Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Αφιέρωμα στον Θεόφιλο Χατζημιχαήλ (1868 - 1934)

Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2013aπό:  http://sophia-siglitiki.blogspot.gr/2013/09/afierwma-ston-theofilo-Xatzimixail-1868-1934.html


Αφιέρωμα στον Θεόφιλο Χατζημιχαήλ (1868 - 1934)

Πίνακας του Θεόφιλου Χατζημιχαήλ «Ερωτόκριτος και Αρετούσα» 1933«Aenai-EpAnastasi
Πίνακας του Θεόφιλου Χατζημιχαήλ «Ερωτόκριτος και Αρετούσα» 1933

Σχόλιο Αέναης επΑνάστασης: Σήμερα φίλοι μας, θα κάνουμε ένα αφιέρωμα στον Έλληνα Ζωγράφο Θεόφιλο Χατζημιχαήλ ή Θεόφιλος Κεφαλάς ή Κεφάλας, όπως ήταν το πραγματικό του όνομα που, κατά την γνώμη μου, είναι η απόλυτη λαϊκή έκφραση στη ζωγραφική... η μαγεία της απλότητας που μιλάει κατευθείαν στη ψυχή! Τιμή μας που υπήρξε πιο Έλληνας κι απ' τους Έλληνες!!!

Σε ανάμνηση της 20ης Σεπτεμβρίου 1935 όπου δημοσιεύεται η συνέντευξη του Τεριάντ (Στρατής Ελευθεριάδης - Tériade (Μυτιλήνη, 2 Μαΐου 1897 – Παρίσι, 23 Οκτωβρίου 1983), γνωστός επίσης και με το γαλλικό καλλιτεχνικό όνομα Tériade (Τεριάντ), ήταν τεχνοκριτικός, εκδότης καλλιτεχνικών εντύπων και συλλέκτης έργων τέχνης) στην εφημερίδα «Αθηναϊκά Νέα», στην οποία χαρακτηρίζει τον Θεόφιλο «Μεγάλο Έλληνα Ζωγράφο».

Αλλά ας δούμε φίλοι μου λίγα βιογραφικά του στοιχεία για να γνωρίσουμε το σπουδαίο ζωγραφικό του έργο.

Ο Θεόφιλος φωτογραφίζεται
δίπλα στη μητέρα του
φορώντας φουστανέλα
και ζωσμένος άρματα,
με το σπαθί υψωμένο
ως ήρωας της Επανάστασης
«Ο Θεόφιλος Χατζημιχαήλ, γνωστός απλά ως Θεόφιλος, γεννήθηκε στη Βαρειά της Λέσβου, μεταξύ του 1867 και 1870, πρώτο παιδί μια φτωχής οικογένειας που απέκτησε άλλα επτά στη συνέχεια. Το ενδιαφέρον του για τη ζωγραφική εκδηλώθηκε από νωρίς και φέρεται να ήταν αντιστρόφως ανάλογο με την απόδοσή του στα σχολικά θρανία. Τα βιογραφικά στοιχεία για το Θεόφιλο είναι σκόρπια και ασαφή.

Σύμφωνα με διάφορες μαρτυρίες έφυγε από το νησί σε ηλικία 18 περίπου ετών και πέρασε κάποια χρόνια της ζωής του στη Σμύρνη. Από την μικρασιατική πόλη έφυγε ύστερα από κάποιο επεισόδιο για να φτάσει στην Αθήνα, όπου κατά τον «ατυχή πόλεμο» του 1897 επιχείρησε να καταταγεί στο στρατό, χωρίς όμως να γίνει δεκτός.

Από εκεί φεύγει για τη Μαγνησία, όπου θα περάσει περί τα 30 χρόνια της ζωής του, και θα αφήσει πλήθος σημαντικών έργων του. Ζωγραφίζει σε καφενεία, ταβέρνες, χάνια, στο χωριό Μηλιές του Βόλου, φιλοτεχνεί την εκκλησία της Αγίας Μαρίνας, αλλά και πολλά σπίτια, ελαιοτριβεία, φούρνους, μύλους κ.α. Στο Βόλο ζωγραφίζει και πλήθος επιγραφών στα προσφυγικά των εκδιωχθέντων από την Μικρά Ασία. Δυστυχώς, πολλά από τα έργα του έχουν καταστραφεί είτε από σεισμούς και πυρκαγιές, είτε από κατεδαφίσεις και αμέλεια.

«…Τη δουλειά του Θεόφιλου μπορούμε να τη χωρίσουμε σε τρεις μεγάλες περιόδους, που ξεχωρίζουν αρκετά μεταξύ τους. 

Πρώτη είναι η περίοδος της Θεσσαλίας. Όπως είπαμε και στην αρχή, τα έργα τα καμωμένα στη Θεσσαλία, αν εξαιρέσουμε τα πετυχημένα κι αριστουργηματικά του, είναι τις περισσότερες φορές σφιγμένα, με μια τάση για σχέδιο, που σπάνια φτάνει σ’ αποτέλεσμα, ενώ στο χρώμα έχουν μια περιορισμένη κλίμακα που, εκτός από σπάνιες περιπτώσεις -έχω υπ’ όψη μου μερικά θαυμάσια έργα- έχουν κάτι το σχεδιαστικό και συγχρόνως το σκληρό.

Η εποχή της επανόδου του στη Μυτιλήνη αποτελεί τη δεύτερη περίοδο της ζωγραφικής του. Ένα είδος δισταγμού μαζί κι επιμέλειας, που υπάρχει στα έργα του Βόλου, εξαφανίζεται εδώ για να δώσει τη θέση του σε μια χρωματική ευφορία, με πλήθος σπάνιους τόνους, λεπτότατους μα και συγχρόνως γεμάτους ευδαιμονία. Τα έργα αυτά επιζητούν λιγότερο το σχέδιο, μα ίσως στο βάθος να είναι πιο σχεδιασμένα. Το χρώμα τους φτάνει σε μια λάμψη που εκφράζει ευτυχία, ξενοιασιά και, συγχρόνως, εκστασιακή αυτοσυγκέντρωση. Έχουν μιαν απίστευτη ποιότητα στην ύλη τους, μια δυνατή συνείδηση των κανόνων του έργου τέχνης, με την ανατολίτικη και βυζαντινή σημασία του όρου.

Εκεί γύρω στην εποχή που θα συναντήσει τον Τeriade, ίσως όμως και λίγα χρόνια πριν, η ζωγραφική του αλλάζει. Αυτή είναι η τρίτη περίοδός του. Εδώ τα εντυπωσιακά και πολύτιμα χρώματα αρχίζουν να υποχωρούν κάπως, για να δώσουν τη θέση τους σε χρώματα πιο σωστά, πιο ζωγραφικά. Ό,τι ήθελε να κάνει στον Βόλο με το επιμελημένο και σφιχτό σχέδιο, το καταφέρνει τώρα με τα δικά του μέσα: με το χρώμα...», έγραψε για το έργο του Θεόφιλου, ο ζωγράφος Γιάννης Τσαρούχης.

Ο Θεόφιλος φέρεται να είχε και έντονη συμβολή στα κοινωνικά δρώμενα της περιοχής, με την διοργάνωση λαϊκών θεατρικών παραστάσεων στις εθνικές γιορτές ενώ την περίοδο της Αποκριάς, συνήθιζε να κρατά τον πρωταγωνιστικό ρόλο άλλοτε ντυμένος ως Μεγαλέξανδρος, με μακεδονική φάλαγγα μαθητές σχολείων, και άλλοτε ως ήρωας της Ελληνικής Επανάστασης, με εξοπλισμό και κουστούμια που έφτιαχνε ο ίδιος.

Υπήρξε πάντοτε ιδιαίτερα φτωχός, και συχνά ζωγράφιζε τοίχους καφενείων ή σπιτιών για ένα κερδίσει ένα πιάτο φαγητό. Εξίσου συχνά έπεφτε θύμα εμπαιγμού και περιφρόνησης ειδικά λόγω της επιλογής του, από μια ηλικία και μετά, να εγκαταλείψει τον ευρωπαϊκό τρόπο ένδυσης και να φοράει φουστανέλα, όπως οι ήρωες που απεικόνιζαν τα έργα του. Το 1927, ο Θεόφιλος επέστρεψε στη Λέσβο και ένα περίπου χρόνο αργότερα γνωρίστηκε με τον τεχνοκριτικό και έμπορο έργων τέχνης Στρατή Ελευθεριάδη – Teriade, μια γνωριμία που συνέβαλλε αρχικά στη βελτίωση των συνθηκών επιβίωσής του και μετέπειτα (δυστυχώς μετά θάνατον) στην σταδιακή αναγνώριση του έργου του ώσπου το υπουργείο Πολιτισμού χαρακτήρισε το έργο του «χρήζον ειδικής κρατικής προστασίας».

Ο Θεόφιλος πέθανε στις 24 Μαρτίου του 1934, πιθανότατα από τροφική δηλητηρίαση.

afierwma-ston-theofilo-Xatzimixail-1868-1934 «Aenai-EpAnastasi-Αδάμ και Εύα, 1939
Πίνακας του Θεόφιλου Χατζημιχαήλ «Αδάμ και Εύα» 1939

Ως το Σεπτέμβριο του 1935, ένα χρόνο μετά τον θάνατο του, μνεία στο όνομά του γίνεται μόνο σε μερικά δημοσιογραφικά κείμενα στην Αθήνα, τη Μυτιλήνη και το Βόλο. Στις 20 Σεπτεμβρίου του ίδιου χρόνου δημοσιεύεται στα Αθηναϊκά Νέα μια συνέντευξη του Teriade με τίτλο «Μια καλλιτεχνική ανακάλυψη. Ένας άγνωστος μεγάλος Έλληνας λαϊκός ζωγράφος, ο Θεόφιλος Χατζημιχαήλ» και την επόμενη χρονιά οργανώνεται από τον Teriade έκθεση έργων του στο Παρίσι.

Ο Τάκης Μπαρλάς αποκαλεί τον Θεόφιλο «Παπαδιαμάντη της ζωγραφικής» ενώ ο Γιώργος Σεφέρης, ο οποίος το 1947 μιλάει για τον καλλιτέχνη σε έκθεση έργων του στο Βρετανικό Συμβούλιο Αθηνών, τον συσχετίζει με τον Μακρυγιάννη.

Σύντομα, το όνομα και το έργο του ταξιδεύει σε πολλές γωνιές του κόσμου.

Ο Οδυσσέας Ελύτης, έγραψε: «Επιστρέφοντας από την Αμερική, τον Ιούνιο του 1961, σταμάτησα για λίγες μέρες στο Παρίσι και, καθώς βγήκα να χαζέψω στους δρόμους, το πρώτο πράγμα που είδα ήταν, σε μια βιτρίνα βιβλιοπωλείου όπου συνήθιζα να πηγαίνω άλλοτε, τη μεγάλη αφίσα της Έκθεσης του Θεόφιλου, που είχε ανοίξει ακριβώς εκείνη την εβδομάδα στις αίθουσες του Λούβρου. Η καρδιά μου άρχισε να χτυπά δυνατά. Ε, λοιπόν, ναι. Υπήρχε δικαιοσύνη σ’ αυτόν τον κόσμο».

Ο Teriade χρηματοδοτεί την ίδρυση του Μουσείου Θεόφιλου, που άνοιξε το 1965, στη γενέτειρά του Βαρειά στη Λέσβο, όπου φιλοξενούνται 86 πίνακες του ζωγράφου. Επίσης ως μουσείο Θεοφίλου λειτουργεί το αρχοντικό Χατζηαναστάση, γνωστό σήμερα ως οικία Κοντού, στην Ανακασιά του Δήμου Ιωλκού, τους τοίχους του οποίου φιλοτέχνησε ο ζωγράφος γύρω στο 1912. (tvxs.gr)»

Ένα μικρό αφιέρωμα στο έργο του ζωγράφου Θεόφιλου Χατζημιχαήλ.


Ένα τραγούδι των Χάρη και Πάνου Κατσιμίχα για τον Θεόφιλο Χατζημιχαήλ. 
Είναι ποίημα του Ανδρέα Εμπειρίκου από την συλλογή «Ενδοχώρα».

Στίχοι: Ανδρέας Εμπειρίκος
Μουσική: Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας
Πρώτη εκτέλεση: Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας

Θα πούμε το τραγούδι του που ξεκινά απ' τον ήλιο
με την απόκρημνη λαλιά του τηλεβόα
Ολκάδος που συνάντησε το νεαρό τιτάνα
με ρίγανη στα χείλη του κι ολόκληρη τη χώρα
Μες στο στήθος του...
στο στήθος του...

Το ρήμα κρουσταλλώθηκε και φέγγει
κι ακόμα τρέχουν τα κορίτσια
Μες στα πλατιά φουστάνια τους
στις δροσερές μαρμαρυγές της άσπιλης ημέρας
Μέσα στο ρίγος που γελά καθώς ξανθή γοργόνα
σ' ένα καράβι ορθόπλωρο που πλέχει
στον ουρανό της θάλασσας με τα μεγάλα μάτια

Φωνές θερμές, γλυκές παιδίσκες των ερώτων
πάνω στη γη κι επί των χόρτων ή στα φύλλα
βιβλίου γιομάτου δένδρα πράσινα σαν παραθύρια
που βλέπουν προς την ʼνοιξη
προς την Άνοιξη...
προς την Άνοιξη...

Χωρίς απροσδιόριστη φενάκη μα με πλήθος
πολύχρωμων παλμών μεταξωτής αιώρας
Σε κάστρο δόξας μυρμηκιάς με πλούσια ζώνη
σφυγμένα δυνατά στη μέση της ημέρας

Πλατιά στα στέρνα μας
και τα πουλιά μας τρέχουν στον αέρα


Ο Τσαρούχης θαυμάζει τη χρωματική ευδαιμονία και τη λάμψη της ζωγραφικής του Θεόφιλου, τον ενθουσιασμό και τον αυθορμητισμό του. Δεν τον κατατάσσει στην «οικογένεια των αφελών ζωγράφων»: «Τον Θεόφιλο τον παίρνω σαν ζωγράφο που με τη ζωγραφική του είπε αυτά ακριβώς που παρέλειψαν να πουν οι ανακαινιστές της ελληνικής ζωγραφικής του 19ου αιώνος, των οποίων το έμβλημα υπήρξε το "εφάμιλλον των ευρωπαϊκών"». Και καταλήγει:

«Ο Θεόφιλος ανήκει στην αντίθετη παράταξη απ' αυτή στην οποία ανήκουν οι δάσκαλοι, οι καθαρευουσιάνοι κι οι δημοτικιστές, οι ακαδημαϊκοί κι οι μοντέρνοι, οι συντηρητικοί κι οι εξ επαγγέλματος επαναστάτες. Είναι απ' τη μεριά των σοφών και των τρελών, παρέα με τον Σολωμό, τον παγωμένο-θερμότατο Κάλβο, τον Παπαδιαμάντη, τον αναρχικό και άκρως πειθαρχημένο Καβάφη, τον τρελό Χαλεπά, κι όλους αυτούς τους φυσικά επαναστατημένους Έλληνες  μα εξίσου φυσικά συντηρητικούς, τους Έλληνες των οποίων η ευλογημένη μεγαλομανία έσπασε τα κλουβιά του διδασκαλισμού. Δεν είναι λοιπόν να απορεί κανείς ότι αιώνια θα σκανδαλίζει αυτούς που θέλησαν πάντα να βολευτούν».

Ένα βίντεο για τον Θεόφιλο... 
Παρεμβάλλονται εικόνες από την ταινία 
«Θεόφιλος» (1987), του Λάκη Παπαστάθη


Θεόφιλος (ταινία, 1987)
Σενάριο και Σκηνοθεσία: Λάκης Παπαστάθης

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 94'

Παίζουν: Δημήτρης Καταλειφός, Σταμάτης Φασουλής, Δημήτρης Καμπερίδης, Ειρήνη Χατζηκωνσταντή, Θεόδωρος Έξαρχος, Υβόννη Μαλτέζου, Θέμης Μάνεσης, Ντίνος Λύρας, Αναστασία Κρίτση, Στράτος Παχής, Μάνος Σταλάκης, Μανώλης Σορμαΐνης, Φρέζη Μαχαίρα, Άρης Πετρόπουλος, Δημήτρης Γιαννακόπουλος.

ΥΠΟΘΕΣΗ: Ο Θεόφιλος Χατζημιχαήλ, παρότι γεννήθηκε αρκετές δεκαετίες μετά την επανάσταση του 1821, μια μέρα εγκατέλειψε το ευρωπαϊκό στυλ ντυσίματος και υιοθέτησε την παραδοσιακή φορεσιά, την φουστανέλα. Ταυτίστηκε με τον ελληνικό μύθο ενός κόσμου ηρώων, από το Μεγάλο Αλέξανδρο ως τους κλέφτες και αρματωλούς του 19ου αιώνα. Τρεφόταν από τις καθημερινές μορφές του λαϊκού πολιτισμού και από το φως της Ελλάδας. Φορούσε τα ρούχα των ανθρώπων που ζωγράφιζε. Ζούσε μέσα από τους μύθους και την ιστορία των συμβόλων αυτού του τόπου. Αυτός ο φωτισμένος άνθρωπος, οδηγήθηκε στην πιο απόκρυφη απουσία του Ελληνικού Μύθου, στην τέχνη του. Ζωγράφιζε με ένα μοναδικό προσωπικό τρόπο, πρωτοφανή για τα δεδομένα της εποχής.

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ: Η ταινία Θεόφιλος προβλήθηκε τη σαιζόν 1987 και έκοψε 6.500 εισιτήρια πανελλαδικά. Ήρθε στην 13η θέση σε 20 ταινίες. Λίγο αργότερα προβλήθηκε ως τηλεοπτική μίνι σειρά, με τίτλο «Θεόφιλος 1989».

ΔΙΑΚΡΙΣEIΣ:
Βραβείο Καλύτερης Ταινίας - Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης
Βραβείο Καλύτερου Α' Ανδρικού Ρόλου - Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης
Βραβείο Καλύτερων Κοστουμιών - Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης
Official Selection - Φεστιβάλ Βερολίνου

Επιμέλεια-επεξεργασία: Sophia-Siglitiki/Αέναη επΑνάσταση

Ο προγραμματισμός της ψυχής, μέσα από το Ελληνικό αλφάβητο του Παλαμήδη.

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2013


Ο προγραμματισμός της ψυχής, μέσα από το Ελληνικό αλφάβητο του Παλαμήδη.

Μία νέα ερμηνεία του Ελληνικού Α-Βήτου με μία μεγάλη συγκλονιστική, απλή αλήθεια.

H Ελληνική γλώσσα περιλαμβάνει πολλούς κώδικες, οι οποίοι αποτελούν την ζωντανή μας μνήμη.
Ειδικά στην γραπτή της μορφή, της οποίας σπονδυλική στήλη είναι το αλφάβητο, εμπεριέχονται πολλά μηνύματα, τα οποία δεν έχουν αποκρυπτογραφηθεί όλα ακόμα.
Η προσπάθεια συνεχίζεται.
Η παρούσα μελέτη του αλφαβήτου χρησιμοποιεί απλά εργαλεία, ήτοι την γραμματική, το συντακτικό και το πλούσιο λεξιλόγιο βεβαίως της ελληνικής γλώσσης. Δεν χρησιμοποιείται ούτε ένας αριθμός..
Πρόκειται για ένα μήνυμα, το οποίο περιλαμβάνεται στο Ελληνικό αλφάβητο και που μόλις το διαπίστωσα με συγκλόνισε. 


Γιά την ιστορία, ο μύστης Παλαμήδης ο γυιός του Ναυπλίου, ο οποίος στον Τρωϊκό πόλεμο ήταν επιφορτισμένος με την σίτιση του στρατού και ταυτογχρόνως και με την ψυχαγωγία των στρατιωτών κατά την διάρκεια των μακρών παύσεων των μαχών, γιά να καταπολεμήσει την ανία των ανδρών εφεύρε επιτραπέζια παιγχνίδια, τα οποία είχαν κάποια πνευματική διαβάθμιση, ανάλογα και με τον βαθμό του καθενός. Δηλαδή γιά τους απλούς στρατιώτες σκάρωσε την γνωστή μας τρίλιζα, γιά τους υπαξιωματικούς το ζατρίκιον, το σημερινό τάβλι και γιά τους ανώτερους αξιωματικούς τους πεσσούς, το σημερινό σκάκι. Ο Παλαμήδης λοιπόν επήρε και διεμόρφωσε το Ελληνικό Αλφάβητο και του έδωσε το σχήμα, την μορφή με την οποίαν το έχουμε περίπου μέχρι σήμερα. Λέω περίπου, γιατί εκείνος χρησιμοποίησε δεκαοκτώ γράμματα .

Η δομή γιά το μήνυμα είναι όμως ήδη δεδομένη.
Έχουν γραφτή λοιπόν πολλά για τις ερμηνείες του ελληνικού αλφαβήτου και έχουν γίνει πάρα πολύ αξιόλογες εργασίες πάνω σ’αυτό. Άλλοι γράφουν για κωδικοποιημένα μηνύματα φιλοσοφικά, ύμνους, μαθηματικά θεωρήματα, μαθηματικούς τύπους, θεωρίες. Όλα αυτά είναι πάρα πολύ ενδιαφέροντα ασυζητητί. Όλα όμως ή στην πλειοψηφία τους τουλάχιστον, στηρίζονται στην ανάγνωση του αλφαβήτου από τα Α προς το Ω.
Εμείς εδώ θα κάνουμε μία προσπάθεια ανάποδα, συνδυάζοντας τα γράμματα μόνο, είτε με την φωνητική τους αξία, είτε με λέξεις, που αρχίζουν από το κάθε γράμμα, είτε με τα γράμματα τα ίδια. Επίσης για την πληρέστερη κατανόηση μπορούμε να κάνουμε και κάποια μετατόπιση λέξεων πλέον, όπως θα κάναμε και με ένα αρχαίο κείμενο. Επειδή το γινόμενο είναι ένα είδος επίκλησης ή εντολής, ίσως χρειάζεται και κάποια απαγγελία.

Ας αρχίσουμε λοιπόν:
Κανονικά: ΑΒΓΔΕΖΗΘΙΚΛΜΝΞΟΠΡΣΤΥΦΧΨΩ. Ωραία ως εδώ.

Αφού έχει δοθή μία ερμηνεία αυτού του τύπου του Α- Βήτου σαν επίκληση της ψύξης της Γης από την πύρινη μορφή της και να την στεγνώσει ο ήλιος, ώστε να μπορέσουν να ζήσουν οι άνθρωποι, σ’ αυτήν, έρχεται και η επόμενη φάση, όπου όλα πλέον είναι έτοιμα για την εγκατάσταση της ψυχής στην Γη.

Προχωρούμε λοιπόν:
ΩΨΧ, ΦΥΤαύ Σ(έλας) ΡΟΑΝ Π Ο (ι-ώ, -εί =) ΞΝ ΜΛ Κ , ΙΘ Ζ Η, Ε Δ Γ Β Α

Ω Ψ Χ = Ω ΨυΧή
ΦΥΤ = ΦΥΤαύ
Σ = Σέλας
Ρ = Ροάν (Ροήν)
Π-Ο = Πι – Ό (Ποι-ώ,-εί = αττική σύνταξις )
Ξ – Ν = ΞυΝ (=συν)
Μ – Λ = ΜάΛα
Κ = Κάλλος
Ι – Θ = Ίθι
Ζ = Ζωή
Η = Ηλίου (γεν. αιτιολ.
) Ε = Ες
Δ = Δήμητρος
Γ = Γαν
Β = Βίον
Α = Άξεις (ή αγαγείς)

Από το οποίο βγαίνει:
«Ω Ψυχή, φυτά , σέλας, ροάν ποιεί ξυν, μάλα κάλλος, ίθι ηλίου ζωή ες Δήμητρος Γαν βίον άξεις», στο οποίο αν γίνει μία σύνταξις, όπως στα αρχαία κείμενα του γυμνασίου, τότε άνετα βγάζουμε το εξής συμπέρασμα, που έχω την εντύπωση ήδη το έχετε πιάσει:

Ήτοι: «Ώ ψυχή, ες Δήμητρος Γαν, ίθι βίον άξεις, φυτά ξυν σέλας ροάν ποιεί, (και) μάλα κάλλος ζωής (εστί) ηλίου (ένεκα)».

Δηλαδή: Ω Ψυχή, στην Γη της Δήμητρας, όπου θα πας να ζήσεις, τα φυτά με το φως δημιουργούν ροήν (ρεύμα αέρος / οξυγόνου – ύδατος) και υπάρχει πολύ κάλλος και ζωή ένεκα του ηλίου»

Με άλλα λόγια πρόκειται για μια ΘΕΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ στην ψυχή ή έναν προγραμματισμό της, ότι στον πλανήτη Γη, που θα πάει να ζήσει υπάρχουν όλες οι συνθήκες ΖΩΗΣ δηλαδή επειδή τα φυτά δημιουργούν την ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗ!!!! καθώς και ομορφιά, λόγω του Ηλίου.
Αυτό βγαίνει από το αλφάβητο με την σημερινή μορφή του με τα 24 γράμματα, όπως έχει φθάσει ως τις ημέρες μας εδώ και δυόμισυ χιλιάδες χρόνια από το τέλος του Πελοποννησιακού πολέμου.

Ίσως σε προηγούμενες μορφές του αλφαβήτου με τα 27 γράμματα ή ακόμη και σε γραμμική μορφή, να υπήρχαν και άλλα στοιχεία.

Το πιό μυστηριώδες γράμμα είναι κατά την γνώμη μου, το Σ (σίγ-μα), του οποίου η κατάληξη –μα δηλώνει αποτέλεσμα μιάς πράξεως (όπως αποτελώ, αποτέλεσμα, θραύω – θραύσμα κλπ.)

Το Σίγμα λοιπόν είναι το αποτέλεσμα ΣΙΓΗΣ. (Σιγ-μα). Σιγή γιατί; Τί κρύβεται εκεί;
Άλλωστε είναι γνωστή η πολύ στενή σχέση του με το f γνωστό μας δίγαμμα, το οποίο προφερόταν σα δασύ σίγμα (αγγλικό sh) ή ήταν το πνεύμα της δασείας με την ανάλογη προφορά, καθώς ακόμα συμβόλιζε και τους κεραυνούς του Δία σε διπλή μορφή, το οποίο δυστυχώς αμαύρωσαν με τα εγκλήματά τους κατά της ανθρωπότητας τα SS του Χίτλερ, που το είχαν σαν σύμβολό τους..

Σύμφωνα με την παραπάνω ερμηνεία του Ελληνικού Αλφαβήτου,ο Δημιουργός στέλνει την ψυχή, το πιό πολύτιμο δημιούργημά του στην Γη και την ΚΑΘΗΣΥΧΑΖΕΙ για τις εκεί συνθήκες ζωής, αλλά και την ομορφιά που έχει δημιουργήσει εκεί γι αυτήν...

Και μία εικόνα, ένας πίνακας, τον οποίο κανείς ζωγράφος της Αναγέννησης προφανώς ποτέ δεν ζωγράφισε:
Ο Θεός κάθεται στον περίλαμπρο θρόνο του στο κέντρο του Σύμπαντος και στο γόνατό του κάθεται ένα μικρό κοριτσάκι, η Ψυχή, η οποία τον κοιτά ανήσυχη. Εκείνος με την απέραντη γαλήνη, που Τον διακρίνει της δείχνει μακριά στο βάθος έναν μικρό γαλάζιο πλανήτη και εξηγεί στο πιο ευαίσθητο δημιούργημά του, ότι εκεί στην Γη, το άλλο δημιούργημά του, το οποίο κατ’ εντολή του δημιούργησε η Δήμητρα και όπου η Ψυχή προορίζεται να πάει, να ζήσει, υπάρχουν όλες οι συνθήκες της ζωής: Τα φυτά με το ηλιακό φώς δημιουργούν συνεχή ροή οξυγόνου (συνεπώς και νερού) και ότι ένεκα του ηλίου υπάρχει ζωή και πολύ κάλος.

Επομένως δεν πρέπει να ανησυχεί.
Δεν θα ήταν αυτό ένας συγκλονιστικός ζωγραφικός πίνακας;
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Γιώργος Μιχ. Βαϊκούσης

* Η παρούσα μελέτη έχει ανακοινωθή στην τηλεοπτική εκπομπή «Οικολόγοι χωρίς σύνορα» του Θεοδόση Χίντζογλου του καναλιού ΤΗΛΕΦΩΣ, καθώς και στην εκπομπή «Οι Πύλες του Ανεξήγητου» του Κώστα Χαρδαβέλα στον Alter (6 10 2007) 
Και δημοσιεύθηκε στο τρίμηνο περιοδικό ΙΛΙΣΟΣ / Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2005, τεύχος 259 της Θεοσοφικής Εταιρείας, Βουκουρεστίου 25, Αθήνα. 
Αποτελεί δε τμήμα του υπό έκδοσιν βιβλίου – μυθιστόρηματος του γράφοντος με τίτλο «Ο σκληρός δίσκος πλανήτης Γη».
. Ευχαριστώ και πάλι.

Μετά τιμής
Γιώργος Μιχ.* Βαϊκούσης
( Το πατρώνυμο το έβαλα, γιατί ξέρω υπάρχει συνωνυμία).

Στοιχεία από:
Διόδωρο Σικελιώτη
Ιππ. Δάκογλου: «Παλαμήδης ο υιός του Ναυπλίου» - Ελληνική Αγωγή – 86 / 139 -Σεπτ. 2009


ΠΗΓΗ fryktories

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Οι αρχαίοι Έλληνες, στην Αμερική (με παραπομπές - links)

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2013


Οι αρχαίοι Έλληνες, στην Αμερική; (με παραπομπές - links)

 Επιμέλεια - έρευνα: Δρ Δημήτρης Περδετζόγλου
Από το paishellas


Υπάρχουν πολλές ενδείξεις για την παρουσία των Ελλήνων κατά τους αρχαίους χρόνους στην Αμερικάνικη ήπειρο . Πλήθος ευρημάτων (Αρχαιολογικά, γλωσσολογικά κλπ), μερικά από τα οποία τα παραθέτουμε στις σελίδες μας , έχουν βάλει διάφορους ερευνητές σε σκέψεις και είχαν σαν αποτέλεσμα την επίσημη αποστολή ομάδας από το Ε. Μ. Πολυτεχνείο Αθηνών στο Περού , προκειμένου να μελετήσουν την ομοιότητα των ευρημάτων με τα αντίστοιχα Ελληνικά.

ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΠΕΡΟΥ

Πλήθος ευρημάτων από το Περού (αρχαιολογικών και γλωσσολογικών) επιβεβαιώνουν την άποψη πολλών Ελλήνων και Ξένων ερευνητών - επιστημόνων, ότι η ευρύτερη περιοχή του Περού είχε επικοινωνία με τον Ελλαδικό χώρο από τα πανάρχαια χρόνια. 


Αρχαιολογικά ευρήματα που παρουσιάζουν πολύ μεγάλη ομοιότητα με ευρήματα από τον Ελλαδικό χώρο, αλλά και γλωσσολογικές μελέτες που αναδεικνύουν την Ελληνική ώς τη βάση πολλών τοπικών διαλέκτων (Κετσούα, νήσοι Χαβάης κλπ).

Χάρτης του Περού και της ευρύτερης περιοχής. 




Μάτσου-Πίτσου. Πύλη Κυκλώπειων τειχών. 

Οι ομοιότητες με τις Μυκήνες είναι εμφανέστατες 



Όχι δεν βρισκόμαστε στις Μυκήνες, αλλά στο κυκλώπειο φρούριο του Σακσαϋουαμάν στό Περού. Άποψη της πύλης του φρουρίου.

(Πηγή: περιοδικό 'ΔΑΥΛΟΣ', τ.200-201)


Ο Ακαδημαϊκός ENRICO MATTIEVICH στο βιβλίο του με τίτλο "ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΟΛΑΣΗ-
η ανακάλυψη της Αμερικής από τους Έλληνες
 " παρουσιάζει τα αποτελέσματα των ερευνών του σε αρχαιολογικούς χώρους του Περού που στηρίζουν την θεωρία του ότι τα Τάρταρα -η πύλη του Άδη - των αρχαίων Ελλήνων ήταν στο Τσαβίν ντε Χουαντάρ , όπου οι αρχαίοι μας πρόγονοι ήταν επισκέπτες ! Μερικές από τις ενδείξεις είναι :

α) Ανεύρεση σε διάφορα μέρη του Περού , της κεφαλής της Μέδουσας , του περίφημου Γοργώνιου

β) Ύπαρξη από το 1867 (!) σειράς άρθρων σε περιοδικό της Αργεντινής , ότι η γλώσσα Κέτσουα των Περουβιανών των Άνδεων έχει βάση τα αρχαία Ελληνικά!

γ) Ανακαλύψεις αμφορέων Ελληνικής τέχνης (σημείωση: τέτοιοι αμφορείς έχουν βρεθεί σε πολλά μέρη της Αμερικανικής ηπείρου και όχι μόνο στο Περού


Εικόνες Μεδουσών (Γοργόνων) της Αμερικής και 

της Μεσογείου .

1) Των Αθηνών .
2)Της Κολομβίας
3)Της Σικελίας (Ιταλία-μεγάλη Ελλάδα) και
4)Του Περού .

Γουδί από πέτρα που βρέθηκε στο Τσαβίν ντε Χουαντάρ αιλουροειδούς μορφής με όψη κέρβερου (διακοσμημένο με σταυρούς κλπ) 

Οι φωτογραφίες προέρχονται από το βιβλίο του ENRICO 

MATTIEVICH "ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΟΛΑΣΗ-
η ανακάλυψη της Αμερικής από τους Έλληνες "εκδόσεις ΕΚΑΤΗ.


...Κοντά στο Ταράμε, στην νοτιοανατολική Βενεζουέλα, ο Ομέ ανακάλυψε ένα από τα πιο αινιγματικά και εντυπωσιακά μνημεία της προϊστορικής Αμερικής: “την πέντρα πιντάδα ” (πέτρα με ζωγραφιές).Η πέντρα πιντάδα είναι ένα ογκώδες μνημείο μήκους 92 μέτρων, πλάτους 76 και φαίνεται σαν ένα τεράστιο αυγό στο μέσο μιας απέραντης κοιλάδας .“Kοντά στην πέντρα πιντάδα, ο Ομέ βρήκε ντολμέν παρόμοια με εκείνα της Ευρώπης και της Αλγερίας, γραμμένα με Ελληνικά γράμματα”.Επάνω Δε στην πέτρα υπήρχαν σκίτσα αλόγων, αμαξών και τροχών που επαναλαμβάνονται πολλές φορές. Είναι βέβαιο ότι όταν έφτασαν οι Ευρωπαίοι κατακτητές δεν υπήρχαν όλα αυτά (σύμφωνα με τους επιστήμονες οι Ινδιάνοι της Αμερικής αγνοούσαν τον τροχό).

Φαίνεται ότι κάποιος άλλος τα ζωγράφισε για λογαριασμό των Ινδιάνων. Ο Ομέ λεει ότι είναι ζωγραφισμένα πάντοτε σε προφίλ και είναι συχνά φτιαγμένα με μία ειδική μέθοδο, δηλαδή μ’ εκείνη που χρησιμοποιούσαν στην αρχαία Ελλάδα την Τρίτη χιλιετία π.Χ. “Τα ημερολόγια του Κορτέζ μιλάνε για τους Ζοποτέκους έναν λαό φιλοπόλεμο του νοτίου Μεξικού. Οι πόλεις τους το Μόντε Αλμπάν και η Μίτλα με τις κιονοστοιχίες, θυμίζουν την Τσίτσεν Ίτσα (Γιουκατάν) και εκείνες της Κνωσού και της Τίρυνθας”. Ο Πιέρ Ονορέ έκανε μία καταπληκτική σύγκριση μεταξύ δύο νωπογραφιών, που η μία παριστάνει έναν πρίγκιπα της Κνωσού της Κρήτης και η άλλη έναν Ινδιάνο ευγενή από το Παλένκουε του Γιουκατάν στο Μεξικό...... 

Κόσμημα των Ίνκα για τον λαιμό, που είναι στολισμένο με Ελληνικά γράμματα 
(διακρίνονται Χ, Σ, Υ, Ο, Τ, κλπ).
Πηγή φωτογραφίας: Έριχ φόν Νταίνικεν 
"Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥ ΣΕ ΕΙΚΟΝΕΣ"

Πηγή
-Θ.Αξιώτης ΝΕΟ ΦΩΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ,
-Π.Κολοζίμο, ΓΗ ΧΩΡΙΣ ΧΡΟΝΟ 


ΔΙΠΛΟΙ ΠΕΛΕΚΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ

Στην συγκριτική φωτογραφία που παρουσιάζουμε μπορείτε να δείτε τις ομοιότητες των ευρημάτων της Αμερικανικής ηπείρου με τα αντίστοιχα Ελληνικά (Μινωικά) ευρήματα...


Η φωτογραφία προέρχεται από το βιβλίο του

Ιωάννη Πασσά "Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ"


ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΧΑΝ ΧΑΡΤΕΣ ΤΗΣ ΥΦΗΛΙΟΥ
1. Η ανακάλυψη των χαρτών του Πιρί Ρέις απέδειξε ότι οι αρχαιότατοι Έλληνες γνώριζαν όλη την υφήλιο *

2. Η ανακάλυψη του «χάρτη του Ζήνωνος» (1380) απέδειξε ότι οι αρχαίοι είχαν εξερευνήσει τις χώρες του Αρκτικού κύκλου , αφού σ'αυτόν παρουσιάζονται όρη της Γροιλανδίας , που επισημάνθηκαν μόλις το 1947-49.

3. Το ίδιο ισχύει και για την Ανταρκτική , όπως απέδειξε η εύρεση του χάρτη που σχεδίασε το 1737 ο Γάλλος ακαδημαϊκός Φιλίπ Μπυά , ως αντίγραφο πανάρχαιων Ελληνικών χαρτών . Σ'αυτόν η Ανταρκτική παρουσιάζεται να αποτελείται από δύο νησιά , πράγμα που ανακαλύφθηκε μόλις το 1958.



* Ο Πιρί Ρέις, Τούρκος ναύαρχος του 16ου αιώνα , κατάρτησε ένα παγκόσμιο άτλαντα χρησιμοποιώντας χάρτες που κατείχε ένας Ισπανός ( που μετείχε στα 3 ταξίδια του Κολόμβου , ο οποίος οδηγήθηκε από χάρτες των αρχαίων Ελλήνων ) και οκτώ παγκόσμιους χάρτες (που οι Αραβες ονόμαζαν Ζοφεριγιέ) οι οποίοι σχεδιάστηκαν την εποχή του Μ. Αλεξάνδρου. Οι χάρτες αυτοί παρουσιάζουν τα δυτικά παράλια της Ευρώπης και Αφρικής , τα ανατολικά της Νοτ. Αμερικής και την παραλιακή γραμμή της Ανταρκτικής.

Οι χάρτες αυτοί :

· Έχουν σχεδιαστεί με την μέθοδο της Γεωγραφικής προβολής , που υποτίθεται οτι εφευρέθηκε κατά τον 20ον αιώνα.

· Αναφέρουν τις σωστές αποστάσεις μεταξύ Ευρώπης - Αφρικής και Αμερικής , οι οποίες μετρήθηκαν μόνο κατά τον 18ο αιώνα.

· Έχουν τον Νότιο παγωμένο Ωκεανό που ανακαλύφθηκε τον 18ο αιώνα , όπως θα ήταν χωρίς πάγους .

· Παρουσιάζουν την Ανταρκτική που ανακαλύφθηκε το 1830 , σημειώνοντας τα βουνά της με τα ύψη τους που ακόμα δεν έχουν υπολογιστεί .

· Η Υδρογραφική Υπηρεσία των ΗΠΑ επιβεβαίωσε την γνησιότητα των χαρτών στους οποίους έδωσε ηλικία 5000 ετών.

(οι χάρτες του Πιρί Ρέις που διασώθηκαν βρίσκονται σήμερα στο εθνικό μουσείο της Τουρκίας)


Πάνω: Αποκατάσταση του χάρτη 

Κάτω: Φωτογραφία του χάρτη όπως βρέθηκε

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο βιβλίο του Γεωργίου Γεωργαλά "Η ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΑΠΛΩΣΙΣ ΤΩΝ ΑΙΓΑΙΩΝ" εκδόσεις ΤΟΤΕ από όπου προέρχονται και τα παραπάνω σχόλια.

Οι εικόνες προέρχονται από :
α) περιοδικό ΑΕΡΟΠΟΣ τ. 14
β) Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥ ΣΕ ΕΙΚΟΝΕΣ
του ΕΡΙΧ ΦΟΝ ΝΤΑΙΝΙΚΕΝ

ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΤΩΝ ΑΝΑΣΑΖΙ
Η λέξη "ΑΝΑΣΑΖΙ" 
σημαίνει στην γλώσσα των Ναβάχο "ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ" .Σήμερα οι Χόπι είναι οι κάτοικοι των περιοχών των «Ανασάζι» που εθνικά και πολιτιστικά διαφέρουν από τους άλλους ινδιάνους γείτονές τους.Οι Ανασάζι έχτισαν ακροπόλεις και φρούρια όμοια με εκείνα των Μυκηναίων , κατασκεύασαν δρόμους , αμφιθέατρα και αρδευτικά έργα. Έκαναν ηλιακές παρατηρήσεις και κατασκεύαζαν πήλινα αγγεία και σκεύη παραμφερή πρός εκείνα της Ελληνικής γεωμετρικής περιόδου.


Τα σύμβολα και σχέδια των Ανασάζι που είναι σκαλισμένα πάνω σε πέτρες , τα κεραμικά σχέδια και ιδιαίτερα οι μύθοι που διασώζουν οι Χόπι , φωτίζουν αυτά που για τους «ειδικούς» φαντάζουν σαν "άλυτα μυστήρια". Ο Γάλλος συγραφέας Pierre Honnore παρατηρεί ότι "η γραφή των Μάγια είναι εντελώς όμοια με την Μινωϊκή γραμμική Α' . Πιθάρι Κρητικής προέλευσης που βρέθηκε στο Μπίμινι διμιουργεί ένα αναπάντεχο δήθεν «αίνιγμα». Χάλκινοι διπλοί Κρητικοί πελέκεις βρέθηκαν στο Ουισκόνσιν και το Οχάϊο των ΗΠΑ. (Τι μπορεί να σημαίνουν όλα αυτά;) 
Επιστρέφοντας στους Ανασάζι ,συναντάμε τα γνωστά Ελληνικά σύμβολα ( σπειροειδής κυματοειδής κύκλος , μαίανδρος οφιοειδής , μέδουσα κλπ) , τα οποία βρίσκουμε παντού στην Εσπερία (Εσπερία = η χώρα που βρίσκεται εκεί που δύει ο ήλιος ).

Τελειώνοντας να προσθέσουμε οτι στους μύθους των Χόπι συναντάμε πολλές ομοιότητες με τους αρχαιοελληνικούς μύθους . 

Πάνω: Aγγεία των Ανασάζι διακοσμημένα με Ελληνικά σύμβολα
Κάτω: Πέτρινη επιγραφή που βρέθηκε στο Kensigton της Μινεσότα το 1898 με Ελληνικά γράμματα . Πηγή (όπως και του δίπλα κειμένου) περιοδικό "ΔΑΥΛΟΣ" τεύχος 172 σελ.10399 


Η ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ 
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ
Η περιπλάνηση του Οδυσσέως μετά από τον εμφύλιο πόλεμο και την πτώση της Τροίας, είναι ένα θέμα που έχει απασχολήσει πολλούς συγγραφείς και ερευνητές. Οι περισσότερες εκδοχές παρουσιάζουν τον πολυμήχανο βασιλέα Οδυσσέα, ικανότατο μηχανικό και γνώστη της ναυσιπλοΐας, να περιπλανιέται για 10 χρόνια στον χώρο της Μεσογείου μία περιοχή αποδεδειγμένα γνωστή στους Έλληνες από αρχαιοτάτων χρόνων (ήδη από το 7.250 π.Χ. υπήρχε επαφή μεταξύ σπηλαίου Φράχθι Αργολίδος και Μήλου, όπως απόδειξαν τα ευρήματα στο σπήλαιο Φράχθι.
Όμως υπάρχουν πολλά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι η περιπλάνηση του Οδυσσέως ήταν και εκτός Μεσογείου και μάλιστα μέχρι τις ακτές της Αμερικανικής ηπείρου.

Η Εριέττα Μέρτζ (Henriette Mertz) στο βιβλίο της WINE DARK SEA (τίτλος στα Ελληνικά "ΟΙΝΩΨ ΠΟΝΤΟΣ" εκδ. ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ) που εξέδωσε το 1965 παρουσίασε πληθώρα στοιχείων για το εν Ατλαντικό Ωκεανό ταξίδι του Οδυσσέως. Αρκετά βήματα πιο πέρα προχωράει ο Ζίγκφριντ Πετρίδης στο βιβλίο του "ΟΔΥΣΣΕΙΑ - μία ναυτική εποποιία των Ελλήνων εις την Αμερικήν" που εξέδωσε το 1994. Στο βιβλίο του εκτός από την ανάλυση του ταξιδιού γίνεται και παρουσίαση στοιχείων που πιστοποιούν την ικανότητα πραγματοποίησης ενός υπερατλαντικού ταξιδιού στην εποχή του Οδυσσέως (γεωγραφικές γνώσεις, ικανότητα κατασκευής ποντοπόρων σκαφών κλπ) 

Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν :

-στο βιβλίο του Ζ. ΠΕΤΡΙΔΗ "ΟΔΥΣΣΕΙΑ-Μία ναυτική εποποιία προϊστορικών Ελλήνων εις την Αμερικήν"
-στο βιβλίο της HENRIETTE MERTZ: "ΟΙΝΩΨ ΠΟΝΤΟΣ". Εκδόσεις ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ
-στο βιβλίο του ΙΩΑΝΝΗ ΠΑΣΣΑ: "Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ". ΕΚδόσεις Εγκυκλοπαίδειας του ΗΛΙΟΥ
-στο βιβλίο του ENRICO MATTIEVICH: "ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΟΛΑΣΗ". Εκδόσεις ΕΚΑΤΗ
-στο βιβλίο του ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΑΞΙΩΤΗ; "ΝΕΟ ΦΩΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ". Εκδόσεις ΣΜΥΡΝΙΩΤΑΚΗ

Αριστερά δαχτυλίδι Μινωική περιόδου - Δεξιά αποτύπωμα σε βράχο της Αριζόνας





Το νόμισμα αυτό βρέθηκε στο Οχάιο, οι αρχαιολόγοι το ονομάζουν corinthian coin, φέρει ελληνικά γράμματα με τη λέξη Πήγασος...




Άλλη μια περίεργη σύμπτωση είναι το νησί Μυκήνες στις Φερόες. Το νησί λεγόταν Μυκήνες από τους ιθαγενείς κατοίκους, οι οποίοι ήταν μάλλον Κέλτες, πολύ πριν άπω την άφιξη των Βίκινγκς στο νησί. Μήπως έχει κάποια σχέση με τις δικές μας Μυκήνες; Ίσως τελικά οι Αχαιοί να είχαν την δυνατότητα να πλεύσουν την βόρεια θάλασσα...

Δείτε σχετικά, εδώ:





ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ, ΕΔΩ: 

Οἱ 13 δυναστεῖες. Τό ἔγκλημα ἔχει ὄνομα


Οἱ 13 δυναστεῖες. Τό ἔγκλημα ἔχει ὄνομα




1 Vote

13 δυναστεῖες
ΟΙ 13 ∆ΥΝΑΣΤΕΙΕΣ – ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ  
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ – ΤΟ ΨΕΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ
13 δυναστείες σατανιστών γαµάνε τον πλανήτη, αν σε κάποιον πέφτουν πολλές µπορεί να θυµάται µόνο τρείς: Τους Ρόθτσιλντ, τους Ροκφέλλερ και τους Κρούπ. Θα πεί βέβαια κάποιος, τι µας λές τώρα αυτοί είναι στην άλλη άκρη της γης, τι σχέση έχουν µε εµάς; Και όµως είναι πιό κοντά σας από όσο φαντάζεστε!
Ο Ρότσιλντ είναι πίσω από την ΕΚΤ, την Τράπεζα της Ελλάδος και την Εθνική τράπεζα. Ακόµα είναι πίσω από την El Dorado, που βγάζει το χρυσό στη Χαλκιδική. Ο Ρότσιλντ είναι συνεταίρος του Μπουτάρη στα κρασιά, και ο ∆ένδιας ήταν διαχειριστής της βίλλας του στην Κασιόπεια της Κέρκυρας.
Ο Ροκφέλλερ δρά πιό καλυµένα. Από τη µία έχει 4 εταιρείες που έχετε ακουστά. Μιλάω γιά τα ονόµα Exxon-Mobil, Texaco, BP, και την πιό άγνωστη στην Ελλάδα Chevron. Ϊσως µερικοί θυµόσαστε τον αγωγό που ακυρώθηκε µεταξύ Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολης, γιά να µάθετε την συµφωνία του Ξεσαµάρωτου γιά τον αγωγό TAP. Αυτός ο TAP θα µεταφέρει πετρέλαια του Ροκφέλλερ. Μα έχουµε και εµείς πετρέλαιο, γιατί δεν το βγάζουµε να σωθούµε; Μήπως και γιά αυτό έχει βάλει το χεράκι του ο Ροκφέλλερ;
Ο Κρούπ είναι πίσω από την Thyssen-kroup που εµπλέκεται στις µίζες που δώθηκαν στον Τσοχατζόπουλο. ∆ιευθυντές του είναι οἱ άνθρωποι που εισηγούνται στη Μέρκελ, την βραβευµένη γιά την δράση της από τη µασωνική στοά Bnai Brith, να απαιτήσει η τρόικα από τον Ξεσαµάρωτο υπάλληλο της, περίσσοτερα µέτρα, περισσότερες θυσίες, περισσότερο Ξεπούληµα της πατρίδας µας, µε την κάλυψη και την ανοχή ΟΛΩΝ που είναι µέσα στη βουλή.
Γιά να σας ληστέψουν µε την άνεση τους πρέπει να φύγει ένα εµπόδιο. Να φύγει αυτό που λέµε εθνική κυριαρχία. Γιά να φύγει η εθνική κυριαρχία πρέπει να φύγει από την καρδιά και το µυαλό του Έλληνα η Ελληνική του ταυτότητα και η Ορθόδοξη πίστη του. Πως θα γίνει αυτό; Πρέπει να σε πείσουν ότι η οικογένεια σου, ο πολιτισµός σου, οι παραδόσεις σου, η ιστορία σου, οι αξίες και τα ιδανικά σου, η ηθική σου, οι βωµοί και οι εστίες σου είναι ένα “καταπιεστικό εργαλείο της άρχουσας τάξης”. Ποιανής άρχουσας τάξης όµως; όχι των 13 δυναστείων. Γιά αυτές δεν πρέπει να µάθεις ποτέ. Όποιοι σου µιλήσουν γιά αυτές είναι συνοµωσιολόγοι, γραφικοί, ασόβαροι.
Αφού λοιπόν δεν µπορούν να πούν την αλήθεια, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΕΝΑ ΨΕΜΑ. Και ποιό είναι αυτό; Άκρες µέσες µας το έδωσε ο Μάρξ….Ὅποιος έχει µέσα παραγωγής. Οποιος λοιπόν παράγει είναι κακός. ¨Οχι οι ληστές και οι δολοφόνοι της Νέας τάξης αλλά όποιος παράγει ΓΕΝΙΚΑ. ¨Οποιος είναι βιοτέχνης, βιοµήχανος, αυτοαπασχολούµενος, µέχρι και αγρότης. Γι’ αυτό οι µπολσεβίκοι αφανίσανε 20 εκατοµύρια κουλάκους, δηλαδή αγρότες. Αυτό το παραµύθι είχανε φάει από τον Λένιν, που βρέθηκαν οι λογαριασµοί που πληρωνόταν στην Ελβετία από τη Νέα Υόρκη. Και διαπιστώθηκε πως λίγες µέρες πρίν την Οκτωβριανή επανάσταση ο Τρότσκυ ήταν φιλοξενούµενος στο σπίτι του Ροκφέλλερ, πάλι στη Νέα Υόρκη. Βλέπει κανείς τίποτα κακό; Ντροπή σας, Εγώ πάντως όχι.
Έτσι λοιπόν βάζουν στο δικό τους τσουβάλι τον Σωτήρη Σοφιανόπουλο της Χρωπεί, ένα αγνό πατριώτη που είχε πραγµατικά την Ελλάδα στο µυαλό και την καρδιά του και είναι ένας άνθρωπος που τεκµηριωµένα ΖΗΜΙΩΣΕ το προσωπικό του συµφέρον γιά να ΩΦΕΛΗΣΕΙ αυτό που λέµε ∆ΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
ΤΟ ΨΕΜΑ ΛΟΙΠΟΝ που σερβίρουν και πολλά άµυαλα παιδιά το καταπίνουν αµάσητο είναι το να µιλάνε γιά το ΝΤΟΠΙΟ ΚΑΙ ΞΕΝΟ κεφάλαιο. Άν κάποιος χάψει το δόλωµα που του πετάνε δεν µπορεί πιά να δεί ΤΟΝ ΕΛΕΦΑΝΤΑ ΣΤΟ ∆ΩΜΑΤΙΟ. Ποιός είναι ο αόρατος γιά τους αφελείς ελέφαντας στο δωµάτιο;
Η τεράστια αντίθεση είναι ανάµεσα στον ΝΟΙΚΟΚΥΡΗ ΕΛΛΗΝΑ επιχειρηµατία, που καθώς προκόβει ο ίδιος ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ στηρίζει την ευηµερία και την προκοπή του γένους των Ελλήνων αφού στην πατρίδα µας -αυξάνονται οι ευκαιρίες απασχόλησης γιά τους Έλληνες, -κυκλοφορεί µεγαλύτερη ποσότητα χρήµατος που τζιράρεται και στηρίζει την κατανάλωση άλλων ελληνικών εταίρειών που µε τη σειρά τους απασχολούν Έλληνες και παράγουν εθνικό πλούτο -ανεβάζει τον τζίρο του και από την φορολογία του εισπράτει φόρους το Ελληνικό κράτος γιά κοινωνική πολιτική, παιδεία, υγεία, άµυνα, έργα υποδοµής (επικοινωνίες, δρόµους, λιµάνια, αεροδρόµια, τραίνα), αναβάθµιση του περιβάλλοντος και της καθηµερινότητας µε πάρκα, παιδικούς σταθµούς, παιδικές χαρές κλπ
ΑΝΤΙΘΕΤΑ Οι πολυεθνικές που ελέγχονται από τις δυναστείες, βλέπε π.χ. SIEMENS έχουν και τα µέσα και τήν πρόθεση να πατήσουν στα πτώµατα µας. Κρατάνε τους πολιτικούς από τα αχαµνά αφού ελέγχουν το µαύρο χρήµα των προεκλογικών αγώνων, χωρίς σπόνσορα ψήφο δεν βλέπεις. Ακόµα ελέγχουν τα βρωµοκάναλα που µας κάνουν πλύση εγκεφάλου µε µονοµερή πληροφόρηση. ¨Οσο γιά την πρόθεση να πατήσουν στα πτώµατα µας, αυτό συνάγεται από την έλλειψη ηθικών φραγµών, αφού τις διευθύνουν σατανιστές που απεργάζονται την παγκόσµια δικτατορία.
∆εν δίστασαν να δηλώσουν ανοιχτά ότι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ του πλανήτη. Κάτι µε κάνει να υποπτεύοµαι ότι δεν εννοούσαν τους εαυτούς τους, αλλά εµάς τους υπόλοιπους βλέπουν σαν “περιττό βάρος πάνω στη γη”, αυτοί οι καλοί άνθρωποι. ¨Οσοι µείνουν, θα πρέπει να εµφυτευτούν µε ένα αθώο τσιπάκι, έτσι γιά να µην το χάνουν ή τους το κλέψουν. Κάτι που ήδη στις ΗΠΑ επιβλήθηκε µε τον νόµο γιά την υγεία που πέρασε ο Obama. Αν λοιπόν δεν καθόσασται φρόνιµα σας κλείνουν το τσιπάκι. Και λοιπόν; Και λοιπόν, δεν µπορείτε πιά να αγοράσετε ή να πουλήσετε, πρακτικά γιά τον κόσµο που διαµορφώνουν θα έχετε πάψει να υπάρχετε αφού ούτε να καλλιεργήσετε θα επιτρέπεται, ούτε να πάτε στο βουνό γιατί θα υπάρχουν περιορισµοί.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ είναι το να αναφέρεις ΟΛΑ (µε την λογοκρισία που υπάρχει, εµείς δεν µαθαίνουµε ούτε τα µισά) τα περιστατικά που είναι αρκετά σηµαντικά γιά να αποτελούν είδηση, να δίνεις τα γεγονότα ξερά µετά από προσεκτική διασταύρωση, και να δώσεις µε ισονοµία χρόνου την ευκαιρία να αναπτυχθούν οι διάφορες πλευρές του θέµατος και ο θεατής να σκεφτεί και να βγάλει τα συµπεράσµατα του. Εδώ ο θεατής ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ. ο παρουσιαστής ταυτίζεται µε την µία πλευρά (πράγµα ανεπίτρεπτο γιά αντικειµενικό µέσο), σερβίρει έτοιµα τα συµπεράσµατα (τι να χαλάµε φαιά ουσία τώρα), και κατακεραυνώνει την άλλη.
Ε, λοιπόν φίλοι µου αυτό είναι ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ γιά χαιβάνια, και γίνεται τόσο χοντροκοµένα που µόνο στην Ντισνευλαντ θα τους έπαιρναν σοβαρά. Έχω τόση εµπιστοσύνη στον εβραίο Βαρδινογιάννη του Star, στον ψιλοµασωνάκο Αλαφούζο του ΣΚΑΙ που έδινε βαλίτσες στον Μητσοτάκη και τον Κωσταντόπουλο, στον άσπιλο και αµόλυντο Μπόµπολα του MEGA δηλ µεγαλολαµόγιο και αποκλειστικό εργολάβο του δηµοσίου, που είµαι σίγουρος πως δεν µπορεί ποτέ να µου λένε ψέµατα. Αν σκεφτείτε ότι οι καναλάρχες στην Ελλάδα έχουν σχέσεις συναλλαγής µε τις πολυεθνικές θα πρέπει να ντρέπεσται γιά αυτή σας τη σκέψη.
Έτσι λοιπόν, ο ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ είναι η ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ των ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ εταιρειών που θέλουν κάθε αντίπαλο εκτός µάχης γιά να µονοπωλούν, µε όσους πετυχήµένους ΕΛΛΗΝΕΣ επιχειρηµατίες µοχθούν και αγωνίζονται καθηµερινά, τίµια να προκόψουν µε τον ιδρώτα του προσώπου τους χωρίς να πατήσουν πάνω σε πτώµατα.
∆εν θέλω να δώσω εγώ παραδείγµατα, αν και ξέρω αρκετά, αλλά θα ήθελα εσείς να κοιτάξετε τον εαυτό σας στον καθρέφτη και να αναρωτηθείτε αν ξέρετε ΤΙΜΙΟΥΣ, ΕΞΥΠΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, που θα µπορούσαν να φέρουν σε αυτό τον τόπο µιά καλύτερη µέρα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Ας δώσουµε τα χέρια ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ας µήν επιτρέψουµε να µας “∆ΙΑΙΡΟΥΝ” σε µπλέ πράσινους και κόκκινους και µαύρους κόκους αυτοί που ξέρουµε πολύ καλά πως απεργάζονται την γενοκτονία και την εξοντωση µας. Ας µήν επιτρέψουµε στα καθάρµατα των δυναστειών των Ρότσιλντ, των Ροκφέλλερ, και των Κρούπ να πετύχουν τους ανίερους σκοπούς τους. Ας δουλέψουµε όλοι µαζί να απελευθερώσουµε αυτό τον ευλογηµένο και πάµπλουτο τόπο, να ξαναστήσουµε την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ στα πόδια της, µε έλληνες στην ψυχή και στην καρδιά πρωτοµάστορες, να πετάξουµε τις πολυεθνικές του κατακτητή στο διάολο και ακόµα παραπέρα, γιά να φάµε ψωµί εµείς και τα παιδιά µας.
Η τελευταία βιοµηχανία που φεύγει από την Ελλάδα  είναι η ΒΙΟΧΑΛΚΟ. ∆εν ξέρω πολλά γιά τον Στασινόπουλο, ξέρω όµως πως η εταιρεία συνδέεται µε το 12% των εξαγωγών µας που φέρνουν συνάλλαγµα σε µιά χώρα που πεθαίνει από έλλειψη ρευστότητας. Χιλιάδες θέσεις εργασίας, τί θα γίνουν; Και πως αύριο θα προχωρήσουµε σε αξιοποίηση του ορυκτού πλούτου µας χωρίς βιοµηχανία; Μήπως κάποιοι προτιµούν να εξάγουµε ακατέργαστο µετάλευµα παρά τελικά προιόντα; Συµφέρει αυτό τους έλληνες, και όταν λέω τους έλληνες εννοώ ΟΛΟΥΣ τους έλληνες, το δηµόσιο συµφέρον του γένους των Ελλήνων;
Πέρα από αυτά τα ερωτηµατικά, αυτή η βιοµηχανία έφτιαξε τα όπλα και τα πυροµαχικά µε τα οποία οι πατέρες µας πολέµησαν στην Αλβανία το 1940. Μήπως κάποιοι µας θέλουν ανυπεράσπιστους; Ο Έλληνας που σου δίνει δουλειά ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΑ∆Ι ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΑΙ, στήριξε τον. Τα λίγα λαµόγια που πράγµατι κυκλοφορούν απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Και φυσικά είναι προδότης ο έλληνας εργοδότης άν δεν στηρίξει τον Έλληνα εργαζόµενο. Είναι η µόνη διέξοδος. Ας σταµατήσουµε να τρώµε την άρρωστη προπαγάνδα του εχθρού που λέει πως ο περιπτεράς στη γωνία, που άν ξεχάσεις τα ρέστα τρέχει πίσω σου να σου τα δώσει ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΤΟΠΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ, που το εξοµοιώνει µετά µε το ΞΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ, όπου και εκεί εντάσσει όχι τις 13 δυναστείες των σατανιστών αλλά µέχρι και τον φύλαρχο της φυλής των γκάου γκάου στα νησιά Παπούα.
Η ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ έχει όνοµα, τις 13 δυναστείες της Νέας Τάξης και τα δουλικά τους, που όλοι λίγο πολύ τα ξέρουµε.

Μανίλα: Η ανατριχιαστική πόλη... άνθρωποι ζουν ανάμεσα στους τάφους!

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2013από: http://sophia-siglitiki.blogspot.gr/2013/09/blog-post_3837.html


Μανίλα: Η ανατριχιαστική πόλη... άνθρωποι ζουν ανάμεσα στους τάφους!


Συγκλονιστικό!!!
Πενία τέχνας κατεργάζεται, ωστόσο η ανατριχιαστική λύση που βρήκαν οι φτωχές οικογένειες στις Φιλιππίνες για να στεγαστούν, αγγίζει τα όρια της εξαθλίωσης. Συγκεκριμένα περίπου 10.000 οικογένειες ζουν στο νεκροταφείο της Μανίλα, ανάμεσα σε μαυσωλεία και τάφους.

Το Βόρειο Κοιμητήριο της Μανίλα, είναι ίσως το πρώτο νεκροταφείο με... ζωντανούς κατοίκους, αφού ο υπερπληθυσμός ανάγκασε τις φτωχότερες οικογένειες της πρωτεύουσας των Φιλιππίνων, να παραμερίσουν φόβους και δεισιδαιμονίες και να συγκατοικήσουν με τους εκλιπόντες συγγενείς τους.

Το Βόρειο Νεκροταφείο της Μανίλα έχει μετατραπεί σε κανονική πόλη, με εστιατόρια και καταστήματα, ενώ σε ορισμένα σημεία έχουν καταφέρει να βάλουν και ηλεκτρικό ρεύμα. Παράλληλα, οι κάτοικοι αυτής της παράξενης πόλης των νεκρών, βγάζουν τα έσοδα τους φροντίζοντας τους τάφους δίπλα στους οποίους ζουν. (πηγή)