Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

ΚΕΙΜΕΝΟ 7270 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ


Σάββατο, 27 Ιουλίου 2013


ΓΡΑΠΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 7270 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ

ΑΝΑΤΙΝΑΣΣΕΤΑΙ Ο ΜΥΘΟΣ ΠΕΡΙ ΦΟΙΝΙΚΙΚΟΥ …ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ!!!

Το πρώτο γραπτό κείμενο στην Ευρώπη – Το 1998 ο καθηγητής κ. Γ. Χουρμουζιάδης δήλωσε πως είναι αδύνατη η δημοσίευση του κειμένου

Είναι εμφανές πως η όποια επίσημη δημοσίευσή της.... θα ανέτρεπε όλο το ιστορικό σκηνικό περί ανακάλυψης της γραφής, της αποτύπωσης της έναρθρης φωνής του ανθρώπου με γράμματα (και όχι με ιδεογράμματα) και μάλιστα στο γεωγραφικό χώρο 
της Ελλάδας, στο γεωγραφικό χώρο της Ευρώπης.


Θα ανατρέπονταν δηλαδή η θεωρία πως οι Έλληνες έλαβαν και αυτοί, το φως εξ ανατολάς ( από βαβυλώνιους, σουμέριους, φοίνικες κλπ. !!) και θα έπρεπε να καλύψουν το μεγάλο κενό των τεσσάρων χιλιάδων χρόνων, όταν δηλαδή, οι ανατολικοί λαοί εκφράζονταν με ιδεογράμματα, οι Έλληνες έγραφαν με συλλαβές όπως σήμερα. Είναι καταφανές ότι αυτό δηλώνει πρώιμο στάδιο σκέψης και πολιτισμού.

Σύμφωνα με τη σημερινή θεωρία – που διδάσκεται στα ελληνικά σχολεία – οι Έλληνες έμαθαν γραφή περί το 800 π.Χ. από τους Φοίνικες.

Εκείνο που δεν μπορούν να μας εξηγήσουν πως είναι δυνατόν η ελληνική γλώσσα να έχει 800.000 λήμματα,πρώτη γλώσσα στον πλανήτη, όταν η αμέσως επόμενη έχει 250.000 λήμματα.

Πως είναι δυνατόν να γράφηκαν τα Ομηρικά έπη περί το 800 π.Χ. όταν δηλαδή "έμαθαν" να γράφουν οι Έλληνες;

Παρουσιάστηκαν ξαφνικά οι αρχαίοι Έλληνες στο ιστορικό προσκήνιο τον 8ο αιώνα π.Χ., με γλώσσα εκατοντάδων χιλιάδων λημμάτων, που για να δημιουργηθεί απαιτείται γλωσσική προϊστορία τουλάχιστον 10.000 ετών (σύμφωνα με επίσημη αμερικανική γλωσσολογική έκθεση).

Η αγγλική γλώσσα είναι 1.600 ετών και έχει 48% ελληνικές λέξεις με σύνολο λημμάτων 240.000. Η γερμανική είναι 1.700 ετών και έχει 250.000 λήμματα με ελληνικές λέξεις 46%.

Η ομηρική γλώσσα τι ηλικία έχει;

Έμαθαν να γράφουν οι Έλληνες από τους ανατολικούς λαούς και ξαφνικά έγραψαν τα ομηρικά έπη που έχουν ιστορικό βάθος τριών χιλιάδων ετών;

Τι είναι αυτό που προβληματίζει τους ιστορικούς;Μήπως γιατί δεν χάθηκαν στη σκόνη της ιστορίας και οι Έλληνες όπως οι Χαναναίοι, οι Σουμέριοι, οι Βαβυλώνιοι, οι Φοίνικες κλπ.;

                              Τι γράφει το δημοσίευμα πριν δεκαπέντε χρόνια :


    " Το παλιότερο οργανωμένο γραπτό κείμενο που βρέθηκε στη γη της Ευρώπης και χρονολογείται πριν από 7.254 χρόνια(!) από σήμερα αποκαλύφθηκε στη λίμνη της Καστοριάς. 
     Είναι μια ξύλινη πινακίδα με άγνωστο μήνυμα χαραγμένο από ένα νεολιθικό ψαρά ή έμπορο λιμνιαίου προϊστορικού οικισμού στο Δισπηλιό Καστοριάς,γραμμένο δύο χιλιάδες χρόνια πριν από τα γραπτά ευρήματα των Σουμερίων και τέσσερις χιλιάδες χρόνια πριν από τις κρητομυκηναϊκές πήλινες πινακίδες της γραμμικής γραφής. 
     Τη συγκλονιστική ανακοίνωση έκανε χθες στη διάρκεια του αρχαιολογικού συνεδρίου για το φετινό ανασκαφικό έργο στη Βόρεια Ελλάδα ο καθηγητής της Προϊστορικής Αρχαιολογίας στο ΑΠΘ κ. Γιώργος Χουρμουζιάδης, που αποκάλυψε το ντοκουμέντο στη διάρκεια ανασκαφικής έρευνας το περασμένο καλοκαίρι. 
     Η ξύλινη πινακίδα με την επιγραφή χρονολογήθηκε επακριβώς με τη μέθοδο του άνθρακα-14 στον «Δημόκριτο» στο 5260 (!) π.Χ., δηλαδή στο τέλος της μέσης νεολιθικής περιόδου. 
     Ο κ. Χουρμουζιάδης με επιστημονικά επιχειρήματα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα χαράγματα της επιγραφής, που είναι οργανωμένα σε στίχους, δεν πρέπει να είναι διακοσμητικά, αλλά «γράμματα» που μπορούν να ενταχθούν στο σύστημα της παλαιοευρωπαϊκής".


ΠΗΓΗ peramatozoa

Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Ένα παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες στα Γιάννενα

Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2013



Ένα παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες στα Γιάννενα

Ο Γιώργος Βάββας κατέχει πλέον τη Μεγαλύτερη Συλλογή Γραμματοσήμων στους Φακέλους πρώτης ημέρας κυκλοφορίας

Το πρώτο τους παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες έχουν πλέον τα Γιάννενα. Και είναι ένα όμορφο ρεκόρ γεμάτο χρώματα και εικόνες.Ένας νέος άνθρωπος, ο Γιώργος Βάββας κατέχει από τις 6 Απριλίου το Παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες στην κατηγορία Μεγαλύτερη Συλλογή Γραμματοσήμων - Φάκελοι πρώτης ημέρας κυκλοφορίας.Πρόκειται για μία ειδική, φιλοτελική κατηγορία, με μεγάλο βαθμό δυσκολίας και ιδιαίτερη σημασία για την παγκόσμια φιλοτελική κοινότητα.Οι φάκελοι πρώτης ημέρας κυκλοφορίας είναι ένα φιλοτελικό προϊόν το οποίο εκδίδουν τα ταχυδρομεία όλου του κόσμου, όπως και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Εκδίδουν δηλαδή μια σειρά γραμματοσήμων και παράλληλα εκδίδουν κι ένα φάκελο πάνω στο οποίο μπαίνει όλη η σειρά, με σφραγίδα πρώτης ημέρας κυκλοφορίας.Ο φάκελος έχει συνήθως κάποια όμορφη παράσταση ή γράφημα. Μπορεί όμως να είναι και ιδιωτική έκδοση και να ακολουθήσει επίσης τη διαδικασία σφραγίσματος.Ο κ. Βάββας διαθέτει στη συλλογή του 7215 φακέλους, διαφορετικούς, από 119 κράτη. Το παλιό ρεκόρ το κατείχε Βρετανός με 6037 φακέλους από 60 κράτη.Σπάσαμε έτσι μία παράδοση στην οποία κυριαρχούν οι Βρετανοί, οι οποίοι έχουν παράδοση σε όλον τον φιλοτελισμό, μας είπε όταν τον συναντήσαμε από κοντά και μας έδειξε ένα πολύ μικρό μέρος της πραγματικά όμορφης συλλογής του.Ο κ. Βάββας, είναι ένας άνθρωπος χαμηλών τόνων που δεν θέλει να μιλάει υπερβολικά για τη συλλογή του. Άλλωστε είναι ένας αυθεντικός συλλέκτης, του αρέσει δηλαδή ο κόσμος που βγαίνει μέσα από τις συλλογές. Είναι φιλοτελιστής από 8 χρονών παιδί και συνεχίζει να συλλέγει γραμματόσημα. Του αρέσουν τα όμορφα θέματα από όλον τον κόσμο, αλλά από το 2005 αρχίζει και συλλέγει φακέλους πρώτης κυκλοφορίας και έχει γίνει ένας ειδικός του χώρου.Φιλοτελιστής είναι ο άνθρωπος που του αρέσει να ασχολείται με την ομορφιά και τη λεπτομέρεια, μας λέει. Για τον ίδιο είναι κι ένα χόμπι που τον ηρεμεί. «Ανακαλύπτω την ομορφιά των γραμματοσήμων, αλλά και τη γεωγραφία, την ιστορία του κόσμου. Είναι όλος ο κόσμος σε μικρογραφία, μια μινιατούρα που μπορείς να τη δεις σε ένα άλμπουμ», σημειώνει μιλώντας στην εφημερίδα "Πρωινά Νέα".Το ρεκόρ το έκανα για δύο λόγους, θα μας πει.: Ο πρώτος είναι για δική μου, ηθική ικανοποίηση. Δεν υπάρχει οικονομικό αντάλλαγμα, αντίθετα ματώσαμε κιόλας. Θέλαμε όμως και να αναπτύξουμε τον φιλοτελισμό στα Γιάννενα, τονίζει.Στα Γιάννενα λειτουργεί ο Φιλοτελικός και φιλοσυλλεκτικός όμιλος νομού Ιωαννίνων που προσπαθεί να αναπτύξει τον φιλοτελισμό και έχει κάνει και εκθέσεις.Όμως είναι μικρός ο αριθμός των συλλεκτών στην πόλη. Κι αυτό έχει τη σημασία του, όταν πρέπει να κινηθείς πιο έξω, να διακριθείς. Ο μικρός τόπος και οι μικρές κοινότητες των συλλεκτών, σημαίνει για παράδειγμα ότι έχεις λιγότερες ευκαιρίες να ανταλλάξεις μερικά γραμματόσημα και να πλουτίσεις τη συλλογή σου.Μπορεί να ασχοληθεί κάποιος και να αρχίσει με πολύ λίγα χρήματα. Παίζει μεγάλο ρόλο, όμως να υπάρχει στον κάθε σύλλογο ή σε μία πόλη ένα ανταλλακτήριο ώστε να φτιάχνει ο συλλέκτης μία συλλογή, χωρίς να χρειάζεται να αγοράσει.Στη Βρετανία, τη σημαντικότερη ίσως χώρα του κόσμου στον φιλοτελισμό, κάθε Σάββατο μπορείς να πας σε μια από τις πολλές λέσχες και να ανταλλάξεις τα γραμματόσημά σου, θα μας πει ο κ. Βάββας.

Εργαλείο το ίντερνετ
Αυτό όμως που φαίνεται ότι αλλάζει τα πράγματα είναι το ίντερνετ, γιατί διευρύνει τρομερά τις δυνατότητες επικοινωνίας και ανταλλαγών.Ο συλλέκτης πρέπει να εντοπίσει το γραμματόσημο που θέλει ή τον φάκελο, να συμβουλευτεί οδηγούς, να τεκμηριώσει τα ευρήματα. Κι όταν βρίσκεις έναν φάκελο πρέπει να εντοπίσεις αν είναι πρώτης ημέρας κυκλοφορίας, οπότε χρειάζεσαι πληροφόρηση. Πχ φάκελοι από ασιατικά κράτη είναι δύσκολο να τους πιστοποιήσεις γιατί δεν έχουν λατινικά στοιχεία στις σφραγίδες, αναφέρει ο κ. Βάββας.Ο ίδιος ασχολείται καθημερινά με τις συλλογές του. Τα τελευταία δύο χρόνια, όμως, πριν από το ρεκόρ, αυξήθηκε η ενασχόλησή του με ακόμα περισσότερες ώρες πάνω στην τεκμηρίωση και στο να βρεθεί νέο υλικό στο διαδίκτυο.Παρ’ όλα αυτά, όλοι μπορούν να ξεκινήσουν με μία συλλογή. Παλιότερα, τις δεκαετίες του ’70 και του ’80 ήταν πιο διαδεδομένο και στα Γιάννενα. Στα γιαννιώτικα βιβλιοπωλεία μπορούσες να βρεις πολλές σειρές και τα παιδιά έφτιαχναν εύκολα τα πρώτα τους άλμπουμ.Υπήρχε και η γειτονιά που μπορούσες να κάνεις ανταλλαγή. Ή λάμβαναν και τα γραμματόσημα με τα γράμματα από τους μετανάστες, πολλές οικογένειες, θυμάται ο κ. Βάββας.Ο ίδιος αισθάνεται περήφανος που έχει κάνει το πρώτο ρεκόρ Γκίνες στα Γιάννενα, και θα συνεχίσει. Δεν ξεχνά όμως και όσους τον βοήθησαν. Μας ζήτησε να ευχαριστήσει και δημόσια, τους: Χρήστο Πριτσίνη, πρόεδρο του Φιλοτελικού Ομίλου Ιωαννίνων, Τριαντάφυλλο Μεταξά, ειδικό στο προσκοπικό γραμματόσημο, Μαρία Δρακοπούλου – Μπούρη μεταφράστρια, Μυρτώ Σπύρου συμβολαιογράφο και ιδιαίτερα την Βάσω Κολιού Περιφερειακή Έφορο των Προσκόπων.Οι άνθρωποι αυτοί βοήθησαν καθοριστικά να πάρει σάρκα και οστά το εγχείρημα, μας είπε.Και σίγουρα είναι ωραίο να ακούς καλές ειδήσεις σε μία πόλη που έχει ανάγκη τη δημιουργικότητα των ανθρώπων της στις μέρες που περνάμε.

ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ

                                          ΜΗΝ  ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ  ΕΛΛΗΝΑ


                                           Στον  εικοστό  τον  πρώτο
                                           αιώνα  έχουμε  φτάσει, 
                                           τον  πόλεμο  οι  άνθρωποι 
                                           και  φτώχεια  έχουν  δοξάσει.

                                           Η  δυστυχία  ολάνθιστη 
                                           αβάσταχτη  η  φρίκη, 
                                           ποιους  να  δικάσεις  απορείς 
                                           σε  ποιους  να  κάνεις  δίκη.

                                           Κατρακυλούν  οι  άνθρωποι 
                                           σε  απύθμενους  γκρεμούς 
                                           που  μοιάζουνε  με  κόλαση 
                                           με  απέραντους  λιμούς.

                                           Βάστα  καρδιά,  βάστα  με  νού, 
                                           βάστα  λιμοκτονάρη, 
                                           να  θεριέψεις  τη  ψυχή 
                                           που  έχεις  στο  κουφάρι.

                                           Μην  επιτρέψεις  Έλληνα 
                                           πάνσοφε,  τιμημένε 
                                           απάνω  απ’  το  ηρώο  σου 
                                           τα  γένη  σου  να  κλαίνε.
                               

                                                                             Γιώργος Δουζένης

                                                                                  30-12-2011
                                                                     από την συλλογή "ΑΝΘΡΩΠΟΣ"

SUNSET IN ATHENS - ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ


Ηλιοβασίλεμα στην... Αθήνα  2005- Sunset in... Athens 2005
                                                           πηγή: GD-ELLAS (Ιδιωτική)

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Die Deutschen kommen, um die Ländereien von Olympia missbrauchen

Παρασκευή, 26 Ιουλίου 2013

ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ “ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ” ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ!

                                                                                      ή
οι Γερμανοί έρχονται να καταχραστούν τα εδάφη της

Ολυμπίας 

Die Deutschen kommen, um die Ländereien von Olympia

missbrauchen

Σ01Φ11

“Ομοβροντία” με 200 ΑΦΜ, προφανέστατα για αγορά της απαξιωμένης Γης. 
Αγαπητοί κ&κ του olympia 
Πρίν απο μερικές ημέρες περίππου 200 Γερμανοί πολίτες, μέσω πληρεξούσιου δικηγόρου τους, πήραν Α.Φ.Μ.. Τί σημαίνει αυτό…. 
Πολύ απλά, για να αποκτήσεις περιουσία σε μια χώρα θα πρέπει να έχεις Α.Φ.Μ. στην εν λόγω χώρα. Σίγουρα όμως το να αιτηθούν 200 πρόσωπα ταυτόχρονα (και ειδικά Γερμανοί), έκδοση Α.Φ.Μ. 
α)Είναι οργανωμένο απο το εξωτερικό για να αποκτήσουν περιουσιακά στοιχεία(κατα προτίμηση φιλέτα), και 
β) θα σαρώσουν όλους τους πληστηριασμούς που θα ανοίξουν απο το 2014 ( καταλαβαίνετε… για ένα κομμάτι ψωμί). Δεν γνωρίζω αν και σε άλλες περιοχές τις Ελλάδας έγινε κάτι ανάλογο αλλά φαντάζομαι πως ναι. 
Πάντως αυτό δεν σημαίνει οτι είναι παράνομο αλλά δείχνει καθαρά το τί επακολουθεί. 
Μετα τιμής 
Κ.Π.

ΠΗΓΗ olympia

Παγκόσμιος ξανά ο Σπύρος Γιαννιώτης που μάγεψε και στη Βαρκελώνη

Κολύμβηση ανοιχτής θάλασσας: Παγκόσμιος ξανά ο Σπύρος Γιαννιώτης που μάγεψε και στη Βαρκελώνη

                   ...........................................................................................
(GD-ELLAS: Το Ελληνόπουλο των μεγάλων λιμανιών και κυρίαρχος των θαλασσών, μέσα από την δική του Οδύσσεια προσφέρει στον ρημαγμένο συμπατριώτη του μαζί με την χαρά, την πίστη και την ελπίδα, και το πως όλα είναι εφικτά με την θέληση και τον αέναο αγώνα. Ο Πειραιάς και το Λίβερπουλ μπορούν να υπερηφανεύονται για το πανάξιο τέκνο τους.  
                                                     Στον Σπύρο Γιαννιώτη 
                                  "Στη Σινική τη θάλασσα κι εκεί στη Βαρκελώνη, 
                                   τη λέξη Δόξα έγραψες στης θάλασσας τ' αλώνι.
                                   Χαράς είναι τα δάκρυα, στα μάτια, που κυλάνε,
                                   Σπύρο Γιαννιώτη από καρδιάς μάθε πως σ' αγαπάμε"
                                                                                                                ΓΔ     )       
                    ...........................................................................................
                                                       
«Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλους τους Έλληνες και πάνω από όλους στον προπονητή μου και στους γονείς μου», δήλωσε αμέσως μετά την συγκλονιστική κι όντως αποθεωτική επιτυχία του ο Σπύρος Γιαννιώτης, που όντας μακράν ο κορυφαίος Έλληνας αθλητής, έγραψε μπροστά στο άγαλμα του Κολόμβου, στο λιμάνι της Βαρκελώνης, την δική του χρυσή ιστορία.
«Είμαι για δεύτερη φορά παγκόσμιος πρωταθλητής, απίστευτο μεν, αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινό. Είναι πραγματικότητα κι όχι όνειρο και απολαμβάνω αυτήν την μοναδική αποθεωτική στιγμή» μας είπε με το που βγήκε από την θάλασσα, θριαμβευτής και τροπαιούχος στα 10 χιλιόμετρα, ο δις πλέον παγκόσμιος πρωταθλητής στο αγώνισμα Σπύρος Γιαννιώτης. Δεν είναι λοιπόν διόλου τυχαίο πώς και γιατί είναι ο κορυφαίος Έλληνας αθλητής των τελευταίων χρόνων, ο Κερκυραίος, αλλά γεννημένος στο Λίβερπουλ Γιαννιώτης, που μεγαλούργησε και στη Βαρκελώνη, όπως είχε κάνει και το 2011 στην Σανγκάη. Του πάνε τα μεγάλα λιμάνια φαίνεται, καθώς πέρα από το γεγονός ότι είναι "παιδί" του Λίβερπουλ (η μητέρα του Σερί είναι από εκεί), είναι αθλητής του Ολυμπιακού Πειραιά κι έκανε τις χρυσές επιτυχίες του στο 10άρι σε δυο άλλα μεγάλα λιμάνια του κόσμου, όπως είναι η Σανγκάη και η Βαρκελώνη.
Η νίκη του μετράει δίπλα και τριπλά, καθώς επικράτησε με άνεση κι εντυπωσιακό φίνις μετά το πέρασμα των 7,6 χιλιομέτρων και μπροστά στο άγαλμα του Κολόμβου ξεπέρασε, τόσο τον Γερμανό μεγάλο αντίπαλο του Τόμας Λούρτς αρχικά, στη συνέχεια τον προπορευόμενο μέχρι τότε Τυνήσιο Ολυμπιονίκη και νικητή εδώ στα 5 χιλιόμετρα, Ουσάμα Μελούλι, καθώς και τον Γάλλο Βιντάλ, κι αφού ξέφυγε περίπου δύο σώματα στη συνέχεια διατήρησε την πρωτοπορία μέχρι το τέλος κι αυτό παρά την δυναμική αντεπίθεση που έκαναν οι δύο που τον ακουλούθησαν (Λουρτς και Μελούλι)... Τερματίζοντας με φορά σαν... κρις κραφτ στην προκυμαία, λίγο έλειψε να... πέσει πάνω στον πρόεδρο της ΚΟΕ, Δημ. Διαθεσόπουλο, που έτρεξε να αγκαλιάσει τον μεγάλο θριαμβευτή.
Ο Σπύρος Γιαννιώτης, που έκανε 1 ώρα 49.11.8, άφησε στη 1 ώρα 49.14.5 τον επί χρόνια αντίπαλό του Τόμας Λουρτς και στη 1 ώρα 49.19.2 τον Μελούλι, με τους οποίους αγκαλιάστηκε και πανηγύρισε σαν μικρό παιδί, ενώ είχαν στήσει το δικό τους πανηγύρι στην εξέδρα η Κέλλυ Αραούζου, η Μαριάννα Λυμπερτά, αλλά και τα κορίτσια της Εθνικής ομάδας πόλο, που με τις ιαχές τους, έκαναν την εξέδρα, να θυμίζει παραλία της Αθήνας και του Πειραιά. Στο ίδιο μοτίβο πανηγύριζαν και οι προπονητές τους, μαζί με το ιατρικό επιτελείο, ενώ αγκαλιασμένοι γύρισαν από τα καθήκοντα τους να μοιράζουν τις συσκευασίες με το νερό στους αθλητές ο Νίκος Γέμελος και ο Μίλτος Κανελλόπουλος.
Ο Σπύρος Γιανιωτης πρόσθεσε ακόμη πως: «Ήταν μια πολύ καλή μέρα η σημερινή, μια μέρα χαράς κι ευτυχίας, καθώς δικαιώθηκαν οι προσπάθειες και οι επιλογές μου. Ειδικά στα τελευταία 2,4 χιλιόμετρα η κούρσα ήταν... τρελή, γρήγορη και με πολλές εναλλαγές, τις οποίες εκμεταλλεύτηκα κι εγώ, ξεκινώντας την αντεπίθεσή μου για την πρωτιά. Είχα ευθύς εξαρχής στο μυαλό μου την σκέψη, ότι αυτό που έχασα πέρυσι στο Λονδίνο, δεν πρέπει να το χάσω φέτος. Μπήκα με μυαλό και ψυχή στον αγώνα και δικαιώθηκα, όπως κι οι προσπάθειες του προπονητή μου, στον οποίο αφιερώνω την νίκη, όπως και σε όλους τους Έλληνες, που σε αυτή την κρίση που περνούν, χρειάζονται να τους προσφέρουμε εμείς οι αθλητές κάποιες στιγμές περηφάνιας και χαράς. Αυτό ήθελα να το αφιερώσω πέρυσι, αλλά να που το αφιερώνω σε όλους έναν χρόνο μετά».
Σημειωτέον ότι την ίδια μέρα, το ρόδι «έσπασε» στην Βαρκελώνη και ο Χριστόδουλος Κολόμβος, πετυχαίνοντας το πρώτο γκολ της Εθνικής μας των ανδρών κατά του Μαυροβουνίου, για να έρθει ο θρίαμβος με το 6-4, ενώ στο λιμάνι από όπου έφυγε ο Χριστόφορος Κολόμβος για την ανακάλυψη της Αμερικής, μεγαλούργησε στη συνέχεια, ο άνθρωπος "κρις-κραφτ" Σπύρος Γιαννιώτης. Τα παιδιά της Ελλάδας γράφουν και πάλι ιστορία στην Βαρκελώνη.
Από την πλευρά του, ο Αντώνης Φωκαΐδης τερμάτισε στην 32η θέση με 1 ώρα 50.20.7, αφού όπως μας είπε δεν του βγήκε τίποτα καλό πάνω στην κούρσα, αλλά θα συνεχίσει κανονικά μαζί με τον τροπαιούχο Γιαννιώτη στα 25 χιλιόμετρα.
Αύριο μπαίνουν και πάλι στον αγώνα στις 12 το μεσημέρι, με αξιώσεις για κάτι καλό, στα 10 χιλιόμετρα, η Κέλλυ Αραούζου, που ήταν 4η στο 5άρι, και η Μαριάννα Λυμπερτά, η οποία θα προσπαθήσει να υπερασπιστεί το μετάλλιο που είχε κατακτήσει στην Σανγκάη, όπου ήταν στην 3η θέση.
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ και παραχωρούνται σε συνδρομητές μόνον για συγκεκριμένη χρήση
             ..................................................................................................

Και η είδηση στο skai. gr ξεκινάει ως εξής:
Τελικά το βρετανικό αίμα που κυλάει στις φλέβες του Σπύρου Γιαννιώτη είναι πιο δυνατό απ΄όσο φαίνεται εκ πρώτης όψεως...
Πηγή: http://www.skai.gr/news/sports/article/238334/-spuros-gianniotis-reloaded-/#ixzz2aA4WesPM
Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook
(σχόλιο GD-ELLAS...και γιατί να μην είναι το πανάρχαιο ελληνικό αίμα-φλέγμα-πνεύμα? ο ίμερος για την δόξα? ο Οδυσσέας είχε βρεττανικό αίμα? ο Σωκράτης το ίδιο?....λέω εγώ τώρα... Αλλά τι να πώ στο σπίτι εκείνου που είπε πως το 1821 γεννήθηκε το ελληνικό έθνος.... μεταγενέστερο των καουμπόυδων του Φαρ Ουέστ που αυτοαποκαλούνται "american nation), τι να πούν και οι Navajo (Ναυαγοί) δηλαδή.... Να με συγχωρείτε για το σχόλιο αλλά το υποβάλλω καλοπροαίρετα, Eξ άλλου ο Γιαννιώτης είπε...το αφιερώνω σε όλους τους Έλληνες...) 

Ο εθισμός στο Διαδίκτυο ως πρόκληση για την πνευματική ζωή

Παρασκευή, 26 Ιουλίου 2013από: http://sophia-siglitiki.blogspot.gr/2013/07/blog-post_26.html

Ο εθισμός στο Διαδίκτυο ως πρόκληση για την πνευματική ζωή

Αέναη επΑνάσταση · Ο εθισμός στο Διαδίκτυο ως πρόκληση για την πνευματική ζωή

Στο παρόν άρθρο, καταδεικνύεται η στενή σχέση της εξάρτησης αυτής με αυτοκτονικά περιστατικά, καθώς και τους λόγους για τους οποίους η υπερβολική χρήση συνιστά μιαν αντίρροπη κίνηση από την πνευματικότητα της Εκκλησίας και του Γένους.

Αθανάσιος Κολιοφούτης
Η συνεχής και ακατάπαυστη χρήση του διαδικτύου από τον έφηβο επιφέρει μεταβολές στη ψυχολογική του κατάσταση, αφού καλλιεργεί σ’ αυτόν κλίμα κατάθλιψης [1], το οποίο μεταφέρει στην ζωή του και το οποίο μπορεί να τον οδηγήσει μέχρι και στην αυτοκτονία. Όπως προκύπτει από τις συγκλονιστικές αποκαλύψεις στις οποίες προέβη ο κ. Μανώλης Σφακιανάκης, προϊστάμενος του τμήματος δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος, στα πλαίσια του δεύτερου συνεδρίου ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο που διοργανώθηκε στην Αθήνα, τα στοιχεία είναι σοκαριστικά: «Έχουμε σώσει 700 παιδιά από την αυτοκτονία στο παρά ένα!». Στη συνέχεια μοιράστηκε με το κοινό ένα περιστατικό: «Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη στιγμή που ήρθε και με βρήκε στο γραφείο ο πατέρας μίας κοπέλας 18 ετών, την οποία σώσαμε τελευταία στιγμή. Και μου μετέφερε συγκινημένος ότι η κόρη του κάποια στιγμή του είπε: «Πατέρα, αν δεν υπήρχε ο κ. Σφακιανάκης, εγώ δεν θα ήμουν τώρα εδώ να σου μιλάω»[2].

Η ατέρμονη ενασχόληση του νέου με το διαδίκτυο τον καθιστά νευρικό, ευέξαπτο, ευερέθιστο και επιθετικό, που δεν μπορεί να αντιμετωπίσει με νηφαλιότητα τις αντιξοότητες της ζωής του[3]. Το αίσθημα χαμηλής αυτοεκτίμησης, το άγχος και η κοινωνική φοβία υποκαθιστούν τις έμφυτες δημιουργικές δυνάμεις του παιδιού και αναστέλλουν με αποφασιστικό τρόπο τη διαδικασία της κοινωνικοποίησής του. Ο έφηβος καθίσταται φοβικός και ανίκανος να αντιμετωπίσει με πρόσφορο τρόπο τις δυσχέρειες της ζωής.


Αν λοιπόν ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο δημιουργεί και ενισχύει αυτοκτονικές τάσεις, τότε αναδεικνύεται αναμφισβήτητα και απ’ αυτήν την πλευρά, σε μείζον ποιμαντικό πρόβλημα, που χρήζει άμεσης αντιμετώπισης. Η αυτοκτονία ως πράξη απελπισίας και απογνώσεως φανερώνει συν τοις άλλοις και απιστία προς το Θεό και συνιστά κορυφαία αντιχριστιανική πράξη[4]. Η πρόθεση αυτοκτονίας κάποιου χριστιανού αποτελεί την πιο σοβαρή ένδειξη διασάλευσης της χριστιανικής αυτοσυνειδησίας και πνευματικότητάς του. Αποδεικνύει με κατηγορηματικό τρόπο πως ο άνθρωπος αυτός έπαψε να βιώνει την ελπίδα του Χριστού, που είναι η πιο δυνατή ελπίδα.

Πράγματι, μέσα στην Εκκλησία ο χριστιανός καλείται να ζήσει το μήνυμα της αναστάσεως του Χριστού. Εντάσσεται στο σώμα του Χριστού και με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος ζει μέσα στην προοπτική της αναστάσεως και της καινής κτίσεως [5]. Ζει ως μέτοχος της ζωής του Θεού, με την πίστη, την ελπίδα και την αγάπη [6]. Το πνεύμα του δεν είναι πνεύμα δειλίας και φόβου, αλλά πνεύμα δυνάμεως και ελπίδας [7]. Ζει την παρουσία του Θεού μέσα στον κόσμο, αισθάνεται την αγάπη του, δέχεται ως παρόντα τα μέλλοντα και εμπιστεύεται στην πρόνοια του. Αναμφισβήτητα οι χριστιανοί είναι άνθρωποι της ελπίδας. Η ελπίδα τους είναι σταθερή και ασφαλής. Δεν αναφέρεται στο πιθανό η το ενδεχόμενο, αλλά στο βέβαιο και αιώνιο, δηλαδή στο Θεό [8]. Η ελπίδα αυτή νικά την εφημερότητα του παρόντος βίου και συνδέει αυτή με την αιωνιότητα της παρουσίας του Θεού.

Σ’ αυτά τα πλαίσια ο χριστιανός καλείται να οπλιστεί με δύναμη, ελπίδα και αισιοδοξία για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα του βίου του. Η χαμηλή αυτοεκτίμηση, το καθημερινό άγχος και η κοινωνική φοβία αντικαθίστανται από την ασφάλεια της ειρήνης του Χριστού. Η έννοια της ειρήνης στην Εκκλησία υπερβαίνει τη κοσμική ψυχολογική κατάσταση της ηρεμίας και προσλαμβάνει νέο περιεχόμενο: Συνδέεται πλέον με τη κατάσταση κοινωνίας με το Θεό μετά την απαλλαγή του ανθρώπου από την αμαρτία. Δεν πρόκειται πλέον για μια συμβατική ειρήνευση, αλλά για οντολογική απαλλαγή από τη φθορά και το θάνατο [9]. Ο χριστιανός βιώνει την ειρήνη με τον εαυτό του και ολόκληρο τον κόσμο και απαλλάσσεται από κάθε ταραχή και ανησυχία.

Διατηρεί την εσωτερική του ειρήνη ακόμα και στις μεγαλύτερες ακαταστασίες και ταραχές της ζωής και υιοθετεί πνεύμα πραότητας και ανεξικακίας που πηγάζει από την εμπειρική βίωση της αγάπης του Θεού. Αυτό το φρόνημα μεταφέρει στον υπόλοιπο κόσμο, τον οποίο καλείται να μεταμορφώσει και να ανακαινίσει. Ο χριστιανός βλέπει τον πλησίον του αλλά και ολόκληρο τον κόσμο μέσα στο φως της αναστάσεως του Χριστού. Μέσα στα πλαίσια της καθολικής μεταμόρφωσης του κόσμου αποκτά ουσιαστικό νόημα η ανακαίνιση των διαπροσωπικών και κοινωνικών του σχέσεων. Δέχεται την αγάπη του Θεού, που είναι η πηγή της χαράς του, η οποία δεν αποτελεί καρπό ευδαιμονιστικής αναζητήσεως, αλλά έχει πνευματικό περιεχόμενο [10].

Αν λοιπόν ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο ασκεί αρνητικές επιδράσεις στον ψυχικό τους κόσμο, καλλιεργώντας πνεύμα απαισιοδοξίας, επιθετικότητας, νευρικότητας, σύγκρουσης, αυτοκαταστροφής η φοβικότητας, τότε αναμφισβήτητα λειτουργεί ως αντίρροπη δύναμη στο έργο του ποιμένα, ο οποίος αποσκοπεί να εμφυσήσει τη γνήσια χριστιανική ελπίδα και βεβαιότητα στα πνευματικά του τέκνα.

Τέλος, ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο σμικρύνει, όπως αποδεικνύεται, τους πνευματικούς ορίζοντές τους, αφού οι διαδικτυακές περιπλανήσεις τους επικεντρώνονται στη χρήση παιχνιδιών και ανούσιων εφαρμογών, χωρίς μορφωτικό περιεχόμενο.

Η συνεχής και αδιάκοπη ενασχόληση του εφήβου με όλες τις παραπάνω ανούσιες παιδαγωγικά εφαρμογές του διαδικτύου οξύνει ακόμα περισσότερο τη γλωσσική ένδεια του σύγχρονου νεοέλληνα. Ενισχύει τη λεξιπενία του κατά τρόπο ώστε να μην μπορεί να αντιληφθεί γλωσσικούς όρους και εκφράσεις που γέννησε η ίδια η γλώσσα του και οι οποίοι μετατρέπονται σε νεκρές λέξεις, που απλώς παραπέμπουν σε κάποιο ένδοξο παρελθόν. Το πρόβλημα αυτό δεν έχει απλώς και μόνο μορφωτικές συνέπειες στους νέους, οι οποίοι αδυνατούν να αναπτύξουν μία συγκροτημένη και ολοκληρωμένη προσωπικότητα.

Οι έφηβοι εμφανίζουν συνάμα και γλωσσική ανεπάρκεια κατανόησης του περιεχομένου της δογματικής διδασκαλίας της Εκκλησίας. 


Όροι όπως «τριαδικός», «αγέννητος», «γεννητός», «αμέθεκτος», «μεθεκτός», «άκτιστος», «κτιστός», «εκπόρευση», «ενσάρκωση», «σωτηρία», «χάρη», «πίστη», «μυστήρια της Εκκλησίας» ή «αιώνια ζωή» και άλλοι, δια των οποίων διατυπώθηκε με τη μέγιστη δυνατή ακρίβεια από τους Πατέρες της Εκκλησίας το περιεχόμενο της πίστεως, δεν θεωρούνται σήμερα δεδομένοι αν δεν τύχουν επαρκούς αποσαφήνισης απ’ όποιον τους χρησιμοποιεί. 

Στο βαθμό λοιπόν, κατά τον οποίο ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο συμβάλλει στον περιορισμό των πνευματικών οριζόντων τους και παρεμποδίζει, όπως αποδείχθηκε, τη κατανόηση όρων που διατυπώνουν το περιεχόμενο της πίστεως, συνιστά και γι’ αυτό το λόγο ποιμαντικό πρόβλημα που πρέπει να θεραπευτεί.

Πηγή: www.pemptousia.gr

[1] Subrahmanyam, K., Greenfield, P., Kraut, R., & Gross, E., «The Impact of Computer Use on Children’s and Adolescents’ Development», Journal of Applied Developmental Psychology, σσ. 22, 7-30.

[2] http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/277704/nai-sto-hamogelo–nai-sto-diadiktyo–nai-stis-nees-tehnologies.

[3] Eric J. Moody, «Internet Use and Its Relationship to Loneliness»,CyberPsychology & Behavior, 4 (3), 2001, σσ. 393-401. Lemmens S. J., Valkenburg M. P., Jochen P., «The Effects of Pathological Gaming on Aggressive Behavior», Journal of Youth and Adolescence 40, 2011, σσ. 38-47.

[4] Μαντζαρίδης Γ., Χριστιανική Ηθική, Θεσσαλονίκη 1991, σ. 425.

[5] Οπ. παρ. σ. 37.

[6] Όπ. παρ. σ. 45.

[7] Όπ. παρ. σ. 109.

[8] Όπ. παρ. σ. 204.

[9] Για το νέο περιεχόμενο που προσλαμβάνει η έννοια της ειρήνης στον Χριστιανισμό βλ. σχ. Στογιάννος Π. Β., Πρώτη Επιστολή Πέτρου,Θεσσαλονίκη 2003, σσ. 103-104, 461.

[10] Μαντζαρίδης Γ., όπ. παρ. , σ. 227.

ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ E = mc² ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ


Παρασκευή, 26 Ιουλίου 2013

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!...Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ  E = mc²

Οι αποκαλύψεις για τον μεγάλο Σταγειρίτη φιλόσοφο, για τον οποίον νεότερες επιστημονικές έρευνες περνούν ένα άλλο μήνυμα, δεδομένου ότι ο Αριστοτέλης, ενδεχομένως, ήταν πρόδρομος της Θεωρίας της Σχετικότητος – και όχι μόνον!…

Μία πολύ εντυπωσιακή αποκάλυψη που έχει να κάνη με την Θεωρία της Σχετικότητος, έχουμε καταχωρήσει μέσα στο έργο μας: «Πού βρίσκονται τα αρχαία ελληνικά χειρόγραφα» και ο γράφων δεν είναι φυσικομαθηματικός, αφήνουμε ορισμένους ειδικούς να μιήσουν, διατυπώνοντας μια δική τους άποψη, που μπορεί κανείς να την υιοθετήσει ή απορρίψει:


«Το όνομα Einstein, για όλους σχεδόν, είναι  συνώνυμο με την υπερευφυΐα, τη με­γαλοφυία και τις μεγάλες ανακαλύψεις του πνεύματος.

Ο Einstein ωστόσο, ένας φτωχός μετανάστης, εβραϊκής καταγωγής, υπήρξε μέ­τριος μαθητής και κακός φοιτητής, που τελικά βρήκε δουλειά σε ένα γραφείο ευρεσιτεχνιών, όπου βέβαια δε δούλευε σαν φυσικός και λέγεται μάλιστα ότι παρέδιδε κατ' οίκον μαθήματα μουσικής για να βγάζει τα προς το ζειν.


Ξαφνικά, το 1905 παρουσίασε την «ειδική θεωρία της σχετικότητας» η οποία έδι­νε απαντήσεις σε ερωτήματα φυσικής που ακόμη ουσιαστικά δεν είχαν τεθεί.


Πολύ απλά αν σας τα πω, η «ειδική θεωρία της σχετικότητας» λέει ότι:


1. Οι νόμοι της φύσης ισχύουν οι ίδιοι παντού σε όλο το σύμπαν.


2. Η ταχύτητα με την οποία το φως διαδίδεται είναι η ίδια παντού σε όλο το σύμπαν.

3. Όταν η ταχύτητα ενός σώματος ή αν θέλετε ενός οχήματος μεγαλώσει τόσο πολύ ώστε να πλησιάσει την ταχύτητα του φωτός τότε:
α) Οι αποστάσεις μικραίνουν και τις διανύουμε πιο γρήγορα.
β) Ο χρόνος μεγαλώνει (διαστέλλεται) με αποτέλεσμα να κυλάει πιο αργά.
Παράδειγμα: Αν φύγουμε από τη Γη με ένα διαστημόπλοιο που κινείται με την ταχύτητα περίπου του φωτός και επιστρέψουμε μετά από μερικές ώρες, στη Γη θα έχουν περάσει εκατοντάδες χρόνια. Για μας δηλαδή ο χρόνος θα κυλάει πιο αργά.


4. Η ταχύτητα του φωτός είναι η μεγαλύτερη στο σύμπαν και δε μπορεί από κανέναν για κανένα λόγο να ξεπεραστεί.

5. Οι μαθηματικοί τύποι που αποδίδουν το φαινόμενο μας λένε ότι αν πλησιάσουμε την ταχύτητα του φωτός η μάζα μας, η δική μας και του αστροσκάφους μας, τείνει στο άπειρο.

6. Η ενέργεια που κλείνει μέσα του ένα σώμα ισούται με το γινόμενο της μάζας του πολλαπλασιασμένη δύο φορές με την ταχύτητα του φωτός. Ε= m : c : c= m : c'.

Δηλαδή η μάζα μπορεί να μετατραπεί σε ενέργεια και η ενέργεια σε μάζα. Με τις κατάλληλες ηλεκτρονικές διατάξεις, δηλαδή, μπορούμε να μετατρέψουμε έναν άν­θρωπο σε ενέργεια, να τον «στείλουμε» σαν ενεργειακό πακέτο από την Ευρώπη στην Αμερική και εκεί να τον ξαναμετατρέψουμε από ενέργεια σε μάζα, οπότε, όπως λέμε, θα έχουμε κάνει μία τηλεμεταφορά.

Μπορούμε επίσης να πάρουμε ένα κιλό χώμα, να το μετατρέψουμε σε ενέργεια και έπειτα με την «κατάλληλη αναδιάταξη» της δομής της να μετατρέψουμε την ε­νέργεια σε ένα κιλό νερό.
Όλα αυτά βέβαια πάντα θεωρητικά για εμάς τους πολλούς, αν και λέγεται ότι έ­χουν επιτευχθεί στα «μυστικά» εργαστήρια.


Σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, το 1916, έντεκα χρόνια μετά, ο Einstein διετύπωσε τη «γενική θεωρία της σχετικότητας» που ορίζει το πώς και γιατί κινούνται τα σώμα­τα. Η θεωρία αυτή λέει ότι:


«Η μάζα λέει στο χώρο πώς να καμπυλώνεται και ο καμπυλωμένος χώρος λέει στις μάζες που βρίσκονται μέσα του πώς να κινούνται».


Η μάζα για παράδειγμα του ήλιου μόνο και μόνο επειδή υπάρχει κάνει τις ευθείες στην περιοχή του ήλιου να καμπυλώνουν. Έτσι η Γη ουσιαστικά κινείται ευθύγραμ­μα.


Μόνο που η ευθεία πάνω στην οποία κινείται είναι καμπυλωμένη και εμείς τη βλέπουμε σαν έλλειψη.Κάθε μάζα δηλαδή, δημιουργεί ένα «βαρυτικό πηγάδι» ή μια «βαρυτική λακκού­βα» γύρω της και όποιο σώμα βρεθεί κοντά της πέφτει μέσα.


Στην περίπτωση μάλιστα των μελανών οπών (black holes) δεν υπάρχει περίπτωση από ένα σημείο και μετά (ορίζοντας των γεγονότων) να γυρίσει κανείς πίσω, και η μαύρη τρύπα σε ρουφάει. Η γενική θεωρία, δηλαδή, της σχετικότητας δε χρησιμο­ποιεί βαρυτικές δυνάμεις και βαρύτητα ονομάζει τη «στρέβλωση του χωροχρόνου».


Einstein και Καραθεοδωρή(ς)


Το θέμα είναι ότι όταν ο Einstein παρουσίασε αυτές τις θεωρίες κανένας δεν τις καταλάβαινε και πάνω από όλα ο Einstein δε μπορούσε να τις στηρίξει διότι «ούτε ο ίδιος τις καταλάβαινε» μέχρι που τις του εξήγησε ο Καραθεοδωρή(ς), όπως αποδεικνύε­ται από τις επιστολές του έντιμου και ειλικρινή Einstein προς τον μεγάλο Έλληνα μα­θηματικό.
«Θα γονατίσω μπροστά σας αν μου τα εξηγήσετε κ.τ.λ.»

Μήπως κάποιοι παρέδωσαν τη θεωρία της σχετικότητας στον Einstein; Γι' αυτό μπορούμε μόνο να υποθέσουμε και δεν θα το κάνουμε.

Το που τη βρήκαν όμως είναι πια δεδομένο.
Το πιο γνωστό αρχαίο κείμενο με τη θεωρία της σχετικότητας διατυπωμένη είναι αυτό του Αριστοτέλη που παραδόθηκε στη δημοσιότητα από το τμήμα της Ιστορίας των Επιστημών του Imperial College of London, κατά τη διάρκεια επιστημονικού συ­νεδρίου στη Νέα Υόρκη, στο New York Academy of Sciences.

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα τα κείμενα βρέθηκαν σε αρχαίο αραβικό αντίγρα­φο χαμένου βιβλίου του Αριστοτέλη.


Κάποιοι είπαν: «και που ξέρουμε ότι δεν μας λένε ψέματα οι Άραβες ότι είναι του Αριστοτέλη;»
Και τους απαντάμε: «και που βρήκαν πριν 1500 χρόνια τη θεωρία της σχετικότη­τας οι Άραβες ρε παιδιά; Και γιατί δεν ισχυρίστηκαν ότι τη βγάλανε οι ίδιοι;»


Nα θυμίσουμε ότι οι Άραβες, άνθρωποι με αξίες και πολλοί από αυτούς με ελλη­νική παιδεία, ήταν αυτοί που «έσωσαν» πολλά αρχαία ελληνικά κειμήλια του πνεύ­ματος αντιγράφοντας τα, όταν οι «υπερχριστιανοί» θέλανε να τα κάψουνε όλα.


Βέβαια τα αποσπάσματα του αρχαίου διασωθέντος κειμένου που θα δώσουμε πα­ρακάτω δεν είναι τα μοναδικά που διεσώθηκαν.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ


"Της των δε ενόντων ρευστήν δύναμιν, εις κραταιάν θέσιν ισοκλίνουσα παν εν τη δομή των σμικρών μορίων πλέγμα ουσίας μέγεθος έστι τάδε: η της μάζης πολλαπλότητα εν διαδοχή, δις, μετά μεγέθους τριών μυρίων μυριάδων τριπλών ποδών προς την μονάδα του χρόνου".


Πράγμα που σημαίνει: Το μέγεθος της περικλειόμενης ενέργειας που συγκρατεί τα μόρια στο πλέγμα της δομής τους είναι: Ο πολλαπλασιασμός της μάζας διαδοχικά δύο φορές, με το μέγεθος τριάντα χιλιάδες φορές το δέκα χιλιάδες (μετρούμενο σε) τρία πόδια προς τη μονάδα του χρόνου.


Δηλαδή Ε= m: (3: 10.000:10.000) : (3: 10.000:10.000)= m: (3: 10.000:10.000)2 = m; (3: 100.000.000)2=m: (300.000.000)2= m : c2
Όπου 300.000.000 m/sec = c η ταχύτητα του φωτός.
Σχόλια: τριών μυρίων μυριάδων 3 (χ) 10.000 (χ) 10.000 άρα 300.000.000 m/sec.
Η μονάδα μήκους 3 πόδια (=1 μέτρο) = l m.
Η μονάδα του χρόνου είναι το 1 sec.
Άρα η ταχύτητα του φωτός c= 300.000.000 m/sec = 300.000 Km/sec, αφού 1 Km (χιλιόμετρο) = 1000 m.


Εδώ έχουμε να κάνουμε πολλά σχόλια με πρώτο το ότι βασιζόμαστε στην έρευ­να των Άγγλων και των Αμερικανών για την αυθεντικότητα του αραβικού κειμέ­νου. Το βασικότερο όμως των σχολίων είναι το «πώς γνώριζε ο Αριστοτέλης ή οι Άραβες τις σύγχρονες μονάδες μέτρησης; Δηλαδή το μέτρο και το δευτερόλεπτο. Μήπως και τις μονάδες μέτρησης τις πήραν οι «πολύμαθοι κλέφτες της αρχαίας ελ­ληνικής γνώσης» από τους αρχαίους μας προγόνους;

Το μεν δευτερόλεπτο έχει κάποια λογική, αφού είναι το 1/60 του λεπτού (min) που είναι το 1/60 της ώρας (h) που είναι το 1/24 της περιστροφής της Γης γύρω από τον εαυτό της.
Το μέτρο όμως ή τα τρία πόδια; Εδώ υπάρχει ένα μυστήριο.


Nα δώσουμε όμως και άλλα χωρία από το κείμενο του Αριστοτέλη για την ταχύ­τητα του φωτός.
«Την προς άκραν αύξησιν λόγου μεταβολής χώρου, προς χρόνον, ουκ εά η φύσις εις μη μετρήσιμον προσάγειν: προσάγει γαρ οσονούπω της μάζης το μέγε­θος εις το μη μετρήσιμον».
Πράγμα που σημαίνει: « Την αύξηση του λόγου του μήκους προς το χρόνο (ταχύτητα) προς ακραία τιμή (όριο της ταχύτητας του φωτός) δεν την επιτρέπει η φύση να φθάσει σε μη μετρήσιμη τιμή (άπειρο). Διότι κάνει και το μέγεθος της μάζας να είναι μη μετρήσιμο (άπειρο)».
Ακριβώς, δηλαδή, ότι λέει και η ειδική θεωρία της σχετικότητας του Einstein (;) που του την εξήγησε και πλήρως διατύπωσε ο Καραθεοδωρή(ς).

Πάμε παρακάτω στο κείμενο του Αριστοτέλη:
«Την δε χρόνου ροήν πάλιν αίφνης εις βραδύτερον προσάγει». Που σημαίνει: «Τη δε ροή του χρόνου την επιβραδύνει άμεσα».


Μιλάμε δηλαδή για τη διαστολή του χρόνου.


Όσον αφορά το όριο της ταχύτητας του φωτός ο Αριστοτέλης, όπως τον αντέγρα­ψαν οι Άραβες και όπως πριν δεκαπέντε περίπου χρόνια απεκάλυψαν οι Άγγλοι, μας λέει-«Την δε μεταβολήν των θεών νόμος τοιαύτη επιβολή φέρει το μέγεθος μηδέ των τριών μυρίων μυριάδων τριπλών ποδών προς την του χρόνου μονάδα υπερέχειν, μηδέ Ήλιος άλλος αστήρ αντιβαίνειν».
Εδώ έχουμε ένδειξη για το ότι ο Αριστοτέλης έχει διατυπώσει και τη «γενική θε­ωρία της σχετικότητας».
Η μετάφραση είναι: Στη δε μεταβολή (του χώρου προς τον χρόνο, άρα στην ταχύ­τητα), ο νόμος των θεών επιβάλλει να είναι μικρότερη από τριάντα χιλιάδες επί δέκα χιλιάδες επί τρία πόδια (ένα μέτρο) προς τη μονάδα του χρόνου (ένα δευτερόλεπτο) και ούτε ο Ήλιος ούτε άλλο άστρο μπορεί να την κάνει να παραβεί (το νόμο).

Η τελευταία φράση δείχνει ότι:

1) Γνώριζε ο Αριστοτέλης ότι ο Ήλιος ήταν απλά ένα άστρο όπως όλα.
2) Γνώριζε ότι τις συνθήκες κίνησης τις ορίζουν τα «βαρυτικά πηγάδια» (gravity wells) των άστρων, και ακόμη και ένα μαύρο άστρο (μελανή οπή) με την τεράστια έλξη του δε μπορεί να εξασφαλίσει ταχύτητα μεγαλύτερη από αυτήν του φωτός.


ΣΥΜΠΕΡΆΣΜΑΤΑ

Συνοπτικά μπορούμε να πούμε ότι:
1) Οι υποψίες μας για το ότι ο Einstein κάτι έτοιμο πρέπει να βρήκε όταν διατύπωσε τη θεωρία της σχετικότητας επαληθεύονται.
2) Ο Einstein με ειλικρίνεια και εντιμότητα ζήτησε τη βοήθεια του Καραθεοδωρή(ς) που του τα εξήγησε όλα.
3) Στον Αριστοτέλη πλέον μπορούν να αποδοθούν.
α) Ο τύπος E=m:c2 για τη μετατροπή της μάζας σε ενέργεια και αντιστρόφως.
β) Η διαστολή του χρόνου και η συστολή του μήκους .
γ) Το όριο της ταχύτητας του φωτός.
6) Η μέτρηση της ταχύτητας του φωτός.
ε) Η «βαρυτική» θεωρία της γενικής θεωρίας της σχετικότητας.
στ) Η σχέση μάζας - ταχύτητας (όταν απειρίζεται η μία, απειρίζεται και η άλλη).

Τέλος να τονίσουμε ότι ακόμη και αν δεν τα έβγαλε αυτά ο Αριστοτέλης, τότε τα πήρε από κάποια άλλη αρχαιότερη ελληνική πηγή σαν μύστης που ήταν.

Ακόμη και αν οι Άραβες είπαν ψέματα και δεν τα βρήκαν όλα αυτά από τον Αρι­στοτέλη, ας αναρωτηθούμε που τα βρήκανε πριν από εκατοντάδες χρόνια;


Εξάλλου γιατί να μην πάρουν αυτοί τη δόξα; Το πιθανότερο είναι ότι οι Άραβες απλά αντέγραφαν για να σώσουν τη γνώση, χωρίς καν να την κατανοούν.


Αυτούς τους Άραβες αλλά και τους Άγγλους του Imperial College of London τους ευχαριστούμε για τη γνώση που μας έδωσαν και για την αλήθεια που την απεκατέστησαν.


Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας που ελπίζω να μη διεστάλη δυσάρεστα, αλ­λά ευχάριστα κατά την ανάγνωση της επιστολής μου.


Δυνατά και Ελληνικά
Δημοσθένης Λιακόπουλος»

Σχόλιο GD-ELLAS: Οι Άραβες, μας λένε όλοι οι μελετητές, ήταν αυτοί που διέσωσαν το μεγαλύτερο μέρος της αρχαίας ελληνικής Γραμματείας, το ποσοστό της οποίας δεν ξεπερνά το 4 με 5% του συνόλου. Οι Άραβες, μας λένε όλοι οι μελετητές, δημιούργησαν τους αριθμούς κατά τον 6ο με 7ο αιώνα μ.Χ.   Και ρωτώ απλά και απλοϊκά. Γιατί μόνο η ελληνική γλώσσα είναι μαθηματική με τα σύμβολα που "δημιούργησαν" οι αλλόγλωσσοι Άραβες;;;  Γιατί μην μου πείτε δεν χρειάζονταν και κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα όσον αφορά την κατανόηση των αρχαίων κειμένων. Προφανώς η κατανόηση, κατ' εμέ, συνετελέσθη την εποχή που παρουσιάστηκαν οι "αραβικοί" αριθμοί. Για να μην μπούμε στην απορία την κοινή, με το θέμα της ελληνικής αλφαβήτου (πότε εμφανίστηκε), την τρομερή γλώσσα του Ομήρου πριν γίνει το αλφάβητο και τα πενταώροφα της Κνωσσού πριν την Ιλιάδα. Δεν γίνονται αυτά όλα έτσι στη τύχη, "με το μάτι" που λέμε. 

Aris Poulianos - Η Τρανή δικαίωση του Άρη Πουλιανού που πέρασε απαρατήρητη!!!


Πέμπτη, 25 Ιουλίου 2013


Η τρανή δικαίωση του Άρη Πουλιανού που πέρασε απαρατήρητη!!!

Επιστολή του αδελφού Γ.Γάκη

Ο Καθηγητής κ. Αρης Πουλιανός , μέλος τού Μόνιμου Διεθνούς Ινστιτούτου Ανθρωπολογικών καί Εθνολογικών Επιστημών τής UNESCO , δικαιώνεται γιά μία ακόμη φορά από τήν διεθνή επιστημονική κοινότητα.


Θεμελίωσε μέ ακλόνητα επιστημονικά στοιχεία :

- ΤΗΝ ΑΥΤΟΧΘΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ.
- ΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
- ΤΗΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΤΟ ΠΡΟΣ ΒΟΡΡΑ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.



Επίσης ,


- ΑΝΕΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΕΩΛΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΑΦΡΟΚΕΝΤΡΙΣΜΟΥ.
- ΚΑΤΕΡΡΙΨΕ ΤΑ ΜΩΡΟΦΙΛΟΛΟΓΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙ ΙΝΔΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ, ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΟΜΟΕΘΝΙΑΣ.


Τά ευρήματα στά Πετράλωνα τής Χαλκιδικής , στήν Τρίγλια καί στό Ελαιοχώρι , τόν καθιστούν ζωντανό θρύλο τών Ελλήνων καί οι αγώνες μισού αιώνα επιστημονικού , καί όχι μόνο , μόχθου , ο διωγμός του καί οί περιπέτειές του στίς αίθουσες τών δικαστηρίων , τόν ανέδειξαν σέ έναν από τούς επιφανέστερους ΕΡΓΑΤΕΣ τής ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ διεθνώς.
Γ.Γ.
……………………………………….

Δικαίωση για τον Α.Πουλιανό από Καίμπριτζ και Ευρωπαϊκή Ανθρωπολογική Ένωση
Αναρτήθηκε από τον/την
visaltis στο Δεκεμβρίου 14, 2012

Το Καίμπριτζ επιμένει, ψέγει το υπ. Πολιτισμού: 700.000 (και όχι 300.000) χρόνων το κρανίο των Πετραλώνων.


Παράλληλα με τις εργασίες του 18ου Συνεδρίου της Πανευρωπαϊκής Ανθρωπολογικής Ενώσεως, που πραγματοποιήθηκε στην Άγκυρα 3-6 Σεπτεμβρίου 2012, συνεδρίασε τρις το Διοικητικό της Συμβούλιο. Ανάμεσα σ’ άλλα ζητήματα εξετάσθηκαν κι εκείνα που σχετίζονται με:
Το Σπήλαιο Πετραλώνων Χαλκιδικής.

Το κρανίο του Αρχανθρώπου και
Την ακατανόητη απομάκρυνση του Άρη Πουλιανού από το Ανθρωπολογικό Μουσείο, το οποίο δημιούργησε ο ίδιος δίπλα στο σπήλαιο, με δικά του έξοδα και μόχθο μισού αιώνος, πρακτικά χωρίς κρατική βοήθεια.


Οι αποφάσεις των παραπάνω συμβουλίων αποτελούν ουσιαστικά συνέχεια προηγούμενων αποφάσεων της Ενώσεως, που είχαν ληφθεί στα Πετράλωνα Χαλκιδικής (1982), την Φλωρεντία (1984) ή το Πόζναν της Πολωνίας (2010).


Οι αποφάσεις της Πανευρωπαϊκής Ανθρωπολογικής Ενώσεως για τα Πετράλωνα συνοψίσθηκαν σε μια επιστολή προς το ελληνικό υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού, της 5.9.2012, που υπογράφει ο πρόεδρος, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Καίμπριτζ, Νίκολας Μάτσι-Ταίυλορ (η οποία έλαβε τον αριθμό 49294 / 28.9.2012 με προορισμό την ΔΙΠΚΑ, στο γενικό πρωτόκολλο της Δ/νσεως Διοικητικού).


Παρακάτω δημοσιεύεται η επιστολή αυτή, με την ελπίδα ότι τούτην την φορά – ύστερα από παρέλευση μιας ολόκληρης 30ετίας – να υπάρξουν επί τέλους απαντήσεις, οι οποίες να είναι και αντάξιες του ονόματος που φέρει η ελληνική Γενική Γραμματεία Πολιτισμού.


University of Cambridge
Department of Archaeology and Anthropology
Professor C G Nicholas Mascie-Taylor
Head of Department
Pembroke Street
Cambridge CB2 3QY
Tel: +44 (0) 1223 335456 +44 (0) 1223 335456
Email: nmt1@cam.ac.uk

Σας γράφω εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Ανθρωπολογικής Ενώσεως (η οποία είναι η επαγγελματική και ακαδημαϊκή «στέγη» υπό την οποία συνενώνονται όλες οι εθνικές – ευρωπαϊκές εταιρείες βιολογικής ανθρωπολογίας), με σκοπό να εκφρασθούν οι ανησυχίες μας σχετικά με την διατήρηση του Σπηλαίου και του Κρανίου των Πετραλώνων, την παραπληροφόρηση για την χρονολόγηση του κρανίου, όπως επίσης τους χειρισμούς του προσωπικού φυλάξεως του Σπηλαίου.

Οι βάσεις των ανησυχιών μας εστιάζονται στο γεγονός ότι το κρανίο έχει υποστεί πολλές φθορές από διάφορες χαρακιές, καθώς και το ότι η κορώνα ενός δοντιού (του 1ου δεξιού γομφίου) έχει αφαιρεθεί. Σύμφωνα με την Ανθρωπολογική Εταιρεία Ελλάδος αυτό που απαιτείται είναι μία λεπτομερής περιγραφή της παρούσης καταστάσεως διατηρήσεως του κρανίου, έτσι ώστε κανείς στο μέλλον να μην μπορεί αυθαίρετα να προκαλέσει κάποια περαιτέρω καταστροφή. Αναφύεται επίσης το πρόβλημα της χρονολογήσεως, η οποία έχει επιστημονικώς προσδιορισθεί περίπου στα 700.000 χρόνια πριν και όχι 300.000, όπως αποδίδεται σε αναρτημένο πίνακα (σήμερα μπροστά στο Σπήλαιο). Παρά την λεπτομερή καταγραφή ανασκαφών και ευρημάτων, τα οποία όμως χρήζουν περαιτέρω δημοσίας παρουσιάσεως, δεν μπορεί να προληφθεί οιαδήποτε απώλεια δειγμάτων (απολιθωμάτων κλπ.), καθ’ ότι ουδέποτε έχουν καταλογογραφηθεί (όπως θα άρμοζε σε επίσημο κρατικό φορέα).


Είναι πολύ ατυχές το ότι η ελληνική Αρχαιολογική Υπηρεσία σταμάτησε τον δρ. Άρη Πουλιανό από παραπέρα εργασίες στο Σπήλαιο, χωρίς οποιαδήποτε εξήγηση. Είναι επίσης πολύ ανησυχητικό το γεγονός ότι κατά το τρέχον έτος ο δρ. Πουλιανός και η σύζυγός του δέχθηκαν σωματική επίθεση με τραυματισμό μέσα στο σπίτι τους, και οι ένοχοι δεν έχουν εντοπισθεί. Επίσης (ο δρ. Πουλιανός) προκλήθηκε φραστικά εν όσω προσπαθούσε να δώσει μία ομιλία σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, μετά από σχετική πρόσκλησή τους.


Αναγνωρισμένοι ανθρωπολόγοι και γεωλόγοι κατ’ επανάληψη έχουν εμποδισθεί κατά την πρόσβαση στο Σπήλαιο και τα ευρήματά του για περαιτέρω έρευνες, ουσιαστικά χωρίς κανέναν λόγο. Εξ άλλου, ενωρίτερα αυτήν την χρονιά υπήρξε παραπληροφόρηση του Ελληνικού Κοινοβουλίου αναφορικά με οικονομικά θέματα του Σπηλαίου.


Προσβλέποντας σε απαντήσεις στα παραπάνω ζητήματα.
Δικός σας,
Καθηγητής Νίκολας Μάτσι-Ταίυλορ

 

Γιώργος Λεκάκης, xronos.gr,

ΠΗΓΗ awakengr