεία οδήγησε τον καθηγητή κ. Μανόλη Κορρέ στη σχεδιαστική αναπαράσταση του Εκατόμπεδου (περί το 570 π.Χ.), τον οποίο παρουσιάζει με λεπτομέρεια. Βασικό «υλικό» του τα θραύσματα αρχιτεκτονικών μελών και γλυπτών από πωρόλιθο, που αποκαλύφθηκαν στα νότια και ανατολικά του Παρθενώνα από τα οποία προκύπτει ο ρυθμός του ναού και άλλα χαρακτηριστικά του.
«Το κτίριο αυτό πρέπει να το φανταστούμε ως έναν δωρικό ναό με έξι κίονες στις προσόψεις, με αέτωμα και με δώδεκα κίονες στις μακριές πλευρές, ενώ έστεκε μεταξύ Ερεχθείου και Παρθενώνα, προτού υπάρξει το Ερέχθειο» λέει ο κ. Κορρές.

Πού βρίσκονταν όμως αυτά τα πώρινα αρχιτεκτονικά μέλη; Διάσπαρτα- όπως είναι και ο όρος που χρησιμοποιείται γι΄ αυτά- σε όλη την Ακρόπολη: Στα δυτικά του Παρθενώνα και ως τον ναό της Αθηνάς Νίκης βρέθηκαν τα μεγάλα κιονόκρανα και οι σπόνδυλοι του αρχαίου ναού, κοντά στο Ερέχθειο τα κιονόκρανα και τα γείσα του ενώ στην περιοχή του Αρρηφορίου υπάρχουν λίθοι από τα θεμέλιά του. 
Νοτιοανατολικά του Παρθενώνα εξάλλου εντοπίστηκαν τα θραύσματα από τα κιονόκρανα του Εκατόμπεδου.

Οπως λέει η αρχαιολόγος κυρία Ελίζα Σιουμπάρα, υπεύθυνη καταγραφής διάσπαρτων μελών της Ακρόπολης, «περισσότεροι από 20.000 διάσπαρτοι λίθοι με αρχαία επεξεργασίαέχουν εντοπισθεί στην Ακρόπολη, ενώ υπάρχουν άλλα 10.000 άμορφα κομμάτια που δεν διασώζουν κάποια χαρακτηριστικά ώστε να αποσαφηνισθεί από πού προέρχονται».
Από αυτά, σύμφωνα με την ίδια, 91 λίθοι έχουν αποδοθεί στον Προπαρθενώνα (τον πρώτο ναό), 30 στον Εκατόμπεδο της Αρχαϊκής εποχής και 500 στον Αρχαίο Νεώ, ενώ πολλά ακόμη έχουν αποδοθεί στα άλλα γνωστά μνημεία της Ακρόπολης. 
«Η παραμονή τους στο ύπαιθρο όμως ήταν καταστροφική καθώς ήταν εκτεθειμένα στις καιρικές συνθήκες» λέει η κυρία Μαίρη Ιωαννίδου, συμπληρώνοντας ότι «χρώματα δεν διασώζονται, ει μη μόνον ελάχιστα, καθώς έχει προκληθεί μεγάλη φθορά στις επιφάνειές τους». (Σήμερα πάντως έχουν μεταφερθεί στην αποθήκη Βelvedere όπου κατασκευάστηκαν ειδικά ράφια.)

Ωστόσο, καταπληκτικά κομμάτια, που διατηρούν χρώματα και φέρουν διακοσμητικό μοτίβο πλοχμού έχουν ταυτισθεί ήδη από το συνεργείο διασπάρτων- περί τις 35 ταυτίσεις, συγκεκριμένα- και φυλάσσονται στην υπόγεια αποθήκη του παλαιού Μουσείου. «Είναι φανερό ότι θα ήταν δυνατόν η έκθεση του αετώματος Αρχαϊκού Ναού στο Μουσείο Ακρόπολης να συμπληρωθεί με τμήμα του θριγκού» καταλήγει η κυρία Ιωαννίδου.

Ήρωες και μυθολογικά τέρατα

Αφιερωμένος στην πολεμική υπόσταση της θεάς,στην πρόμαχο της πόλης Αθηνά Παρθένο,ήταν ο πρώτος αρχαϊκός ναός στην Ακρόπολη,ο Εκατόμπεδος,με έξι κίονες στις στενές πλευρές του και δώδεκα στις μακριές,στέγη που είχε μήκος 18 μ.,τριγωνικά αετώματα και μαρμάρινες μετόπες.

Σε αυτόν αποδίδεται το μεγάλο τριγωνικό αέτωμα από πωρόλιθο με τα λιοντάρια που κατασπαράζουν έναν ταύρο,ενώ εκατέρωθεν της παράστασης ο Ηρακλής παλεύει με τον θαλάσσιο δαίμονα Τρίτωνα στη μία πλευρά και στην άλλη με τον λεγόμενο Τρισώματο δαίμονα,που κρατά στα χέρια του τα σύμβολα των τριών στοιχείων της φύσης: νερό,φωτιά, αέρας. 

Στην κορυφή της σκάλας για την είσοδο στην Αίθουσα Αρχαϊκών του Μουσείου Ακρόπολης αυτός ο γλυπτός διάκοσμος με τον ήρωα και μυθολογικά τέρατα αποτελεί μια εντυπωσιακή εισαγωγή στον κόσμο της Αρχαϊκής εποχής.


Θαμμένα επιμελώς μέσα στο χώμα από τους Αθηναίους, όταν θέλησαν να κατασκευάσουν νέο μεγαλύτερο ναό, βρέθηκαν αυτά τα γλυπτά το 1888.

Αλλά οι λίθοι από τους τοίχους, τους κίονες και τα επιστήλια χρησιμοποιήθηκαν για την ανοικοδόμηση του νότιου τείχους της Ακρόπολης.


Κατ΄ αντιστοιχία το ίδιο έπραξαν και όταν οι Πέρσες κατέστρεψαν τον επόμενο Αρχαίο Ναό της Αθηνάς Πολιάδος (525-500 π.Χ.),που κτίστηκε από μάρμαρο και με διακόσμηση,από την οποία διασώθηκαν τα επιβλητικά γλυπτά της Γιγαντομαχίας σε υπερφυσικό μέγεθος λαξευμένα σε παριανό μάρμαρο (Αίθουσα Αρχαϊκών του Μουσείου Ακρόπολης).


Πολλά αρχιτεκτονικά μέλη του εντοιχίστηκαν στο βόρειο τμήμα του τείχους και καθώς είναι ορατά από την Αρχαία Αγορά θεωρείται ότι οι Αθηναίοι τα τοποθέτησαν επίτηδες εκεί ως υπόμνηση του χρέους απέναντι στην πατρίδα.

ΠΗΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
 
ΠΗΓΗ erevnw

Σημάδια ζωής στον υγρό ωκεανό του δορυφόρου του Κρόνου, τον Εγκέλαδο


Σάββατο, 5 Απριλίου 2014

Σημάδια ζωής στον υγρό ωκεανό του δορυφόρου του Κρόνου, τον Εγκέλαδο

 από: http://alexander-hellas.blogspot.gr/2014/04/blog-post_8005.html
Σημάδια ζωής εντοπίστηκαν κάτω από την επιφάνεια του νότιου πόλου του Εγκέλαδου
Έναν κρυμμένο υγρό ωκεανό σε έναν από τους μικρότερους δορυφόρους του Κρόνου, τον Εγκέλαδο, ανακάλυψαν αστρονόμοι, οι οποίοι συμπεραίνουν ότι είναι το πλέον πιθανό σημείο του ηλιακού συστήματος που μπορεί να φιλοξενεί εξωγήινη ζωή.
Οι μετρήσεις του βαρυτικού πεδίου από το διαστημόπλοιο Cassini της NASA αποκάλυψε ότι ένας ωκεανός νερού βάθους 10 μέτρων, μεγαλύτερος από τη Λίμνη Σουπίριορ, βρίσκεται κάτω από την παγωμένη επιφάνεια του Εγκέλαδου, στο νότιο πόλο του.

Ο Ντέιβιντ Στίβενσον, επιστήμονας του Ινστιτιούτου Τεχνολογίας της Πασαντένα στην Καλιφόρνια, εξήγησε ότι το σώμα του νερού είναι τόσο μεγάλο που «μπορεί να εκτείνεται κατά το ήμισυ ή περισσότερο προς τον ισημερινό του σε κάθε κατεύθυνση. Μπορεί ακόμη να εκτείνεται και από όλες τις κατευθύνσεις προς το βορρά».
Η παρουσία θαλασσινού νερού σε απόσταση ενός δισεκατομμυρίου χιλιομέτρων από τη Γη ικανοποιεί τη μακροχρόνια αποστολή «ακολούθησε το νερό» της NASA προκειμένου να βρεθούν ίχνη εξωγήινης ζωής, αλλά το νερό δεν είναι ο μόνος παράγοντας που ίσως κάνει τον Εγκέλαδο μία πιθανή κατοικία. Το νερό είναι σε επαφή με τον πυρήνα του δορυφόρου και συνεπώς χημικά στοιχεία απαραίτητα για τη ζωή, όπως ο φώσφορος, το ποτάσιο και το θείο, θα εκχυθούν στον ωκεανό.
Η πρώτη ένδειξη ότι ο Εγκέλαδος μπορεί να κρύβει έναν υπόγειο ωκεανό εντοπίστηκε το 2005, όταν το Cassini φωτογράφησε αξιοσημείωτους πίδακες υδρατμών να ξεπηδούν από ρήγματα στο νότιο πόλο του μικροσκοπικού αυτού δορυφόρου. Η πηγή του νερού ήταν ένα μυστήριο και ένας ωκεανός υγρού νερού ήταν μόνο μία πιθανότητα.
Η τελευταία ανακάλυψη, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Science, δίνει στους επιστήμονες την ισχυρότερη ένδειξη ότι η πηγή των υδρατμών που εμφανίστηκαν στον Εγκέλαδο προέρχονταν από ένα μεγάλο σώμα νερού κάτω από την επιφάνεια του παγωμένου δορυφόρου.
Μία διεθνής ομάδα με επικεφαλής τον Λουτσιάνο Ιές του Πανεπιστημίου της Σαπιέτσα συνήγαγε στην ύπαρξη του ωκεανού, αφού πραγματοποίησε μία σειρά μετρήσεων κατά τη διάρκεια τριών κοντινών περασμάτων μεταξύ Απριλίου 2010 - Μαΐου 2012, που έφερε το Cassini περίπου στα 100 χιλιόμετρα από την
Οταν το Cassini επιτάχυνε μετά το δορυφόρο του Κρόνου, οι ερευνητές χρησιμοποίησαν το Deep Space Network της NASA, ένα δίκτυο με γιγάντιες κεραίες για να παρατηρήσουν τα σήματα που έφταναν στη Γη από τον αναμεταδότη του διαστημικού σκάφους. Παρατήρησαν ανεπαίσθητες αλλαγές στα ραδιοκύματα, πράγμα που αποκάλυψε αν το σκάφος επιτάχυνε ή επιβράδυνε. Η τεχνική αυτή μετρήσεων εκμεταλλεύεται το φαινόμενο Ντόπλερ, το οποίο εξηγεί γιατί η σειρήνα ενός περιπολιτκού της αστυνομίας έχει υψηλότερη ένταση όταν πλησιάζει και χαμηλότερη όταν απομακρύνεται.
Το Cassini, όπως ανακάλυψαν οι επιστήμονες, επιτάχυνε και επιβραδύνθηκε για λίγα μιλιμέτρα ανά δευτερόλευτο, καθώς περνούσε από τον Εγκέλαδο. Μερικές από αυτές τις διακυμάνσεις στην ταχύτητα οφείλονταν στην ποικιλομορφία του βαρυτικού πεδίου του δορυφόρου, ως αποτέλεσμα της διαφορετικής πυκνότητας του υλικού της επιφάνειάς του.
Αφού έλαβαν υπόψη άλλους παράγοντες που θα μπορούσαν να διαφοροποιήσουν την ταχύτητα του διαστημικού σκάφους, οι ερευνητές δημιούργησαν το χάρτη του μαγνητικού πεδίου του Εγκέλαδου. Το σχήμα του υποδήλωνε κάτι πιο συμπαγές από τον πάγο, αλλά λιγότερο από βράχο, στο βάθος του νότιου πόλου του Εγκέλαδου.
«Δεδομένων των υλικών αυτού του είδους γνωρίζουμε ότι χρησιμοποιούνται για τη σύσταση σωμάτων όπως αυτό, καθώς το νερό είναι πυκνότερο από τον πάγο, καθώς είναι ένα φυσικό στοιχείο σε αυτό το περιβάλλον», δήλωσε ο Στίβενσον.
Όταν οι επιστήμονες για πρώτη φορά εκτίμησαν ότι ο Εγκέλαδος θα μπορούσε να διαθέτει υδάτινο ωκεανό, ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια ήταν το πώς ο πάγος μπορεί να θερμανθεί και να σχηματίσει υγρό νερό. Ο Στίβενσον και οι συνάδελφοί του πιστεύουν ότι οι βαρυτικές δυνάμεις που ενεργούν στον Εγκέλαδο, καθώς βρίσκεται σε τροχιά γύρω από τον Κρόνο, ουσιαστικά «ζυμώνει» τον πλανήτη, παράγοντας θερμότητα εντός του για να λιώσει τον πάγο. Η διαδικασία είναι γνωστή ως «παλιρροϊκή θέρμανση».
Ο Εγκέλαδος δεν είναι ο μόνος δορυφόρος του ηλιακού συστήματος που έχει υπόγειο ωκεανό. Η Ευρώπη, ένας από τους μεγαλύτερους δορυφόρους του περιστρέφεται γύρω από τον Δία, έχει έναν πιο εκτεταμένο ωκεανό κάτω από την επιφάνειά της. Αλλά ο Εγκέλαδος έχει εξιτάρει τους επιστήμονες, επειδή οι υδρατμοί από το νότιο πόλο είναι γνωστό ότι περιέχουν οργανικά μόρια. Αυτά, μαζί με άλλα βασικά χημικά στοιχεία, μία πηγή θερμότητας και υγρού νερού, κάνει τον Εγκέλαδο έναν κύριο υποψήφιο για τη διερεύνηση εξωγήινων οργανισμών.
Πηγή: Έθνος

ΠΗΓΗ news247 

Η ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ... ΙΘΑΚΗΣ

η αλλη πλευρα της .......ιθακης   





  
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ

 Στο διάγγελμα του για την προσφυγή στο μηχανισμό στήριξης ο Γ. Παπανδρέου αναφέρει:

"...Βρισκόμαστε σε μια δύσκολη πορεία, μια νέα Οδύσσεια για τον Ελληνισμό. 

Όμως, πλέον, ξέρουμε το δρόμο για την Ιθάκη και έχουμε χαρτογραφήσει τα νερά.
Μπροστά μας έχουμε ένα ταξίδι με απαιτήσεις από όλους μας, αλλά με μια νέα συλλογική συνείδηση και κοινή προσπάθεια θα φθάσουμε εκεί ασφαλείς, πιο σίγουροι, πιο δίκαιοι, πιο περήφανοι..." 
  
Αντιγράφω σχόλιο αναγνώστη της Ναυτεμπορικής επί του διαγγέλματος:

"Κάποιος πρέπει να πληροφορήσει τον Γ. Παπανδρέου ότι και ο Οδυσσέας ήξερε το δρόμο για την Ιθάκη αλλά του πήρε 10 χρόνια για να φτάσει 
ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ
οι άλλοι πέθαναν στην διαδρομή."



ΚΟΣΜΑΣ ΤΣΙΑΚΑΛΟΣ